Σύνδεση

View Full Version : Βοήθεια για αγορά μοτο με κριτήρια:



CB...K
02/01/2010, 11:35
Απαραιτήτως:
1) Μέχρι 782cc (για τα τέλη)
2) Να έχει καρμπυρατέρ (για απλότητα-αξιοπιστία)
3) Να έχει ABS (για ασφάλεια)
4) Να έχει tubeless ελαστικά (για λιγότερες επισκέψεις σε βουλκανιζατέρ)
5) Να μην είναι ψοφίμι (για ευνόητους λόγους...)
6) Να μην έχει σκυφτή θέση οδήγησης
7) Να έχει μια αξιοπρεπή (σχετικά) αξιοπιστία (υπάρχει κανείς που δεν το θέλει; ;) )

Δευτερευόντως:
8) Να έχει ήσυχο μοτέρ (θέλω να βολτάρω χωρίς πονοκέφαλο)
9) Να μην είναι BMW ή KTM (προσωπική προτίμηση)


Δεν με ενδιαφέρει η προέλευση (Ευρώπη ή Ιαπωνία), ούτε η επίσημη ή όχι εισαγωγή, ούτε ο αριθμός των κυλίνδρων, ούτε η παλαιότητα του μοντέλου...


Δεν ξέρω αν ζητάω πολλά, αλλά η βοήθειά σας θα είναι χρήσιμη!!!

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

QSpec
02/01/2010, 11:43
Το 2 και το 3 είναι δύσκολο να συνδυαστούν. Καλό θα ήταν να αναφέρεις και budget.

Anyway, η δικιά μου πρόταση είναι το Kawasaki Versys.

http://www.kawasaki.gr/news.asp?Id=340E0C01662

CB...K
02/01/2010, 11:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Το 2 και το 3 είναι δύσκολο να συνδυαστούν. Καλό θα ήταν να αναφέρεις και budget.

Anyway, η δικιά μου πρόταση είναι το Kawasaki Versys.

http://www.kawasaki.gr/news.asp?Id=340E0C01662

Σε ευχαριστώ QSpec!!!

Το budget έλεγα να κάνω πως δεν με απασχολεί!! :lol:

QSpec
02/01/2010, 11:55
νταμπλ ποστ :blush:

VALES
02/01/2010, 12:10
Θα περιμένω με αγωνία να δω πιο θα είναι αυτό το μηχανάκι, και ταυτόχρονα βάζω προς πώληση το δικό μου.

:wave2:

p@nos
02/01/2010, 12:15
τα 2 και 3 δεν συνδιαζονται...

επισης δε μας λες τι εννοεις ψοφιμι...

catmaster
02/01/2010, 12:34
Πας μάλλον για μεταχειρισμένο Bandit η Cbf (τα προηγούμενης γενιάς είχαν Abs και καρμπς αλλά δεν νομίζω να βρεθεί κανένα σε κούτα πλέον)


:wave2:

menelaos46
02/01/2010, 12:58
2) Να έχει καρμπυρατέρ (για απλότητα-αξιοπιστία)

Απλοτητα και αξιοπιστια δε σου δινει απαραιτητα το καρμπυρατερ.
Με ψεκασμο καις λιγοτερο και υπαρχουν αξιοπιστα μηχανακια με ψεκασμο πολλα.

Δε μας εχεις πει ομως το ποιο σημαντικο, για τι χρηση θα ειναι η μοτο???????

p@nos
02/01/2010, 13:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
Πας μάλλον για μεταχειρισμένο Bandit η Cbf (τα προηγούμενης γενιάς είχαν Abs και καρμπς αλλά δεν νομίζω να βρεθεί κανένα σε κούτα πλέον)


:wave2:


einai και πολυ ευκολα στη συντηρηση 4 καρμπ
:lol: :lol: :lol:

παντως (απ'οτι καταλαβα) για να ζηταει tubeless λαστιχα μαλλον κατι σε on-off ψαχνει...

byron
02/01/2010, 13:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
παντως (απ'οτι καταλαβα) για να ζηταει tubeless λαστιχα μαλλον κατι σε on-off ψαχνει...

Αν θέλει On-off με tubeless λάστιχα, μονο R1200GS ή Caponord θα πάει...:D

catmaster
02/01/2010, 13:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
einai και πολυ ευκολα στη συντηρηση 4 καρμπ
:lol: :lol: :lol:

παντως (απ'οτι καταλαβα) για να ζηταει tubeless λαστιχα μαλλον κατι σε on-off ψαχνει...

Εύκολα είναι αν ξέρεις τι κάνεις και αν δεν ξεκινήσεις περίεργα σκαλίσματα ... :D

DrBig
02/01/2010, 13:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από CB...K
Απαραιτήτως:
1) Μέχρι 782cc (για τα τέλη)
2) Να έχει καρμπυρατέρ (για απλότητα-αξιοπιστία)
3) Να έχει ABS (για ασφάλεια)
4) Να έχει tubeless ελαστικά (για λιγότερες επισκέψεις σε βουλκανιζατέρ)
5) Να μην είναι ψοφίμι (για ευνόητους λόγους...)
6) Να μην έχει σκυφτή θέση οδήγησης
7) Να έχει μια αξιοπρεπή (σχετικά) αξιοπιστία (υπάρχει κανείς που δεν το θέλει; ;) )

Δευτερευόντως:
8) Να έχει ήσυχο μοτέρ (θέλω να βολτάρω χωρίς πονοκέφαλο)
9) Να μην είναι BMW ή KTM (προσωπική προτίμηση)


Δεν με ενδιαφέρει η προέλευση (Ευρώπη ή Ιαπωνία), ούτε η επίσημη ή όχι εισαγωγή, ούτε ο αριθμός των κυλίνδρων, ούτε η παλαιότητα του μοντέλου...


Δεν ξέρω αν ζητάω πολλά, αλλά η βοήθειά σας θα είναι χρήσιμη!!!

Ευχαριστώ προκαταβολικά!


Για χρηση street, versys, street triple
Για χρηση on-off, transalp, vstrom
Aν κανεις και κανα σκοντο στα αξιωματα, κοιτα και το F650GS twin.
Aν κανεις κι'αλλο σκοντο κοιτα και την φαμιλια 690 της ΚΤΜ.

ΥΓ
Τα ΚΤΜ ειναι απο τις ελαχιστες (πολιτικες) μηχανες που ανεξαρτητως κατηγοριας εχουν στησιμο και αναρτησεις που φυσανε. Δεν ξερω τι εμπειρια εχεις, αλλα σε περιπτωση που δεν εχεις και πολυ μεγαλη, η ταπεινη μου αποψη ειναι πως αυτο ειναι και η πεμπτουσια της οδηγικης κ@βλας. Εκτος κι αν εισαι ο πλεον χαλαρος τυπος, οποτε αυτο δεν σε ενδιαφερει και πολυ.

p@nos
02/01/2010, 13:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Αν θέλει On-off με tubeless λάστιχα, μονο R1200GS ή Caponord θα πάει...:D


υπαρχει και σε japan

:D


184474

chris_honda
02/01/2010, 13:32
Φαντάσου να ζήταγε και γυναίκα :lol: :lol:

Panopticon7
02/01/2010, 13:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από CB...K
Απαραιτήτως:
1) Μέχρι 782cc (για τα τέλη)
2) Να έχει καρμπυρατέρ (για απλότητα-αξιοπιστία)
3) Να έχει ABS (για ασφάλεια)
4) Να έχει tubeless ελαστικά (για λιγότερες επισκέψεις σε βουλκανιζατέρ)
5) Να μην είναι ψοφίμι (για ευνόητους λόγους...)
6) Να μην έχει σκυφτή θέση οδήγησης
7) Να έχει μια αξιοπρεπή (σχετικά) αξιοπιστία (υπάρχει κανείς που δεν το θέλει; ;) )

Δευτερευόντως:
8) Να έχει ήσυχο μοτέρ (θέλω να βολτάρω χωρίς πονοκέφαλο)
9) Να μην είναι BMW ή KTM (προσωπική προτίμηση)


Δεν με ενδιαφέρει η προέλευση (Ευρώπη ή Ιαπωνία), ούτε η επίσημη ή όχι εισαγωγή, ούτε ο αριθμός των κυλίνδρων, ούτε η παλαιότητα του μοντέλου...


Δεν ξέρω αν ζητάω πολλά, αλλά η βοήθειά σας θα είναι χρήσιμη!!!

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Το καρμπυρατερ καιει πολυ παραπανω απο ενα ψεκαστο. Ολα αυτα σε ενα μηχανακι φιλε δεν μπορεις να τα βρεις. (αν αγορασεις 2-3 κατι γινεται)

SeNNinhA
02/01/2010, 15:01
Εμένα πάντως όλο αυτό μου κάνει VSTROM.

Απλά ξέχνα τα καρμπυρατέρ. Έχουν πεθάνει εδώ και πολύ καιρό και σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχει πια μάστορας που να ξέρει να τα ρυθμίζει σωστά. Απο θέμα απλότητας ακόμη και έτσι πάλι ο ψεκασμός ρυθμίζεται πολύ πιο εύκολα (και μάλιστα αυτόματα) σε σχέση με το καρμπυρατέρ ενώ και στο υψόμετρο δεν έχεις προβλήματα. Εκτός κι αν θέλεις και μπορείς εσύ να κάνεις τα service οπότε Ok.

CB...K
02/01/2010, 15:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
επισης δε μας λες τι εννοεις ψοφιμι...

για παράδειγμα, το Versys μου φαίνεται λίγο.

byron
02/01/2010, 15:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από CB...K
για παράδειγμα, το Versys μου φαίνεται λίγο.

Λίγο το Versys? :confused: :confused:

Δηλαδή για πόσα άλογα μιλάς ??

CB...K
02/01/2010, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Δε μας εχεις πει ομως το ποιο σημαντικο, για τι χρηση θα ειναι η μοτο???????

για τα πάντα φίλε menelae, εκτός από μεγάλα ταξίδια.

CB...K
02/01/2010, 15:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
παντως (απ'οτι καταλαβα) για να ζηταει tubeless λαστιχα μαλλον κατι σε on-off ψαχνει...
Είναι αλήθεια πως κλίνω προς τα εκεί! (αν και ξέχασα να γράψω πως θάθελα να έχει μεγάλη σχετικά απόσταση από το έδαφος).

CB...K
02/01/2010, 15:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Για χρηση street, versys, street triple
Για χρηση on-off, transalp, vstrom
Aν κανεις και κανα σκοντο στα αξιωματα, κοιτα και το F650GS twin.
Aν κανεις κι'αλλο σκοντο κοιτα και την φαμιλια 690 της ΚΤΜ.

ΥΓ
Τα ΚΤΜ ειναι απο τις ελαχιστες (πολιτικες) μηχανες που ανεξαρτητως κατηγοριας εχουν στησιμο και αναρτησεις που φυσανε. Δεν ξερω τι εμπειρια εχεις, αλλα σε περιπτωση που δεν εχεις και πολυ μεγαλη, η ταπεινη μου αποψη ειναι πως αυτο ειναι και η πεμπτουσια της οδηγικης κ@βλας. Εκτος κι αν εισαι ο πλεον χαλαρος τυπος, οποτε αυτο δεν σε ενδιαφερει και πολυ.
Εκτός του ότι δεν θέλω να ρισκάρω, θέλω κάτι πιο δυνατό από το 690...

...για εμένα προέχει η δύναμη από το στήσιμο, οπότε θα έκανα συμβιβασμό αν είχα να διαλέξω.

CB...K
02/01/2010, 15:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Λίγο το Versys? :confused: :confused:

Δηλαδή για πόσα άλογα μιλάς ??

νομίζω πως ο τρόπος που αποδίδει το TIger 1050 είναι το καλύτερο για εμένα, αλλά ο κυβισμός του...:sad:

CB...K
02/01/2010, 15:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Εμένα πάντως όλο αυτό μου κάνει VSTROM.

Απλά ξέχνα τα καρμπυρατέρ. Έχουν πεθάνει εδώ και πολύ καιρό και σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχει πια μάστορας που να ξέρει να τα ρυθμίζει σωστά. Απο θέμα απλότητας ακόμη και έτσι πάλι ο ψεκασμός ρυθμίζεται πολύ πιο εύκολα (και μάλιστα αυτόματα) σε σχέση με το καρμπυρατέρ ενώ και στο υψόμετρο δεν έχεις προβλήματα. Εκτός κι αν θέλεις και μπορείς εσύ να κάνεις τα service οπότε Ok.

Έχεις δίκιο, αλλά θα κάνω μόνος τις ρυθμίσεις, γι'αυτό δε με απασχολεί!

Θέλω να είμαι όσο το δυνατόν πιο ανεξάρτητος από αντ/πείες και συνεργεία!

Πάντως το Vstrom, αν και best seller, το έχω απορρίψει λόγω μικρής απόστασης από το έδαφος και επειδή επηρεάστηκα άσχημα από περιπτώσεις μονόπαντου τραβήγματος (όλα δεξιά!).

CB...K
02/01/2010, 15:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
Φαντάσου να ζήταγε και γυναίκα :lol: :lol:

Νομίζω είναι ξεκάθαρο: BaCuRi 1000 for ever! :lol: :lol:

CB...K
02/01/2010, 15:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
Ολα αυτα σε ενα μηχανακι φιλε δεν μπορεις να τα βρεις. (αν αγορασεις 2-3 κατι γινεται)

Φοβάμαι πως έχεις δίκιο, αλλά το ψάχνω μπας και βρεθεί κάτι με τους λιγότερους συμβιβασμούς.

QSpec
02/01/2010, 16:27
Ισως θα σε βόλευε κάποιο κανούργιο 4κύλινδρο 600άρι γυμνό.

FZ6, GSR, Hornet για παράδειγμα. Ψεκαστά φυσικά.

Panopticon7
02/01/2010, 16:30
Hornet με τιποτα, ειναι ψοφιο.

Road67
02/01/2010, 16:33
όλα αυτά που ζητάς τα έχει ένα μηχανάκι αλλά δεν είναι on off. Fazer 2004 και τελείωσες. Αν και αμφιβάλλω για τα abs της γενιάς του.

menelaos46
02/01/2010, 16:42
Επειδη μου φαινεσαι δυσκολος...

Πρωτα βρισκεις τι χρηση θα της κανεις.

Μετα ποσο που θα δωσεις.

Μετα τυπο μοτ/τας (on off street γυμνο)

Μετα τυπο μοτερ και προσωπικες προτιμησεις

Μετα βρισκεις ολα τα μοντελα που υπαρχουν και σε καλυπτουν με αυτα και αποφασιζεις.

SeNNinhA
02/01/2010, 16:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από CB...K
Έχεις δίκιο, αλλά θα κάνω μόνος τις ρυθμίσεις, γι'αυτό δε με απασχολεί!

Θέλω να είμαι όσο το δυνατόν πιο ανεξάρτητος από αντ/πείες και συνεργεία!

Πάντως το Vstrom, αν και best seller, το έχω απορρίψει λόγω μικρής απόστασης από το έδαφος και επειδή επηρεάστηκα άσχημα από περιπτώσεις μονόπαντου τραβήγματος (όλα δεξιά!).

Απλά δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις κάτι τέτοιο που ζητάς.

Να το πάμε με την εις άτοπο απαγωγή:


- Κυβικά < 782cc ----->

Από τα μονοκύλινδρα το ΚΤΜ 690 είναι ότι πιο δυνατό υπάρχει (63Hp) αλλά λές ότι δεν σου φτάνουν

Από τα δικύλινδρα τα δυνατότερα είναι το Vstrom με 67 (το Transalp έχει 59) και φυσικά το Dorsoduro με 92Hp αλλά αφού το Vsrom δεν σε ικανοποιεί από απόσταση από το έδαφος τότε μάλλον ούτε και Dorsoduro θα σε ικανοποιήσει. ΤΟ BMW F800GS με 85HP και ίσως ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος (δεν ξέρω σίγουρα) είναι α) BMW και β)798cc>782cc

Από τα παλιότερα κανένα μα κανένα δεν θα βρεις να είναι αρκετά δυνατό. Ακόμη και το Africa δεν ξεπερνούσε τους 60Hp.

Έχει υπόψην σου όμως ότι ακόμη και να βγει μελοντικά κάποιο αρκετά δυνατό με <782cc θα έχει προσανατολισμό street αναγκαστικά για να μπορεί να βγάλει με ασφάλεια την ιπποδύναμη στον δρόμο και άρα με μικρή απόσταση από το έδαφος και σκληρές σχετικά αναρτήσεις. Άσε που εαν γίνει κάτι τέτοιο θα είναι ΚΤΜ (η Aprilia ήδη έχει το Dorsoduro).


- Να έχει καρμπυρατέρ (άρα παλιό μοντέλο) και να είναι και <782cc και με ισχύ>63Hp δεν υπάρχει και φυσικά δεν θα υπάρξει (καρμπυρατερ τέλος)

- Τα tubeless ελαστικά σημαίνει ή ότι πας σε ακριβό μοντέλο μεγάλων κυβικών με τις νέας τεχνολογίας tubeless ζάντες με ακτίνες ή ότι πας σε μεσαίων κυβικών μεν αλλά με χυτές ζάντες και άρα προσανατολισμένο για άσφαλτο (οι χυτές δεν πάνε χώμα γιατί στραβώνουν και δύσκολα ισιώνουν) και άρα με χαμηλή σχετικά για τα δεδομένα σου απόσταση από το έδαφος.

Πρέπει να αποφασίσεις προς τι θέλεις πιο πολύ και ποιο σκοντο είσαι διατεθιμένος να κάνεις αλλιώς τζάμπα χάνουμε τον χρόνο μας εδώ πέρα.

byron
02/01/2010, 17:02
Αφού όλα όσα ψάχνεις στα καλύπτει το Tiger όπως είπες, τι ζόρι τραβάς που είναι 1050? :confused:

Τα 50? παραπάνω από ένα 750 σε χαλάνε? :confused: :confused:

CB...K
02/01/2010, 19:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Αφού όλα όσα ψάχνεις στα καλύπτει το Tiger όπως είπες, τι ζόρι τραβάς που είναι 1050? :confused:

Τα 50? παραπάνω από ένα 750 σε χαλάνε? :confused: :confused:

Να σας ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις σας!

Δεν είπα πως με καλύπτει σε όλα το Tiger! Αντίθετα, ούτε η σέλα του με βόλεψε, ούτε η απόσταση από το έδαφος είναι ικανοποιητική για μένα, ούτε η ιστορία-αξιοπιστία-αντιπροσωπεία του με καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό. Άσε που κοστίζει σχεδόν όσο και το hayabusa!! (είπα να κάνω πως δε με νοιάζει το κόστος, όχι όμως να παραβλέπω και τη σχέση τιμής/απόδοσης ενός εμπορεύματος!)

Όσο για τη διαφορά των 50 ευρώ, θάμουν ευτυχής αν έμεναν τόσο. Επειδή όμως ζω στη χώρα αυτή, δε θέλω αύριο-μεθαύριο να πιαστώ στη φάκα πληρώνοντας υπέρογκα τέλη-ασφάλειες-εφορίες επειδή επέλεξα να κάνω αξιοπρεπώς τη δουλειά μου (μετακίνηση) και το κέφι μου (βόλτες). (όπως παλαιότερα, που αν και άνεργος, πλήρωνα τρελά για την εποχή τέλη και εφορία, επειδή είχα στην κατοχή μου ένα 750 που δεν ήθελα και να πουλήσω!!).

(ΥΓ. Είπα να κάνουμε μια κουβέντα,

αν κουραστήκατε, ας την τελειώσουμε...)

p@nos
02/01/2010, 19:38
re file...αποσταση απο το εδαφος τι εννοεις?πανω απο μισο μετρο θες να εχει η περισσοτερο?

:confused: :confused: :confused: :look:

byron
02/01/2010, 19:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από CB...K
Να σας ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις σας!

Δεν είπα πως με καλύπτει σε όλα το Tiger! Αντίθετα, ούτε η σέλα του με βόλεψε, ούτε η απόσταση από το έδαφος είναι ικανοποιητική για μένα, ούτε η ιστορία-αξιοπιστία-αντιπροσωπεία του με καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό. Άσε που κοστίζει σχεδόν όσο και το hayabusa!! (είπα να κάνω πως δε με νοιάζει το κόστος, όχι όμως να παραβλέπω και τη σχέση τιμής/απόδοσης ενός εμπορεύματος!)

Όσο για τη διαφορά των 50 ευρώ, θάμουν ευτυχής αν έμεναν τόσο. Επειδή όμως ζω στη χώρα αυτή, δε θέλω αύριο-μεθαύριο να πιαστώ στη φάκα πληρώνοντας υπέρογκα τέλη-ασφάλειες-εφορίες επειδή επέλεξα να κάνω αξιοπρεπώς τη δουλειά μου (μετακίνηση) και το κέφι μου (βόλτες). (όπως παλαιότερα, που αν και άνεργος, πλήρωνα τρελά για την εποχή τέλη και εφορία, επειδή είχα στην κατοχή μου ένα 750 που δεν ήθελα και να πουλήσω!!).

(ΥΓ. Είπα να κάνουμε μια κουβέντα,

αν κουραστήκατε, ας την τελειώσουμε...)

Τα ΄χεις πολύ μπλεγμένα στο μυαλό σου. Μηχανάκι με 100 άλογα και ύψος μεγαλύτερο από Tiger θα βρεις μόνο σε κανένα R1200GS που ψιλο-αμφιβάλω.
Στο θέμα των τελών, (αν το ξέρεις) δεν υπάρχει εφορία-τεκμήρια κλπ στις μοτοσυκλέτες. :wave2:

SeNNinhA
02/01/2010, 19:44
Δεν έχει σημασία αν κουραστήκαμε αλλά να μιλάμε για πράγματα εφικτά και όχι στην σφαίρα του φανταστικού.

Γι αυτό θα πρέπει να αποφασίσεις σε ποιο τομέα θα κάνεις σκόντο από τις απαιτήσεις σου ώστε να μπορέσουμε όντως να σε βοηθήσουμε. Αλλιώς απλά να περιγράφει ο καθένας μας το ιδανικό μηχανάκι που απλά θα ήθελε να υπάρχει και να το γυρίσουμε το θέμα σε ευχές και θαύματα.

p@nos
02/01/2010, 19:44
το 990 adv...και αμα δε σου αρεσει που ειναι ΚΤΜ, κανε τραμπα με τα σουζουκι αυτοκολλητα του δουκα2, με χαρα θα σου τα δωσει...

chris_honda
02/01/2010, 19:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Δεν έχει σημασία αν κουραστήκαμε αλλά να μιλάμε για πράγματα εφικτά και όχι στην σφαίρα του φανταστικού.

Γι αυτό θα πρέπει να αποφασίσεις σε ποιο τομέα θα κάνεις σκόντο από τις απαιτήσεις σου ώστε να μπορέσουμε όντως να σε βοηθήσουμε. Αλλιώς απλά να περιγράφει ο καθένας μας το ιδανικό μηχανάκι που απλά θα ήθελε να υπάρχει και να το γυρίσουμε το θέμα σε ευχές και θαύματα.



+600

VALES
02/01/2010, 19:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
[Αλλιώς απλά να περιγράφει ο καθένας μας το ιδανικό μηχανάκι που απλά θα ήθελε να υπάρχει και να το γυρίσουμε το θέμα σε ευχές και θαύματα. [/B]




Και να ξαναβάλουν οι σερίφηδες την φωτό που ποστάρισα, και πήγε άδικα για ''μπάνιο'':rotflmao:

Dimitas
02/01/2010, 20:04
Εγώ φταίω τώρα να ρίξω λάδι στη φωτιά??? Πάρε άφρικα να βρεις την υγειά σου άνθρωπέ μου να μην ξανακοιτάξεις μηχανάκι, και όπως είπε ένας σοφός κάπου στο φόρουμ : "να αφήσεις ένα μηχανάκι στα παιδιά σου κ στα εγγόνια σου, να το οδηγάνε να σε θυμούνται και να σχωρναν τα πεθαμένα σου"!! :beer: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol: :beer:

GABBER
02/01/2010, 20:11
...Και αν σου κατσει...
Καλη επιτυχια!!!

byron
02/01/2010, 20:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dimitas
και όπως είπε ένας σοφός κάπου στο φόρουμ : "να αφήσεις ένα μηχανάκι στα παιδιά σου κ στα εγγόνια σου, να το οδηγάνε να σε θυμούνται και να σχωρναν τα πεθαμένα σου"!!

Αστο φίλε.... Αμα είναι να τρώω στη μάπα ένα μηχανάκι με σκοπό να το γράψω στη διαθήκη μου, ας παίξω με τα λεφτά κανα joker μπας και δω κανένα μνημόσυνο της προκοπής. :wave2:

Dimitas
02/01/2010, 20:37
έτσι το είπα, γιατί με το που ακούγεται η λέξη άφρικα γίνεται χαμός!! βοηθήστε τον άνθρωπο

Road67
03/01/2010, 01:37
Αφού κάπου τελικά θα κάνεις σκόντο ας είναι στα κυβικά. Πάρε το varkadero μια χαρά μηχανή είναι.

CB...K
03/01/2010, 11:46
Είπα να μην απαντήσω (γιατί οι περισσότεροι δείχνετε άνθρωποι που δεν θέλετε να ακούτε τις απόψεις που διαφέρουν από τις δικές σας) , αλλά επειδή μας διαβάζει κόσμος, πρέπει να το κάνω, και ας κρίνει ο καθένας.

Αγαπητέ byron,

Από πότε τα γούστα και οι επιθυμίες κάποιου οδηγούν στο συμπέρασμα πως : «Τα ΄χει πολύ μπλεγμένα στο μυαλό του»;

Είπες πως: «Στο θέμα των τελών, (αν το ξέρεις) δεν υπάρχει εφορία-τεκμήρια κλπ στις μοτοσυκλέτες.» Είπα εγώ το αντίθετο; Αν διάβαζες προσεκτικά, θα έβλεπες πως φοβάμαι το αύριο(στηριζόμενος και στο παρελθόν)! Και αν σε παραξενεύει αυτό, ίσως οφείλεται στο ότι δεν γνωρίζεις πως παλαιότερα ίσχυαν τα τεκμήρια, με τα οποία πλήρωνες φόρο ανάλογο των οχημάτων που είχες στην κατοχή σου, άσχετα με το εισόδημα από την εργασία σου! (έγραψα πως πλήρωνα, αν και άνεργος).

Αγαπητέ p@no,

Αν δεν μου αρκεί η απόσταση των 20cm και θέλω πχ.25cm ή 30cm, σημαίνει πως είναι σαν να θέλω 50cm? Δεν έχω δικαίωμα δικής μου γνώμης και άποψης; Σε τι βοηθάει η ειρωνεία του αν θέλω 50cm ή παραπάνω;


«Δεν έχει σημασία αν κουραστήκαμε αλλά να μιλάμε για πράγματα εφικτά και όχι στην σφαίρα του φανταστικού.

Γι αυτό θα πρέπει να αποφασίσεις σε ποιο τομέα θα κάνεις σκόντο από τις απαιτήσεις σου ώστε να μπορέσουμε όντως να σε βοηθήσουμε. Αλλιώς απλά να περιγράφει ο καθένας μας το ιδανικό μηχανάκι που απλά θα ήθελε να υπάρχει και να το γυρίσουμε το θέμα σε ευχές και θαύματα.»

Αγαπητέ Senninha,
Σε ευχαριστώ για την καλή σου πρόθεση να με βοηθήσετε, ωστόσο, θέλω να επισημάνω το εξής:
Για να πάρω κάτι πρέπει να μου αρέσει και να μου κάνει τη δουλειά μου.
Να αρέσει στα δικά μου γούστα (όσο παράλογα και αν είναι για τους άλλους -πολλούς ή λίγους).
Να κάνει τη δουλειά που θέλω εγώ, και όχι το τμήμα marketing της εταιρείας που το πουλάει.
Γι’αυτό και ψάχνω για να κάνω (αν τελικά κάνω&#8230 ;) )τους λιγότερους συμβιβασμούς, στους τομείς που θεωρώ λιγότερο σημαντικούς.
Δεν θα πέσω υποχρεωτικά στη λούμπα να διαλέξω από αυτά που πουλάνε, επειδή δεν θάχω άλλη επιλογή! Μένω και με το ρημάδι που έχω και ψιλοκάνω τη δουλειά μου! (όχι όμως το κέφι μου!) Δεν θα δώσω μια περιουσία, για να πάρω κάτι αν δε με καλύπτει στα βασικότερα όσων επιθυμώ! Ας μη ξεχνάμε, πως η μηχανή δεν είναι και είδος πρώτης ανάγκης, εγώ δεν θα πάθω κάτι αν δεν την αγοράσω τώρα αλλά σε ένα ή δύο χρόνια! (αυτό το τελευταίο το λέω με αφορμή το καινούριο φερινγκάτο Suzuki GSX 650, που κάποιοι που το ήθελαν με ABS το πήραν χωρίς, επειδή δεν μπορούσαν να περιμένουν πότε θα έρθει με ABS!!! ;έκαναν δηλαδή το κέφι του αντιπροσώπου, και όχι το δικό τους! Αυτό έφερε, αυτό πήραν!)
Οι περισσότεροι που μου απαντήσατε, θεωρείτε δεδομένη την αγορά, και βάσει αυτής σκέφτεστε και αποφασίζετε! Εγώ είμαι της άποψης πως αν δεν βρώ αυτό που θέλω, σχεδόν όπως το θέλω –ειδικά σε αυτά τα ποσά –δεν το αγοράζω! Τώρα αν κάποιοι έχουν εισοδήματα που τους επιτρέπουν τέτοιες δοκιμές, με γειά τους και χαρά τους! Και μη μου πεί κανείς πως η μοτοσυκλέτα είναι κ@@λα και η κ@@λα πληρώνεται, γιατί αυτό είναι το παραμύθι που συμφέρει όλο το κύκλωμα της εμπορίας (και για άλλα προϊόντα όπως πχ το Hi-Fi), και ισχύει σε χώρες σαν τη δική μας με χαμηλό (ακόμη?) επίπεδο καταναλωτικής συνείδησης. (ίσως και λόγω ευνοϊκού κλίματος και του πιο θερμού ταμπεραμέντου μας!).

SeNNinhA
03/01/2010, 12:13
Οπότε η απάντηση έιναι ότι αφού δεν κανείς σκοντο ούτε στην ιπποδυναμη ούτε στα κυβικά ούτε στην απόσταση από το έδαφος ούτε καν στον ψεκασμο, απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ μηχανή που να σε ικανοποιεί.

Τέλος συζήτησης.-

Και μάλιστα ούτε και πρόκειται να υπάρξει διότι:

α) δεν βγαίνουν πια μηχανές με καμπυρατερ διότι δεν περνάνε προδιαγραφές ρύπων

β) οι δυνατές μηχανες θα είναι προσανατολισμενες αναγκαστικά για δρόμο και άρα χαμηλές για τα στάνταρ σου

γ) δεν μπορείς να βγάλεις από μονοκυλινδρο πολλούς ίππους χωρίς να θυσιασεις την αξιοπιστία του σε επίπεδα ωρών λειτουργίας.

δ) μόνο η Aprilia και η ΚΤΜ παίζει σε δικυλινδρα on-off και καμία τους δεν σου κάνει.

CB...K
03/01/2010, 12:24
Έγραψα: "Γι’αυτό και ψάχνω για να κάνω (αν τελικά κάνω ) τους λιγότερους συμβιβασμούς, στους τομείς που θεωρώ λιγότερο σημαντικούς."

CB...K
03/01/2010, 12:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
α) δεν βγαίνουν πια μηχανές με καμπυρατερ διότι δεν περνάνε προδιαγραφές ρύπων


Γι'αυτό και ίσως να είναι ο πρώτος μου συμβιβασμός...

SeNNinhA
03/01/2010, 13:03
Άσχετα με το καρμπυρατέρ θα πρέπει να κάνεις τουλάχιστον άλλο ένα συμβιβασμό είτε σε κυβικά είτε σε ιπποδύναμη είτε σε απόσταση από έδαφος.

Δεν υπάρχει άλλη επιλογή και μην περιμένεις να υπάρξει.


Τα πιο κοντινά σε αυτό που θέλεις είναι:

ΚΤΜ 950 Adventure
+ : Ψηλή, δυνατή, καλοστημένη, με καρμπυρατέρ
- : 950cc, KTM

KTM 990 Adventure
+ : Ψηλή, δυνατή, καλοστημένη
- : 990cc, KTM, με ψεκασμό

BMW 1150/1200
+ : Ψηλή, σχετικά δυνατή, καλοστημένη
- : 1150/1200cc, BMW, με ψεκασμό

Africa 750 XRV
+ : Ψηλή, με καρμπυρατέρ, 750cc
- : 60Hp, παλιό μοντέλο, ζάντες με σαμπρέλα

Aprilia Dorsoduro
+ : Πολύ δυνατή 90+Hp, καλοστημένη, 750cc
- : Χαμηλή απόσταση από το έδαφος

Aprilia Dorsoduro
+ : Δυνατή 85Hp, καλοστημένη
- : 800cc, όχι ιδιαίτερα μεγάλη απόσταση από το έδαφος

Tiger 955 ή Tiger 1050

Είναι κάπου ανάμεσα στα αντίστοιχα BMW & KTM

Vsrom 650-1000

Αλλά το έχεις αποκλείσει


Το θέμα με tubeless ελαστικά δεν το θεωρώ σοβαρό. Λύνεται εξ'άλλου με αλλαγή ζάντας (κοστίζει) είτε με mousse είτε με μπάλες είτε απλά με ενισχυμένες σαμπρέλες. Άλλωστε το να κουβαλάς 1-2 fast μαζί σου και μερικές αμπούλες CO2 δεν είναι πρόβλημα. Τις αμπούλες τις χρειάζεσαι ούτως ή άλλως.

Επιπλέον να ξέρεις ότι οι χυτές ζάντες για να έχεις tubeless ελαστικά δεν σου επιτρέπουν να ανεβοκατεβαίνεις πεζοδρόμια, να πηγαίνεις χώμα και γενικά θέλουν προσοχή γιατί στραβώνουν εύκολα και ισιώνουν δύσκολα. Οπότε η απόσταση από το έδαφος που θέλεις να έχεις πάει άχρηστη με χυτές ζάντες.

p@nos
03/01/2010, 13:35
hypermotard 796...


kai oi απαντησεις ειναι τετοιες, γιατι αυτα που ζητας ανοικους στη σφαιρα του φανταστικου...

δε μπορεις να εχεις αυτα που ζητας...κι εγω θελω μια μοτο τρανσφορμερ...οταν βλεπει δρομο να γινεται 300 αλογα, 2 μετρα μακρυα, χαμηλη σα σαυρα, οταν βλεπει χωμα να γινεται 100 κιλα, και να εχει αποσταση απο το εδαφος μισο μετρο κλπ κλπ κλπ...

καλα σου τα πε ο βυρωνας οτι τα εχεις μπλεγμενα στο μυαλο σου, μιας και δε ξερεις τι υπαρχει και τι οχι...εσυ το εβαλες στα μοντελα...
θα μπορουσες να ανοιξεις ενα θρεντ στους προβληματισμους, και να πεις τη μοτο που ονειρευεσαι...

CB...K
03/01/2010, 19:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA


Το θέμα με tubeless ελαστικά δεν το θεωρώ σοβαρό. Λύνεται εξ'άλλου με αλλαγή ζάντας (κοστίζει) είτε με mousse είτε με μπάλες είτε απλά με ενισχυμένες σαμπρέλες. Άλλωστε το να κουβαλάς 1-2 fast μαζί σου και μερικές αμπούλες CO2 δεν είναι πρόβλημα. Τις αμπούλες τις χρειάζεσαι ούτως ή άλλως.

Επιπλέον να ξέρεις ότι οι χυτές ζάντες για να έχεις tubeless ελαστικά δεν σου επιτρέπουν να ανεβοκατεβαίνεις πεζοδρόμια, να πηγαίνεις χώμα και γενικά θέλουν προσοχή γιατί στραβώνουν εύκολα και ισιώνουν δύσκολα. Οπότε η απόσταση από το έδαφος που θέλεις να έχεις πάει άχρηστη με χυτές ζάντες.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τον κόπο σου!!!

Έχεις δίκιο και για τα δύο παραπάνω θέματα!

Road67
03/01/2010, 20:03
Θα μου επιτρέψεις CBK να πω κάτι χωρίς να το παρεξηγήσεις; Προέρχομαι από street μοτο και πάντα είχα και μικρή και μεγάλη μοτό για να μπορώ να ανταπεξέλθω και στην κ@βλα μου αλλά και στις δουλειές μου. Κάτι η γενικότερη στενότητα, κάτι το γιατί ρε γαμώτο αποφάσισα πως πλέον δε με εξυπηρετεί αυτή η προοπτική και θέλω να έχω μόνο μία μοτό, ή αν αποφασίσω να έχω περισσότερες να μην είναι για να συμπληρώνει η μία τις ελλείψεις της άλλης αλλά για το χούι μου και μόνο. Έτσι στράφηκα αναγκαστηκά στα on off. Δεν έχω πάρει ακόμη κανένα γιατί κι εγώ τα έχω μπλεγμένα στο μυαλό μου. Δεν υπήρξα ποτέ κάτοχος τέτοιων μοτό και έχω μια ασαφή εικόνα του τι μπορούν και του τι δε μπορούν να κάνουν. Επιπλέον το ένα μου ξινίζει το άλλο μου βρωμάει. Θέλω tubeless, αλλά το tubeless όπως σου είπε ο Σενίνας έχει ντεζαβαντάζ στα ζογκλερικά που πλέον αναγκαζόμαστε να κάνουμε εντός πόλης. Θέλω μεγάλη απόσταση απ' το έδαφος αλλά αυτό στο ταξίδι θα είναι τόσο αρνητικό λόγω στροβιλισμών σα να έπαιρνα γυμνό (κι επειδή θυμάμαι τα ταξίδια με το SF σπάζομαι). Θέλω μεγάλη ιπποδύναμη και να ξεκινάει από χαμηλά, αλλά δεν τη βρίσκω. Και επειδή θυμάμαι εκείνες τις εποχές κι εγώ προτιμώ να μην πάρω κάτι πάνω από 800 κυβικά γιατί το κλίμα εν Ελλάδι περίεργο μου μυρίζει μη μας την κάνουν πάλι.
Η διαφορά μας είναι οτι εγώ έχω μείνει α-μήχανος ενώ εσύ μπορείς να περιμένεις. Εσένα σε παίρνει να μην είσαι υποχωρητικός, εμένα πάλι όχι. Γι' αυτό και ψάχνω να δω κάτι που θα έπρεπε να κάνεις κι εσύ όχι γιατί δε μπορείς να περιμένεις αλλά γιατί δε θα βρεις αυτό ακριβώς που θες. Να βρω με ποιούς συμβιβασμούς θα μπορέσω να ζήσω και να συνυπάρξω με την επόμενη μοτό. Γιατί κακά τα ψέματα καβαλάς μια μοτό και βγάζεις κάποια συμπεράσματα, υπάρχουν όμως μικρές στιγμές, καθημερινές στιγμές που μόνο ως κάτοχος μπορείς να καταλάβεις.

Dimitas
03/01/2010, 20:20
Μπράβο στον road67 γιατί μίλησε ωραία και με προσωπική εμπειρία κ επιχειρήματα.

CB...K
03/01/2010, 20:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Θα μου επιτρέψεις CBK να πω κάτι χωρίς να το παρεξηγήσεις;
....
....
Γιατί κακά τα ψέματα καβαλάς μια μοτό και βγάζεις κάποια συμπεράσματα, υπάρχουν όμως μικρές στιγμές, καθημερινές στιγμές που μόνο ως κάτοχος μπορείς να καταλάβεις.

Δεν βλέπω κάτι κακό για να το παρεξηγήσω φίλε Road67!

Και αν το δούμε ρεαλιστικά, συμφωνώ μαζί σου: πρέπει να συμβιβαστούμε γιατί η ζωή είναι μικρή (και τα χρόνια της ασφαλούς οδήγησης μοτοσυκλέτας συνεχώς λιγοστεύουν!).

Προσπαθώ να συμβιβάσω τα ασυμβίβαστα; Ίσως!

Να μην κάνω όμως μια προσπάθεια; Να πάω να πάρω ότι μού γυαλίσει χωρίς έρευνα και δεύτερες σκέψεις αλλά και απόψεις άλλων; Δεν είναι και αυτό μια από τις ευλογίες του διαδικτύου που μπορεί κανείς να αξιοποιήσει; (ε, κι'αν κάποιοι ενοχλήθηκαν τόσο από τις απόψεις μου, ας μην ανησυχούν, η πιάτσα δεν χαλιέται από μόνο έναν "παράξενο")

Panopticon7
03/01/2010, 20:28
Θα το λιβανισεις πολυ το θεμα και στο τελος δεν θα παρεις καμια ομως...
Το ξερω γιατι καποτε και εγω ετσι σκεφτομουν, μου αρεσε να σχεδιαζω μονο.

CB...K
03/01/2010, 20:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
Θα το λιβανισεις πολυ το θεμα και στο τελος δεν θα παρεις καμια ομως...

Πως το λες αυτό με τόση σιγουριά;

Αλλά και έτσι να είναι, είναι κατακριτέο;

VALES
05/01/2010, 22:41
Παιδιά μη το παρατήσουμε το θέμα...βρήκα αγοραστή για το δικό μου και τον τρενάρω από μέρα σε μέρα.