PDA

View Full Version : ΣΠΑΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ????ΠΟΤΕ???



raicom1
27/11/2009, 21:17
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ 26 ΜΗΝΩΝ 18000 ΚΜ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΛΑΔΙ ΕΚΑΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 8000 ΚΜ(ΤΟ ΛΑΔΙ ΔΕΝ ΕΛΕΙΠΕ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΕΣ?)
ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ!!!!

notakos600
27/11/2009, 21:31
Εγγύηση δεν παίζει ? Κι αν ναι γιατί έσπασε το μοτέρ ?

Ψάξε για τα θρεντς του tropeas που του είχε συμβεί κάτι ανάλογο.

raicom1
27/11/2009, 21:40
EINAI 7/07 KAI TO EPAUA 5/11/09 MALLON EKTOS EGGYHSHS....
ALLA DEN UA DOYLEYE KOFTHS?PRIN SPASEI?

byron
27/11/2009, 21:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από raicom1
ALLA DEN UA DOYLEYE KOFTHS?PRIN SPASEI?

Παρακαλώ? :look: :look:

p@nos
27/11/2009, 21:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από raicom1
EINAI 7/07 KAI TO EPAUA 5/11/09 MALLON EKTOS EGGYHSHS....
ALLA DEN UA DOYLEYE KOFTHS?PRIN SPASEI?


μπορεις να ορισεις τις συνθηκες λειτουργιας του κινητηρα ΠΡΙΝ ΑΚΡΙΒΩΣ σπασει?

:D

devil's animal
27/11/2009, 22:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Παρακαλώ? :look: :look:

οσο και να παρακαλας Ο KOFTHS UA DOYLEYE PRIN SPASEI.
:wave2:

raicom1
27/11/2009, 22:23
ΤΟ ΠΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΙΣΩΣ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΡΑΣΙΤΟ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΚΑΛΑ (ΦΩΣ) ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ....ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΖΕΣΤΑΘΗΚΕ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑ ΑΤΙΚΗ ΟΔΟ,ΤΟ ΞΕΚΑΠΝΙΣΑ ΛΙΓΑΚΙ ΠΗΓΕ 180 190 ΔΟΥΛΕΨΕ 4 5 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΟΜΙΖΑ ΠΤΟ ΕΦΥΓΕ ΚΑΝΑ ΣΠΟΙΛΕΡ ΚΑΤΙ ΚΡΟΤΑΛΙΖΕ ..ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΕΚΟΨΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (5-6000 ΣΤΡΦΕΣ 140)....ΜΕΤΑ ΟΣΟ ΕΚΟΒΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΝΕΒΑΖΕ..ΟΣΠΟΥ ΔΕΝ ΞΑΝΑΝΕΒΑΣΕ ΚΑΙ ΑΝΑΨΑΝ ΜΟΝΙΜΑ ΤΑ ΑΛΑΡΜ (ΧΩΡΙΣ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ)

akis_1
27/11/2009, 22:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από raicom1
ΤΟ ΠΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΙΣΩΣ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΡΑΣΙΤΟ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΚΑΛΑ (ΦΩΣ) ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ....ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΖΕΣΤΑΘΗΚΕ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑ ΑΤΙΚΗ ΟΔΟ,ΤΟ ΞΕΚΑΠΝΙΣΑ ΛΙΓΑΚΙ ΠΗΓΕ 180 190 ΔΟΥΛΕΨΕ 4 5 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΟΜΙΖΑ ΠΤΟ ΕΦΥΓΕ ΚΑΝΑ ΣΠΟΙΛΕΡ ΚΑΤΙ ΚΡΟΤΑΛΙΖΕ ..ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΕΚΟΨΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (5-6000 ΣΤΡΦΕΣ 140)....ΜΕΤΑ ΟΣΟ ΕΚΟΒΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΝΕΒΑΖΕ..ΟΣΠΟΥ ΔΕΝ ΞΑΝΑΝΕΒΑΣΕ ΚΑΙ ΑΝΑΨΑΝ ΜΟΝΙΜΑ ΤΑ ΑΛΑΡΜ (ΧΩΡΙΣ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ)

Εχεις εξατμιση επανω?Μηπως στεγνωσε το λεω η μηχανη και σου βαρεσε το μοτερ:(...φιλικα παντα

argy_kap
27/11/2009, 23:00
το οτι έσπασε το μοτέρ που το συμπεράναμε? επίσης αφού το άκουσες διαφορετικά γιατί δεν έκοψες αμέσως ? μήπως σκοτωνόσουν κίολας ...

p@nos
28/11/2009, 00:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από raicom1
...ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑ ΑΤΙΚΗ ΟΔΟ,ΤΟ ΞΕΚΑΠΝΙΣΑ ΛΙΓΑΚΙ ΠΗΓΕ 180 190 ΔΟΥΛΕΨΕ 4 5 ΛΕΠΤΑ




δεδομενου οτι το στρομα εχει τελικη πανω απο 2 Mach, δε το ζοριζες στο ελαχιστο, ουτε ο θεος ο ιδιος δε ξερει πως εγινε αυτο...τιποτα κατεμαδες θα σου εκανα voodoo

notakos600
28/11/2009, 08:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
δεδομενου οτι το στρομα εχει τελικη πανω απο 2 Mach, δε το ζοριζες στο ελαχιστο, ουτε ο θεος ο ιδιος δε ξερει πως εγινε αυτο...τιποτα κατεμαδες θα σου εκανα voodoo


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

el_hymador
28/11/2009, 08:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από raicom1
ΤΟ ΠΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΙΣΩΣ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΡΑΣΙΤΟ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΚΑΛΑ (ΦΩΣ) ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ....


:confused: :confused: :confused: :confused:

p@nos
28/11/2009, 09:51
λοιπον φιλε, κεκινα να ψαχνεις απο ebay μοτερ, και την επομενη φορα να προσεχεις...


αναψε και καμια λαμπαδια γιατι με αυτα που εκανες εισαι τυχερος που δεν κολλησε το συμπαν στα 180 και δεν εφερες 684,75 κολοτουμπες...

MARKOS-V
28/11/2009, 16:38
ρε παιδια το μοτερ εχει πανω απο 200 τελικη.τα 180 κ 190 ειναι ...παιχνιδι για το στρωμα.μιλαω σαν ενας κατοχος στρομ απο τους χιλιαδες στην ελλαδα .
κατι αλλο θα εγινε στο μοτερ .
μηπως ο μαστορας ηταν ...μ@λ@κ@ς κ ξεχασε να κανει κατι στο σερβις το τελευταιο ή κλαταρε καμια βιδα που εχει αμεση σχεση με το μοτερ;

byron
28/11/2009, 16:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από MARKOS-V
ρε παιδια το μοτερ εχει πανω απο 200 τελικη.τα 180 κ 190 ειναι ...παιχνιδι για το στρωμα.μιλαω σαν ενας κατοχος στρομ απο τους χιλιαδες στην ελλαδα .
κατι αλλο θα εγινε στο μοτερ .


Προφανώς γιατί τα suzuki ΔΕΝ σπάνε. Btw τι τελική έχει ? :confused:

p@nos
28/11/2009, 17:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από MARKOS-V
ρε παιδια το μοτερ εχει πανω απο 200 τελικη.τα 180 κ 190 ειναι ...παιχνιδι για το στρωμα.μιλαω σαν ενας κατοχος στρομ απο τους χιλιαδες στην ελλαδα .
κατι αλλο θα εγινε στο μοτερ .
μηπως ο μαστορας ηταν ...μ@λ@κ@ς κ ξεχασε να κανει κατι στο σερβις το τελευταιο ή κλαταρε καμια βιδα που εχει αμεση σχεση με το μοτερ;


οχι...το να πας με τον κινητηρα στα κοκκινα επι 5 λεπτα ειναι απιστευτη καταπονηση για το μοτερ...
και τα στροματα δεν εχουν αποδειχθει και τερατα αξιοπιστιας...

ενα οχημα που οριακα εχει τελικη 200, το να πας με 190 επι 5 λεπτα μονο παιχνιδι δεν ειναι , το μονο που καταφερνεις ειναι να ρισκαρεις την ακεραιοτητα σου με το να καταστρεψεις τον κινητηρα, οτι εγινε σε εσενα δηλαδη...


και οχι, δε ξεχασε ο μαστορας να κανει κατι, δεν εχει επεμβει στον κινητηρα...

mivvo
28/11/2009, 20:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
οχι...το να πας με τον κινητηρα στα κοκκινα επι 5 λεπτα ειναι απιστευτη καταπονηση για το μοτερ...
και τα στροματα δεν εχουν αποδειχθει και τερατα αξιοπιστιας...

ενα οχημα που οριακα εχει τελικη 200, το να πας με 190 επι 5 λεπτα μονο παιχνιδι δεν ειναι , το μονο που καταφερνεις ειναι να ρισκαρεις την ακεραιοτητα σου με το να καταστρεψεις τον κινητηρα, οτι εγινε σε εσενα δηλαδη...


και οχι, δε ξεχασε ο μαστορας να κανει κατι, δεν εχει επεμβει στον κινητηρα...


Συμφωνω :beer:

Leopsomo
28/11/2009, 20:55
Αν οι κινητηρες δεν μπορουσαν να δουλευουν ''στα ψηλα'' τους για 5 λεπτα συνεχομενα θα ακουγαμε συνεχεια για σπασμενα μοτερ...

Για αυτο και υπαρχει ο κοφτης. Αν καταργηθει και το πας πανω απο τις στροφες που αυτος επιανε για ωρα, εκει αρχιζουν τα προβληματα...

Και ποσο μαλλον για ενα τετοιο μοτερ που σαφως κι εχει αποδειχθει τερας αξιοπιστιας...

σιγουρα αλλου παιζει καποια μαιμουδια... και τα 8000 χλμ με τα ιδια λαδια θα επαιξαν κι αυτα το ρολο τους. Παιζει να χαν γινει και νερακι... :beer:

p@nos
28/11/2009, 21:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Leopsomo
Αν οι κινητηρες δεν μπορουσαν να δουλευουν ''στα ψηλα'' τους για 5 λεπτα συνεχομενα θα ακουγαμε συνεχεια για σπασμενα μοτερ...

Για αυτο και υπαρχει ο κοφτης. Αν καταργηθει και το πας πανω απο τις στροφες που αυτος επιανε για ωρα, εκει αρχιζουν τα προβληματα...

Και ποσο μαλλον για ενα τετοιο μοτερ που σαφως κι εχει αποδειχθει τερας αξιοπιστιας...

σιγουρα αλλου παιζει καποια μαιμουδια... και τα 8000 χλμ με τα ιδια λαδια θα επαιξαν κι αυτα το ρολο τους. Παιζει να χαν γινει και νερακι... :beer:


αληθεια μαστορα?

αρα αν πχ, λεμε τωρα, δε θα προσπαθησω να σου εξηγησω τι ακριβως συμβαινει μεσα στον κινητηρα στα κοκκινα...

ενα μηχανακι που θα πας να το παρεις μεταχειρισμενο, και δουλευε ολη μερα κοφτη, θα εχει περισσοτερη ζωη απο ενα που εχει δουλευει σωστα εεε?


εντελως πληροφοριακα, ο κοφτης εχει αλλο λογο υπαρξης...οχι να περιοριζει το μοτερ σε συνθηκες λειτουργιας που μπορει να δουλευει για παντα...

toyar
28/11/2009, 21:56
Ενα μοτερ στα κόκινα καταπονείται και φθείρεται. Αλλά όχι και να σπάσει στο πεντάλεπτο.
Ξέρετε τι τους κάνουν στις εργοστασιακές δοκιμές πριν τα βγάλουν στην παραγωγή;

p@nos
28/11/2009, 21:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
Ενα μοτερ στα κόκινα καταπονείται και φθείρεται. Αλλά όχι και να σπάσει στο πεντάλεπτο.
Ξέρετε τι τους κάνουν στις εργοστασιακές δοκιμές πριν τα βγάλουν στην παραγωγή;




το βαζουν να δουλευει 5 λεπτα στο κοκκινο?

:confused: :confused: :confused:





αληθεια ποσο μπορει να αντεξει ενα μοτερ στα κοκκινα?κανα μισαωρο?κανα 2ωρο μηπως?

:bigcry: :bawl: :bigcry: :bawl: :bigcry:

p@nos
28/11/2009, 22:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
Ενα μοτερ στα κόκινα καταπονείται και φθείρεται. Αλλά όχι και να σπάσει στο πεντάλεπτο.
Ξέρετε τι τους κάνουν στις εργοστασιακές δοκιμές πριν τα βγάλουν στην παραγωγή;



ααα και κατι ακομα...τα μοτερ δε τα δοκιμαζουν πριν τα στειλουν...

απλα τα βαζουν μπρος να δουν αν δουλευουν...

THEOD
28/11/2009, 22:03
Τοκ-τοκ....Να μπώ ???




Γιατί νομίζω ότι το Στρώμα στα 180-190 με την τελευταία σχέση ΔΕΝ είναι στα κόκκινα ????

p@nos
28/11/2009, 22:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Τοκ-τοκ....Να μπώ ???




Γιατί νομίζω ότι το Στρώμα στα 180-190 με την τελευταία σχέση ΔΕΝ είναι στα κόκκινα ????


κοιτα, το να ναι 500-1000 στροφες κατω απο τα κοκκινα, το ιδιο κανει...


ανα του περισσευουν 3-4000 για τα κοκκινα, τοτε ναι, εσπασε χωρις λογο...

THEOD
28/11/2009, 22:16
Tα μοτέρ δεν σπάνε επειδή βρεθήκανε 500-1000 στρ κάτω από το κόκκινο για μερικά λεπτά... Αν ήταν έτσι κάθε μέρα θα κλαίγαμε μερικές εκατοντάδες από δαύτα...Κάτι άλλο έπαιξε..

p@nos
28/11/2009, 22:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Tα μοτέρ δεν σπάνε επειδή βρεθήκανε 500-1000 στρ κάτω από το κόκκινο για μερικά λεπτά... Κάτι άλλο έπαιξε..


για μερικα δευτερολεπτα δε σπανε...για μερικα λεπτα, ναι...σπανε...

και τα στροματα την εχουν αυτη τη φημη, την κερδισαν επαξια:alien:

THEOD
28/11/2009, 22:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
για μερικα δευτερολεπτα δε σπανε...για μερικα λεπτα, ναι...σπανε...

και τα στροματα την εχουν αυτη τη φημη, την κερδισαν επαξια:alien:

Προφανώς δεν ξέρεις τι λές....

kerasaki
28/11/2009, 22:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
για μερικα δευτερολεπτα δε σπανε...για μερικα λεπτα, ναι...σπανε...

και τα στροματα την εχουν αυτη τη φημη, την κερδισαν επαξια:alien:

Αν ηταν ετσι καθε φορα που θα ταξιδευα θα αλλαζα και ενα μοτερ

Τα μοτερ(που φοριουνται στις μηχανες μας) ναι μεν δεν τα δουλευουν στα κοκκινα στο εργοστασιο αλλα πριν αρχισουν να τα 'τυπωνουν' κατα χιλιαδες για εμας τα πρωτα(πρωτοτυπα) που σχεδιαζουν τα λιωνουν για αρκετο καιρο στα δυναμομετρα και δοκιμες ΚΑΙ με τεστ αντοχης στα κοκκινα. Τωρα ποσο θα δουλευει σε αυτη την περιοχη ρωτα κανενα αυτοκινητικο V-TEC

p@nos
28/11/2009, 22:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Προφανώς δεν ξέρεις τι λές....



προφανως δε διαβαζεις το φορουμ...

DrBig
28/11/2009, 23:32
Πριν απο καμια 6-7 χρονια σε γνωστο αγγλικο περιοδικο διαβασα τεστ 3 χιλιαριων, ενα cbr, ενα triumph και ενα αλλο που δε θυμαμαι τι, ισως kawasaki.

Το τεστ αφορουσε την οδηγηση των τριων αυτων μηχανων για 1000 μιλια σε πιστα ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ. Η πιστα νομιζω ηταν του λε-μαν. Οι μηχανες δυναμομετρηθηκαν πριν και μετα, και λυθηκαν για να εξεταστουν οι φθορες.

Αποτελεσματα.
Το triumph στα μισα περιπου κλαταρε με καποιες σπασμενες βαλβιδες.
Το χοντα τελειωσε τη δοκιμασια με μια η δυο ελαφρα στραβωμενες βαλβιδες και με δυναμομετρηση 2-3 ιππους κατω απο την αρχικη.
Το τριτο δε θυμαμαι, αλλα παντως τα πηγε χειροτερα απο το χοντα.

Προσωπικο συμπερασμα...σοβαροι κινητηρες, οφειλουν να αντεχουν πανω απο 5 λεπτα στο κοκκινο.

ΥΓ
Προφανως το τεστ εγινε με φρεσκα λαδια.

el_hymador
28/11/2009, 23:40
ΤΟ ΠΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΙΣΩΣ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΡΑΣΙΤΟ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΚΑΛΑ (ΦΩΣ) ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ.


εγω επιμενω πως το προβλημα βρισκεται εδω...

p@nos
28/11/2009, 23:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Πριν απο καμια 6-7 χρονια σε γνωστο αγγλικο περιοδικο διαβασα τεστ 3 χιλιαριων, ενα cbr, ενα triumph και ενα αλλο που δε θυμαμαι τι, ισως kawasaki.

Το τεστ αφορουσε την οδηγηση των τριων αυτων μηχανων για 1000 μιλια σε πιστα ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ. Η πιστα νομιζω ηταν του λε-μαν. Οι μηχανες δυναμομετρηθηκαν πριν και μετα, και λυθηκαν για να εξεταστουν οι φθορες.

Αποτελεσματα.
Το triumph στα μισα περιπου κλαταρε με καποιες σπασμενες βαλβιδες.
Το χοντα τελειωσε τη δοκιμασια με μια η δυο ελαφρα στραβωμενες βαλβιδες και με δυναμομετρηση 2-3 ιππους κατω απο την αρχικη.
Το τριτο δε θυμαμαι, αλλα παντως τα πηγε χειροτερα απο το χοντα.

Προσωπικο συμπερασμα...σοβαροι κινητηρες, οφειλουν να αντεχουν πανω απο 5 λεπτα στο κοκκινο.

ΥΓ
Προφανως το τεστ εγινε με φρεσκα λαδια.



με μια διαφορα...αλλο το οτι το παω τερμα γκαζι για πολυ ωρα...και αλλο το οτι το δουλευω στο κοκκινο...στην πιστα ανεβαζεις κλεινεις γκαζι κατεβαζεις, και αλλαζεις ταχυτητες, δε στροφαρει στο θεο το μοτερ συνεχεια...

DrBig
29/11/2009, 00:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
με μια διαφορα...αλλο το οτι το παω τερμα γκαζι για πολυ ωρα...και αλλο το οτι το δουλευω στο κοκκινο...στην πιστα ανεβαζεις κλεινεις γκαζι κατεβαζεις, και αλλαζεις ταχυτητες, δε στροφαρει στο θεο το μοτερ συνεχεια...


Προφανως αν ηταν ετσι, δεν θα το ελεγα καν αυτο που ειπα. Περασαν πολλα χρονια και δεν θυμαμαι που εγινε το τεστ. Ισως σε ειδικη κυκλικη πιστα. Παντως οι μηχανες ηταν ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο κοκκινο.

edit
με στασεις μονο για βενζινη και αλλαγη λαδιων.

notakos600
29/11/2009, 00:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Προφανως αν ηταν ετσι, δεν θα το ελεγα καν αυτο που ειπα. Περασαν πολλα χρονια και δεν θυμαμαι που εγινε το τεστ. Ισως σε ειδικη κυκλικη πιστα. Παντως οι μηχανες ηταν ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο κοκκινο.



Στα κόκκινα είναι φύση αδύνατο να ήταν.
Προφανώς εννοούσαν τέρμα γκάζι, τα μοτέρ στο όριο αλλά στα κόκκινα νομίζω πως όχι.

DrBig
29/11/2009, 00:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Στα κόκκινα είναι φύση αδύνατο να ήταν.
Προφανώς εννοούσαν τέρμα γκάζι, τα μοτέρ στο όριο αλλά στα κόκκινα νομίζω πως όχι.

ποια η διαφορα 'τερμα γκαζι' και 'κοκκινο' με πχ 4η στο κιβωτιο?

....
Παντως μη το ψειριζετε και πολυ. Το θεμα ειναι οτι οι κινητηρες δουλευαν στο οριο για ωρες και αυτος ηταν και ο σκοπος του τεστ.

notakos600
29/11/2009, 00:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ποια η διαφορα 'τερμα γκαζι' και 'κοκκινο' με πχ 4η στο κιβωτιο?


Νομίζω, χωρίς να είμαι σίγουρος πως δεν εννοούσαν αυτό, τέσπα.

DrBig
29/11/2009, 00:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Νομίζω, χωρίς να είμαι σίγουρος πως δεν εννοούσαν αυτό, τέσπα.


Εσυ αν ηθελες να κανεις ενα τεστ στο δρομο για να δεις πως γινεται να απαυτωσεις ενα κινητηρα δουλευοντας τον στο οριο, τι θα εκανες? Ε, αυτο ακριβως κανανε.

epp1640
29/11/2009, 00:44
Εγώ νομίζω ότι κάποιος πρέπει να ειδοποιήσει τον Παππού να πάρει άλλη τροπή το thread.. :o

Μεταξύ μας, και εγώ είμαι της άποψης ότι ορισμένα λεπτά στο κόκκινο, με λάδι το οποίο έχει βγάλει 8-10κ χιλιόμετρα μου φαίνεται χαρακίρι.. :wave2:

toyar
29/11/2009, 09:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ααα και κατι ακομα...τα μοτερ δε τα δοκιμαζουν πριν τα στειλουν...

απλα τα βαζουν μπρος να δουν αν δουλευουν...

ΠΡΙΝ αρχίσει να παράγεται μαζικά ένα μοτέρ πολλά πρωτότυπα σπάνε σε πάγκους-δυναμόμετρα
Αυτό που μπαίνει σε παραγωγή τελικά δεν είναι αυτό που έσπασε μόλις δούλεψε λίγο κόκινα
Ανάλογα ρυθμίζεται ο κόφτης και ορίζονται τα κόκινα για κάθε μοτέρ
Τα σύγχρονα ημισυνθετικά δεν γίνονται νερό στις 8000 χλμ
Ο κινητήρας δεν σπάει από ανεπαρκές λάδι αλλά από ελλιπή ποσότητα

devil's animal
29/11/2009, 09:54
προφανως τιθεται ενα μεγαλο θεμα εδω.

τα μοτερ με λαδια 8-9-10χιλ χλμ ΜΠΟΡΟΥΝ να παραδωσουν πνευμα με λειτουργια στα κοκκινα? και ποση ωρα στα κοκκινα αντεχουν πριν γινουν χαρτοπολεμος?

φυσικα μιλαμε για επαρκη ποσοτητα λαδιων μεσα στα μοτερ.


αν καποιος μπορει να μας κατατοπισει πανω στο θεμα με σοβαροτητα ας το κανει.

προφανως και παιζουν και αλλες παραμετροι για το θεμα οπως:
στροφες κινητηρα που κοκκινιζει. (αλλο v-strom, αλλο gsxr)
ποιοτητα λαδιων. (αλλο απλο ορυκτελαιο,αλλο full synthetic)
διαφορετικες μαρκες. (αλλο ΚΤΜ, αλλο HONDA)


παρ'ολα αυτα μπορει να απαντηθει η κεντρικη ιδεα.
:wave2:

toyar
29/11/2009, 11:56
:beer: :beer: :beer:
Πολύ σωστός
Στη μηχανολογία χρησιμοποιούνται συντελεστές ασφαλείας
Αυτό σημαίνει ότι αν ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή λαδιών στα 5000 αν τα αφήσω 8000 δεν θα σπάσει αν το δουλέψω 500 στροφές μέσα στο κόκινο δεν θα σπάσει αυτόματα κλπ. Δύσκολα μπορεί ένας μέσος χρήστης να το σπάσει καταλάθος γιατί πρέπει να κάνει πολλές ταρζανιές μαζί.
Το σπάσιμο οφείλεται σπάνια σε κατασκευαστικό ελλάτωμα ή αστοχία υλικού και συχνότερα σε χοντρό λάθος κατά τη συντήρηση

mivvo
29/11/2009, 12:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
Δύσκολα μπορεί ένας μέσος χρήστης να το σπάσει καταλάθος γιατί πρέπει να κάνει πολλές ταρζανιές μαζί.
Το σπάσιμο οφείλεται σπάνια σε κατασκευαστικό ελλάτωμα ή αστοχία υλικού και συχνότερα σε χοντρό λάθος κατά τη συντήρηση


Συμφωνώ :beer:

kleovoylos
01/12/2009, 20:52
Αν δεν κάνω λάθος, η μέγιστη ισχύς στο v-strom εμφανίζεται στις 8500rpm και η ταχύτητα που εγώ έχω δει σε αυτές τις στροφές είναι 190km/h
Τα κόκκινα είναι στα 10500. Δηλαδή ο κινητήρας δούλευε αρκετά χαμηλότερα από την "επικίνδυνη"περιοχή.Σωστά?
Άρα η εξήγηση για το σπασμένο(κολλημένο καλύτερα) κινητήρα θα πρέπει να αναζητηθεί στο λαδάκι που σαφέστατα είχε λήξει η ζωή του αν η χρήση του ήταν σε καθημερινή βάση παρόμοια...

raicom1
01/12/2009, 21:18
η αληθεια ειναι οτι δουλεψε πολύ 4Η 160 170 κμ ,οσο για το λαδι ο παναγιωτης "γνωστος στους στρωμάδες απο τους αγίους" το θεωρει αδυνατο εφ όσον υπηρχε λάδι ,ότι λάδι ,το μοτερακι δεν θα πηγαινε απο αυτο...οταν περισέψει το μοτερακι θα το ανοιξουμε πειραματικά να το ψαξουμε....θα ενημερωθειτε ολοι(ακριβη περιγραφη ,ποσοτητα λαδιόυ ιξωδεσ λαδιου κλπ κλπ)
προς το παρών οποιοσ ξερει μοτερακι 07 αβς (2spark) as postarei kvstas

DrBig
01/12/2009, 21:24
Ειλικρινα, δεν εχω καταλαβει ακομα γιατι δεν φτιαχνεις αυτο που εχεις και θελεις να παρεις αλλο.
Τι κοστος υπολογιζεις στη μια και την αλλη περιπτωση? Σορρυ αν μου διαφευγει κατι που εχεις ηδη πει...

tazakos
03/12/2009, 01:21
Το δικό μου φορτωμένο σαν το γαιδούρι πάει δυο ώρες και βάλε με 200 σταθερά (στο αλήτικο κοντέρ του μην αρχίσετε) και εκεί έχει 9000+ στροφές με κόφτη στις 10500 με μόνο θέμα ότι όταν δουλεύει παρατεταμένα εκεί ψηλά καίει λάδι.
Εγώ μέσα από όλα αυτά ακόμη δεν κατάλαβα ποια είναι η βλάβη ακριβώς? διαγνώσθηκε τι ακριβώς έσπασε-φράκαρε-χάλασε ή ματιάστηκε?

BELZEBOYLIS
03/12/2009, 09:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
κοιτα, το να ναι 500-1000 στροφες κατω απο τα κοκκινα, το ιδιο κανει...


ανα του περισσευουν 3-4000 για τα κοκκινα, τοτε ναι, εσπασε χωρις λογο...





Απλά...ΤΙ ΛΕΣ??????

kokos08
03/12/2009, 10:03
Τα ΜΟΤΕΡ δεν σπανε ετσι γιατι απλα τα δουλευεις για 5 λεπτα στο κοκκινο!

Ελεος δηλαδη!

Θα μας κανετε να κουβαλαμε μοτερ μαζι στην πλατη μεχρι την Χαλκιδα για να εχουμε να γυρισουμε πισω!
:a1:

Αταίριαστος
03/12/2009, 11:16
Κάθε μέρα χειμώνα-καλοκαίρι ανεβοκατεβαίνω την Αττική Οδό λόγω εργασίας.
Συνήθως κινούμαι με περίπου 180 κοντερίσια και συχνά το τελικιάζω στην μεγάλη ευθεία πρίν από το Μαρκόπουλο.
Το κοντέρ ξεπερνάει τα 210 και το στροφόμετρο δείχνει 9.900 σ.α.λ.
Έχω 39.000 χλμ. και δεν μου έχει καεί ούτε λάμπα.
Το "θέμα" είναι ότι καίω πολύ βενζίνη (σαν αυτοκίνητο ένα πράγμα..), λάδια δεν έχω διαπιστώσει να μου καίει..
Φυσικά αλλάζω λάδια και φίλτρο λαδιού ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ κάθε 3.000 χλμ.
Κάποιοι βάζουν MOTUL 5100 sae 15w-50, εγώ προτιμώ το 300V sae 10w-40.
To μόνο που έχω διαπιστώσει είναι ότι στο σέρβις των 36.000 τα παλιά μπουζί είχαν ξασπρισμένο χρώμα-ένδειξη φτωχού μίγματος.
Όταν τα έδειξα στον μηχανικό, εκείνος μου συνέστησε να μην το πηγαίνω συνέχεια τελικές, έτσι συνήθως το δουλεύω στις 8500-9000 σ.α.λ. συνέχεια όμως (ταχύτητα ταξιδιού 180-200).
Κατ' εμέ το να αφήνεις τα λάδια μέσα στο μοτέρ επί 8.000 χλμ. είναι απλά έγκλημα (παρά φύση βιασμός του κινητήρα).
Καλό ζέσταμα και συχνές αλλαγές λαδιών συμβάλουν στην μακροβιότητα κάθε κινητήρα.
Με KTM LC4 640 S/M έκανα τις ίδιες διαδρομές επί 45.000 χλμ. και όταν το πούλησα το μοτεράκι δούλευε ρολόι...(επειδή άλλαζα λάδια με θρησκευτική ευλάβεια, κάθε 2.500 χλμ.).

Tpap
03/12/2009, 13:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Αταίριαστος
Όταν τα έδειξα στον μηχανικό, εκείνος μου συνέστησε να μην το πηγαίνω συνέχεια τελικές, έτσι συνήθως το δουλεύω στις 8500-9000 σ.α.λ. συνέχεια όμως (ταχύτητα ταξιδιού 180-200).


Δεν το πάς τελικές. Μόνο 200, 8500-9000 συνέχεια. :rotflmao: :bigcry:




Χωρίς πλάκα, θα σου έλεγα να μην το κάνεις αυτό...:wave2:

950dim
03/12/2009, 14:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Αταίριαστος
...έτσι συνήθως το δουλεύω στις 8500-9000 σ.α.λ. συνέχεια όμως (ταχύτητα ταξιδιού 180-200).


182199

Gandalf dr685sm
03/12/2009, 14:09
βρε raicom1... λάδια με 8000+ ΚΜ;... τι είναι; Ι.Χ.;

Όταν σου λέει αλλαγή στα 5000ΚΜ αίντε να ανέβεις ΤΟ ΠΟΛΥ ενα 10% που και αυτό είναι επικίνδυνο. Απο εκεί και πάνω το λάδι είναι σαν να έχεις νερό στο μοτέρ.. έχει χάσει κάθε ιδιότητα.

Το πήγες και στις ψηλές rpm για αρκετό χρόνο;... τι περιμένες δηλαδή;

Εδώ πατάτες τηγανίζεις.. και αλλάζεις το λάδι συχνότερα... ( :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: )

Τώρα ευτυχώς που δεν κόλησαν όντως όλα μέσα, να αγοράσεις και κανά "οικοπεδάκι" πουθενά.

Gandalf

Αταίριαστος
03/12/2009, 15:13
950dim έλα να πάμε μαζί βολτούλα...
σε προκαλώ:cool:
Αλλά ξέρω, εσύ έχεις ΚΤΜ και φοβάσαι μήπως σκάσει το μοτεράκι σου.
Σε καταλαβαίνω, όταν είχα το LC-4 αισθανόμουν άσχημα να με περνάνε τα ΧΤ τάπα... και να μπορούν να τελικιάζουν χωρίς κίνδυνο.
Τι να κάνουμε ρε φίλε πινόκιο ;
Εγώ αγόρασα ένα μουλάρι για τη δουλειά μου και του πίνω το αίμα κάθε μέρα.
Ενώ εσύ... έχεις μπρελόκ ΚΤΜ :wave2:

950dim
03/12/2009, 15:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Αταίριαστος
950dim έλα να πάμε μαζί βολτούλα...
σε προκαλώ:cool:
Αλλά ξέρω, εσύ έχεις ΚΤΜ και φοβάσαι μήπως σκάσει το μοτεράκι σου.
Σε καταλαβαίνω, όταν είχα το LC-4 αισθανόμουν άσχημα να με περνάνε τα ΧΤ τάπα... και να μπορούν να τελικιάζουν χωρίς κίνδυνο.
Τι να κάνουμε ρε φίλε πινόκιο ;
Εγώ αγόρασα ένα μουλάρι για τη δουλειά μου και του πίνω το αίμα κάθε μέρα.
Ενώ εσύ... έχεις μπρελόκ ΚΤΜ :wave2:

Mην εξαπτεσαι φιλε Ατελικιαστε...
Προκληση?Για χωμα μιλας...? :rotflmao: Για ασφαλτο δε τολμαω...
LC4?Και σε παιρνουσαν τα ΧΤ?4αρι κιβωτιο ειχες?:rotflmao:
Μουλαρι ε?Συμφωνουμε και καπου...:smilea:
Μπρελοκ φιλε δεν εχω...λερωνεται απ΄τις λασπες(ξερεις εσυ) που πεταει ο μπροστινος τροχος...
:wave2:

calm down man...:smilea:

tazakos
04/12/2009, 01:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Αταίριαστος
...
Το κοντέρ ξεπερνάει τα 210 και το στροφόμετρο δείχνει 9.900 σ.α.λ.
Έχω 39.000 χλμ. και δεν μου έχει καεί ούτε λάμπα.
Το "θέμα" είναι ότι καίω πολύ βενζίνη (σαν αυτοκίνητο ένα πράγμα..), λάδια δεν έχω διαπιστώσει να μου καίει..
Φυσικά αλλάζω λάδια και φίλτρο λαδιού ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ κάθε 3.000 χλμ.
Κάποιοι βάζουν MOTUL 5100 sae 15w-50, εγώ προτιμώ το 300V sae 10w-40.


φίλε μου όταν λες δεν έχω διαπιστώσει να μου καίει λάδια.....μπορείς να το αναπτύξεις?
Εννοείς δεν τα ελέγχεις κ απλα είσαι τακτικός στο σέρβις οπότε δεν σε απασχολεί ή ότι τα ελέγχεις και δεν είδες ποτέ μείωση.

Το ρωτάω γιατί όσοι βάλαν φουλ συνθετικά στο στρομ παρατήρησαν ότι τα πίνει με πολύ όρεξη. Εννοώ ότι το μοτέρ μας ειδικά όταν το δουλεύεις στις πολύ ψηλές στροφές που λες τείνει να καίει λίγο λάδι κ όταν το λάδι είναι συνθετικό φουλ, έχω ακούσει για καθολική αύξηση αυτής της κατανάλωσης.

Εμένα πάντως αν το πάω νορμάλ δεν καίει αν το πάω τάπα καίει, τι μοντέλο έχεις αλήθεια?

Αταίριαστος
04/12/2009, 08:05
TAZ: DL 650 χωρίς ABS '06 μαύρο μάτ με ένα μπουζί ανά κύλινδρο, μαμά εξάτμιση....
Είμαι σχολαστικός με τα λάδια (κάθε 3.000 χλμ), έχω παρατηρήσει ότι μαζί με την αλλαγή του φίλτρου λαδιού χωράει σχεδόν 3 λίτρα λάδι. Τόσο βάζω μέσα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Όσες φορές έχω τσεκάρει τα λάδια από το παραθυράκι, η στάθμη τους είναι ανάμεσα στις 2 γραμμές.
Υ.Γ. θέλω κι εγώ SUPERBRACE...

950dim: η ενότητα αφορά τα v-strom, η δική σου μοτοσυκλέτα δεν έχει καμιά σχέση με τις δικές μας, τι μπερδεύεσαι και ειρωνεύεσαι χωρίς να μας ξέρεις ;
Ήσουν μήπως πρώην κάτοχος v-strom και έχεις άποψη ;
Έχεις κάτι να γράψεις για το μηχανάκι σου ;
Το στύλ σου μου θυμίζει τη συμβουλή του Ιησού: "βγάλε το δοκάρι από το μάτι σου και μην ασχολείσαι με τα σκουπιδάκια στα μάτια των άλλων"

Στην άσφαλτο είμαστε όλοι αδέλφια, μας ενώνει το ίδιο πάθος, η ίδια αγάπη για τη μοτοσυκλέτα, δεν υπάρχει λόγος να παιδιαρίζουμε...

Αταίριαστος
04/12/2009, 08:11
Α, παρέλειψα να γράψω ότι ούτε είχα, ούτε έχω, ούτε θα βάλω ποτέ βαλίτσα στο μηχανάκι μου.
Κουβαλάω το λάπ-τοπ μου σε σακίδιο πλάτης και δεν χαλάω την αεροδυναμική της μηχανής.
Μάλλον είμαι εξαίρεση (Αταίριαστος γάρ) από τον κανόνα....

mivvo
05/12/2009, 05:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
βρε raicom1... λάδια με 8000+ ΚΜ;... τι είναι; Ι.Χ.;

Όταν σου λέει αλλαγή στα 5000ΚΜ αίντε να ανέβεις ΤΟ ΠΟΛΥ ενα 10% που και αυτό είναι επικίνδυνο. Απο εκεί και πάνω το λάδι είναι σαν να έχεις νερό στο μοτέρ.. έχει χάσει κάθε ιδιότητα.

Το πήγες και στις ψηλές rpm για αρκετό χρόνο;... τι περιμένες δηλαδή;

Εδώ πατάτες τηγανίζεις.. και αλλάζεις το λάδι συχνότερα... ( :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: )

Τώρα ευτυχώς που δεν κόλησαν όντως όλα μέσα, να αγοράσεις και κανά "οικοπεδάκι" πουθενά.

Gandalf


:beer: Σωστος!

raicom1
05/12/2009, 06:47
τελικα δεν εφταιγε το λαδι .....εστειλα στο χημείο(εκει που δουλευω) (ΧΗΜΕΙΟ/ΔΚ/ΝΣ ) και τα λαδακια ειχαν το σωστο ιξωδες - λιγο πιο κατω.Ο επισημος σερβας στους αγίους το ειχε πει απο την αρχη οτι δεν ειναι απο λαδι,καθοτι απο προσωπικη του εμπειρία δεν φταινε τα λαδια σε τετοια μοτερια,απλα αστοχια υλικου (αδυνατο???) ποσα μοτερια εχουν πουληθει???? 100 αδες χιλιαδες,οσο το ειχα πηγαινε "κυρία" το μηχανακι βεβαια το παιδι που μου το εδωσε ,είπε "ειναι κομπλέ απο σερβις κλπ κλπ..... 'εκει εγινε η μαλ....τόχαψα ......παντως στην αγορα μονο ενα μηχανακι κ5 ανακαλυψα που ψαχνει μοτερ αρα????
με λιγα λογια ειναι οτι καλυτερο στα λεφτα του,,,γιαυτο θα το ξανααγορασω....

THEOD
05/12/2009, 11:36
Φίλε μου το λέω από την αρχή....Ούτε το λάδι έχει να κάνει με το σπάσιμο, ούτε το ζόρισμα...
Τα σημερινά μοτέρ ΔΕΝ σπάνε τόσο εύκολα όσο νομίζουν μερικοί ακόμα και αν το λάδι είναι μέσα άπειρα χιλιόμετρα (αρκεί να υπάρχει...).

Προφανώς έπεσες στην αρκετά σπάνια περίπτωση αστοχίας λόγω ελλατωματικού εξαρτήματος....

DrBig
05/12/2009, 11:41
Υπο την προυποθεση βεβαια οτι και το φιλτρο λαδιου ηταν αρκετα καθαρο ωστε να παρεχει την απαραιτητη ροη.

Οταν αγοραστηκε η μηχανη, αλλαχτηκε το φιλτρο μαζι με τα λαδια?

abc
05/12/2009, 12:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Υπο την προυποθεση βεβαια οτι και το φιλτρο λαδιου ηταν αρκετα καθαρο ωστε να παρεχει την απαραιτητη ροη.

ποια είναι τα μη καταστρεπτικά συμπτώματα ενός μερικώς φραγμένου φίλτρου?

DrBig
05/12/2009, 12:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από abc
ποια είναι τα μη καταστρεπτικά συμπτώματα ενός μερικώς φραγμένου φίλτρου?

αναλογα το 'μερικως', μπορει να εμφανισει και σημαδια αψογης λειτουργιας.