View Full Version : ΑΓΟΡΑ Bmw G 450 X
ttastsok
26/10/2009, 20:35
Καλησπερα ειδα τωρα μια προσφωρα της BMW για το 450 στα 7290 ευρω μαζι με racing kit (εξατμιση, ποδια , αυτοκολητα, κτλ) και σκεφτομαι να το χτυπησω. υπαρχει κανεις που το εχει να μου πει εντυπωσεις.
Ευχαρηστω.:wave2:
178410
Δεν εχω ακουσει κ τα καλητερα αλλα υπαρχουν κ αρκετα τεστ σε περιοδικα που λενε οτι του καθενα του αρεσει βεβαια διαφορετικο στυλ μηχανης enduro.Opoτε οι γνωμες θα ειναι διαφορετικες.Πρεπει να κανεις τεστ ride k ton ανταγωνισμο.
Κ γιατι δεν περνεις ενα ΚΤΜ να γουσταρεις...???
Που εχει κ παραδωσει στον χωρο???
Τωρα BMW και χωματινο,δε μου καθεται και πολυ καλα...:yuck:
E einai ομορφο ,παιζει κ η προσφορα , ειναι κ BMW δυπορτη .Στο τεστ βγηκε το husamberg απιστευτα καλητερο.Ψαξε υπαρχουν τεστ.
AUFGEBRACHT
26/10/2009, 22:01
http://www.enduro.gr/index.cfm?Action=Details&cat01=1&CPiD=3585
Με BMW και χωμάτινο σε ελληνικό έδαφος νίκησε ο κύριος...
Αρχικά δημιουργήθηκε από MAG/FMX
E einai ομορφο ,παιζει κ η προσφορα , ειναι κ BMW δυπορτη .Στο τεστ βγηκε το husamberg απιστευτα καλητερο.Ψαξε υπαρχουν τεστ.
Κ η ΚΤΜ πρεπει να εχει καλες προσφορες νομιζω...
Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...
AUFGEBRACHT
26/10/2009, 22:04
Κι εδώ: http://www.motorcyclingmag.com/2009_XCC_European_Championship_Simo_Kirssi
ttastsok
26/10/2009, 22:46
Ολα καλα ολα αυτα, το εχω ψαξει λιγο και ολοι γραφουν οτι ειναι πολυ κοντα στον ανταγωνισμο, αν προσθεσεις και οτι ειναι 2 χιλιαρικα κατω απο τον ανταγωνισμο (3 χιλιαρικα με το κιτ που παιρνεις δωρο) νομιζω οτι ειναι καλη προσφορα, σε αυτα τα λεφτα μονο μεταχειρισμενο παιρνω, οποτε αναμεσα toυς προτιμω το καινουριο και ας μην ειναι δοκιμασμενο. Ας μην ξεχναμε οτι ειναι και BMW οτι αυτο σημαινει.
Α οσο για το ΚΤΜ πηρε φιλος μου το EXC 450 περυσι εκανε 300χλμ και το πηγε πισω για αλλαγη μοτερ :confused:
Δεν εχει σημασια φιλε μου , εχει ΚΤΜ ομως.Γιατι χρηση το θες το εντουρο?????
Αρχικά δημιουργήθηκε από ttastsok
\
Α οσο για το ΚΤΜ πηρε φιλος μου το EXC 450 περυσι εκανε 300χλμ και το πηγε πισω για αλλαγη μοτερ :confused:
Κ εμενα φιλος μου του εχει φαει την παναγια και δεν εχει κανει κιχ...:winka:
Δεν εχει να λεει κατι αυτο....
ο Salminen θα πήγαινε και με virago... για enduro...
Πάντως στο λουτράκι στα τεστ ride του ΜΟΤΟ κανείς δεν ειπε μια καλη κουβέντα για το συγκεκριμένο bmw...
Δυστυχως το συγκεκριμένο μηχανάκι σε άπειρο αναβάτη ειναι μια απελπισία.... ειλικρινά το θεωρώ αποτυχία αλλα δε παραμένει να ειναι η 1η προσπάθεια της bmw για enduro ...ισως σε μερικά χρόνια :wave2:
Ενταξει μωρε εξαρτατε κ τι χρηση θα κανει το παληκαρι.Ενταξει το συγκριναν κ με κατι αλλα τερατα, τι να σου κανει κ αυτο.Αν κ ειμαι σιγουρος οτι την προσφορα θα στην φανε σιγα σιγα τα service.
ttastsok
26/10/2009, 23:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Κ εμενα φιλος μου του εχει φαει την παναγια και δεν εχει κανει κιχ...:winka:
Δεν εχει να λεει κατι αυτο....
Επειδη βγαινω χρονια στα βουνα δεν εχω δει κανα Ιαπωνικο να χτυπαει στα 300χλμ. Σιγουρα τα Ευρωπαικα ειναι καλυτερα στημενα αλλα μερικες φορες επιφυλασουν εκπληξεις ακομη και με σωστη συντηρηση. Βεβαια αν ειχε η ΚΤΜ μια τετοια προσφορα μαλλον δεν θα το συζηταγα.
Η χρηση του θα ειναι μονο βουνο:smilea:
ttastsok
26/10/2009, 23:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από MAG/FMX
Ενταξει μωρε εξαρτατε κ τι χρηση θα κανει το παληκαρι.Ενταξει το συγκριναν κ με κατι αλλα τερατα, τι να σου κανει κ αυτο.Αν κ ειμαι σιγουρος οτι την προσφορα θα στην φανε σιγα σιγα τα service.
Δηλαδη θες να πεις οτι το BMW εχει πιο συχνα σερβις απο τα υπολοιπα της κατηγοριας;
Δε ξερω πιο συχνα.Πιο ακριβα απο yamaha σιγουρα κ γενικα oi αντιπροσωπιες ειναι καπως.
Το ιαπονεζικο τοπαω σε εναμαστορα καλο της γειτονιας κ ξηγιεται σπαθι , το ιδιο κ φιλοι μου με 426 κ wrf 450.Ta ευρωπαικα αναγκαστικα σε εξουσιοδοτημενο θα τα πας κ να τα περιμενεις ολα.
Χωμάτινος
27/10/2009, 00:12
Καινούργιο είναι ακόμη, άστο στο μπουκάλι να ωριμάσει 3-4 χρόνια και το ξαναδοκιμάζουμε!
Η παραπληροφορηση η ίδια...
χωματινο ΚΤΜ παρα πολυ σπάνια να έχει βγαλει πρόβλημα όταν τα 8 στα 10 μηχανακια στο βουνο ειναι πορτοκαλί!
Και ναι, αν εχεις διχρονο το φτιαχνεις μονος, αν εχεις τετραχρονο το πάς σε εξουσιοδοτημένο (ανταλλακτικα και εργασια εχουν πεσει παρα πολυ)
το BMW ειναι μια μοτο περιεργα στημένη, με ηλεκτρικο κινητηρα που ντριφταρει διχως να τρομαζει και θεση οδηγησης που σε κανει να νοιωθεις οτι καθεσαι σε αλογο σου δινει την αισθηση οτι ειναι ενα εντουροποιημενο ον-οφφ
ειναι οτι πιο προσιτο σε μπιγκ ον-οφαδες λογω αισθησης! Βαρύ σε σχεση με τον ανταγωνισμό , με αμορτισερ που δουλευουν πολυ καλά και οπως εγραψα νωριτερα με γκάζι μπολικο χωρις ξεσπάσματα, πλαίσιο και γεωμετρια πιο αργη απο τον ανταγωνισμό! Οδηγιέται... αλλα πρέπει να βρεις τα μυστικα του αν εχεις μαθει σε ΚΤΜ ας πούμε!
menelaos46
27/10/2009, 01:04
Δεν ειναι και πολυ καλη προσφορα, νομιζω μπορεις να βρεις και καλυτερο μηχανακι.
Η bmw δεν εχει πολυ καιρο στο χωρο.
Οσο για το salminen και με lifan μπορει να κερδιζε....
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
http://www.enduro.gr/index.cfm?Action=Details&cat01=1&CPiD=3585
Με BMW και χωμάτινο σε ελληνικό έδαφος νίκησε ο κύριος...
Αν ο Salminen κατάφερε να κάνει την πρώτη του νίκη στον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς και με τον οδηγό της ΚΤΜ (Aubert) εκτός (σπασμένο δάκτυλο) τότε καταλαβαίνεις για τι μηχανάκι μιλάμε.
A μην ξεχνάμε οτι ο ψηλός την έκανε με ελαφριά πηδηματάκια στην πρώτη ευκαιρία . :wave2:
ttastsok
27/10/2009, 19:24
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
[B]Η παραπληροφορηση η ίδια...
χωματινο ΚΤΜ παρα πολυ σπάνια να έχει βγαλει πρόβλημα όταν τα 8 στα 10 μηχανακια στο βουνο ειναι πορτοκαλί!
Δεν προκειται για παραπλληροφορηση το μηχανακι ( exc 450) το ακουσα και το ειδα να κοπαναει σα;ν να βαραγαν κατσαρολες, τλος παντων απο οτι καταλαβα ολοι αρνιτικοι ειστε για το BMW
Σας ευχαριστω ολους για τις γνωμες σας.
:beer:
Το μηχανάκι το έχω κάνει μια βόλτα, σε άσφαλτο, 2 χιλιομέτρων.
Θα γράψω μόνο ότι έσβηνε συνέχεια.
Έχει θέματα με τα ηλεκτρονικοηλεκτρικά του.
:wave2:
AUFGEBRACHT
27/10/2009, 19:36
...Στο Λουτράκι πάντως που στο τέστ δεν είδα να σβήνει κανένα....Αν δε βαριέσαι να διαβάζεις αγγλικά ρίξε μια ματιά στα παρακάτω links...ο lewis το θάβει,οι άλλοι όχι τόσο..
http://www.mcnews.com.au/Testing/BMW/2009_G450X/BMW_G450X_Enduro_Review_Page3.htm
http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2009-bmw-g450x-review-82228.html
http://www.dirtrider.com/reviews/dirt_bike/141_0903_2009_bmw_g450x_web_test/index.html
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
...Στο Λουτράκι πάντως που στο τέστ δεν είδα να σβήνει κανένα....Αν δε βαριέσαι να διαβάζεις αγγλικά ρίξε μια ματιά στα παρακάτω links...ο lewis το θάβει,οι άλλοι όχι τόσο..
http://www.mcnews.com.au/Testing/BMW/2009_G450X/BMW_G450X_Enduro_Review_Page3.htm
http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2009-bmw-g450x-review-82228.html
http://www.dirtrider.com/reviews/dirt_bike/141_0903_2009_bmw_g450x_web_test/index.html
Η τελευταία έκφραση μου, είναι μεταφορά του κολλητού, ο οποίος είναι ο αρχιμηχανικός της BMW, εδώ.
Επίσης μη συγκρίνεις τα μηχανάκια που αγοράζουμε εμείς με τα 100% αγωνιστικά, που έχουν συνεχώς πίσω τους υποστήριξη.
:wave2:
dirtbird
27/10/2009, 19:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
...Στο Λουτράκι πάντως που στο τέστ δεν είδα να σβήνει κανένα....Αν δε βαριέσαι να διαβάζεις αγγλικά ρίξε μια ματιά στα παρακάτω links...ο lewis το θάβει,οι άλλοι όχι τόσο..
http://www.mcnews.com.au/Testing/BMW/2009_G450X/BMW_G450X_Enduro_Review_Page3.htm
http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2009-bmw-g450x-review-82228.html
http://www.dirtrider.com/reviews/dirt_bike/141_0903_2009_bmw_g450x_web_test/index.html
Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να διαβαστεί το review του dirt rider?:winka:
AUFGEBRACHT
27/10/2009, 19:46
Γιατί να μη θέλω να διαβαστεί...αν δεν ήθελα δεν θα το έβαζα παραπομπή...ούτε μέτοχος στη BMW είμαι,ούτε κολλημένος με παρωπίδες επειδή έχω BMW...Άλλωστε του γράφω ότι ο Lewis το θάβει το μηχάνημα....
dirtbird
27/10/2009, 19:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
Γιατί να μη θέλω να διαβαστεί...αν δεν ήθελα δεν θα το έβαζα παραπομπή...ούτε μέτοχος στη BMW είμαι,ούτε κολλημένος με παρωπίδες επειδή έχω BMW...Άλλωστε του γράφω ότι ο Lewis το θάβει το μηχάνημα.... :a013: :wave2:
ttastsok
27/10/2009, 20:27
Oπα παιδια σιγα, εχω μπροστα μου ενα συγκριτικο του ΜΟΤΟ, bmw 450x, husaberg fe 450 kai ktm 450 six day, το τεστ βγαζει τελευταιο το bmw οκ, αλλα δεν λεει πουθενα οτι σβηνει , δαν λεει πουθενα οτι ειναι πολυ πισω στον ανταγωνισμο το αντιθετο μαλιστα, εχει χαμηλο κεντρο βαρους λογω ρεζερβουαρ κατω απο την σελα και για τον ιδιο λογω οταν εισαι πανω ειναι σαν 125 και γενικα εχει καινοτομιες που δεν ξενισαν κανεναν απλα θελει λιγο συνηθεια.
Επισης ηθελα να ρωτησω αυτο το μηχανακι δεν εχει κανενα θετικο;δεν εχει το ραζερβουαρ κατω απο την σελα; το φιλτρο αερα ψηλα ; το γραναζι ομοκεντρα στον αξονα ψαλιδου; το στροφαλο που γυριζει αναποδα;Βαριεμαι τωρα να γραψω που αποσκοπει το καθενα απο αυτα, οποις βγαινει βουνο θα καταλαβει.
Εμενα το μονο που με προβλιματιζει ειναι η αξιοπιστια του αν και σε ολα αυτα τα μηχανακια της κατηγοριας ποτε δεν ξερεις, οσο για το βαρος δεν με πολυ απασχολει η διαφορα 4 κιλων που βλεπω εδω, δεν ειμαι δα και κανας παγκοσμιος, πιο ευκολο ειναι να χασω εγω 4 κιλα παρα να σκασω αλλα 2 χιλαιρικα για να παρω το KTM.
Aσε που βγαζουν και τα ιδια αλογα, και ολα αυτα στη 7290 ευρω συν αλλα 1000 για το κιτ
Εκτος και αν και αυτοι εκειι στο μοτο δεν ξερουν τι τους γινεται η' εχου παρει γραμμη απο την BMW
Αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι η bmw επιασε τους στοχους της σε ολοι την Ευρωπη εκτος απο εδω για αυτο και η προσφορα αυτη ειναι μονο για την ελλαδα
Νομιζω οτι απο περιοδικο μοτοσυκλετας μονο.....
Σαφη και ειλικρινη αποψη ΔΕΝ μπορεις να παρεις.....
Οποιος καταλαβε..... Καταλαβε....
Αποψεις ... Μονο απο φιλους ,γνωστους και αγνωστους.....
:wave2:
AUFGEBRACHT
27/10/2009, 20:39
Κοίτα,νομίζω είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για αξιοπιστία,είναι σχετικά καινούριο μηχανάκι και δεν κυκλοφορεί σε τρελούς αριθμούς να πεις έχεις ένα μέτρο σύγκρισης...Ο καθένας εδώ θα λέμε το μακρύ μας και το κοντό μας,αν εσένα σε φτιάχνει το μηχανάκι δε μας πέφτει λόγος κι ούτε πρέπει...
Θετικά και καινοτομίες και βέβαια έχει...διάβασε τα links που σου υπέδειξα...
Υ.Γ. ΜΟΤΟ και εγκυρότητα...σε παραπέμπω εδώ που έχω γράψει αν δε βαριέσαι να διαβάσεις για το πάλαι ποτέ αξιόπιστο ΜΟΤΟ και πως κατάντησε...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=76928&perpage=15&highlight=Χατζάρας&pagenumber=2
Φίλε ttastsok, σου έγραψα κάποια λόγια του ίδιου του αρχιμηχανικού.
Αν δεν τα λαμβάνεις υπόψιν σου είναι δικό σου θέμα.
Τώρα άμα περιμένεις από οποιοδήποτε περιοδικό να γράψει κακή κριτική, τότε άστο... & μετά ποιος θα τους ταϊζει?
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ttastsok
Καλησπερα ειδα τωρα μια προσφωρα της BMW για το 450 στα 7290 ευρω μαζι με racing kit (εξατμιση, ποδια , αυτοκολητα, κτλ) και σκεφτομαι να το χτυπησω. υπαρχει κανεις που το εχει να μου πει εντυπωσεις.
Ευχαρηστω.:wave2:
Εδω δεν εχει πουλησει η μηχανη οποτε δεν θα ακουσεις γνωμες απο κατοχους, μ'ο,τι αυτο συνεπαγεται οσον αφορα την ερωτηση σου.
Κοιτα στο www.advrider.com , υπαρχει σχετικο θρεντ.
edit
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=224951
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
...Στο Λουτράκι πάντως που στο τέστ δεν είδα να σβήνει κανένα....
Μαλλον δεν πρόσεξες καλά....:wave2: Στο λουτράκι το bmw που ειχαν για τέστ εκτός του οτι έσβηνε λογω κακης ρύθμισης του συμπλέκτη το φρένο εβρισκε και δεν έπιανε..
Τώρα αν σκεφτείς οτι το οδηγησαν 5 ατομα μπροστά μου εκ των οποιων οι 2 ειναι κάι περιοδικοι συντάκτες του μοτο.
Κανεις δεν ειπε μια καλη κουβέντα ουτε ολοκλήρωσε γύρο στο πιστάκι απο το ξενέρωμα που έφαγαν ....
Αυτά!!!:wacko:
Πάντως ο Μαντάς μια χαρά το πάει!!! Το θέμα ειναι πάμε οι υπόλοιποι σαν το Μαντά?:rolleyes:
εγω δεν ξερω τι γινεται μηχανικα αν και ειμαι της γνωμης οτι ολα τα μηχανακια ειναι καλα και ολα χαλανε .λιγο καποια αστοχια υλικου και λιγο καποια απροσεξια απο μερους μας (για τους μηχανικους αστο καλυτερα) .αποψη μου ειναι οτι ολα θα πηγαινουν καλα μεχρι να φτασει η ωρα που θα γουσταρεις να κανεις αλμα . με το 45αρι μπροστινο κλαψτα θα ξενερωσεις ,ειναι και ενας λογος της φτηνης τιμης ,το καινουριο ερχεται με 48αρι μπροστινο .και για να μη νομιζεις οτι λεω οτι ναναι εχω στο γκας γκας το ιδιο μπροστινο ηδη εχω αλλαξει ελατηρια και η κατασταση δεν βελτιωθηκε και ειναι και πιο ελαφρυ .πρεπει να το λαβεις σοβαρα υποψιν κατι που δεν εκανα εγω . :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Πάντως ο Μαντάς μια χαρά το πάει!!! Το θέμα ειναι πάμε οι υπόλοιποι σαν το Μαντά?:rolleyes:
εγω στο τεστ ραιντ καβαλησα και τα τρια 4.5αρια!
με την εξης σειρα: χουζα, μπεμπα, κτμ
εεεε μετα το μπεργκο πριν ολοκληρωσω τον πρωτο κύκλο με την μπεμπα σκέφτηκα πως αν γνωριζε ο μαντάς τη διαφορα των δυο μοτο θα εκανε ενσταση σε κάθε αγώνα! :lol:
οταν γυρισα απο το τεστ το καλοκαιρι εγραψα στο αναλογο θρεντ του εντουραδικου φορουμ http://forum.enduro-republic.gr/forum/viewtopic.php?f=34&t=1600&st=0&sk=t&sd=a&hilit=test+ride&start=10 τα παρακατω:
husaberg 450, bmw 450, ktm450
αυτη ηταν η σειρα δοκιμης που εκανα.
ο μπέργκος φιλικός, πολύ ελαφρής και σε στατικη αισθηση και σε δυναμικη, δεν ειχε μηχανοφρενο όπως έχουμε συνηθισει απο τεσσερεις χρόνους.
η μπεμπα ειναι αλλη κατηγορια πιστευω, σαν ενα ον οφφ που εχει μεταμφιεστει σε εντουρο, πολυ πιο βαρυ σαν αισθηση , πολυ πιο ψηλη θεση οδηγησης, γραμμικοτατο με σημαντικο μηχανοφρενο που κανει υπεροχα ντριφτ, μακρυ σαν μοτο που δεν το καθιστα ευελικτο σε στενα κομματια.Παρολα αυτα μολις ζητησεις δύναμη την παίρνεις απλόχερα με εντονη αισθηση ροπής (όπως προειπα πολύ αισθητό μηχανόφρενο)
και το μπροστινό του σημαδεύει περίεργα... γερμανικά θα έλεγα! ειναι απόλυτο δηλαδη στις κινήσεις του! αλλη σχολή ίσως, αξίζει πάντως να το δοκιμάσει κανείς... έστω για να δεί κάτι διαφορετικό!
το κτμ... το ΚΤΜ το είχα ξανακαβαλήσει στο τεστ ραιντ της χελινστορ στο πυργάκι.
απλά για εμένα το τιμόνι και η θεση οδήγησης σε αυτο το μηχανακι ειναι θεμα 10 δευτερολέπτων για να γίνει οικείο!
απόκριση γκαζιού πιο γρήγορη απο τα προηγούμενα, πιο βαρύ απο το χούζα, πιο ελαφρύ απο την μπέμπα σαν αίσθηση, λιγότερο γραμμικό και απο τα δύο για αυτό και βγάζει περισσότερα γούστα σαν γκάζι . στρίβει σαν ΚΤΜ (βουτάει με τα μούτρα και το σηκώνεις με γκάζι) και το θεωρώ πιό "άγριο" απο τα προηγούμενα.
