Σύνδεση

View Full Version : cr9ek vs cr8ek vs cr8e



Zbandit750
11/12/2009, 16:03
Εχει δοκιμασει κανεις και τους 3 τυπους?
Εχω Ζ750 2004 και εχω βαλει CR9EK οτι λεει στο manual , αλλα οταν ειναι κρυο(και τωρα που κανει και κρυο,το καλοκαιρι ηταν οκ) κανει διακοπες , σιγουρα απο Μπουζι , Μολις ζεσταθει σκοτωνει και ξυριζει μεχρι κοφτες.

Πριν μου ειχαν βαλει CR8E με μονη ακιδα και δεν ειχα τετοιο θεμα , επισης με τα 9ΕΚ καει και παραπανω , αν και αυτο δεν ειναι και 100% σιγουρο.
Παντως η καταναλωση δεν πεφτει κατω απο τα 8 , απο 7,3 μεγιστη που ειχα.

για να ακουσβ γνωμες.
Σερβις εγινε πριν 500χλμ με βαλβιδες κτλ. 48.000χλμ
το μηχανακι εχει 52.000χλμ

sapila racing
11/12/2009, 16:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zbandit750
Εχει δοκιμασει κανεις και τους 3 τυπους?
Εχω Ζ750 2004 και εχω βαλει CR9EK οτι λεει στο manual , αλλα οταν ειναι κρυο(και τωρα που κανει και κρυο,το καλοκαιρι ηταν οκ) κανει διακοπες , σιγουρα απο Μπουζι , Μολις ζεσταθει σκοτωνει και ξυριζει μεχρι κοφτες.

Πριν μου ειχαν βαλει CR8E με μονη ακιδα και δεν ειχα τετοιο θεμα , επισης με τα 9ΕΚ καει και παραπανω , αν και αυτο δεν ειναι και 100% σιγουρο.
Παντως η καταναλωση δεν πεφτει κατω απο τα 8 , απο 7,3 μεγιστη που ειχα.

για να ακουσβ γνωμες.
Σερβις εγινε πριν 500χλμ με βαλβιδες κτλ. 48.000χλμ
το μηχανακι εχει 52.000χλμ

Τι εχεις αλλάξει στο μηχανάκι?
Εξάτμιση, φίλτρα, μίγμα κλπ?

Zbandit750
11/12/2009, 16:18
τίποτα δεν έχω αλλάξει , είμαι εργοστασιακός τύπος.

notakos600
11/12/2009, 17:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zbandit750
τίποτα δεν έχω αλλάξει , είμαι εργοστασιακός τύπος.


Στο manual αναφέρει κάπου για τύπο μπουζί για καλοκαίρι και χειμώνα ή τέλος πάντων με αναφορές θερμοκρασιών ;

Zbandit750
11/12/2009, 17:59
το μονο που λεει στο manual για τα μπουζι ειναι "NGK CR9EK or ND U27ETR"
το καλοκαίρι δεν είχα παρατηρήσει διακοπες οταν ηταν κρυο.
τελευταια ειχα πολυ καιρο να το βγαλω εθνικη και το εκανε πιο εντονα σα να ειχε καπνιστει.
μετα απο μια βολτα με κοφτες εστρωσε πολυ εως δεν το εκανε για 2-3 μερες.

Μονο ρελαντι κανει μικρο διακοπες και πιο πολυ οταν ειναι κρυο. οταν ειναι ζεστο δεν μπορω να πω οτι παρατηρω κατι.

Acacius
11/12/2009, 18:29
Το ΕΚ έχει δύο ακίδες αντί για μία που έχει το Ε. Ο αριθμός έχει σχέση με τη θερμοκρασία του άκρου του μπουζί κατά το σπινθιρισμό (νομίζω), με το 8 να είναι πιο θερμό από το 9, οπότε πιθανόν να παίζει ρόλο όταν έχεις κρύο κινητήρα το χειμώνα. Η πιο εύκολη λύση είναι να σκάσεις ένα 40άρι και να βάλεις 8άρια που λειτουργούσαν καλύτερα. Αν το πρόβλημα εξαλειφθεί τότε έχει καλώς. Τα 9άρια μπορείς να τα ξαναβάλεις πριν πιάσουν οι ζέστες.

Και κάτι ακόμα... επειδή ΔΕΝ είμαι μηχανικός, πάρε και καμιά άλλη γνώμη.