Σύνδεση

View Full Version : (f800s Vs F800r) Vs Er-6f Vs Shiver 750 Gt



Full Noob
04/11/2009, 17:34
Καλησπέρα, και όμως είμαι τοσο Noobas, που δεν μπορω να καταλαβω ποια ειναι η καλυτερη....
Τα φωτα σας, σας παρακαλω, γιατι και απειρος ειμαι, και τα euro 1 1 τα μαζεψα με πονο ψυχης....
δεν θα ειναι βασικο μεσο μετακινισης, υπαρχει ενα Micra , απλα στα γεραματα (30) ξαναξυπνισε το μικροβιο της μοτοσυκλετας.
Σας ευχαριστω εκ των προτερων

MikeG
04/11/2009, 17:38
Καλωσήρθες.

:beer: :beer:

Από τα παραπάνω αμέσως απέκλεισε το Aprilia. Έχει ήδη βγάλει πολλά προβλήματα.
Από εκεί και πέρα, τι χρήση θες να κάνει στη μοτοσυκλέτα? Επίσης νομίζω καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ "γυμνού" & "ντυμένου".


:wave2:

Full Noob
04/11/2009, 17:49
Για ντυμενο ενδιαφερομαι περισσοτερο, για αυτο δεν εχω καταληξει σε ποιο απο τα 2 BMW....
Δεν τη θελω τοσο χρηση μεσα στη πολη ,η δουλεια μου ειναι εκτος κεντρου και εχω εταιρικο αυτοκ.
και το Micra παντα θα υπαρχει.
Για ξεγνοιαστες προβλεψιμες βολτες τη θελω, αντε και κανα ταξιδακι του σαββατοκυριακου....
Καλως σε βρηκα!

MikeG
04/11/2009, 17:55
Οπότε αφού προσδιορίζεις μόνος ότι περισσότερο σε ενδιαφέρει το ντυμένο μένει το F800S και το ER6F.

Σαφώς η διαφορά στη τιμή είναι σημαντική. Θα σου πω όμως κάτι, το κινητάρακι της BMW είναι όλα τα λεφτά.
Θα σου έλεγα να κάνεις ένα test ride και τα 2, να δεις τα οικονομικά σου & να αποφασίσεις.


Αν και το 800R είναι υπέρτατη κ@βλ@ νομίζω.....



:eyepop:


179404

guzzistas
04/11/2009, 17:59
για το ξανθό ψηλό λες ε?
:wave2: :lol:

Full Noob
04/11/2009, 18:03
εδω σε θελω............. εκει που ετοιμαζομουν για f800s, er6-f , και shiver gt με πηρε τηλ. ο dealer της BMW για να δω ενα R που το εκανε παραδοση...... καμια σχεση με οτιδηποτε κυκλοφορει........
Τα αξιζουν τα λεφτα τους τα BMW?
οικονομικα για ολα θα ματωσω, για αυτο θελω να παρω το καλυτερο στα λεφτα του.
Προσεξε για μενα καλυτερο ειναι το πιο ευκολοοδηγητο, και το πιο ασφαλες, δεν με απασχολουν καθολου οι επιδοσεις

MikeG
04/11/2009, 18:08
Όπως έγραψα και αρχικά, το Aprilia ξέχασε το!

Τώρα, και τα BMW και το Kawasaki είναι αρκετά ευκολοδήγητα με normal γκάζι, χωρίς να φοβίζουν. Τα BMW υπερτερούν όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά, όχι ότι το Kawasaki δεν είναι αξιοπρεπές.
Τώρα, αν αξίζουν τα λεφτά τους.. Χμ.. Σίγουρα τα BMW κοστίζουν τόσο λόγο και του ονόματος. Προβληματάκια πλέον αυτοί οι κινητήρες δεν έχουν, όπως ούτε το Kawasaki έχει. Επίσης η BMW υπερτερεί σαφώς όσον αφορά τη ποιότητα.

Δε ξέρω όμως, αν αξίζει να δώσεις τόσα χρήματα για το R κυρίως, αφού λες ότι θα ματώσεις αλλά και ότι δεν είναι το κύριο σου μέσο μεταφοράς.

Στη θέση σου θα κοιτούσα για κάποιο μεταχειρισμένο 800S μοντέλο 08 και μετά.