το πιο ξεκούραστο ειναι το χούζα, το πιο αυστηρό και τετραγωνο και ηλεκτρικο ειναι η μπέμπα, το πιο ζωηρό είναι το ΚΤΜ, διαλέξτε και πάρετε!
Χωμάτινος
28/10/2009, 01:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
εγω στο τεστ ραιντ καβαλησα και τα τρια 4.5αρια!
.
.
.
το πιο ξεκούραστο ειναι το χούζα, το πιο αυστηρό και τετραγωνο και ηλεκτρικο ειναι η μπέμπα, το πιο ζωηρό είναι το ΚΤΜ, διαλέξτε και πάρετε!
[/COLOR]
Αναρτήσεις; (κατά την γνώμη σου)
Αρχικά δημιουργήθηκε από ttastsok
Καλησπερα ειδα τωρα μια προσφωρα της BMW για το 450 στα 7290 ευρω μαζι με racing kit (εξατμιση, ποδια , αυτοκολητα, κτλ) και σκεφτομαι να το χτυπησω. υπαρχει κανεις που το εχει να μου πει εντυπωσεις.
Ευχαρηστω.:wave2:
Για να είμαι ειλικρινής δεν το έχω οδηγήσει το BMW αλλά εγώ σκέφτομαι κάπως έτσι:
-δεν μου αρέσει που η σχεδίαση του πλαισίου αφήνει εντελώς ακάλυπτο το μοτέρ από κάτω, που ότι και ποδιά να βάλεις αν φάει καμμιά καλή θα πάθει ζημιά.
-πολύ μεγάλη γωνία κάστερ
-επειδή έχουν ακουστεί αρνητικά σχόλια από γνώστες και χομπίστες στην χωμάτινη πιάτσα (που δεν είναι τόσο μεγάλη στην Ελλάδα) θα δυσκολευτείς πολύ στην πώληση αργότερα.
-δεν ξέρουμε τίποτα για την αξιοπιστία του μοτέρ αφού είναι καινούργιο ακόμα.
-οι υπόλοιποι ευρωπαίοι έχουν "ψαχτεί" χρόνια εως ότου καταλήξουν στις υπάρχουσες μοτο. Δηλαδή έχουν εμπειρία στα κράματα και την σχεδίαση των πλαισίων ώστε να είναι μεν στιβαρά και γερά αλλά να μην κόβουν χέρια, στις θεσεις οδήγησης, στις γεωμετρίες των πλαισίων που δεν είναι εύκολο να την πετύχεις με την πρώτη, (εκτός και αν αντιγράψεις) και στην ποιότητα των αναρτήσεων που όμως πρέπει να συνεργάζoνται αρμονικά με το πλαίσιο.
Επίσης πιστεύω ότι σε μερικά χρόνια λόγω της εξαγοράς της Husvarna από την BMW θα δούμε πολύ καλά μηχανάκια στην αγορά. Ελπίζω και σε προσιτή τιμή γιατί το έχουν παραμ@μίσει λίγο το θέμα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Χωμάτινος
Αναρτήσεις; (κατά την γνώμη σου)
kai τα τρια ηταν υπέροχα! (τι να λέμε τωρα... )
Πάντως επειδή τα 7290 είναι αρκετά χρήματα θα πρότεινα να ρωτήσεις στη ΚΤΜ μήπως έχουν στοκ κάποια μοντελα 09 4 stroke.
Και γενικά αν μπορείς μέσω φίλων να οδηγήσεις κάποια μηχανάκια στη κατηγορία αυτή (450) πριν αποφασίσεις.. :wave2:
ttastsok
28/10/2009, 09:41
Οκ ευχαριστω, να σας ρωτησω και κατι αλλο, ποσο εγγυηση δινουν σε αυτα τα μηχανακια (εντουρο 450) και καθε ποτε εχουν λαδια και βαλβιδες
Αρχικά δημιουργήθηκε από ttastsok
Οκ ευχαριστω, να σας ρωτησω και κατι αλλο, ποσο εγγυηση δινουν σε αυτα τα μηχανακια (εντουρο 450) και καθε ποτε εχουν λαδια και βαλβιδες
- Κανα 3μηνο
- Εγώ αλλάζω κάθε 500 χιλ (αν και το σωστό είναι με ώρες ) και κάθε 2η αλλαγή φίλτρο.
- Καπελώτα ελέγχω κάθε χρόνο αλλά μέχρι τώρα δεν χρειάστηκα κανένα (2μιση χρόνια σε ΚΤΜ EXC-F 250)
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
- Κανα 3μηνο
H κτμ 1 μηνα δίνει...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
H κτμ 1 μηνα δίνει...
Δεν μπορώ να πώ . 2 μήνες παραπάνω είναι δελεαρ :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Δεν μπορώ να πώ . 2 μήνες παραπάνω είναι δελεαρ :smokin: :lol:
Αυτη την στιγμή κακό μηχανάκι στην αγορά δεν υπάρχει.
Ολα έχουν τις ιδιαιτερότητες τους γιατί οι Ευρωπαίοι επιμένουν στο διαφορετικό και καλά κάνουν.
Απο στήσιμο, αναρτήσεις, συμπεριφορά, φιλικότητα και αξιοπιστία το Husaberg είναι μακράν του ανταγωνισμού και με τρομακτικό πλεονέκτημα τον αντιπρόσωπο τους, που εκτός απο γνώστης είναι και συνεπέστατος και προσπαθεί πραγματικά.
Τα νέα ΚΤΜ (έχω ένα) είναι εξαιρετικά, αλλά έχουν "άλλα μειονεκτήματα" που εγώ προσωπικά αντέχω.
Το BMW είναι μηχανολογικά τέρας αξιοπιστίας αλλά για enduro πάσχει αρκετά με αποτέλεσμα τα αγωνιστικά τους να απέχουν χιλιόμετρα απο τα παραγωγής, κάτι που δεν συμβαίνει στα άλλα σε τέτοιο βαθμό.
Αν όμως ψάχνεις για βόλτα, λίγο φλαταδούρα, λίγο απο όλα μάλλον σου κάνει καλύτερα.
Το Husaberg μετά και απο το ISDE είναι στην καρδιά μου, αλλά δεν κάνει για αυτό που ζητάω εγώ οπότε θα κρατήσω το Husqvarna μου.
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
- Κανα 3μηνο
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
H κτμ 1 μηνα δίνει...
άσχετο με το θρεντ: δεν υπάρχει νομοθεσία που να λέει ότι κάθε προιον πρέπει να να συνοδεύεται από εγγύηση τουλ ενός έτους?
ttastsok
31/10/2009, 12:08
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από drmel
[B]Αυτη την στιγμή κακό μηχανάκι στην αγορά δεν υπάρχει.
Ολα έχουν τις ιδιαιτερότητες τους γιατί οι Ευρωπαίοι επιμένουν στο διαφορετικό και καλά κάνουν.
Αυτο πιστευω και εγω, σιγουρα καποια ειναι λιγο καλητερα αλλα δεν νομιζω οτι εγω θα εκτιμησω της επιπλεον ικανοτητες ενοσ ΚΤΜ η' ενος HUSABERG, ειπαμε βολτα θελω να κανω το Σ.Κ. με τους φιλους μου και απο την στιγμη που το BMW ειναι φθηνο (+ τα extra πραγματα) και μετα απο αρκετο ψαξιμο νομιζω τελικα οτι θα το παρω. Επισης ειδα οτι το μοντελο του 2010 δεν εχει και τοσο μεγελες αλλαγες οσο για τις αναρτησεις οπου απο οτι ειδα υπαρχουν οι μεγαλυτερες ενστασεις κατι θα κανω να τις φερω στα μετρα μου αν χρειαστει.Το προηγουμενο μηχανακι μου ηταν ενα DRZ 400E καιι μια χαρα ηταν στο βουνο και γρηγορα πηγαινα παρολο που δεν θεωρηται οτι καλητερο για βουνο.
Υ.Γ. το BMW εχει 2 χρονια εγγυηση :confused: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
άσχετο με το θρεντ: δεν υπάρχει νομοθεσία που να λέει ότι κάθε προιον πρέπει να να συνοδεύεται από εγγύηση τουλ ενός έτους? Για τα αγωνιστικά μηχανάκια μάλλον δεν ισχυει... αλλα δεν ειμαι και σιγουρος :look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ttastsok
Υ.Γ. το BMW εχει 2 χρονια εγγυηση :confused: :wave2:
Δεν έχει 2 χρόνια εγγύηση. 1 μήνα έχει.
Η νομοθεσία λέει δύο χρόνια για συμβατικές μοτοσυκλέτες, όχι αγωνιστικές.
:wave2:
ttastsok
31/10/2009, 16:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Δεν έχει 2 χρόνια εγγύηση. 1 μήνα έχει.
Η νομοθεσία λέει δύο χρόνια για συμβατικές μοτοσυκλέτες, όχι αγωνιστικές.
:wave2:
Εισαι σιγουρος για αυτο;
Αρχικά δημιουργήθηκε από ttastsok
Εισαι σιγουρος για αυτο;
Ναι.
ttastsok
31/10/2009, 16:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Ναι.
Στο motomag καποιος εχει γραψει οτι εχει δυο χρονια
http://www.motomag.gr/index.php?option=com_fireboard&Itemid=137&func=view&catid=3&id=&id=48793&catid=3
Αρχικά δημιουργήθηκε από ttastsok
Στο motomag καποιος εχει γραψει οτι εχει δυο χρονια
http://www.motomag.gr/index.php?option=com_fireboard&Itemid=137&func=view&catid=3&id=&id=48793&catid=3
Ρε φίλε, τράβα πάρτο να τελειώνουμε.
Άντε καλορίζικο.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Ρε φίλε, τράβα πάρτο να τελειώνουμε.
Άντε καλορίζικο.
:wave2: +125
Aφου οτι και να σου πουμε έχεις καταλήξει!!! Εξάλου η μηχανή είναι και να σου αρέσει οταν τη καβαλάς... αντε καλολάσπωτος:beer:
ttastsok
31/10/2009, 16:59
Γιατι να τελειωνουμε; υπαρχει χρεωση στα μηνυματα;οποιος θελει γραφει δεν επιασα κανεναν απο το λαιμο.
Κουβεντουλα κανουμε που μπορει στο μελλον να το δει και καποιος αλλος ενδιαφερομενος.
ttastsok
31/10/2009, 17:02
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ttastsok
Γιατι να τελειωνουμε; υπαρχει χρεωση στα μηνυματα;οποιος θελει γραφει δεν επιασα κανεναν απο το λαιμο.
Κουβεντουλα κανουμε που μπορει στο μελλον να το δει και καποιος αλλος ενδιαφερομενος.
Ρε ttastsok κουβέντα να γίνετε.... ο Mike δεν ενοούσε αυτό...:winka:
Οτι θες ρωτάς!!!... αλλα αφου το ζαχαρώνεις... και εχεις καταλήξει απ οτι γράφεις στο συγκεκριμένο μη το παιζεις δυσκολος :p
Επιτελους αφηστε καποιον να το παρει το bmw , ναχουμε κ μια αποψη κ εμεις για το μελον.
Αρχικά δημιουργήθηκε από MAG/FMX
Επιτελους αφηστε καποιον να το παρει το bmw , ναχουμε κ μια αποψη κ εμεις για το μελον.
Eμεις τον κρατάμε?:look: :lol: Αστο πάρει το κορίτσι αφου το έχει εκθέσει ... :p :beer:
iatrodikastis
31/10/2009, 17:57
τελικά τι έγινε θα το πάρει?
...από DRZ σε ΒΜW...:yuck: ή :a8:
περιμένω με αγωνία την συνέχεια.:beer:
Παρτο φιλε μαζι σου ......., καλητερα λιγο χοντρουλα κ να μαγηρευει καλα.........
Ελα ρε παιδια , εχει καλη αντιπροσωπεια η husaberg ......... ?????
Αρχικά δημιουργήθηκε από MAG/FMX
Παρτο φιλε μαζι σου ......., καλητερα λιγο χοντρουλα κ να μαγηρευει καλα.........
Ελα ρε παιδια , εχει καλη αντιπροσωπεια η husaberg ......... ????? Nαι :wave2:
dirtbird
31/10/2009, 18:06
Όσο διαβάζω αυτό το θρεντ, μία απορία μου έρχεται συνέχεια στο μυαλό...........
Στα εξτρά δίνουν και καλάθι? :lol: :lol: :lol:
AUFGEBRACHT
31/10/2009, 18:25
...Ναί, ένα τέτοιο για να βάζεις τα λασπωμένα κι άπλυτα εντουρορούχα!!!!
178970
dirtbird
31/10/2009, 20:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
...Ναί, ένα τέτοιο για να βάζεις τα λασπωμένα κι άπλυτα εντουρορούχα!!!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Φίλε το πήρες τελικά? γιατι ενδιαφέρομαι και εγω για την προσφορά που έχει και είμαι έτοιμος να παω να το κλείσω.
Περιμένω νέα σου.
παίδες, το μηχανακι ειναι τζετ! Καλά να περάσετε μαζί του, και καλά χωματα!
ελπίζω να τα πούμε στο βουνό σύντομα! :beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
παίδες, το μηχανακι ειναι τζετ! Καλά να περάσετε μαζί του, και καλά χωματα!
ελπίζω να τα πούμε στο βουνό σύντομα! :beer: :wave2: O katanas έχει δίκιο πρέπει να υπάρχει και λίγο positive thought σε όλο το θέμα... εξάλου δε κάνει το μηχανάκι τον οδηγό :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
O katanas έχει δίκιο πρέπει να υπάρχει και λίγο positive thought σε όλο το θέμα... εξάλου δε κάνει το μηχανάκι τον οδηγό :wave2:
ενταξει μην τρελαθουμε κιολας... κανουμε την πλακα μας αλλα να μην θαψουμε κι ενα εργαλειο που τα κανει ολα τελεια, απλα ειναι διαφορετικο απο οτι αλλο καινουργιο...
εδω σπρωχνουμε τους νεους να μπουν με μηχανακια 20ετιας στο χωμα, και θα τους κοψουμε την διαθεση οταν ειναι ετοιμοι να το παρουν στα σοβαρα;
:beer: :beer: :beer:
ttastsok
04/11/2009, 09:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Φίλε το πήρες τελικά? γιατι ενδιαφέρομαι και εγω για την προσφορά που έχει και είμαι έτοιμος να παω να το κλείσω.
Περιμένω νέα σου.
Εχεις Π.Μ.
οι υπολοιποι, στο πηγαδι κατουρησαμε? :)
Γιατι ρε παιδιά είναι καλύτερα τα ΚΤΜ και Husaberg απο το BMW?
Το BMW είναι μια ολοκληρωμένη μηχανη και δεν εχει να ζηλέψει τίποτα.
yannisss
06/11/2009, 22:55
για service θελει αλλαγη λαδια και φιλτρο και ελεγχο βαλβιδων καθε 10 ωρες , μετα καθε 20 ωρες και στις 70 ελεγχο ανοχων παντου (μαλλον και στον στροφαλο)
Αρχικά δημιουργήθηκε από yannisss
για service θελει αλλαγη λαδια και φιλτρο και ελεγχο βαλβιδων καθε 10 ωρες , μετα καθε 20 ωρες και στις 70 ελεγχο ανοχων παντου (μαλλον και στον στροφαλο)
kala, αυτα με επαγγελματικη χρηση και ωρες αγωνα...
:wave2:
yannisss
07/11/2009, 12:53
αν θες εγγυηση
εμενα ετσι μου ειπαν
Ναι, και κάθε μισή ώρα πρέπει να κατέβει ο κινητήρας.
Τι λέτε ρε παιδιά..:confused: :confused: :confused:
yannisss
07/11/2009, 15:39
παρε στην bmw και ρωτα
Tελικά το πήρε ο ΤασοςΚ? το bmw?:confused:
yannisss
07/11/2009, 15:50
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=399389
εγω αυτο διαβασα και πηρα στην bmw και ρωτησα και ο μηχανικος τους μου ειπε οτι ετσι ακριβως ειναι
(λεω οτι μιλησα στον μηχανικο τους γιατι ο πωλητης δεν το ηξερε)
Αρχικά δημιουργήθηκε από yannisss
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=399389
εγω αυτο διαβασα και πηρα στην bmw και ρωτησα και ο μηχανικος τους μου ειπε οτι ετσι ακριβως ειναι
(λεω οτι μιλησα στον μηχανικο τους γιατι ο πωλητης δεν το ηξερε) Αναλόγως τη χρήση...
Ειναι ίσως υπερβολικά... αλλα μονο έτσι δινουν εγγυηση....
Αυτά τα service ισχύουν για αγωνιστική χρήση και οχι χαλαρες βολτες... απο ενα χομπίστα... απλα μαλλον το εκαναν για να λένε οτι δινουν εγγύηση 2 χρονια
Ε με αυτη τη λογικη τοτε...ολες οι εταιρειες μπορουν να δωσουν 1-2 χρονια εγγύηση αν σε τρέχουν καθε λιγο και λιγακι να αλλάζεις τα σωθικά του μοτέρ... και να σκάς τα λεφτουδάκια σου στο συνεργειο...
yannisss
07/11/2009, 16:10
ακριβως ετσι αλλα αν το αγορασεις θα πας για service για να εχεις εγγυηση σωστα?
αν ομως το θες και για καθημερινη χρηση τι κανεις ?
καθε 10 ωρες service ειναι υπερβολικο
εγω θα το ειχα αγορασει αν ηταν διαφορετικα τα πραγματα με την συντηρηση
και τωρα για αυτον το λογο σκεφτομαι για xchallenge 650 που ειναι σε προσφορα
παρεπιπτοντως αν ξερει κανεις τα καλα και τα κακα αυτου μπορει να μου τα πει
αν εχει ακουσει κατι???
Για ποιο λόγο θέλεις να αγοράσεις το Xchallenge?? Γιατι σίγουρα enduro δεν μπορείς να κάνεις με εκείνο. Άλλο το 450 και άλλο αυτο. Το ένα είναι καθαρόαιμο enduro και το άλλο είναι να ανεβαίνεις πεζοδρόμια.
yannisss
08/11/2009, 19:38
θελω να μπορω να πηγαινω στην δουλεια μου και να κανω και εντουρο και αφου το sevice ειναι περιεργο σκεφτηκα το x challenge ,
το budget μου δεν μου επιτρεπει κατι πιο ακριβο (αλλιως θα παιρνα ktm 690 enduro)
οποτε σκεφτομαι αυτο η το gas gas halley που ειναι και ελαφρυ αλλα απο δυναμη δεν ξερω τι λεει
Παντως ενας φιλος μου κανει χρηση κ σερβις οπως σε ενα χτ600, στο wr426 που εχει κ δεν εχει παθει τιποτα 4 χρονια τωρα.Βεβαια εγω δεν θα το αντεχα ναμην του κανω τα προβλεπομενα.
Πιστευω ενα wr450 apo 2006 k μετα ειναι μονοδρομος για την χρηση που θες κ ας μην του κανεις την αγωνιστικη συντηρηση.Αντεχει....
Αρχικά δημιουργήθηκε από yannisss
θελω να μπορω να πηγαινω στην δουλεια μου και να κανω και εντουρο
Δυστυχώς φίλε μου αυτό δεν γίνεται .
Πάρε παπί για την δουλειά . :wave2:
taxydromos
09/11/2009, 14:39
το x challenge δεν θα στο συνιστουσα εκτος και σ'αρεσει το τρομπαρισμα..:bigcry:
Φίλε μηχανάκι που να τα κάνει όλα μαζί καλά δεν υπάρχει. Εκτος αν υπάρχει και δεν το ξέρω.
Άλλο το enduro και αλλο μέσο μετακίνησης.
yannisss
09/11/2009, 22:44
να σου πω ενα κτμ 690 εντουρο δεν κανει και τα 2?
απλως δεν φτανω μεχρι εκει
για αυτο λεω η το 650 η το gas gas
στο bmw 450 δεν θα εχω λεφτα για συντηρηση αλλιως ειναι μαματο οτι πρεπει
και για τα 2 πραγματα που θελω και για καθε μερα ουτε καν κραδασμους δεν εχει (το 450)
Αρχικά δημιουργήθηκε από yannisss
να σου πω ενα κτμ 690 εντουρο δεν κανει και τα 2?
Όχι :wave2:
Το μωρό έρχεται την Πέμπτη....
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Το μωρό έρχεται την Πέμπτη....
:a10: Ετσι!
ειναι καποιοι που ψωνιζουν για τους αλλους..... εσυ το πηρες για την παρτη σου...
το χω δει απο κοντα το συγκεκριμενο και απο ποιοτητα κατασκευης κλεινει τα στοματα σε πολλους...... :beer:
taxydromos
10/11/2009, 16:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Το μωρό έρχεται την Πέμπτη....
αντε καλως ναρθει!
στην αρχη ξεκινα απο τα βασικα.....δηλ στρατα-στρατουλα..
:beer:
Ευχαριστώ,
Κάνω χρόνια εντούρο και motocross πάντως..
Οπότε ψιλοτάπα θα το πηγαίνω μάλλον!
:beer:
Αντε να ερθει ομως γιατι δεν κοιμάμαι τα βράδια...
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Αντε να ερθει ομως γιατι δεν κοιμάμαι τα βράδια... Τι πηρες?:wacko:
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Bmw G 450 X Καλολάσπωτο περιμένουμε εντυπώσεις και καμια photo!!:beer:
sapila racing
20/11/2009, 20:55
Αντε καλολάσπωτο!! :beer:
ωραιος!
:beer: :beer: :beer:
καλολάσπωτο!:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.