PDA

View Full Version : Hornet Vs Er6n



georgefr
22/11/2009, 23:13
Καλησπερα σε ολους!Το er6n ηταν το παλιο μου μηχανακι και το hornet το καινουργιο μου!Καθως το er6n το εχει και ο κολλητος μου ειπα τωρα που εστρωσα το hornet(1800 χιλιομετρα) να κανουμε ενα ανοιγμα να δω τι στο καλο πιο γρηγορη μηχανη πηρα!Και με το αποτελεσμα εμεινα!!!!Περιμενα οτι επειδη το er ειναι δικυλινδρο θα με φαει απο σταση αλλα οχι και τοσο!!!Σε καθε ανοιγμα απο σταση μου εκανε 3 μηχανακια και τον μαζευα μετα τα 140!!Οταν ειχα το er που ανοιγα μαζι του ειμασταν το ιδιο(αυτο το λεω για να μην μου πειτε ειναι θεμα οδηγου!)Το μηχανακι στα χαμηλα σε σχεση με το εr σερνεται και μεχρι να φτασει στη ροπη του μενει παρααα πολυ πισω!Το θεμα ειναι οτι το hornet στα χαρτια εχει μικροτερο 0-100 απο το er αλλα στο δρομο δεν φαινεται αυτο...Ειναι λογικη αυτη η διαφορα??

sapila racing
23/11/2009, 08:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgefr
Καλησπερα σε ολους!Το er6n ηταν το παλιο μου μηχανακι και το hornet το καινουργιο μου!Καθως το er6n το εχει και ο κολλητος μου ειπα τωρα που εστρωσα το hornet(1800 χιλιομετρα) να κανουμε ενα ανοιγμα να δω τι στο καλο πιο γρηγορη μηχανη πηρα!Και με το αποτελεσμα εμεινα!!!!Περιμενα οτι επειδη το er ειναι δικυλινδρο θα με φαει απο σταση αλλα οχι και τοσο!!!Σε καθε ανοιγμα απο σταση μου εκανε 3 μηχανακια και τον μαζευα μετα τα 140!!Οταν ειχα το er που ανοιγα μαζι του ειμασταν το ιδιο(αυτο το λεω για να μην μου πειτε ειναι θεμα οδηγου!)Το μηχανακι στα χαμηλα σε σχεση με το εr σερνεται και μεχρι να φτασει στη ροπη του μενει παρααα πολυ πισω!Το θεμα ειναι οτι το hornet στα χαρτια εχει μικροτερο 0-100 απο το er αλλα στο δρομο δεν φαινεται αυτο...Ειναι λογικη αυτη η διαφορα??

Μαλλον δεν έχεις μάθει ακόμα να οδηγείς το 4κύλινδρο.
Αν θέλεις να περνάς τον φίλο σου, θα πρέπει να εχεις στροφές στον κινητήρα!
Στην εκκίνηση δεν θα φευγεις με 2000 και να περιμένεις να ανεβάσει και τις αλλαγές θα τις κάνεις μετα τις 11.000 φυσικά.
Το ER δεν εχει πιθανότητα εκτός κι αν ανοίγετε ρολλαριστά με 3η πχ και ίδια χιλιόμετρα πχ 60.
Λόγω γραναζώματος εκει θα σου φύγει αφού η 3η σου παει σχεδόν 180 ενω η δικιά του φαντάζομαι 140, οπότε είναι λογικό.

odt
23/11/2009, 09:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgefr
Καλησπερα σε ολους!Το er6n ηταν το παλιο μου μηχανακι και το hornet το καινουργιο μου!Καθως το er6n το εχει και ο κολλητος μου ειπα τωρα που εστρωσα το hornet(1800 χιλιομετρα) να κανουμε ενα ανοιγμα να δω τι στο καλο πιο γρηγορη μηχανη πηρα!Και με το αποτελεσμα εμεινα!!!!Περιμενα οτι επειδη το er ειναι δικυλινδρο θα με φαει απο σταση αλλα οχι και τοσο!!!Σε καθε ανοιγμα απο σταση μου εκανε 3 μηχανακια και τον μαζευα μετα τα 140!!Οταν ειχα το er που ανοιγα μαζι του ειμασταν το ιδιο(αυτο το λεω για να μην μου πειτε ειναι θεμα οδηγου!)Το μηχανακι στα χαμηλα σε σχεση με το εr σερνεται και μεχρι να φτασει στη ροπη του μενει παρααα πολυ πισω!Το θεμα ειναι οτι το hornet στα χαρτια εχει μικροτερο 0-100 απο το er αλλα στο δρομο δεν φαινεται αυτο...Ειναι λογικη αυτη η διαφορα??



μάθε να το ξεκινάς...:wave2:

road spirit
23/11/2009, 10:32
+1 στους απο πάνω


δεν έχει καμία ελπίδα το ερ6 απέναντι στο χόρνετ...

EVI
23/11/2009, 10:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit



δεν έχει καμία ελπίδα το ερ6 απέναντι στο χόρνετ...



πες μου ενα μοντελο που εχει ελπιδα απεναντι στο χορνετ στην κατηγορια

γιατι το ερ δεν εχει
το Ζ δεν εχει (:rotflmao: )
το φαζερ δεν εχει
το τζιεςαρ δεν εχει

ποιο εχει εστω και την αισιοδοξια να σταθει διπλα στο χορνετ πειτε μου σας παρακαλω

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: γαμαει το χορνετ τα παντα ολα :rotflmao:

road spirit
23/11/2009, 11:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
πες μου ενα μοντελο που εχει ελπιδα απεναντι στο χορνετ στην κατηγορια

γιατι το ερ δεν εχει
το Ζ δεν εχει (:rotflmao: )
το φαζερ δεν εχει
το τζιεςαρ δεν εχει

ποιο εχει εστω και την αισιοδοξια να σταθει διπλα στο χορνετ πειτε μου σας παρακαλω

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: γαμαει το χορνετ τα παντα ολα :rotflmao: δεν αναφέρθηκα σε Ζ, σε φρητέηζερ, σε τζιεςαρ, δεν θυμάμαι ποτέ να έχω γράψει κάτι αντίστοιχο (ότι δεν έχουν ελπίδα απέναντι σε χόρνετ)...

το ερ6 όμως είναι δικύλινδρο στα ίδια κυβικά ... δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε περισσότερο :wave2:

sapila racing
23/11/2009, 11:09
Evi εσυ που εχεις τις άκρες με τα Kawasakia, βρες ενα ER6 να το βάλουμε με ενα Hornet 600 ρε συ να γελάσουμε!!
Και θα βάλουμε Hornet 600 του 2000 για να έχει και σπασπενς! :lol:

Mην λέμε οτι θέλουμε ρε παιδιά..... πλάκα πλάκα αλλά ετσι την πατάνε μερικοί και πανε και ψωνίζουν και μετα δεν καταλαβαίνουν απο που τους ήρθε.

odt
23/11/2009, 11:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing

Και θα βάλουμε Hornet 600 του 2000 για να έχει και σπασπενς! :lol:



μη σου πω του 98 για να γίνει ταινία τρόμου...:lol:

EVI
23/11/2009, 11:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Evi εσυ που εχεις τις άκρες με τα Kawasakia, βρες ενα ER6 να το βάλουμε με ενα Hornet 600 ρε συ να γελάσουμε!!
Και θα βάλουμε Hornet 600 του 2000 για να έχει και σπασπενς! :lol:

Mην λέμε οτι θέλουμε ρε παιδιά..... πλάκα πλάκα αλλά ετσι την πατάνε μερικοί και πανε και ψωνίζουν και μετα δεν καταλαβαίνουν απο που τους ήρθε.

ναι ναι ρε συ εγω συμφωνω ΟΛΑ ειναι κατωτερα του χορνετ τα παντα το εγραψα και ποιο πανω

αλλα απαντα μου τουλαχιστον εσυ

ΠΟΙΟ ειναι εστω ισο με το χορνετ (οχι καλυτερο ποιο γρηγορο κλπ απαπαππαππαπα Προς Θεου)

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol:

TROOPER
23/11/2009, 11:24
οταν δουλευει ετσι.... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=1590844#post1590844)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

sapila racing
23/11/2009, 11:59
Ρε συ Εvi βαριέμαι, τα ιδια και τα ίδια.

Το πρωτο Ζ750 ηταν καλό και πιο γρήγορο και και και απλά ήθελε ενα μπροστινό και φρένα οπωσδήποτε.

Το επόμενο Ζ είναι χάλι, πιο βαρύ, πιο αργό κι απο το πρώτο, και to Hornet εντωμεταξύ έχασε πολλά κιλά και είναι πιο γρήγορο απο το σημερινό Ζ750 κι ας του λείπουν τόσα κυβικά.
Το ER6F που κολλάει τώρα, σαν σταματημένο θα είναι αν τα βάλουμε κόντρα...εκτός κι αν σε περνάνε εσένα οπότε παει γέρασες... :lol:

makis206
23/11/2009, 12:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ρε συ Εvi βαριέμαι, τα ιδια και τα ίδια.

Κόπυ και πέϊστ στην υπογραφή σου :lol: :beer:

watain
23/11/2009, 12:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: γαμαει το χορνετ τα παντα ολα :rotflmao:

etsi etsi:rotflmao:

idi
23/11/2009, 13:04
δε βλεπω τιποτα παραξενο σε οσα εγραψε ο συμφορουμιτης, το er6 ειναι και πιο δυνατο και πιο ροπατο απο το hornet στις χαμηλομεσαιες και επισης "κοντα" γραναζομενο απο το εργοστασιο (υπερβολικα κοντογραναζομενο κατα την αποψη μου ειναι οπως το λεω εγω Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΣΟΥΖΑΣ !!!! ).

ειναι οι 2 κυλινδροι του κινητηρα και τα +50cc που κανουν τη διαφορα (για να μη πω και το εργοστασιο του Akashi και τα παρει ο Αρης :lol: :wave2: )

το hornet600 δεν εχει καμια ελπιδα στiς ΡΕΠΡΙΖ οταν κοντραρει ενα er6, ειτε το καβαλα ο "Μητσος ο Σουγιας" ειτε ο Ροσσι ο ιδιος..... ειτε κανει 3 κατεβάσματα ειτε 24...

απο σταση μονο μετα τα 150-180 χλμ θα το μαζεψει και θα το προσπερασει

οποιος εχει καποια αμφιβολια για τα παραπανω ... απλα δεν εχει καβαλησει er6..... σσ. το συγκεκριμενο δεν ειναι βαρυ οσο το Ζ750....

φυσικα και το hornet ειναι πιο γρηγορο μηχανακι σε απόλυτες τιμες (4 κυλινδροι...) αλλα οχι παντου και παντα!!!

EVI
23/11/2009, 13:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ρε συ Εvi βαριέμαι, τα ιδια και τα ίδια.

Το πρωτο Ζ750 ηταν καλό και πιο γρήγορο και και και απλά ήθελε ενα μπροστινό και φρένα οπωσδήποτε.

Το επόμενο Ζ είναι χάλι, πιο βαρύ, πιο αργό κι απο το πρώτο, και to Hornet εντωμεταξύ έχασε πολλά κιλά και είναι πιο γρήγορο απο το σημερινό Ζ750 κι ας του λείπουν τόσα κυβικά.
Το ER6F που κολλάει τώρα, σαν σταματημένο θα είναι αν τα βάλουμε κόντρα...εκτός κι αν σε περνάνε εσένα οπότε παει γέρασες... :lol:

και εγω βαριεμε να διαβαζω παντου ποσο σκιζει τα παντα το χορνετΑΚΙ γιατι διαβαζουν και μερικοι που δεν ξερουν απολυτος τιποτα και παπαγαλιζουν στις παρεες αυτα που διαβαζουν εδω.


και γαμωτο γερασα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol:

αντε παμε για εναν καφε ρε Αρη βρες καμμια ωριτσα χρονο (θα ερθω με το ταιφουν να μην με κοπανησεις χαχαχαχαχ) :beer:

watain
23/11/2009, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
δε βλεπω τιποτα παραξενο σε οσα εγραψε ο συμφορουμιτης, το er6 ειναι και πιο δυνατο και πιο ροπατο απο το hornet στις χαμηλομεσαιες και επισης "κοντα" γραναζομενο απο το εργοστασιο (υπερβολικα κοντογραναζομενο κατα την αποψη μου ειναι οπως το λεω εγω Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΣΟΥΖΑΣ !!!! ).

ειναι οι 2 κυλινδροι του κινητηρα και τα +50cc που κανουν τη διαφορα (για να μη πω και το εργοστασιο του Akashi και τα παρει ο Αρης :lol: :wave2: )

το hornet600 δεν εχει καμια ελπιδα στiς ΡΕΠΡΙΖ οταν κοντραρει ενα er6, ειτε το καβαλα ο "Μητσος ο Σουγιας" ειτε ο Ροσσι ο ιδιος..... ειτε κανει 3 κατεβάσματα ειτε 24...

απο σταση μονο μετα τα 150-180 χλμ θα το μαζεψει και θα το προσπερασει

οποιος εχει καποια αμφιβολια για τα παραπανω ... απλα δεν εχει καβαλησει er6..... σσ. το συγκεκριμενο δεν ειναι βαρυ οσο το Ζ750....

φυσικα και το hornet ειναι πιο γρηγορο μηχανακι σε απόλυτες τιμες (4 κυλινδροι...) αλλα οχι παντου και παντα!!!

den yparxei ayto pou les oute sta paramy8ia,to giati mporeis na to deis pio pano

idi
23/11/2009, 13:34
το μονο που δεν υπαρχει ειναι εσυ να δοκιμασες ενα er6 για να εχουμε μετρο συγκρισης

εγω και honret εχω δοκιμασει και er6

οπως ειπα πιο πανω το hornet εναι πιο γρηγορο μηχανάκι σε απόλυτες τιμες.αυτο δε παει να πει οτι ειναι παντου και παντα πιο γρηγορο... αν δε μπορεις να καταλαβεις τη διαφορα οκ δε θα μαλωσουμε...:beer:

makis206
23/11/2009, 13:52
Ο idi τα είπε όλα, ίσως τα νούμερα να αλλάζουν λίγο αλλά σε γενικές γραμμές κάπως έτσι είναι κι ας έχει αρκετή ροπή το Hornetάκι από χαμηλά, πάντα σε σύγκριση με Fazer, Ζ, κλπ κλπ :winka:

:beer:

georgefr
23/11/2009, 17:18
Και ομως πιστευω οτι ο φιλος idi εχει απολυτο δικιο!Ειχα και τα 2 μηχανακια και το er χαμηλα ειναι αλλου!!Εχει τεραστια ροπη πραγμα που το hornet εχει μετα τις 10000!Μεχρι αυτες τις στροφες το er6 κανει πλακα!!Το ειδα στην πραξη και τρελαθηκα!Και δεν ειναι θεμα οδηγου γιατι με τον κολλητο μου οταν ειχα το er πηγαιναμε μαζι...Απλα δεν πιστευα να ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα...Και δεν το πιστευα γιατι σε 0-100 το hornet το δινουν τα περιοδικα και πιο γρηγορο!!Ασχετα που αυτο στην πραξη δεν γινεται!

EVI
23/11/2009, 19:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgefr
Και ομως πιστευω οτι ο φιλος idi εχει απολυτο δικιο!Ειχα και τα 2 μηχανακια και το er χαμηλα ειναι αλλου!!Εχει τεραστια ροπη πραγμα που το hornet εχει μετα τις 10000!Μεχρι αυτες τις στροφες το er6 κανει πλακα!!Το ειδα στην πραξη και τρελαθηκα!Και δεν ειναι θεμα οδηγου γιατι με τον κολλητο μου οταν ειχα το er πηγαιναμε μαζι...Απλα δεν πιστευα να ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα...Και δεν το πιστευα γιατι σε 0-100 το hornet το δινουν τα περιοδικα και πιο γρηγορο!!Ασχετα που αυτο στην πραξη δεν γινεται!

πλακα κανεις????υπαρχει πιο γρηγορο μηχανακι απο το χορνετ?:lol:





σοβαρα τωρα

ολες οι μοτοσυκλετες πια ειναι καλες και γρηγορες σε σχεση με παλιωτερα που ηταν ηρωες αυτοι που οδηγουσαν 2κυκλο :beer:

watain
24/11/2009, 00:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
το μονο που δεν υπαρχει ειναι εσυ να δοκιμασες ενα er6 για να εχουμε μετρο συγκρισης

εγω και honret εχω δοκιμασει και er6

οπως ειπα πιο πανω το hornet εναι πιο γρηγορο μηχανάκι σε απόλυτες τιμες.αυτο δε παει να πει οτι ειναι παντου και παντα πιο γρηγορο... αν δε μπορεις να καταλαβεις τη διαφορα οκ δε θα μαλωσουμε...:beer:

den to exo odigisei to er6 alla opos leei o sapila racing to 4kylindro 8elei allo tropo odigisis,an to ma8ei to palikari den 8a to ksanapa8ei ayto.

anyway 8aymaste http://www.youtube.com/watch?v=zv-aWsEAYvE

watain
24/11/2009, 00:50
episis edo poly kalo kai grigoro

http://www.youtube.com/watch?v=JeAh3CGd6W8

McZab
24/11/2009, 10:11
Επειδή λοιπόν τα 4κύλινδρα είναι "κούφια" χαμηλά και τα 2κύλινδρα "κούφια" ψηλά, η λύση είναι το 3κύλινδρο που τα κάνει όλα και συμφέρει...:beer: :sun: