Σύνδεση

View Full Version : προς οσους εχουν παθει ατυχημα με μηχανη



Rezeguet
27/05/2005, 13:12
το βαζω και δω γιατι εκει που ο εβαλα αρχικα δεν το βλεπει και κανεις, αλλωστε πιο καλα ειναι δω.

Rezeguet
27/05/2005, 13:12
και αλλη μια φωτο

Rezeguet
27/05/2005, 13:15
Λοιπον εγραψα οτι θελει καλιμπραρισμα και οτι εχω βρει φαναρτζη για να φτιαξει το ρεζερβουαρ. Ψαχνω ακομα μηχανουργο αλλα θελω να ρωτησω κατι αλλο.

Τι πρεπει να προσεξω τωρα pου θα παω να δω τι εχει παθει? Εκτος τωρα το πιρουνι το καλιμπραρισμα το ρεζερβουαρ και το τιμονι. Το ψαλιδι ειναι αλουμινιο. Mαλον οχι το ψαλιδι, αν και η ζαντα δεν εχει παθει τιποτα. Ισως λετε να θελει ζυγοσταθμιση? Επισης υπαρχει περιπτωση να εχουν κουνηθει πραγματα εσωτερικα του κινητηρα δηλ δισκοι στροφαλοι μπιελες αλλα και να εχει πχ φυγει απο την θεση του το καρμπιρατερ ή ξερω γω η εξατμιση να μην καθεται καλα στην εξαγωγη?

Αυτα κ ολες ο απαντησεις καλοδεχουμενες.
:wave2:

Φιλικα
Rez

Rezeguet
27/05/2005, 13:17
και αλλη μια... δεν φαινονται πολλα αλλα τη βαζω.

OldMan
27/05/2005, 13:54
:lol: :rotflmao: :lol:

ΚΑΠΟΙΟΣ εδώ μέσα ΔΕΝ θα ξανακαβαλούσε μηχανή ΠΟΤΕ .....

:lol: :beer: :beer: :lol:

Rezeguet
27/05/2005, 14:00
....
εγω ρωτω σοβαρα εσυ μου γαμας το ποστ (ναι τωρα θαρχισουν ολοι να το γαμανε)

τεσπα... αφου δεν εχει κανεναν σοφο να μου απαντησει....

Ολντ μαν, το ποτε ειναι σχετικο. Οπως και η ταχυτητα και το μεγεθος, ετσι και ο χρονος. Εμενα ετυχε το χρονικο διαστημα ''ποτε'' να γινει ''οταν φτιαξω τη μηχανη μου'' εξαιτιας πολλων λογων και ενος Ζ750 , τι να κανουμε... :rolleyes: :rolleyes: :dizzy: :wacko:

Tropeas
27/05/2005, 14:01
Δεν θα την πας σε συνεργείο να τα δει όλα αυτα?

KeLeYTiS
27/05/2005, 14:03
Πηρε σκελετο?

Αν οχι αλλαξε καλαμια,πανω κατω πλακες τιμονιου,τεποζιτο (φουσκωμα,βαψιμο) τσεκαρε την ζαντα μην πηρε και αυτη καθως και το τιμονι....

Το μοτερ δεν φαινεται να εχει κατι οσο για το αν εφυγε ο στροφαλος απο την θεση του ...... θα επρεπε το μηχανακι να ειχε γινει ηχος και φως......

Αν εχει παρει σκελετο δωστο....... :cry:

rd350lc
27/05/2005, 14:05
giati den to pas se ena mhxaniko na sto koitaksei???
apo tis photo perimeneis na bgaleis akrh gia to ti zhmies exei to mhxanaki??
afou etsi kai allios mono sou den prokeite na to ftiakseis, an den paei to mhxanaki sto mhxaniko mporei na paei o mhxanikos sto mhxanaki kai den nomizo na se xreosh epeidh tha to dei.
:wave2:

idi
27/05/2005, 14:08
στις φωτο παντως δε φαίνεται μεγαλη ζημια

σιγουρα θες τιμονι και καλαμια για να κυκλοφορήσεις

μετα σιγα σιγα βαζεις φλας, φτερο και φουσκώνεις τεποζιτο

ζαντα πηρε?

α θες και λαστιχα... ευκαιρία ειναι

johnpan
27/05/2005, 14:23
ρε παιδιά λίγες ερωτησεις:

Το ντεπόζιτο δεν είναι επικύνδυνο αφού έχει ταλαιπωρηθεί έτσι, σε μια δευτερη πτώση να ανοίξει και να χυθεί βενζίνη με τα επακόλουθά της?

Αν το φουσκώσει είναι οκ όπως πρώτα στο σχήμα?

idi
27/05/2005, 14:25
γιατι αεριο εχει μεσα? :confused: :confused: :confused:

sniper
27/05/2005, 14:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
ρε παιδιά λίγες ερωτησεις:

Το ντεπόζιτο δεν είναι επικύνδυνο αφού έχει ταλαιπωρηθεί έτσι, σε μια δευτερη πτώση να ανοίξει και να χυθεί βενζίνη με τα επακόλουθά της?

Αν το φουσκώσει είναι οκ όπως πρώτα στο σχήμα?

Θα σε εκπλήξω αν σου πω ότι δεν είσαι ο πρώτος σ' αυτόν τον πλανήτη που πέφτει με μηχανή; Βέβαια, λογικό είναι να έχεις αυτές τις απορίες.... :D

Πήγαινέ την στον μηχανικό σου και αυτός θα σου λύσει τις απορίες σου. Με της φωτογραφίες δεν βγάζεις άκρη....

johnpan
27/05/2005, 15:01
sniper για άλλη μια φορά σε πιάνω βιαστικό να μη διαβάζεις καλά τα ποστ. ΔΕΝ ΕΠΕΣΑ ΕΓΩ! ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΕΓΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Και ξαναλέω τις ερωτήσεις για όσους δεν κατάλαβαν:

1. το φουσκωμένο ρεζερβουάρ δεν είναι επικύνδυνο να ανοίξει αν ξαναπέσεις?

2. αν το φουσκώσεις θα αποκτήσει το σχήμα που του έδωσε η Χοντα ή ότι να 'ναι?

αυτά

Julius
27/05/2005, 15:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Rezeguet
Λοιπον εγραψα οτι θελει καλιμπραρισμα και οτι εχω βρει φαναρτζη για να φτιαξει το ρεζερβουαρ. Ψαχνω ακομα μηχανουργο αλλα θελω να ρωτησω κατι αλλο.

Τι πρεπει να προσεξω τωρα pου θα παω να δω τι εχει παθει? Εκτος τωρα το πιρουνι το καλιμπραρισμα το ρεζερβουαρ και το τιμονι. Το ψαλιδι ειναι αλουμινιο. Η συγκρουση ηταν πλαγιομετωπικη δηλαδη μαλον οχι το ψαλιδι, αν και η ζαντα δεν εχει παθει τιποτα. Ισως λετε να θελει ζυγοσταθμιση? Επισης υπαρχει περιπτωση να εχουν κουνηθει πραγματα εσωτερικα του κινητηρα δηλ δισκοι στροφαλοι μπιελες αλλα και να εχει πχ φυγει απο την θεση του το καρμπιρατερ ή ξερω γω η εξατμιση να μην καθεται καλα στην εξαγωγη?

Αυτα κ ολες ο απαντησεις καλοδεχουμενες.
:wave2:

Φιλικα
Rez


Pigeneto se ena synergeio kai autoi kseroun ti prepei na kanoune,

tora meso fotografion kai web..... oti kai na diavaseis tha einai anakrives

dez
27/05/2005, 15:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
Pigeneto se ena synergeio kai autoi kseroun ti prepei na kanoune,

tora meso fotografion kai web..... oti kai na diavaseis tha einai anakrives

ετσι οπως τα λεει. Μεσω φωτογραφιων και web, MONO εκμαθηση drift :rotflmao:

Rezeguet
27/05/2005, 18:58
ευχαριστω παιδια.

Το μηχανακι το εχω απο τοτε που επεσα στο συνεργειο, το θεμα ειναι οτι ειναι μαπας και ηταν ο ιδιος που μου ειχε πει ''Ζημια? Ε, 3 χιλιαρικα'' οποτε καταλαβαινετε τωρα. Ενας μου ειχε πει να ισιωσω το καλαμι αντι να το παρω καινουργιο. Δεν εχω βρει ακομα αλλα μπορω πχ να ξεβιδωσω καλαμι και να το παω ναμου το φτιαξουν, αρκει να συμφερει. (δηλ η λειτουργια της αναρτησης να ειναι ιδια με πριν και η τιμη της επισκευης μικροτερη απο την αγορα καινουργιας). Ελεγα τωρα μηπως μπορει να εχει μετακινηθει κανα εξαρτημα. Τωρα ο στροφαλος κλπ μαλον οχι αλλα πχ καρμπιρατερι γινεται να εχει φυγει απο την θεση του.

Και γιατι λετε 'αν εχει παρει ο σκελετος πουλα το'? Δεν φτιαχνεται με καλιμπραρισμα?

sniper
27/05/2005, 23:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
sniper για άλλη μια φορά σε πιάνω βιαστικό να μη διαβάζεις καλά τα ποστ. ΔΕΝ ΕΠΕΣΑ ΕΓΩ! ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΕΓΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Και ξαναλέω τις ερωτήσεις για όσους δεν κατάλαβαν:

1. το φουσκωμένο ρεζερβουάρ δεν είναι επικύνδυνο να ανοίξει αν ξαναπέσεις?

2. αν το φουσκώσεις θα αποκτήσει το σχήμα που του έδωσε η Χοντα ή ότι να 'ναι?

αυτά

και μετά λέμε ότι ο καυστικά σαρκαστικός Άφρο έχει άδικο....
(χαίρομαι ότι δεν είσαι εσύ που έπεσες αλλά και οι προηγούμενοι από μένα σε σενα αναφέρθηκαν, οπότε παρασύρθηκα)

Έχουμε και λέμε λοιπόν :

1. Εξαρτάται πως θα πέσεις, με τι ταχύτητα, που θα βρεις αν θα βρεις και άλλα πολλά.....

2. Όταν λέμε το "φουσκώνεις" δεν εννοούμε ότι το δίνουμε στον King Kong να το φουσκώσει αλλά ότι με την πίεση του αέρα επανέρχεται στο αρχικό του σχήμα... Θα φαινόταν τουλάχιστον αστείο να καβαλάς CBF250 και να έχεις ντεπόζιτο από Africa...... :alien:

Όσο για σένα που έπεσες

Αρχικά δημιουργήθηκε από Rezeguet
Και γιατι λετε 'αν εχει παρει ο σκελετος πουλα το'? Δεν φτιαχνεται με καλιμπραρισμα?

έρχεται αλλά ποτέ στο απόλυτο όπως βγήκε από το εργοστάσιο... και λέμε πούλα το γιατί η γεωμετρία και άρα η συμπεριφορά της μηχανής αλλάζει (κακώς λέμε πούλα το... θα έπρεπε να λέμε "Πέτα το")

:smokin:

KeLeYTiS
28/05/2005, 00:15
Εκτος αυτου φαντασου τον σκελετο σου σαν ενα πηρουνι....

Στην αρχη ειναι σκληρο και στην σωστη θεση... το λυγιζεις και το ξαναφερνεις στην θεση του...

Μολις το ξαναλυγισεις δεν λυγιζει πιο ευκολα???

Ακομα και καλιμπρα μαγκα να εχεις δεν προκειται να ερθει οπως πριν και σε επομενο τρακαρισμα δεν ξερεις τι μπορει να συμβει εκτος του οτι σιγουρα θα στραβωσει πολυ πιο ευκολα....

gmakris
28/05/2005, 07:50
Συναδελφος χτυπησε ασχημα το νεο του Fazer και αλλαζει ακομη και ολοκληρο το πλαισιο (1.200 ευρα παρακαλω) το οποιο εχει σπασει.

Επειδη στη περιπτωση μας εδω το πλαισιο ειναι σιδερενιο, ειναι ευκολοτερο να διορθωθει το προβλημα υποθετω οτι για να χασει την αντοχη και τις ιδιοτητες του το μεταλο θα πρεπει να εχει διπλωσει αρκετα - ενα μικρο στραβωμα δεν πιστευω οτι θα του δημιουργησει προβλημα...

:wave2:

Rezeguet
28/05/2005, 12:03
δηλαδη με αλλα λογια γ@μησέ τα, ε...?
:sick: :( :( :(

τι να πεις τωρα.. Ελπιζω να μην επαθε τιποτα σοβαρο...

Και κατι αλλο, σημερα που πηγα στον φαναρτζη μου ειπε οτι αν εχει μεγαλο βαθουλωμα τοτε πολυ δυσκολα φτιαχνεται γιατι στο ισιωμα με και μετα στην συγκοληση μπορει να αρπαξει φωτια και μαλιστα αργοτερα μπορει να σκουριασει απο μεσα οποτε η βενζινη νοθευεται και μπουκωνει το καρμπιρατερ... Τωρα ισχυουν αυτα που λεει ο ανθρωπος η μηπως ισχυουν σε μικροτερο βαθμο και δεν πολυπειραζει η σκουρια? Γιατι ενταξει, πιστευω να αναφλεχτει λιγο δυσκολο αμα εχει καθαριστει καλα, αλλα αμα οντως πιασει σκουρια μακροπροθεσμα θα υπαρχει προβλημα πιθανως.

KeLeYTiS
28/05/2005, 12:44
Eχει τρυπησει?
Αν εχει τρυπησει μονο θα παιξει συγκολληση αλλιως δεν βλεπω τον λογο και αν παρει φωτια θα παρει την ωρα που το κολλανε....ΕΜΠΕΙΡΟΙ τεχνικοι.........

Για τις σκουριες που λες παιζουν παλι 2 εκδοχες
Η ειναι γαλβανισμενο απο μεσα αρα δεν εχεις προβλημα οτι και να γινει
Η δεν ειναι που ετσι και αλλιως καποια στιγμη θα πιασει σκουρια (μετα απο χρονια)

Συνηθως τα φουσκωνουν και ερχονται περιπου στην αρχικη τους μορφη αλλα μενουνε τσαλακες οι οποιες στοκαρονται μετα....

Οσο για το σκελετο και τα καλαμια εγω προσωπικα δεν καβαλαω τιποτα που εχει στραβωσει εστω και λιγο και εχει ξανα ισιωσει....

Μπορει να ειμαι ψειρας αλλα ακομα ζω :smilea:

KeLeYTiS
28/05/2005, 12:45
Α ναι και αν εχει παρει σκελετο δεν λεω ΠΟΥΛΑ ΤΟ σε καποιον αλλο κακομοιρη

Πουλα το για ανταλλακτικα ...... :D

gcrook
30/05/2005, 02:10
Σχετικα με τα καλαμια μιας και στα αλλα με καλυψαν τα παιδια.
Σιγουρα εχει παρει και η γεφυρα στα πιρουνια αποτε θα την πας και αυτη στην καλιμπρα, και επισης θα κοιταξεις και τον αξονα του εμπρος τροχου, που ειναι καπως επιρρεπης σε στρεβλωσεις.

Το ρεζερβουαρ αμα δεν εχει τσακισει πολυ σε γωνια επανερχεται χωρις προβλημα.
Η ζαντα σου ειναι ενταξει;
Αν οχι, στην καλιμπρα και αυτη:lol:

Οσο για το πλαισιο μη μασας.
Δεν στραβωνει ετσι ευκολα, οτι ηταν να παρει το μαζεψε το μπροστινο σου συστημα.
Να σου τσεκαρουν και το λαιμο (οχι τον δικο σου του πλαισιου), μην εχει κανει ραγισμα(ευχομαι οχι), στο σημειο που ενωνεται με τα καλαμια.

Αυτα, κατα τα αλλα μη μασας η πισω ζαντα και τα δισκοφρενα μαλλον ειναι μια χαρα αλλα κακου κακου κανε μια εξαερωση και αλλαξε τακακια.:lol:

Αχ ταλαιπωρε νεε, σε νιωθω!

xxxristos
30/05/2005, 05:20
Επειδή έχω διαβάσει ΠΟΛΛΑ τραγελαφικά σε αυτό το post που καταδικνύουν πόσο λίγα γνωρίζουν οι αναβάτες για τις μηχανές τους, αλλά και επειδή λέγονται απόψεις εδώ χωρίς να τεκμηριώνονται, αλλά κυρίως επειδή σε ΠΑΩ φίλε Rez, θα πώ κι εγώ τη μαλακία μου:

1. Άν είχα το μηχανάκι στα χέρια μου θα το επισκεύαζα με 200 ευρώ. Άν το πήγαινα στους ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ μάστορες να το φτιάξουν θα χρειαζόμουν το πολύ 500 ευρώ. Μηλάμε για επισκευή 100%, όχι "συμμαζέματα"!

2. ΜΟΝΟ 2 πραγματάκια έχουν χαλάσει στο μηχανάκι σου: ντεπόζιτο και μπροστινό σύστημα. Όποιος σου πεί οτι μπορεί να ελέγξει τον σκελετό θα σου φάει τζάμπα λεφτά, αφού αυτό δε γίνεται σε μια καλίμπρα γενικής χρήσης αλλά με εξειδηκευμένα μετρητικά, ειδικά για κάθε σκελετό, που κανένας δεν τα έχει στην Ελλάδα, κάτι σαν τα special tools κάθε κινητήρα.

3. Το πλαίσιο αποκλείεται να έχει πάρει. Όπως πολύ σωστά επισήμανε κάποιος παραπάνω όλη η ενέργεια της σύγκρουσης απορροφήθηκε από τα πιρούνια, η στρέβλωση των οποίων αποτελεί μέρος του σκοπού που εξηπηρετούν σε περίπτωση σύγκρουσης. Ίσως να στράβωνε ο σκελετός άν ακουμπούσε ο τροχός στο μοτέρ, σε περίπτωση απόλυτα μετωπικής σύγκρουσης, η οποία δεν είναι η δική σου περίπτωση, καθώς το ένα καλάμι στράβωσε πιο πολύ από το άλλο, που σημαίνει οτι δεν την έφαγε απόλυτα μετωπικά.

xxxristos
30/05/2005, 05:34
4. Το ντεπόζιτο ξεστραβώνει χωρίς κανένα πρόβλημα. Όποιος μάστορας σου λέει διάφορα περι σκουριάς κτλ τα λέει για να δικαιολογήσει την μέτρια δουλειά που θα κάνει, ώστε άν δε μείνεις ευχαριστημένος να μπορεί να σου πεί μετά "εγώ στα έλεγα" (παλιό το κόλπο). Όπως πολύ σωστά επισήμανε κάποιος παραπάνω, οι ανωμαλίες κατά το ξεστράβωμα καλύπτονται με στόκο που στη συνέχεια τρίβεται και βάφεται και γίνεται ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. Και όχι, δεν είναι επίφοβο να "ανοίξει" σε μελλοντικά πεσίματα.΄

5. Οι τιμονόπλακες (πάνω και κάτω) πρέπει να ελεγχτούν εις διπλούν: μια μεμονωμένα και μια συναρμολογημένες. Άν κάποια είναι στραβή την αλλάζεις, καθώς είναι αλουμινένιες και δίσκολα θα ισιώσουν, αλλά το πιο πιθανό είναι να είναι και οι δυο ίσιες.

6. Για τα καλάμια μπορείς
α) να τα αλλάξεις (μόνο τα καλάμια, όχι και τις μπότες μαζί). Το κόστος είναι μικρό.
β) να τα ισιώσεις. ΝΑΙ, ισιώνουν επειδή το σημείο που στραβώσαν δεν είναι μέσα στην ωφέλημη διαδρομή της ανάρτησης. Γίνονται ολόισια χωρίς κανένα πρακτικό πρόβλημα στην λειτουργία τους. Το μόνο πρόβλημα είναι ψυχολογικό επειδή θα ξέρεις οτι έχεις επισκευασμένη ανάρτηση. Στο σημείο που θα ισιωθούν, ειδικά αυτό που έχει πάρει πολύ, θα φαίνεται μια ατέλεια, ένα εξόγκωμα στην διάμετρό του και μιά μαυρίλα από το κάψιμο της επίστρωσης κατά το ζέσαταμα. Μετά την επισκευή (όπως σωστά ειπώθηκε παραπάνω) το καλάμι θα είναι πολύ πιο μαλακό.
Εγώ θα άλλαζα το πολύ στραβό πιρούνι και θα ίσιωνα το άλλο, το οποίο επειδή είναι λίγο στραβό, έρχεται στον τόρνο χωρίς ζέσταμα, σε πρεσσάρισμα στο σωστό σημείο με το κατάλληλο μάσκο.

xxxristos
30/05/2005, 05:47
7. ΤΙΠΟΤΑ στο μοτέρ δεν κουνήθηκε κατά την πτώση. Στο λέω σίγουρα, για να μή δίνεις χαμένα λεφτά στα συνεργεία για ΔΗΘΕΝ ελέγχους. Η εξάτμηση, όσο μπορώ να δώ από τις φωτό, έιναι ολόισια, ο λαιμός της άθικτος, ενώ ούτε στο καζανάκι της βλέπω ούτε βούλιαγμα ούτε γραντζουνιά που να προδίδει βίαιαη επαφή με το αυτοκίνητο ή το δρόμο. Το καρμπυρατέρ είναι σίγουρα στη θέση του (συγκρατείται από 2 λαστιχένια κολάρα και σφικτήρες). Σου υπόσχομαι οτι στρόφαλος, εκκεντροφόρος, σασμάν κτλ είναι όλα στη θέση τους.

8. Τσεκάρε τον άξονα της μπροστινής ρόδας. Κατά 99% έχει στραβώσει. Άλλαξέ τον, είναι πολύ φτηνός. Τσέκαρε την μπροστινή ρόδα. Αυτό που ίσως χρειαστεί είναι ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ και όχι ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ. Άν και θεωρητικά αυτή η ζάντα δεν ισιώνει, ένας τόρνος και ένας καλός τεχνήτης κάνουν θαύματα. Και όχι, δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας. Και όχι, εδώ δε χρειάζονται ζεστάματα και δε μένει κανένα "χουσούρι" στη ζάντα. Άν όμως έχει στραβώσει πολύ (πράγμα πολύ σπάνιο γιατί είναι αλουμινένια και θα έσπαγε) πρέπει να αλλαχτεί. Γύρνα τη ρόδα με το χέρι και τσέκαρε. Άν ο τζόγος (ακτινικός και αξονικός) είναι μικρότερος από 2-3 χιλιοστά (κατά 90% θα είναι μικρότερος) τότε όλα καλά. Αλλιώς πας για άλλα..........

xxxristos
30/05/2005, 05:53
9. Σου έυχομαι να μή σε κάνει θύμα κανένα συνεργείο, σου συνηστώ να πας στο Ηράκλειο για όλες τις επικσευές (δε ξέρω τι δυνατότητες έχουν οι τεχνήτες στο Λασίθι), και ελπίζω ΣΥΝΤΟΜΑ και ΑΝΕΞΟΔΑ και ΣΩΣΤΑ να γίνει η (ομολογουμένως εύκολη) δουλειά στο μηχανάκι σου.

Καλές βόλτες και καλό καλοκαίρι!

hornet
30/05/2005, 08:16
φιλε χχχριστο συμφωνω μαζι σου στα περισσοτερα αλλα διαφωνω μονο σε ενα οτι δεν υπαρχει ανθρωπος στην ελλαδα που ισιωνει σωστα σκελετους..!!

Υπαρχει και ειναι πριν γεννηθεις ακομα και λεγεται παπουτσας ..γενεες μηχανοβιων τον ξερουν αυτον και τη δουλεια του τεσπα επι του θεματος ..ελεος ρε παιδια τι λετε τωρα στο παιδακι οντως με 500 ευρω το πολυ φτιαχνεται.....οι τιμονοπλακες δεν εχουν παρει μονο τα καλαμια αλλαζει.(ασε που ερχονται κιολας ... μονο εαν σπασουν η κανουν τσακισμα)
ενα τιμονακι θελει και το φλασακι..τωρα τα οργανα μαλλον εχουν ξεκουμπωσει

Τωρα στο διαστημικο θεμα του ντεποζιτου....με φουσκωμα θα στρωσει το πιο πιθανο απλα πρεπει να πας στο σωστο μερος...θα ρωτησω και θα σου πω οκ rezekako;;Στο φιναλε το στελνεις στο μαστορα κατευθειαν στην αθηνα

KeLeYTiS
30/05/2005, 09:36
Aπλα παιδια επειδη ειναι φωτογραφια και δεν ξερεις τι μπορει να δεις απο κοντα πιστευω το πιο σωστο ειναι να παει το μηχανακι σε καλιμπρα για ελεγχο...

Απο μακρυα καλα τα λεμε αλλα μπορειτε να ειστε 100% σιγουροι απο μια photo?

Ας ειμαστε λιγο προσεκτικοι μην παρουμε κανα ανθρωπο στον λαιμο μας.....

Καλημερα

Rezeguet
30/05/2005, 10:20
οκ ευχαριστω πολυ ολα τα παιδια που απαντησανε και ειδκα τον χρηστο που τα ειπε πολυ αναλυτικα και μου εφτιαξε την μερα (γιατι πριν ενιωθα αρκετα πεσμενος που ακουγα πλαισια των 1000αδω ευρω, καινουργια μπροστινα συστηματα και ντεποζιτα που δεν φτιαχνονται :uplate: :uplate: ). Βασικα απο σενα περιμενα να μου πεις τα τι και πως φιλε μου! tHx!

Τhx και στον hornet, αν βρεις τιποτα ενημερωσε με, οπως ειπες το πολυ πολυ να το στειλω (η να παω και γω, ευκαιρια θα ναι για διακοπες, ισως και κανα δελεαρ) Αθηνα αν ειναι να γλυτωσω αρκετα λεφτα τοτε πιθανως συμφερει.

Αυτο με το ντεποζιτακι οντως με παραξενψε (και ξενερωσε) λιγο, και η πλακα ειναι ο μαστορας αυτος υποτιθεται ειναι ο καλυτερος φαναρτζης της πολης, ο οποιος μαλιστα μου ειπε οτι κανενας δεν θα αναλαβει να μου φτιαξει το ντεποζιτο καθως ειναι επικυνδυνο και σκουριαζει κλπ. :uplate:



:wave2: :wave2:

rsp
31/05/2005, 01:04
Εγω δεν θα μπω σε λεπτομερειες και στο τι φτιαχνετε ή οχι απλα θα πω οτι κανενας μηχανικος, ουτε και ο King of the road....:lol: :lol: Μπορουν να κρινουν τι ζημια σε ενα μηχανακι απο φωτογραφιες και να βγαζουν και συμπερασμα και να δινουν υποσχεσεις...Παιδια λιγο το νου μας στο τι λεμε οταν αφορα την ασφαλεια ενος φιλου συμφουριτη...

Rezeguet
31/05/2005, 10:04
.......:wave2: :D

sniper
31/05/2005, 11:12
........ :nono:

Rezeguet
31/05/2005, 14:16
....... :D :wave2:

idi
31/05/2005, 14:21
καλα εκανες και τα πηρες... και μαλλον θα σου φτασουν να φτιαξεις ολη τη ζημια


σβησε τα στοιχεια στο πανω μηνυμα

το εχω πει 100 φορες οι ασφαλιστικες εχουν ματια παντου!!!

sniper
31/05/2005, 14:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Rezeguet
....deleted by user request....

δεν θα ξαναγίνει αυτό Rezeguet

Rezeguet
31/05/2005, 15:51
ομολογω οτι οσο πιο πολλα ατομα ποσταρουν εδω τοσο πιο πολυ μπερδευομαι.... αποτ ην μια στα αστρονομικα ποσα παω στην αλλη στα προσγειωμενα ποσα και μετα ξανα νιωθω ανασφαλεια...

Τελος παντων σιγα σιγα το πραγμα, πρωτα οι μαστοροι και μετα τα υπολοιπα.

Παντως μια διευκρινηση σττο θεμα 8 σου

quote:_______________________
8. Τσεκάρε τον άξονα της μπροστινής ρόδας. Κατά 99% έχει στραβώσει. Άλλαξέ τον, είναι πολύ φτηνός. Τσέκαρε την μπροστινή ρόδα. Αυτό που ίσως χρειαστεί είναι ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ και όχι ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ. Άν και θεωρητικά αυτή η ζάντα δεν ισιώνει, ένας τόρνος και ένας καλός τεχνήτης κάνουν θαύματα. Και όχι, δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας. Και όχι, εδώ δε χρειάζονται ζεστάματα και δε μένει κανένα "χουσούρι" στη ζάντα. Άν όμως έχει στραβώσει πολύ (πράγμα πολύ σπάνιο γιατί είναι αλουμινένια και θα έσπαγε) πρέπει να αλλαχτεί. Γύρνα τη ρόδα με το χέρι και τσέκαρε. Άν ο τζόγος (ακτινικός και αξονικός) είναι μικρότερος από 2-3 χιλιοστά (κατά 90% θα είναι μικρότερος) τότε όλα καλά. Αλλιώς πας για άλλα..........
________________________________

1) τι περιλαμβανει η ευθυγραμμιση, τι μαστορες το κανουν και τι οργανα χρειαζεται?
2)πως θα ξερω αν χρειαζεται αυθυγραμμιση?
3)Τι εννοιεις να ελεγξω τον τζογο? Και πως θα ξερω αν παιζει 2-3 χιλιοστα?

xxxristos
31/05/2005, 19:26
Ένας απλός τρόπος για να ελέγξεις την ευθυγράμμιση του τροχού.

Κατα προτίμηση βγάζεις το λάστιχο πάνω από τη ζάντα για να βοηθήσεις το (μη εξικοιωμένο) μάτι σου να δει τον τζόγο της ρόδας και όχι τον τζόγο του ελαστικού.

Περνάς τον (ΙΣΙΟ) άξονα της ζάντας στα ρουλεμάν της και τον στερεώνεις κάπου σταθερά (μια καλή ιδέα είναι να τον στερεώσεις στο τσόκ του τόρνου ή σε μια μέγγενη αλλά και το ίδιο το πιρούνι του CB κάνει για τη δουλειά).....

Βάζεις τον φίλο σου να ανασηκώσει το μπροστινό (δεν έχεις διπλό σταντ φαντάζομαι) πλαγιάζοντας τη μοτο στο πλαϊνό σταντ.

Δίνεις μια σπρωξιά στη ρόδα να αρχίσει να γυρίζει και παρατηρείς άν στραβογυρνάει. Εναλλακτικά, δένεις ένα σύρμα πάνω στο πιρούνι κατα τέτοιο τρόπο ώστε η άκρη του να απέχει 1-2 χιλιοστά από την ακμή του στεφανιού και παρατηρείς άν κατα την περιστροφή της ζάντας το σύρμα ακουμπάει πάνω της σε κάποιο σημείο.

Πέρα από την παραπάνω λύση "Μαγκάηβερ" υπάρχει και αυτή του μηχανουργείου. Η ζάντα δένεται πάνω στον τόρνο, ο τόρνος την γυρίζει με αργές στροφές και πλησιάζουμε κοντά στην ακμή της το εργαλειοφορίο που πάνω του έχουμε δέσει ένα ωρολογιακό μικρόμετρο, δηλαδή ένα όργανο που μπορεί να μετρήσει έστω και την παραμικρή απόκλιση της ζάντας από την ευθεία.

Στο σημείο που η ζάντα είναι στραβή δουλεύει η ματσόλα, το γνωστό σφυρί με το λαστιχάνιο κεφάλι. Η διαδικασία περιστροφή-μέτρημα-σημάδεμα-σταμάτημα-κοπάνημα και ξανά από την αρχή επαναλαμβάνεται έως η ζάντα έρθει στην ευθεία της (ανάλογα με την υπομονή και την τέχνη του μηχανουργού).

Εννοείται πως αν η ζάντα έχει γίνει μπανάνα δεν σώζεται αλλά κατά 90% στην δική σου περίπτωση δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Χρειάζεσαι μόνο έναν καλό τορναδόρο και καμια 10άρα ευρώ!!!

Rezeguet
01/06/2005, 11:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos


ευγε φιλε μου! :wave2: Ευχαριστω και παλι! :wave2: