View Full Version : Honda Cb175
παίδες συγνώμη αλλά χθες έβρεχε και ως γνωστόν στην επαρχία όταν βρέχει τηλ και ιντερνετ bye bye....
χθες με παιδεψαν οι μπροστινες αναρτήσεις και τελικά κόλλησα χωρίς να κάνω κάτι ιδιαίτερο.βέβαια ίσως να βρήκα κάτι σημαντικό.νομίζω πως είναι στραβές.οπότε απο την μια γλίτωσα γλίτωσα την καλίμπρα αλλά μπουκάλες.....:confused:
276144
τουλάχιστον τελείωσα με τα γαλβανίσματα.
276145
276146
καλη συνεχεια αρχηγε,βαζε οσο πιο πολλες φωτο μπορεις:beer:
σήμερα έτριβα τον σκελετο όλη μέρα.βέβαια προσπαθησα να στειλω φωτο αλλά ιντερνετ τσου.
αποτελεσμα τφριφτηκε ολος ο σκελετο αλλά μου εμειναν κατι δυσκολα σημεία όχι ομως με σκουριά αλλά με χρώμα και δεν ξερω αν θα ηταν σωστο να περασω γαλβανι από πάνω ετσι η θελει κι αυτο τριψιμο.σκεφτηκα σοδοβολή μιας και αμμοβολή μονο στην κρήτη.
276221
και μια άλλη εδώ
276222
βέβαια μην ξεχναμε αρχες παρκισον στα χέρια
πονοι στη μεση
και πνευμόνια νταμαρι
οι φωτο ήταν κατα την διαδικασια τριψιματος,τριφτηκε αρκετα μετα.
σήμερα έτριβα τον σκελετο όλη μέρα.βέβαια προσπαθησα να στειλω φωτο αλλά ιντερνετ τσου.
αποτελεσμα τφριφτηκε ολος ο σκελετο αλλά μου εμειναν κατι δυσκολα σημεία όχι ομως με σκουριά αλλά με χρώμα και δεν ξερω αν θα ηταν σωστο να περασω γαλβανι από πάνω ετσι η θελει κι αυτο τριψιμο.σκεφτηκα σοδοβολή μιας και αμμοβολή μονο στην κρήτη.
276221
και μια άλλη εδώ
276222
βέβαια μην ξεχναμε αρχες παρκισον στα χέρια
πονοι στη μεση
και πνευμόνια νταμαρι
οι φωτο ήταν κατα την διαδικασια τριψιματος,τριφτηκε αρκετα μετα.
Ετσι!! Αν δεν τριψεις δεν κανεις τπτ!! Απο ενα σημειο και μετα το συνηθιζεις και σου αρεσει!!! :lol:
Μπράβο το πας πολύ καλά!
Σου παραθέτω και μια ανακατασκευή cb175 που έκανε κάποιος στο vfr.net:
http://www.vfrh.net/t975-topic
Σου εύχομαι να το κάνεις σαν και αυτό!
Μπράβο το πας πολύ καλά!
Σου παραθέτω και μια ανακατασκευή cb175 που έκανε κάποιος στο vfr.net:
http://www.vfrh.net/t975-topic
Σου εύχομαι να το κάνεις σαν και αυτό!
ναι την εχω δει την cb στο vfr και μάλιστα ήταν αυτή που με έκανε να φτιάξω την δικιά μου και με βοήθησε κι ο ίδιος με ις συμβουλές του.
και εχει κάνει και άλλη το sl100 και αυτό στην πένα.
srxakias junior
09/12/2012, 23:55
:a014:
Tελικα αυτο τι απεγινε.....
Μπικας για βαλε καμια φωτο....
εμεινα σε στασιμη κατασταση λόγω εγκυμοσυνης και γεννησης της κορης μου.τώρα αυτες τις μερες σκεφτομαι οτι ήρθε ο καιρος και τα οικονομικα και σκεφτομαι να ξεκινησω.επομενο σταδιο ειναι το βαψιμο σκελετου ,τεποζιτου και πλαστικών και αρχίζω ξανα το στησιμο και αντικατασταση των παλιων με νεα που εχω ήδη παραγγείλει + καποια προσθτετα νεα.
ευχαριστω για το ενδιαφερον.
universalgr1
26/11/2013, 19:04
Να σου ζήσει η κοράκλα μαν!! :beer:
Κι εγώ περιμένω τη δική μου σε λίγο καιρό.. :D
αντε με το καλό φίλε να την χαρεις....
δεν θα στο πω μόνο εγω αλλά απο την αλλη στιγμή θα αλλάξει ολη σου η ζωή προς το καλυτερο)
τελικά είπαμε και με αυστηρή οικονομία , εξοικονομήσαμε τα απαραίτητα για την προμήθεια των πρώτων ασταρο-χρωματων του σκελετού ώστε σιγά σιγά να βαδίσουμε προς τον δρόμο της ολοκλήρωσης και της συναρμολόγησης.η αλήθεια είναι ότι δεν έκανα πάρα πολλά πράγματα αυτόν τον καιρό οπότε θα ξεκινήσουμε ακριβώς από το σημείο που μείναμε.αύριο πρώτα ο Θεός θα περάσουμε το αστάρι με την μόνη αλλαγή ότι επειδή εν βρήκα εποξικό αστάρι (που είδα σε άλλο ποστ ανακατασκευής) θα πρέπει να βγάλω το ψυχρό γαλβανι από όπου είχα βάλει (ευτυχώς δεν είχα περάσει το σκελετό).Πρώτα ο Θεός και την υγειά μας να χουμε μετά το σκ θα έχουμε τα πρώτα δείγματα.το αστάρι και το μαύρο χρώμα του σκελετού είναι σε σπρέυ για λόγους σχεδόν καθόλου προηγούμενης πείρας και για λόγους απλότητας και καθαρισμού ιδίως λόγω της μικρής επιφάνειες των βαφόμενων επιφανειών.ελπίζω το αποτέλεσμα να μας ικανοποιήσει και στο τέλος να μας ανταμείψει.
φορτίζω τη φωτογραφική...
306978
Ηρθαν τα απαραιτητα για το ξεκινημα.
Kαθε αρχή έχει και εμπόδια και εδώ το πρόβλημα είναι το στράβωμα στον λαιμό,αλλά και η φωτογραφική μου κάνει κάτι περίεργες γραμμές .γι αυτό και σήμερα εκτός από ξύσιμο των περιφερειακων που ήταν γαλβανισμένα και βάψιμο με αστάρι αυτών,κατανάλωσα το χρόνο μου με συζήτηση με κάποιους ποιο πατεντιαρηδες γα το πως θα το φέρουμε στα ίσια307038.
307039
κ εδώ η μπουγάδα με τα μισά πρώτα περιφερειακά .
307042
τώρα όσο άφορα το στράβωμα κάπου στον νετ είχα δει ένα τύπο που ίσιωνε το σκελετό με ιμάντες πάνω σε μια παλιά σιδηροτροχιά .
κάτι αντίστοιχο έχω κι εγώ στο μυαλό και βρήκα και 2 παλαγγα ώστε να έρθει στα ίσια ο λαιμός . βεβαία θα συμβουλευτώ κι έναν πιο έμπειρο σε σίδερα (ηθελα να γραψω κι οχι σιδερά που εγραψα) κι αυτο διότι καλίμπρα δεν υπάρχει στα μερη μας.
εδώ αυτό που σας έλεγα
http://www.hondatwins.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=5558
307044
307045
307046
Κωστα ο εμπειρος σιδερας μπορει να σου κατασκευασει κατι μεταλλικο και οσο εμπειρος και να ειναι δεν μπορει να εχει γνωμη στην επισκευη ενος πλαισιου μοτοσυκλετας .
Παραδειγμα :Καποιος φιλος ανακατασκευαζε μια φλορετα που ειχε στραβο πλαισιο και την πηγε σε καποιον "εμπειρο" ο οποιος θεωρησε καλο να κοψει το πλαισιο και να το κολησει ισια!!! Ισως αν ηταν λαμπατερ να ηταν καλη λυση αλλα ειναι πλαισιο μοτοσυκλετας και θελει αλλη μεταχειρηση.
Τωρα με το κολπο που εκανε ο αλλος με το 450 απο οτι ειδα ειχε μεγαλο σταβωμα και το εφερε καπως ,σιγουρα οχι απολυτα! Το δικο σου ειναι λιγοτερο ,αν και δεν μπορω να διακρινω καλα .
Κανονικα θελει καλιμπρα αλλα ισως και να υπαρχει και αλλος τροπος .
Αυτα !! καλη σου συνεχεια και παρακολουθουμε :beer::a014:
αυριο θα προσπαθησω να στησω προχειρα το μπροστινο και το πίσω για να δειτε ξεκαθαρα το στραβωμα.κι εγω δεν το εβλεπα αλλα μολις πήγα να την κατεβασω απο το φορτηγο αναρωτιόμουν αν υπήρχε ή έγινε στη μεταφορα.κι έτσι εμεινε.
εαν ο κολλητός μου δεν ΄'εφευγε για λιθουανια θα το ανεβαζε αθήνα και θα τον καλυμπραριζε και ηλεκτροστατική αλλά προτιμησε τη λιθουανία (γυναίκα) κι έτσι καταφευγω σε πιο απλή μεθοδο.
panos_zip
04/01/2014, 23:22
Θα το παρακολουθω αυτο το θεμα.
Ειμαι περιεργος στο πως θα ερθει.
Εχω ακουσει κατα καιρους διαφορα, ειδικα για αυτοκινητα, μεχρι και το θεικο
"Αναμεσα σε 2 δεντρα με παλαγκα"!! Χωρις να εχω δει ποτε απο κοντα καποιο τροπο για να ειμαι εστω και ελαχιστα σιγουρος οτι δουλευει καλα η πατεντα.
Εαν ψαξεις στο ιντερνετ, για τυπους που φτιαχνουν πλαισια στο σπιτι μονοι τους, θα παρεις διαφορες ιδεες για χεροποιητες βασεις ωστε να δεις ποσο χανει και να το φερεις. Εκει θα χρειαστεις και την εμειρια του σιδερα σου.
Βεβαια εγω θα εψαχνα τροπο να το παω καλυμπρα για να ειμαισιγπυρος για το αποτελεσμα.
:beer:
καλημερα,σημερα με ετρωγε κατι μεσα μου απο τις 6 το πρωι κι ετσι μιας και η μπεμπα μας σηκωσε την εκανα για το γκαραζ με τον καφε.
εστησα οπως προειπα μπροστινο και πισω και ιδου
307056
307057
το στραβωμα που θυμομουν δεν φαινεται.ισως να με ειχαν ξεγελασει οι βασεις του φαναριου.εξαλλου ενα ψιλοτρακαρισματακι ειχε στα νιατα της και τιποτε πιο σοβαρο.
τελος παντων εγω ασταρωσα τον σκελετο και το πολυ πολυ αν ξαναδουμε προβλημα.....μια απο τα ιδια.
307058
Γιώργος Πλ.
05/01/2014, 11:36
Το turbo του πρόεδρου ήταν στραβό και το πήγε κάπου δεν θυμάμαι που
Αν σου χρειαστεί στύλε πμ να μάθω και να σου πω
Γιώργος Πλ.
05/01/2014, 11:39
Αν θες να είσαι σίγουρος κάνε το τεστ με το νερό
πες τίποτα περισσότερο πάνω σε αυτό ,ε το νερό?αν και όπως είπα
μπήκε στο φούρνο γιατί εδώ στα δυτικά έχει έρθει ήδη η ψιχάλα και πρέπει να κατεβάσω τα ποσοστά υγρασίας
307059
307060
υγ προσπαθώ να λύσω και το θέμα με την ψηφιακή γιατί μου την σπάει κι έμενα.
πιθανον εχεις ενεργοποιησει την επιλογη slow synchro στο φλας και παρολο που αναβει φαλς κραταει πολλη ωρα ανοιχτο το κλειστρο. βαλε το στο φουλ αυτοματο με φλας.
πιθανον εχεις ενεργοποιησει την επιλογη slow synchro στο φλας και παρολο που αναβει φαλς κραταει πολλη ωρα ανοιχτο το κλειστρο. βαλε το στο φουλ αυτοματο με φλας.
θα το κοιταξω,αν και μου την εκανε αφου ενας φωτογραφος προσπαθησε να την ρυθμισει να μην βγαζει κοκκινα ματια.
Λοιπον τα πρωτα βαφτηκαν σκελετος και καποια παρελκομενα ,ενειναν καποια ψιλα λογω ασυννενοησιας 5 σπρευ παργγειλλα ,3 μου εστειλαν.
307175
307176
ο σκελετος ετοιμος αν και το αποτελεσμα δεν με ενθουσιαζει δεν βγηκε κακο
307177
307178
307179
στη τελευται φωτο φαινεται λιγο το χρωμα που κανει κατι μικρες φυσαλλιδες ,ισως ειναι απο την επαναβαφη σε καποια σημεια που δεν ειχε πιασει καλα.βεβαια ευτυχως δεν ειναι σε σημειο που φαινεται.
κι εω μια αποπειρα ηλεκτρολυσης για τις σκουριασμενες βίδες,μηπως και γλιτωσω λίγο το κοστος.
307180
δεν εμεινα ικανοποιημένος αν και δεν ειχα πολυ χρονο και δεν το αφησα οσο θα επρεπε.
δοκιμασε με φωσφορικο οξυ.το κοστος πολυ μικρο.καπου στα 3,5 ευρω το λιτρο.
η δοκιμη που εκανα ειναι πριν 15 περιπου μερες και φαινεται σαν να εχεις γαλβανιση την επιφανεια.προς το παρον ειναι οκ.για περισοτερο χρονο δεν ξερω.απλα περιμενω.
βαγγελη το φωσφορικό οξυ μου το ειχαν προτεινει κατι μηχανολογοι και χρησιμοποιειται ευρεως στη βιομηχανια τροφίμων απλα΄μου ειχαν πει οτι καθαριζει τα ανοξειδωτα χωρις καθολου κόπο,απλα δεν ηξερα οτι μπορει να χρησιμοποιηθει και για τα υπολοιπα μεταλα.
βαγγελη το φωσφορικό οξυ μου το ειχαν προτεινει κατι μηχανολογοι και χρησιμοποιειται ευρεως στη βιομηχανια τροφίμων απλα΄μου ειχαν πει οτι καθαριζει τα ανοξειδωτα χωρις καθολου κόπο,απλα δεν ηξερα οτι μπορει να χρησιμοποιηθει και για τα υπολοιπα μεταλα.
αυτο μου το εδειξε ο iconan στο ρεζερβουαρ του και οχι μονο.
εγω το εχω κανει στο χτ απλα δεν εχω το παρουσιαση ακομα.θα προσπαθησω να βγαλω φωτο και να της ανεβασω σημερα.
για τους 2-3 που παρακολουθουν
αυτές τις μέρες καθαρίζονται τα πλαστικά,και κάνω ηλεκτρόλυση σε κάποιες βίδες εως οτου να μαζέψουμε (λεφτά) μια καλή παραγγελία στους ολλανδους
εδω ανοιξα το στροφόμετρο που είχε μια διχρωμία και για να τσεκάρω την κατασταση,που ειναι σε πολυ καλή .
307644
μετα ειπα να ανοίξω να βγαλω τα λάδια απο τις μπουκάλες σύμφωνα με το owners manual που εδιναν καποτε στους κατόχους κι ακόμα εχει πως να ριθμίσεις πλατίνες,βαλβίδες και το αλυσιδάκι,πολυ αναλυτικα και με φωτο.
εδώ η μια μπουκαλα που εβγαλε σοκολατα υγείας σε μπελ μαρι
307646
ενώ η άλλη εβγαλε σοκολάτα γάλακτος αλλά όχι σε μπελ μαρί αλλά ξεχασμενη 4 ωρες ιούλιο μήνα πάνω στο καπώ το αυτοκινητου (το ασπρο που φαινεται)
307647
τωρα εχουν μεινει αρκετά αλλα πιστευω να καταφέρω να κανω υαλοβολή ροδες και κινητήρα ώστε να αρχίσει να πέρνει και την μορφή της τελικά γιατι πολύ πήρε και εχω αρχίσει και ξεχνάω που πανε και τι
Μην μασας Κωστα!!
Παρακολουθει κοσμος αλλα δεν ποσταρει!!!.
Στο στροφομετρο και το κοντερ θα σου προτεινα να βαλεις πανω ενα αυτοκολητο βυνιλιο στο μαμα χρωμα και διαστασεις και θα δειξει αρκετα καλυτερα!. Ο Τσιου ειναι ειδικος σε αυτα στειλε του ενα μνμ!!!Την ακρη της βελονας την βουτας σε χρωματακι και ειναι ΟΚ!
Το φωσφορικο οξυ που το βρισκουμε να "παιξω" και εγω σαν παιδι που ειμαι ?? :pipila:
Καλη συνεχεια!!!
Μην μασας Κωστα!!
Παρακολουθει κοσμος αλλα δεν ποσταρει!!!.
Στο στροφομετρο και το κοντερ θα σου προτεινα να βαλεις πανω ενα αυτοκολητο βυνιλιο στο μαμα χρωμα και διαστασεις και θα δειξει αρκετα καλυτερα!. Ο Τσιου ειναι ειδικος σε αυτα στειλε του ενα μνμ!!!Την ακρη της βελονας την βουτας σε χρωματακι και ειναι ΟΚ!
Το φωσφορικο οξυ που το βρισκουμε να "παιξω" και εγω σαν παιδι που ειμαι ?? :pipila:
Καλη συνεχεια!!!
φωσφορικο οξυ υπαρχη σε ολους τους παιδοτοπους και παιδικες χαρες...χαχαχα
θα σου στειλω μηνυμα για το που
dynagrego
15/01/2014, 22:17
Το φωσφορικο οξυ που το βρισκουμε να "παιξω" και εγω σαν παιδι που ειμαι ?? :pipila:
ΧΗΜΙΚΑ
ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ
Γουναρη 35 ΠΕΙΡΑΙΑΣ
2104179316
Μην μασας Κωστα!!
Παρακολουθει κοσμος αλλα δεν ποσταρει!!!.
Ετσι είναι!
Να θυμασαι οσο ποιο πολυ σε παιδέψει τοσο θα το απολαυσεις στο τελος!
Takata Dome
16/01/2014, 06:31
Παρακολουθούμε σιωπηλά! Καλή συνέχεια!
ΧΗΜΙΚΑ
ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ
Γουναρη 35 ΠΕΙΡΑΙΑΣ
2104179316
http://www.kalochem.gr/greek/index.htm
εκει ειδα κι εγω που εχει,
να φανταστεις οτι τις αντλιες γεωτρησεων που στελνεις για επισκευη και ειναι χαλια μαυρα ,τις φτερωτες τις βουταν μεσα σε αυτο για κανα 20 λεπτο καιθ μετα με ενα ξεπλυμα βγαινει λαμπα.
χρησιμοποιειται και στη βιομηχανια τροφιμων για τα ανοξειδωτα και δεν χρειαζεται πολλα μετρα προστασίας οπως τα περισσοτερα οξεα
Συνέχεια σήμερα αλλα έχω αρχισει να ψαχνω να θυμηθω ι ήταν που και πως,έτσι βαλαμε πίσω ψαλίδι,αναρτήσεις,διπλό στάντ και ποδόφρενο
και ο θεός βοηθός
307751
307752
307755
κι εδώ τα αντικραδασμικά λαστιχα
307756
307758
λόγω αναμονής autosol για τα χρωμια και τα αλουμίνια και καθαρισμού καποιων βιδων,απόψε έχει διαβασμα τον Haynes και σε συνδιασμό το μανουαλ της χοντα για το ρύθμισμα του χρονισμού καθως ο μηχανικός που το χα πάει μου χε πει ότι καπου δεν τα χε καταφέρει κι έτσι λέω να δοκιμάσω τα χοντρικά,δηλαδή ότι είναι με τα σήμάδια μήπως του είχε ξεφύγει κάτι.αν δεν καταφέρω κάτι τότε μαλλον αφού θα δεθεί όλη θα την πάω σε έναν αρκετα εμπειρο και παλιό μηχανικό που βρήκα.
motomaniac
16/01/2014, 21:25
:beer:
blueworld
17/01/2014, 10:28
Κώστα, χαίρομαι πάρα πολύ που ξανα ξεκίνησες το project! Το μόνο που σου εύχομαι είναι υπομονή! Τα χέρια σου πιάνουν καλά και δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι ;) Κοίτα να έχεις τελειώσει μέχρι να γυρίσω!!!
srxakias
17/01/2014, 11:33
για τους 2-3 που παρακολουθουν
ειμαστε 2 ειμαστε 3 ειμαστε 1013!!!
:beer:
:wave2:
Του Αγιου Αθανασίου βοήθεια μας σήμερα αλλα ελπίζω να απουσιάζει τη δευτερα παρουσία γιατί σημερα....τα άκουσε για τα καλά.(αυτοι οι γ@μημένοι νόμοι του μέρφυ πρέπει να ίσχύσουν όλοι....?)
ολα ξεκίνησαν προσπαθώντας να βάλω τον προφυλακτήρα αλυσίδας.
και βουαλά
τα νεα αμορτισέρ έχουν μεγαλύτερο σε μήκος ελατήριο κι έτσι ακουμπάει στον προφυλακτήρα,δηλαδή πάμε για αλλα
307855
μετά ειπα να τσεκάρω τον κινητήρα σχετικα με τον χρονισμό που μου κανε κατι περίεργα.
οπότε παμε
307856
εξω τα λάδια,αλλά προστεθηκε στη λίστα και η τάπα λαδιύ η οποια άνοιξε με κάβουρα.
πάμε να ανοιξουμε το βολάν να βρούμε τα σημάδια σύμφωνα με ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ.
307857
μετά ξεκιναμε το καπάκι
307858
κι όπως λέει κι ένας φίλος αν δεν λύνει με σφυρί τότε είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα.
η μα βίδα παρόλου που είχε επισκεφθει μηχανικό εν είχε ο ring
307859
τελος πάντως λύνουμε και το πάνω καπάκι για δα δούμε αν το Ο του γρααζιού είναι στις 12 ώρα όπως λέει ο Haynes και αν το Τ είναι στη γραμμή
307860
srxakias junior
18/01/2014, 18:40
:a014:
:beer:
theofilos888
18/01/2014, 18:46
Τα ματια μας ειναι στραμενα επανω σου! :uplate:
Αυτα που σε ταλαιπωρουν θα εχεις να θυμασαι!
ωραιος αρχοντοπουλο,δωσε,εδω ειμαστε:beer:
εχουμε και συνεχεια,
307861
αυτά τα πράγματα απο το εγχειρίδιο για το χρονισμό 0δεν συμβάδιζαν με αυτά που έλεγε το εγχειρίδιο,οπότε επρεπε να τα φέρω λύνοντας το αλυσιδάκι.κι εκει είναι που καταλαβα ότι ο haynew ήταν Έλληνας.
μες την πατέντα.για το αλυσιδάκι χρησιμοποιούσε το ειδικό εργαλείο Σύρμα.
307862
οπότε κι εγω πιστός
307863
εκεί ήταν που άρχισα κάτι να με τρώει ότι κατι δεν ειναι σωστα με τον τεντωτήρα cam tensioner
και ψάξε απο ψάξε απο κει μυ φεύγει το αλυσιδάκι με το σύρμα μέσαααααα......:cry:
σας τονίζω ότι ποτε δεν εχω κάνει κάτι παρόμοιο.πρώτη φορά.η μηχνολογική μου εμπειρία σταμάταγε σε αλλαγή λαδιών - μπουζίκαι μια φορά δοκίμασα ανεπυτιχως να αλ΄΄αξω πηνία στο crypton.
den g@mietai λεω, εχω το εγχειρίδιο και πάμε
εκει πρόσεξα ότι εχουν στραβώσει 2 κομματακια της ψύκτρας και απορούσα πως και γιατί,ενώ παράλληλα με το ειδικό εργαλείο το επανέφερα στην θέση του
307864
307865
μετά κατάλαβα γιτι είχε στραβώσει
45 λεπτά αργότερα και μετά από πολύ καντήλι και 2 σπασμένα ξύλα
307866
307867
τελικά με σάλιο και υπομονή
κι ο κ0λ0ς γίνεται μΟνί.
αλλά εκεί ήταν που επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μου.
κάτι σαν ελατήριο φαινόταν μέσα στο καρτερ αλλα ευτυχώς στο απομονωμένο κομμάτι με το αλυσιδάκι.οπότε πάνε και οι κύλινδροι
307868
και ναι τελικά είναι επίσημο ενα ελατήριο και κάτι άλλο σαν βίδα κείτονται μέσα.και στην αρχή εν ήθελα να προχωρήσω γιατί νομιζα πως θα ταν κάτι άλλο από το κάρτερ και ετσι έπρεπε να είναι.δεν φαινόταν αν είναι ελεύθερα η σε οριζόντια διάταξη.
307869
και να τα κι έξω από το κάρτερ
307870
να τα μας.......
το ελατήριο και το τεντωτήρας τελικά.
το βαλα στη θέση του και ικανοποιημένως άρχισα να κλείνω το μπλόκ αισθανόμενος δικαιομένος και περιχαρής που πρώτη φορά έκανα κάτι τέτοιο...
αμ δε....
μόλις τα έκλεισα και ξεκίνησα να κλείσω το αλυσιδάκι δεν ερχόταν.παρα έναν κρίκο.
φτού
307871
ξανα λύσιμο για να δούμε τι πήγε στραβά.
δεν εία κάτι και ξεκίνησα πάλι αυτή τη φορά φωνάζοντας και τη γυναίκα για βοήθεια.
το αποτέλεσμα ήταν να μου πέσει η βιδα και το γκροβερ μες στο καρτερ και κάτω απο το πιστόνι.εγώ εφταιγα όχι η κυρία α λλά εκείνη τη στιγμή μόνο που εν έβαλα τα κλάματα.
κι εκεί που σκεφτόμουν να ανοίξω όλο το κάρτερ που σημαίνει ότι μάλλον δεν θα ξανάκλεινε,σκέφτηκα να βγάλω το πιστίνι και ευτυχώς με τη βοήθεια ενός μαγνητικού κατσαβιδιου τα έβγαλα.
α ξεχασα να αναφέρω ότι τα ελατήρια ήθελαν 120 μοίρες μεταξύ τους που μάλλον ο μάστορας το αγνόησε κι αυτό.και ξαναξεκινάω το κλείσιμο πιο προσεκτικός αλλάπάλι εφτασα στην πηγή και δεν ήπια νερό.πάλι λείπει ενας κρίκος και δεν η αλυσίδα.οπότε πάμε και για αλυσιδάκι...αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως το είχε κλείσει ο άτιμος;
307872
εδώ οι βαλβίδες οι οποίες δεν ειναι σε καλή κατασταση αλλά εν είμαι εγώ για τέτοιες δουλειές.
κι με αυτα και με αυτα πήγε 5 η ώρα και το "συνεργείο" έκλεισε.
το μονο που λυπάμε ειναι τα 300 ετρώ στο μάστορα για το μοτέρ.:cry:ατιμη κενωνια που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους του κατεβάζεις στα τάρταρα.
τωρα ομως αφου εβγαλες κυλινδρο πρεπει οποσδηποτε να αλαξεις τα ελατηρια του πιστονιου. μην σκας, εχεις μανουαλ καντο μονος σου.
:beer:
τωρα ομως αφου εβγαλες κυλινδρο πρεπει οποσδηποτε να αλαξεις τα ελατηρια του πιστονιου.μην σκας, εχεις μανουαλ καντο μονος σου.
:beer:
πιστόνια και ελατήρια είχε αλλάξει ο μαστορας.η μηχανη δεν κυκλοφόρησε καθόλου μια φορά λειτουργησε για 5 λεπτά το πολύ και μετα ακολούθησε το ξεμονταρισμα.
Takata Dome
18/01/2014, 20:53
Θα τα καταφέρεις μια χαρά,ψυχραιμία και υπομονή θέλει! :beer:
motomaniac
18/01/2014, 20:54
τα πιστονια σου ειναι καινουρια? το αλυσιδακι μαλλον εφτανε χωρις τεντωτηρα τωρα θελει να ειναι μακρυτερο. πως λυνει? εχει ασφαλεια οπως οι αλυσιδες κινησης?
ακριβώς όπως η κοινή αλυσίδα.τα πιστόνια ελατήρια ήταν καινούρια και δεν εχουν δουλέψει παρα μόνο 5 λεπτα σε ζέσταμα όχι σε κυκλοφορία.δεν πήγαινε γιατι ηταν αρύθμιστη και εκανε τρελα.
ποστ 155
τα χυμα που βρηκες μεσα υπηρχαν ΜΕΣΑ οταν δουλεψε 5 λεφτα;
τριτη φωτο βλεποντας τις βαλβιδες. δηλαδη εδωσες το μοτερ σε καποιον μαστορα να του κανει "βαλβιδες ελατηρια"; ενοοντας κατι σαν επισκευη.
ποστ 155
τα χυμα που βρηκες μεσα υπηρχαν ΜΕΣΑ οταν δουλεψε 5 λεφτα;
ναι μεσα αλλα ευτυχως το καρτερ ειναι ξεχωριστο εκεινο το κοματι κιετσι δεν νομζω να εχει κανει καποια ζημιά,εξαλλου το αλυσιδακι γυρναγε δεν εβρισκε καπου,ουτε φαινονται μαγκωμενα καπου να σε οδηγησει σε προωλημα
τριτη φωτο βλεποντας τις βαλβιδες. δηλαδη εδωσες το μοτερ σε καποιον μαστορα να του κανει "βαλβιδες ελατηρια"; ενοοντας κατι σαν επισκευη.
μου ειχε πει να παραγγείλω βαλίδες και οταν ειχαμε ξαναμιλήσει μου χε πει οτι θα τις γυαλιζε.εσυ τι καταλαβαινεις?οτι ασχοληθηκε ή όχι?
καταρχας αν ειχε αυτα τα πραματα μεσα και δουλεψε μπορω να πω οτι δεν τοχω ξαναδει αυτο. πως δεν πηρες μοτερ στο χερι.
οσο για τις βαλβιδες και τον θαλαμο καυσης πολυ καπνα βλεπω. δεν θαλεγα οτι εγινε καποια δουλεια. τωρα κι απο τις φωτο ισως και να ξεγελανε. παντως εχω τις αμφοβολιες μου. τι να πω δεν ξερω :(
Οι βαλβίδες σου έχουν κατάλοιπα καύσης, σε καμιά περίπτωση δεν έχουν τριφτεί γυαλιστεί η μακιγιαριστεί όπως σου είπε ο κάστορας που το πήγες...
Μια και έλυσες μοτέρ κάποια πράγματα πρέπει να τα κάνεις....
Ο καλύτερος σου φίλος είναι το Μάνουαλ, πάντα να τσεκάρεις 3 φόρες πριν προχωρήσεις γιατί μπορεί να σε γυρίσει πολύ πίσω, χώρια τυχόν ζημιά που μπορεί να παρουσιαστεί.
Δώσε ιδιαίτερη σημασία στον χρονισμό, να γυρίσεις κάμποσες φόρες απαλά με ενα κλειδί το μοτέρ πριν κλείσεις καπάκι (προς την φορά περιστροφής του κινητήρα μόνο!.
Θα χρειαστείς κάποια πράγματα για την δουλειά που κάνεις, όπως ενα δυναμόκλειδο που θα ξεκινάει από 10-12Nm και ένα τηλεσκοπικό μαγνήτη θα σε σώσει πίστεψε με.
Τις βαλβίδες μια και άνοιξες κεφαλάρι μπορείς να τις τρίψεις μόνος σου με ειδικη αλοιφη δεν είναι επιστήμη και με την ευκαιρία αλλάζεις και τσιμουχάκια βαλβίδων.
Στην καδένα εκκεντροφόρου υπάρχει περίπτωση σου λείπει κομμάτι τσέκαρε στο μάνουαλ μπορεί να αναφέρει ποσά λινκ έχει.
Όλα αυτά χωρίς ίχνος δηκτικότητας, συνέχισε την καλή δουλειά που κάνεις:beer:
theofilos888
19/01/2014, 00:30
Αλυσίδα μάλλον θα χρειαστείς καινούρια! Εκεί που είσαι με το μοτέρ μη το φοβάσαι. Κάντο μόνος σου και θα κάνεις καλή δουλειά!!!
κυριακή πρωί,καλήμερα σε όλους τραβάμε ένα καφεδάκι και πάμε να δούμε τι άλλο μπορούμε να κάνουμε ώσπου να έρθει το αλυσιδάκι και κλείσουμε το μοτερ.η θα δουλέψει ή όχι.
για τους προληπτικούς χθες σύμφωνα με της ημερες εργασίας ήταν η 13η.
προχωρα μην κολλας φιλε....θελει πολύ υπομονη:beer:
theofilos888
19/01/2014, 08:23
Να θυμάσαι, δεν είναι στο χέρι του αν θα δουλέψει. Στο δικό σου είναι!
blueworld
20/01/2014, 19:12
don't worry φίλε μου, όλα θα πάνε καλά!!! Μπορεί να σου βγάλει τον αδόξαστο αλλά θα δουλέψει!!!
giorgos.bmw
20/01/2014, 19:48
Με την προσεκτική δουλεία που κάνης σίγουρα θα δουλέψει. :beer:
περιμενω αρκετα ανταλακτικα και κατι αλοιφες γι αυτο χθες μόνο καθαρισμό στο χώρο έκανα για να μπορω να κουνιέμαι πιο άνετα.πιστευω οτι σε 2 μέρες θα ξεκινησω τα γυαλίσματα σε μερικα καπάκια ,έρχεται και το φωσφορικό οξυ για να δοκιμασουμε βιδες παξιμαδια και καθαρισμό τεποζιτού και το αλυσιδάκι .τα υπόλοιπα είναι πιο πολύ καλωπιστικού χαρακτήρα ανταλλακτικα.
για να δούμε.
ξεκουράζομαι για να παρουμε φόρα.
τόσα χρόνια είχε κολλήσει η ανακατασκευή τώρα που ξεκίνησε δύσκολα θα ξανασταματήσει.
μου ειπαν οτι αν καθαρισεις κατι με το οξυ και ξαναβγαλει σκουρια θελει περισοτερο χρονο μεσα στο οξυ.εγω το δοκιμασα στα 10 με 15 λεπτα και μονο μια φορα ενας αποστατης ξερναγε σκουρια.
το ξαναβαλα αλλα δεν ξερω το αποτελεσμα γιατι δεν εχω παει ακομα στο εργαστηριο.οταν τα φγαζεται απο το οξυ καλο ξεβγαλμα με νερο και σκουπισμα με πανι.
δεν νομιζο να χρειαζεται να σας πω για γυαλια και γαντια...
motomaniac
20/01/2014, 21:14
τόσα χρόνια είχε κολλήσει η ανακατασκευή τώρα που ξεκίνησε δύσκολα θα ξανασταματήσει.
ετσι σε θελω!!! κι εγω ετσι κανω με το 125 τωρα.
Da.Vintage
21/01/2014, 10:33
περιμενω αρκετα ανταλακτικα και κατι αλοιφες γι αυτο χθες μόνο καθαρισμό στο χώρο έκανα για να μπορω να κουνιέμαι πιο άνετα.πιστευω οτι σε 2 μέρες θα ξεκινησω τα γυαλίσματα σε μερικα καπάκια ,έρχεται και το φωσφορικό οξυ για να δοκιμασουμε βιδες παξιμαδια και καθαρισμό τεποζιτού και το αλυσιδάκι .τα υπόλοιπα είναι πιο πολύ καλωπιστικού χαρακτήρα ανταλλακτικα.
για να δούμε.
ξεκουράζομαι για να παρουμε φόρα.
τόσα χρόνια είχε κολλήσει η ανακατασκευή τώρα που ξεκίνησε δύσκολα θα ξανασταματήσει.
Καλά το πας και ορεξάτος... αμα μπει το μικρόβιο χάνεις μέχρι και τον ύπνο σου!
σήμερα παραγγελθηκαν και τα υαλοσφιαρίδια για υαλοβολή,
οπότε μένει ο θάλαμος να κατασκευαστεί,ο οποίος στην αρχη θα ήταν καταψυκτης με πόρτα από πάνω αλλά λόγω που δεν βρήκα την θέση του την πήρε ένα μικρό ψυγειάκι (θα ήταν πιο καλά αν ήταν λίιιγο μεγαλύτερο.το καλό είναι ότι είναι πολύ ελαφρλυς σαν θάλαμος που μπορέις να το έχεις και φορητό αν χρειαστει πχ μεγαλύτερο κομπρεσσερ.
σήμερα αφαίρεσα όλα τα περιτα του και βρήκα και τζάμι αυτοκινήτου ώστε κόβοντας την πόρτα να μπει από πάνω.\είπαμε πρέπει να κατεβάσουμε το κόστος γιατί τοι μηνιάτικο όλο έφυγε μέσα σε 2 μέρες και σέρνουμε και οικογένεια.με βλέπω τον επόμενο μήνα να βαζω τη μηχανή μπρος αλλά να μην έχω να πληρώσω το δάνειου του αυτοκινήτου.
μην περιμένετε να μέινετε έκπληκτοι από το αποτέλεσμα , μια κατασκευή της συμφοράς θα είναι γιατί πρωτα ο Θεός σκ θα έχω τα υλικά και δεν θέλω να το τραινάρω άλλο.το μόνο που με προβληματίζει είναι οτι θα πρεπει να του φτιάξω μια εξοδο εκτόνωσης του αέρα για να μην μου έρθει η πόρτα του ψυγείου στα δόντια και έχουμε εξτρά έξοδα ;-)
motomaniac
21/01/2014, 20:56
xaxaxxaxa με γεια τον θαλαμο! δε με λες σαν να βρηκα ενα ολοκληρο cm 250 που το μοτερ του ειναι ιδιο με το cb250n. σε ενδιαφερει να το κοιταξω να σου στειλω μοτερ με ηλεκτρικα κομπλε?
σε ευχαριστώ πολύ
αλλά ε΄πειδή με αυτήν τη μηχανή είμαι πολύ συναισθηματικά δεμένος και επειδή ουτε ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου θα ήθελε κάτι τέτοι θέλω να την κρατήσω όσο πιο πολύ γίνεται κοντά στην αυθεντική έκδοση.
σε ευχαριστ'ω πολύ.
με εχει στοιχειώσει το αλυσιδάκι.....
παρελαβα χθες το άλλο που χα παραγγειλει και έχουμε 2 κακα μαντάτα.
δεν ειχε ασφαλεια για να το ανοιξεις και να το βαλεις και ληταν ελάχιστα πιο μακρυ απο το αλλο όμως βγαζοντας τον πυρο έχασα τα 2 χιλιοστα που εχα κι εγινε το ιδιο με την άλλη.
μετα απο πολλά καντηλάκια και 2-3 ανοιγματα και φτου κι απο την αρχη κατάφερα να το κλείσω οπότε ο μάστοας δεν ειχα κάνει λάθος.
ελα ομως που δεν μπορω να το κλείσω εκει που θέλω για να ναι ρυθμισμενο το μοτερ.οπότε ξανα από την αρχή.
μιλαμε για 3 ωρες μπρος πίσω μέχρι τωρα που πια δεν βλεπω τα σημάδια οπότε κάνω δια΄λειμα για καφε και βολτα τον σκύλο κι αν επανελθει η όραση στα κανονικά συνεχίζουμε παρόλη την ίωση που με ταλαιπωρει.
Τελικά ΄θστερα από σχεδόν ολόκληρη μέρα σχεδόν τα καταφερα.και λέω σχεδόν γιατι κατα ακριβεια το μανουαλ γράφεο οτι το δόντι του γραναζιού που βρισκεταο κοντα στο Ο πρεπει να ειναι 12 η ωρα.
εγω πλησιασα πολύ σχεδον 12 κ 5.δεν γινοταν καλύτερα,αν και γραφει ότι και μια μικρη διαφορα μπορει να προκαλέσει δυσλειτουργία του κινητηρα.
308917
308918
έλεγξα και ρύθμισα τα κενά των βαλβίδων και ακολούθησε η ρυθμιση των πλατίνων .μετρηθηκε το διακενο να ειναι στα ορια και εμεινε μονο που θα δινει ρευμα γιατί τα αγγλικα του μανουαλ δεν μπορεσα να τα καταλάβω πως ακριβως το θέλει (αδυναμη ορολογία).μαλλον στο f πρεπει να αρχισει να ανοιγουν οι επαφες.
308920
οπότε καταφεύγουμε εδώ http://www.youtube.com/watch?v=IoBy37N2eGw
τα υπόλοιπα φωσφορικα και υαλοσφαιριδια ειναι σε μεταφορική και λόγω απαγορευτικου παπαλα.απο Δευτέρα και να δούμε.
επίσης η παραγγελία απο cms ειναι καθ οδόν με τελευταίο σταθμό ιταλία.πολύ πιθανόν να είναι ήδη Ελλάδα αλλά εδώ δεν υπάρχει το check in check out.
Da.Vintage
03/02/2014, 09:01
Ωραίος Καλή συνέχεια... :beer:
Επιτελους τα πρωτα ήρθαν
κι ετσι αποτελειώθηκε ο θαλαμος
309081
309082
και έναγρήγορο γυάλισμα έτσι για να δω στην ουσία πως γίνεται,θέλει λίγο ακόμα αλλα ακόμα αναρρωνουμε απο την ίωση.
309083
giorgos.bmw
04/02/2014, 19:53
Ωραία πράγματα. :beer:
Da.Vintage
04/02/2014, 21:37
Ποιος σε πιάνει τώρα...!
Παρασκευή σήμερα και ψιλοκάναμε λίγο δουλίτσα.
γυαλίστηκα μερικά κομματια αλλά το αποτέλεσμα κατ αρχην δεν με ικανοποιησε,βγαινει λίγο θαμπό με την autosol και επίσης σε μερικά σημεια νικελ που εχει κανει τσιμπλες απο σκουρια δεν τα καλύπτει και δεν ξερω πως θα το κανω σωστα το αποτελεσμα.
309249
309250
επίσης γυαλίστηκαν οι ταπες των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής αλλα δεν το τραβηξα φωτο,θα γίνει αυριο,και καθάρισα το τεποζιτο με φωσφορικό οξυ που αν και δεν ήταν σε πολύ χάλια κατάσταση έγινε λάμπα.το ξεπλυνα 2 φορες με νερο και τωρα το εχω βαλει να μουσκεψει με πετρέλαιο για να μην μου κάνει τίποτα καινούρια μπιμπίκια.κι αυτο σε αυριανή φωτό.
με πήρε και τηλέφωνο ο αγαπημένος ταχυμεταφορέας και μου έφερε τα ακόλουθα.
κι ετσι πήραμε και ρεπό και τη δευτέρα για να χαρούμε λίγο.
αυριο θα γίνει απόπειρα υαλοβολής του μοτέρ και θα βαφτούν κατι τελευταια κομματια κι θα περαστει και βερνικι σε μερικά σημεια.
motomaniac
08/02/2014, 11:22
χαχαχχα γαματο το ανθρωπακι!!! για να γυαλισουν αν κι εφοσον μιλαμε για αλουμινιο θελει αρκετο τριψιμο με ντουκοχαρτα νερου να φυγουν τα σημαδια και μετα αλοιφη. εγω χρησιμοποιω την sonax αλλα πλεον δουλευω με σαπουνια.
για να γυαλισουν αν κι εφοσον μιλαμε για αλουμινιο θελει αρκετο τριψιμο με ντουκοχαρτα νερου να φυγουν τα σημαδια και μετα αλοιφη. εγω χρησιμοποιω την sonax αλλα πλεον δουλευω με σαπουνια.
τα καλαμια κατω ειναι αλουμινιο αλλα πανω το οποιο ειναι νικελωμενο και εχει βγαλει σκουριτσες δεν πρεπει να ειναι αλουμινιο.
πρωι πρωι κατεβηκα να υαλοβολήσω αλλά ολο και κατι μου παει κοντρα.
το πιστολι που εχω εχει κατω δοχειο και δεν πεταει το γυαλλι συνεχομενα με αποτελεσμα συνεχεια να προσπαθω να το κουναω και απο ενα σημειο να μην πεταει.
γκαντεμια.προσπαθησα να συνδεσω σωληνακι απο κατω ωστε να κανει αναρρόφηση απευθειας αλλά μπουκωνε.
σκατα.και που να βρεις τετοι σπιστολι στην επαρχια του ουζμπεκισταν.
αν και στριμωγμενος περασα καποια πραγματακια που ειχα βαψει με βερνικι αλλα λογω του κλειστου χωρου εφυγα αρων αρων με κεφαλι καζανι.
ατιμο πραμα να μην εχεις χωρο.
motomaniac
08/02/2014, 12:39
τα καλαμια κατω ειναι αλουμινιο αλλα πανω το οποιο ειναι νικελωμενο και εχει βγαλει σκουριτσες δεν πρεπει να ειναι αλουμινιο.
πρωι πρωι κατεβηκα να υαλοβολήσω αλλά ολο και κατι μου παει κοντρα.
το πιστολι που εχω εχει κατω δοχειο και δεν πεταει το γυαλλι συνεχομενα με αποτελεσμα συνεχεια να προσπαθω να το κουναω και απο ενα σημειο να μην πεταει.
γκαντεμια.προσπαθησα να συνδεσω σωληνακι απο κατω ωστε να κανει αναρρόφηση απευθειας αλλά μπουκωνε.
σκατα.και που να βρεις τετοι σπιστολι στην επαρχια του ουζμπεκισταν.
αν και στριμωγμενος περασα καποια πραγματακια που ειχα βαψει με βερνικι αλλα λογω του κλειστου χωρου εφυγα αρων αρων με κεφαλι καζανι.
ατιμο πραμα να μην εχεις χωρο.
κι εγω που εχω εχει γεμισει μηχανακι με αποτελεσμα να πρεπει να τα βγαζω ολα εξω αμα θελω να δουλεψω... ατιμο πραμα οι ανακατσκευες... ;)
sapila racing
08/02/2014, 15:10
To νικελωμένο μέρος που έχει ψωριάσει είναι χωριστό κομμάτι και δεν φτιάχεται με τρίψιμο και αλοιφές.
Θα έλεγα να τα βγάλεις, να τα τρίψεις καλά και να γίνει επινικέλωση, αλλίως όλο εκει θα πέφτει το μάτι σου.
Καλή συνέχεια, τώρα που ήρθε η παραγγελία ποιός σε πιάνει! :beer:
κι εγω που εχω εχει γεμισει μηχανακι με αποτελεσμα να πρεπει να τα βγαζω ολα εξω αμα θελω να δουλεψω... ατιμο πραμα οι ανακατσκευες... ;)
αυτο είχα σκοπό αλλά ο καιρός δεν αφήνει (βρεχει).
πάντως η καμπίνα αυτο το λίγο που δούλεψε πολύ καλά πήγε.ούτε σκόνη ούτε τίποτα και την έκανα σε εσωτερικό χωρο λόγω βροχής.
όσο αφορα το φωσφορικό οξύκαθαρισε τελεια το τεποζιτο ομως μετα το ξεπλυμα που εκανα και εβαλα πετρελαιο σε σημείο που δεν έφτασε το πετρελαιο μου ξανακανε μπιμπικάκι,ευτυχως είναι λίγο και σε 1 σημειο κοντα στην τάπα όπου ειναι και το ψηλότερο σημείο.
για τα χρωμια - νικελ θα δοκιμασω αυτα εδώ ετσι για πλάκα και να δουμε αν οντως δουλευει.
http://www.youtube.com/watch?v=JkHyARsjNEg
http://www.youtube.com/watch?v=vooHwOOc6Hk
αν κανει εστω και λίγο απο αυτο που δίχνει στην πραγματικότητα με καλύπτει.
φωτο απο χθες και σημερα δεν εχει γιατι και η παλια ψηφιακή βγήκε off και μαλλον παμε για αλλη , βεβαια δεν εκανα τιποτα περισσοτερο απο καθαρισμο σε φωσφορικό οξυ που σε μερικά μεταλλα εκανε θαυματα όχι ομως τοσο πολύ σε βιδες και εβαψα κατι τελευταια κομμάτια.
Καλημέρα.
Σκατα.
Το χρώμα μου άφησε πόρους κ έκανε κ σταξηματα ειδικά στην τιμονοπλακα.
Μάλλον θα πάω κ σε δεύτερο χέρι.
309393
309394
309395
Τελικά αρχίζει να με ζωχαδιάζει πολύ άσχημα.
όταν κατι είναι να πάει στραβά τότε θα πάει.
μεχρι να φεύγει από το σύρμα το φρεσκοβαμμένο.....γμτ
μουτζα φαγαμε ρε πστ μου.
309396
για να μην πω και πόσες φορες χτυπησα το κεφάλι μου στα φρεσκοβαμμένα και τα μαλλιά μου τώρα ειναι μαυρο γυαλιστερό
giorgos.bmw
10/02/2014, 09:18
Τα καθαρίζεις με κάτι ή μετά το ξύσιμο Βάφης κατευθείαν.
με αερα και χαρι κουζινας,καμμια φορα βαζω και ασετον που ειναι πτητικο και εξαφανιζεται αλλα αυτο συνήθως όταν τομεταλλο εχει πανω βρωμιες και σκονες.
το χρωμα ειναιαπο σπρευ ετοιμο.
αλλα αυτα τα μπιμπικάκια δεν τα κανει το ασταρι.οταν περασω το χρωμα πανω στο ασταρι.αν ειχα βρωμιες η σκόνες δεν θα το έκανε και το ασταρι?
motomaniac
10/02/2014, 10:11
για τα χρωμια - νικελ θα δοκιμασω αυτα εδώ ετσι για πλάκα και να δουμε αν οντως δουλευει.
http://www.youtube.com/watch?v=JkHyARsjNEg
http://www.youtube.com/watch?v=vooHwOOc6Hk
αν κανει εστω και λίγο απο αυτο που δίχνει στην πραγματικότητα με καλύπτει.
φωτο απο χθες και σημερα δεν εχει γιατι και η παλια ψηφιακή βγήκε off και μαλλον παμε για αλλη , βεβαια δεν εκανα τιποτα περισσοτερο απο καθαρισμο σε φωσφορικό οξυ που σε μερικά μεταλλα εκανε θαυματα όχι ομως τοσο πολύ σε βιδες και εβαψα κατι τελευταια κομμάτια.
στο πρωτο βιντεο τα ιδια πετυχαινεις και με συρμα κατσαρολας ψιλο. και ο χρηστης rms μου το ειχε προτεινει αλλα οταν το δοκιμασα ξεχασα να το βρεχω κι εκανα γρατσουνιες τελικα. τωρα που εχω κατι μπουκαλες θα το δοκιμασω.
motomaniac
10/02/2014, 10:14
με αερα και χαρι κουζινας,καμμια φορα βαζω και ασετον που ειναι πτητικο και εξαφανιζεται αλλα αυτο συνήθως όταν τομεταλλο εχει πανω βρωμιες και σκονες.
το χρωμα ειναιαπο σπρευ ετοιμο.
αλλα αυτα τα μπιμπικάκια δεν τα κανει το ασταρι.οταν περασω το χρωμα πανω στο ασταρι.αν ειχα βρωμιες η σκόνες δεν θα το έκανε και το ασταρι?
χθες επαθα το ιδιο σε ζαντες απο μηχανακι. ειχα βαψει μαυρο ματ πανω στο μανισιο (ηλεκτροστικης) και βγηκε σουπερ. μετα ασημι πανω στο μαυρο ματ (να κανω διχρωμια) και εκανε τετοιες βουσκαλες. 2 φορες. τελικα απεφανθη οτι αν το σπρει δεν ειναι εντελως καθετο μαλλον ψεκαζει και προωθητικο αεριο. η ισως ηταν απο ελειπες τριψιμο μιας και για να αφαιρεσω τις φουσκαλες ξαναετριβα τις ζαντες. τωρα ειναι οκ παντως.
giorgos.bmw
10/02/2014, 11:39
Επειδή το έχω πάθη ούτε και εγώ ξέρω πόσες φορές και έλεγα δεν μπορεί ρε πτμ. να κάνω πάντα λάθος το ψιλό έψαξα. Τα αίτημα σπρέι δεν έχουν μέσα όλα τον ίδιο διαλύτη (διαλυτικό νίτρου- διαλυτικό ξυλόλης- διαλυτικό τολουόλης) γι΄ αυτόν τον λόγο άμα βαφούμε όλα τα χέρια μαζί έχουμε αυτά τα αποτελέσματα. Αφού βάψουμε με το ένα σπρέι το αφήνουμε μια δυο μέρες να στεγνώσει καλά (να εξατμιστεί ο διαλύτης) και μετά μπορούμε να βάψουμε από πάνω άλλο χρώμα. Από τότε που βάφω έτσι δεν έχω ξανά πρόβλημα.
Γιώργο μπορεί να ισχύει αυτό που λες_αλλά δεν μου το κάνε σε ολα κ πριν από 24 είχα περάσει ασταρι,δεύτερο χέρι δεν περνάω,παρά μόνο αν χρειαστεί.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.