View Full Version : γνωμες για σωστό ζέσταμα ενος LC4
Το ζεσταμα το θεωρω πολυ βασικο παραγοντα...
Κ οσο και αν καποιοι με κοροιδευουν που περιμενω να βγαλει 3 γραμμες στην θερμοκρασια για να ξεκινησω το πρωι ,εγω θα συνεχισω να το κανω...:winka: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Το ζεσταμα το θεωρω πολυ βασικο παραγοντα...
Κ οσο και αν καποιοι με κοροιδευουν που περιμενω να βγαλει 3 γραμμες στην θερμοκρασια για να ξεκινησω το πρωι ,εγω θα συνεχισω να το κανω...:winka: :wave2:
έχεις μετρήσει μήπως πόση ώρα χρειαζεται για να φθασει τις 3 γραμμουλες; :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
έχεις μετρήσει μήπως πόση ώρα χρειαζεται για να φθασει τις 3 γραμμουλες; :wave2:
Με θερμοκρασια τωρινη στο γκαραζ περιπου 15οC και απολυτως κρυο(αφημενο ολο το βραδυ)
για να φτασει της 3 γραμμες θελει περιπου 4 λεπτα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Με θερμοκρασια τωρινη στο γκαραζ περιπου 15οC και απολυτως κρυο(αφημενο ολο το βραδυ)
για να φτασει της 3 γραμμες θελει περιπου 4 λεπτα...
kai βεντιλατερ αναβει στην 5η;
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
kai βεντιλατερ αναβει στην 5η;
Δεν μου εχει αναψει ποτε 5η εκτος απο προχθες που ερχομουν απο γρηγορη βολτα και μπαινοντας Πατρα κολλησα στην κινηση.Βεντιλατερ δεν αναψε...
Νομιζω οτι αναβει στην 6η(7 γραμμες εχει).......
Μαλλον συντομα θα τοποθετησω ενα διακοπτακι για να το αναβω οποτε γουσταρω να εχω το κεφαλι μου ησυχο....:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Το ζεσταμα το θεωρω πολυ βασικο παραγοντα...
Κ οσο και αν καποιοι με κοροιδευουν που περιμενω να βγαλει 3 γραμμες στην θερμοκρασια για να ξεκινησω το πρωι ,εγω θα συνεχισω να το κανω...:winka: :wave2:
ρε συ καμεν...αυτο που κανεις δεν εχει νοημα ομως, αυτο ειναι το θεμα...ειναι λαθος...ασε που περισσοτερο κακο κανεις στο μοτερ παρα καλο...
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ρε συ καμεν...αυτο που κανεις δεν εχει νοημα ομως, αυτο ειναι το θεμα...ειναι λαθος...ασε που περισσοτερο κακο κανεις στο μοτερ παρα καλο...
Δε πειραζει δικο μου ειναι...:lol: :lol: :lol: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Δε πειραζει δικο μου ειναι...:lol: :lol: :lol: :wave2:
ρε ανθρωπε, ενταξει δεν αντιλεγω, δικο σου ειναι και του βαζεις φωτια και το καις...το θεμα ειναι αν κανεις κατι να ξερεις γιατι το κανεις και οχι επειδη διαβασες την παπαρια ενος ασχετου που πεταξε στο φορουμ με τα κτμ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
βΑΣΙΚΑ για να μην κοροιδευομαστε μεταξυ μας η ραγισμενη κεφαλη στο 95% ηταν απο σκισιμο με κρυο μοτερ γτ οσοι τα ειχαν δεν ειχαν την υπομονη να περιμενουν 5 λεπτακια...:winka:
Ειχε που ειχε θεμα η κεφαλη με την ψυξη,το εβαζαν μπροστα κ εφευγαν με καρφωτες στον κοφτη...
Ε τι να κανει κ αυτο το καημενο................:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Σκισιμο στον κοφτη με κρυο μοτερ,ελειψη παραφλου,αλλαγη λαδιων χωρις σωστη εξαερωση,σκορτσαρισμα σε χαμηλες,τα μηχανακια μας στο θεμα κεφαλη πονανε.:cry:
Και κατι αλλο...
...περιμενεις η θερμοκρασια να φτασει 3 μπαρες:confused: :confused:
Μολις παει μια,αντε το χειμωνα δυο ξεκινα χαλαρα και ροπατα μεχρι να παει τρεις και μετα σκιστο.
Ετσι το μπουκωνεις το μηχανακι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
Μολις παει μια,αντε το χειμωνα δυο ξεκινα χαλαρα και ροπατα μεχρι να παει τρεις και μετα σκιστο.
Ετσι το μπουκωνεις το μηχανακι.
Eπειδη βγαινω απο αποτομη ραμπα γκαραζ το αφηνω να παει τρεις γραμμες.Συνηθως μολις βγαλει 2η
περιμενω λιγο ,βγαινω απο την ραμπα,βαζω κρανος ,εχει βγαλει ηδη 3η και φευγω...
Μπορει να ειναι λιγο λοξο αυτο που κανω αλλα δε νομιζω οτι θα βλαψει το μηχανακι...
Δε το αφηνω να καει στο ζεσταμα:winka: Αλλα το πρωι θελω να ζεσταθει καλα...
Δυστυχως,ειναι λιγοι αυτοι που ξερουν να περιποιηθουν τα ΚΤΜ οπως πρεπει
:sad: με οτι αυτο συνεπαγεται....
Κοιτα... εδω εχεις δικιο αλλα 640 πειρες οχι 50ρακι οποτε τη ραμπα που λες θα την ανεβει ανετα,το δικο μου θελει ενα τσιγαρο για να παει 2 μπαρες (περιπου 6-7 λεπτα) παραπανω μου φενεται υπερβολη.
Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
Κοιτα... εδω εχεις δικιο αλλα 640 πειρες οχι 50ρακι οποτε τη ραμπα που λες θα την ανεβει ανετα,το δικο μου θελει ενα τσιγαρο για να παει 2 μπαρες (περιπου 6-7 λεπτα) παραπανω μου φενεται υπερβολη.
ΠΟλυ βαζεις για τις 2 μπαρες...Περιπου 4 λεπτα κανει εμενα...
Θα το μετρησω καποια στιγμη απο περιεργια....
Οχι οτι εχει καμια σημασια...Τελος παντων,στην ουσια κ εγω με 2 μπαρες αρχιζω να κινουμε οποτε 2 λεπτα πανω-κατω δε νομιζω να κανουν και τιποτα κακο...:winka:
Αλλωστε ποσες φορες σου εχει τυχει να περιμενεις την γκομενα και να μην σβηνεις γτ σκεφτεσε "τωρα θα ερθει-τωρα θα ερθει" και μολις εχει περασει κανενα 10λεπτο το σβηνεις γτ βαρεθηκες να περιμενεις και τοτε.................
τσουπ σκαει μυτη...:evil: :evil: :evil:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
anyway... 5-10 λεπτα αναλογα τη θερμοκρσια που εχει εξω,μη ξεχνας οτι το παλικαρι ενδιαφερεται για μοντελο του 2001 που δεν εχει μετρηση θερμοκρασιας οποτε πρεπει να υπολογιζει με τα λεπτα.
:beer:
Παιδια εγω που εχω του 01 και δεν εχει δεικτη θερμοκρασιας περιμενω μεχρι να ζεσταθει το ψυγειο(κανα 3 λεπτο το υπολογιζω).Το ακουμπαω και μολις δω οτι εχει ζεσταθει ξεκιναω,χαλαρα για κανα 2 χιλιομετρακια και μετα παμε...
μη σε αγχονει το θεμα της ραμπας...εγω ανεβαινα 5 σκαλια επειδη το ειχα κατεβασμενο το μηχανακι...
ειδικα χωρις αναβατη επανω, η μηχανη δεν ταλαιπωρειται καθολου γιατι δεν εχει και καθολου φορτιο για να ζοριστει...με ελαχιστο γκαζι ανεβαινει...
το μηχανακι το βαζεις μπρος, περιμενεις μερικα δευτερολεπτα να ανεβουν τα λαδια στην κεφαλη(κρατοντας πιο ψηλα τις στροφες, οχι ρελαντι) και μετα φευγεις κατευθειαν...και ΦΥΣΙΚΑ δε το σκιζεις μεχρι να ζεσταθει(και αυτο ισχυει για ΟΛΟΥΣ τους κινητηρες, οχι για τα lc4)...
ενα απλο μηχανακι οπως ολα ειναι, ουτε καμια εξωγηινη τεχνολογια ειναι, ουτε κανενα αγωνιστικο...τα τυπικα θελει για να δουλεψει...
και να σε ρωτηξω ρε καμενε κατι ακομα...το μηχανακι το ζεσταινεις στο ρελαντι?
:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
και να σε ρωτηξω ρε καμενε κατι ακομα...το μηχανακι το ζεσταινεις στο ρελαντι?
:D
Επειδη εχω κ τις ακραπες και ακουγονται γαματα μεσα στο γκαρας:lol:
Μετα την πρωτη γραμμη ριχνω κ κανενα ξερογκαζο μαλακο........:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Επειδη εχω κ τις ακραπες και ακουγονται γαματα μεσα στο γκαρας:lol:
Μετα την πρωτη γραμμη ριχνω κ κανενα ξερογκαζο μαλακο........:winka:
δυστυχως...το να το ζεσταινεις στο ρελαντι κανεις πραγματικα πολυ περισσοτερο κακο, απο το να το βγαλεις στο δρομο και να το οδηγας ηρεμα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
δυστυχως...το να το ζεσταινεις στο ρελαντι κανεις πραγματικα πολυ περισσοτερο κακο, απο το να το βγαλεις στο δρομο και να το οδηγας ηρεμα...
Tελικα βλεπω δεν εχει ξεκαθαρισει το πως πρεπει να γινεται το ζεσταμα της μηχανης..οι αποψεις πολλες,αλλοι λενε αυστηρα στο ρελαντι και μαλακα τα πρωτα χιλιομετρα,αλλοι την αποψη του Πανου..:confused: :confused:
Red Rider
03/12/2009, 18:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
δυστυχως...το να το ζεσταινεις στο ρελαντι κανεις πραγματικα πολυ περισσοτερο κακο, απο το να το βγαλεις στο δρομο και να το οδηγας ηρεμα...
Αυτο ειναι μεγαλη αληθεια..:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Red Rider
Αυτο ειναι μεγαλη αληθεια..:winka:
μαρτυρες χιλιαδες εκκεντροφοροι και κεφαλες απο το παρελθον...αλλα απ'οτι φαινεται, τσαμπα οι θυσιες τους:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από fil81
Tελικα βλεπω δεν εχει ξεκαθαρισει το πως πρεπει να γινεται το ζεσταμα της μηχανης..οι αποψεις πολλες,αλλοι λενε αυστηρα στο ρελαντι και μαλακα τα πρωτα χιλιομετρα,αλλοι την αποψη του Πανου..:confused: :confused:
τον πανο να ακους
:smokin: :smokin: :smokin:
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
[B]
το μηχανακι το βαζεις μπρος, περιμενεις μερικα δευτερολεπτα να ανεβουν τα λαδια στην κεφαλη(κρατοντας πιο ψηλα τις στροφες, οχι ρελαντι) και μετα φευγεις κατευθειαν...και ΦΥΣΙΚΑ δε το σκιζεις μεχρι να ζεσταθει(και αυτο ισχυει για ΟΛΟΥΣ τους κινητηρες, οχι για τα lc4)...
ενα απλο μηχανακι οπως ολα ειναι, ουτε καμια εξωγηινη τεχνολογια ειναι, ουτε κανενα αγωνιστικο...τα τυπικα θελει για να δουλεψει...
Thanks Πανο!Οποτε καλο ειναι να ακολουθουμε τον παραπανω τροπο για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο!!:beer:
notakos600
04/12/2009, 08:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
δυστυχως...το να το ζεσταινεις στο ρελαντι κανεις πραγματικα πολυ περισσοτερο κακο, απο το να το βγαλεις στο δρομο και να το οδηγας ηρεμα...
+1000
Ένα με δυο λεπτά με το τσοκ και ξεκινάμε συντηρητικά μέχρι να ζεσταθεί κινούμενο.
Στο ρελαντί δεν λιπαίνεται επαρκώς και μακροχρόνια έχουμε γρηγορότερη φθορά και επικαθήσεις στο χώρο καύσης.
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
+1000
Ένα με δυο λεπτά με το τσοκ και ξεκινάμε συντηρητικά μέχρι να ζεσταθεί κινούμενο.
Στο ρελαντί δεν λιπαίνεται επαρκώς και μακροχρόνια έχουμε γρηγορότερη φθορά και επικαθήσεις στο χώρο καύσης.
επειδη μιλαμε συγκεκριμενα για τα 640.
10 δευτερα με τσοκ , το χαμηλωνουμε σταδιακά και συνεχίζουμε τα επόμενα 2-3 λεπτά με περισσότερες στροφές κρατώντας την γκαζιέρα!:wave2:
Βαζεις μπροστα οπως ειναι κρυο,μαρσαρεις μια τερμα κοφτες,φορας τα προβλεπομενα,ανεβαινεις πανω,κανεις ενα burn in (γιατι εισαι μεσα στο γακαραζ),ανεβαινεις με σουζα την ραμπα,βγαινεις εξω,κανεις ενα burn out (αφου εισαι πλεον εξω),και ξεκινας ΤΑΠΑ!!!! Μην κολας πουθενα!
Cpt. Haddock
04/12/2009, 09:09
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:smokin:
που να ζούσατε στη Γερμανία, αποβραδίς θα το ανάβατε όπως κάναν παλιά με τις ατμομηχανές :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kokos08
Βαζεις μπροστα οπως ειναι κρυο,μαρσαρεις μια τερμα κοφτες,φορας τα προβλεπομενα,ανεβαινεις πανω,κανεις ενα burn in (γιατι εισαι μεσα στο γακαραζ),ανεβαινεις με σουζα την ραμπα,βγαινεις εξω,κανεις ενα burn out (αφου εισαι πλεον εξω),και ξεκινας ΤΑΠΑ!!!! Μην κολας πουθενα! +1
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
επειδη μιλαμε συγκεκριμενα για τα 640.
10 δευτερα με τσοκ , το χαμηλωνουμε σταδιακά και συνεχίζουμε τα επόμενα 2-3 λεπτά με περισσότερες στροφές κρατώντας την γκαζιέρα!:wave2:
βασικα...αυτο το κανεις με ολα:D
κρατωντας πιο ψηλα τις στροφες με το γκαζι, λογω του οτι το μειγμα ειναι πιο φτωχο απ'οτι με το τσοκ, ζεσταινεται πιο γρηγορα το μοτερ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
που να ζούσατε στη Γερμανία, αποβραδίς θα το ανάβατε όπως κάναν παλιά με τις ατμομηχανές :bigcry:
Μεχρι και πιστολακι για τα μαλλια θα χρησιμοποιουσαν!
Ρε γαμωτο,δεν θελει σπουδες για να ζεστανεις ενα κινητηρα,ελεος!
Βαζεις μπροστα,το αφηνεις λιγο στο ρελαντι,μετα ανεβαινεις και ξεκινας με χαλαρους ρυθμους και τελος! Καταλαβατε επιτελους ή θα συζηταμε ολη μερα για το πως ζεσταινουμε ενα μηχανακι???:a46:
XJR_Billy
04/12/2009, 09:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από kokos08
Βαζεις μπροστα οπως ειναι κρυο,μαρσαρεις μια τερμα κοφτες,φορας τα προβλεπομενα,ανεβαινεις πανω,κανεις ενα burn in (γιατι εισαι μεσα στο γακαραζ),ανεβαινεις με σουζα την ραμπα,βγαινεις εξω,κανεις ενα burn out (αφου εισαι πλεον εξω),και ξεκινας ΤΑΠΑ!!!! Μην κολας πουθενα!
In & out !!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :bigcry:
Cpt. Haddock
04/12/2009, 09:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από kokos08
Μεχρι και πιστολακι για τα μαλλια θα χρησιμοποιουσαν!
Ρε γαμωτο,δεν θελει σπουδες για να ζεστανεις ενα κινητηρα,ελεος!
Βαζεις μπροστα,το αφηνεις λιγο στο ρελαντι,μετα ανεβαινεις και ξεκινας με χαλαρους ρυθμους και τελος! Καταλαβατε επιτελους ή θα συζηταμε ολη μερα για το πως ζεσταινουμε ενα μηχανακι???:a46:
Άσε που έχει ανοιχτεί θρεντ σε κάθε μοντέλο :lol: :bigcry: :rotflmao:
λοιπον θα σας πω εγω τον ιδανικο τροπο ζεσταματος...
(ο καμεν θα τον ακολουθησει σιγουρα:rotflmao: )
πρωτα βγαζουμε τα λαδια απο το μοτερ...τα ζεσταινουμε μεχρι να φτασουν τους 80 βαθμους...
εν τω μεταξυ ριχνουμε πανω στο μοτερ ζεστο νερο για να ζεσταθει εξωτερικα ο κινητηρας...
στη συνεχεια ριχνουμε τα ζεστα λαδια παλι μεσα στο μοτερ και ριχνουμε μανιβελιες ετσι ωστε να κυκλοφορισει το ζεστο λαδι μεσα στον κινητηρα...
σε τελικο σταδιο, επικοινωνουμε με τον team manager της ΚΤΜ για να επιβεβαιαωσει πως τα καναμε ολα σωστα...
επειτα συνδεουμε τα ηλεκτρικα του κινητηρα με ενα εξωτερικο τροφοδοτικο(ποιος εμπιστευεται τις μπαταριες:yuck: ) και βαζουμε μπρος με τη μανιβελα(μιζα???:yuck: ασε που χαλανε και ευκολα στα lc4)
επειτα ζεσταινουμε με το μοτερ να δουλευει για κανα τεταρτο, και μετα ειμαστε ετοιμοι να φυγουμε
:D
κριμα ρε παιδια το θρεντ... :sick: (οσο και αστειο να ακουγεται το θεμα)
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
κριμα ρε παιδια το θρεντ... :sick: (οσο και αστειο να ακουγεται το θεμα)
ρε συ κατανα, ειπαμε και ξαναπαμε τι πρεπει να γινεται...εγω προσωπικα τα εχω γραψει πολλες φορες, και εδω μεσα και αλλου...
ετσι κι αλλιως αφου ειπωθηκαν αυτα που πρεπει, δε πειραζει που γυρισε στο χαβαλε
:beer: :beer: :beer:
Πάντως μόλις πάρει μπρος καλό είναι το τσοκ να κλείνει και να κρατιούνται οι στροφές με το γκαζι.
Το πλούσιο μίγμα που δημιουργεί ξεπλένει το λιπαντικό από τα τοιχώματα του κυλίνδρου
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Δε πειραζει δικο μου ειναι...:lol: :lol: :lol: :wave2:
:smokin:
182277
nikolas1709
04/12/2009, 15:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Eπειδη βγαινω απο αποτομη ραμπα γκαραζ το αφηνω να παει τρεις γραμμες.Συνηθως μολις βγαλει 2η
περιμενω λιγο ,βγαινω απο την ραμπα,βαζω κρανος ,εχει βγαλει ηδη 3η και φευγω...
Μπορει να ειναι λιγο λοξο αυτο που κανω αλλα δε νομιζω οτι θα βλαψει το μηχανακι...
Δε το αφηνω να καει στο ζεσταμα:winka: Αλλα το πρωι θελω να ζεσταθει καλα...
Δυστυχως,ειναι λιγοι αυτοι που ξερουν να περιποιηθουν τα ΚΤΜ οπως πρεπει
:sad: με οτι αυτο συνεπαγεται....
εσυ σιγουρα δεν εισαι ενασ απο αυτουσ
Ktm.Prestige
23/12/2009, 10:29
Χελιώτης , πιθανόν οι πιο πολλοί να τον ξέρετε.
Όταν ήταν ακόμα στην πόλη μου (Άγ.Νικόλαο-Κρήτη) μου είχε πει: "Το πρωί με τη δροσούλα , θα βάζεις την μηχανή να ζεσταθεί στο ρελαντί μέχρι την πρώτη γραμμή , θα παίζεις λίγο τον συμπλέκτη και στην δεύτερη γραμμή θα ξεκινάς χαλαρά για τα πρώτα 2-3 χλμ μέχρι να συπμληρωθούν οι γραμμές.Μετά είσαι cool..
Αυτό κάνω εδω και 4 χρόνια που έχω την μηχανή
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.