PDA

View Full Version : Power commander iii or V????



kawapower
25/01/2010, 19:57
γεια σας παιδια!θελω γνωμες για Power commander για Ζ750 2009!!αλλαξα εξατμιση με full racing akrapovic απο τα manifold!ποιο power commander να βαλω?

kawapower
04/02/2010, 22:11
enas enas na apantate re kai den sas profteno!!!euxaristo gia tin antapokrisi sas!poli oraio foroum exete!na ste kala!!!!xaireto

Anritsu
04/02/2010, 22:36
γεια σου και σένα άρχοντα


:wave2:

klaudiog
04/02/2010, 22:40
λίγο υπομονή όλο και κάποιος που έχει τις απαιτούμενες γνώσης θα σου απάντηση
παρόλο την ειρωνεία σου

:wave2:

kyko
05/02/2010, 07:16
αντρα θελει τωρα τονε θελει
:bigcry: :lol: :bigcry: :lol:

DrBig
05/02/2010, 08:25
εμαθα ψαχνετε αντρα κοριτσια....

Το λοιπον..βαλε το V, κυριως διοτι μελλοντικα αν θελεις, μπορεις να το συνδεσεις με το μπλιμπλικι που λεγεται auto-tune το οποιο αυτορυθμιζει το μειγμα οταν οδηγεις, τυφλα να'χει το δυναμομετρο.

kawapower
05/02/2010, 21:12
yeahhhhhhh baby!!!thanx a lot!!!!

DrBig
05/02/2010, 21:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από kawapower
yeahhhhhhh baby!!!thanx a lot!!!!

:beer:

Tpap
05/02/2010, 22:22
Kawaτέτοιε μου, πάτα το κουμπάκι που λέει ''ΠΡΟΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ'' και θα καταλάβεις γιατί δεν σου απαντήσαμε όσο γλήγορα ήθελες.

Που θα μας κάνεις και παρατήρηση από πάνω.

kawapower
05/02/2010, 22:31
kawapower... oxi kawaτετοιε

kawapower
05/02/2010, 22:38
μην παρεξηγατε παιδια!!!διαβαστηκε λαθος αυτο που εγραψα οντως!!!!!η απαντηση που εδωσα χωριζεται σε δυο σκελη!!το προτο σκελος ειναι σε στυλ χιουμορ......συγχωρεστε με γι αυτο και το δευτερο ειναι οτι ειναι ενα καταπλικτικο φορουμ απο οπου μαθαινεις πολλα!!!!!!απολογουμε παιδια!!!για οσους με παρεξηγισαν δηλαδη!!!

ermisVFR
05/02/2010, 23:48
Αν δεν χρησιμοποιήσεις το autotune είναι περίπου τα ίδια.

Το PC III ή PCV χωρίς autotune για να λειτουργήσει πρέπει να καταργήσεις τον αισθητήρα λ.

Χωρίς αυτόν η ηλεκτρονική του κινητήρα είναι τυφλή και χρησιμοποιεί ένα σταθερό χάρτη με παραμέτρους το άνοιγμα του γκαζιού και τις στροφές. Άρα σε δεδομένο γκάζι πχ 60% και δεδομένες στροφές πχ 5500 το μπεκ θα ψεκάζει ΠΑΝΤΟΤΕ μια συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμου. Πάντοτε σημαίνει με οποιεσδήποτε συνθήκες θερμοκρασίας και ατμοσφαιρικής πίεσης συνθήκες ίσως καλές για πίστα αλλά όχι για δρόμο. Το PC το μόνο που θα σου προσφέρει είναι η δυνατότητα να προσθαφαιρέσεις καύσιμο για κάθε κυψέλη, στο παράδειγμά μας [60%, 5500] να προσθέσεις πχ 15% καύσιμο. _Για αυτό και το PC τοποθετήται στην ουσία μεταξύ της ηλεκτρονικής του κινητήρα και των μπεκ ώστε να αλλοιώνει κατά τα σήματα προς τα μπεκ για το πόσο θα μείνουν ανοιχτά.

Αν χρησιμοποιήσεις και autotune το PCV μπορεί να «δει» από τον αισθητήρα λ του autotune το αποτέλεσμα των καύσεων στους κυλίνδρους. Έτσι αντί σε κάθε κυψέλη να βάζεις το ποσοστό του καυσίμου που θέλεις να προσθαφαιρέσεις, τώρα βάζεις το λόγο αέρα προς καύσιμο που θέλεις να χρησιμοποιήσεις, δηλαδή στο παράδειγμά μας στην θέση [60%, 5500] βάζεις πχ το νούμερο 13,5. Όσο ποιο μικρό είναι το νούμερο τόσο ποιο πλούσιο είναι το μείγμα. Όσο το νούμερο πλησιάζει στο 14,7 τόσο ποιο φτωχό είναι το μείγμα.

Ποιο είναι το πλεονέκτημα:

Στο παράδειγμά μας βάζοντας το νούμερο 13,5 στη συγκεκριμένη θέση το PCV+autotune θα ρίχνει ΑΥΤΟΜΑΤΑ τόσο καύσιμο παραπάνω ή λιγότερο ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας και πίεσης (ακόμα και υγρασίας) του αέρα εισαγωγής. :smokin:

DrBig
06/02/2010, 00:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από ermisVFR


Χωρίς αυτόν η ηλεκτρονική του κινητήρα είναι τυφλή και χρησιμοποιεί ένα σταθερό χάρτη με παραμέτρους το άνοιγμα του γκαζιού και τις στροφές. Άρα σε δεδομένο γκάζι πχ 60% και δεδομένες στροφές πχ 5500 το μπεκ θα ψεκάζει ΠΑΝΤΟΤΕ μια συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμου. Πάντοτε σημαίνει με οποιεσδήποτε συνθήκες θερμοκρασίας και ατμοσφαιρικής πίεσης συνθήκες ίσως καλές για πίστα αλλά όχι για δρόμο.

:smokin:




τελειως λαθος :D


ΥΓ
Το injection δουλευει κυριως σε open loop mode και οτι πληροφοριες θελει τις παιρνει απο τους αισθητηρες πιεσης, θερμοκρασιας κλπ. Σε closed loop μπαινει μονο σε πολυ μικρα ανοιγματα γκαζιου. Η καταργηση του μονο μικρη αυξηση σε καταναλωση θα επιφερει σε συνθηκες ταξιδιου. Κατα τ'αλλα μια χαρα θα δουλευει και ισως καλλιτερα απ'οτι με.

kawapower
06/02/2010, 00:07
σας ευχαριστω παρα πολυ!οι πληροφοριες που μου δωσατε ειναι πολυ σημαντικες για μενα!!!!!

ermisVFR
06/02/2010, 00:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Οϊ !



ΥΓ
Το injection δουλευει κυριως σε open loop mode και οτι πληροφοριες θελει τις παιρνει απο τους αισθητηρες πιεσης, θερμοκρασιας κλπ. Σε closed loop μπαινει μονο σε πολυ μικρα ανοιγματα γκαζιου. Η καταργηση του μονο μικρη αυξηση σε καταναλωση θα επιφερει σε συνθηκες ταξιδιου. Κατα τ'αλλα μια χαρα θα δουλευει και ισως καλλιτερα απ'οτι με.


'Έχω διαβάσει αρκετά για αυτό. Στα euro3 κατά πάσα πιθανότητα δουλεύει πάντοτε σε closed loop.
Οι αισθητήρες πίεσης MAP και θερμοκρασίας είναι αναξιόπιστοι για τον υπολογισμό της μάζας του αέρα, όσον αφορά τα όρια των καυσαερίων. Χρησιμοποιούνται κατά την φάση προθέρμανσης των αισθητήρων λ καθώς και όταν δουλεύει η βαλβίδα PAIR.

DrBig
06/02/2010, 00:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από ermisVFR
'Έχω διαβάσει αρκετά για αυτό. Στα euro3 κατά πάσα πιθανότητα δουλεύει πάντοτε σε closed loop.
Οι αισθητήρες πίεσης MAP και θερμοκρασίας είναι αναξιόπιστοι για τον υπολογισμό της μάζας του αέρα, όσον αφορά τα όρια των καυσαερίων. Χρησιμοποιούνται κατά την φάση προθέρμανσης των αισθητήρων λ καθώς και όταν δουλεύει η βαλβίδα PAIR.


Στα αυτοκινητα μπορει...στις μηχανες οι λ ειναι narrow band και ως εκ τουτου δεν μπορουν να δουλεψουν πληρως closed loop. Το μονο που καταλαβαινουν ειναι AFR < 14.7 η AFR > 14.7

edit
Αυτο που λες παραπανω μπορει να ειναι σωστο, αλλα στις μηχανες τουλαχιστον οι προδιαγραφες ρυπων αφορουν πολυ μικρη περιοχη της λειτουργιας τους.

DrBig
06/02/2010, 00:30
...γι'αυτο εξαλλου υπαρχουν και τα μπλιμπλικια τυπου auto-tune. Αλλιως αν τα εcu ηταν closed loop δεν θα χρειαζονταν.

ermisVFR
06/02/2010, 01:42
Όπως και να έχει το θέμα το autotune έχει σίγουρα wideband (LSU-4) αισθητήρα οπότε η βελτίωση στην ομαλή λειτουργία θα είναι σημαντική. Με το autotune ως σύνολο θα δουλεύει closed loop.

Μια μικρή δε βελτίωση που έχω δει στο VFRdiscussion είναι η προσθήκη ενός διακόπτη υποπίεσης ώστε να απενεργοποιήται το autotune στα 300mmHg ώστε να μην επηρεάζεται ο χάρτης από το αποκοπή του ψεκασμού κατά την επιβράδυνση.

kawapower
06/02/2010, 18:19
συγνωμη απλα για να καταλαβω επειδη δεν κατεχω απο αυτα, ο καλυτερος συνδιασμος ειναι PC V ΚΑΙ AUTO-TYNE μαζι?????:eyepop:

ermisVFR
07/02/2010, 01:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από kawapower
συγνωμη απλα για να καταλαβω επειδη δεν κατεχω απο αυτα, ο καλυτερος συνδιασμος ειναι PC V ΚΑΙ AUTO-TYNE μαζι?????:eyepop:

Ακριβώς

reinmeister
07/02/2010, 13:36
αν δεν εχεις σκοπο να το πας καπου για ρυθμιση,μην βαλεις καθολου commander...ασε το μαμα φιλτρο αερα και εισαι κομπλε...