PDA

View Full Version : προβλημα με R6 2008



ALEXR62008
29/11/2009, 23:08
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ FORUM
ειμαι νεο μελος οποσ κ νεος αναβατης.
Βοηθεια!!!
ειμαι νεος κατοχος R6 και εχω το παρακατο προβλημα:
γινεται καποιοσ συντονισμος στο γκαζι ο οποιος αρχικα ειναι ανεπεσθητος
αλλα στην πορια γινεται κουραστικος με αποτελεσμα να σου μουδιαζουν τα δαχτυλα.
γνωριζει κανεις γιατι?
το εχει καποις αλλος?
εθχαριστω εκ των πρωτερων>

NikosKK
29/11/2009, 23:10
Τι εννοείς "κάποιος συντονισμός στο γκάζι"?Καθυστέρηση στην ανταπόκριση?

ALEXR62008
29/11/2009, 23:56
οχι φιλε μου απλα σαν να τρεμει,το κανει σε μικρο βαθμο βεβαια αλλα σε μεγαλι διαγρομη αυτο εχει αποτελεσμα να μουδιαζουν τα δαχτυλα του χεριου

menelaos46
30/11/2009, 00:01
Εννοεις να τρεμει το τιμονι?

ALEXR62008
30/11/2009, 00:04
οχι το τιμονι δεν τρεμει, αλλα σκεψου να εχει ηλεκτρικο δονιτη το γκαζι!!! αλλα σε μικρο βαθμο!!

menelaos46
30/11/2009, 00:11
Δε μπορω να καταλαβω τι γινεται με το μηχανακι σου. Μηπως σφιγκεις πολυ τη γκαζιερα?

ALEXR62008
30/11/2009, 00:16
οχι ρε φιλε δεν τη σφιγγω!!!

ALEXR62008
30/11/2009, 00:18
κ σε φιλο που εδωσα το μηχανακι το παρατηρησε κ αυτος

reinmeister
30/11/2009, 00:43
αν ειναι το πρωτο σου τετρακυλινδρο,τοτε διαπιστωνεις για πρωτη φορα τι ειναι οι υψισυχνοι κραδασμοι...δημιουργουνται λογω συντονισμου σε συγκεκριμενες στροφες σε ολα τα τετρακυλινδρα σε σειρα...

απλως συνηθισε το...

εαν ,απο την αλλη δεν ειναι το πρωτο σου και οι κραδασμοι ειναι πιο εντονοι απ'οτι ειθισται,τοτε παιζει κατι απο τα εξης παρακατω...

1)aftermarket αντιβαρα με διαφορετικο βαρος απο τα μαμα...

2)καποια βιδα βασης του μοτερ εχει χαλαρωσει...

3)καποιος πειρος εμβολου πνεει τα λοισθια κι ετοιμαζεται να παραδωσει πνευμα...(σπανιοτατο το συγκεκριμενο)...

ALEXR62008
30/11/2009, 01:24
φιλε ευχαριστω για την απαντηση οσο αυτο για τον πειρο μου φενεται λιγο τρελο γιατι το μηχανακι το πηρα καινουριο κ ολα ειναι μαμα επανω ακτος απο τελικο acrapovic megafone

ALEXR62008
30/11/2009, 01:26
κ με το φιλαρακι μου που εχει το cbr 1000rr k ανταλαζουμε συνεχως δεν εχω παρατηρησει κατι παρομοιο.

Frezas
20/12/2009, 17:59
Φιλε μου, δεν ειναι κατι ασυνήθιστο αυτο που περιγραφεις.
Ειναι κλασσικο γνωρισμα των τετρακύλινδρων.
Υπαρχει φασμα στροφων σε καθε μηχανη, οπου αν μεινεις με σταθερη ταχυτητα μεσα σε αυτο το φασμα, εχει σα συνεπεια το μουδιασμα που περιγραφεις.
Αυτο συνηθως συμβαινει, (τουλαχιστων στα μηχανακια που ειχα εγω), γυρω στα 110 -140.

Στο λεω με σιγουρια, μιας και εχουν περασει απο τα χερια μου δυο R6, το ενα ιδιο με το δικο σου.

:wave2:

ALEXR62008
20/12/2009, 18:48
euxaristo re file nase kala.mporis na kanis kati gia ayto h apla to sunuthizeis?

ALEXR62008
20/12/2009, 18:50
a kai nkati allo an eise apo athina fisika xereis kanena kalo synergio gia servis giati den xero pou na to pao?????????

sabayam
20/12/2009, 21:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
αν ειναι το πρωτο σου τετρακυλινδρο,τοτε διαπιστωνεις για πρωτη φορα τι ειναι οι υψισυχνοι κραδασμοι...δημιουργουνται λογω συντονισμου σε συγκεκριμενες στροφες σε ολα τα τετρακυλινδρα σε σειρα...

απλως συνηθισε το...

εαν ,απο την αλλη δεν ειναι το πρωτο σου και οι κραδασμοι ειναι πιο εντονοι απ'οτι ειθισται,τοτε παιζει κατι απο τα εξης παρακατω...

1)aftermarket αντιβαρα με διαφορετικο βαρος απο τα μαμα...

2)καποια βιδα βασης του μοτερ εχει χαλαρωσει...

3)καποιος πειρος εμβολου πνεει τα λοισθια κι ετοιμαζεται να παραδωσει πνευμα...(σπανιοτατο το συγκεκριμενο)...



:beer: :beer: :beer:

Frezas
20/12/2009, 22:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από ALEXR62008
euxaristo re file nase kala.mporis na kanis kati gia ayto h apla to sunuthizeis?
Το βασικο που μπορεις να κανεις , ειναι να μη κρατας πολυ σφιχτα τα clipons!!

Αφου δεις σε πιο φασμα στροφων σε εννοχλει περισσοτερο, προσπαθησε να αποφευγεις αυτη τη περιοχη, ανεβαζοντας ή κατεβαζοντας στροφες στο κινητηρα την ωρα που γινεται εντονο.

djspy21
23/04/2010, 13:51
Να προσθέσω και εγώ την εμπειρία μου στο συγκεκριμένο θέμα...

Πρόσφατα αγόρασα το R6 08, και πριν είχα το R6 05 μοντέλο.

Στο 05 μοντέλο μου το έκανε και μένα αυτόν τον συντονισμό στο γκάζι μερικές φορές και όχι όλες, και δεν μπορούσα να καταλάβω απο τι είναι, και απο που προέρχεται.

Τώρα με το 08 μοντέλο, στην αρχή δεν μου το είχε παρουσιάσει. Τώρα ξαφνικά μια μέρα αρχίζει πάλι αυτό το εκνευριστικό θα έλεγα θέμα, με τον συντονισμό στο γκριπ του γκαζιού,,,αλλά εμένα μου φαίνεται ότι ακούγεται και κάτι περιέργο απο τον κινητήρα. Δηλαδή ακούω και κάτι απο τον κινητήρα, σαν να συντονίζεται και να το προκαλεί αυτό.
Επίσης εγώ το νιώθω ότι δεν ανοίγει και το ίδιο το γκάζι, δηλαδή σαν να ζορίζεται και το μηχανάκι.
Μόλις η βενζίνη έφτασε στο τέλος της και μου άναψε λαμπάκι , σταμάτησε αυτός ο θόρυβος, και πραγματικά το ένιωθα σαν διαφορετική μηχανή, καθώς μου είχε σπάσει τα νεύρα για 150 χιλιόμετρα, και πλέον άνοιγε κανονικά.
Ξαναβάζοντας βενζίνη, χθές, άρχισε πάλι αυτός ο θόρυβος.

Οπότε λέω...λέω μήπως φταίει η ποιότητα βενζίνης???:a52: :a52: :a52:

djspy21
01/06/2010, 17:25
Επανέρχομαι στο θέμα,,έχοντας να προσθέσω ότι τελικά ο περιέργος ήχος ακούγεται απο την αλυσίδα.
Οπότε μετά απο πολύ καλό καθάρισμα (με παραφινέλαιο) ...και καλό λάδωμα εξαλείφθηκε το πρόβλημα.

Όσο για τον συντονισμό στα grip είναι τελείως ξεχωριστό θέμα, και αυτό περιορίζεται όπως είπατε με το να είμαστε χαλαροί στα χέρια, και να μην σφίγγουμε το τιμόνι.