View Full Version : Λάδια
Καλησπέρα.
Θα ήθελα να ρωτήσω τι λάδια βάζουν στα Bandit 1250SA στις αντιπροσωπείες;
Catsrol-Suzuki? Μπορεί κάποιος να μου πει ακριβώς τον τύπο. Απλά θέλω να αγοράσω μόνος μου για να μην μου πιάνουν τον πωποοοοο ακρίβειαααα :)
Μήπως έχετε να προτείνετε και τίποτα καλύτερο;
Βαζουν motul 300v:rolleyes: :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Βαζουν motul 300v:rolleyes: :winka:
Έτσι λέγονται; Motul 300V? Σκέτο :) Ντούκου :)
Δεν πρέπει ναχει κάποια 8ερμοκρασία, κάποια νουμεράκια...
Αυτά είναι που δίνουν και που προτείνει και η Suzuki??
Απλά δεν το βρήκα ως 300 V στο Trade wind!
Ευχαριστώ και για το link.
Και μήπως σας περισσεύει και κανα Link για Bel Ray chain lube?
Motul 300V 15-50 συνηθως για καλοκαιρι & 10-40 συνηθως για χειμωνα...:smilea:
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Motul 300V 15-50 συνιθως για καλοκαιρι & 10-40 συνηθως για χειμωνα...:smilea:
Σ'ευχαριστώ.
Τα παίρνεις από την αντιπροσωπεία ή τους τα πας εσύ;
PortisHead
27/11/2009, 09:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από supertp
Σ'ευχαριστώ.
Τα παίρνεις από την αντιπροσωπεία ή τους τα πας εσύ;
Εγω παντως τους τα παω εγω (επισημη αντιπροσωπεια) και δεν μου εχουν παραπονεθει.
Βαζω Castrol GPS 15-50
Αληθεια , εχει βρει κανεις κανενα λαδακι που να "ησυχαζει" λίγο το κιβωτιο ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Εγω παντως τους τα παω εγω (επισημη αντιπροσωπεια) και δεν μου εχουν παραπονεθει.
Βαζω Castrol GPS 15-50
Αληθεια , εχει βρει κανεις κανενα λαδακι που να "ησυχαζει" λίγο το κιβωτιο ?
Δοκιμασνενα φιλε τα motul 5100 ημισυνθετικα.Ειχα βαλει στην περασμενη αλλαγη λαδιων το 300ν για αλλαγη και παρατηρησα πως οταν ειναι κρυο το μοτερ ''ακουγετε'' παραπανω το κιβωτιο ταχυτητων.Συμπερασμα...5100 motul χωρις προβλημα,αρκετα καλα & με το κιβωτιο!:)
Στα 1000χλμ μου έβαλαν motul 5100 15w-50. Όχι ιδιαίτερα καλά, (θόρυβος κινητήρα-κιβωτίου).
Στην τελευταία αλλαγή έβαλα Castrol Power1 racing 10w-50 (full συνθετικά). Τεράστια αλλαγή, γλύκανε το μοτέρ και το κιβλωτιο. Απλά είναι λίγο τσιμπιμένα στην τιμή.
Προσωχή, οι ανάγκες του νέου μοτέρ (υδρόψυκτο) είναι διαφορετικές από το αερο-ελαιόψυκτο λόγω μικρότερων ανοχών και υψηλότερης θερμοκρασίας λειτουργίας. Γι' αυτό και τα full συνθετικά λάδια τους πάνε καλύτερα.
Εχω το αεροελαιοψυκτο και γι'αυτο μαλλον δουλευει πολυ καλα το motul 5100
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Motul 300V 15-50 συνιθως για καλοκαιρι & 10-40 συνηθως για χειμωνα...:smilea:
Βασικά ξέχασα να ρωτήσω και το εξής:
Τί φίλτρο λαδιού βάζει η αντιπροσωπεία και επίσης τί φίλτρο αέρα και τί μπουζί;
Συμφέρει να τα αγοράσω όλα απ'έξω και να μην τα πάρω από αντιπροσωπεία ή τζάμπα ο κόπος;
Αρχικά δημιουργήθηκε από supertp
Βασικά ξέχασα να ρωτήσω και το εξής:
Τί φίλτρο λαδιού βάζει η αντιπροσωπεία και επίσης τί φίλτρο αέρα και τί μπουζί;
Συμφέρει να τα αγοράσω όλα απ'έξω και να μην τα πάρω από αντιπροσωπεία ή τζάμπα ο κόπος;
Αυτα που ανεφερες καλο ειναι να τα παρεις γνησια...Εγω δεν πηγαινω πλεον αντιπροσωπεια αλλα φιλτρο λαδιου & μπουζι βαζω γνησια...(δηλ.αντιπροσωπειας):winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Αυτα που ανεφερες καλο ειναι να τα παρεις γνησια...Εγω δεν πηγαινω πλεον αντιπροσωπεια αλλα φιλτρο λαδιου & μπουζι βαζω γνησια...(δηλ.αντιπροσωπειας):winka:
Xmmm... Me mperdepses. Dhladh den mporw na brw ta idia me auta pou bazei h antiproswpeia e3w, alla se pio kalh timh? Auto lew, den ennow na balw kati allo. Opws kai ladia ta idia 8elw na balw...alla na ta brw ap'e3w.
Αρχικά δημιουργήθηκε από supertp
Xmmm... Me mperdepses. Dhladh den mporw na brw ta idia me auta pou bazei h antiproswpeia e3w, alla se pio kalh timh? Auto lew, den ennow na balw kati allo. Opws kai ladia ta idia 8elw na balw...alla na ta brw ap'e3w.
Για παραδειγμα...Παιρνω 4λιτρο motul 5100 ημισυν. εκτος αντιπροσωπειας 35 ευρω.Η αντιπροσωπεια το δινει ανα λιτρο 12 ή 13 ευρω x4λιτρα που θες για το bandit,γλυτωνεις 15-20 ευρω..Το ιδιο κανω & για λαδια μπροστινου ελατηριου κλπ.
Ελπιζω να βοηθησα!
amyroukai
28/11/2009, 16:30
Μην βάζεις bel-ray στην αλυσίδα, το δοκίμασα, καλό μεν, δεν την λερώνει σε σχέση με το λάδι πχ της Motul που βάζω τώρα, αλλά δεν μπαίνει μέσα από τα oring και την τρώει γρήγορα. Καλύτερα ένα λάδι-"λάδι", λερώνει λίγο, αλλά κάνει καλύτερη δουλειά. Και κανονικά, όταν γίνεται μαύρη, καλό είναι να την περνάς ένα πετρέλαιο να καθαρίσει, πολύ καλά με νερό, μιά βόλτα να ζεσταθεί η αλυσίδα και λαδάκι πάλι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Μην βάζεις bel-ray στην αλυσίδα, το δοκίμασα, καλό μεν, δεν την λερώνει σε σχέση με το λάδι πχ της Motul που βάζω τώρα, αλλά δεν μπαίνει μέσα από τα oring και την τρώει γρήγορα. Καλύτερα ένα λάδι-"λάδι", λερώνει λίγο, αλλά κάνει καλύτερη δουλειά. Και κανονικά, όταν γίνεται μαύρη, καλό είναι να την περνάς ένα πετρέλαιο να καθαρίσει, πολύ καλά με νερό, μιά βόλτα να ζεσταθεί η αλυσίδα και λαδάκι πάλι.
Να σου πω την αλήθεια δεν έχω διαπιστώσει αυτά που λές με το Bel Ray.
Για παράδειγμα, πριν τον Ληστή είχα ένα TDM για 2 χρόνια (μου το φάγαν τα τσογλάνια).
Στα δύο χρόνιο που το είχα (περίπου 25.000 klm) ΠΟΤΕ δεν την είχα καθαρίσει με πετρέλαιο ή γενικά. Μόνο bel ray κάθε 800 klm περίπου (εκτός αν είχε βραχεί ή την είχα πλύνει). Δεν είχε πάθει τίποτα.
Ομοίως με ένα Transalp 650 (που όμως στην αρχή του έβαζα μόνο spray Honda). Το είχα 4 χρόνια, 72.000 κλμ, 1 φορά άλλαξα αλυσίδα.
Τώρα στο bandit και την πλένω και βάζω BelRay.
Απλά σε όλα τα μηχανάκια λάδωνα την αλυσίδα το βράδυ μετά από βόλτα (να είναι λίγο ζεστή) και άφηνα όλο το βραδυ να 'ποτίσει όσο μπορεί' και να στάξει το υπόλοιπο ώστε να μη λερώνει και πολύ.
Αυτά. :)
klebouras
28/11/2009, 18:24
SWSTOS ;) Egw MOTUL vazw stin alysida,apsogo.
Alla ta imisyntthetika MOTUL ladia pou mou vazei o sfakianakis,mia xara einai kai den akougetai to kivwtio.Twra,oson afora to n ata parw ap eksw kai na tous ta paw,de to exw kanei..Ontws glytwneis lefta!
Για την αλυσιδα βαζω το λευκο σπρει χωρις προβλημα εδω & καιρο!!(bell-ray ή valvoline)
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Μην βάζεις bel-ray στην αλυσίδα, το δοκίμασα, καλό μεν, δεν την λερώνει σε σχέση με το λάδι πχ της Motul που βάζω τώρα, αλλά δεν μπαίνει μέσα από τα oring και την τρώει γρήγορα. Καλύτερα ένα λάδι-"λάδι", λερώνει λίγο, αλλά κάνει καλύτερη δουλειά. Και κανονικά, όταν γίνεται μαύρη, καλό είναι να την περνάς ένα πετρέλαιο να καθαρίσει, πολύ καλά με νερό, μιά βόλτα να ζεσταθεί η αλυσίδα και λαδάκι πάλι.
Oχι ρε φιλε πετρελαιο στην αλυσιδα,χαλαει τα εσωτερικα λαστιχακια της αλυσιδας...Οσο για το bell-ray η περασμενη αλυσιδα που ειχα εβγαλε ανετα 30,000χλμ. χωρις προβλημα! Ειναι καλο & δεν λερωνει...
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Oχι ρε φιλε πετρελαιο στην αλυσιδα,χαλαει τα εσωτερικα λαστιχακια της αλυσιδας...Οσο για το bell-ray η περασμενη αλυσιδα που ειχα εβγαλε ανετα 30,000χλμ. χωρις προβλημα! Ειναι καλο & δεν λερωνει...
Συμφωνώ με το Belray. Όπως και συμφωνώ βέβαια και με τη χρήση κηροζίνης. Αφού το λέει το βιβλιαράκι...εγκρίνεται.
Βάζω με πινέλο χοντρό μπόλικη κηροζίνη πάνω στην αλυσίδα, και μόλις τη λούσω όλη της ριχνω μπόλικο νερο να φύγει η μπίχλα και η κηροζίνη.
Μετά σκούπισμα και Belray.
Αυτό βέβαια μόνο κάθε φορά που την πλένω (κάθε 2-3 μήνες). Στα ενδιάμεσα, BelRay κάθε 800 χιλιόμετρα περίπου (η' λίγο πιο συχνά εάν έχω οδηγήσει με βροχή). Και η αλυσίδα διατηρείται super.
καλησπερα σε ολους.
τελικα ρε παιδια τα συνθετικα λαδια δουλευουν καλυτερα απο τα απλα για το bandit 1250...
sorry αλλα ειμαι και λιγο ασχετος και οι αποψεις ειναι μπερδεμενες:( :(
Αρχικά δημιουργήθηκε από susukas
καλησπερα σε ολους.
τελικα ρε παιδια τα συνθετικα λαδια δουλευουν καλυτερα απο τα απλα για το bandit 1250...
sorry αλλα ειμαι και λιγο ασχετος και οι αποψεις ειναι μπερδεμενες:( :(
Eμενα (που εχω το 600) καλυτερα δουλευουν τα ημισυνθ.!
thnx pektis
για τα 1250 λενε οτι τα καιει:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Μην βάζεις bel-ray στην αλυσίδα, το δοκίμασα, καλό μεν, δεν την λερώνει σε σχέση με το λάδι πχ της Motul που βάζω τώρα, αλλά δεν μπαίνει μέσα από τα oring και την τρώει γρήγορα.
Έχω την εντύπωση πως μέσα από τα o-rings δεν περνάει τίποτα έτσι κι'αλλιώς, γιατί αυτός είναι ο ρόλος τους, να στεγανοποιούν τα εσωτερικά της αλυσίδας. Εμείς απλά λιπαίνουμε τα εξωτερικά τριβόμενα μέρη.
