PDA

View Full Version : Προσοχή στις διηθήσεις!



MitsosNaked
07/12/2009, 21:53
Να γιατί ακόμα και σε μποτιλιάρισμα πρέπει να κάνουμε διήθηση αργά και προσεκτικά(και να γράφουμε στα @@ μας όσους 'γρήγορους' γκρινιάζουν απο πίσω)


http://www.youtube.com/watch?v=pU3SzpLfEpw&feature=related

chris_honda
07/12/2009, 22:14
:beer: :beer: :beer:

Πολύ σωστός

byron
07/12/2009, 22:21
Δηλαδή από αύριο καθόμαστε πίσω απ΄τα αυτοκίνητα? :confused:

typhoon
07/12/2009, 22:29
Δηλαδή από αύριο καθόμαστε πίσω απ΄τα αυτοκίνητα?
απάντηση εδώθη

πρέπει να κάνουμε διήθηση αργά και προσεκτικά(και να γράφουμε στα @@ μας όσους 'γρήγορους' γκρινιάζουν απο πίσω)

Βέβαια όσο αργα και προσεκτικά να πηγαίνεις(και το μηχανάκι του βίντεο δεν μπορείς να πείς ότι έτρεχε-απόδειξη ότι δεν έπαθαν σοβαρο τραυματισμό)
κάτι τέτοια γιωτόμπαλα που τραβάνε αναστροφή στη μέση του δρόμου, είναι για πολλά κλωτσίδια...:smokin:

STOYBI
07/12/2009, 22:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από typhoon
απάντηση εδώθη


Βέβαια όσο αργα και προσεκτικά να πηγαίνεις(και το μηχανάκι του βίντεο δεν μπορείς να πείς ότι έτρεχε-απόδειξη ότι δεν έπαθαν σοβαρο τραυματισμό)
κάτι τέτοια γιωτόμπαλα που τραβάνε αναστροφή στη μέση του δρόμου, είναι για πολλά κλωτσίδια...:smokin:

Αρα..... Μαλλον πρεπει να καθομαστε πισω απο τα αυτοκινητα...???? :confused:

dond4le
07/12/2009, 22:54
Την πατησα και εγω χθες ετσι αλλα ευτυχως σε μποτιλιαρισμα εντος πολεος οπου δεν ειχα χιλιομετρα......ο ταριφας ομως σταθηκε ατυχος μιας και ο πισω αριστερος μαρσπιες μου του εκανε ενα ωραιοτατο γρατσουνισμα στο μπροστινο του φτερο!!!!!

Ακομα προσπαθω να καταλαβω που ηθελε να στριψει μιας και δεν υπηρχε καποια εξοδος ουτε θεση για παρκινγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ.

Acacius
07/12/2009, 22:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Αρα..... Μαλλον πρεπει να καθομαστε πισω απο τα αυτοκινητα...???? :confused:

Το ηθικό δίδαγμα που αποκόμισα εγώ από το βίντεο είναι ότι αν ο κουτάκιας είναι τρόμπας όσο προσεκτικός και να είσαι θα σε φάει λάχανο - ο αναβάτης ίσα που πρόλαβε να το δει το βλήμα-station wagon. Οι Άγγλοι έχουν και όρο για αυτού του είδους τη μ@λακία, το SMIDSY: Sorry Mate, I Didn't See You.

Να καθόμαστε πίσω από τα αυτοκίνητα το θεωρώ υπερβολή, με την ίδια λογική θα έπρεπε να πάρουμε το αυτοκίνητο για να μη μας φάνε. Αργά και προσεκτικά και με εξοπλισμό μπας και αποφύγουμε τα χειρότερα...

road spirit
07/12/2009, 22:57
το "20" απο τον κανόνα του "200,5" να φανταστώ ότι δεν το ξέρει κανείς σας?

cosgili
07/12/2009, 22:58
Παιδες η διηθηση ειναι ενα "παρανομο" ρισκο που παιρνουμε ολοι μας συνειδητα. Σκοπος δεν ειναι να το ακυρωσουμε (ετσι ακυρωνουμε το ρολο της μηχανης) αλλα να προφυλαχθουμε οσο το δυνατον περισσοτερο. Συμφωνα με σεμιναρια ασφαλους οδηγησης η κινηση αναμεσα σε οχηματα θα πρεπει να γινεται ταχυτητα που η διαφορα της απο αυτη των αλλων οχηματων να μην ξεπερναει τα 20 χλμ/ωρα--->:eyepop:

Πειτε μου τωρα ποιος το τηρει αυτο για να ειναι ασφαλης...:wave2:

Giorgos19
07/12/2009, 23:14
Ενα αλλο ωραιο κολπο, οταν κανουμε διηθηση, εκτος του κανονα "20 km/h σχετικη ταχυτητα" ειναι να εχουμε τον νου μας στις ροδες των αυτοκινητων.. Αν ειναι να γινει καμια μαλακια, αυτες θα κουνηθουν πρωτα, οποτε σιγουρα κερδιζουμε πολυτιμο χρονο...

chris_honda
07/12/2009, 23:32
Πριν κανα 2μηνο, διέσχισα την Αττικη Οδό 2 φορές.

Κάπου μετά την 8 έξοδο, πηγαίναμε σημειωτόν για αρκετά χλμ. Όλοι μα όλοι
οι μοτοσικλετιστές με προσπέρασαν το λιγότερο με κανα 60 χλμ.

Βέβαια σαν μοτοσικλετιστής και εγώ συνεχώς κοιτούσα τους καθρέφτες του κουτιού
μου έτσι ώστε να μην τους ¨κλείσω¨κάπου.

Ειλικρινά με περιέργησε γιατί και Καλαμάτα και Ρόδο που ζω μπορεί οι μότο να σε προσπερνάνε
από δεξιά και αριστερά (που νομίζω πως προβλέπεται και από τον ΚΟΚ) αλλά σε καμοία δεν πάνε
τόσο κουβάρια.

Τώρα θα μου πείτε δεν συγκρίνετε η κίνηση στην επαρχία με την πρωτεύουσα αλλά η αλήθεια
ειναι πως οι ρυθμοί μας έχουν κάνει να πηγαίνουμε σαν χαζεμένοι.

:wave2: :wave2:

cityfly
07/12/2009, 23:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Οι Άγγλοι έχουν και όρο για αυτού του είδους τη μ@λακία, το SMIDSY: Sorry Mate, I Didn't See You.



όχι που δε θα χανε
οι βασιλιάδες της αναστροφής όπου να ναι και όποτε να ναι

VALES
08/12/2009, 00:36
Συγνώμη ρε παιδιά αλλά αυτό θεωρείτε διήθηση ?Γιατί εγώ είδα ότι προσπερνούσε σταματημένα αυτοκίνητα, και η ταχύτητά του ήταν δεν ήταν 30-40 χλμ/ώρα.
Ας μας πει κάποιος τι λιγότερο θα έπρεπε να κάνει το παλλικάρι που έπεσε.
Ή πόσο ποιο προσεκτικά ?

vangelis 64
08/12/2009, 00:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Συγνώμη ρε παιδιά αλλά αυτό θεωρείτε διήθηση ?Γιατί εγώ είδα ότι προσπερνούσε σταματημένα αυτοκίνητα, και η ταχύτητά του ήταν δεν ήταν 30-40 χλμ/ώρα.
Ας μας πει κάποιος τι λιγότερο θα έπρεπε να κάνει το παλλικάρι που έπεσε.
Ή πόσο ποιο προσεκτικά ? Οι διηθήσεις είναι παράνομες,όσο κι αν μάς κακοφαίνεται.Δεν δίνω τα δίκηα στον οδηγό τού ΙΧ,που βαρέθηκε να περιμένει και στα @@ του όλα,αλλά η μηχανή δεν θα έπρεπε να βρίσκεται εκεί.

Σού μιλάει παθών με σπασμένη λεκάνη από παρόμοια περίπτωση.:wacko:

VALES
08/12/2009, 01:12
Από όσο γνωρίζω, ΗΤΑΝ παράνομες. Θα πει κανείς όμως τι έπρεπε να κάνει ο οδηγός της μηχανής στην συγκεκριμένη περίπτωση ?
Να περιμένει στην ουρά ?
Να σταματήσει στην άκρη και να περιμένει να αποσυμφωρηθεί ο δρόμος ?
Να το πουλήσει και να πάρει αυτοκίνητο ?
Όταν ξαναδεί μποτιλιάρισμα, να κάνει μεταβολή και να αλλάζει προορισμό ?
Τι ?

vangelis 64
08/12/2009, 01:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Από όσο γνωρίζω, ΗΤΑΝ παράνομες. Θα πει κανείς όμως τι έπρεπε να κάνει ο οδηγός της μηχανής στην συγκεκριμένη περίπτωση ?
Να περιμένει στην ουρά ?
Να σταματήσει στην άκρη και να περιμένει να αποσυμφωρηθεί ο δρόμος ?
Να το πουλήσει και να πάρει αυτοκίνητο ?
Όταν ξαναδεί μποτιλιάρισμα, να κάνει μεταβολή και να αλλάζει προορισμό ?
Τι ? Αν θέλει να πάει εκεί που όλοι νομίζουμε,πρέπει να περιμένει στην ουρά.Μακάρι φίλε να έχεις εσύ το δίκηο και να έχει αρθεί αυτός ο νόμος,αν και δύσκολο μού φαίνεται.

Σε κανα-δυο χρόνια πάντως θα ξέρω ακριβώς-όταν βγει δηλαδή η απόφαση τού δικαστηρίου και η συνυπαιτιότητα.:wave2:

Akatanomastos
08/12/2009, 01:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES

Να περιμένει στην ουρά ?


αυτο θα πρεπε να κανει.


και ισως αμα πηγαινε ποιο αργα να ηταν καλητερα..

Lioulios
08/12/2009, 02:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
Οι διηθήσεις είναι παράνομες,όσο κι αν μάς κακοφαίνεται.Δεν δίνω τα δίκηα στον οδηγό τού ΙΧ,που βαρέθηκε να περιμένει και στα @@ του όλα,αλλά η μηχανή δεν θα έπρεπε να βρίσκεται εκεί.

Σού μιλάει παθών με σπασμένη λεκάνη από παρόμοια περίπτωση.:wacko:



Στην περιπτωση μας ,ο οδηγος του ιχ που "κρυβει" την ορατωτητα στον μοτοσυκλετιστη
προφανως νε νοημα ,αφηνει τον οδηγο του ιχ που εμβολιστηκε να περασει.
Ο δικος μας δεν πηρε χαμπαρι...ορατοτητα μηδεν......ατυχημα!!!
Το γεγονος οτι πηγαινε απο δεξια, παιζει πιστευω τον βασικοτερο λογο.
Για μεγαλο διαστημα δε(ο δικος μας) ,κινουνταν πανω στις διαγραμμισεις.

παντα ορθιοι!!!
:beer: :wave2:

Akatanomastos
08/12/2009, 02:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από lioulios

Ο δικος μας δεν πηρε χαμπαρι...ορατοτητα μηδεν......ατυχημα!!!


ορατοτητα φιλε εχει, και μαλιστα πολυ καλη..ΕΝΤΙΤ(Ισως κανω λαθος για την ορατοτητα, αλλα νομιζω οτι οταν η μηχανη εχει φτασει στο καπο του μαυρου, απο κεινο το σημειο εχει ορατοτητα, αλλα ο αλλος δεν εχει ξεκινησει ακομα τι μλκ του, και ολα φαινοντε "φυσιολογικα" για τον δικο μας..

απλα ο κουτακιας κανει την κλασσικη μλκ, με κινηση ΠΟΛΥ αποτομα, αντι για σιγα σιγα για να καταλαβουν ολοι τις προθεσεις του..


ατυχημα που σε ολους οσους πανε απο τα πλαγια μπορει να συμβει, και το κανουμε σχεδον ολοι αυτο..

επισης και η ταχυτητα, δεν ειναι ιδιαιτερα μεγαλη, αλλα επαιξε και αυτη το ρολο της...

επι του πρακτεος ομως, δυσκολο να πας ποιο σιγα..

nihristo
08/12/2009, 02:32
Ομοιοπαθής και εγώ ως ένα βαθμό- από ταξιτζή που επειδή κόντεψε να χάσει το στενό από την αφηρημάδα του, εγώ στο δεξί μισό της δεξιάς λωρίδας (!) και αυτός στην μεσαία, πατάει φρένα-κόβει δεξιά και...με πετυχαίνει με το μπροστά φτερό! Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είχα το νου μου για το ότι είναι ταριφ και όλα μπορούν να συμβούν αλλά δεν πρόλαβα να αντιδράσω..
Άρα --> ξανά ταρίφα ποτέ από δεξιά και ας έχει και 8 λωρίδες ο δρόμος

TROOPER
08/12/2009, 05:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
το "20" απο τον κανόνα του "200,5" να φανταστώ ότι δεν το ξέρει κανείς σας?

αυτο εδω το ειδε κανεις ?

:look:

vaspiou
08/12/2009, 06:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
το "20" απο τον κανόνα του "200,5" να φανταστώ ότι δεν το ξέρει κανείς σας?

τι εννοεις? :sick:

DAN_DAN
08/12/2009, 06:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaspiou
τι εννοεις? :sick:
Εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=74608) θα δεις τι είναι αυτό το 20

chris_honda
08/12/2009, 07:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από DAN_DAN
Εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=74608) θα δεις τι είναι αυτό το 20

:beer: :beer:

byron
08/12/2009, 07:14
Tα ΄χουμε ξαναπει. Μην βρίζετε και καθυστερείτε τους γρήγορους. Χρησιμοποιήστε τους :wave2:

XJR_Billy
08/12/2009, 07:37
@Byron, Road Spirit, Giorgos 19: +660

Μπορεί όντως να είναι αντισυναδελφικό, όπως λέει κι ο Χούντρας, αλλά ο "λαγός" κάνει πιο εύκολη τη ζωή και μειώνει τον κίνδυνο παίρνοντας αυτός το ρίσκο, "καθαρίζοντας" το δρόμο και ειδοποιώντας τους οδηγούς για τη διέλευση μοτοσυκλετών ανάμεσά τους.

Το +20χλμ βασικός κανόνας.

SVX
08/12/2009, 08:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Ενα αλλο ωραιο κολπο, οταν κανουμε διηθηση, εκτος του κανονα "20 km/h σχετικη ταχυτητα" ειναι να εχουμε τον νου μας στις ροδες των αυτοκινητων.. Αν ειναι να γινει καμια μαλακια, αυτες θα κουνηθουν πρωτα, οποτε σιγουρα κερδιζουμε πολυτιμο χρονο...


και τις ΠΟΡΤΕΣ των αυτοκινητων ΠΟΙΟΣ θα τις προσεχει? :look:




Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Από όσο γνωρίζω, ΗΤΑΝ παράνομες. Θα πει κανείς όμως τι έπρεπε να κάνει ο οδηγός της μηχανής στην συγκεκριμένη περίπτωση ?
Να περιμένει στην ουρά ?



Και μετα να ΨΑΧΝΕΙ υποπλαισιο στο Ebay.....γιατι για οσους ΔΕΝ ξερουν , τα αυτοκινητα ΔΕΝ το θεωρουν ΚΑΘΟΛΟΥ φυσιολογικο ενα "μηχανακι" να καταλαμβανει τον χωρο ενος αυτοκινητου και να κανει την "ΟυρΑ" ακομα μεγαλυτερη..... και ενιοτε δινουν και μια μικρη ωθηση στο κωλοφαναρο για να σου υπενθυμησουν οτι με την μηχανη μπορεις να χωθεις ( η να χαθεις ) ..... ειμαστε μηχανοκινητα Εντομα ....πως να το κανουμε

trelf
08/12/2009, 09:01
μα τι αχρηστοι οδηγοι υπαρχουν θεε μου!!!

υ.γ.:να κ ενα ακομα πλεονεκτημα της εξατμισης στην μηχανη.....9 στις 10 φορες,αφου δεν σε βλεπει,μπορει να σε ακουσει!!!

PortisHead
08/12/2009, 09:15
Περιεργο....
Βλεπω οτι οι περισσοτεροι ξερουν τον κανονα +20km/h και αρκετοι μαλιστα τον εφαρμοζουν.
Μαλλον εχω την ατυχια να μην εχω συναντησει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ επι 3 χρονια , 5 μερες την εβδομαδα , ανεβα - κατεβα τον Κηφισσο, απο Πειραια μεχρι Λυκοβρυση.
Καπου αλλου θα κινουνται αυτοι....
:lol:

THEOD
08/12/2009, 09:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από trelf
μα τι αχρηστοι οδηγοι υπαρχουν θεε μου!!!

υ.γ.:να κ ενα ακομα πλεονεκτημα της εξατμισης στην μηχανη.....9 στις 10 φορες,αφου δεν σε βλεπει,μπορει να σε ακουσει!!!

Aμα σου κάτσει κανένας σαν κι αυτόν στο βίντεο δεν την γλυτώνεις με τίποτα.... Αυτοί είναι εγκεφαλικά προγραμματισμένοι να κάνουν αυτό που τους προέκυψε στο μυαλό και δεν βλέπουν ούτε ακούν τίποτα... Δεν είδες με τι αποφασιστικότητα έστριψε ???
Πάλι καλά που το παληκάρι πήγαινε σιγά και οι συνέπειες δεν ήταν σφοδρές...

jp79
08/12/2009, 09:18
Αν δείτε προσεκτικά το video φαίνεται οτι ο οδηγός του αυτοκινήτου κάνει λίγο όπισθεν για να πάρει τροχιά εκτόξευσης για την αναστροφή. Τέτοιες κινήσεις είναι που πρέπει να μας χτυπάνε τα καμπανάκια και να σταματάμε αμέσως. Κινήσεις εκτός του συνηθησμένου.

Και όχι δεν πάμε αργά και ας γκρινιάζουν οι απο πίσω... πάμε προσεκτικά και αφήνουμε όσους θέλουν να πάνε πιο γρήγορα να περάσουν.

Gandalf dr685sm
08/12/2009, 10:20
1. το οτι κινείται δεξιά είναι σωστό καθώς είναι UK εκεί και οδηγούν απο δεξιά... άρα είναι σωστά όσον αφορά το να μπορεί να τον δεί ο οδηγός.

2. Το u-turn που προσπαθεί να κάνει ο μαλακοπίτουρας αν παρατηρήσετε γίνεται πίσω απο τράκτορα που του κλείνει το οπτικό πεδίο για το τι έρχεται απο την άλλη λωρίδα.. .οπότε αν ερχόταν φοράτη καμιά νταλίκα θα τον έκανε αφίσα για τον τοίχο.. τον παπάρα.

3. Ο μοτοσυκλετιστής δεν μπορεί να κάνει τίποτα εκεί.΄Εδώ στο video το κοιτάμε και δεν έχουμε πάρει χαμπάρι τι γίνεται και ΄το κοιτάμε απο την πίσω μηχανή κιόλας. Όταν το πρωτοείδα ας πούμε το "΄'εχασα" σαν σκηνικό... έπρεπε να κάνω Pause και rewind για να δώ τι ακριβώς γίνεται. Είναι απο αυτά τα δυστυχήματα που απλά κάνεις τον σταυρό σου γιατί δεν χτύπησες πιο σοβαρά.

4. Στις διηθύσεις και στις προσπεράσεις, έχουμε το μυαλό μας σε..

- Καθρέφτες των προπορευόμενων οχημάτων και τους οδηγούς τους μέσα απο αυτούς.
- Ρόδες και τιμόνι .. αν δούμε περίεργη κίνηση κόβουμε με όλα και αν έχουμε πίσω μας άλλες μηχανές αν μπορούμε ανάβουμε alarm.. και προλαβαίνουμε βέβαια έτσι;.. α.. και αν έχουμε και τέτοιο button.
- Κενό μεταξύ οχημάτων. Κενό που φαίνεται περίεργο.... δηλαδή έχεις μια ατελείωτη ουρά απο Ι.Χ. και κάπου εντοπίζεις κενό μεταξύ τους... εκεί είτε κάποιος παπάρας ετοιμάζεται για μεγάλη μαλακία.. ή κάποιος πεζός ετοιμάζεται να κάνει την ίδια μαλακία.. να διασχίσει κάθετα δρόμο.

Συνήθως αυτό το κενό είναι ακόμα πιο επικίνδυνο αν υπάρχει κάποιο μεγάλο όχημα προ αυτού και κόβει την ορατότητα μας... μηδενικά χιλιόμετρα εκεί παιδιά...!!!

Περισσότερα στο Link 20 Που μπήκε πιο πάνω... όσοι θέλουν δηλαδή να μάθουν τι εστί ασφαλή (το δυνατόν) οδήγηση μηχανής.

Gandalf

PortisHead
08/12/2009, 10:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm

4. Στις διηθύσεις και στις προσπεράσεις, έχουμε το μυαλό μας σε..

- Καθρέφτες των προπορευόμενων οχημάτων και τους οδηγούς τους μέσα απο αυτούς.
- Ρόδες και τιμόνι .. αν δούμε περίεργη κίνηση κόβουμε με όλα και αν έχουμε πίσω μας άλλες μηχανές αν μπορούμε ανάβουμε alarm.. και προλαβαίνουμε βέβαια έτσι;.. α.. και αν έχουμε και τέτοιο button.
- Κενό μεταξύ οχημάτων. Κενό που φαίνεται περίεργο.... δηλαδή έχεις μια ατελείωτη ουρά απο Ι.Χ. και κάπου εντοπίζεις κενό μεταξύ τους... εκεί είτε κάποιος παπάρας ετοιμάζεται για μεγάλη μαλακία.. ή κάποιος πεζός ετοιμάζεται να κάνει την ίδια μαλακία.. να διασχίσει κάθετα δρόμο.



Θα μου επιτρεψεις φιλε μου να συμπληρωσω ενα point ακομα ?

-Τελος , εχουμε παντα κατα νου , οτι σε περιπτωση ατυχηματος , θα νοσηλευτουμε σε καποιο ΕΛΛΗΝΙΚΟ νοσοκομειο και οχι σε καποιο Σουηδικό ή Γερμανικο.
Κιαυτο , αφου μας δοθει πρωτα ο απαραιτητος χρονος να σφαδαζουμε απ τον πονο στην ασφαλτο οση ωρα θα κανει να φτασει το ασθενοφορο στο σημειο που χτυπησαμε μεσα απο το μποτιλιαρισμα.
:D

suzuki dr650se
08/12/2009, 10:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Συγνώμη ρε παιδιά αλλά αυτό θεωρείτε διήθηση ?Γιατί εγώ είδα ότι προσπερνούσε σταματημένα αυτοκίνητα, και η ταχύτητά του ήταν δεν ήταν 30-40 χλμ/ώρα.
Ας μας πει κάποιος τι λιγότερο θα έπρεπε να κάνει το παλλικάρι που έπεσε.
Ή πόσο ποιο προσεκτικά ?

κατ'αρχην η διηθηση ειναι παρανομη. αν αποδειχτει σε ατυχημα οτι εκανε διηθηση εκανε παρανομια.ο κωδικας λεει οτι κινουμαστε αναμεσα απο τα αυτοκινητα μονο στην περιπτωση που ειναι κοκκινο το φαναρι ετσι ωστε να γινουμε το πρωτο οχημα για λογους ασφαλειας.
μη μας πεσει δηλαδη καποιος απο πισω.επισης εκτος απο τη διηθηση ο μοτοσυκλετιστης στο βιντεο ειναι παρανομος γιατι κινουταν πανω σε αυτες τις ασπρες γραμμες,οι οποιες ειναι κατι σαν νησιδα πιο απλα σαν μονη ή διπλη συνεχομενη γραμμη.
προσοχη λοιπον ολοι κανουμε αλλα σιγα σιγα γιατι...βλεπουμε τι γινεται και θα βρουμε και μπελα απο το νομο.
και ενα κουιζ τωρα. κινουμαι πχ στη μεσογειων με μοτοσυκλετα στην αγ.παρασκευη μαζι με ενα αμαξι και εχω προορισμο το συνταγμα πχ, ποιος θα φτασει πρωτος?
να απαντησω κι' ολας παιδια. το ιδιο θα φτασουμε εκτος, και αν υπαρχει λεωφορειοδρομος οπου επιτρεπεται να πηγαινει νομιμα ο μοτοσυκλετιστης.
οποτε τα συμπερασματα δικα σας.
:beer:

Gandalf dr685sm
08/12/2009, 10:39
εξαρτάται την κίνηση που θα βρείς.. οτι θα φτάσετε και οι δύο .. σίγουρα.. μόνο που ο ένας (ο αναβάτης) την ώρα που θα φτάνει ο άλλος (οδηγός Ι.Χ.), θα ετοιμάζεται να φύγει προς τα πίσω. Αυτό είναι το κέρδος για τον αναβάτη όσον αφορά την διήθηση..

Όσον αφορά το περιβάλλον .. λιγότερο καυσαέριο και ηχορύπανση.

Gandalf

suzuki dr650se
08/12/2009, 10:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
εξαρτάται την κίνηση που θα βρείς.. οτι θα φτάσετε και οι δύο .. σίγουρα.. μόνο που ο ένας (ο αναβάτης) την ώρα που θα φτάνει ο άλλος (οδηγός Ι.Χ.), θα ετοιμάζεται να φύγει προς τα πίσω. Αυτό είναι το κέρδος για τον αναβάτη όσον αφορά την διήθηση..

Όσον αφορά το περιβάλλον .. λιγότερο καυσαέριο και ηχορύπανση.

Gandalf

ναι,εγω μιλαω ομως αυστηρα νομικα.οσο ξενερωτο και αν ακουγεται αυτο.η διηθηση απαγορευεται.αρα επειδη οι μοτο κινουνται αυστηρα σαν οχημα θα φτασουν στον ιδιο χρονο νομικα με το αμαξι,εκτος του κερδους που εχουν απο την χρηση λεωφορειοδρομου(αν υπαρχει)και την "νομιμη"διηθηση οταν ειναι κοκκινο το φαναρι μεχρι να πανε μπροστα.κατα τα αλλα νομικα παντα κινουμαστε ακριβως οπως και τα "κουτακια":wave2:

Gandalf dr685sm
08/12/2009, 10:48
Ποιός ήρθε;;;;...

Φαντάζομαι οτι μιλάς θεωρητικά για την νόμιμη κίνηση-διήθηση σωστά;

Γιατί όλα εκτός απο νόμιμη διήθηση δεν κάνουμε όλοι μας...:bawl: :bawl: :rotflmao: :rotflmao:

Gandalf

mixalakis
08/12/2009, 10:52
Άλλο η διήθηση και άλλο η προσπέραση.

Και τα δύο είναι παράνομα, αλλά όλοι τα κάνουμε, διαφορετικά θα είχαμε και εμείς κουτιά.
Από τη στιγμή που είναι παράνομα, ξέρουμε ότι και να μην φταίμε, δύσκολα θα βγάλουμε άκρη. Έχω δει άτομα, σε μποτιλιαρισμένους δρόμους όπως στο βίντεο, να τρέχουν με 100χλμ/ώρα!!

Στο συγκεκριμένο βίντεο, το παλικάρι πήγαινε σιγά και δύσκολα θα μπορούσε να αποφύγει τον κουτάκια. Ίσως στην Ελλάδα να είμαστε πιο ψιλιασμένοι γιατί έχουμε περισσότερους μακάκες και για αυτό προσέχουμε ακόμα και τις κινήσεις του οδηγού, που πιθανότατα θα προμήνυαν την μακακία.

suzuki dr650se
08/12/2009, 10:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Ποιός ήρθε;;;;...

Φαντάζομαι οτι μιλάς θεωρητικά για την νόμιμη κίνηση-διήθηση σωστά;

Γιατί όλα εκτός απο νόμιμη διήθηση δεν κάνουμε όλοι μας...:bawl: :bawl: :rotflmao: :rotflmao:

Gandalf

ναι GANDALF γι΄αυτη μιλαω, ολοι τα ιδια κανουμε το ξερω αλιμονο σιγα μην περιμενουμε απο πισω απο τους ξενεριλες που παιρνουν τα αμαξια για τσιγαρα και αντικαθιστουν την τηλεοραση μα το μπαρμπριζ τους απλα θελω να ξερουν ολοι τι μας περιμενει αν αποδειχτει διηθηση.αντε παω να σκουσω τζιμακο:wave2:

Giorgos19
08/12/2009, 11:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
και τις ΠΟΡΤΕΣ των αυτοκινητων ΠΟΙΟΣ θα τις προσεχει? :look:




Καλημερα!

Με περιφεριακη οραση, μπορεις να τις προσεχεις. Το ματι θα πιασει πολυ πιο ευκολα μια πορτα που ανοιγει παρα μια ροδα που στριβει. Επισης προσωπικα, δεν μου εχει τυχει να ανοιξει πορτα ενω κανω διηθηση (τις πιο πολλες φορες κινουμαι μεταξυ αριστερης και μεσαιας-μπορει να ειναι και λογω αυτου). Τωρα για παρκαρισμενα, αλλαζει το πραγμα αλλα και εκει εκτος τις περιφεριακης ορασης, μπορεις να ριξεις και μια κλεφτη ματια μεσα στο αυτοκινητο. Αν υπαρχουν επιβατες, προσαρμοζεις την ταχυτητα σου αναλογα!
Κατα την γνωμη μου, πρεπει να οδηγας "δυναμικα". Και με το δυναμικα, δεν εννοω να πηγαινεις γρηγορα, αλλα να φτιαχνεις συνεχως σεναρια στο μυαλο σου και να παιρνεις τις καταλληλες προφυλαξεις. Παντα να εισαι σε επαφη με το περιβαλλον και να προσαρμοζεσαι σε αυτο. Βεβαια ακομα και ολα αυτα να κανουμε παντα υπαρχει και ο ασταθμιτος παραγοντας, που οσο και αν προσεχεις, οσο προετοιμασμενος και να εισαι, δεν μπορεις να τον υπολογισεις!
Τα πραγματα που πρεπει να προσεχουμε οταν κινουμαστε μεσα στην κινηση, ειναι παααααρα πολλα.
Εγω σκεφτομαι να παω να βαλω τετραπυρηνο εγκεφαλο για καλυτερο multi tasking!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Gandalf dr685sm
08/12/2009, 11:23
τζιμάκο;... για πες.. για πες.. που πως και πότε...

Gandalf

suzuki dr650se
08/12/2009, 11:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
τζιμάκο;... για πες.. για πες.. που πως και πότε...

Gandalf

98,9 θεμαFM :sun:μιση ωριτσα 12/12,30


ελα, και μια η ωρα ελληνοφρενεια στο σκαι

πρωι 8/10 δανικας/προβατας στο βημα FM 99,5

Lioulios
08/12/2009, 12:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
1. το οτι κινείται δεξιά είναι σωστό καθώς είναι UK εκεί και οδηγούν απο δεξιά... άρα είναι σωστά όσον αφορά το να μπορεί να τον δεί ο οδηγός.

Gandalf


Ναι εχεις δικιο.


το σκεφτομουν βεβαια αυτο, διοτι με τον τροπο που κινουντε τα οχηματα επρεπε να το καταλαβω.
και φανταστειτε οτι μου ηρθε flashια για το συγκεκριμενο πανω στην αυπνια μου......



..........Γαμω την αυπνια μου!!!!!!!!

....το τι μαλ@@@ες μου περνανε απο το μυαλο πανω στις αυπνιες μου ...δε λεγετε!!!!!!!

Παλι καλα που τη γλυτσωε τοσο φτηνα ο τυπος.

:eyepop: :eyepop: :eyepop: :eyepop:

STOYBI
08/12/2009, 13:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
Αν θέλει να πάει εκεί που όλοι νομίζουμε,πρέπει να περιμένει στην ουρά.Μακάρι φίλε να έχεις εσύ το δίκηο και να έχει αρθεί αυτός ο νόμος,αν και δύσκολο μού φαίνεται.

Σε κανα-δυο χρόνια πάντως θα ξέρω ακριβώς-όταν βγει δηλαδή η απόφαση τού δικαστηρίου και η συνυπαιτιότητα.:wave2:

Απο την κεντρικη κολονα του αυτοκινητου και μπροστα φταιει το αυτοκινητο...

Απο την κεντρικη κολονα και πισω φταιει η μηχανη.....

Στο βιντεο στην συγκεκριμενη περιπτωση η ευθυνη βαραινει τον οδηγο του αυτοκινητου....

( Αποφαση δικαστηριου πριν 5 μηνες.... Το ατυχημα εγινε σε μονοδρομο με τον οδηγο της μοτο να προσπερναει απο δεξια...

Εμεινα και εγω μ@λ@κ@ς καθως πιστευα τοσο καιρο οτι η ευθυνη βαραινει αποκλειστηκα τον οδηγο της μοτο...!! )

chris_honda
08/12/2009, 18:57
Σήμερα το πρωί και ύστερα από την ανάγνωση του συγκεκριμένου thread,
ξεκίνησα για τον καθιερωμένο καφέ στη μαμά HONDA.

Το εξής σκηνικό είναι ειλικρινά καθημερινό, ιδιαιτέρως εδώ στη Ροδο (για να μην
παρεξηγηθει κάποιως έχω και συγγενείς εδώ, δεν βρίζω ξένους δλδ) και έχει ως εξής

Σε δρόμο 2 λωρίδων κυκλοφορίας... και πηγαίνοντας δεξιά με κανα 70αρι βλέπω μπροστά
μου 5 - 6 αυτοκίνητα στην αριστερή κινούμενα χαλαρά με 50. Φυσικά το πιο λογικό
είναι να κολήσω και γώ από πίσω τους και να πλακωθώ σε φώτα κόρνες καντήλια κλπ...

Λέω κοίτα να δεις γέλιο.. Θα τους την κάνω από δεξιά, κανονικά δλδ. στη λωρίδα μου
και 100% κάποιος μλκας θα με κλείσει....

Και φυσικά έτσι έγινε, το δεύτερο κουτί έπεζε τα φώτα στο πρώτο κουτί ωσπου
το 1ο και εφόσον μίλαγε στο κινητό αποφάσισε να κάνει δεξιά. Έλα που είχα φτάσει
παράλληλα όμως.....κόβω χαλαρά (προετοιμασμένος) χαλαρώνει η κυκλοφορία από αρστερα
οπότε ήρθε και η σειρά μου, μπαίνω αριστερά τον κοιτάω ένας 60ρης που τον κόβω.. όλα του
τα χρόνια σαν οδηγός το ίδιο Ανίκητος....


Ούτε που του μίλησα (έχω πάρει γραψαρχιδίνη πλέον)


:wave2: :wave2:

SpeakeasyBlues
09/12/2009, 09:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Ενα αλλο ωραιο κολπο, οταν κανουμε διηθηση, εκτος του κανονα "20 km/h σχετικη ταχυτητα" ειναι να εχουμε τον νου μας στις ροδες των αυτοκινητων.. Αν ειναι να γινει καμια μαλακια, αυτες θα κουνηθουν πρωτα, οποτε σιγουρα κερδιζουμε πολυτιμο χρονο...

...να τις κοιτας και να μετρας 1,2,3 και να φας μια σφαλιαρα απο κανα πεζο τυπου "που πας ρε μακακα στραβομαρα εχεις" :p

Giagkos
22/09/2012, 22:44
*γκουχ* τι ειναι η διηθηση? *γκουχ*

harris_x
23/09/2012, 08:59
*γκουχ* τι ειναι η διηθηση? *γκουχ*

Όταν περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα

Giagkos
23/09/2012, 11:50
Ευχαριστω.

nathair
23/09/2012, 13:15
Μπορεί κανείς να μας παραθέσει το άρθρο του Κ.Ο.Κ. οπου αναφέρεται πως επιτρέπεται να περνάμε ανάμεσα στα αυτοκίνητα όταν το φανάρι είναι κόκκινο και αυτά σταματημένα; Ευχαριστώ!

TROOPER
24/09/2012, 09:42
Μπορεί κανείς να μας παραθέσει το άρθρο του Κ.Ο.Κ. οπου αναφέρεται πως επιτρέπεται να περνάμε ανάμεσα στα αυτοκίνητα όταν το φανάρι είναι κόκκινο και αυτά σταματημένα; Ευχαριστώ!

δεν υπαρχει τετοιο αρθρο στον κοκ.
η διηθηση ειναι παρανομη.γινεται ομως με την ανοχη ολων (και της τροχαιας).σε περιπτωση ατυχηματος ομως η ευθυνη βαραινει αυτον που κανει διηθηση.μαλλον για να ειμαι πιο ακριβης ΚΑΙ αυτον που κανει διηθηση (αν και αυτο ειναι στην διακριτικη ευχερια του δικαστη).

sergiosm
24/09/2012, 14:15
δεν υπαρχει τετοιο αρθρο στον κοκ.
η διηθηση ειναι παρανομη.γινεται ομως με την ανοχη ολων (και της τροχαιας).σε περιπτωση ατυχηματος ομως η ευθυνη βαραινει αυτον που κανει διηθηση.μαλλον για να ειμαι πιο ακριβης ΚΑΙ αυτον που κανει διηθηση (αν και αυτο ειναι στην διακριτικη ευχερια του δικαστη).

η ευθύνη βαραίνει αυτόν που προκαλεί το ατύχημα.
αν προκλήθηκε από τη διήθηση φταίει η μηχανή
αν προκλήθηκε π.χ. από την απότομη αλλαγή λωρίδας του αυτοκινήτου, φταίει το αυτοκίνητο

Είναι πάγια η νομολογία των δικαστηρίων ότι "Η παραβίαση των διατάξεων του ΚΟΚ δεν θεμελιώνει
καθαυτήν υπαιτιότητα"

TROOPER
25/09/2012, 06:35
η ευθύνη βαραίνει αυτόν που προκαλεί το ατύχημα.
αν προκλήθηκε από τη διήθηση φταίει η μηχανή
αν προκλήθηκε π.χ. από την απότομη αλλαγή λωρίδας του αυτοκινήτου, φταίει το αυτοκίνητο

Είναι πάγια η νομολογία των δικαστηρίων ότι "Η παραβίαση των διατάξεων του ΚΟΚ δεν θεμελιώνει
καθαυτήν υπαιτιότητα"

αρχηγου παροντος πασα αρχη παυσατω.οτι λεει ο σεργιος που ειναι δικηγορος.

σεργιο γι' αυτο ειπα οτι μαλλον θα βαραινει και τους 2 η ευθυνη (συνυπαιτητοτητα)

sergiosm
25/09/2012, 22:59
αρχηγου παροντος πασα αρχη παυσατω.οτι λεει ο σεργιος που ειναι δικηγορος.

σεργιο γι' αυτο ειπα οτι μαλλον θα βαραινει και τους 2 η ευθυνη (συνυπαιτητοτητα)

όλα τα σενάρια είναι πιθανά και κρινονται κατά περίπτωση. αν πάντως η μηχανή κινείται με φυσιολογική ταχύτητα, το πιο πιθανό είναι να πάει 100% κατά του αυτοκινήτου. αν πάλι πάει όχι η συνυπαιτιοτητα είναι σχεδόν σίγουρη γιατί θα κριθεί ότι δεν οδηγούσε με τρόπο που μπορούσε να αποφυγει κάθε εμπόδιο.

Pardalotzatziki
27/09/2012, 16:12
Δεν το ειχα δει αυτο το θεμα....αλλα ο οδηγος του βιντεο δεν ηταν προσεκτικος.
Με την πρωτη φορα που ειδα το βιντεο διεκρινα την κινηση του Φορντ.

Ενα ειναι το συμπερασμα: Αν εισαι 100% στην οδηγηση τα βλεπεις ολα.
Δεν αποκλειω και τα γεγονοτα που απλα δεν προλαβαινεις λογω χρονου και αποστασης.
Θεμα του καθενος αν θα κανει διηθηση, πως, σε ποιο σημειο και με ποσα χιλιομετρα. Αρκει να μη ειστε κοντα σε μενα :wave2:

harris_x
28/09/2012, 09:14
Ενα ειναι το συμπερασμα: Αν εισαι 100% στην οδηγηση τα βλεπεις ολα.
true :a10: