View Full Version : Ccm 404 Enduro
SUBMARINE
24/11/2009, 17:38
Kαλησπερα στους χωματινους του moto.gr θα ηθελα την βοηθεια σας γιατι σκευτομαι την αγορα ενος CCM 404 ENDURO.Θελω να μου πειτε γνωμες και τη γενικα εχετε ακουσει για το συγκεκριμενο μοτο.Μετα απο 5 χρονια με XR250 σε καθημερινη μετακινιση και λιγες βολτες σε χωμα σκευτομαι να το δωσω και να το αντικαταστησω με το παραπανω πιο πολυ για να ασχολιθω περισοτερο με εντουρο βολτες.Θα μου πειτε γιατι CCM 404 γιατι το εχει γνωστος σε μοταρ και μου αρεσει πολυ,γιατι εχει μοτερ suzuki και ευροπαικα περιφεριακα και γιατι θα το παρω 2500ευρα! :sun:
taxydromos
24/11/2009, 20:24
a piece of shit!:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από taxydromos
a piece of shit!:rolleyes:
sorry για την 'αεροπειρατεια' αλλα το ιδιο ισχυει και για το 644?
Θα ξεκινήσω με τα αρνητικά του CCM 404 enduro (προσοχή όχι του trial που είναι το ίδιο μηχανάκι αλλά οι αναρτήσεις του έχουν με μικρότερη διαδρομή)
-μακρύ μεταξόνιο για εντούρο 1505mm σε σχέση με τα πιο σύγχρονα καθαρόαιμα εντούρο(στρίβει τρελά όμως μόλις το μάθεις)
-ύψος σέλας στο θεό και εξαιρετικά άβολη
-έχουν βάλει το pds αμορτισέρ ανάποδα οπότε για να ρυθμίσεις τις συμπιέσεις επαναφοράς θέλεις το χέρι του τιραμόλα
-ψιλοσπαστική η αλλαγή του φίλτρου αέρα (λεπτομέρεια)
-τα ρουλεμάν του ψαλιδιού την ακούνε γρήγορα σε αυστηρή χωμάτινη χρήση (βάζεις καλά εμπορίου και είσαι οκ)
-βάρος 119 στεγνό (εδω συμβιβάζεσαι αλλιώς πας για καθαρόαιμο εντούρο)
-το υποπλαίσιο δεν αντέχει φόρτωμα (το μηχανάκι είναι εντούρο δεν είναι για φορτώματα)
-καδένα εκκεντροφόρων (βάζεις από DRZ k5 και μετά και είσαι οκ)
-δεν έχει 6η ταχύτητα οπότε με χωμάτινο γρανάζωμα ξεχνάς τα 120+ στην εθνική (100-110 μια χαρά όμως)
-θέλει ξετάπωμα το τελικό
θετικά
-μοτέρ το καλό του DRZ - άσπαστο (σε 12,000 km σκληρής χωμάτινης χρήσης το πήγα για βαλβίδες και δεν ήθελε)
-fcr keihin 39ri
-αναρτήσεις
-το pds είναι τοποθετημένο με μεγάλη κλίση και σε συνδυασμό με το μακρύ ψαλίδι δουλεύει καλά.
-στιβαρή βαριά αίσθηση που όσο κρατάς το γκάζι ανοιχτό ειλικρινά τα περνά όλα από πάνω
-φοβερό για εκδρομικό εντούρο αλλά κατάλληλο ακόμα και για αγωνιστική χρήση στα κατάλληλα χέρια.
-πλαστικά ταιριάζουν από διάφορα άλλα μοντέλα
-κανένα πρόβλημα με ηλεκτρικά
-ανταλλακτικά από Suzuki και ebay (no problem)
-από συντήρηση σε σκληρή χωμάτινη χρήση θέλει μόνο αλλαγή λαδιών κάθε 1000km (τίποτα δηλαδή)
-μέχρι και βεντιλατέρ έχει ...
Το μετάνοιωσα που το πούλησα το δικό μου :sad:
αν είναι σε καλή κατάσταση δώσε τα 2500 και πάρτο.
