PDA

View Full Version : Βελτιωσεις στο R1 σας 07-08.



libali10
11/01/2010, 13:25
Πειτε,συζητηστε την εξελιξη (βελτιωσεις μοτερ,περιφερειακα αναρτησης κτλ) της R1 σας
και πια διαφορα εχετε καταλαβει σε σχεση με το πριν.

Εχω ενα R1 07 με ολοκληρη εξατμιση Τermignioni,power commander,ignition module,Shifter,
καταργηση μετατροπη στα μεταβλητα,καταργηση Ais, και αλλα που εχουν εμφανισιακο ρολο.

Alexander
12/01/2010, 12:52
Στα άλλα που έχουν εμφανησιακό ρόλο, γίνεται να έχουμε και φωτό να παίρνουμε ιδέες; :beer:

ξυστρας
15/01/2010, 01:13
ti ine to ais filos kai pes mou an ides diafora me ta metavlita(enois houanes)

libali10
15/01/2010, 14:07
εχεις πμ

libali10
15/01/2010, 14:12
Εχεις πμ.
Ναι ειδα διαφορα.
Εχω χασει χαμηλα-μεσαια αλλα εχω παρει ψιλα γραμμικη ροπη που σπαει .
Παντα πρεπει να θυσιαζεις κατα για να παρεις αλλου.
Βεβαια και με σωστη καυσαναλυση απο γνωστη του ειδους.

Εν το μεταξυ εστειλα μαιλ στην εταιρεια με τους αντικοφτες Niko για το R1 07-08
και μου απαντησαν οτι δινουν καποια δυναμη χαμηλα-μεσαια μονο στις
3 πρωτες ταχυτητες και ηταν κατηγορηματικοι σε αυτο.
Ekei μου ειναι αχρηστοι η δυναμη εμενα

T.R.E
15/01/2010, 16:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
εχεις πμ

Aν είναι να τα λέτε με πμ γιατί άνοιξες θέμα? :lol:

libali10
15/01/2010, 22:41
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
[B]Aν είναι να τα λέτε με πμ γιατί άνοιξες θέμα? :lol:


και που ξερεις οτι το πμ ειχε σχεση με το θεμα?
Ασχετο ηταν,

Λοιπον ρωτησα την εταιρεια ( Nikko G-Pack Yamaha R-1, 07-08
) πληροφορειες σχετικα για το προιον τους και αυτοι μου απαντησαν...γραφω μεταφρασμενα τα πιο ουσιωδη
Το τι ρωτησα θα καταλαβει καποιος ευκολα απο τις απαντησεις.

"Δεν πρέπει να υπάρχει PowerComander ή παρόμοιες ηλεκτρονικες συσκευες εκει που θα εγκατασταθεί το G-Pack. Διατιθετε αποκλειστικά για τα μοτο στην αρχική του κατάσταση. Ταυτόχρονη χρήση άλλων ηλεκτρονικών εξαρτημάτων, όπως PowerComander, tuning κουτιά, κλπ. μπορεί να προκαλέσει παρεμβολές ή ζημίες .
Η απόδοση του κινητήρα σας, ιδιαίτερα κατά τη φάση της επιτάχυνσης στις χαμηλές και μεσαίες κλίμακα στροφών θα βελτιώθει δραματικά. Σε ορισμένα μοντέλα, το οριο των 300 χλμ/ώρα θα αρθεί"

sabayam
15/01/2010, 23:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Εχεις πμ.
Ναι ειδα διαφορα.
Εχω χασει χαμηλα-μεσαια αλλα εχω παρει ψιλα γραμμικη ροπη που σπαει .
Παντα πρεπει να θυσιαζεις κατα για να παρεις αλλου.
Βεβαια και με σωστη καυσαναλυση απο γνωστη του ειδους.

Εν το μεταξυ εστειλα μαιλ στην εταιρεια με τους αντικοφτες Niko για το R1 07-08
και μου απαντησαν οτι δινουν καποια δυναμη χαμηλα-μεσαια μονο στις
3 πρωτες ταχυτητες και ηταν κατηγορηματικοι σε αυτο.
Ekei μου ειναι αχρηστοι η δυναμη εμενα Παντα πρεπει να θυσιαζεις κατα για να παρεις αλλου.


aυτο ισχυει για τους διχρονους κινητηρες που μεταφερεις τη δυναμη σε αλλο φασμα στροφων!
σε 4 τροχους κινητηρες εχεις τη δυνατοτητα να παρεις δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων!!

η καυσαναλυση σε αυτα τα μοντελα ρυθμιζει μεχρι 3000χλδ στροφες απο εκει και πανω θεωτητικα η E.c.u με τα δεδομενα που της εχεις δωσει μπορει να παρεχει στο κινητηρα την αναλογη ποσοτητα αερα-καυσιμο...αλλα ολα αυτα ειναι θεωρητικα!!

υπαρχει τροπος να ρυθμισεις & σε ψηλες στροφες χωρις ειδικευμενα αντικειμενα πανω στο κινητηρα-ηλεκτρικα
Απλα να εχεις εντρυφισει καποιες ωρες στο αντικειμενο δλδ σε βολτα και ρυθμιση για κατασταλαξει εκει που τελικα θελεις....

libali10
16/01/2010, 16:00
Επιμενω οτι πρεπει να κοψεις καπου για να παρεις αλλου αυτο για μενα ειναι κανονας
.

Γιαυτο πρεπει να αποφασισει καποιος τι του ταιριαζει.Τι χρηση το προοριζει κτλ.

Η αποψη μου για δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων στα μηχανακια παραγωγης δεν ειναι εφικτο, προσπαθει καιρο η Υαμαχα με τα μεταβλητους αυλους να τα καταφερει αλλα ουτε κρυο ουτε ζεστη διοτι ακομα κερδιζει χαμηλο-μεσαια χανει ψιλα σε σχεση με τον ανταγωνισμο (με τα stok metablιta oxi YEC ) και οταν χανεις ψιλα το χασιμο ειναι εις διπλουν.

sabayam
16/01/2010, 19:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Επιμενω οτι πρεπει να κοψεις καπου για να παρεις αλλου αυτο για μενα ειναι κανονας
.

Γιαυτο πρεπει να αποφασισει καποιος τι του ταιριαζει.Τι χρηση το προοριζει κτλ.

Η αποψη μου για δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων στα μηχανακια παραγωγης δεν ειναι εφικτο, προσπαθει καιρο η Υαμαχα με τα μεταβλητους αυλους να τα καταφερει αλλα ουτε κρυο ουτε ζεστη διοτι ακομα κερδιζει χαμηλο-μεσαια χανει ψιλα σε σχεση με τον ανταγωνισμο (με τα stok metablιta oxi YEC ) και οταν χανεις ψιλα το χασιμο ειναι εις διπλουν.


οκ....μονο που η μηχανη βγηκε γα πιστα & οχι για την ευθεια....εξου και το κερδος στις χαμηλομεσαιες!!!!!

αυτη ειναι η αποψη σου & καλα κανεις αλλα οταν βαζεις μια εξατμιση ολοσωμη για η μηχανη κερδιζει χαμηλα & ψηλα με ενα αναλογο ρυθμισμα (οχι pc)???? μιλαμε παντα για ΥαμαΗα!!!...

μια μηχανη που ειναι γραμμικη σ'ολο το φασμα στροφων δεν επαιτε οτι υστερη ψηλα!!
εκτος αν με 1 'η 2 κλωτσιες στις ψηλες αισθανεσαι οτι πυροβολαει??!! :smilea: :smilea:

libali10
17/01/2010, 11:09
οχι με Pc τι εννοεις?
Αν εννοεις με τα μπουτον που εχει στο καντραν εισαι λαθος οπως ειναι λαθος να βαλεις
εξατμιση και να μην κανεις καυσαναλυση και καυσαναλυση δεν ειναι εφικτο χωρις παραλληλο εγκεφαλο.(η καυσαλυση πρεπει να γινει μερικως σε δυναμομετρο,κ τελειωμα σε δρομο με τους φορητους καυσαλαλυτες...λειτουργια Ramair,και αλλες παραμετρους υγρασια,θερμοκρασια,κτλ.
και παλι τελειο αποτελεσμα (καυσαναλυση) δεν εχεις.

Δεν διαφωνω οτι βγηκε για πιστα, αλλα το δικο μου το θελω κ στην ευθεια οχι μονο για πιστα αν και παω συχνα, αλλα με λιγη προσπαθεια παραπανω και λιγο τρελα το παλευω κ στην πιστα.
Τι να δεις με 1η-2η .... αν εχεις τεσταρι με αλλα 1000 ( ιδια) θα καταλαβεις οτι υστερη.
Τελος παντως για αυτο ειπα εξαρχης ..τι θελει κανεις να κανει (χρηση).