View Full Version : KTM Super Enduro
Εχω μισο-ψηθει να παρω την παραπανω δικυκλη υπερβολη. Απ'ο,τι εχω διαβασει σε ξενα φορα, δεν εχει τα προβληματα που ειχαν τα πρωθυστερα 950, αλλα μονο τα τυπικα (αντλιας βενζινης, νερου και τρομπας συμπλεκτη). Υπαρχει κατι που μου διαφευγει?
el patron
05/12/2009, 11:25
για τη χρηση το θελεις?
Αρχικά δημιουργήθηκε από gus950
για τη χρηση το θελεις?
Αν το παρω θα το παρω γιατι το γουσταρω τρελλα. Η χρηση ειναι δευτερευουσας σημασιας, (οσο χαζο κι αν ακουγεται) και θα εξαρτηθει απο τις δικες μου ικανοτητες και εξοικιωση με τη μηχανη με το χρονο. Παντως ειμαι συνηθισμενος σε πολυ βαριες μηχανες σε εκτος δρομου οδηγηση (1150). Οποτε, προς το παρον με ενδιαφερει μονο η αξιοπιστια του.
Θυμήσου μόνο πως για να το ευχαριστηθείς αυτό το εργαλείο, πρέπει να πηγαίνεις τέρμα γκάζι, αλλιώς...θα το πουλήσεις σε κανά μήνα.Αν το πηγαίνεις όπως αυτά που έχεις συνηθίσει, θα σου δείχνει ότι δεν του αρέσει, και δεν θα σου αρέσει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Θυμήσου μόνο πως για να το ευχαριστηθείς αυτό το εργαλείο, πρέπει να πηγαίνεις τέρμα γκάζι, αλλιώς...θα το πουλήσεις σε κανά μήνα.Αν το πηγαίνεις όπως αυτά που έχεις συνηθίσει, θα σου δείχνει ότι δεν του αρέσει, και δεν θα σου αρέσει.
Αυτο το λες λογω σκληρου στησιματος? Τα ελατηρια αλλαζουν αν ειναι εκει το θεμα. Εχω διαβασει πολλα θετικα σχολια για τις πολυπλευρες δυνατοτητες του μηχανακιου παντως.
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
[B]Αυτο το λες λογω σκληρου στησιματος?
Ακριβώς γι΄αυτό.Από εκεί και πέρα,ναι όντως μπορείς να του πειράξεις διάφορα, αλλά νομίζω πως δεν θα έχεις μετά super enduro. Γνώμη μου είναι αυτή βέβαια κι αν κάνω λάθος ας με διορθώσουν αυτοί που γνωρίζουν καλύτερα.
nikolas1709
05/12/2009, 14:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Εχω μισο-ψηθει να παρω την παραπανω δικυκλη υπερβολη. Απ'ο,τι εχω διαβασει σε ξενα φορα, δεν εχει τα προβληματα που ειχαν τα πρωθυστερα 950, αλλα μονο τα τυπικα (αντλιας βενζινης, νερου και τρομπας συμπλεκτη). Υπαρχει κατι που μου διαφευγει?
τα 950sm οπωσ και το σουπερ εντουρο δεν ειχαν τα προβληματα του andventure συμπλεκτη τρομπεσ και αλλα πολλα ενα κομπλερ βγαζανε σαν προβλημα
οποτε μην ανυσηχεισ για αυτα που λενε για τα 950 ειναι μονο για τα adv.
Καλησπερα
Και εγω καμια φορα γλυκοκοιταζω αυτη την υπερβολη.
Λοιπον ενα επιπλεον θεμα ειναι με τις φωλιες των ρουλεμαν του μπροστινου τροχου.
Το εχει μονο αυτο το μηχανακι , δεν ειναι σπουδαιο θεμα, αλλα ο εμπρος τροχος πιθανων να μην περιστρεφεται σωστα.
Για περισσοτερα advrider
Αρχικά δημιουργήθηκε από vagmakr
δεν ειναι σπουδαιο θεμα, αλλα ο εμπρος τροχος πιθανων να μην περιστρεφεται σωστα.
:eyepop:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TheFace
:eyepop:
μαλλον εννοει οτι ειναι στον αερα ετσι κι αλλιως...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
μαλλον εννοει οτι ειναι στον αερα ετσι κι αλλιως...
Αν ειναι ετσι, τοτε γιατι λεει πιο πριν οτι "το εχει μονο αυτο το μηχανακι" :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TheFace
Αν ειναι ετσι, τοτε γιατι λεει πιο πριν οτι "το εχει μονο αυτο το μηχανακι" :confused:
Γιατι αφου εκανε σουζα με το σουπερ εντουρο, δεν του κανει καρδια να σηκωσει κανενα αλλο.
Μαλλον δεν ημουν αρκετα σαφης.
Το ποστ ειναι πολυ αναλυτικο
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=311320
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από vagmakr
Μαλλον δεν ημουν αρκετα σαφης.
Το ποστ ειναι πολυ αναλυτικο
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=311320
:beer:
Ησουνα σαφεστατος vagmakr και ενω νομιζα οτι ειχα διαβασει τα παντα στο advrider, αλλα αυτο μου ειχε ξεφυγει!
:wave2:
dirtbird
08/12/2009, 17:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Εχω μισο-ψηθει .....
Πριν το πράξεις, σου συστήνω να κάνεις (εάν βρεις...) test ride αυτό (το SE) και μετά το Adventure (αυτό λογικά θα το βρεις) .:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Πριν το πράξεις, σου συστήνω να κάνεις (εάν βρεις...) test ride αυτό (το SE) και μετά το Adventure (αυτό λογικά θα το βρεις) .:winka:
To 990 το εχει φιλος και το εχω κανει μια βολτιτσα. Το μονο αρνητικο που βρηκα οδηγικα ηταν ο ψεκασμος στα πολυ χαμηλα. Κατα τ'αλλα, αψογο. Το ΣΕ και να το βρω για τεστ, δεν παιζει να μπορω να το παω στο χωμα, οποτε δωρον αδωρον. Απο την αλλη, το μονο 950 που υπαρχει καινουργιο ειναι το ΣΕ που αισθητικα μου αρεσει και πολυ περισσοτερο. Τα 950adv 05 06 που βρισκω με λιγα χιλιομετρα ολα εχουν κοντα στα 9000 ενω το ΣΕ καινουριο 10500 και 11000 με πολλα εξτρα.
Ουσιαστικα, αυτα που με κρατανε ακομα στο να παρω την αποφαση ειναι το ΤΕ630 που δεν εχει ερθει ακομα, το 690 που δεν εχω οδηγησει και το γεγονος οτι ενδεχεται το ΣΕ στο χωμα να μην ειναι για κοινους θνητους!
Διολου απλα τα πραγματα γιατρε μου...
Δεν ξαναζυγίζεις τα πράγματα, μήπως και κολλήσεις με το χωμα (ολοι μας το πάθαμε) και ψαχνεσαι μετα για τίποτα μικρο ελαφρύ(enduro καθαρα) και τελικα το SE σου μείνει να υπολειτουργεί στο δρόμο ενω θα μπορούσε το adv να σε βολέψει για εκδρομικο καλύτερα;
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
Δεν ξαναζυγίζεις τα πράγματα, μήπως και κολλήσεις με το χωμα (ολοι μας το πάθαμε) και ψαχνεσαι μετα για τίποτα μικρο ελαφρύ(enduro καθαρα) και τελικα το SE σου μείνει να υπολειτουργεί στο δρόμο ενω θα μπορούσε το adv να σε βολέψει για εκδρομικο καλύτερα;
Καθαρα εντουρο μαλλον οχι, γιατι ουτε υπαρχει αυτοκινητο με τρειλερ, ουτε προκειται να υπαρξει.
Οποτε θελω κατι που να κινειται αξιοπρεπως στο δρομο, ακομα και για ταξιδια, πριν δει χωμα. Ειχα ενα drz το οποιο καταχαρηκα στο χωμα αλλα η σελα και κυριως το κοντο κιβωτιο το εκαναν δυσβασταχτο για οτιδηποτε πανω απο 100-200 κμ εθνικη. Του ελειπαν και 20 αλογα. Προς το παρον το έκδρομικο' το κανει καλουτσικα ενα αρκετα αναβαθμισμενο και ελαφρωμενο dr800. Χωρις το γουου φακτορ. Το F800 το εχω απορριψει λογω βαρους και αναρτησεων. Το ΣΕ το βλεπω σαν αυτο που θα επρεπε για μενα το F800 να ειναι αλλα δεν ειναι.
dirtbird
08/12/2009, 19:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Το ΣΕ το βλεπω σαν αυτο που θα επρεπε για μενα το F800 να ειναι αλλα δεν ειναι.
Αυτό είναι το Adventure. Και πιο εύκολα λύνεις θέματα ψεκσμού παρά καρμπ (ποια.....).
Παρόλο που νομίζω ότι δεν έχει.
Αλήθεια..... έχεις ανέβει ποτέ σε SE έστω και σταματημένο?
Δεν θα'λεγα ότι είμαι κοντός (1.85) και την πρώτη φορά που είχα ανέβει σε Adventure (950 από τα πρώτα τα ΄ψηλά') το κατέβασα καθήμενος κανονικά από το κεντρικό διπλό σταντ και έφυγα..... :winka: :winka: :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Αυτό είναι το Adventure. Και πιο εύκολα λύνεις θέματα ψεκσμού παρά καρμπ (ποια.....).
Παρόλο που νομίζω ότι δεν έχει.
Αλήθεια..... έχεις ανέβει ποτέ σε SE έστω και σταματημένο?
Δεν θα'λεγα ότι είμαι κοντός (1.85) και την πρώτη φορά που είχα ανέβει σε Adventure (950 από τα πρώτα τα ΄ψηλά') το κατέβασα καθήμενος κανονικά από το κεντρικό διπλό σταντ και έφυγα..... :winka: :winka: :winka:
Και εγω 186 ειμαι.
Ναι ανεβηκα, μολις που δεν ακουμπανε οι φτερνες μου, αν κατεβει 2 εκατοστα θα ακουμπανε κι αυτες. Παντως μου φανηκε εξωπραγματικα ελαφρυ (σα στατικη αισθηση) σε σχεση με αυτο που σε προειδαζει οταν το βλεπεις!!!
Για τα 950 δεν εχω ακουσει για θεματα καρμπ, αντιθετα στο 990 εχουν οι περισσοτεροι θεματα με το ιντζεκτιον και δε τα εχουν ακομα λυσει!
dirtbird
08/12/2009, 20:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
....αντιθετα στο 990 εχουν οι περισσοτεροι θεματα με το ιντζεκτιον και δε τα εχουν ακομα λυσει!
όπως? :confused: :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
όπως? :confused: :confused:
Πολυ αποτομη συμπεριφορα στο ανοιγοκλεισιμο σε χαμηλες στροφες.
Ο φιλος που εχει το 990 του 07 εχει:
1) βαλει τον καθε τελευταιο χαρτη
2) αλλαξει το εκκεντρο στο δεξι γκριπ με G2
3) αλλαξει μπροστινο γραναζι σε 16 απο 17 για να εχει 2α εκει που ειχε 1η
Και παλι κλωτσαει σε εκνευριστικο βαθμο.
Στο αμερικα που τα τυπακια ειναι πιο ακραια, υπαρχει ολοκληρο θρεντ στο advrider για μετατροπη του 990 σε καρμπ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Γιατι αφου εκανε σουζα με το σουπερ εντουρο, δεν του κανει καρδια να σηκωσει κανενα αλλο.
:lol: :beer:
dirtbird
09/12/2009, 05:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Πολυ αποτομη συμπεριφορα στο ανοιγοκλεισιμο σε χαμηλες στροφες.
Ο φιλος που εχει το 990 του 07 εχει:
1) βαλει τον καθε τελευταιο χαρτη
2) αλλαξει το εκκεντρο στο δεξι γκριπ με G2
3) αλλαξει μπροστινο γραναζι σε 16 απο 17 για να εχει 2α εκει που ειχε 1η
Και παλι κλωτσαει σε εκνευριστικο βαθμο.
Στο αμερικα που τα τυπακια ειναι πιο ακραια, υπαρχει ολοκληρο θρεντ στο advrider για μετατροπη του 990 σε καρμπ.
Aς βάλει ένα Power Commander (or similar....) και αφού αρχικά γίνει μία αξιοπρεπής επαναχαρτογράφηση, μετά να ρυθμίσει τις μικρές γωνίες του ποτενσιόμετρου με ελαφρά πλουσιότερο μίγμα :winka: :winka: .
Όσο για το advrider....... υπάρχουν και πιο αξιόπιστα ξένα φόρα.....
Πάντως εγώ την τελευταία φορά που το είχα οδηγήσει εντός Αθήνας δεν είχα κάποιο τέτοιο θέμα... το αντίθετο μάλιστα.
Μουείχε φανεί υποδεέστερο των προσδοκιών μου αλλά γραμμικότατο.
Ο κυβος ερριφθει! :winka:
paranoid
31/12/2009, 10:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ο κυβος ερριφθει! :winka:
Στο SE κατέληξες? Καινούριο ή μεταχειρο?
Δώσε καμιά πληροφορία, εγώ ψάχνομαι για το 690sm.
Αρχικά δημιουργήθηκε από paranoid
Στο SE κατέληξες? Καινούριο ή μεταχειρο?
Δώσε καμιά πληροφορία, εγώ ψάχνομαι για το 690sm.
Πηρα το SE καινουργιο. Απιστευτη μηχανη, ο,τι και να πω λιγο θα ειναι.
paranoid
31/12/2009, 13:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Πηρα το SE καινουργιο. Απιστευτη μηχανη, ο,τι και να πω λιγο θα ειναι.
Καλοτάξιδο ρε φιλαράκι. Όντως είναι πολύ ωραία μηχανή, φαντάζομαι και οδηγικά θα είναι super.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Πηρα το SE καινουργιο. Απιστευτη μηχανη, ο,τι και να πω λιγο θα ειναι.
Όρθιος παντα, να το χαρείς όσο δεν πάει! :beer: :wave2:
Να'στε καλα :beer:
Ευχαριστω και την ΚΤΜ που εφτιαξε αυτη τη μηχανη :D
Καλοτάξιδη και πάντα όρθιοι.:beer: :beer: :beer:
Welcome to the club
καλοτάξιδη φίλε. Θέλουμε φωτόοοοοοοο
Αρχικά δημιουργήθηκε από KostasA
καλοτάξιδη φίλε. Θέλουμε φωτόοοοοοοο
Οπωσδηποτε!!!:a32:
Allst@rf
02/01/2010, 00:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Να'στε καλα :beer:
Ευχαριστω και την ΚΤΜ που εφτιαξε αυτη τη μηχανη :D
εγραψες μιλαμε...
για το ψεκασμο στα χαμηλα ,τι εχεις να πεις,πως το ειδες?
παντος εχθες που πηρα βολτα ενα adv990 '09 ,ο ψεκασμος του λειτουργει τελεια ακομα και στις χαμηλες.πιστευω οτι αν εχεις εξοικοιωθει με το πως λειτουργει ο LC8 ο ψεκαστος ,και του ανοιξεις γενναια το γκαζι απο την αρχη δεν θα σου φανει οτι εχει θεμα(που εχει) στα χαμηλα.
εχω την εντυπωση οτι τα μηχανακια με αυτο το κινητηρα επρεπε να δινονται με το 16αρι μπροστινο απο την αρχη...
el patron
02/01/2010, 00:29
`το super enduro δεν εχει ψεκασμο και τα adv09 εχουν 16 μπροστινο απο μαμα
Ιznogood
02/01/2010, 08:56
Καλοταξιδο DrBig και καλα ξεκαβλωματα...:a016:
Οι ψιψινες αναρωτιουνται...
184473
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexis_tgr
Καλοταξιδο DrBig και καλα ξεκαβλωματα...:a016:
Να'σαι καλα αν και φοβαμαι οτι θα παθω πριαπισμο μεχρι να μαθω να το πηγαινω.
οι γατες...μπορει να αναρωτηθουν αν τα νυχια τους ειναι πιο σκληρα απο τη σελα, τα πλαστικα...
:a13: :a13: :a13: :D
εχε το στα υποψιν, κριμα καινουριο μηχανακι
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
οι γατες...μπορει να αναρωτηθουν αν τα νυχια τους ειναι πιο σκληρα απο τη σελα, τα πλαστικα...
:a13: :a13: :a13: :D
εχε το στα υποψιν, κριμα καινουριο μηχανακι
Συμφωνησαμε να ξυνονται στα λαστιχα και να αφηνουν την σελλα ησυχη :)
sanguini
07/01/2010, 20:38
καλολερωτο!!!!!!!παντα βρωμικο!!!!
PalLoukiLuke
08/01/2010, 09:17
κουκλι!:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.