View Full Version : Αγορά Μηχανής
BobMastoras
20/01/2010, 21:38
Καλησπέρα καταρχάς σε όλη την παρέα . :D
Είμαι πολύ "άσχετος" ακόμα με το θέμα των μηχανών και θα ήθελα την βοήθεια όλων σας . Οδηγώ εδώ και 2 χρόνια περίπου , ένα Gillera Runner 50 στα χαρτιά , 80 κανονικά , διχρονιά . Πλέον όμως μεγαλώσαμε λίγο , βγάλαμε και δίπλωμα για 125cc + , και θέλω να πάρω κάτι καλύτερο . Δεν ξέρω ποιες καλύπτονται απο το δίπλωμα για αυτό και θέλω να ρωτήσω και ποιες είναι "μέσα" στο δίπλωμα .. Πάει με τους ίππους μου έχουν πει και αν δεν κανω λαθος μεχρι 33 . Μου αρέσει αρκετά για παράδειγμα η Ninja 250 αλλα για steet ή Supersport μηχανη (δεν ειμαι και σιγουρος που ανηκει) είναι λίγα τα 250 κυβικα που εχει . Επισης ειναι κουραστικο το σκυψιμο που θελουν αυτου του ειδος οι μηχανες . Τωρα σε κατηγορια cross αν και εμενα μου αρεσει να τα λεω "κατσικια" υπαρχουν πολλα οπως το DR - XT - KTM αλλα δεν πολυψηνομαι και για δαυτα γιατι ειναι πολυ OFF για την πολη . Για να ειμαι ειληκρινεις τον τελευταιο καιρο το σκεφτομαι πιο πολυ για κατι σε κατηγορια Enduro , έστω και απο τα μικρα ωστε να καλυπτεται απο το διπλωμα , οπως το KLE 500 , Anhelo , varadero 250 cc . Την μηχανη την θελω για περιπου 1.5 - 2 χρονια το πολυ οπου αυτοματα το διπλωμα θα με καλυπτει σε όλα τα κυβικα μηχανων ... Αρα ψαχνω για μεταχειρισμενο που να μην θελει πολλα πολλα και να το χαρω . Εχω διαβασει και το θεμα περι Ευρωπαϊκων και Γιαπωνεζικων και συμφωνω με ολους ... Αν και ειμαι πιο πολυ στην φιλοσοφια των Ευρωπαιων και μου αρεσει που και που να της "βαζω" χερι , να την "μαστορευω" και να την φροντιζω ... Αυτο βεβαια το θελω για την επομενη μηχανη οπου θα μεινει και πιο πολλα χρονια στα χερια μου ... Τωρα για την μικρη θα ηθελα κατι σε Γιαπωνεζικο αλλα να εχει και καποια ασφαλεια και αξιοπιστια ... Η χρηση που θα της κανω θα ειναι πιο πολυ για μεταφορα μεσα στην πολη (δουλεια - σχολη κτλ) αλλα και κανενα ταξιδακι ή χαβαλε με παρεα στα χωματα δεν θα με πειραξουν να ειναι εφικτα ... :sun: