PDA

View Full Version : Ερωτηση για δευτερα (ταχυτητα)



Panopticon7
01/01/2010, 03:08
Ρε παιδια μπορει να ακουστει χαζο το ερωτημα αλλα ειμαι λιγο κουλαδι, προπερσι τετοιο καιρο δεν ηξερα να οδηγω μηχανη.

Τι σκατα να κανω για να μην κοπαναει η δευτερα (ΚΡΑΤΣ) σε γρηγορη εκκινηση.
Εχω δοκιμασει τα παντα (και ουλτρεξ). Οταν εχει πολλες στροφες μεσα παντα κοπαναει η δευτερα.

Ειναι φυσιλογικο ?

Πειτε κανα trick οι εμπειροι του φλωρουμ



Hornet 600 08

sotpag
01/01/2010, 03:16
μετα τις 4 το πρωι εμενα κοπανανε ολλες


καλει λιγο απ' ολα:smokin: :beer: :ZZZ:



καλα ρε πανοκατιμε7 ειναι απορια αυτη τετοια ωρα και μερα





σε πολλες στροφες ειναι λογικο , honda ειναι .... δεν ειναι yamaha



τωρα μπορει να φταιει και η καδενα αλλα θα στο εκανε και με μικρη ταχυτητα


τεσπα αυριο μεθαυριο θα ακουσεις πολλα



καλη χρονια

Panopticon7
01/01/2010, 04:07
Καλη χρονια χρονια πολλα

Panopticon7
01/01/2010, 11:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από sotpag





σε πολλες στροφες ειναι λογικο , honda ειναι .... δεν ειναι yamaha



τωρα μπορει να φταιει και η καδενα αλλα θα στο εκανε και με μικρη ταχυτητα





Παντως εχουν περασει 3 μηχανακια απο τα χερια μου διαφορου κυβισμου και το κανανε ολες, οποτε προφανως κατι θα κανω εγω λαθος, γιατι στο δρομο που βλεπω τους τρελακιδες να τρεχουν δεν ακουω κατι απο την "δευτερα" τους.

Panopticon7
01/01/2010, 19:38
Η εκανα κατι λαθος ή η ερωτηση μου ειναι ηλιθια και οχι αξια σχολιασμου :P

Μαλλον το δευτερο ε :P

Ιznogood
01/01/2010, 20:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
...

Μαλλον το δευτερο ε :P
... :a9:

nihristo
01/01/2010, 20:20
είναι "κρατς" ή "γντούμπ" ο ήχος που λες; Αν είναι "γντουμπ" είναι βυσιολογικό αν είναι "κρατς" μαλλον δεν συγχρονίζεις σωστά χέρι στο συμπλέκτη με αλλαγή στο πόδι. Πιθανόν να πατάς συμπλέκτη με κάποια καθυστέρηση..

chris_honda
01/01/2010, 21:13
Μην σε μπερδεύει ο ήχος, στις υψηλές ταχύτητες κοπανάει πιο πολυ.

α) Να συμπλεκτάρεις σωστά

β) Αν για παράδειγμα την αλλάξεις στις 3500χιλ. θα πρέπει να κουμπώνει γλυκα.

Επίσης σημαντικό τι λάδι χρησιμοποιείς και πόσα χλμ. το έχεις μέσα. Στο hornet που
2 φορές είχα βάλει AGIP (μακρυά) και το κοπάνημα πήγαινε σύννεφο. 2ες, 3ες...όλες.
Με CASTROL είχε γλυκάνει όλο.


:wave2: :wave2:

Panopticon7
01/01/2010, 23:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από nihristo
είναι "κρατς" ή "γντούμπ" ο ήχος που λες; Αν είναι "γντουμπ" είναι βυσιολογικό αν είναι "κρατς" μαλλον δεν συγχρονίζεις σωστά χέρι στο συμπλέκτη με αλλαγή στο πόδι. Πιθανόν να πατάς συμπλέκτη με κάποια καθυστέρηση..

Οντως καμια φορα παταω νωρις τον συμπλεκτη (πριν αφησω το γκαζι καλα καλα) και καταλαβαινω οτι μαρσαρει στη μεση της ταχυτητας, αλλα και χωρις να κανω αυτο το λαθος παλι χτυπαει η δευτερα.

Panopticon7
01/01/2010, 23:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
Μην σε μπερδεύει ο ήχος, στις υψηλές ταχύτητες κοπανάει πιο πολυ.

α) Να συμπλεκτάρεις σωστά

β) Αν για παράδειγμα την αλλάξεις στις 3500χιλ. θα πρέπει να κουμπώνει γλυκα.

Επίσης σημαντικό τι λάδι χρησιμοποιείς και πόσα χλμ. το έχεις μέσα. Στο hornet που
2 φορές είχα βάλει AGIP (μακρυά) και το κοπάνημα πήγαινε σύννεφο. 2ες, 3ες...όλες.
Με CASTROL είχε γλυκάνει όλο.


:wave2: :wave2:

Μονο στην δευτερα το κανει, οσο ποιο πολλες στροφες εχει το μηχανακι τοσο ποιο πολυ κοπαναει, αλλα και στις χαμηλες μερικες φορες.

15-50 βαζω και εχω τωρα μεσα 2.000κμ με αυτο το λαδι.



Δηλαδη ο ηχος δεν σημαινει ΦΘΟΡΑ ή ΖΗΜΙΑ σε καποιο μερος του συνολου ε ?

chris_honda
01/01/2010, 23:24
Εγώ πιστεύω πως δεν έχεις πρόβλημα κάπου.
Συμπλέκταρε σωστά και σε ότι αφορά το λάδι
που παίζει σημαντικό ρόλο δοκίμασε και κάτι άλλο

nihristo
02/01/2010, 01:48
Σίγουρα ένα καλό λαδάκι θα σου δώσει καλύτερη αίσθηση στο σασμάν. Η διαδρομή που πρέπει να γίνει στο κιβώτιο από πρώτη σε δευτέρα είναι μεγαλύτερη των άλλων ταχυτήτων λόγω της ενδιάμεσης νεκράς, σε αυτά τα κιβώτια μια γρήγορη αλλαγή είναι καλύτερη από σταδιακή. Για αυτό φρόντισε να είναι άμεσες οι αλλαγές σου. Αν ικανοποιείς όλες αυτές τις προϋποθέσεις θα είσαι καλά. Άμα κάνεις λίγη εξάσκηση σε σασμάν bmw τότε όλα θα σου φαίνονται αθόρυβα και γλυκά.
:beer:

Ιznogood
02/01/2010, 20:35
Εγω σου λεω φιλε πως δεν εχεις κανενα προβλημα..., ουτε λαδια ουτε συμπλεκτες!
Για του λογου το αληθες ...μπορεις να αλλαξεις ταχυτητα και χωρις συμπλεκτη. Βαλε το ποδαρακι σου γλυκα απο κατω και οπως κλεινεις το γκαζι πιεσε προς τη δευτερα να δεις τι ωραια θα κουμπωσει...:beer:

fz6man
08/08/2010, 13:01
για αλλαγη λαδιων εισαι φιλε..

stakis
08/08/2010, 13:24
gia na ma8aineis souza eisai file, i kaliteri taxitita einai i 2ara gia na ma8eis na to sikwneis ;)
..etsi dn 8a se apasxoloun grak kai grouk hahahaha

sotpag
08/08/2010, 13:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από fz6man
για αλλαγη λαδιων εισαι φιλε..


μετα απο 8 μηνες θα εχειμαζεψει χλμ