View Full Version : Συμβουλές αγοράς.
Παιδιά γεία σας. Ειμαι νεός στο forum και θα ήθελα τη βοηθειά σας. Οδηγώ μηχανάκι από τα 18 και είμαι τώρα 40 χρονών. Σχεδόν όλα ήταν αυτόματα ή ημιαυτόματα και μέχρι 250cc. Είπα να αλλάξω λοιπόν κατηγορία και βρήκα μια Vstorm 650 μεταχειρισμένη από μαγαζί. Είναι μοντ 2006 με λίγα χλμ στο κοντερ (14000) σε πολύ καλή εξωτερική κατάσταση. Θέλω τη βοηθειά σας σε δύο πράγματα εαν είναι εφικτό.
1ον. Είναι το Vstorm μια μηχανή βολική για την πόλη (ευκολοδήγητη); Κάνω περιπου 10χλμ καθημερινα με το αυτοματο που έχω τώρα με μεση ταχύτητα 40χλμ/ωρα επειδη η διαδρομή μου είναι μεσα στο κέντρο της πόλης μου.
2ον. Αν το αποφασίσω τι να προσέχω στη μηχανή και στα χαρτιά της; Όπως είπα πριν δεν έχω εμπειρία σε μη αυτόματα και όσα μηχανακια είχα έως τώρα τα πήρα καινούρια.
Καλησπέρα!Είμαι κάτοχος v strom εδώ και ένα χρόνο περίπου.Σχετικά με την ευκολία της μοτοσυκλέτας μέσα στην πόλη και ειδικά στο κέντρο κατα τη γνώμη μου όχι!το v strom είναι σχετικά βαρύ,μακρύ και αρκετά ογκώδες για χρήση στην πόλη,βέβαια παίζει ρόλο και ο σωματότυπος σου καθώς εγώ είμαι μικρόσωμος και δυσκολέυομαι κάπως(1.72 70κιλά).Τώρα σε ότι αφορά την αγορά μίας μεταχειρισμένης θα σου πρότεινα να την πας σε κάποιον μάστορα που εμπιστεύεσαι να την δεί.Πάντως είναι αρκετά αξιόπιστη και απροβλημάτιστη μοτοσυκλέτα οπότε η αγορά της ως μεταχειρισμένη είναι νομίζω αρκετά δελεαστική.
Ευχαριστώ για την απάντηση σου φίλε.
Οδηγησα χθες το στρομ που βρήκα και μου άρεσε πολύ. Λίγο στο ύψος με ζόρισε γιατι είμαι 1,70 άλλα ο τύπος μου είπε πως χαμηλώνει. Η αλήθεία είναι πως θα ο κλείνα, είναι δεν είναι βολικό, γιατι δεν ξέρω άλλη μηχανή της κατηγορίας με αυτές τις δυνατοτητες. Χαλαστηκα όμως όταν στην αδεία είδα ότι ήταν ένα χρόνο μεγαλύτερο από ότι μου είχε πει στην αρχη (05 αντι για 06). Ειχε 12000χλμ τα οποια μου επιβαιβεώσε και ο προηγούμενος ιδιοκτητης που τυχαία ήταν γνωστός γνωστού και γενικώς το μηχανακι είναι σαν καινουριο. Τι σου λέω τώρα θα μου πεις. Thanks anyway.
φίλε μου σαν κάτοχος με ύψος 1,90 και βάρος 110κιλά σε συμβουλεύω να σκεφτείς και καμιά εναλλακτική. Είμαι πολύ πολύ ευχαριστημένος από το στρομ απλά δεν μπορώ να με φανταστώ να προσπαθώ να το κουμαντάρω με 1,70. Βέβαια ισχύει το αν το έχεις καβαλάς και ψηλότερα και τα πας τάπα αλλά σε γενικές γραμμές κάτι λίγο χαμηλότερο και με στενότερο ρεζερβουάρ θα σου κάνει ευκολότερη την ζωή.
MARKOS-V
03/12/2009, 16:41
δεν παιζει μονο ρολο το υψος γενικα αλλα ποσο μακρυα ποδια εχεις σε σχεση με τον κορμο σου.
παιδια μη γελιομαστε το 650αρι στρομ ειναι πολυ ευκολο ακομα και στην πολη απλα δεν ειναι παπι η μικρο σκουτερακι..εγω οταν πηρα το στρωμα ειχα ηδη ενα 125 ινοβα. το μαγαζι που πηρα το στρωμ μου συνεστησε να κρατησω το παπι για μεσα στην πολη.εγω προσωπικα το κρατησα, αλλα ειδικα για το 650αρι δεν υπαρχει προβλημα για κινηση μεσα στην πολη.βεβαια δεν ειναι παπι η σκουτερ αλλα κινεισαι πολυ ανετα ακομα και μεσα απο αυτοκινητα και με λογικη καταναλωση.ειμαι 1.86 και 90 κιλα ισωσ παιζει και αυτο ρολο..
ειδικα φιλε μου οταν πχ παω απο πειραια κηφισια η π.χ. βγαινω στην μεσογειων εκει θελω εστω απο φαναρι σε φαναρι να γκαζωσω λιγο παραπανω να φρεναρω καλυτερα πραγμα που με το στρωμ το κανω ανετα.
Δύο ακόμα ερωτήσεις παιδιά μηπως και πάρω τελικά απόφαση.
1η) Το χαμηλωμα είναι εφικτό;
2η) Αν είχατε και στρομ και μικρο αυτόματο με ποιο απο τα δυο θα κυκλοφορουσατε στο κέντρο;
Η ευκολία υπερέχει τελικά της αίσθησης;
ευχαριστώ και πάλι για τη βοηθειά σας.
argy_kap
03/12/2009, 18:06
Συγκρινείς που.... με βούρτσες.....τι σχέση έχει ένα αυτόματο σκούτερ με μια ΜΗΧΑΝΗ 200 + κιλά για χρήση μέσα στην πόλη.
Πες μας απλά οτι την είδες και σου άρεσε και θέλεις να αλλάξεις κατηγορία, δεν είναι κακό.
Το σκούτερ κράτα το για μέσα στην πόλη. Επίσης για μοντέλο 2005 μην δώσεις πάνω απο 4700-4800 ευρό.
αφού ρωτάς...
χαμηλώνει ελάχιστα η σέλα 1-2εκ αν βγάλεις τα ελαστικά που πατάει(τα μαύρα που φαίνονται απο κάτω μόλις την βγάλεις)
αλλιώς πρέπει να αλλάξεις λαμάκια στο μοχλικό για να χαμηλώσει.
1,70 μου φαίνεται οριακό για το strom. προσωπικά δεν θα το συνιστούσα.
εφόσον πάρεις πάρε καλύτερα με ABS, βρίσκεις στα 5000 εάν ψάξεις.
καλύτερη μεταπώληση και κυρίως μεγαλύτερη ασφάλεια.
στο κέντρο θα κυκλοφορούσα με το μικρό αυτόματο. εκτός αν κέντρο εννοείς Συγγρού/Μεσογείων/Κηφισίας οπότε θα προτιμούσα το στρώμα.
επειδή όμως λες οτι είσαι εκτός Αθήνας αξίζει με την έννοια οτι θα σε πάει πιο χαλαρά σε ένα χωματόδρομο, ναι το έχω πάει αρκετά χλμ και η 19αρα κάνει διαφορά.
Αρχικά δημιουργήθηκε από polpap
Δύο ακόμα ερωτήσεις παιδιά μηπως και πάρω τελικά απόφαση.
1η) Το χαμηλωμα είναι εφικτό;
2η) Αν είχατε και στρομ και μικρο αυτόματο με ποιο απο τα δυο θα κυκλοφορουσατε στο κέντρο;
Η ευκολία υπερέχει τελικά της αίσθησης;
ευχαριστώ και πάλι για τη βοηθειά σας.
1.
α) Με αλλαγή τα κόκαλα κάποιοι μάστορες που το κάνουν περιστασιακά δεν το ανέλαβαν στο στρομ για λογαριασμό φίλου μου στο ύψος σου.Αλλάζει η γεωμετρία είπαν.
β) Με ξύρισμα της σέλας στον Μπάτζιο στην σαλονίκη που υποτίθεται ότι θα του έριχνε κοντά 1,5πόντους τελικά η αναπροσαρμοσμένη βγήκε ίδιου ύψους αν όχι ψηλότερη, μετακινηθήκαν και κάτι ζελατίνες που βάζει μέσα και γενικά δεν ικανοποιηθηκε
γ) Έβαλε με 550ευρώ ανάρτηση white power που δου δίνει την δυνατότητα να χαμηλώσεις κάμποσο την μηχανή,την έριξε 2 πόντους και ησύχασε, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι τώρα άνετος.
δ)Φοράει μποτάκια με 3 πόντους πάτο, αν ψάξεις κάποια βοηθούν.
2.
Έχω το στρομ, ένα σκουτεράκι 50ράκι συζήγου και ένα 100ρι σκούτερ. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάω με καποιο από τα αυτόματα πλέον πουθενα, βαριά βαριά στο περίπτερο. Κυριότεροι λόγοι η ασφάλεια και η ταχύτητα.
Το στρομ μου φρενάρει,αλλά βασικότερα τα σκούτερ δεν φρενάρουν στους κωλόδρομους μας...ανάβαθμοι παντού και άσφαλτος γυαλί, χωρίς abs, μικρές ροδούλες, όχι δεν θα πάρω ευχαριστώ.
Με το 100ρι φρέναρα απότομα τις προάλλες και έκανα ένα ακροβατικό με το πίσω μέρος να έρχετε πλάγια από το τιμόνι κ να το σώνω κατά τύχη κ με το που σταματάω μου λέει ένας γουόου, πως το έκανες αυτο? έλα ντε του λέω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από polpap
...γιατι δεν ξέρω άλλη μηχανή της κατηγορίας με αυτές τις δυνατοτητες..
BMW F650GS
:wave2:
Προς όλους τους φίλους που μου απαντούν. Παραδεχομαι ότι μου άρεσε πολύ η μηχανή στο δρόμο, μου άρεσε η θέση οδήγησης, μολις σταματάω πατάω με τις μύτες ή αν γύρω λίγο με το ένα πόδι, θέλω να αλλάξω κατηγορία, το αυτοματο που έχω είναι 180kgr, οδήγησα το bundit και δεν μου άρεσε. Συμπέρασμα μόλις δώσω το δικό μου το πάιρνω και ο θεός βοηθός.
Αρχικά δημιουργήθηκε από polpap
Προς όλους τους φίλους που μου απαντούν. Παραδεχομαι ότι μου άρεσε πολύ η μηχανή στο δρόμο, μου άρεσε η θέση οδήγησης, μολις σταματάω πατάω με τις μύτες ή αν γύρω λίγο με το ένα πόδι, θέλω να αλλάξω κατηγορία, το αυτοματο που έχω είναι 180kgr, οδήγησα το bundit και δεν μου άρεσε. Συμπέρασμα μόλις δώσω το δικό μου το πάιρνω και ο θεός βοηθός.
Μήπως να έψαχνες λίγο ακόμα; Έχει ένα σκασμό μηχανές η αγορά... Μόνο αυτό σου κάνει κλικ; Δοκίμασε και κανένα άλλο. Θα έλεγα ότι είναι σημαντικό για ψηλά και βαριά μηχανάκια να πατάει τουλάχιστον ολόκληρο το ένα πόδι εύκολα (και το άλλο να ψιλοπατάει, όχι στον αέρα). Αν μη τι άλλο, μου φαίνεται λίγο κουραστικό. :)
Κακά τα ψέματα, για τους κάτω του 1.80 τα on-off είναι λίγο ρατσιστικά, με εξαίρεση το bmw f650gs (g650gs πλέον).
Κι εγώ είμαι 1.75 και με το strom είμαι οριακά, μ' αρέσει και είμαι ένα βήμα πριν την αγορά αλλά το θέμα του ύψους είναι σημαντικό γιατί θα κυκλοφορώ πολύ στην πόλη.
Εγώ έχω ύψος 1,76 και νιώθω οριακά με το vstromακι μου. Με δυσκολέυει λίγο μέσα στο κέντρο αλλα σε ταξίδι και γενικά στην Αθήνα (εκτός κέντρου) είναι τέλειο. Το είχα ερωτευτεί και ΕΠΡΕΠΕ να το πάρω. Δεν το σκεφτικα και πολύ όταν το αγόραζα αλλα δεν το έχω μετανιώσει. Θα ήθελα και ένα μικρό για το κέντρο ΜΟΝΟ αλλα δεν γίνεται και αυτοκίνητο και μηχανή και 2ο μηχανάκι. Με προσοχή και υπομονή όλα γίνονται.Δεν είναι παπί ούτε σκούτερ αλλα όταν θα θέλεις να βγείς λίγο παραέξω (έστω κι αν αυτό είναι μέχρι την Γλυφάδα) είναι ότι καλύτερο. Αν μπορείς οικονομικά να κρατήσεις και ένα μικρό θα είναι το ιδανικό.
route 66
12/01/2010, 13:41
παντως εγω γι'αυτο δεν πηρα το versys και πηρα το er/n.ωραιες οι προτιμησεις μας αλλα μετα απο λιγο καιρο μενει η ουσια παιδια.για αναβατη του 1,70 vstrom με τοσο φαρδια σελα κιολας...
με τιποτα(προσωπικα παντα)
Σχετικά με την σέλα είναι όντως φαρδιά αλλα εγώ την χαμήλωσα λίγο (χάνοντας λίιιγο σε άνεση παρόλο το GEL που έβαλα μέσα) και ξύρισα λίγο και τα πλαινά όπου είναι πολύ πιο ευκολοδήγητο έτσι.
LiakosVstrom
12/01/2010, 14:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από polpap
Προς όλους τους φίλους που μου απαντούν. Παραδεχομαι ότι μου άρεσε πολύ η μηχανή στο δρόμο, μου άρεσε η θέση οδήγησης, μολις σταματάω πατάω με τις μύτες ή αν γύρω λίγο με το ένα πόδι, θέλω να αλλάξω κατηγορία, το αυτοματο που έχω είναι 180kgr, οδήγησα το bundit και δεν μου άρεσε. Συμπέρασμα μόλις δώσω το δικό μου το πάιρνω και ο θεός βοηθός.
είμαι 1.84 και 105 κιλά (το πρωί που έχω πάει τουαλέτα και δεν έχω φάει τίποτα)... και έχει τύχει ενώ κατεβαίνω από πεζοδρόμιο να αναγκαστώ να σταματήσω γιατί ένας πακιστανός μπήκε μπροστά και για να μην τον πατήσω φρέναρα.. πάτησα κάτω αλλά έφτανε μόνο η μύτη του ποδιού και ακούμπησα σε ένα αμάξι (αλλιώς θα έπεφτα). όπως καταλαβαίνεις αν σου τύχει κάτι στην κίνηση ή αλλού και σταματήσεις ενώ έχει πάρει κλίση η μηχανή... την πάτησες. φαίνεται πολύ το βάρος του σα μηχανάκι.
βέβαια πάλι... έχω δει παλικάρι στο ίδιο ύψος να οδηγάει βαρκαντέρο με εμένα συνοδηγό και δεν έτρεχε κάστανο. αν το'χεις... όρμα. αλλιώς θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός.
:beer:
file to v-storm einai apsogo....parto me kleista ta matia.
Kserw arketous sto upsos sou pou to exoun,mesa se mia evdomada to sinithizoun k dn tous mpirazei oute to 1.70 :P
xristos x
29/01/2010, 18:17
Ξερω οτι ειναι παλιο το θρεντ αλλα να πω κι εγω κατι σχετικα με το υψος,αφου μπορει να ενδιαφερει καποιον αλλο, ειμαι περιπου στο 1,78 και 75κιλα σε νορμαλ συνθηκες παταω και τα δυο ποδια λιγο παραπάνω απο τις μυτες και παρ ολα αυτα σε μανουβρες οπου χρειαζεται να κανω πισω,σε ανηφορες,καλντεριμια και στο παρκαρισμα σε πεζοδρομια με ζοριζει.
Κατα τα αλλα ειμαι κατευχαριστημενος με το μηχανακι και καταλαβαινω οταν ακουω "ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ..." , παρ το αλλα βαλε καγκελα πλαινα προστατευτικα, κανουν δουλεια και με οσους εχω μιλησει με v strom στο υψος αυτο στανταρ τους εχει πεσει εστω μια φορα σταματημενο:winka: ,προσεκτικα γιατι αν σου γυρει ακινητο μετα απο ενα,συντομο, σημειο δεν εχει επιστροφη και επισης .... οταν πας να το παρκαρεις καπου σκεψου απο πριν το πως θα το βγαλεις.... (τα κανα πανω μου και απορω πως το γλυτωσα και δεν μου πεσε μπροστα απο το σπιτι φιλου που ειχε πλακοστρωτο και ανηφορα οταν προσπαθουσα να το γυρισω για να κατεβω):bigcry: :bigcry:
:beer: :beer: :beer:
Ξέρω ότι ξεθάβω δεινόσαυρους από την παλαιολιθική εποχή, αλλά με βάση αυτό που είδα χθες το απόγευμα πρέπει να το πω....
Σταματημένος σε φανάρι στη Λ. Μαραθώνος, έρχεται και σταματάει δίπλα μου V-strom χαμηλωμένο.
Πραγματικά δε μπορώ να το περιγράψω.....:cry:
Η μηχανή ήταν πραγματικά :yuck: :yuck:
Ένα πραγματικά έχω να πω....
Αν είναι να πάρει κάποιος τέτοια μηχανή και στη συνέχεια θέλει να τη χαμηλώσει, καλύτερα να πάρει άλλη....είναι απλά ελεεινό το αποτέλεσμα....:sick:
nikos147
01/08/2010, 05:23
Nα κανω και εγω μια ερωτηση μιας και ψαχνομαι για v-strom...ειχα ψηθει για bandit, ειχα βρει και ενα κι ημουν ετοιμος να το παρω αλλά με χαλασε η θεση οδηγησης!! Ειμαι 1,87 και 80 κιλα και επρεπε να γερνω αρκετα για να το οδηγησω! Ετσι πηρα το v-strom ενος φιλου και μου αρεσε αρκετα!!! Και η θεση οδηγησης μου φανηκε πολυ καλη αλλά και μου φανηκε αρκετα ελαφρυ, κατι που δεν το περιμενα!!!
Ηθελα οποτε να ρωτησω σε οποιον ξερει...ποιες ειναι οι ουσιαστικες διαφορες των διαφορων μοντελων της v-strom?? Πχ για το bandit ειχα μαθει απο τους κατοχους οτι απο το 2007 και μετα βγηκε το τελευταιο μοντελο με injection, καινουριο πλαισιο κτλ...για το v-strom ποτε εγινε κατι αντιστοιχο ωστε να ξερω τι μοντελα να ψαχνω?? Τι θα πρεπει να προσεχω σε αυτα??
Ευχαριστω προκαταβολικα!!!
MILT1964
13/08/2010, 06:54
Φιλε μου για να μην αναπτυξουμε την ιστορια του V-Strom μπορεις να διαβασεις εδω:
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_DL650_V-Strom
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_DL1000_V-Strom
Μια συνοπτικη απαντηση στο ερωτημα σου ειναι να ψαξεις για ενα 650 οσο το δυνατον πιο κοντα στην εργοστασιακη του κατασταση (χωρις πατεντες και επεμβασεις στα ηλεκτρικα) μοντελο 2007 και περα.
Απο το 2007 και μετα διαθετει ABS.
Κατα τα αλλα δεν εχει αλλαξει πλαισιο η φιλοσοφια το μηχανακι απο το 2002 που βγηκε το πρωτο 1000.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.