Σύνδεση

View Full Version : Διπλη ζωνη μεσης σε full armour



zefos1100xx
16/12/2009, 11:30
Πανω απο 15 χρονια φοραω προστατευτικα εσωτερικα απο τα δερματινα που προστατευουν την σπονδυλικη στηλη απο τον αυχενα μεχρι πιο κατω απο την μεση.
...αβολα ισως αλλα ειναι οτι καλυτερο για προστασια , ασε που μετα απο λιγο καιρο τα συνηθιζεις τοσο πολυ , που ειναι σαν να μην τα φορας καθολου!

Πριν λιγο καιρο απεκτησα απο e-bay το Full armour της dainese , το οποιο ειναι ολοκληρη ''πανοπλια'' και εχει το πλεονεκτημα να αφαιρειται το τμημα που πιανει ολη την σπονδυλικη στηλη και να φοριεται ξεχωριστα.

Πολυ καλο και χωρις να αφηνει σημεια απροστατευτα , αλλα με ενα μονο (κατα την γνωμη μου) ελάττωμα : Διαθετει μια και μοναδικη ελαστικη ζωνη μεσης η οποια μαλιστα ειναι μικρη σε φαρδος.

......και επειδη εχω θυσιασει πολλες φορες λιγο απο την ανεση μου για χαρη της αυξημενης προστασιας , και ακομα εχω κανει ξανα στο παρελθον πατεντες σε τετοια ειδη , δεν υπηρχε περιπτωση να αφηνα ενα τετοιο κενο.

Η επεξεργασια ειναι σχετικα απλη , αλλα χρειαστηκε να ''σφαξω'' μια ζωνη μεσης αναβατη για να παρω το λαστιχο της!...το δευτερο λαστιχο το αγορασα απο φαρμακευτικα ειδη και δυσκολευτηκα λιγο να το βρω σε μαυρο...(!)



....με προσεκτικες κινησεις με μια φαλτσετα θα πρεπει να ξηλωσουμε την παλια ζωνη μεσης απο το armour, και το ιδιο πρεπει να γινει στην ζωνη μεσης!

...μετα υπολογιζουμε σε ποιο σημειο θα πρεπει να ραφτει και να παμε σε εναν επαγγελματια ραφτη να μας το γαζωσει....σημειωστε οτι πρεπει εμεις να βρουμε το σημειο που θα τοποθετηθει και να το υποδειξουμε στον ραφτη.....συνηθως οι απλοι ''συνοικιακοι'' ραφτες δεν εχουνε ξαναδει ή ξαναφτιαξει τετοιες κατασκευες και απλα εκτελουν οτι τους πουμε!




183354

zefos1100xx
16/12/2009, 11:31
...εδω εχουμε ραψει τις δυο ελαστικες ζωνες πανω στο προστατευτικο πλατης!.....η επιφανεια που καλυπτουν ειναι υπερδιπλασια απο την αρχικη!


183355

zefos1100xx
16/12/2009, 11:35
....πρεπει να υπολογισουμε το σημειο που θα ραφτουν τα βελκρο γιια να σφιγγει η ζωνη επανω μας με τον καλυτερο δυνατο τροπο...

Επειδη το βελκρο ειναι οικονομικο σαν υλικο και πολυ ευκολο να το βρουμε , καλο ειναι να δωσουμε λιγα ''μποσικα'' ωστε να υπαρχει περιθωριο να αλλαζει το σημειο συγκρατησης , αναλογα τα ρουχα που φοραμε ή αν παρουμε/χασουμε βαρος.


183358

zefos1100xx
16/12/2009, 11:36
Αξιζει να αναφερουμε την σημαντικοτητα της υπαρξης μιας ελαστικης ζωνης στον εξοπλισμο μας , καθως προστατευει την περιοχη χαμηλοτερα του θωρακα!
....ενα σημειο οπου εμπεριεχονται πολλα απο τα ζωτικα μας οργανα.
Πολλοι φορανε ζωνες για ''ορθοπεδικους'' λογους (και οντως βοηθανε πολυ) , αλλα συνηθως δεν γνωριζουμε οτι η ζωνη μεσης μας προστατευει πολυ αποτελεσματικα απο διαφορες ''ρηξεις'' οργανων που μπορει να προκληθουν απο συγκρουσεις αλλα και απο το ''τρανταγμα'' σε περιπτωση πτωσης.


183359

zefos1100xx
16/12/2009, 11:37
...και αναφορικα παραθετω φωτο που δειχνουν πως ''δενει'' ολο το σετ με το προστατευτικο της πλατης και τον θωρακα.


183360

zefos1100xx
16/12/2009, 11:43
...σιγουρα εμεις σαν ιδιωτες δεν μπορουμε να κανουμε καλυτερη δουλεια απο την dainese και απο καμια αλλη εταιρεια που κατασκευαζει προστατευτικα , αλλα υποψιν οτι τα περισσοτερα -αν οχι ολα- τα προιοντα που διατιθενται στην αγορα για εμας τους κοινους θνητους , ειναι φτιαγμενα με βαση καποιες ''γενικες φορμουλες'' οσον αφορα τα μεγεθη και την ανατομια τους.....
...απο εκει και περα δεν ειναι πολυ δυσκολο (ουτε πολυεξοδο) , να αχοληθουμε και εμεις λιγο ωστε να τα φερουμε στα ''μετρα'' μας!


183361

zefos1100xx
29/01/2011, 11:37
Το ποστ ειναι παλιοτερο απο 12 μηνες , αλλα φυσικα συνεχιζω σε αυτο....

προσφατα απεκτησα αυτο:

''chest protector'' της dainese με δυο μεγαλα σκληρα προστατευτικα τμηματα για την περιοχη της θωρακικης χωρας...


222545

zefos1100xx
29/01/2011, 11:39
Μετα απο καμποσες δοκιμες σε μικρες βολτες (παντα δοκιμαζω τον εξοπλισμο πριν βγω βολτα και ανακαλυψω οτι τελικα δεν με βολευει) , κατεληξα σε μερικα συμπερασματα!

α) οτι με βολευει παρα την ''δυσκολη'' θεση οδηγησης του R1

β) οτι απο κατασκευης φοριεται ''ακουμπιστα'' μεσα απο την φορμα και ''εγκλωβιζεται'' απο το συνολο του εξοπλισμου σε ενα (σχετικα) συγκεκριμενο σημειο....

γ) οτι ειναι ενα απαραιτητο τμημα του εξοπλισμου και επρεπε να βρω τροπο να φοριεται διαρκως αλλα και πιο σταθερα...

Δοκιμες επι δοκιμων λοιπον σε μικρες διαδρομες αρχικα (το φοραγα ακομα και μεχρι την καφετερια - και σε μερικα ''πηγαινε-ελα'' στο σχιστο κλπ) με μια τελευταια ολοκληρωτικη δοκιμη , δηλαδη να φορεθει το chest protector μαζι με το full armour....

...δεν ηταν ιδιαιτερα ''αβολο'' , αλλα το προβλημα ηταν οτι το full armour διεθετε ηδη προστασια στον θωρακα , καλη μεν αλλα οχι με ''σκληρα'' προστατευτικα....

Οποτε για παρω το μεγιστο σε προστασια αλλα και για να γινει το συνολο πιο ''βολικο'' επρεπε να βρω εναν τροπο να ταιριαξω αυτα τα δυο τμηματα καταργωντας την παλια θωρακικη ενισχυση και προσαρτωντας την νεα (και πιο εξελιγμενη).

στην φωτο απλα εχω ακουμπησει το ενα πανω στο αλλο για δω κατα ποσο ειναι κατι τετοιο εφικτο....


222546

zefos1100xx
29/01/2011, 11:40
μετα απο ακομα περισσοτερες προβες και δοκιμες , κατεληξα στο συμπερασμα οτι ειναι σχετικα ευκολο να αφαιρεθει η παλια προστασια του armour και να τοποθετηθει η καινουργια.


222547

zefos1100xx
29/01/2011, 11:41
Η μοναδικη δυσκολια που αντιληφθηκα απο ''τεχνικης'' αποψης για να επιτευχθει το εγχειρημα ηταν στην ραφη που επρεπε να γινει......το chest protector ηταν πολυ σκληρο στο ρελι του (περιμετρικα) , και δεν θα μπορουσε να ''χτυπηθει'' απο μια απλη γαζωτικη μηχανη....

εδειξα το concept σε εναν τοπικο επισκευαστη υποδηματων στην γειτονια μου , τον κωστα , ο οποιος ηδη εχει ''ψιλοεκπαιδευτει'' σε επιδιορθωσεις και μετασκευες εξοπλισμου (γαντια-μποτες κλπ).

Αφου με βεβαιωσε οτι η μηχανη του δυναται να διατρυσει τα υλικα αυτα ευκολα (λογικο -αφου χτυπαει δερματα για υποδηματα) , προχωρησα στο επομενο βημα:
Ξηλωσα προσεκτικα με μια φαλτσετα το παλιο προστατευτικο ωστε να τοποθετηθει στην θεση του το καινουργιο.


222548

zefos1100xx
29/01/2011, 11:42
Μετα προσαρτησα τους ιμαντες που ξεκινουσαν απο το παλιο προστατευτικο πανω στο καινουργιο!

....οι ιμαντες αυτοι ειναι πολυ σημαντικοι , καθως καταληγουν στους ωμους και δεν επιτρεπουν στα χερια να πανε πιο πισω απο ενα (προκαθορισμενο σημειο) σε περιπτωση κρουσης.


222549

zefos1100xx
29/01/2011, 11:43
Μετα επρεπε να σταθεροποιησω το προστατευτικο πανω στην πανοπλια σε συγκεκριμενα σημεια και με ακριβεια , για να ακολουθησει η γαζωτικη μηχανη και ''δεσει'' το ενα τμημα με το αλλο.

...να περασουν βελονες δεν το συζηταμε...ειπαμε παραειναι σκληρο!

Ακολουθωντας την μεθοδο για τις ταπετσαριες /σελλες κλπ , μπορεσα να το σταθεροποιησω με συρραπτικο μηχανημα.


222550

zefos1100xx
29/01/2011, 11:43
αυτη ειναι η ακριβης θεση που θα γαζωθει κανοντας το προστατευτικο να ειναι αναποσπαστο τμημα του συνολου......στην φωτο διακρινονται τα συρραπτικα ολοκαθαρα!


222551

zefos1100xx
29/01/2011, 11:45
η ''πανοπλια'' πηγε και γαζωμα προχτες και παρεληφθηκε χτες απο απογευμα ετοιμη γαζωμενη.

Ενα τελευταιο που επρεπε να κανω ηταν να αφαιρεσω προσεκτικα τα συρραπτικα με μια πενσα αφου τα ανασηκωσα με ενα μικρο κατσαβιδι.....


222552

zefos1100xx
29/01/2011, 11:46
αυτο ειναι το αποτελεσμα!

μπορει να δειχνει βαρυ και αβολο , αλλα στην πραγματικοτητα ειναι αρκετα ελαφρυ και πολυ ευκολο να το συνηθισει κανεις....και βεβαια δεν μιλαμε για την προστασια που παρεχει σε συνδυασμο με μια καλη δερματινη φορμα....

...προσωπικα εχω φορεσει τετοιες αρματωσιες ακομα και μεσα απο cordura!


222553

zefos1100xx
29/01/2011, 11:47
και εδω οταν πλεον το φορεσα κανονικα....η προστασια που αποπνεει ακομα και ''στατικα'' ειναι ασυγκριτη με οτιδηποτε αλλο....


Εχουμε γραψει και εχουμε ξαναγραψει για τετοια εξαρτηματα στον εξοπλισμο μας πολλες φορες... Προσωπικα αυτα τα ''full armour'' τα συνιστω ανεπιφυλακτα σε ολους , καθως η προστασια που παρεχουν ειναι μεγαλυτερη του κοστους τους κατα την γνωμη μου.


222554

zefos1100xx
29/01/2011, 11:48
αναφορικα λεω απο τωρα οτι λειπει ακομα ενα μικρο αλλα σημαντικο στοιχειο για να ολοκληρωθει η προστασια στο armour μου ...

Το επομενο που σκοπευω να κανω ειναι να προσαρτησω το extra προστατευτικο για την περιοχη του αυχενα της dainese (αυτο με τους σπονδυλους που παει απο την πλατη μεχρι το κρανος)....

nio1981
29/01/2011, 11:54
polu kalo apla den kserw pws olo auto tha empaine mesa apo ena derma mpoufan ths bering me hdh sklhra prostateutika se agkwnes kai wmous pou exw.....

zefos1100xx
29/01/2011, 12:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από nio1981
polu kalo apla den kserw pws olo auto tha empaine mesa apo ena derma mpoufan ths bering me hdh sklhra prostateutika se agkwnes kai wmous pou exw.....

οταν χρησιμοποιεις armour υποτιθεται αφαιρεις τα προστατευτικα της φορμας και διατηρεις αυτα του armour....

(εγω εχω κανει ενα διαφορετικο ''κολπακι'' , αλλα δεν εχω ποσταρει επι τουτου γιατι ειναι καθαρα προσωπικη επιλογη...)

... δειχνω στο ποστ την ''πεπατημενη'' - με μερικες βελτιωσεις επιπλεον.

nio1981
29/01/2011, 12:34
aaaaaaaa......ok...kalo pantws fainetai...

benny
29/01/2011, 12:48
μπραβο ρε μαγκα πολυ καλο φαινεται! αχρειαστο βεβαια να ναι! :beer: :beer:

στη φωτογρφια στο αβαταρ σου το δερματινο φαινεται να σου πεφτει κομματακι μεγαλο...
βεβαια μπορει να ειναι το σχεδιο του μπουφαν ή να ειναι και ιδεα μου :confused:

edit μαυρο το μπουφαν μαυρη και η μηχανη μαλλον ιδεα μου ειναι :wave2:

zefos1100xx
29/01/2011, 12:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από benny
μπραβο ρε μαγκα πολυ καλο φαινεται! αχρειαστο βεβαια να ναι! :beer: :beer:


ευχαριστω φιλε....οντως αχρειαστο!...φτου φτου στον κορφο μας! :rotflmao:



Αρχικά δημιουργήθηκε από benny
..στη φωτογρφια στο αβαταρ σου το δερματινο φαινεται να σου πεφτει κομματακι μεγαλο...
βεβαια μπορει να ειναι το σχεδιο του μπουφαν ή να ειναι και ιδεα μου :confused:

edit μαυρο το μπουφαν μαυρη και η μηχανη μαλλον ιδεα μου ειναι :wave2:

αν και εκανες edit , αναφορικα λεω οτι η συγκεκριμενη φορμα ειναι διαιρουμενη (ασχετο) και εχει μεταποιηθει απο τον αντωνη τον ''δερματα'' στον νεο κοσμο ακριβως στα μετρα μου.
...η φωτο μαλλον σε ξεγελαει!

mikros boudas
29/01/2011, 13:05
ενδιαφερον θα ελεγα:beer:

zefos1100xx
29/01/2011, 13:24
παιδια.....2 πραγματα μονο μπορουμε να κανουμε:

α) να οδηγαμε με τα ματια μας 14!

β) προστασια!...οσο γινεται δηλαδη και χωρις τσιγκουνιες στον τομεα του εξοπλισμου.

edit: και ενα 3ο ακομα .......φυσικα η μοτοσυκλετα σε αριστη κατασταση σε αναρτησεις/λαστιχα/φρενα

faraway
29/01/2011, 13:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefos1100xx
αναφορικα λεω απο τωρα οτι λειπει ακομα ενα μικρο αλλα σημαντικο στοιχειο για να ολοκληρωθει η προστασια στο armour μου ...

Το επομενο που σκοπευω να κανω ειναι να προσαρτησω το extra προστατευτικο για την περιοχη του αυχενα της dainese (αυτο με τους σπονδυλους που παει απο την πλατη μεχρι το κρανος)....

...αυτό που χρειάζεσαι είναι το leatt brace , πανάλαφρο , χωρίς να σε εμποδίζει στις κινήσεις .

Μετά από λίγο καιρό δεν γίνετε να πας βόλτα χωρίς να το φορέσεις ....

Καλά κάνεις και ασχολείσαι με το τομέα της ασφαλειας και μακάρι να υπάρξουν και άλλοι μιμητές . Εγώ έχω ξεκινήσει από την αντίθετη μεριά ....δλδ πήρα το leatt για να προστατέψω τον αυχένα μου και τώρα προσανατολίζομαι στην αγορά κάποιου body armor !!:beer:

zefos1100xx
29/01/2011, 14:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από teneres
...αυτό που χρειάζεσαι είναι το leatt brace , πανάλαφρο , χωρίς να σε εμποδίζει στις κινήσεις .

Μετά από λίγο καιρό δεν γίνετε να πας βόλτα χωρίς να το φορέσεις ....

Καλά κάνεις και ασχολείσαι με το τομέα της ασφαλειας και μακάρι να υπάρξουν και άλλοι μιμητές . Εγώ έχω ξεκινήσει από την αντίθετη μεριά ....δλδ πήρα το leatt για να προστατέψω τον αυχένα μου και τώρα προσανατολίζομαι στην αγορά κάποιου body armor !!:beer:

Λες για το ''κολλαρο'' ετσι?...λεω να προτιμησω το προστατευτικο για τον αυχενα της dainese...ακομα δεν εχω αποφασισει ....... οτι θα το κανω , θα το κανω ΣΙΓΟΥΡΑ!

Τα εχω παραθεσει και τα δυο στην φωτο .........ακουω προτασεις!:beer:


222556

faraway
29/01/2011, 14:20
Το έψαξα πολύ πριν πάρω το leatt . Και σου μεταφέρω την εμπειρία μου .

Επειδή δεν έχει κομμάτια τα πάνω από τους ώμους είναι πολύ πιο άνετο και σου δίνει μεγαλύτερο εύρος κινήσεων , είναι πανάλαφρο ( όπως ήδη έχω γράψει ) και με απλούστατο μηχανισμό ασφάλισης -απασφάλισης , δεν χρειάζεται να δεθεί επάνω σε θώρακα απλά κάθεται πάνω από το μπουφάν και είναι ακλόνητο σε οποιοδήποτε ταχύτητα ( καλά μέχρι τα 180 το έχω δοκιμάσει ) .

Βγαίνει σε δύο version ( σε τρεις βγαίνει βασικά απλά η τρίτη δεν έχει νόημα ) ,

η πρώτη η οικονομική στα 200+ ? δεν σου δίνει καμμία δυνατότητα ρύθμισης , κοινός ή σου καθεται σωστά ή όχι και τέλος ,

η δεύτερη ( την οποία έχω ) gp club ( λέγεται ) σου δίνει τη δυνατότητα να το ρυθμίσεις ανάλογα με τις διαστάσεις του θώρακα σου του λαιμού σου ...κτλ και κοστίζει 380 ? .

Η γνώμη μου είναι , πως πρώτα δοκιμάζεις το απλό ( χωρίς ρυθμίσεις) και αν σου κάθεται καλά είσαι από τους τυχερούς το παίρνεις και είσαι κομπλέ ,
αν όχι τα 380 του gp club είναι μονόδρομος .

Να σου πω εδώ πως ψάχτηκα πολύ πριν το πάρω και δοκίμασα κανά δύο ακόμα αλλα΄μόλις έβαλα το leatt κατάλαβα και τη διαφορά του έναντι των άλλων .
Δεν είναι τυχαίο πως πωλείτε και απο τα επίσημα δίκτυα της bmw και της ktm .

Αυτά!!!:wave2:

jpag
29/01/2011, 14:28
γκουντ τζομπ
:beer: :beer: :beer:

chr1s_86
29/01/2011, 14:37
Ωραίος ! :beer: :beer: :beer:

zefos1100xx
29/01/2011, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από teneres
Το έψαξα πολύ πριν πάρω το leatt . Και σου μεταφέρω την εμπειρία μου .

Επειδή δεν έχει κομμάτια τα πάνω από τους ώμους είναι πολύ πιο άνετο και σου δίνει μεγαλύτερο εύρος κινήσεων , είναι πανάλαφρο ( όπως ήδη έχω γράψει ) και με απλούστατο μηχανισμό ασφάλισης -απασφάλισης , δεν χρειάζεται να δεθεί επάνω σε θώρακα απλά κάθεται πάνω από το μπουφάν και είναι ακλόνητο σε οποιοδήποτε ταχύτητα ( καλά μέχρι τα 180 το έχω δοκιμάσει ) .

Βγαίνει σε δύο version ( σε τρεις βγαίνει βασικά απλά η τρίτη δεν έχει νόημα ) ,

η πρώτη η οικονομική στα 200+ ? δεν σου δίνει καμμία δυνατότητα ρύθμισης , κοινός ή σου καθεται σωστά ή όχι και τέλος ,

η δεύτερη ( την οποία έχω ) gp club ( λέγεται ) σου δίνει τη δυνατότητα να το ρυθμίσεις ανάλογα με τις διαστάσεις του θώρακα σου του λαιμού σου ...κτλ και κοστίζει 380 ? .

Η γνώμη μου είναι , πως πρώτα δοκιμάζεις το απλό ( χωρίς ρυθμίσεις) και αν σου κάθεται καλά είσαι από τους τυχερούς το παίρνεις και είσαι κομπλέ ,
αν όχι τα 380 του gp club είναι μονόδρομος .

Να σου πω εδώ πως ψάχτηκα πολύ πριν το πάρω και δοκίμασα κανά δύο ακόμα αλλα΄μόλις έβαλα το leatt κατάλαβα και τη διαφορά του έναντι των άλλων .
Δεν είναι τυχαίο πως πωλείτε και απο τα επίσημα δίκτυα της bmw και της ktm .

Αυτά!!!:wave2:

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΟΣ! ΦΙΛΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

...βεβαια μια μικρη σκεψη που εκανα.....δεν εχω φορεσει leatt brace στον δρομο , εχω δοκιμασει ''στατικα'' ενα στον ΤΖ στην φραντζη.....

Καλο μου φανηκε , καθησα στην μηχανη (παλι ''στατικα'') , αλλα νομιζω οτι παρεμποδιζε (πολυ ελαχιστα) κατα το σκυψιμο (''ψαρωμα'') στην σπορ θεση οδηγησης που απαιτει η μοτοσυκλετα μου (R1)...

...μετα πατησα το προφιλ σου....και ειδα οτι εχεις capo!
Αυτο σηματοδοτει μια τεραστια διαφορα μεταξυ των δυο μοτοσυκλετων οσον αφορα την θεση οδηγησης!

...η μοτοσυκλετα σου παρεχει στον αναβατη μια πολυ πιο ορθια (και ξεκουραστη) θεση για τον αναβατη απο οτι η δικη μου....

...ας αφησουμε το ''ξεκουραστη'' γιατι ειμαι παληκαρακι ακομα και αντεχω:rotflmao: και παμε στο ''ορθια''...

Ειναι λογικο να μπορεις να χρησιμοποιεις leatt brace με χαρακτηριστικη ευκολια στις κινησεις σου.....σε εμενα υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα να εχω ''θεμα''....

Βεβαια αν δεν το εχεις δοκιμασει με το capo , αλλα με αλλη μοτοσυκλετα διορθωσε με.....και βασικα ενημερωσε με για το μοντελο που οδηγησες οταν φορεθηκε το leatt γιατι με ενδιαφερει πολυ το θεμα!

faraway
29/01/2011, 15:12
Όντως ...σε αυτό έχεις δίκιο .

Το έχω δοκιμάσει και το φοράω στο capo , οπότε σίγουρα χρειάζεσαι δοκιμή πρώτα και αφού πρώτα το έχεις ρυθμίσει σωστά στα μέτρα σου ( κυρίως χαμηλώνοντας το πίσω κομμάτι του για να έχει μπόσικα το κράνος σκύβοντας ) .

Νομίζω πως στο youtube είχα δει βιντεάκια που το φόραγαν σε supersport μηχανάκια .

Πρέπει να βρεις κάποιον που το έχει ( το gp club) και να το δοκιμάσεις στο δρόμο πάνω στο μηχανάκι σου για να έχεις μια πλήρη άποψη . :winka:

zefos1100xx
29/01/2011, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από teneres
Όντως ...σε αυτό έχεις δίκιο .

Το έχω δοκιμάσει και το φοράω στο capo , οπότε σίγουρα χρειάζεσαι δοκιμή πρώτα και αφού πρώτα το έχεις ρυθμίσει σωστά στα μέτρα σου ( κυρίως χαμηλώνοντας το πίσω κομμάτι του για να έχει μπόσικα το κράνος σκύβοντας ) .

Νομίζω πως στο youtube είχα δει βιντεάκια που το φόραγαν σε supersport μηχανάκια .

Πρέπει να βρεις κάποιον που το έχει ( το gp club) και να το δοκιμάσεις στο δρόμο πάνω στο μηχανάκι σου για να έχεις μια πλήρη άποψη . :winka:

Θελω να το δω και στον δρομο πριν προβω σε αγορα.....(δεν ειναι και φτηνο δα!)

Οταν καταλήξω θα ενημερώσω το ποστ!

ευχαριστω για την ενημέρωση φιλε , να'σαι καλα!:beer: :beer:

bentouza
30/01/2011, 10:33
το κομματι της dianese και το κολαρο δεν εχουν κ πολλα κοινα.
το πρωτο ειναι ενα ακομα προστατευτικο για να μην χτυπησεις τα συγκεκριμενα σημεια που καλυπτει. το αλλο προστατευει απο ολες τις μη φυσιολογικες μετατοπισεις του κεφαλιου και οριζει μια μεγιστη διαδρομη σε αυτες.

οποτε αλλο το ενα αλλο το αλλο.

επισης μιας που υπαρχει ενδιαφερον κοιταξτε και τις εταιρειες με τα μαλακα προστατευτικα-φαινεται να αλλαζει η εποχη. ηδη οι κλασικες εταιρειες (knox dianese κτλ) εχουν μεινει πισω.
μιλαω για τις forcefield, sas-tec τετοιου ειδους.

zefos1100xx
30/01/2011, 16:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza
το κομματι της dianese και το κολαρο δεν εχουν κ πολλα κοινα.
το πρωτο ειναι ενα ακομα προστατευτικο για να μην χτυπησεις τα συγκεκριμενα σημεια που καλυπτει. το αλλο προστατευει απο ολες τις μη φυσιολογικες μετατοπισεις του κεφαλιου και οριζει μια μεγιστη διαδρομη σε αυτες.


ετσι ειναι φιλε , αλλα δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν και τα δυο ταυτοχρονα......

Οταν λεω οτι ειμαι αναμεσα στα δυο προστατευτικα , εννοω οτι θα καταληξω σε αυτο που θα με βολευει κιολας.


Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza
επισης μιας που υπαρχει ενδιαφερον κοιταξτε και τις εταιρειες με τα μαλακα προστατευτικα-φαινεται να αλλαζει η εποχη. ηδη οι κλασικες εταιρειες (knox dianese κτλ) εχουν μεινει πισω.
μιλαω για τις forcefield, sas-tec τετοιου ειδους.

εδω θα διαφωνησουμε.....ενα σκληρο προστατευτικο (οπουδηποτε-ακομα και το κρανος το ιδιο) , μεταφερει την κρουση σε αμβλυ αντικειμενο ( η κρασπεδο κλπ) απο μια μικρη επιφανεια που δυναται να προκαλεσει ζημια , σε μια μεγαλυτερη....το μαλακο προστατευτικο απο κατω απο την σκληρο απλα ''αποσβαινει'' την κρουση (η οποια εχει ''απλωθει'' απο το σκληρο πλαστικο σε μεγαλυτερο εμβαδον)...

Δηλαδη υπαρχει μαλακη ΚΑΙ σκληρη επενδυση ηδη , ενω σε αυτα που διαθετουν μονο μαλακη ...απλα λειπει η ..σκληρη! (μεσες ακρες παντα , τα υλικα που χρησιμοποιουνται ειναι παμπολλα!)


Παντα υπηρχαν αυτες οι δυο ''σχολες'' οσον αφορα τον εξοπλισμο , ενα παραδειγμα που θυμαμαι απο καμια 20αρια χρονια πρωτυτερα , ηταν οι στολες της frank thomas (με μαλακες ενισχυσεις) , και η dainese (με σκληρες ενισχυσεις)...

Αυτα οσον αφορα απο τον λαιμο και κατω.....

...καθε σχολη εχει το ''κοινο'' της , προσωπικα προτιμω τις σκληρες ενισχυσεις , χωρις να υποστηριζω βεβαια οτι υπαρχει το ''υπερτατο'' προιον που θα μας σωσει απο οτιδηποτε μας συμβει.....(κατι που αναγραφεται στα manual ακομα και στα ακριβοτερα κρανη).

fournas
30/01/2011, 16:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από nio1981
polu kalo apla den kserw pws olo auto tha empaine mesa apo ena derma mpoufan ths bering me hdh sklhra prostateutika se agkwnes kai wmous pou exw.....


θα μπορουσες να χρησιμοποιησεις και αυτη (http://www.thormx.com/product.jsp?path=3224,3230,3251,11428) την λυση...

:wave2:


zefos μπραβο για το μερακι σου

:beer: :beer: :beer:

zefos1100xx
30/01/2011, 17:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από fournas
θα μπορουσες να χρησιμοποιησεις και αυτη (http://www.thormx.com/product.jsp?path=3224,3230,3251,11428) την λυση...

:wave2:


zefos μπραβο για το μερακι σου

:beer: :beer: :beer:

thanx φιλε!

( ρε'συ εισαι σιγουρος?...ο θωρακας της thor , και οποιοσδηποτε χωματινος θωρακας , δεν ''διπλωνει'' κατω απο το στηθος ωστε να χρησιμοποιηθει τουλαχιστον σε ss...!...θα βρισκει στο ντεποζιτο!)

dmf
30/01/2011, 17:05
για τα μπουφαν/στολες που εχουν ενσωματωμενα προστατευτικα στους ωμους (μη αφαιρουμενα) υπαρχουν αντιστοιχες πανοπλιες "αμανικες" δηλ μονο με θωρακα και κροκοδειλο.
Προστατευτικο ωμων και αγκωνα χρησιμοποιεις του μπουφαν.

fournas
30/01/2011, 17:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefos1100xx
thanx φιλε!

( ρε'συ εισαι σιγουρος?...ο θωρακας της thor , και οποιοσδηποτε χωματινος θωρακας , δεν ''διπλωνει'' κατω απο το στηθος ωστε να χρησιμοποιηθει τουλαχιστον σε ss...!...θα βρισκει στο ντεποζιτο!)


δεν καβαλαω ss φιλε μου :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ειπα και γω την γνωμη μου- μαλ@κια μου :D

dmf
30/01/2011, 17:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefos1100xx
thanx φιλε!

( ρε'συ εισαι σιγουρος?...ο θωρακας της thor , και οποιοσδηποτε χωματινος θωρακας , δεν ''διπλωνει'' κατω απο το στηθος ωστε να χρησιμοποιηθει τουλαχιστον σε ss...!...θα βρισκει στο ντεποζιτο!)

δικιο εχεις, δεν σου κανει αυτο.
Αλλα αυτο που αναρωτιεμαι ειναι γιατι επελεξες αυτο το προστατευτικο θωρακα και δεν πηρες το καινουριο που εβγαλε πριν λιγο καιρο η dainese ονοματι thorax ?

http://www.dainese.com/eu_en/motorbike/thorax.html?cat=41&subcat=43

zefos1100xx
30/01/2011, 17:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από fournas
δεν καβαλαω ss φιλε μου :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ειπα και γω την γνωμη μου- μαλ@κια μου :D

ποτε δεν ειναι μ@λακια να λεμε την γνωμη μας!
......κατα τ'αλλα ισως αυτος ο θωρακας σε on-off να ταιριαζε απολυτα......μπορει να εδωσες μια καλη ιδεα σε πολυ κοσμο!





Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
δικιο εχεις, δεν σου κανει αυτο.
Αλλα αυτο που αναρωτιεμαι ειναι γιατι επελεξες αυτο το προστατευτικο θωρακα και δεν πηρες το καινουριο που εβγαλε πριν λιγο καιρο η dainese ονοματι thorax ?

http://www.dainese.com/eu_en/motorbike/thorax.html?cat=41&subcat=43


....δεν ξερω κατα ποσο πιο εξελιγμενο ειναι το thorax , πιθανως να εχει διαφορες μονο στο design..(δεν ξερω βεβαια)!

Ο βασικος λογος που πηρα τον συγκεκριμενο θωρακα ηταν οτι τον ανταλλαξα με τον παλιο μου ''μια η αλλη'' , με εναν φιλο που δεν βολευοταν τον dainese.....

....καλη φαση , γιατι ετσι βολευτηκαμε και οι δυο!!:beer:

SVX
30/01/2011, 17:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefos1100xx


εδω θα διαφωνησουμε.....ενα σκληρο προστατευτικο (οπουδηποτε-ακομα και το κρανος το ιδιο) , μεταφερει την κρουση σε αμβλυ αντικειμενο ( η κρασπεδο κλπ) απο μια μικρη επιφανεια που δυναται να προκαλεσει ζημια , σε μια μεγαλυτερη....το μαλακο προστατευτικο απο κατω απο την σκληρο απλα ''αποσβαινει'' την κρουση (η οποια εχει ''απλωθει'' απο το σκληρο πλαστικο σε μεγαλυτερο εμβαδον)...

Δηλαδη υπαρχει μαλακη ΚΑΙ σκληρη επενδυση ηδη , ενω σε αυτα που διαθετουν μονο μαλακη ...απλα λειπει η ..σκληρη! (μεσες ακρες παντα , τα υλικα που χρησιμοποιουνται ειναι παμπολλα!)


Παντα υπηρχαν αυτες οι δυο ''σχολες'' οσον αφορα τον εξοπλισμο , ενα παραδειγμα που θυμαμαι απο καμια 20αρια χρονια πρωτυτερα , ηταν οι στολες της frank thomas (με μαλακες ενισχυσεις) , και η dainese (με σκληρες ενισχυσεις)...



Δηλαδη πιστευεις πως μια "αρθρωτη" προστασια (οση λεπτομερεια και αν εχει στην κατασκευη) μπορει να ακολουθησει / αγκαλιασει τις καμπυλες του σωματος το ιδιο με μια ευκαμπτη?


κι οταν λεω ευκαμπτη δεν ενοω τις "λαστιχενιες" που βαζαν οι φτηνιαρηδες ...εννοω Nitrex (http://www.forcefieldperformance.com/technology/6) με αποτελεσματικοτητα μετρημενη σε Joule κρουσης...


222625

zefos1100xx
30/01/2011, 18:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
Δηλαδη πιστευεις πως μια "αρθρωτη" προστασια (οση λεπτομερεια και αν εχει στην κατασκευη) μπορει να ακολουθησει / αγκαλιασει τις καμπυλες του σωματος το ιδιο με μια ευκαμπτη?


κι οταν λεω ευκαμπτη δεν ενοω τις "λαστιχενιες" που βαζαν οι φτηνιαρηδες ...εννοω Nitrex (http://www.forcefieldperformance.com/technology/6) με αποτελεσματικοτητα μετρημενη σε Joule κρουσης...

Kανουμε τεστ ποιο ειναι το ποιο καλο?...ειλικρινα δεν ξερω να απαντησω....

Σιγουρα η ''αρθρωτη'' ραχοκοκκαλια δεν εχει σκοπο να ακολουθει το σωμα στις καμπυλες/κινησεις , αλλα αντιθετα εχει σκοπο να το περιοριζει....οι κινησεις που επιτρεπονται ειναι οι ακρως απαραιτητες...

....να οδηγησουμε μοτοσυκλετα θελουμε , οχι να χορεψουμε μπαλετο.....

Mιλησα για δυο διαφορετικες σχολες και για το ''κοινο'' που εχει η καθε μια....

Εγω ειπα οτι προτιμω τα σκληρα προστατευτικα , αλλος μπορει να θελει τα μαλακοτερα...(!)

Ο καθενας εχει τους λογους του.....αλλος εμπειρια , αλλος το google , αλλος την εμπιστοσυνη σε καποιον που του το προτεινε.....

...εμενα ο λογος μου ειναι μια ΚΑΛΗ σαβουρδα απο την οποια σηκωθηκα σωος....



επειδη δεν ειμαι γνωστης εχω μια απορια:
το copy ειναι απο το λινκ σου φιλε svx

Τα μεγεθη που αναφερονται ειναι ενα τουβλο 2,5 κιλων απο υψος 2 μετρων = 1joule ή τα 50joules (των μετρησεων προδιαγραφων?)


WHAT IS A JOULE OF ENERGY?
The standards relevant to the motorcycle protectors make reference to impact energy of 50 joules. This is the amount of energy that strikes the protector when tested in a laboratory. The best analogy is it is like an average house brick weighing 2.5 kilos being dropped from 2 metres height.

bentouza
31/01/2011, 14:36
αναφερομενος στα προστατευτικα μαλακα και σκληρα
δεν εχει να κανει με το πια προτιμαμε ή πια εμπιστευομαστε ενστικτοδως
αλλα με το πια επιτυγχανουν καλυτερες επιδοσεις στα στανταρ τεστ των κανονισμων.

εδω πολλα μαλακα εχουν ξεπερασει τα σκληρα πχ η KNOX που ανακεινωνει αποτελεσματα μετρησεων ειναι πισω απο την sas-tec και την forcefield (η forcefield μου εστειλε νουμερα μετρησεων οταν της εστειλα μειλ)

επισης τα μαλακα δεν ειναι μιας χρησης-σε μια τουμπα αν χτυπησεις στο ιδιο σημειο θα ξαναδουλεψουν και φυσικα δεν τα πετας μετα
ενω τα σκληρα βασιζονται στην πλαστικη παραμορφωση τους για την αποροφηση ενεργειας.

γενικα αλλαζει η εποχη οποτε ας μη το εχουμε δεδομενο με βαση παλιοτερες θεωριες-ας το ψαχνουμε και να παιρνουμε οτι καλυτερο.

και φυσικα οτι και αν εχουμε πανω απολα να το φοραμε


:wave2:

dmf
31/01/2011, 15:44
αυτο που εννοει προφανως ο ζεφος ειναι οτι αν πεσεις ας πουμε με δυναμη σε μια κολωνα ή σε μια γωνια του πεζοδρομιου ή σε κανα σκληρο μεταλο του αυτοκινητου/μηχανης (χτυπα ξυλο) το σκληρο προστατευτικο θα μοιρασει την πιεση σε ολη την επιφανεια, ενω το μαλακο θα παραμορφωθει μονο σε εκεινο το σημειο (κοινως τη φουτσισες).

Αν μιλαμε για ιδανικες πτωσεις π.χ πτωση με την πλατη σε επιπεδη ασφαλτο τοτε τα μαλακα προστατευτικα νικανε κατα κρατος. Αλλα οταν πεφτεις σε αντικειμενα με γωνιες αλλαζουν τα πραγματα. :sick:

zefos1100xx
31/01/2011, 20:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza
...και φυσικα οτι και αν εχουμε πανω απολα να το φοραμε


φιλε δεν εχω να προσθεσω κατι!!!...σσσσ'ωραιος!:beer: :beer:

SVX
31/01/2011, 20:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
αυτο που εννοει προφανως ο ζεφος ειναι οτι αν πεσεις ας πουμε με δυναμη σε μια κολωνα ή σε μια γωνια του πεζοδρομιου ή σε κανα σκληρο μεταλο του αυτοκινητου/μηχανης (χτυπα ξυλο) το σκληρο προστατευτικο θα μοιρασει την πιεση σε ολη την επιφανεια, ενω το μαλακο θα παραμορφωθει μονο σε εκεινο το σημειο (κοινως τη φουτσισες).

Αν μιλαμε για ιδανικες πτωσεις π.χ πτωση με την πλατη σε επιπεδη ασφαλτο τοτε τα μαλακα προστατευτικα νικανε κατα κρατος. Αλλα οταν πεφτεις σε αντικειμενα με γωνιες αλλαζουν τα πραγματα. :sick:

θα μεινει ομως το "καβουκι" εκει που πρεπει για να προστατεψει?

ή θα μετατοπιστει μονοκοματο αφηνοντας καποιο σημειο ευαλωτο?

γιατι αν δεχτει πιεση η μια γωνια του σκληρου προστατευτικου, θα αναγκαστει να "μετακομισει" ολοκληρη η επιφανεια....

zefos1100xx
31/01/2011, 20:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
αυτο που εννοει προφανως ο ζεφος ειναι οτι αν πεσεις ας πουμε με δυναμη σε μια κολωνα ή σε μια γωνια του πεζοδρομιου ή σε κανα σκληρο μεταλο του αυτοκινητου/μηχανης (χτυπα ξυλο) το σκληρο προστατευτικο θα μοιρασει την πιεση σε ολη την επιφανεια, ενω το μαλακο θα παραμορφωθει μονο σε εκεινο το σημειο (κοινως τη φουτσισες).

Αν μιλαμε για ιδανικες πτωσεις π.χ πτωση με την πλατη σε επιπεδη ασφαλτο τοτε τα μαλακα προστατευτικα νικανε κατα κρατος. Αλλα οταν πεφτεις σε αντικειμενα με γωνιες αλλαζουν τα πραγματα. :sick:


Αρχικά δημιουργήθηκε από zefos1100xx
.......ενα σκληρο προστατευτικο (οπουδηποτε-ακομα και το κρανος το ιδιο) , μεταφερει την κρουση σε αμβλυ αντικειμενο ( η κρασπεδο κλπ) απο μια μικρη επιφανεια που δυναται να προκαλεσει ζημια , σε μια μεγαλυτερη....το μαλακο προστατευτικο απο κατω απο την σκληρο απλα ''αποσβαινει'' την κρουση (η οποια εχει ''απλωθει'' απο το σκληρο πλαστικο σε μεγαλυτερο εμβαδον)...

...αυτο εννοουσα!
Κυριοι δεν υπαρχει η απολυτη λυση , οσον αφορα την προστασια μας.......σιγουρα οτιδηποτε και αν χρησιμοποιησουμε θα ειναι καλυτερο απο το τιποτα....

..κανονας δεν υπαρχει....το ξερουμε ολοι φανταζομαι.

Η χειροτερη βλακεια που εχω ακουσει ποτε απο μοτοσυκλετιστη (κατι που ειναι urban legend πλεον) ειναι: ''ξερω να πεφτω , και για αυτο δεν χτυπαω''.....:rotflmao: :rotflmao:

Ας μεινουμε στο: '' ξερω να οδηγαω , ξερω να προστατευομαι , και ελπιζω για το καλυτερο...''

zefos1100xx
31/01/2011, 20:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
θα μεινει ομως το "καβουκι" εκει που πρεπει για να προστατεψει?

ή θα μετατοπιστει μονοκοματο αφηνοντας καποιο σημειο ευαλωτο?

γιατι αν δεχτει πιεση η μια γωνια του σκληρου προστατευτικου, θα αναγκαστει να "μετακομισει" ολοκληρη η επιφανεια....

στα ολοσωμα armour δεν μετατοπιζεται ευκολα τιποτα.....βεβαια ολα παιζουν ρολο , ακομα και η παραμικρη λεπτομερεια....
Μια βασικη προυποθεση ειναι το σωστο μεγεθος: Μια προυποθεση που ισχυει για ολο τον εξοπλισμο!
Aκομα και ενα μπουφαν (ειδικα cordura) , αν ειναι λιγο μεγαλυτερο οι ενισχυσεις σε ωμους και αγκωνες μετατοπιζονται απο 'δω και απο κει...στην κυριολεξια ''πλεουν''.....
...λαθος μεγεθος για κρανος δεν το συζηταμε καν.