PDA

View Full Version : Ελαστικά enduro



Vasilis 66
13/01/2010, 08:22
Ως νέος κάτοχος CCM 404 έχω αρχίσει το ψάξιμο για πιο χωμάτινα πράματα (πριν πηγαίναμε στο βουνό με τα 260 κιλά του BMW!). Το πρώτο θέμα είναι τα ελαστικά. Αυτή τη στιγμή φοράει Metzeler MC5. Πολύ καλό στο χώμα αλλά στην άσφαλτο η οδήγηση είναι λίγο περιπέτεια! Η χρήση που θα κάνω (Κρήτη) είναι χώμα (ερασιτεχνική χρήση) αλλά και με αρκετά ασφάλτινα χλμ για να φτάσω σ`αυτό. Σημειωτέον ότι εδώ στη κρητική γη υπάρχει πολύ πέτρα και σχεδόν καθόλου λάσπη ή γενικά μαλακό τερέν. Ψάχνοντας βρήκα τις εξής επιλογές (φοράει 90/90/21 και 140/80/18)
1. ΜΤ 21
2. ΜΤ 36
3. Metzeler MCE 6 days
4. Pirelli Scorpion pro
5. Metzeler Unicross

Ξέρω ότι το θέμα των ελαστικών είναι πολυπαιγμένο αλλά δεν βρήκα κάτι για τα 3 τελευταία. Περιμένω γνώμες...... (μου αρέσει πολυ το Unicross)

h_m_akis
13/01/2010, 11:02
mt 21:winka:

OldMan
13/01/2010, 12:49
Pirelli GaraCross (MT16)... (ΟΧΙ το ΜΤ32)

(αλλά δεν ξέρω αν βρεις "φρέσκα"..)

sapila racing
13/01/2010, 12:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vasilis 66
Ως νέος κάτοχος CCM 404 έχω αρχίσει το ψάξιμο για πιο χωμάτινα πράματα (πριν πηγαίναμε στο βουνό με τα 260 κιλά του BMW!). Περιμένω γνώμες...... (μου αρέσει πολυ το Unicross)

Καλως τον Βασίλη, κι ας μην πήρες ούτε ενα τηλέφωνο οταν ανέβηκες κουφάλα....εχεις πάρει 10 βαθμούς ποινής!

Εσύ εισαι, δεν μπορεί να είναι άλλος. :beer:

Vasilis 66
13/01/2010, 13:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Pirelli GaraCross (MT16)... (ΟΧΙ το ΜΤ32)

(αλλά δεν ξέρω αν βρεις "φρέσκα"..)

Μου αρέσουν και εμένα τα συγκεκριμένα αλλά δεν βγαίνουν στις διαστάσεις που θέλω (έχω τα βίτσια μου)

Vasilis 66
13/01/2010, 13:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Καλως τον Βασίλη, κι ας μην πήρες ούτε ενα τηλέφωνο οταν ανέβηκες κουφάλα....εχεις πάρει 10 βαθμούς ποινής!

Εσύ εισαι, δεν μπορεί να είναι άλλος. :beer:

ΝΑΙΙΙ!!! "δυστυχώς" εγώ είμαι...... Άρη, χωρίς να θέλω να δικαιολογηθώ, είχα ελεύθερες 2 μέρες μόνο και σε αυτές συνάντησα τον αακατανόμαστο[B], στις οποίες τη μία μεθύσαμε και την άλλη "είχε κανονίσει" με παρέα. Πάντως η αλήθεια είναι ότι είμαι ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟΣ[B]

OldMan
13/01/2010, 13:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vasilis 66
Μου αρέσουν και εμένα τα συγκεκριμένα αλλά δεν βγαίνουν στις διαστάσεις που θέλω (έχω τα βίτσια μου)
Επειδή η συζήτηση περί "βίτσιων" είναι σίγουρα πιο kinky, για πες (αν θέλεις) τι περίεργη διάσταση ψάχνεις... :winka:

Vasilis 66
13/01/2010, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Επειδή η συζήτηση περί "βίτσιων" είναι σίγουρα πιο kinky, για πες (αν θέλεις) τι περίεργη διάσταση ψάχνεις... :winka:

90/90 - 21 και 140/80 - 18 το είχα γράψει εκτός και αν υπάρχει άλλο υπονοούμενο.... :D

OldMan
13/01/2010, 13:27
Το 80άρι προφίλ για τα βράχια του Γιούχτα δεν είναι ότι καλύτερο ...

Και επειδή το μηχανάκι ΔΕΝ γίνεται πιο γκαζιάρικο (άσχετα αν δείχνει έτσι) με φαρδύ λάστιχο πίσω, καλύτερα να πας σε ένα 120/90-18 ...

(προσωπικά, θα φορούσα 110/100-18 και 80/100-21 (με καμια 500αριά p.s.i.) για την Κρήτη - αλλά είμαι και γέρος, οπότε :( )

sapila racing
13/01/2010, 13:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vasilis 66
90/90 - 21 και 140/80 - 18 το είχα γράψει εκτός και αν υπάρχει άλλο υπονοούμενο.... :D

Τι 140 λες ρε Billy?? Mε τα χώματα είμαι άσχετος αλλά μου φαινεται τεράστιο.
Ακου τον απο πάνω που εχει φάει πολύ χώμα, η παρε κι ενα τηλ τον Μουτσό που εχει φάει αλλο τόσο.

Επίσης, μια που δεν ξέρω καν αν τον συνάντησες τον πρωην ιδιοκτήτη ετσι που έγινε, μια που τον γνώρισα εγω οταν ειδα και το μηχανάκι, ηταν περίπου ο μισός απο σένα.

Αυτό σημαίνει οτι σίγουρα θα πρέπει να ρυθμίσεις τις προφορτίσεις στα μέτρα σου!

Ξερεις πως?

taxydromos
13/01/2010, 13:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Το 80άρι προφίλ για τα βράχια του Γιούχτα δεν είναι ότι καλύτερο ...

Και επειδή το μηχανάκι ΔΕΝ γίνεται πιο γκαζιάρικο (άσχετα αν δείχνει έτσι) με φαρδύ λάστιχο πίσω, καλύτερα να πας σε ένα 120/90-18 ...

(προσωπικά, θα φορούσα 110/100-18 και 80/100-21 (με καμια 500αριά p.s.i.) για την Κρήτη - αλλά είμαι και γέρος, οπότε :( )

re sy old,αναφερεσαι σε mx διαστασεις?

Vasilis 66
13/01/2010, 19:34
Τώρα πραγματικά τα μπέρδεψα......
Πρώτα από όλα όλοι οι κατασκευαστές enduro ελαστικών δίνουν τις διαστάσεις 140/80, 130/90, 120/90 που θεωρούνται κλασικές. Μιλάμε πάντα για ελαστικά που "περπατάνε" και στις εθνικές οδούς δηλ χωρίς την ένδειξη NHS, που συνήθως τη βλέπουμε στα cross ελαστικά. Δεύτερο το προφίλ 80 στο 140/80 σημαίνει 112mm προφίλ, ψηλότερο προφίλ από πολλές άλλες διαστάσεις πχ στο 120/90 είναι 108mm(αυτός είναι και ο λόγος νομίζω που βγαίνουν τα enduro ελαστικά σε τόσο μεγάλα μεγέθη ώστε να μην τσακίζονται οι ζάντες).
Η αλήθεια είναι ότι το 140 μου φαίνεται και εμένα μεγάλο αλλά σημειώνω ότι και η CCM και η SUZUKI στο DRZ400E δίνουν το 140. Απλά πιστεύω ότι κάτω από 120 το μηχανάκι δεν μπορεί να κάνει καθόλου άσφαλτο και το κυριότερο γλιστράει τρομερά! Πάντως όλα τα λάστιχα που έχω αναφέρει βγαίνουν 140/80, 130/90, 120/90. Για τα μπροστινά δύσκολα θα ξεφύγει κανείς από το 90/90 γιατί ως γνωστόν καλύτερα να σε πουλήσει η μάνα σου παρα το μπροστινό!

Τα παραπάνω είναι απλά μια γνώμη χωρίς να έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις και εμπειρίες.

Άρη, το πως το ξέρω το ποια είναι η σωστή ρύθμιση όχι. Γι αυτό κάνω πολλές δοκιμές. Μάλλον είμαι σε καλό δρόμο. Βλέπεις μηχανάκι με τέτοιες διαδρομές δεν έχω καβαλήσει ξανά.

Oldman, το MT16 μοιάζει πολύ με το Unicross. ¨Εχεις δοκιμάσει το πρώτο;

ZooMan
13/01/2010, 20:39
στο DRZ έχω τα Metzeler MC4 μπροστα 80/100 - 21 και πισω 110/100 - 18... μαλακό λάστιχο, μέχρι τώρα καλά πάνε στο χώμα/λάσπη (αν και σε ένα βρεγμένο χωράφι μπούκωσε/κόλλησε ο πίσω τροχός για μια στιγμή) και στην άσφαλτο (όχι πάνω απο 120) με πολύ θόρυβο. στη βροχή θέλει προσοχή...
http://www.metzelermoto.com/web/catalog/moto/moto_catalogo_schedaDescription.page?categoria=/catalog/moto/off_road/cross&vehicleType=MOTO&product_id=881153&uri=/metzeler/en_IT/browser/xml/catalog/moto/OffRoad_MC4.xml&menu_item=/products/catalog/off_road
πάντος τα επόμενα θα είναι τα ΜΤ 21.
Να κανονίσουμε καμιά βόλτα ??

ZooMan
13/01/2010, 20:48
[i]Η αλήθεια είναι ότι το 140 μου φαίνεται και εμένα μεγάλο αλλά σημειώνω ότι και η CCM και η SUZUKI στο DRZ400E δίνουν το 140.[/B]
to manual DRZ400E/S που έχω (Μαιο 2004) λένε για το
Ε: 80/100-21 110/100-18
S: 80/100-21 120/90-18

STOYBI
13/01/2010, 20:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από taxydromos
re sy old,αναφερεσαι σε mx διαστασεις?

Το αντιθετο.....

Αναφερετε σε εντουρο διαστασεις......

Δεν υπαρχει mx διασταση με 18αρι λαστιχο ( καθως ολα τα ΜΧ φορανε 19αρα ζαντα......) απο εκει και περα τυπου μχ το λες οχι βαση της διαστασης αλλα του μεγαλυτερου απο 13χιλ τακουνιου...!

:wave2:

STOYBI
13/01/2010, 20:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vasilis 66
Τώρα πραγματικά τα μπέρδεψα......
Πρώτα από όλα όλοι οι κατασκευαστές enduro ελαστικών δίνουν τις διαστάσεις 140/80, 130/90, 120/90 που θεωρούνται κλασικές. Μιλάμε πάντα για ελαστικά που "περπατάνε" και στις εθνικές οδούς δηλ χωρίς την ένδειξη NHS, που συνήθως τη βλέπουμε στα cross ελαστικά. Δεύτερο το προφίλ 80 στο 140/80 σημαίνει 112mm προφίλ, ψηλότερο προφίλ από πολλές άλλες διαστάσεις πχ στο 120/90 είναι 108mm(αυτός είναι και ο λόγος νομίζω που βγαίνουν τα enduro ελαστικά σε τόσο μεγάλα μεγέθη ώστε να μην τσακίζονται οι ζάντες).
Η αλήθεια είναι ότι το 140 μου φαίνεται και εμένα μεγάλο αλλά σημειώνω ότι και η CCM και η SUZUKI στο DRZ400E δίνουν το 140. Απλά πιστεύω ότι κάτω από 120 το μηχανάκι δεν μπορεί να κάνει καθόλου άσφαλτο και το κυριότερο γλιστράει τρομερά! Πάντως όλα τα λάστιχα που έχω αναφέρει βγαίνουν 140/80, 130/90, 120/90. Για τα μπροστινά δύσκολα θα ξεφύγει κανείς από το 90/90 γιατί ως γνωστόν καλύτερα να σε πουλήσει η μάνα σου παρα το μπροστινό!

Τα παραπάνω είναι απλά μια γνώμη χωρίς να έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις και εμπειρίες.

Άρη, το πως το ξέρω το ποια είναι η σωστή ρύθμιση όχι. Γι αυτό κάνω πολλές δοκιμές. Μάλλον είμαι σε καλό δρόμο. Βλέπεις μηχανάκι με τέτοιες διαδρομές δεν έχω καβαλήσει ξανά.

Oldman, το MT16 μοιάζει πολύ με το Unicross. ¨Εχεις δοκιμάσει το πρώτο;


Φιλε βασιλη ριξε και μια ματια εδω και θα λυθουν καποιες αποριες σου .... http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=70947&perpage=20&highlight=λαστιχα&pagenumber=1


:wave2:

Vasilis 66
13/01/2010, 22:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Φιλε βασιλη ριξε και μια ματια εδω και θα λυθουν καποιες αποριες σου .... http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=70947&perpage=20&highlight=λαστιχα&pagenumber=1


:wave2:

Πολύ μα παρά πολύ κατατοπιστικό !!!! Και έψαχνα κάτι παρόμοιο στο φορουμ αλλά...... Είχα μπει στη λογική κάπως αλλά αυτό με τις διαστάσεις των ΜΧ με έστειλε αδιάβαστο!
Μιας και σε βρήκα για πες μια γνώμη για το Unιcross. MX ελαστικό χωρίς δείκτη NHS, με δείκτη ταχύτητας Μ τελικά τι είναι; Προφανώς όπως είπες το χαρακτηρίζουν ΜΧ λόγω μήκος τακονιού. Έχεις κάποια γνώμη για λάστιχα για ερασιτεχνική χωμάτινη χρήση και λίγα ασφαλή ασφάλτινα χλμ; :beer:

OldMan
14/01/2010, 11:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vasilis 66
Oldman, το MT16 μοιάζει πολύ με το Unicross. ¨Εχεις δοκιμάσει το πρώτο;
Βεβαίως και σε εποχές που το ΜΤ16 ήταν "μονόδρομος"...:winka:

Υπόψιν ότι το συγκεκριμένο λάστιχο το πρότεινα για την Κρήτη, δίνοντας βάση στο πέλμα και στα πλαϊνά - αλλά με προσοχή στην άσφαλτο (ειδικά στην βρεγμένη...).

Υ.Γ.
Ένα ακόμη καλό που έχει είναι ότι δεν αμολάει τακούνια στον δρόμο με λογικές ταχύτητες (-120 χ.α.ω.)

taxydromos
14/01/2010, 11:31
συναδελφε Βασιλη,γνωμη μου ειναι να προτιμησεις enduro λαστιχα, καθως για την ασφαλτο τα mx δεν βολευουν επειδη δεν εχουν καλο κρατημα (ειδικα στο βρεμενο ειναι επικυνδυνα) και φθειρονται γρηγορα γιατι ζεσταινονται πολυ..
αν δεν θες να αλλαζεις συχνα λαστιχο παρε καποιο αντοχης με καλο κρατημα στο χωμα οπως ειναι το mt21 pirelli
αν θες καλυτερη αποδωση στην ασφαλτο παρα στο χωμα παρε καποιο με πλατυτερα τακουνια οπως το continental tc80
καλες βολτες!αν σ'αρεσουν τα χωμ.ταξιδια μπες εδω:http://www.xtx.com.gr/xtx/
:beer:

Vasilis 66
14/01/2010, 12:17
Ταχυδρόμε, τις ίδιες σκέψεις κάνω και εγώ. Τα ΜΧ τα έχω ξεχάσει. Απλα το δίλημμα είναι το "πόσο enduro" λάστιχο θα βάλω. Τα TC80 και KAROO τα έχω αποκλείσει (τα είχα βάλει στη BMW και νομίζω ότι ταιριαζουν σε πιο βαρια μοτο). Το ΜΤ21 είναι η χρυσή τομή αλλά κοιτάζω και πιο λάστιχο είναι ένα "κλικ" πιο χωμάτινο και εκεί έχω λίγο μπερδευτεί (F.I.M ή κάτι σαν Unicross). Όσο για το site "δυστυχώς" το ξέρω αλλά δεν υπάρχει ο χρόνος για τέτοια (άσε που ο μπόμπιρας μου θα θέλει να έρθει και αυτός ):p

Trickster
14/01/2010, 13:13
Το unicross για βρεγμένη άσφαλτο είναι απλά ακατάλληλο.

KaTaNaS
14/01/2010, 14:07
για ριξε και μια ματια εδω... http://www.enduro.gr/index.cfm?Action=Details&cat01=16&CPiD=3948

σουπερ λαστιχα (οικολογικα) για εντουρο...

υπολογισε και 5 ευρω για καθε τοποθετηση ελαστικου!

STOYBI
14/01/2010, 19:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vasilis 66
Έχεις κάποια γνώμη για λάστιχα για ερασιτεχνική χωμάτινη χρήση και λίγα ασφαλή ασφάλτινα χλμ; :beer:

Το ΜΤ16 που λεει και ο ποιο γερος απο εμενα....

Φοβερα αξιοπιστο λαστιχο με τεραστια αντοχη σε οτιδηποτε τερεν....Απλα λιωνει και οχι.. σπαει

Απο εκει και περα οτι και να φορεσεις στην ασφαλτο και ( ειδικα στην βρεγμενη ) το θεωρω τρομερα επικινδυνο και η προσοχη σου πρπει να ειναι στα μεγιστα....

:wave2:

OldMan
15/01/2010, 10:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Το ΜΤ16 ....
Η αλήθεια έιναι Κώστα ότι το GaraCross είναι παμπάλαιας σχεδίασης λάστιχο (το φορούσα σε PE και Simonini) ίσως να μην "κάθεται" καλά σε σημερινές (αγωνιστικές) απαιτήσεις ...

Αλλά για ερασιτεχική χρήση (κολλήματα, σπινιαρίσματα, κοπανήματα σε πέτρες, γλυστρίματα σε ρίζες κ.λ.π.) μάλλον είναι από τις καλύτερες επιλογές...

@Vasilis 66: Προσοχή έξω από τα λιοτρίβια, γιατί θα φύγεις αδιάβαστος...:winka:




Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
... ο ποιο γερος απο εμενα....
Να σκάσεις και να πλαντάξεις ρε τζόβενο...
(η ηλικία και των 2 μας από 4άρι αρχίζει...) :smokin:

KaTaNaS
15/01/2010, 13:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Προσοχή έξω από τα λιοτρίβια, γιατί θα φύγεις αδιάβαστος...:winka:



μπορει να γλυστραει ο πυρήνας, αλλα εχει μια μυρωδιααααααα... στο χωριο με ταξιδευει...

Vasilis 66
15/01/2010, 13:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
[B]
@Vasilis 66: Προσοχή έξω από τα λιοτρίβια, γιατί θα φύγεις αδιάβαστος...:winka:






Τύφλα να έχει ο πάγος........ Και μάλιστα αν ρίξουν και νερό από πάνω τότε.... αιντε γεια σας:sick:

STOYBI
16/01/2010, 06:15
[i]


Να σκάσεις και να πλαντάξεις ρε τζόβενο...
(η ηλικία και των 2 μας από 4άρι αρχίζει...) :smokin: [/B]

Με προδωσες ρε Αρτεμη........ :blush:

:beer: :beer:

2stroker
04/02/2010, 10:44
ερωτησης

ποια πιστευετε οτι ειναι η ιδανικη πιεση στα λαστιχα κυριως για φλαταδουρες και γενικοτερα ηπια κοματια?μιλαμε παντα για 100-100-18 και 80-100-21

και ποiα η γνωμη σας για τα Ac-10 της michelin?
:beer:

KaTaNaS
04/02/2010, 11:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από 2stroker

ποια πιστευετε οτι ειναι η ιδανικη πιεση στα λαστιχα κυριως για φλαταδουρες και γενικοτερα ηπια κοματια?μιλαμε παντα για 100-100-18 και 80-100-21


με τι μηχανακι;

για εντουρο μηχανακι 13-13 και βλεπεις...

για ον-οφ 15-15 και βλεπεις

εντιτ: με 100-100 πισω προφανως και ειναι ή 125 2Τ ή 250 4Τ οποτε 13-13

CARP
04/02/2010, 11:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από 2stroker
ερωτησης

ποια πιστευετε οτι ειναι η ιδανικη πιεση στα λαστιχα κυριως για φλαταδουρες και γενικοτερα ηπια κοματια?μιλαμε παντα για 100-100-18 και 80-100-21

και ποiα η γνωμη σας για τα Ac-10 της michelin?
:beer:


Το έβαλα πρίν κανα 10 αριά μέρες για πρώτη φορά και σαν πρώτη εντύπωση είναι καλό. Βγήκα την
κυριακή και το μενού είχε λάσπη, χιόνι, χιόνι με πέτρα. Δεν το δοκίμασα σε αμμουδερό αλλά αφού περπάτησε στα προηγούμενα δεν νομίζω να εχει πρόβλημα. Η διάσταση του είναι 100-100-18 και καλά είναι αν βάλεις να πάρεις το πιό φαρδύ ωστε να κερδίσεις περισσότερη πρόσφυση. Από αντοχή δεν ξέρω γιατί όπως σου έγραψα παραπάνω πρωτη φορά βαζω το συγκεκριμένο λάστιχο. :beer:

υγ. η πίεση που είχα ήταν 1 bar.

KaTaNaS
04/02/2010, 11:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από CARP
Η διάσταση του είναι 100-100-18 και καλά είναι αν βάλεις να πάρεις το πιό φαρδύ ωστε να κερδίσεις περισσότερη πρόσφυση.

οι διαστασεις πανε βαση κυβικων :wave2:

ktmakis
04/02/2010, 11:36
Το 100/100-18 μπορεί να φορέσει και 120/90-18 ( FIΜ συνήθως) και θα έχει καλύτερη πρόσφυση.

STOYBI
04/02/2010, 12:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από 2stroker
ερωτησης

ποια πιστευετε οτι ειναι η ιδανικη πιεση στα λαστιχα κυριως για φλαταδουρες και γενικοτερα ηπια κοματια?μιλαμε παντα για 100-100-18 και 80-100-21

και ποiα η γνωμη σας για τα Ac-10 της michelin?
:beer:

α) 140-100-18 ! Οι φλαταδουρες θελουν σταθεροτητα και οχι νευρικα ψαρεματακια.... :winka:

β) Ιδανικη πιεση..??? Πες μας και το βαρος σου...??? :winka:

γ) Μαλακα ... Κοβουν ευκολα τακουνια...!!!

:wave2:

2stroker
04/02/2010, 12:59
ναι δεν εδωσα παραπανω στοιχεια sorry αλλα ειμαι newbie 5-6 φορες εχω παει εντουραδα

λοιπον το μηχανακι ειναι klx300R
εγω ζυγιζω 84 κιλα
και τα ac-10 τα εβαλα σε διασταση 100-100-18 δεν εβαλα 120αρι γιατι και ο λαστιχας μου πε οτι θα του πεφτε βαρυ λετε να κανα μ@@@@?
παντως η τιμη τους ηταν μεγαλο δελεαρ 90 ευρω;)

STOYBI
04/02/2010, 13:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από 2stroker
ναι δεν εδωσα παραπανω στοιχεια sorry αλλα ειμαι newbie 5-6 φορες εχω παει εντουραδα

λοιπον το μηχανακι ειναι klx300R
εγω ζυγιζω 84 κιλα
και τα ac-10 τα εβαλα σε διασταση 100-100-18 δεν εβαλα 120αρι γιατι και ο λαστιχας μου πε οτι θα του πεφτε βαρυ λετε να κανα μ@@@@?
παντως η τιμη τους ηταν μεγαλο δελεαρ 90 ευρω;)

12-13 ps παντα με μοτοκροσσαδικη σαμπρελα ειναι καλα.

Πως σου το εξηγησε το βαρυ ο λαστιχας σου...????

:wave2:

CARP
04/02/2010, 13:46
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
οι διαστασεις πανε βαση κυβικων :wave2: [/QUOTE

Δηλαδη; :beer: :beer:

CARP
04/02/2010, 13:48
παντως η τιμη τους ηταν μεγαλο δελεαρ 90 ευρω;) [/B][/QUOTE]



Το ζευγάρι; :eyepop:

2stroker
04/02/2010, 14:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
12-13 ps παντα με μοτοκροσσαδικη σαμπρελα ειναι καλα.

Πως σου το εξηγησε το βαρυ ο λαστιχας σου...????

:wave2:

μοτοκροσαδικη σαμπρελα ενοεις ενισχυμενη,τετοιες εβαλα αν θυμαμαι καλα 15 ευρω η μια

βαρυ μαλλον ενοουσε οτι το 120 θα ταν οριακο για τη ζαντα μου ή οτι δεν θα πηγαινε το μηχανακι,μπορει να μην καταλαβε οτι ειναι το 300 αλλα το 250.κατι τετοιο υποθετω

thanx για τις απαντησεις stoubi:beer:

2stroker
04/02/2010, 14:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από CARP
παντως η τιμη τους ηταν μεγαλο δελεαρ 90 ευρω;)



Το ζευγάρι; :eyepop: [/B][/QUOTE]


oh yes!και ημερομηνια παραγωγης πριν απο 6 μηνες αν θυμαμαι καλα
:beer:

CARP
04/02/2010, 14:16
Πες μου οτι έχει και διεύθυνση στο νετ και στέλνει και σε άλλες πόλεις? Αυτό πες μου και τίποτε άλλο....



υγ εγώ το πίσω μόνο το πλέρωσα 65....

2stroker
04/02/2010, 14:30
απο οσο ξερω δεν εχει καποια ιστοσελιδα οποτε μαλλον δεν στελνει
αλλα ξερω αλλες δυο εταιρειες που στελνουν αντικαταβολη σε ολη την ελλαδα και τα εχουν στην ιδια τιμη αν θυμαμαι καλα.
αν θες ψαχνω και σου στελνω π.μ:wave2:

CARP
04/02/2010, 14:43
Δεν πειράζει φίλε μου ευχαριστώ. Θα ψάξω και εγώ μην παιδεύεσαι τζάμπα.:wave2:

2stroker
04/02/2010, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από CARP
Δεν πειράζει φίλε μου ευχαριστώ. Θα ψάξω και εγώ μην παιδεύεσαι τζάμπα.:wave2:

κανενας κοπος
εχεις π.μ:beer:

OldMan
04/02/2010, 14:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
140-100-18 !
Ωρέ Κωνσταντή ...!!! :eyepop:

Προφανώς ήθελες να γράψεις 140-80-18 ... :winka:


Αλλιώς:

1. Πάει περίπατο η σταθερότητα - με 100άρι προφίλ χορεύεις τσάμικο στα πολλά ...

2. Πιθανότατα θα "βρίσκει" το λάστιχο στο ψαλίδι ή/και στον λασπωτήρα του αμορτισέρ...

3. Σε τερμάτισμα της ανάρτηση θα βρει σίγουρα στο φτερό...

3. Θα ψηλώσει "άτσαλα" το μηχανάκι...

4. Θα αυξηθεί η μη αναρτώμενη μάζα (με αποτέλεσμα να μην επαναφέρει σωστά η ανάρτηση στα άλματα)...

5. έχει κι άλλα, αλλά κατουριέμαι ... :wave2:

STOYBI
04/02/2010, 15:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ωρέ Κωνσταντή ...!!! :eyepop:

Προφανώς ήθελες να γράψεις 140-80-18 ... :winka:


Αλλιώς:

1. Πάει περίπατο η σταθερότητα - με 100άρι προφίλ χορεύεις τσάμικο στα πολλά ...

2. Πιθανότατα θα "βρίσκει" το λάστιχο στο ψαλίδι ή/και στον λασπωτήρα του αμορτισέρ...

3. Σε τερμάτισμα της ανάρτηση θα βρει σίγουρα στο φτερό...

3. Θα ψηλώσει "άτσαλα" το μηχανάκι...

4. Θα αυξηθεί η μη αναρτώμενη μάζα (με αποτέλεσμα να μην επαναφέρει σωστά η ανάρτηση στα άλματα)...

5. έχει κι άλλα, αλλά κατουριέμαι ... :wave2:



Ωρε Αντωνη.......



Εχεις απολυτο δικιο εκανα λαθος.......:sick:


:beer: :beer:

:wave2:

marios8
04/02/2010, 18:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από 2stroker


βαρυ μαλλον ενοουσε οτι το 120 θα ταν οριακο για τη ζαντα μου

Μια χαρά θα δούλευε το 120 .
Και στην περίπτωσή σου σαν καινούριος πιστεύω οτι θα σου άρεσε περισσότερο, λόγο καλύτερης ευστάθειας στην φλαταδούρα .
Το οτι θα σου έκοβε ιπποδύναμη είναι αλήθεια , όμως η διαφορά θα ήταν τόσο μικρή που δεν υπάρχει περίπτωση να το καταλάβαινες .
Το 100 έχει καλύτερη ευελιξία και αυτό το κάνει να δουλεύει καλύτερα στα κλειστά κομμάτια . :beer:

Μιας και μιλάμε για λάστιχα να κάνω και εγώ την ερώτησή μου μιας και έφτασε ο καιρός για αλλαγή.
Έχει δοκιμάσει κανείς τα ΜΧ51 ή τα ΜΧ31 της Dunlop ?
Τα ΜΧ 51 λένε οτι είναι κάτι ανάμεσα σε 756 και 752
Εγώ έχω καταλήξει εδώ και αρκετό καιρό στα 752 που δυστυχώς τα σταμάτησε :mad: .
Γενικά προτιμώ τα αραιοτάκουνα λάστιχα και το 752 (σε σχέση με το 756) μου ταίριαζε καλύτερα , χωρίς να φθείρεται γρήγορα (όσο αυτό είναι δυνατόν ) και δεν έκοβε τακούνι εύκολα (και σε σκληρό έδαφος - πέτρα) .
Αν κάποιος τα έχει δοκιμάσει ας μας πεί τις παρατηρήσεις του :wave2:

KaTaNaS
05/02/2010, 07:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8

Έχει δοκιμάσει κανείς τα ΜΧ51 ή τα ΜΧ31 της Dunlop ?


MX-51 o apogonos tou 756.

κραταει το ιδιο καλα σε πετρα και παντου αλλου, εμενα μου φανηκε πως εστριβε το ιδιο με το 756 αν και η ντανλοπ υποστηριζει πως το ελαστικο εχει πιο μοντερνο εξελιγμενο σχεδιασμο και αλλα τελειωνει αισθητα πιο νωρις απο το 756...

παρα αυτα μεχρι και το τελος του κραταει φοβερα και δινει γκριπ! :wave2:


κι εγω καταφερα επιτελους να λιανισω τα ΜΧ εξτρα (που κανουν μονο για κατακαλοκαιρο και εποχες αφραγκιασης) και σκεφτομαι σοβαρα να παω σε FIM διαστασεις!

ktmakis
05/02/2010, 07:24
Tα Fim Σταύρο είναι για εντούρο ειδικά οτι καλύτερο. Αξίζει νομίζω η διαφορά χρημάτων.
Είναι all-around λάστιχα για να καλύψουν σχεδόν τα πιο πολλά τεραίν.
Σε στριφτερά με ανάποδη κλίση εκεί που άλλα κάνουν πατινάς το πλατύ λάστιχο κρατάει κατω γερά.
Απλά μερικά όπως τα Michelin μετά τη μισή φθορά τους δεν δουλεύουν καλά.

ΒΑΣΙΛΗΣ1
12/02/2010, 10:43
Καλημέρα από Λάρισα,

Να βάλω μιά πρόταση που ίσως φανεί παράξενη.

Αφού το μηχανάκι το θες γιά δύο αντίθετες χρήσεις (ασφαλτος - χώμα) νομίζω πρέπει
να διαλέξεις σε ποιά από τις δύο θα δώσεις βάρος.
Αν το βάρος είναι στην άσφαλτο τότε βάλε ον-οφ λάστιχα στην φαρδιά διάσταση (130,140)
Αν θέλεις περισσότερο χώμα μπορείς να δοκιμάσεις μεταχειρισμένα ΜΧ λάστιχα (οχι πολύ, υπάρχουν σε 18αρα διάσταση) σε διάσταση 110,120.
Πλεονεκτήματα : Τα ΜΧ πηγαίνουν πολύ καλύτερα στο χώμα από τα ον-οφ, κρατούν ικανοποιητικά στην άσφαλτο (ταχύτητες μέχρι 120-130), εκτός από την βροχή, παρά τα κουνήματα και η αυξημένη φθορά τους δεν σε πειράζει αφού θα τα πάρεις φτηνά η τζαμπα.
Μειονέκτημα : οι συχνές αλλαγές, αλλά με μικρό κόστος και ο θόρυβος.

Πιστεύω ότι οι διαφορές στις διαστάσεις δεν παίζουν μεγάλο ρόλο. Ειναι της μόδας
να βάζουν τελευταία φαρδιές διαστάσεις οι κατασκευαστές πχ 125 τετράχρονο με 130 πίσω
λάστιχο (SM).

Επίσης θυμήσου να αλλάζεις τις πιέσεις από άσφαλτο σε χώμα. ( άσφαλτος 25 λιμπρες, χώμα
16-17 γιατί υπάρχουν και οι πέτρες).

Γειά χαρά
Βασίλης (XR650L)

OldMan
12/02/2010, 10:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΒΑΣΙΛΗΣ1
Επίσης θυμήσου να αλλάζεις τις πιέσεις από άσφαλτο σε χώμα. ( άσφαλτος 25 λιμπρες, χώμα
16-17 γιατί υπάρχουν και οι πέτρες).
Επειδή η Λίμπρα από μόνη της δεν είναι μονάδα πίεσης, προφανώς αναφέρεσαι σε pounds per square inch (οι φίλοι του το φωνάζουν p.s.i.) ...

(αν και είναι λίγο "τσιμπημένες" προς τα πάνω οι τιμές..) :winka:

2stroker
04/03/2010, 10:03
τελικα δοκιμασα στο χωμα πιεσεις 15-15
αλλα τις ζεμπεκιες του τις ριχνει το πισω οπως μου ειχατε πει λογω 100 αντι για 120
βεβαια ισως να φταιει και η αναρτηση την οποια δεν την εχω τσεκαρει μιας και ο προηγουμενος ιδιοκτητης το ειχε μοταρντ το μηχανακι οποτε παιζει να την εχει σκληρηνει.πρεπει να το τσεκαρω.
α και στο δρομο πιεσεις 21- 21 νομιζω καλα ειναι.