PDA

View Full Version : ποδι ή γονατο???Σε μοταρτ (σχετικα βαρυ)



thoukis
14/12/2009, 11:30
Τι είναι το προτιμοτερο σε αυτα τα μηχανακια? να βγαζεις γονατο στην στροφη ή ποδι ???με το γονατο οταν θα ακουμπισει(με την καταλληλη σταση του σωματος και ολα αυτα...) θα εισαι ηδη χάμω???Απτην αλλη με το ποδι, δεν είναι και κανενα ελαφρυ μοταρτ ωστε να το ελέξεις και τόσο ευκολα...Στην πιστα εχω δει και τους 2 τροπους με τα συγκεκριμένα και ακόμη και με ποιο ελαφρια μηχανάκια...



Εδω εγω δεν έχω την καλυτερη σταση του σωματος....αλλα anw...Πρωτη φορα στην πιστα ητανε...ΠΕιραματιζομουνα
:smilea:
:wave2:


183159

thoukis
14/12/2009, 11:34
ακομη μια


183160

Gandalf dr685sm
14/12/2009, 11:37
XTX ή Aprilia είναι αυτό;... δεν μπορώ να διακρίνω..

Στο ΧΤΧ , εκείνο που θα σε δυσκολέψει είναι πως το reservoir του είναι αρκετά ψηλά , άρα έχει και αντίστοιχα το κέντρο βάρους εκεί πέρα.

Θεωρητικά μιλώντας πάντα (καθώς ο κάθε αναβάτης έχει τον δικό του τρόπο οδήγησης) θα σε βοηθούσε καλύτερα να μπαίνεις με όσο το δυνατόν λιγότερη κλίση στην στροφή και με πόδι έξω αντί για γόνατο ,καθώς συνεχείς εναλλαγές με κέντρο βάρους ψηλά, ελοχεύει κάποιους κινδύνους.

Απο εκεί και πέρα, είναι όπως το είπα και πιο πάνω... Πιο θεωρείς οτι σε βοηθάει καλύτερα εσένα. Κανένας τρόπος δεν είναι λάθος.

Gandalf

thoukis
14/12/2009, 11:45
χτχ ειναι...Το αλλο προβλημα είναι οτι ακουμπουσανε τα μαρπιε..Δεν ξερω κατα ποσο είναι προειδοποιητικο αυτο... Εγω νομιζω το προτιμαω με το γονατο( αν και δεν το κανω σωστα...)
Αν καποιος το κανει οπως πρεπει ακουμπαει το γονατο ..??Οχι πως ειναι αυτο το ζητουμενο βεβαια....:beer:


183161

Leopsomo
14/12/2009, 11:53
To ''σωστο'' ειναι με ποδι εξω...

Αλλα αν εχεις συνηθισει κατι δυσκολα το αλλαζεις. Εγω προσπαθησα με το 690 enduro R να σηκωσω ποδι αλλα βρηκε η φτερνα ασφαλτο και παρ ολιγον να εχουμε δραματα... θελει εξοικιωση και καλη φυσικη κατασταση γιατι πρεπει να το εχεις αρκετα ψηλα...

Κι ετσι αρχισα να κανω τη μαιμου βγαινοντας εξω... :lol:

Leopsomo
14/12/2009, 11:54
.


183162

thoukis
14/12/2009, 11:59
Δηλαδη με την καταλληλη σταση του σωματος στην μηχανη ακουμπας γονατο χωρις να ακουμπησουνε τα μαρσπιε ...Τhx:beer:

lamoun
14/12/2009, 13:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από thoukis
Δηλαδη με την καταλληλη σταση του σωματος στην μηχανη ακουμπας γονατο χωρις να ακουμπησουνε τα μαρσπιε ...Τhx:beer:

Έτσι. Στη φωτό που ξύνεις μαρσπιέ είσαι από την εξωτερική μεριά του άξονα της μηχανής και συνεπώς αυτή παίρνει μεγαλύτερη κλίση.
Άν ήσουν εσωτερικά όπως ο Leopsomo (καλά αυτός κάνει ακροβατικά :lol: ) και είχες ασ'πούμε την ίδια τροχιά και ταχύτητα όπως στην προηγούμενη φωτό σου, δε θα έξυνες μαρσπιε.



183168

dimr1
16/12/2009, 19:44
Στις κλειστές στροφές βοηθάει να βγαίνει το εσωτερικό πόδι. Στις ανοιχτές το γόνατο. Απ΄όσο βλέπω για πρώτη φορά πίστα πας πολύ καλά.

golis
16/12/2009, 22:43
Υπάρχει και η "άλλη" σχολή :hypnotize

Το ζητούμενο είναι πάντα να έχεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού σε επαφή με το οδό-στρωμα.


183432

MAG/FMX
17/12/2009, 00:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimr1
Στις κλειστές στροφές βοηθάει να βγαίνει το εσωτερικό πόδι. Στις ανοιχτές το γόνατο. Απ΄όσο βλέπω για πρώτη φορά πίστα πας πολύ καλά.
Αυτο τελικα πρεπει ναναι πολυ σωστο .Παντως οταν βγαζω ποδι η μηχανη στριβει καταπληκτικα κ φευγει το αισθημα οτι εχεις ψυλη μηχανη.Ειμαι τυχερος που δεν φτανω καλα τη μηχανη οποτε δεν εχω προβλημα νατο κατεβαζω.Τωρα δοκιμαζω να το εχω τεντωμενο μπροστα στο καλαμι γιατι μετατα 120χαω ειναι τρομακτικο να το εχεις απλα κατω.........
Το θεμα ειναι κ το αλλο ποδι τι δουλεια θα κανει με τον μαρσπιε{π.χ να τον πιεζει προς τα κατω?}

dimr1
17/12/2009, 06:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από MAG/FMX
Αυτο τελικα πρεπει ναναι πολυ σωστο .Παντως οταν βγαζω ποδι η μηχανη στριβει καταπληκτικα κ φευγει το αισθημα οτι εχεις ψυλη μηχανη.Ειμαι τυχερος που δεν φτανω καλα τη μηχανη οποτε δεν εχω προβλημα νατο κατεβαζω.Τωρα δοκιμαζω να το εχω τεντωμενο μπροστα στο καλαμι γιατι μετατα 120χαω ειναι τρομακτικο να το εχεις απλα κατω.........
Το θεμα ειναι κ το αλλο ποδι τι δουλεια θα κανει με τον μαρσπιε{π.χ να τον πιεζει προς τα κατω?}

Ελπίζω να μιλάμε για πίστα και μόνο.
Το άλλο πόδι κάνει ότι και με τις μηχανές δρόμου. Έχεις βάλει εκεί αρκετό βάρος και πιέζεις προς τα κάτω ώστε να βοηθάς τη μηχανή να κρατήσει περισσότερο.
120+ είναι πολλά κατά τη γνώμη μου για να έχει κανείς πόδι κάτω. Θα έχεις καλύτερη αίσθηση του γερσίματος με γόνατο έξω και η μηχανή λιγότερη κλίση .

thoukis
18/12/2009, 23:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimr1
Στις κλειστές στροφές βοηθάει να βγαίνει το εσωτερικό πόδι. Στις ανοιχτές το γόνατο.

+660:beer: :beer:

ducpilot
20/12/2009, 14:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Leopsomo
. Αψογος ο Λεο.:beer:

TROOPER
20/12/2009, 16:05
ωραιος ο λαμουν!

:beer: