PDA

View Full Version : Τοποθέτηση Xenon



ee9vk
11/01/2010, 13:25
Καλησπέρα σε όλους,

Προσφάτως επισκέφτηκα κάποια μαγαζιά για να δώ τιμές για φώτα Xenon.
Σκοπός μου είναι να κάνω την τοποθέτηση μόνος μου και όχι σε μαγαζί.
Κάποιοι μαγαζάτορες μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα όσο αφορά το σημείο τοποθέτησης των ενισχυτών. Λένε ότι μπορεί να δημιουργήσουν πρόβλημα στα ηλεκτρονικά (παρεμβολές) με αποτέλεσμα την δυσλειτουργία είτε της μονάδας ABS είτε του εγκεφάλου ψεκασμού. Φαντάζομαι ότι αυτό ειπώθηκε με σκοπό να πληρώσω και την τοποθέτηση στον μάστορα.
Οι ενισχυτές δεδομένου ότι πολλαπλασιάζουν την τάση από 12 σε 20.000 volt μπορεί και παράγουν ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές άλλα φαντάζομαι μόνο κατά την εκκίνηση.
Έχετε διαπιστώσει ή ακούσει κάτι τέτοιο εσείς?

Βαγγέλης (TDM 900ABS 07)

McGyver
11/01/2010, 13:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από ee9vk
Λένε ότι μπορεί να δημιουργήσουν πρόβλημα στα ηλεκτρονικά (παρεμβολές) με αποτέλεσμα την δυσλειτουργία είτε της μονάδας ABS είτε του εγκεφάλου ψεκασμού. Φαντάζομαι ότι αυτό ειπώθηκε με σκοπό να πληρώσω και την τοποθέτηση στον μάστορα.

Αυτοί που το είπαν έχουν απόλυτο δίκιο και καλό είναι να τους ακούσεις.

DeusEx
11/01/2010, 13:45
φιλος μου εβαλε σε vara1000ara 2 ξενον κ στις δυο σκαλες με τα μπαλαστ κατω απο την σελα και δεν του παρουσιασε προβλημα ...

γενικα εγω δεν εχω ακουσει κατι για ηλεκτρομαγνητικες παρεμβολες που επιρεαζουν εγκεφαλους κ abs

devil's animal
11/01/2010, 13:46
απλα δες που ειναι τοποθετημενα τα ballast σε καποιο αλλο tdm που δεν εχει παρουσιασει καποιο προβλημα και κανε εσυ την τοποθετηση. ειναι παιχνιδι.

στο δικο μου δεν ειχα abs και προβλημα με το ψεκασμο δεν δημιουργηθηκε ποτε.την τοποθετηση την εκανα μονος μου. (βεβαια λογω ελειψης χωρου στα περισσοτερα ss αν θες να βαλεις xenon ειναι περιορισμενες οι επιλογες)


:beer: :beer: :beer:

BUSA MAKIS
11/01/2010, 13:53
Στο δικό μου το μπάλαστ το έβαλα δίπλα από το φανάρι εσωτερικά και δεν
έχω κανένα πρόβλημα.

Η τοποθέτηση είναι παιχνίδάκι. Πιο πολύ ώρα θα σου πάρει να λύσεις
τη μοτοσυκλέτα.

RD350
11/01/2010, 15:57
Μην τοποθετησεις τα ballast οπου να'ναι.
Θα λυσεις την ζελατινα
Θα λυσεις το πλαστικο που περιβαλει τα οργανα και
Θα βαλεις τα ballast μπροστα απο τα οργανα αναμεσα στο μπροστινο φερινγκ και τα οργανα.

Αν τα ballast ειναι slim χωρανε και τα δυο εκει αλλιως ενα εκει και το αλλο το αλλο το αλλο...... (για το αλλο δεν ξερω - εγω εχω βαλει ενα για να μην επηρρεαστει ο προβολεας με την καθυστερηση που εχουν τα xenon και ετσι εχω και σινιαλο)

blueangel
11/01/2010, 16:07
Ρε σείς αν δεν το κατέχετε το άθλημα μην το παίζετε μάστορες ειδικά στα ηλεκτρολογικά!!!έχετε μηχανές που κάνουν ένα σκασμό λεφτά και σας χαλάει το 30άρι-40άρι που θα ΄δώσετε για τοποθέτηση σε κάποιον που το κατέχει και είναι και η δουλειά του????Πραγματικά απορώ με κάποιους εδώ μέσα:hypnotize :sick: :sick: :eek: Δηλαδή άμα γίνει μαλακία τα κερατιάτικα που θα σκάσουν μετά θα τους κάτσουν καλύτερα:confused: :confused:

simeon
12/01/2010, 09:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από blueangel
Ρε σείς αν δεν το κατέχετε το άθλημα μην το παίζετε μάστορες ειδικά στα ηλεκτρολογικά!!!έχετε μηχανές που κάνουν ένα σκασμό λεφτά και σας χαλάει το 30άρι-40άρι που θα ΄δώσετε για τοποθέτηση σε κάποιον που το κατέχει και είναι και η δουλειά του????Πραγματικά απορώ με κάποιους εδώ μέσα:hypnotize :sick: :sick: :eek: Δηλαδή άμα γίνει μαλακία τα κερατιάτικα που θα σκάσουν μετά θα τους κάτσουν καλύτερα:confused: :confused:

έχεις δίκιο αλλα μην ξεχνάς σε ποια χώρα ζεις. Εχεις εμπιστοσύνη οτι ο κάθε υποτίθετε "ειδικός" δεν θα κάνει χειρότερη δουλεία απο εσενα? (βεβαια υπάρχουν και σωστοί αλλα πλεον ειναι μειοψηφία)

Ασε που και σε ειδικό να πας αμα γίνει η στραβή μετά σιγά μην βγάλεις άκρη (τουλαχιστον αν εχεις κάνει εσυ την πατάτα τηα γλυτώσεις και τους τσακωμούς με το μαγαζί :p )

Το λέω γιατι στο δικό μου είχα βαλέι την μία εγώ και την αλλή μετά σε μάστορα (περιτο να πώ οτι ακόμα και τα μεγαλα-μικρα ειχε βάλει αναποδα και αναγκάστικα και το έφτιαξα παλι μόνος μου)

:beer: :beer: :beer:

ee9vk
12/01/2010, 09:31
Αγαπητέ blueangel και συνομιλητές,

Η κουβέντα δεν ξεκίνησε επειδή τσιγκουνεύομαι τα 20-30 ευρώ για την τοποθέτηση.
Υπάρχουν άνθρωποι, μεταξύ αυτών και εγώ, που έχουν το μεράκι και θέλουν να ασχολούνται με το μηχανάκι τους. Η συγκεκριμένη εγκατάσταση θεωρείτε ιδιαίτερα απλή και μαζεύω γνώμες για να αποφύγω πιθανά λάθη.
Μιας και το έφερε η κουβέντα αξίζει να βάλει κανείς Xenon και στην σκάλα του σινιάλου? Η θεωρεία λέει ότι η λάμπα αργεί να φτάσει την μέγιστη απόδοση της στο γρήγορο πάτημα αλλά παρόλα αυτά η φωτεινότητα επαρκεί για σινιάλο.
Τι γνωρίζετε για αυτό?

Βαγγέλης

blueangel
12/01/2010, 09:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από ee9vk
Αγαπητέ blueangel και συνομιλητές,

Η κουβέντα δεν ξεκίνησε επειδή τσιγκουνεύομαι τα 20-30 ευρώ για την τοποθέτηση.
Υπάρχουν άνθρωποι, μεταξύ αυτών και εγώ, που έχουν το μεράκι και θέλουν να ασχολούνται με το μηχανάκι τους. Η συγκεκριμένη εγκατάσταση θεωρείτε ιδιαίτερα απλή και μαζεύω γνώμες για να αποφύγω πιθανά λάθη.
Μιας και το έφερε η κουβέντα αξίζει να βάλει κανείς Xenon και στην σκάλα του σινιάλου? Η θεωρεία λέει ότι η λάμπα αργεί να φτάσει την μέγιστη απόδοση της στο γρήγορο πάτημα αλλά παρόλα αυτά η φωτεινότητα επαρκεί για σινιάλο.
Τι γνωρίζετε για αυτό?

Βαγγέλης

Εκει πάω πάσσο απο τη στιγμή που το γουστάρεις!!!Μάστορες πάντα υπάρχουν πολλών κατηγοριών το σωστό ψάξιμο μας βγάζει πάντα απο περιπέτειες...προσωπικά που τοχω και στο σινιάλο έχει ακαριαία απόδοση στο γρήγορο πάτημα...:wave2:

FestoNero
12/01/2010, 12:26
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=93325&perpage=15&pagenumber=1

α) Κιτ aftermarket xenon ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Αυτά που πουλάνε σε μαγαζιά και στο ebay είναι made in china, ακόμη και τα "bosch" και "philips". Δεν υπάρχει γιατί το φως από τα xenon πρέπει να έχει και το αντίστοιχο ανακλαστικό, μέσα στο φανάρι. Αντικαθιστώντας απλά τη λάμπα ΔΕΝ κάνεις δουλειά.
β) XENON εργοσασιακό για μηχανές ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ (καλά, υπάρχει για κάποιες BMW).
γ) Κιτ aftermarket xenon για αυτοκίνητα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Πιθανώς να μπορεί να βάλει κανείς το εργοστασιακό αλλά η εγκατάσταση θα του κοστίσει τα κέρατα του.
δ) Τα μουφοxenon (aftermarket xenon) είτε σε μηχανή, είτε σε αυτοκίνητο ΤΥΦΛΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ (η κατάσταση χειροτερεύει σε suzuki jimny και smart fortwo).
ε) Τα μουφοxenon σε μηχανή είναι ακόμη χειρότερα, γιατί με τη παραμικρή επιτάχυνση φωτίζουν ψηλότερα απ'ότι είναι "ρυθμισμένα", άρα τυφλώνουν. Επίσης, αν ανεβεί επιβάτης στη μοτοσυκλέτα, αυτή θα φωτίζει μόνιμα πιο ψηλά. Στα αυτοκίνητα, Ο ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ εξοπλισμός συμπεριλαμβάνει μηχανισμό που υπολογίζει τη κλίση του αυτοκινήτου πολλές φορές το δευτερόλεπτο και ανεβοκατεβάζει τη λάμπα αναλόγως. Επίσης περιλαμβάνει και "πιτσιλιστίρια" τα οποία καθαρίζουν το κρύσταλλο στο φανάρι, γιατί με τη παραμικρή σκόνη το φως από τα xenon σκεδάζεται. Γι'αυτό κοστίζει μερικές χιλιάδες ευρώ.
ζ) Τα μουφοxenon είτε σε μηχανή είτε σε αυτοκίνητο ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ από τις κανονικές λάμπες, ενίοτε και στο γάμο του καραγκιόζη. Αυτό το κάνουν γιατί το φανάρι είναι φτιαγμένο ΓΙΑ ΑΛΛΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ λάμπες, και το γυαλί στο φανάρι επίσης.
η) Ο μόνος λόγος για να βάλει κάποιος μουφοxenon είναι για καγκουριά επιδεικνύοντας ταυτόχρονα και την παντελή ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ.


Άρα κρατάς: ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΥΦΛΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ.

PARANOMMOS
12/01/2010, 18:21
φίλε ee9vk
είχα ξένον ( η μουφοξενον κατά τον πολύ καλά λεγόμενο FestoNero) στο δικό μου tdm 900 07 κ τα πέταξα για τον λόγο που προείπε ο FestoNero
έβαλα λάμπες με απόδοση 110v κ κατανάλωση 55v όπως είναι τα μαμά κ κανένα πρόβλημα
κ έχω καλύτερο φως :sun:
κ ρυθμίζονται πιο εύκολα :sun:
κ δεν στραβώνω τους απέναντί
:sun: :sun: :sun:

είναι λίγο τσουχτερή η τιμή της κάθε λάμπας αλλά αν δεις κ από e-bay θα βρεις καλύτερη τιμή


φιλικά ΠΑΥΛΟΣ

chr1s_86
14/01/2010, 02:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από PARANOMMOS

έβαλα λάμπες με απόδοση 110v κ κατανάλωση 55v όπως είναι τα μαμά κ κανένα πρόβλημα


Τι λάμπες είναι αυτές; Είναι κάτι συγκεκριμένο ή είναι σαν τις Nightbreaker / Motovision κτλ;

Αν όχι που τις βρίσκουμε;

thanks ;)

danaos75
14/01/2010, 08:36
+ 10000000000000
στον FESTONERO το έχουμε ξαναπει εδω, αρκετες φορές, αλλα και όσοι οδηγουν και αυτοκινητο
το ξερουν και αυτοι και τα ματια τους, έχω βαρεθει να με στραβώνουν μουφοζινον, στο δρόμο
απο κάθε καρουτα η αμαξαρα που θεωρει οτι καλυτερα να βλεπει αυτός και να στραβώνομαι εγώ.

Την επόμενη φορά υποσχέθηκα στον εαυτό μου θα ανάβω τα ομίχλης πίσω να τους βγαζω και εγώ τα ματια.


[σπαμ ον]
+100000000000 στο παιδι με το ΚΤΜ που είδε οτι με στραβώνει με τα φώτα του προχθες στην πλατεια Υμηττού και προτίμησε να κλείσει τελειως τα φώτα του :eyepop: :eyepop: μέχρι να με περάσει :wave2:
[/σπαμ οφ]

ee9vk
14/01/2010, 09:14
Αγαπητοί συνομιλητές,

Νομίζω η συζήτηση έχει ξεφύγει κάπου. Δεν ενδιαφέρομαι να βάλω μία πρόχειρη λύση ούτε να εκδικηθώ με τα φώτα μου τους άλλους οδηγούς. Η λύση που σκέπτομαι είναι τις τάξης των ~150-200? που θα περιλαμβάνει λαμπτήρες και ενισχυτές της HID. Το αν θα τυφλώνω τους απέναντι είναι καθαρά θέμα καθρέπτη και ρύθμισης ύψους δέσμης.
Τα φώτα του TDM900 όπως έχω παρατηρήσει δεν διαχέουν την δέσμη και ο ορίζοντας τους είναι διακριτός και περιορισμένος ως προς στο ύψος (δεν βαράν στον ουρανό). Παρόλα αυτά η ισχύς με τις μαμά λάμπες είναι απογοητευτική για αυτό τον λόγο σκέφτομαι την αλλαγή.

Βαγγέλης

reinmeister
14/01/2010, 09:24
εχω δει πολλες φορες προβληματα απο xenon σε μηχανακια,οπως δυσλειτουργια τρομπας βενζινης, μπεκ καθως και διαφορα αλλα...απο τοτε απλως δεν ακουμπαω μηχανακι που τα φοραει...


αυτο λαβε το υπ οψιν ,εφ οσον απ οτι βλεπω,εχεις σκοπο να γραψεις στα παλια σου υποδηματα τις πολυ σωστες υποδειξεις των αποπανω για την πλημμελη λειτουργια τους και το στραβωμα που προκαλουν...

byron
14/01/2010, 09:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από ee9vk
Αγαπητοί συνομιλητές,

Νομίζω η συζήτηση έχει ξεφύγει κάπου. Δεν ενδιαφέρομαι να βάλω μία πρόχειρη λύση ούτε να εκδικηθώ με τα φώτα μου τους άλλους οδηγούς. Η λύση που σκέπτομαι είναι τις τάξης των ~150-200? που θα περιλαμβάνει λαμπτήρες και ενισχυτές της HID. Το αν θα τυφλώνω τους απέναντι είναι καθαρά θέμα καθρέπτη και ρύθμισης ύψους δέσμης.
Τα φώτα του TDM900 όπως έχω παρατηρήσει δεν διαχέουν την δέσμη και ο ορίζοντας τους είναι διακριτός και περιορισμένος ως προς στο ύψος (δεν βαράν στον ουρανό). Παρόλα αυτά η ισχύς με τις μαμά λάμπες είναι απογοητευτική για αυτό τον λόγο σκέφτομαι την αλλαγή.

Βαγγέλης

Δεν υπάρχουν καθρέφτες κατάλληλοι για xenon, εκτός από τα εργοστασιακά συστήματα φαναριών. Τα φανάρια xenon έχουν ειδικά κάτοπτρα, πρισματικούς εκτροπείς, συστήματα πλύσης, αυτόματης δίορθωσης της δέσμης κλπ κλπ κλπ.
Τα δε TDM έχουν απ΄τα πιο ακατάλληλα φανάρια για xenon, ενώ η δίαχυση του φωτός δεν ρυθμίζεται όπως νομίζεις.

LogOutGoRide
14/01/2010, 09:57
Στην δική μου περίπτωση πάντως ,δεν έχω κανένα πρόβλημα με την χρήση xenon στην μεσαία σκάλα,αντίθετα βλέπω πολύ καλύτερα χωρίς να παραπονεθεί κανένας οδηγός ,είτε έρχεται αντίθετα με εμένα .είτε κινείται στο ίδιο ρεύμα.

Δεν χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ πλέον την μεγάλη σκάλα (έχει την μαμά λάμπα) ,παρά μόνον για σινιάλο

Ερώτηση .Αν τελικά είναι τόσο κακό το να χρησιμοποιούμε λάμπες τύπου xenon με μπαλάστ κλπ ,γιατί υπάρχει αυτό;

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=42732

blueangel
14/01/2010, 10:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
εχω δει πολλες φορες προβληματα απο xenon σε μηχανακια,οπως δυσλειτουργια τρομπας βενζινης, μπεκ καθως και διαφορα αλλα...

Πές μου κάτι ρε φιλαράκι επειδή έχω ένα θεματάκι τελευταία και το ψάχνω γενικώς...η τρόμπα με τα xenon πώς μπορεί να'χει αλληλεπίδραση:confused: :confused:

byron
14/01/2010, 10:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Ερώτηση .Αν τελικά είναι τόσο κακό το να χρησιμοποιούμε λάμπες τύπου xenon με μπαλάστ κλπ ,γιατί υπάρχει αυτό;

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=42732

Τα xenon απαγορεύονται απ΄την ΕΕ και όχι απ΄το moto.gr
Εμείς (που διαφωνούμε) λέμε πως έχουν τα πράγματα μιας και οι περισσότεροι νομίζουν ότι βάζουν 2 λάμπες με τα ballast και καθάρισαν. Ο τελικός ενδιαφερόμενος κάνει αυτό που θέλει αφού πλέον γνωρίζει.

McGyver
14/01/2010, 10:34
Αγαπητέ Βαγγέλη,


Αρχικά δημιουργήθηκε από ee9vk
Η λύση που σκέπτομαι είναι τις τάξης των ~150-200? που θα περιλαμβάνει λαμπτήρες και ενισχυτές της HID.

Αν κάποιος πάει να σου πουλήσει λαμπτήρες και ενισχυτές της HID σαν κάτι εξωτικό, τότε μείνε μακριά. HID σημαίνει High Intensity Discharge και είναι το ακρωνύμιο του συστήματος που κοινώς (και λανθασμένα) ονομάζουμε "φώτα xenon".


Αρχικά δημιουργήθηκε από ee9vk
Το αν θα τυφλώνω τους απέναντι είναι καθαρά θέμα καθρέπτη και ρύθμισης ύψους δέσμης.

Σωστά, αλλά το TDM ΔΕΝ ΕΧΕΙ καθρέπτες για λαμπτήρες τεχνολογίας HID.


Αρχικά δημιουργήθηκε από ee9vk
Τα φώτα του TDM900 όπως έχω παρατηρήσει δεν διαχέουν την δέσμη και ο ορίζοντας τους είναι διακριτός και περιορισμένος ως προς στο ύψος (δεν βαράν στον ουρανό).

Σωστά, αλλά αυτό συμβαίνει μόνο με συμβατικές λάμπες πυρακτώσεως.

lamoun
14/01/2010, 10:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Σωστά, αλλά το TDM ΔΕΝ ΕΧΕΙ καθρέπτες για λαμπτήρες τεχνολογίας HID.

Σωστά, αλλά αυτό συμβαίνει μόνο με συμβατικές λάμπες πυρακτώσεως.

Βασικά Εδώ εντοπίζεται το κυρίως πρόβλημα, για δυο λόγους.

Η πηγή φωτός στις "xenon" είναι μεγαλύτερη απο την αντίστοιχη στις λάμπες πυρακτώσεως.

Επίσης, άν βάλετε δίπλα-δίπλα μια "xenon" και μια "απλή" ίδιου τύπου π.χ. H7 θα παρατηρήσετε ότι η πηγή φωτός δεν είναι στην ίδια απόσταση από την βάση της λάμπας, και συνεπώς μια "xenon" δε τοποθετείται στο εστιακό σημείο του καθρέπτη για λάμπες πυρακτώσεως.

Αυτό μπορεί να διορθωθεί με κανα δυο αυτοσχέδιους αποστάτες.

reinmeister
14/01/2010, 10:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από blueangel
Πές μου κάτι ρε φιλαράκι επειδή έχω ένα θεματάκι τελευταία και το ψάχνω γενικώς...η τρόμπα με τα xenon πώς μπορεί να'χει αλληλεπίδραση:confused: :confused:

το πως αλληλεπιδρουν μεταξυ τους προσωπικα μου ειναι αδιαφορο και δεν ασχοληθηκα καν...το γεγονος ειναι οτι με το που ανοιγε η μεγαλη σκαλα φωτων η τρομπα εκανε shut down...

σε αλλη περιπτωση τα μπεκ δουλευαν μονιμα στο 100% και με το ζορι επαιρνε μπρος...

οποτε...απο το να ασχολουμαι εγω με μαλακιες,πετιουνται τα xenon ολων...απλο...

danaos75
14/01/2010, 11:44
Φίλε Βαγγέλη είμαι σίγουρος οτι δεν έχεις καμια προθεση να στραβώσεις κανεναν, παρα μόνο
να βλεπεις εσύ καλύτερα, (είχα ακριβώς την ιδια σκεψη πριν μερικούς μήνες, τα φώτα του ΧΤ είναι τελειως απαραδεκτα ειδικά σε δρόμο που δεν φωτίζεται θες Night Vision Goggles για να βλέπεις :eyepop: ) το πρόβλημα είναι στο κατοπτρο, όχι στο πόσο ακριβά ή φτηνα Ballast και λαμπες θα βάλεις, δες εδώ το λινκ στο τελευταίο post

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=87936&highlight=xenon

PARANOMMOS
14/01/2010, 12:43
εχεις pm

harrysvr
15/01/2010, 14:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το πως αλληλεπιδρουν μεταξυ τους προσωπικα μου ειναι αδιαφορο και δεν ασχοληθηκα καν...το γεγονος ειναι οτι με το που ανοιγε η μεγαλη σκαλα φωτων η τρομπα εκανε shut down...

σε αλλη περιπτωση τα μπεκ δουλευαν μονιμα στο 100% και με το ζορι επαιρνε μπρος...

οποτε...απο το να ασχολουμαι εγω με μαλακιες,πετιουνται τα xenon ολων...απλο...
Γι αυτούς τους λόγους παρεμβαίνει και ρελέ, απορώ πως δε βάζει κανείς...

pektis
22/01/2010, 20:31
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
[B]Αγαπητέ Βαγγέλη,






Σωστά, αλλά το TDM ΔΕΝ ΕΧΕΙ καθρέπτες για λαμπτήρες τεχνολογίας HID.














--Αυτο ακριβως ειναι το προβλημα,με οτι αυτο συνεπαγεται...



:wave2:

alpo
24/01/2010, 09:44
Ερώτηση.....

Θέλω να βάλω μια H4 bi-xenon και έχω απορία σχετικά με τη συνδεσμολογία. Χρειάζεται να τραβήξω ρεύμα από την μπαταρία? Θέλω να το βάλω σε ένα XT660X και όταν είχα ρωτήσει στην Xenon Elllas μου είχε πει τότε το παλικάρι ότι δε χρειάζεται τίποτ' άλλο και ότι όλη η συνδεσμολογία είναι στο φανάρι. 'Οπως φαίνεται και στη φωτογραφία, αυτό που έχω παραγγείλει εκτός από την φύσα για την Η4 λάμπα έχει και άλλα δύο καλώδια + Positive και - Negative που λογικά αυτά πάνε στην μπαταρία. Χρειάζεται οπωσδήποτε να συνδεθούν στην μπαταρία αυτά? Δεν αρκεί το ότι θα συνδεθεί η φύσα H4?


186496

harrysvr
24/01/2010, 10:14
Αυτά είναι τα - και + του ρελέ που αν θες το βάζεις με αντικρουόμενες απόψεις περί αυτού...
Είμαι κι εγώ στο να το βάλω ή όχι... αλλιώς βγάζεις τα καλώδια του ρελέ και απλά αντικαθιστάς της μαμάς...
Εχουν ακουστεί διάφορα σε εγκατάσταση χωρίς ρελέ, όπως πχ. οτι κάηκε η καλωδίωση μιας μηχανής
, μάλλον λόγω του στιγμιαίου ρεύματος που τραβάνε, τι να πω, ούτε εγώ έχω αποφασίσει ακόμη τι να κάνω...
Διάβασε και μερικά περί relay:
relay1 (http://www.blindinghid.com/relay-harness/)
relay2 (http://www.ado13.com/techs/relay.htm)
relay3 (http://www.canyonchasers.net/shop/generic/relay.php)
relay4 (http://images.google.gr/images?hl=el&client=firefox-a&rlz=1R1GGGL_el___GR340&um=1&sa=1&q=wiring+relay+for+hid&btnG=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7&aq=f&oq=&start=0)

alpo
24/01/2010, 10:41
Ξέρω πως λειτουργεί το ρελέ... είναι σαν ένας διακόπτης. Απλά το θέμα είναι αν πραγματικά χρειάζεται. Το ρεύμα που δίνει η εργοστασιακή καλωδίωση δεν αρκεί? Όσοι έχουν εγκαταστήσει, όχι μόνοι τους αλλά σε ηλεκτρολόγο, έχουν τραβίξει ρεύμα από τη μπαταρία? Είναι κάτι που δε θα το ήθελα, αλλά αν χρειάζεται οπωσδήποτε τότε δε θα έχω άλλη επιλογή.

harrysvr
24/01/2010, 10:48
Ισως εσύ που έχεις 35άρι να μη σου χρειάζεται, τι λάμπα(W) είχε πριν; ίσως είναι επαρκής η καλωδίωσή σου, αλλά ας απαντήσει και κάποιος πιο σχετικός...

toyar
24/01/2010, 11:50
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΞΕΝΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΡΑΒΩΝΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΜΑΤΑ ΝΥΧΤΑ ΑΠΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ;:eek:
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕ ΣΤΡΑΒΩΝΟΥΝ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΟΒΟΛΕΑ ΑΠΟ ΡΥΜΟΥΛΚΟ :evil:

(και ναι γράφω με κεφαλαία για να φωνάξω γιατί τόση καγκουριά δεν αντέχεται)

harrysvr
24/01/2010, 12:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΞΕΝΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΡΑΒΩΝΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΜΑΤΑ ΝΥΧΤΑ ΑΠΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ;:eek:
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕ ΣΤΡΑΒΩΝΟΥΝ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΟΒΟΛΕΑ ΑΠΟ ΡΥΜΟΥΛΚΟ :evil:

(και ναι γράφω με κεφαλαία για να φωνάξω γιατί τόση καγκουριά δεν αντέχεται)
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

banditgr
24/01/2010, 18:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από alpo
Ξέρω πως λειτουργεί το ρελέ... είναι σαν ένας διακόπτης. Απλά το θέμα είναι αν πραγματικά χρειάζεται. Το ρεύμα που δίνει η εργοστασιακή καλωδίωση δεν αρκεί? Όσοι έχουν εγκαταστήσει, όχι μόνοι τους αλλά σε ηλεκτρολόγο, έχουν τραβίξει ρεύμα από τη μπαταρία? Είναι κάτι που δε θα το ήθελα, αλλά αν χρειάζεται οπωσδήποτε τότε δε θα έχω άλλη επιλογή.

και βέβαια χρειάζετε να τα συνδέσεις στην μπαταρία!....ειδικά στις H4 bi η μαμά καλωδίωση είναι ανεπαρκής....σύνδεσε τα λοιπόν για να μην έχεις τίποτα λιωμένες καλωδιώσεις...ή προβλήματα με τρεμόπαιγμα του xenon....ή σίγουρα καμένες ασφάλειες αφου απο την ίδια γραμμή πέρνουν ρεύμα και τα όργανα κλπ.