181426
hidefnick
24/11/2009, 22:00
Παντως πριν κανένα χρόνο είχε καινούργια CCM στην ΕΛΙΟΦΙΛ στην Πευκη, κάπου στα 4 χαρτιά....
iatrodikastis
24/11/2009, 22:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Θα ξεκινήσω με τα αρνητικά του CCM 404 enduro (προσοχή όχι του trial που είναι το ίδιο μηχανάκι αλλά οι αναρτήσεις του έχουν με μικρότερη διαδρομή)
-μακρύ μεταξόνιο για εντούρο 1505mm σε σχέση με τα πιο σύγχρονα καθαρόαιμα εντούρο(στρίβει τρελά όμως μόλις το μάθεις)
-ύψος σέλας στο θεό και εξαιρετικά άβολη
-έχουν βάλει το pds αμορτισέρ ανάποδα οπότε για να ρυθμίσεις τις συμπιέσεις επαναφοράς θέλεις το χέρι του τιραμόλα
-ψιλοσπαστική η αλλαγή του φίλτρου αέρα (λεπτομέρεια)
-τα ρουλεμάν του ψαλιδιού την ακούνε γρήγορα σε αυστηρή χωμάτινη χρήση (βάζεις καλά εμπορίου και είσαι οκ)
-βάρος 119 στεγνό (εδω συμβιβάζεσαι αλλιώς πας για καθαρόαιμο εντούρο)
-το υποπλαίσιο δεν αντέχει φόρτωμα (το μηχανάκι είναι εντούρο δεν είναι για φορτώματα)
-καδένα εκκεντροφόρων (βάζεις από DRZ k5 και μετά και είσαι οκ)
-δεν έχει 6η ταχύτητα οπότε με χωμάτινο γρανάζωμα ξεχνάς τα 120+ στην εθνική (100-110 μια χαρά όμως)
-θέλει ξετάπωμα το τελικό
θετικά
-μοτέρ το καλό του DRZ - άσπαστο (σε 12,000 km σκληρής χωμάτινης χρήσης το πήγα για βαλβίδες και δεν ήθελε)
-fcr keihin 39ri
-αναρτήσεις
-το pds είναι τοποθετημένο με μεγάλη κλίση και σε συνδυασμό με το μακρύ ψαλίδι δουλεύει καλά.
-στιβαρή βαριά αίσθηση που όσο κρατάς το γκάζι ανοιχτό ειλικρινά τα περνά όλα από πάνω
-φοβερό για εκδρομικό εντούρο αλλά κατάλληλο ακόμα και για αγωνιστική χρήση στα κατάλληλα χέρια.
-πλαστικά ταιριάζουν από διάφορα άλλα μοντέλα
-κανένα πρόβλημα με ηλεκτρικά
-ανταλλακτικά από Suzuki και ebay (no problem)
-από συντήρηση σε σκληρή χωμάτινη χρήση θέλει μόνο αλλαγή λαδιών κάθε 1000km (τίποτα δηλαδή)
-μέχρι και βεντιλατέρ έχει ...
Το μετάνοιωσα που το πούλησα το δικό μου :sad:
αν είναι σε καλή κατάσταση δώσε τα 2500 και πάρτο.
και γιατί ρε φίλε μετά πήρες xr 250....:lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από iatrodikastis
και γιατί ρε φίλε μετά πήρες xr 250....:lol: :lol:
Το XR το πήρα για παπί αφού παράλληλα είχα και το ΥΖ. Το είδα κόκκινο και λαχταριστό και το χτύπησα :D
Πάντως το XRάκι καλό χρυσό αλλά σε καμμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το CCM
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUBMARINE
Kαλησπερα στους χωματινους του moto.gr θα ηθελα την βοηθεια σας γιατι σκευτομαι την αγορα ενος CCM 404 ENDURO.Θελω να μου πειτε γνωμες και τη γενικα εχετε ακουσει για το συγκεκριμενο μοτο.Μετα απο 5 χρονια με XR250 σε καθημερινη μετακινιση και λιγες βολτες σε χωμα σκευτομαι να το δωσω και να το αντικαταστησω με το παραπανω πιο πολυ για να ασχολιθω περισοτερο με εντουρο βολτες.Θα μου πειτε γιατι CCM 404 γιατι το εχει γνωστος σε μοταρ και μου αρεσει πολυ,γιατι εχει μοτερ suzuki και ευροπαικα περιφεριακα και γιατι θα το παρω 2500ευρα! :sun:
πολύ μ'αρέσει αυτό το μοτόρι, κάτι μου κάνει. Αν δε σε πειράζει ότι δύσκολα θα το πουλήσεις πάρτο φιλε. Μονο κακό το αρκετό βάρος αφου θα φτανει 130+ κιλα. Αν πρέπει να γυρίσεις πίσω σε ανηφόρα/μονοπάτι/γκρεμίλα... η αν πρέπει να το σηκώνεις συχνά από κατω...
menelaos46
25/11/2009, 16:14
Πολυ καλο μηχανακι ειναι κατα τη γνωμη μου. Μπορει να μην ειναι το απολυτο εντουρο αλλα τα κανει και τα δυο πολυ καλα.
ένα ακόμα θετικό είναι ότι κλειδώνει και άρα μπορείς να το κυκλοφορείς και στην πόλη - έχοντας δλδ αυτό που θες...
τα καθαρά εντούρα που είναι ελαφρύτερα κτλ ΔΕΝ κλειδώνουν, αρα ξεχνάς βόλτες εντός πόλης
:winka:
2500 με μοτάρντ είναι πάρα πολύ καλή τιμή αναλόγως βέβαια του μοντέλου και κατάστασης
πρώην κάτοχος CCM 404 DS
rockobok
12/02/2010, 18:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
-.....
-το υποπλαίσιο δεν αντέχει φόρτωμα (το μηχανάκι είναι εντούρο δεν είναι για φορτώματα)
- ........ Επειδή ζαχαρώνω και γω ένα ,δεύτερο άτομο για βόλτα ή μικρή εκδρομή παίζει ή θα σηκωθεί το υποπλαίσιο να με βαράει?
Αρχικά δημιουργήθηκε από rockobok
Επειδή ζαχαρώνω και γω ένα ,δεύτερο άτομο για βόλτα ή μικρή εκδρομή παίζει ή θα σηκωθεί το υποπλαίσιο να με βαράει?
Δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να αντέχει ο πισινός του γιατί η σέλα του είναι για φακίρηδες.
Εχει και μικρή αλλά βολική σχαρίτσα ότι πρέπει για καμιά ελαφριά τσάντα.
rockobok
12/02/2010, 18:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να αντέχει ο πισινός του γιατί η σέλα του είναι για φακίρηδες.
Εχει και μικρή αλλά βολική σχαρίτσα ότι πρέπει για καμιά ελαφριά τσάντα. Σε ευχαριστώ για την απάντηση αύριο θα πάω να το δω από κοντά.Είναι του 2004 το 404Ε και το δίνει 2900 καλά είναι ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από rockobok
Σε ευχαριστώ για την απάντηση αύριο θα πάω να το δω από κοντά.Είναι του 2004 το 404Ε και το δίνει 2900 καλά είναι ?
Αν είναι σε καλή κατάσταση νομίζω πως ναι.
Τσέκαρε:
-ρουλεμάν τροχών
-ρουλεμάν ψαλιδιού
-ρουλεμάν λαιμού
-ζάντες / ακτίνες
-αλυσίδα /γρανάζια
-να δουλεύουν όλα τα ηλεκτρικά σωστά
-το υποπλαίσιο μη τυχόν έχει καμμιά περίεργη κόλληση ή μην είναι στραβό
-τις αναρτήσεις για διαρροές/ έντονες στατικές τριβές ή περίεργα μαγκώματα
-και φυσικά το δούλεμα του μοτέρ κτλ
Αν τα παραπάνω είναι οκ, νομίζω πως είναι καλή τιμή, διαφορετικά προσπάθησε να τη ρίξεις αναλογικά με τις φθορές - ζημιές .
Καλές βόλτες.
rockobok
12/02/2010, 18:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Αν είναι σε καλή κατάσταση νομίζω πως ναι.
Τσέκαρε:
-ρουλεμάν τροχών
-ρουλεμάν ψαλιδιού
-ρουλεμάν λαιμού
-ζάντες / ακτίνες
-αλυσίδα /γρανάζια
-να δουλεύουν όλα τα ηλεκτρικά σωστά
-το υποπλαίσιο μη τυχόν έχει καμμιά περίεργη κόλληση ή μην είναι στραβό
-τις αναρτήσεις για διαρροές/ έντονες στατικές τριβές ή περίεργα μαγκώματα
-και φυσικά το δούλεμα του μοτέρ κτλ
Αν τα παραπάνω είναι οκ, νομίζω πως είναι καλή τιμή, διαφορετικά προσπάθησε να τη ρίξεις αναλογικά με τις φθορές - ζημιές .
Καλές βόλτες.
Να σε καλά!!:beer: :beer:
rockobok
13/02/2010, 11:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Αν είναι σε καλή κατάσταση νομίζω πως ναι.
Τσέκαρε:
-ρουλεμάν τροχών
-ρουλεμάν ψαλιδιού
-ρουλεμάν λαιμού
-ζάντες / ακτίνες
-αλυσίδα /γρανάζια
-να δουλεύουν όλα τα ηλεκτρικά σωστά
-το υποπλαίσιο μη τυχόν έχει καμμιά περίεργη κόλληση ή μην είναι στραβό
-τις αναρτήσεις για διαρροές/ έντονες στατικές τριβές ή περίεργα μαγκώματα
-και φυσικά το δούλεμα του μοτέρ κτλ
Αν τα παραπάνω είναι οκ, νομίζω πως είναι καλή τιμή, διαφορετικά προσπάθησε να τη ρίξεις αναλογικά με τις φθορές - ζημιές .
Καλές βόλτες. Πήγα το πρωί και το είδα.Ήταν χωρις υγρά και έτσι δε μπόρεσα ούτε να το βολτάρω αλλά ουτε καν να το ακούσω να δουλεύει.Μου είπε ο έμπορας ότι ότι χρείζει αντικατάστασης θα αντικατασταθεί..Αλυσίδογράναζα θα μπούν καινούρια και μάλλον λάστιχα δωράκι!:D .Αυτό που με άφησε λακαμά είναι ότι μου δείνει 6 μήνες εγγύηση!Από τρίτη περιμένω τηλέφωνο για να μου πει αν τελικά δέχονται την ανταλαγή με το FMX.Περιτό να πώ ότι το μηχανάκι το ερωτεύτικα!!:wave2: :beer: :beer:
SeNNinhA
13/02/2010, 11:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από rockobok
....Αυτό που με άφησε λακαμά είναι ότι μου δείνει 6 μήνες εγγύηση!...
Ο έμπορος εαν σου το πουλάει ο ίδιος και δεν κανει απλά τον μεσάζοντα σε τρίτο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ σε 1 ΧΡΟΝΟ εγγύηση και όχι μόνο 6 μήνες. Διάβασε τον νόμο περι εγγυήσεων και θα το δεις. Άρα όχι απλά δεν σου κάνει χάρη αλλά σε κλέβει κι όλας.
Πρόσεξε:
- Να αγοράσεις με απόδειξη αγοράς από τον ίδιο σαν έμπορο και όχι σαν ιδιώτη ώστε να καλύπτεσαι σχετικά με τον 1 χρόνο από τον νόμο και φυσικά να αναφέρεται η ημερομηνία αγοράς.
- Να πάρεις την οποια εγγύηση σου δίνει ΓΡΑΠΤΑ και ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ για το τι περιλαμβάνει και κυρίως το τι ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ συγκεκριμένα και να λέει ότι καλύπτεται από την εγγύηση ότι άλλο δεν αναφέρεται γραπτώς.
- Να σου δώσει χαρτί αναλυτικό με ότι ανταλλακτικό αλλάχθηκε (με κωδικούς ανταλλακτικών) ότι μπήκε καινούργιο. Αυτό διότι άσχετα με την εγγύηση του έμπορα, τα καινουργια ανταλλακτικά καλύπτονται από την πλήρη εγγύηση τους (όση είναι αυτή) απο την εταιρία κατασκευής τους.
rockobok
13/02/2010, 14:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Ο έμπορος εαν σου το πουλάει ο ίδιος και δεν κανει απλά τον μεσάζοντα σε τρίτο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ σε 1 ΧΡΟΝΟ εγγύηση και όχι μόνο 6 μήνες. Διάβασε τον νόμο περι εγγυήσεων και θα το δεις. Άρα όχι απλά δεν σου κάνει χάρη αλλά σε κλέβει κι όλας.
Αυτό δεν το ήξερα.Βασικά μου έκανε εντύπωση γιατί όπου αλλού και αν έχω πάει για μεταχειρισμένα όποτε ρωτάω για εγγύηση μόνο τα γέλια που δε βάζουν.Πάντως σε τέτοια μηχανάκια ένα χρόνο δε δίνουν ούτε στα καινούργια.
sanguini
14/02/2010, 16:26
τι χρωμα ειναι?φοραει μηπως τελικο fmf?
rockobok
14/02/2010, 17:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από sanguini
τι χρωμα ειναι?φοραει μηπως τελικο fmf? Είναι γκρί και έχει την εργοστασιακή εξάτμιση.:beer:
SUBMARINE
15/02/2010, 18:43
Φιλε καλησπερα.Οντως σαν μηχανακι ειναι πολυ καλο αν και αρκετα ψηλο το Ε!Πιστευω οτι το μονο αλλα και μεγαλυτερο κακο που εχει ειναι οτι το πουλας πολυ μα παρα πολυ δυσκολα.Αν ηταν μοταρ θα ηταν λιγο ευκολοτερο.Να ξερεις οτι πανω κατω σε ενα καθαροαιμο εντουρο οπως το CCM 404E αλλα και σε ολα τα αλλα πχ KTM 250-450 WRF 250-450 και γενικα αυτης της κατηγοριας αν καθεσε πανω απο μια ωρα συνεχεια ο κω... θα αρχησει τα παραπονα αλλα του συνεπιβατη μη το συζηταμαι(ειδηκα αν ειναι γυναικα) θα εχεις γκρυνια.Αν το παρεις για βουνο και τιποτα κοντινα στην πολη θα το ευχαριστηθεις παντως.
rockobok
15/02/2010, 18:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUBMARINE
Φιλε καλησπερα.Οντως σαν μηχανακι ειναι πολυ καλο αν και αρκετα ψηλο το Ε!Πιστευω οτι το μονο αλλα και μεγαλυτερο κακο που εχει ειναι οτι το πουλας πολυ μα παρα πολυ δυσκολα.Αν ηταν μοταρ θα ηταν λιγο ευκολοτερο.Να ξερεις οτι πανω κατω σε ενα καθαροαιμο εντουρο οπως το CCM 404E αλλα και σε ολα τα αλλα πχ KTM 250-450 WRF 250-450 και γενικα αυτης της κατηγοριας αν καθεσε πανω απο μια ωρα συνεχεια ο κω... θα αρχησει τα παραπονα αλλα του συνεπιβατη μη το συζηταμαι(ειδηκα αν ειναι γυναικα) θα εχεις γκρυνια.Αν το παρεις για βουνο και τιποτα κοντινα στην πολη θα το ευχαριστηθεις παντως. Από αρχές Μαρτίου πάω κρήτη μόνιμα οπότε το θέλω για να οργώνω τα βουνά!:smokin: Τώρα για την άνεση δε με πολυνιάζει αφου δεν υπάρχει διαδρομή στην κρήτη μεγαλύτερη των 3-4 ωρών.Εσύ το αγόρασες τελικά?
ARISPEED1
15/02/2010, 18:58
ok για οτι ειπαν τα παιδιά ,συμφωνώ για το μοτέρ αλλά υπολόγισε οτι θα το παντρευτείς ...............! Αν γίνεται κόψε κ κάνα φράγκο απο την τιμή γιατί δεν αγοράζει κανένας τέτοια μηχανάκια ................
SUBMARINE
15/02/2010, 19:23
Οχι τελικα.Το εψαξα και περιμενω να παρω απο ενα γνωστο ενα DRZ 400E που ειναι να φυγει για εξωτερικο σε λιγο καιρο.Σκεφτηκα και κολησα και με τα ανταλακτηκα για το μοτερ οκ αλλα για τα υπολοιπα δυσκολο.Να σου πω περναει και ο βαρης χειμωνας και μου εφυγε η τρελη καψα,το ψαχνω ομως και με αλλα μηχανακι της κατηγοριας και αν κατι χαλασει μετα το Πασχα θα κοιταξω και για κανενα WRF μιας και βρησκεις πολλα ανταλακτηκα και after και απο internet.Ισως και σε KTM EXC αν και ειμαι υπερ του Ιαπωνα.
rockobok
15/02/2010, 19:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUBMARINE
Σκεφτηκα και κολησα και με τα ανταλακτηκα για το μοτερ οκ αλλα για τα υπολοιπα δυσκολο. Αυτό το σκεφτόμουν και γώ αλλά κοίτα τι βρήκα!
1.http://www.sparesccm.com/model/404_Enduro.html
2.http://www.hainesmc.co.uk/acatalog/Haines___Co__404_Model_Spares___Upgrades_____02_Present__107.html
SUBMARINE
15/02/2010, 19:38
Το πρωτο το γνωριζω και εγω το δευτερο δεν ανοιγει!Κοιτα οπως ειπαν και οι υπολοιποι τα λεφτα ειναι καλα αλλα ισως αν ψαχτεις βρεις και εσυ κατι αλλο βεβαια θα πρεπει να ανεβεις λιγο οικονομικα αλλα επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι ολο και κατι θα παιζει.Αλλα οπως ξερεις καποια ονοματα οπως honda,suzuki,yamaha κτλ δουλευουν καλητερα στην αγορα μας και ας μην ειναι παντα καλητερα.Η επιλογη ειναι δικη σου.
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUBMARINE
Το πρωτο το γνωριζω και εγω το δευτερο δεν ανοιγει!Κοιτα οπως ειπαν και οι υπολοιποι τα λεφτα ειναι καλα αλλα ισως αν ψαχτεις βρεις και εσυ κατι αλλο βεβαια θα πρεπει να ανεβεις λιγο οικονομικα αλλα επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι ολο και κατι θα παιζει.Αλλα οπως ξερεις καποια ονοματα οπως honda,suzuki,yamaha κτλ δουλευουν καλητερα στην αγορα μας και ας μην ειναι παντα καλητερα.Η επιλογη ειναι δικη σου.
Ρε παιδιά το CCM 404E έχει εντούρο στήσιμο αν εξαιρέσει κανείς το βάρος αλλά το μοτέρ του άνετα μπορεί να ανταποκριθεί σε καθημερινή χρήση. Αυτό και το DRZ άντε και κανα παλιό XR400 τα υπόλοιπα είναι καθαρόαιμα εντούρο με ότι συναπάγεται αυτό. Δεν συγκρίνονται με τίποτα λέμε. Αν ο άνθρωπος ζητούσε καθαρόαιμο εντούρο δεν θα του πρότινα CCM αλλά ΚΤΜ, ΥAMAHA, HONDA κλπ.
Δεν υπάρχει άλλο χωμάτινο μηχανάκι πιο κοντά σε εντούρο για όλες τις χρήσεις σε αυτά τα κυβικά πια. Αν υπήρχε θα το είχα πάρει πρώτος, αφού πέρα από το αγωνιστικό εντούρο μου αρέσει και η εξερεύνηση - περιπλάνηση με τέτοια μηχανάκια.
Η μεταπώληση μεταχειρισμένου χώματινου έτσι και αλλιώς είναι δύσκολη αλλά πείτε μου θα πουλήσει ένα ΚΤΜ 450 του 04 ή ένα WR 450 04 (αξιόπιστο; ) πιο εύκολα ;
Οι υπόλοιπες αντιπροσωπείες σε τέτοια μηχανάκια έχουν καλύτερες υπηρεσίες ή στοκ ανταλλακτικών; Επιτρέψτε μου να έχω τις αμφιβολίες μου.
SeNNinhA
15/02/2010, 20:37
Γιατί δεν υπάρχουν? Και ΚΤΜ υπάρχει και Husaberg υπάρχει και Husqvarna υπάρχει και όλες οι ευρωπαϊκές βγάζουν μοντέλα πολύ πιο σύγχρονα για On-OFF χρήση (με τονισμένο το OFF και όχι το On).
Μόνο οι Γιαπωνέζοι έχουν ξεχάσει αυτή την κατηγορία και έχουν enduro και ON-off (με θαμενο βαθιά βαθιά το Off).
Husqvarna TE 610
KTM LC4
KTM 690
Husaberg FE 560
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Γιατί δεν υπάρχουν? Και ΚΤΜ υπάρχει και Husaberg υπάρχει και Husqvarna υπάρχει και όλες οι ευρωπαϊκές βγάζουν μοντέλα πολύ πιο σύγχρονα για On-OFF χρήση (με τονισμένο το OFF και όχι το On).
Μόνο οι Γιαπωνέζοι έχουν ξεχάσει αυτή την κατηγορία και έχουν enduro και ON-off (με θαμενο βαθιά βαθιά το Off).
Husqvarna TE 610
KTM LC4
KTM 690
Husaberg FE 560
Ρώτα τον Katana πως είναι να τρέχεις αγώνα εντούρο ή έστω να κάνεις εντουροβόλτα (με την ευρωπαϊκή ιδιότητα της λέξης εντούρο) με ένα lc4 :lol:
Τι σχέση έχει το 570 με το 690 ;
Το CCM 404 Ε είναι στεγνό 119 κιλά και βγάζει αγώνα εντούρο άνετα και μπαίνει σε οποιοδήποτε μονοπάτι. Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις πρέπει να είσαι Ο χεράς και να έχεις πολύ καλή φυσική κατάσταση αλλά και πάλι δεν γίνεται να ευχαριστηθείς 150 κιλά σε εντουράδικο μονοπάτι. Επίσης μιλάμε για την κατηγορία των 400cc.
Σταματάω εδώ γιατί σπαμάρουμε ασύστολα και είμαστε εντελώς εκτός θέματος.
Αρχικά δημιουργήθηκε από rockobok
Από αρχές Μαρτίου πάω κρήτη μόνιμα οπότε το θέλω για να οργώνω τα βουνά!:smokin: Τώρα για την άνεση δε με πολυνιάζει αφου δεν υπάρχει διαδρομή στην κρήτη μεγαλύτερη των 3-4 ωρών.Εσύ το αγόρασες τελικά?
Και εγω στην κρητη ημανε και πηρα ενα drz400s για τον ιδιο λογο. Το μετανοιωσα και μετα μερικους μηνες το πουλησα. Η σελα του ειναι αθλια και πανω απο μια ωρα βλαστημας, ειδικα σε ανοιχτους δρομους. Ακομα εχει κοντο κιβωτιο και δεν ειναι για πανω απο 90κμ/ωρα αν και τελικη βγαζει κοντα στα 150.
Απο αποψη χωματος το ccm θα σε βολεψει μια χαρα, αλλα απο ενα σημειο και επειτα δεν θα σκεφτεσαι μακρινες διαδρομες λογω των παραπανω δυο θεματων.
Κανε ενα σκοντο στο βαρος για την ανεση!
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Και εγω στην κρητη ημανε και πηρα ενα drz400s για τον ιδιο λογο. Το μετανοιωσα και μετα μερικους μηνες το πουλησα. Η σελα του ειναι αθλια και πανω απο μια ωρα βλαστημας, ειδικα σε ανοιχτους δρομους. Ακομα εχει κοντο κιβωτιο και δεν ειναι για πανω απο 90κμ/ωρα αν και τελικη βγαζει κοντα στα 150.
Απο αποψη χωματος το ccm θα σε βολεψει μια χαρα, αλλα απο ενα σημειο και επειτα δεν θα σκεφτεσαι μακρινες διαδρομες λογω των παραπανω δυο θεματων.
Κανε ενα σκοντο στο βαρος για την ανεση!
Συμφωνώ αλλά...
Ας κρίνει ο φίλος rockobok τι του ταιριάζει καλύτερα. Ας διαβάσει με προσοχή τα παραπάνω ποστ που έχουν όλα ενδιαφέρουσες απόψεις και ας πράξει ανάλογα.
sanguini
21/02/2010, 15:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από rockobok
Είναι γκρί και έχει την εργοστασιακή εξάτμιση.:beer: μπορεις να μου στειλεις την πινακιδα του με πμ?
rockobok
21/02/2010, 16:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από sanguini
μπορεις να μου στειλεις την πινακιδα του με πμ?
Έχεις πμ!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.