:wave2:

Full Noob
04/11/2009, 18:19
Τα ματια μου εφαγαν 800s, σε καμια περιπτωση λογο ονοματος , αλλα σαν σουλουπι θες, σαν κατι μεταξυ μοντερνου και κλασικου εκει επεσαν τα ματια μου.....
Ως τεχνικος (δουλευω στην αντιπροσωπεια της HITACHI) θαυμαζω την Ιαπωνικη τεχνολογια και αξιοπιστια, και ποσο μαλλον απο μια εταιρεια που φτιαχνει μονο μηχανες οπως η KAWASAKI...
Οσα για μεταχειρισμενα, δεν υπαρχουν πολλα, και οσα υπαρχουν ειναι του 07 και πριν με κατα μεσο ορο 8000.... ε δεν παιρνω του κουτιου με 10000 και καλη χρηματοδοτηση?

MikeG
04/11/2009, 18:24
Οπότε άκυρο το μεταχειρισμένο...
Κάνε test ride και τα 3, δες τα από κοντά, δες τι σηκώνει η τσέπη σου και τσίμπα το!

Επίσης υπολόγισε και χρήματα για εξοπλισμό, κράνος, γάντια, μπουφάν οπωσδήποτε.


:wave2:

guzzistas
04/11/2009, 18:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Full Noob

Ως τεχνικος (δουλευω στην αντιπροσωπεια της HITACHI) θαυμαζω την Ιαπωνικη τεχνολογια και αξιοπιστια, και ποσο μαλλον απο μια εταιρεια που φτιαχνει μονο μηχανες οπως η KAWASAKI...

:wave2: :lol:


179409

p@nos
04/11/2009, 21:58
λοιπον, οδηγησα το f800s...


το μηχανακι ειναι φοβερο και πανευκολο...στις στροφες ειναι λεπιδα...εχει φρεναρες, συνδιασμενες με ενα μαλακισμενο abs ομως...

απο σχεδιο, ειδικα σε κοκκινο, ειναι απλα απιστευτο...το μονομπρατσο πισω ειναι κοσμημα, κριμα που εχει τοσο μεγαλο προστατευτικο ιμαντα και δε φαινεται τοσο καθαρα...


θεση οδηγησης, στριτ, χωρις να ειναι πολυ σκυφτη...και με πολυ απλα...εγω ειμαι 1.90 και η θεση οδηγησης μου αρεσε παρα πολυ, χωρις να στριμωχτω καθολου...



τωρα παμε στο μοτερ...το μονο πραγμα που δε με ενθουσιασε στο μηχανακι...η αληθεια ειναι οτι απο δικυλινδρο 800 κυβικα περιμενα περισσοτερα...ειδικα με ολα αυτα που διαβαζα οτι ειναι θαυμα, οτι ξεχυλιζει απο ροπη κλπ...ειχα την αισθηση οτι οδηγουσα 600 δικυλινδρο να σου πω την αληθεια...

παντως τα 200 τα επιανε σχετικα ευκολα και πηγαινε και τρενο σε αυτη την ταχυτητα

το r μου φαινεται πολυ ασχημο διπλα στο s, αλλα εχει σωστους διακοπτες οπως ολες οι κανονικες μηχανες(η bmw καταλαβε τη μαλακια που εκανε τοσα χρονια με τους διακοπτες και αποφασισε να βαλει οτι βαζουν ολοι σε ολα της τα μοντελα πλεον απ οτι ειδα)
για τα αλλα 2 δε ξερω να σου πω


πηγαινε κανε το ενα test ride να βγαλεις την αποφαση σου...


το μηχανακι ειναι πολυ καλο, και εμενα μου φαινεται πανεμορφο...

GATOYLHS
05/11/2009, 09:40
Μηπως ηταν αστρωτο το μοτερ?

harry_fyt
05/11/2009, 12:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από guzzistas
:wave2: :lol:

http://www.naxtermotors.gr/images/uploads/KAWASAKI_ULTRA_260X_2009_GREEN_2.jpg

:D

Βασικα η Kawasaki Heavy Industries κατασκευαζει πολλα πραγματα... ;)
Αλλα αυτο δεν την κανει "ανειδικευτη στις μηχανες". Ισα ισα που εχει μεγαλυτερη γνωσιακή βάση ασχολούμενη σε τοσες πολλες κατασκευές.

p@nos
05/11/2009, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από GATOYLHS
Μηπως ηταν αστρωτο το μοτερ?


20.000 xlm eixe...


και το πηρα απο τη bmw


νταξ, δε λεω οτι ηταν εντελως ψοφιο, αλλα απο δικυλινδρο 800 κε περιμενα πιο πολλα...