Όποιος μπορεί ας το ψάξει γιατί μπορεί να έχω μείνει πίσω...:beer:
amyroukai
12/12/2009, 12:16
"Εξωτερικά" δεν έχει τριβόμενα μέρη, το μόνο που τρίβεται είναι οι κρίκοι στα αξονάκια/πείρους τους. Η αλυσίδα όταν ζεσταίνεται διαστέλλεται, οι κρίκοι "χαλαρώνουν" και το oring, zring ότι έχει, χάνει μέρος της ικανότητας για σφράγισμα. Το οποίο σημαίνει, ότι βοηθούσης και της περιστροφικής κίνησης και της ταχύτητας με την οποία κινείται η αλυσίδα, το περιεχόμενο στα oring λάδι βγαίνει. Για αυτό λέμε η αλυσίδα να είναι ζεστή όταν την ψεκάζουμε, έτσι ώστε το λάδι να μπορεί να περάσει μέσα από το "χαλαρό" oring και να παγιδευτεί εκ νέου μέσα του. Και καλό είναι να το αφήνεις μερικές ώρες για να στερεοποιηθεί όσο γίνεται περισσότερο. Αν ψεκάσεις και φύγεις πχ, όλο θα καταλήξει στο φτερό, στο undertray, στο ψαλίδι και στο παντελόνι. Και για αυτό το λόγο λέω καλύτερα λίγο πιο "ρευστό" λάδι για να περνάει μέσα. Όσο καλύτερης ποιότητας το σφράγισμα (τα Zring σφραγίζουν πιό καλά από τα Oring) τόσο πιο ρευστό πρέπει να είναι και το λιπαντικό. Το λευκό Bel-Ray κάνει καλή δουλειά σε αλυσίδα με Oring που είχα παλιά, την καινούρια με Zring την ρήμαξε. Δεν φταίει δλδ, εγώ έβαζα λάθος προϊόν.
Καλημέρα παιδιά!!!
Στην τελευταια αλλάγη που έκανα,(πρώτη αλλαγή εκτός εγγύησης) έβαλα torco t-4r 10w-40 (χειμώνας) και έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένος όπως αλλώστε ήμουν και στο παρελθόν που τα χρησιμοποιούσα σε άλλη μοτο.Καμία σχέση με τα motul τις αντιπροσωπείας που τα θεωρώ υπερτιμημένα....
Έγω που έχω μείνει με το 15-50 λαδάκι από το service του φθινοπώρου και τώρα που κρύωσε ο καιρός μου κοπανάει το κιβωτιο διότι μάλλον αργεί να ζεσταθεί τι να κάνω; :confused: Να τ αλλάξω μόνος μου "αυθαίρετα" σε 10-40 αφού βγάλω την τάπα και στραγγίξω το μηχανάκι από τα παλιά λάδια;
amyroukai
29/12/2009, 14:36
Τι να σε πω παλικάρι μ', εγώ πριν ένα μήνα περίπου έβαλα λεπτά λάδια, νομίζω 10-40 (δεν το πολυπρόσεξα) στο αερόψυκτο (καλά, αεροελαιόψυκτο). Ήταν ένα πείραμα, λέω χειμώνας είναι, λογικά δεν θα έχει θέμα, αλλά μάλλον του άρεσαν τόσο που αποφάσισε να τα φάει. Και δεν το είχα συνηθίσει να καίει λάδι ως σήμερα και δεν το είχα προσέξει, το είδα στο πλυντήριο χτες. Σε λιγότερα από 3000 χιλιόμετρα, ένδειξη μηδέν! Και το πήγα και 800 χιλιόμετρα στα κόκκινα ο μαλάκας... Καμμιά φορά, η σιγουριά βλάπτει, έπρεπε να το προσέχω με το καινούριο λάδι. Τεσπα, συμπλήρωσα ήδη με 15-50 και είπα ποτέ ξανά. Στο υδρόψυκτο μπορεί να ταιριάζει όμως.
Όταν λες αργεί να ζεσταθεί τι εννοείς; Το Ζ750 (δεν έχω εμπειρία από άλλο υδρόψυκτο) πιάνει κανονική θερμοκρασία σε λιγότερα από 4 χιλιόμετρα. Το Bandit πόσο θέλει δηλαδή;
Καλησπέρα παιδιά!!!
Έχει να αναφερει κανείς καποιό περιστατικό καψίματος λαδιού σε υγρόψυκτικο bandit μετά από αλλαγή σε 10w-40???
Στο δικό μου, και μετά από περίπου 1000 χλμ. ολα καλως πάντως....
μεσα στη βδομαδα θα παω για το service των 18000. τι λετε να βαλω 10-40 η 15-50;;
εχω το υδροψυκτο 650.
διαβασα ολα τα προηγουμενα και τελικα δε εβγαλα συμπερασμα. φουλ συνθετικα η ημι;;
amyroukai
16/02/2010, 20:58
Έχει γίνει μεσανατολικό το θέμα και πρακτικά, ουσία δεν έχει... Να το πάρω και αλλιώς, τι θα κερδίσεις αν βάλεις πιο λεπτό λάδι; Σε πιεσμένα μοτέρ που σκίζονται στην πίστα έχει ένα νόημα γιατί πες φέρνει λιγότερη αντίσταση όταν το έμβολο ανεβοκατεβαίνει στις 14000 στροφές. Στο δικό μας που πρακτικά πάνω από 10500 δεν έχει νόημα να το ανεβάσεις και εσύ ειδικά έχεις επανειλημμένα πει ότι το δουλεύεις 4500-5500, τι θα κερδίσεις από το λεπτό λάδι; Στην τελική, αφού το υδρόψυκτο και το "χοντρό" και το "λεπτό" δεν τα καίει, βάλε ότι σου κάνει κέφι. Κάνε πείραμα με το διαφορετικό λάδι από ότι έβαζες ως τώρα και πες και στους άλλους... ;) Όφελος πάντως σε απόδοση, δεν θα έχεις. Και μιά που και το ημι και το φουλ στις 6000 θα το αλλάξεις... Βάλε ότι λέει το manual, αν δεν κάνω λάθος, ημί.
η ερωτηση μου δε ειχε καμια σχεση με τη αποδοση. απλα για τη θερμοκρασια μια που με τα συγκεκριμενα λαδια θα δουλεψει καλοκαιρι . μηπως το πιο λεπτο ειναι καλυτερο για τη περιοδο αυτη.
amyroukai
17/02/2010, 11:15
Αν δεις στο βιβλίο τις αποδόσεις σε σχέση με θερμοκρασία, το τυπικό Ελληνικό καλοκαίρι των 40 βαθμών το καλύπτουν και τα δύο. Αλλά μεγαλύτερο περιθώριο ασφάλειας έχεις με το 50άρι.
15w 50 ημισυνθετικο. Για μενα το συνθετικο λαδι στα δικα μας μηχανακια και με αλλαγη καθε 6000 χλμ ειναι πεταμενα λεφτα. αν δεν σκιζεις το μηχανακι κρυο δεν θα εχεις ποτε κανενα προβλημα με οτι λαδι και να βαλεις
"Τι σημαίνει 15W-50 ή 20W-50
Η SAE (Society of Automotive Engineers) κατατάσσει τα λιπαντικά τετράχρονων κινητήρων με κριτήριο τα χαρακτηριστικά του ιξώδους σε ζέστη ή κρύο. Αυτοί οι βαθμοί ερμηνεύονται όπως παρακάτω:
• βαθμός χειμώνα, ακολουθείται από το γράμμα W (winter), π.χ. 15W
• βαθμός καλοκαιριού, αυτό το ψηφίο ακολουθεί το ψηφίο του χειμώνα Όσο μικρότερος είναι ο βαθμός χειμώνα (0W, 5W, 10W, 15w, 20W, 25W), τόσο περισσότερο το λιπαντικό παραμένει σε ρευστή μορφή στις χαμηλές θερμοκρασίες και, ως εκ τούτου, τόσο πιο εύκολα γίνεται η εκκίνηση του κινητήρα σε πολύ κρύες καιρικές συνθήκες. Όσο πιο υψηλός είναι ο βαθμός καλοκαιριού (20, 30, 40, 50, 60), τόσο περισσότερο το λάδι παραμένει ιξώδες (γλοιώδες) σε υψηλές θερμοκρασίες (100οC) και για το λόγο αυτό περιβάλλει με περισσότερη ασφάλεια τον κινητήρα κατά τη διάρκεια σκληρής χρήσης."
παραθεση απο autotriti
PortisHead
18/02/2010, 08:09
Μια μικρη υπενθύμιση....
Το bandit φοραει Ιαπωνεζικο ,4κυλινδρο ,16βαλβιδο με 2 εκκεντροφορους κινητηρα.
Οποτε και ελαιολαδο να του βαλουμε , μια χαρα θα παει.
Οι λεπτομερειες με τα λαδια και τα ιξωδες ,αφορουν μηχανακια άλλης ηπείρου.
:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Μια μικρη υπενθύμιση....
Το bandit φοραει Ιαπωνεζικο ,4κυλινδρο ,16βαλβιδο με 2 εκκεντροφορους κινητηρα.
Οποτε και ελαιολαδο να του βαλουμε , μια χαρα θα παει.
Οι λεπτομερειες με τα λαδια και τα ιξωδες ,αφορουν μηχανακια άλλης ηπείρου.
:lol:
swstos o paixteis...:beer: :beer:
Tα εχουμε πει 100φορες!!!
15-50 το καλοκαιρι & 10-40 το χειμωνα...:wacko:
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Εγω παντως τους τα παω εγω (επισημη αντιπροσωπεια) και δεν μου εχουν παραπονεθει.
Βαζω Castrol GPS 15-50
Αληθεια , εχει βρει κανεις κανενα λαδακι που να "ησυχαζει" λίγο το κιβωτιο ?
Σημερα εβαλα Silicolene UltraIV 15w-50 ημισυνθετικα
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!
τα motul που μου ειχαν βαλει στην
αντιπροσωπια μου την ειχαν δωσει στα νευρα!
γκαπα-γκουπα
Τωρα το κιβωτιο εχει γινει απιστευτα μαλακο.
Το 2ο service πλησιάζει, το κιβώτιο κοπανάει κάπως από αλλαγές 1η εως και 2. Στο λαδάκι έχω καταλήξει κι εγώ 15-50 ημισυνθετικό μιας και αυτό προτείνει το manual και είναι allseason. Το θέμα όμως είναι πια μάρκα να πάρει κανείς :confused:
Δοκίμασε Power 1 Racing 10-50 full Synthetics της Castrol.
(Βέβαια είναι λίγο τσιμπιμένα)
Εγω αυτο που εβαλα ειναι καταπληκτικο!!
και το Castrol ειναι πολυ καλο και Bell Ray
αλλα πανακριβα!
18 το λιτρο τα πληρωσα τα Silkolene..
Καλά πλήρωσες €18 το λίτρο και λες τα άλλα ακριβά που κάνουν 12-13
Δες εδώ (http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&category_id=45&flypage=flypage.tpl&product_id=263&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el&vmcchk=1&Itemid=57)
ο μηχανικος μου τα χρέωσε τοσο!
Εγω τι φταιω:cry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
ο μηχανικος μου τα χρέωσε τοσο!
Εγω τι φταιω:cry:
την αλλη φορα θα τα παρω απο κει
και θα τα βαλω μονος:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
ο μηχανικος μου τα χρέωσε τοσο!
Εγω τι φταιω:cry:
Μόλις διαπίστωσα ότι είναι και ημισυνθετικά.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Τώρα χωρίς πλάκα, πες μας που πήγες για να μην την πατήσουμε και μεις.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Κάτι τέτοιοι απατεώνες θέλουν λιντσάρισμα.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πάντως κοιτώντας το ελληνικό manual στην ενότητα 3-3 λέει: χρησιμοποιήστε γνήσια λιπαντικά Suzuki :rolleyes: . Αντίθετα το αγγλικό manual λέει: Suzuki recommends the use of SAE τάδε χωρίς να κάνει αναφορές σε "γνήσια λιπαντικά Suzuki" που όλοι ξέρουμε ότι είναι motul τουλάχιστον στην Ελλάδα.
Θα ήθελα πολύ πάντως να μάθω αν θα βρουν πάτημα σε περίπτωση που κάποιος χρησιμοποιεί δικά του λάδια τα οποία όμως πληρούν πλήρως τις σωστές προδιαγραφές JASO και API και το σωστό ιξώδες, να μην τον καλύψουν σε περίπτωση που πάθει βλάβη για κάποιον άσχετο λόγο το μοτέρ του ενώ έχει εγγύηση.
Παιδιά μην τρελαινόμαστε με τα λάδια. Ελάχιστες εταιρίες πετρελαίων παράγουν τα δικά τους λάδια. 2-3 εργοστάσια μόνο φτιάχνουν και δίνουν σε όλους.
Εφ' όσον χρησιμοποιούμε το ιξώδες που ορίζει ο κατασκευαστής δεν έχουμε κανένα πρόβλημα.
Το γνωρίζω καλά λόγο δουλειάς, ναυτιλία, όπου τα λιπαντικά παίζουν μεγάλο ρόλο στη ζωή ενός μηχανήματος λόγο αλμύρας.
Γεια χαρά συμφορουμίτες! Περι ελαιολάδου ο λόγος.
Έφτασα αισίως στα 1000 χλμ, βλέπω με το ματάκι του λαδιού, τι να δω? Μαυρίλα. Σκούρο τέτοιο (http://dopodomani.files.wordpress.com/2009/10/nescafe-coffee-frappe-1.jpg):confused:
Φυσιολογικό ή μαύρισε από το κακό του?
Θα πάω άμεσα για το πρώτο σέρβις και ψάχνομαι γενικά. Πήρα έναν εξουσιοδοτημένο και μου πε περίπου 75? για ημισυνθετικό και 90κάτι για full συνθετικό. Να τα δώσω έχω, ποιος δεν έχει άλλωστε 90?? Το θέμα είναι το πιασοκωλίασμα, δεν μου αρέσει. Απότι έχω διαβάσει εδώ κάτι για 78? ακούω για ημισυνθετικά..άρα πάνω κάτω τόσο πάει.
Το σημαντικό ερώτημα είναι. Full συνθετικό ή ημί?? Το μηχανάκι το χρησιμοποιώ
40% πόλη(ανηφόρες, κατηφόρες, σταμάτα-ξεκίνα μωτ 40km/h)
50% επαρχιακούς(στροφιλίκια, ευθείες μτ 90km/h)
10% ταξίδια (εγνατίες, εθνικές οδοί μωτ 130 km/h)
όπως βλέπετε δεν τρέχω :nono:
Για σκίσιμο ούτε λόγος, πολύ στρωτή οδήγηση 4000 - 5500 στροφές συνήθως χωρίς ξεσπάσματα (στρώτιμο άλλωστε..). Ο μηχανικός μου είπε για full συνθετικό αλλά έχω τις αμφιβολίες μου. Από την άλλη, ακόμη και αν δεν το χρειάζομαι δεν είναι "ποιοτικότερο" λάδι άρα καλύτερη λειτουργία μοτέρος-σασμάνος?
Η μέχρι τώρα άποψη που έχω αποκτήσει είναι λάδι "καλοκαιρινό" 10-50 δηλαδή, Ιούνιος-Σεπτέμβριος μετά το αλλάζω, ο ληστής σκοπεύει να καταπιεί αρκετά χλμ το καλοκαιράκι.
Η suzuki βάζει μόνο Motul? Δηλαδή αν πω στον μάστορα ότι θέλω πχ castrol ξέρω γω, δεν? Θέλω κάτι δοκιμασμένο γιατί οι ταχύτητες κυρίως ακούγονται λίγο και κυρίως από 1η-2α και όταν ζεσταθεί ακρετά η μηχανή κάνει λίγο θόρυβο παραπάνω + τρίξιμο.(όχι τίποτα ιδιαίτερο αλλά σε σχέη με "κρύα" η μηχανεί ακούγεται λίγο περισσότερο "ζεστή".
Αν έχετε βάλει κανα καλό λάδι που μείνατε ευχαριστημένοι, πείτε όσο προλαβαίνω να βάλω αυτό.(δεν έχω πολλά χλμ περιθώριο να το καθυστερήσω)
Α! 650SA k8 υγρόψυκτο έχω.
να βάλεις torco ημισυνθετικά!!!!
δ υπάρχει λόγος για την μηχανή μας να βάλεις συνθετικα!!!ίσως και να τα κάψεις....
ιδίως και με το τρόπο που οδήγεις....
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer
Γεια χαρά συμφορουμίτες! Περι ελαιολάδου ο λόγος.
Έφτασα αισίως στα 1000 χλμ, βλέπω με το ματάκι του λαδιού, τι να δω? Μαυρίλα. Σκούρο τέτοιο (http://dopodomani.files.wordpress.com/2009/10/nescafe-coffee-frappe-1.jpg):confused:
Φυσιολογικό ή μαύρισε από το κακό του?
Θα πάω άμεσα για το πρώτο σέρβις και ψάχνομαι γενικά. Πήρα έναν εξουσιοδοτημένο και μου πε περίπου 75? για ημισυνθετικό και 90κάτι για full συνθετικό. Να τα δώσω έχω, ποιος δεν έχει άλλωστε 90?? Το θέμα είναι το πιασοκωλίασμα, δεν μου αρέσει. Απότι έχω διαβάσει εδώ κάτι για 78? ακούω για ημισυνθετικά..άρα πάνω κάτω τόσο πάει.
Το σημαντικό ερώτημα είναι. Full συνθετικό ή ημί?? Το μηχανάκι το χρησιμοποιώ
40% πόλη(ανηφόρες, κατηφόρες, σταμάτα-ξεκίνα μωτ 40km/h)
50% επαρχιακούς(στροφιλίκια, ευθείες μτ 90km/h)
10% ταξίδια (εγνατίες, εθνικές οδοί μωτ 130 km/h)
όπως βλέπετε δεν τρέχω :nono:
Για σκίσιμο ούτε λόγος, πολύ στρωτή οδήγηση 4000 - 5500 στροφές συνήθως χωρίς ξεσπάσματα (στρώτιμο άλλωστε..). Ο μηχανικός μου είπε για full συνθετικό αλλά έχω τις αμφιβολίες μου. Από την άλλη, ακόμη και αν δεν το χρειάζομαι δεν είναι "ποιοτικότερο" λάδι άρα καλύτερη λειτουργία μοτέρος-σασμάνος?
Η μέχρι τώρα άποψη που έχω αποκτήσει είναι λάδι "καλοκαιρινό" 10-50 δηλαδή, Ιούνιος-Σεπτέμβριος μετά το αλλάζω, ο ληστής σκοπεύει να καταπιεί αρκετά χλμ το καλοκαιράκι.
Η suzuki βάζει μόνο Motul? Δηλαδή αν πω στον μάστορα ότι θέλω πχ castrol ξέρω γω, δεν? Θέλω κάτι δοκιμασμένο γιατί οι ταχύτητες κυρίως ακούγονται λίγο και κυρίως από 1η-2α και όταν ζεσταθεί ακρετά η μηχανή κάνει λίγο θόρυβο παραπάνω + τρίξιμο.(όχι τίποτα ιδιαίτερο αλλά σε σχέη με "κρύα" η μηχανεί ακούγεται λίγο περισσότερο "ζεστή".
Αν έχετε βάλει κανα καλό λάδι που μείνατε ευχαριστημένοι, πείτε όσο προλαβαίνω να βάλω αυτό.(δεν έχω πολλά χλμ περιθώριο να το καθυστερήσω)
Α! 650SA k8 υγρόψυκτο έχω.
Σε αυτό το μηχανάκι με τη χρήση που κάνεις και από ότι βλέπω έχουμε σχεδόν το ίδιο προφίλ χρήσης, ΔΕΝ χρειάζεσαι full συνθετικά. Το bandit θα κοπανάει ότι λάδι και να βάλεις λογικά ειδικά τώρα που είναι και καινούριο. Εγώ προτίμησα Castrol 15-50 και το κοπάνημα δεν σταμάτησε. Το μοτέρ όμως άνοιγε εντελώς διαφορετικά, ήταν πολύ ποιο απελευθερωμένο με το που άλλαξα λάδια. Είμαι ευχαριστημένος από castrol. Καλό θα είναι να μείνεις με το 15-50. Δε χρειάζεσαι κάτι άλλο στην Ελλάδα με τις θερμοκρασίες που έχει. Έτσι κι αλλιώς κάτω από -10 δύσκολα θα δεις. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer
Έφτασα αισίως στα 1000 χλμ, βλέπω με το ματάκι του λαδιού, τι να δω? Μαυρίλα. Σκούρο Φυσιολογικό ή μαύρισε από το κακό του?
Θα πάω άμεσα για το πρώτο σέρβις και ψάχνομαι γενικά. Πήρα έναν εξουσιοδοτημένο και μου πε περίπου 75? για ημισυνθετικό και 90κάτι για full συνθετικό. Να τα δώσω έχω, ποιος δεν έχει άλλωστε 90?? Το θέμα είναι το πιασοκωλίασμα, δεν μου αρέσει. Απότι έχω διαβάσει εδώ κάτι για 78? ακούω για ημισυνθετικά..άρα πάνω κάτω τόσο πάει.
Full συνθετικό ή ημί??
Κατ' αρχήν το λαδάκι π΄ρεπει να μαυρίζει γιατί αυτό σημαίνει πως λειτουργούν οι απορρυπαντικές του ιδιότητες.
Τώρα για το ερώτημά σου, όπως έχω πει και πιο πάνω με το motul που βάζει η Suzuki δεν έχω μείνει ευχαριστημένος καθότι μόλις άλλαξα σε Castrol (full syn. 10w-50) το κιβώτιο ησύχασε (σχετικά) αλλά οι στροφές του moteur ανεβαίνουν πιο ομαλά.
H διαφορά του syn με το full syn έγκειται στο ότι το λάδι δεν έχει μέσα του αρυκτέλαιο που μαζί με τη λίπανση έχει και άλλες ιδιότητες που δεν χειάζεται ο κινητήρας. Για να μην μακρυγο΄ρούμε το full syn είναι καλύτερο, απλά δεν χρειάζεται πάντα. π.χ. στις δικές μας μηχανές δεν νομίζω πως χρειάζεται, τώρα γιατί έβαλα εγώ; ......... ......... ......... ούτε τα κοσμήματα χρειάζονται στις γυναίκες.
Το πήγα σήμερα, έγινε αλλαγή λαδιών και αλλαγή φίλτρου.-
Έβαλα το ημισυνθετικό της motul γιατί κατάλαβα ότι το full είναι υπερβολή για ένα τέτοιο μηχανακι, άλλωστε διάβασα και το κουτάκι του λαδιού έλεγε "για supersport και racing μοτοσυκλέτες"... και αναλογιζόμενος την χρήση που την κάνω αλλά και αφού διάβασα τα σχόλια των akisjg, Ingenius, peter86 κατέληξα χωρίς δεύτερη σκέψη σε ημι. motul (suzuki) 15w50.
Στα 6000 αλλαγή πάλι...:)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer
Το πήγα σήμερα, έγινε αλλαγή λαδιών και αλλαγή φίλτρου.-
Έβαλα το ημισυνθετικό της motul γιατί κατάλαβα ότι το full είναι υπερβολή για ένα τέτοιο μηχανακι, άλλωστε διάβασα και το κουτάκι του λαδιού έλεγε "για supersport και racing μοτοσυκλέτες"... και αναλογιζόμενος την χρήση που την κάνω αλλά και αφού διάβασα τα σχόλια των akisjg, Ingenius, peter86 κατέληξα χωρίς δεύτερη σκέψη σε ημι. motul (suzuki) 15w50.
Στα 6000 αλλαγή πάλι...:)
Eγω με το αεροελαιοψυκτο αλλαζω καθε 4,000.
Τωρα ο καθενας αλλαζει οποτε νομιζει αυτος καλυτερα(4,000ή6,000)
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Eγω με το αεροελαιοψυκτο αλλαζω καθε 4,000.
Τωρα ο καθενας αλλαζει οποτε νομιζει αυτος καλυτερα(4,000ή6,000)
Εφόσον ο κατασκευαστής λέει στα 6000 δεν βλέπω λόγο να το πάω στα 4000. Εκτός και αν δω ότι κάτι δεν λειτουργεί καλά.
Με αυτή τη λογική γιατί να μην το πάω στα 3000; ή κάθε 1000;
Υπερβάλλοντας θέλω να σου δείξω τι ενοώ.
Για να μην μείνουμε με 1 τρίχα στο κεφάλι, ας ακολουθούμε αυτό που λέει ο κατασκευαστής και αν δούμε κάποια δυσλειτουργία το πάμε νωρίτερα. Η μηχανή αυτή αντέχει δεν χρειάζεται και τόση φροντίδα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Eγω με το αεροελαιοψυκτο αλλαζω καθε 4,000.
Τωρα ο καθενας αλλαζει οποτε νομιζει αυτος καλυτερα(4,000ή6,000)
κι εγω ετσι κανω μεχρι στιγμης
θεωρω οτι ειναι πολλα τα 6000 που λεει ο
κατασκευαστης οπως π.χ δεν εχω καμια
ορεξη να κοιταω βαλβιδες και να μου ανοιγουν το καπακι
καθε 24000χλμ!:smilea:
amyroukai
06/07/2010, 15:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
κι εγω ετσι κανω μεχρι στιγμης
θεωρω οτι ειναι πολλα τα 6000 που λεει ο
κατασκευαστης οπως π.χ δεν εχω καμια
ορεξη να κοιταω βαλβιδες και να μου ανοιγουν το καπακι
καθε 24000χλμ!:smilea:
Ε ναι Μιχάλη, άνοιξέ το μιά και καλή όταν θα είναι για αλλαγή πιστόνι/ρεκτιφιέ... Πάτε καλά ωρέ παλικάρια; Το θέμα είναι απλό, αν αλλάζεις λάδια πιο συχνά από τις 6000 δεν κάνεις κακό παρά μόνο στην τσέπη σου. Αν κάνεις βάρβαρη χρήση, ίσως και να είναι καλό (εννοώ πίστα/φαναρομαχίες) αν και το δικό μου κάθε 6000 τα άλλαζα ότι καφρίλα και να του έκανα και δεν είπε κιχ. Εσύ οδηγείς και ιδιαίτερα ήρεμα κιόλας, οπότε στα 6000 είσαι μιά χαρά.
Αν δεν κάνεις όμως τις βαλβίδες όταν λέει η μαμά Suzuki είσαι απλά ανόητος... Πετάς λεφτά σε λάδια που και να τα αργήσεις λίγο σιγά τα λάχανα και υπάρχει θέμα τσιγκουνιάς με το πιο σημαντικό; Μήπως έχετε μπλέξει λίγο τις προτεραιότητες;:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Ε ναι Μιχάλη, άνοιξέ το μιά και καλή όταν θα είναι για αλλαγή πιστόνι/ρεκτιφιέ... Πάτε καλά ωρέ παλικάρια; Το θέμα είναι απλό, αν αλλάζεις λάδια πιο συχνά από τις 6000 δεν κάνεις κακό παρά μόνο στην τσέπη σου. Αν κάνεις βάρβαρη χρήση, ίσως και να είναι καλό (εννοώ πίστα/φαναρομαχίες) αν και το δικό μου κάθε 6000 τα άλλαζα ότι καφρίλα και να του έκανα και δεν είπε κιχ. Εσύ οδηγείς και ιδιαίτερα ήρεμα κιόλας, οπότε στα 6000 είσαι μιά χαρά.
Αν δεν κάνεις όμως τις βαλβίδες όταν λέει η μαμά Suzuki είσαι απλά ανόητος... Πετάς λεφτά σε λάδια που και να τα αργήσεις λίγο σιγά τα λάχανα και υπάρχει θέμα τσιγκουνιάς με το πιο σημαντικό; Μήπως έχετε μπλέξει λίγο τις προτεραιότητες;:beer:
ενταξει για τα λαδια μπορει και να εχεις δικιο!
Βαλβιδες ομως γιατι πρεπει να τις κοιτας καθε τρεις και λιγο?
Ασε που δεν εισαι και σιγουρος αν θα χρειαστει ρυθμιση σε 24000
και νομιζω δεν ειναι και ευκολη δουλεια πως το ξερεις οτι θα τις ρυθμισουν σωστα?
γιατι να τα παιρνει το εξουσιοδοτημενο?
εκει κι αν ποναει η τσεπη σου!:wave2:
amyroukai
07/07/2010, 03:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
Βαλβιδες ομως γιατι πρεπει να τις κοιτας καθε τρεις και λιγο?
OK να στο θέσω με οικονομικούς όρους:
24000 χιλιόμετρα. 4 αλλαγές λαδιών και 2 φίλτρων. Ας πούμε... 4*60=240 ευρώ. Και ένα 20ρικο φίλτρα, 260.
Και άλλα 200 να σου χρεώσουν τις βαλβίδες, 460 ευρώ.
24000 χιλιόμετρα "προσεκτικού" οδηγού που αλλάζει κάθε 3000 λάδια;
8*60=480 ευρώ. και 4 φίλτρα (κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών), 520...
Και δεν κάνει και βαλβίδες γιατί "δεν χρειάζονται".
Κουίζ: Ποιός έχει καλύτερα συντηρημένη μοτοσικλέτα; Ποιός έχει και 60 ευρώ στην τσέπη για μπύρες;:lol:
Πέρα από την πλάκα, επειδή είναι thread για λάδια και ξεφεύγουμε...
Ο μέσος οδηγός που κάνει 10000-12000 χιλιάδες το χρόνο μέσα στο λεκανοπέδιο κυρίως, έχει μαζέψει περισσότερες ώρες λειτουργίας από εμένα πχ που κάνω 20000 το χρόνο κυρίως σε Εθνική/Αττική οδό. Και θα ανοίξει την κεφαλή μιά φορά στη διετία... Δεν είναι "κάθε τρεις και λίγο" αυτό. Δεν είναι χαζοί από τη Suzuki... Και ειδικά η πρώτη ρύθμιση που έχει όλες τις ανοχές της "πρώτης χρήσης" πιστεύω ότι είναι η πιο καίρια.
Ρε παιδια μην λεμε τα ιδια και τα ιδια....
Το Κ7 ειναι στις 24,000 για ρυθμιση βαλβιδων και το Κ4-Κ5 στις 12,000...
Αυτα δινει ο κατασκευαστης,αυτα κανουμε...
Τωρα αν το παρατησεις,θα σε παρατησει και αυτο με τη σειρα του!:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ingenius
Σε αυτό το μηχανάκι με τη χρήση που κάνεις και από ότι βλέπω έχουμε σχεδόν το ίδιο προφίλ χρήσης, ΔΕΝ χρειάζεσαι full συνθετικά. Το bandit θα κοπανάει ότι λάδι και να βάλεις λογικά ειδικά τώρα που είναι και καινούριο. Εγώ προτίμησα Castrol 15-50 και το κοπάνημα δεν σταμάτησε. Το μοτέρ όμως άνοιγε εντελώς διαφορετικά, ήταν πολύ ποιο απελευθερωμένο με το που άλλαξα λάδια. Είμαι ευχαριστημένος από castrol. Καλό θα είναι να μείνεις με το 15-50. Δε χρειάζεσαι κάτι άλλο στην Ελλάδα με τις θερμοκρασίες που έχει. Έτσι κι αλλιώς κάτω από -10 δύσκολα θα δεις. :wave2:
η λύση ειναι η εξής: TORCO SR-15W40 1 LT :cool: Δοκιμάστε τα και τα λέμε
Αρχικά δημιουργήθηκε από seniorr
TORCO SR-15W40 1 LT :cool: Δοκιμάστε τα και τα λέμε
Θα τα εβαζα αλλα 1 LT ειναι λιγο :D
fotodimis
31/07/2010, 03:25
ήρθε καιρός να αλλαξο και εγώ τα λάδια
αεροελαιοψυκτο 650s 07abs
και δοκίμασα "IPONE" 15-50
έχω κάνει τα πρώτα 500χιλ
και το σασμάν παρα πολύ ήσυχο δεν καταλαβαίνω καν την αλλαγή
πρώτα φορούσα τα motoyl 5100 πολύ θόρυβος
τώρα ησύχασαν τα αυτιά μου στο δικό μου πάντα
τα έβαλα 12e το λίτρο αλλα στο "ινερνετ" τα βρήκα 33e τα 4 λίτρα
εγω εχω βαλει σε αεροελαιοψυκτο σουζουκι τα castrol GPS 15-50 (ημισυνθετικά) προς το παρών κανένα πρόβλημα!
amyroukai
31/07/2010, 16:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Θα τα εβαζα αλλα 1 LT ειναι λιγο :D Ε αυτό εννοεί, βάλε 1 λίτρο, θα σπάσει το μοτέρ, και μετά τον βρίσκεις να του τα πεις... :rotflmao:
Όχι! δεν έβγαλα δικές μου προδιαγραφές χωρητικότητας, το "TORCO SR-15W40 1 LT"
ήταν απο αντιγραφη - επικόλληση και έδειχνε την συσκευασία που χρησιμοποίησα.
Βλέπω οτι υπαρχει παρατηρητικότητα.. :D αλλά δεν είδατε το Δοκιμάστε τα (πληθυντικός)
Άσχετα με αυτό δεν ανέφερε κανείς εντυπώσεις απο το συγκεκριμένο λάδι.
Αν κάποιος το ψαξει ας γράψει τις εντυπώσεις του.
Εγώ μένω Πάτρα και το αγοράζω από Αθήνα γιατί δεν το βρίσκω εδώ!
:eek:
καλά χιλιόμετρα..:beer:
Παιδιά μια ερώτηση.
Όταν στο σέρβις κάνετε αλλαγή λαδιών, σας βάζουν από καινούρια μπουκαλάκια ή από βαρέλι;
Στο τελευαίο σέρβις που έκανα 6000 μου έβαλαν 3,5 λίτρα από βαρέλι (αφού το έβαλαν προηγουμένως στα μπουκαλάκια του λαδιού για μετρητή) και πλήρωσα και 80?.
Η απορία που έχω είναι: Πως ξέρω τι λάδι είναι αυτό εφόσον δεν είναι αυτό που αναγράφει στο κουτάκι. Ο μηχανικός μου είπε βέβαια ότι είναι το ίδιο ακριβώς (ίδια μάρκα, ίδιες προδιαγραφές, ίδιο λάδι) αλλά από βαρέλι για χονδρική για να βγαίνει πιο φθηνά αλλά πως ξέρω ότι δεν μου έβαλε ένα κακής ποιότητας ορυκτέλαιο ξέρω γω; Ναι μπορεί να είναι conspiracy theory αλλά είναι περίεργοι καιροί και μπορούν να γίνουν τα πάντα για μερικά ευρουλάκια.
Επίσης, αν ξέρετε πάνω κάτω με λίγα λόγια τι περιλαμβάνει το σέρβις των 6000 km θα μου ήταν πολύ χρήσιμο μιας και δεν έχω μπροστά μου το manual.
Κανείς δεν ξέρει;
Τουλάχιστον τι περιλαμβάνει το σέρβις στο περίπου;
Αλλαγή λαδιών, όχι φίλτρου (νομίζω, δεν θυμάμαι καλά).
Οπτικό έλεγχο της μοτο.
Τέντωμα-λάδωμα αλυσίδας.
Και τρέξιμο διαγνωστικού μέσω Η/Υ.
Αυτά.
Όσο για το λάδι, ναι από βαρέλι τα βάζουν και οι εναλλακτικές σου είναι είτε να εμπιστευθείς το μάστορα ή να του πας τα δικά σου.
Πάντως εάν στις αλλαγές "κοπανάει" τότε σίγουρα σου έχει βάλει Motul.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Πάντως εάν στις αλλαγές "κοπανάει" τότε σίγουρα σου έχει βάλει Motul.
Εμένα γιατί κοπάναγε με τα castrol και με τα motul ησύχασε?
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Αλλαγή λαδιών, όχι φίλτρου (νομίζω, δεν θυμάμαι καλά).
Οπτικό έλεγχο της μοτο.
Τέντωμα-λάδωμα αλυσίδας.
Και τρέξιμο διαγνωστικού μέσω Η/Υ.
Αυτά.
Όσο για το λάδι, ναι από βαρέλι τα βάζουν και οι εναλλακτικές σου είναι είτε να εμπιστευθείς το μάστορα ή να του πας τα δικά σου.
Πάντως εάν στις αλλαγές "κοπανάει" τότε σίγουρα σου έχει βάλει Motul.
Διαγνωστικό μέσω pc μπαααα όλα τα άλλα ναι. (εκτός από τέντωμα αλυσίδας, νομίζω μόνο λαδάκι έριξε)
Το λάδι είναι motul, αυτό έβαζα πάντα αυτό έβαλε και αυτός τώρα.(έτσι είπε τουλάχιστον..αν και μπορεί να κοπανάνε και άλλα λάδια :p )
Κανένα που να μην κοπανάει;;;
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Εμένα γιατί κοπάναγε με τα castrol και με τα motul ησύχασε?
Δεν γνωρίζω, παρά μόνο παραθέτω την δική μου εμπειρία.
Για παράδειγμα στο Χάσκι, αν του βάλω Motul ούτε με ματσόλα δεν αλλάζει ταχύτητα, με Castrol βούτηρο - μόνο που τα "τσιμπάει" λίγο παραπάνω.
Στο Bandit, απ'όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα, όσοι άλλαξαν μάρκα λαδιών ησύχασε το σαζμάν τους. Στον δικό μου ληστή, ότι βάλει ο μάστορας (motul) και λίγο σκληρό είναι.
Αν κάποιος γνώστης έχει την απάντηση, ας βοηθήσει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Δεν γνωρίζω, παρά μόνο παραθέτω την δική μου εμπειρία.
Για παράδειγμα στο Χάσκι, αν του βάλω Motul ούτε με ματσόλα δεν αλλάζει ταχύτητα, με Castrol βούτηρο - μόνο που τα "τσιμπάει" λίγο παραπάνω.
Στο Bandit, απ'όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα, όσοι άλλαξαν μάρκα λαδιών ησύχασε το σαζμάν τους. Στον δικό μου ληστή, ότι βάλει ο μάστορας (motul) και λίγο σκληρό είναι.
Αν κάποιος γνώστης έχει την απάντηση, ας βοηθήσει.
Εγω δεν μπορω να σου πω επειδη παντα motul εβαζα(το 5100) ...
Μια φορα εβαλα Putoline αλλα δεν καταλαβα διαφορα!:wave2:
Εγω πάντος στο Bandit μου (Κ6) βαζω παντα 5100 και έχω ηρεμησει!
Επειδη την εψαξα την δουλεια πήρα βιδωτο θερμομετρακι (στην ταπα πλήρωσης λαδιου) και μέτρησα διαφορές!
Στο 5100 κατεληξα τελικα λογο χαμηλότερης θερμοκρασιας λειτουργίας του κινητήρα, και λιγοτερου χτυπηματος κιβωτίου (αν και τα Shell αν θυμαμαι καλα ήταν 'μαλακότερα για το κιβώτιο' -αυτα που προτεινει η σουζουκι).
Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι.
Πάντως το θερμομετρακι θα επρεπε να το είχατε ολοι οι αεροελαιοψυκτοι!!!
ΑΞΙΖΕΙ :beer: :D
Και με τα Motorex που εχω βαλει στο μεγαλο bandit μια χαρα ειναι...
Την επομενη φορα θα δοκιμασω αλλο λαδακι να δω διαφορες...
Για το φιλτρο λαδιου οι διαφορες ειναι τοσο μικρες (στην τιμη) που δεν αξιζει να βαλεις ανωνυμο κινεζικο (αν και της suzuki κινεζικο ειναι αλλα λεμε τωρα)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.