View Full Version : Ζ1000 2010
Τεχνικα χαρακτηριστικα Z1000 2010
Engine Type Four-stroke, liquid-cooled, DOHC, four valves per cylinder, inline-four
Displacement 1043 cc
Bore & Stroke 77.20 x 50.9 mm
Compression Ratio 11.8:1
Fuel Injection DFI® with four 38mm Keihin throttle bodies, oval sub-throttles
Ignition TCBI Digital Advance
Transmission 6-Speed
Final Drive X-Ring Chain
Frame Type Aluminum Backbone
Rake/Trail 24.5 deg. / 4.1 in.
Front Suspension/Wheel Travel 41 mm inverted cartridge fork with stepless compression and rebound damping, adjustable spring preload / 4.7 in.
Rear Suspension/Wheel Travel Horizontal monoshock with stepless rebound damping, adjustable spring preload / 5.4 in.
Front Tire Size 120/70 ZR17
Rear Tire Size 190/50 ZR17
Wheelbase 56.7 in.
Front Brake Type Dual 300mm petal-type rotors with radial-mount four-piston calipers
Rear Brake Type Single 250mm petal-type rotor with single-piston caliper
Fuel Tank Capacity 4.0 gal.
Seat Height 32.1 in.
Overall Length 82.5 in.
Overall Width 31.7 in.
Overall Height 42.1 in.
Color Pearl Stardust White, Metallic Spark Black
187033
http://www.youtube.com/watch?v=j2fvByZOGbU
187034
manos*gsxr
29/01/2010, 01:55
κουκλι δειχνει στη φωτο....
ktman710
29/01/2010, 02:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από manos*gsxr
κουκλι δειχνει στη φωτο....
τυφλα να χουν τα ασχημα :lol: :lol: :rotflmao:
Χωρίς καθρέφτες,βάση πινακίδας και με άλλη εξάτμιση μες στην καύλα θα'ναι! :smokin:
Και σε άλλο χρώμα :P
Και πάλι χωρίς USD όμως? :mad:
Shaolin Monk
29/01/2010, 06:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikosKK
Χωρίς καθρέφτες,βάση πινακίδας και με άλλη εξάτμιση μες στην καύλα θα'ναι! :smokin:
Και σε άλλο χρώμα :P
Και πάλι χωρίς USD όμως? :mad:
USD ειναι. Απλα απο πανω εχει κατι μαυρα καπακια που μπορουν να ακολουθησουν και αυτα την βαση πινακιδας...:rotflmao:
Παντωσ ειναι πανεμορφο...:a8:
- Fuel Tank Capacity 4.0 gal =15.14 Litres (L)
- Rear Suspension/Wheel Travel Horizontal monoshock with stepless rebound damping, adjustable spring preload / 5.4 in *
*
New rear suspension positions the shock unit and linkage above the swingarm.
This locates the suspension far enough from the exhaust that operation will not be affected by heat.
The new arrangement contributes to mass centralisation (please see below).
Visible from the outside, the Horizontal Back-link contributes to the cutting edge appearance of the new Z1000.
The new rear suspension eliminates the external reservoir tank,
however performance is the same or better than that of the 2009 Z1000.
187040
To ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ κι αυτο...!!! βαλαμε μηχανακι με φερινγκ στην κατηγορια Naked! :p
Μασκα τουμπανο, Προστατευτικα καλαμιων, καρινα τουμπανο, Radiator panels, και δε συμαζευεται....
ΚΑΙ ΔΕ το βγανουν KAwasaki GREEN τα ντουνεκια :mad:
Εμενα μ'αρεσει το τρανσφορμερ( Bi the wey , ΠΟΣΑ Kg?)
ονομαστική Curb Mass 218 kg / 221 kg (ABS)
Engine Displacement 1,043 cm³
http://www.kawasaki.co.uk/Z1000 - Specifications
Ωπα ...Δικαίωμα...
Το πρώτο Ζ το θυμάστε ? (το σύγχρονο εννοώ)
Έχουν καμία σχέση οι ξεκάθαρες γραμμές του , με αυτήν την τάση της σύγχρονης αυτοκίνητο - μηχανο - βιομηχανίας , που επιτασει την "στρογγυλοποίηση " της ευθείας γραμμής???
Οκ space design και τα ρέστα αλλά προσωπικά προτιμώ τις αρμονικές ευθείες....
Να μην σχολιάσω το τι γίνετε στα αυτοκίνητά...
Πάντως το πρώτο το έπαιρνα άνετα... Ειδικά αυτές οι διπλές εξατμίσεις του...
http://www.motocicliste.net/moto/z1000/KAWA_Z1000_arancio.jpg
Piece of art!!!
μετα το πρωτο της νεας εποχης που εκανε το μεγαλο μπαμ αυτο ειναι οτι καλυτερο.μου αρεσει.
Τό 'χουνε ζουμπήξει λίγο ή η φωτογραφία έχει λάθος aspect ratio;
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Τό 'χουνε ζουμπήξει λίγο ή η φωτογραφία έχει λάθος aspect ratio;
Οχι ετσι ειναι!!!
Και εγω αυτο νομιζα:lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από GABBER
Οχι ετσι ειναι!!!
Σαν αυτά τα σκυλάκια με την πλακουτσωτή τη μούρη που είναι σα να έφαγαν μετωπική με τοίχο...
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Σαν αυτά τα σκυλάκια με την πλακουτσωτή τη μούρη που είναι σα να έφαγαν μετωπική με τοίχο...
Έλα πες μου...
Γενικά , όταν οι Ιάπωνες πάνε να αντιγράψουν τους Ευρωπαίους σε design , κάτι τέτοια γίνονται ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikosKK
Και πάλι χωρίς USD όμως? :mad:
απο το 2003 που βγηκε το πρωτο... μεχρι σημερα... παντα ειχε USD...
thalasinos
29/01/2010, 12:07
Και με two Brothers ακομη πιο Κουκλα!!!!
187052
Shaolin Monk
29/01/2010, 22:17
:a8: :a19:
ktman710
29/01/2010, 22:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikosKK
Χωρίς καθρέφτες,βάση πινακίδας και με άλλη εξάτμιση μες στην καύλα θα'ναι! :smokin:
Και σε άλλο χρώμα :P
Και πάλι χωρίς USD όμως? :mad:
γιατι απο ποτε το z1000 δεν ειχε usd????
(μην απαντησει κανεις για το Ζ του '82!!)
GhostRideR_636
29/01/2010, 22:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από thalasinos
Και με two Brothers ακομη πιο Κουκλα!!!!
:a39:
Το ψαλίδι του θα το ζήλευαν πολλα ss!!!
uberalles
30/01/2010, 00:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από stamzz
Το ψαλίδι του θα το ζήλευαν πολλα ss!!!
επιτελους εβαλαν ενα ψαλιδι της προκοπης! :smokin: :smokin: :smokin:
Συμφωνα με το ΜΟΤΟ 122 αλογατα τροχο, παμαλ
και 216κιλα γεματο
MOTO no 457 , 5 2010, 15 Μαρτη 2010
δοκιμη Ζ1000 2010
σελ 56
Ζ1000
122.8hp/10,100
216 κιλα(χωρις καυσιμα 204.5 κιλα, ετσι γραφει ετσι σας τα μεταφερω)
400ρι 11sec
1km 20.73
σελ 54 "ο ανταγωνισμος του Ζ1000"
tuono
110.3/10,200
213
11.26
20.80
KTM sd 990
106.7/9,500
202
11.28
21.21
CB1000R
111.9/10,100
222
10.95
20.81
s.triple1050
112.3/9,300
220.5
11.35
21.18
fz1
127.1/11,500
219.5
10.94
20.23
να μεταφερω και μερικα σχολια του συντακτη για το μοτερ ... "επαθα πλακα οχι μονο με την αμεση αποκριση, αλλα και την συμπικνωμενη δυναμη που υπαρρχει απο τις 6000 στροφες και πανω...ακαριαια αμεσος σε αποκριση, με τις μεσαιες στροφες πιο γεματες σε αισθηση απο οτιδηποτε αλλη γυμνο αυτης της κατηγοριας...αξιζουν συγχαρητηρια στην kawasaki που καταφερε και εφτιαξε εναν απο τους καλυτερους τετρακυλινδρους κινητηρες για γυμνη μοτοσυκλετα"
:wave2:
nihristo
19/03/2010, 00:20
Ο κινητήρας φαίνεται πολύ ωραίος και η kawa κάνει όμορφα βήματα σε αυτήν την κατεύθυνση...Το γύρω γύρω από τον κινητήρα με χαλάει ρε γαμώτο...:rolleyes:
Kρίμα...πολύ κρίμα.
Πώς μπορεί ο απόγονος των Ζ να είναι τόσο έκτρωμα...? :confused:
Απογοήτευση. :( :(
εμενα παλι μονο η τιμη του με απογοητευσε.... και οτι δεν εχω μια ετσι και αλλιως :lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
εμενα παλι μονο η τιμη του με απογοητευσε.... και οτι δεν εχω μια ετσι και αλλιως :lol: :lol: :lol:
Μια απ τα ίδια , βασικά μ αρέρει πολύ , μόνο το 03-04 μου άρεσε περισσότερο . Αυτό που με χαλάει είναι α) η τιμή και β) ότι ακόμα και σήμερα το fz1 με μοτέρ 5ετίας είναι πιο τουμπανιασμένο .
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
και β) ότι ακόμα και σήμερα το fz1 με μοτέρ 5ετίας είναι πιο τουμπανιασμένο .
που ομως κατω απο 5000 στροφες απλα δεν παει μια...το πιο αχρηστο (για τα γουστα μου) χιλιαρι που οδηγησα ποτε, ουτε διχρονο νατανε....
Ναι αλλά στις 7Κ λυσσάει ... Και τότε καταλαβαίνεις την αξία του σταμπιλιζατέρ . Για δες και τους χρόνους λίγο στα 0-400 και στο 1χλμ . Πάλι καβάλα τους έχει !!!!
Z 1000 2010 :
11.990 € χωρίς και 12.590 € με ABS.
Βάρος (πλήρης)
218 kg / 221 kg (ABS)
Ρεζερβουάρ
15 λίτρα :eyepop:
http://www.kawasaki.gr/Z1000
------
SapioTuono to aplo :
TUONO 1000 R : 10.850 €
Βάρος (στεγνο & χωρίς την μπαταρία-3.7 l. περίπου το λαδάκι του): 185 Kg
Ρεζερβουάρ:
18 litres, 4 litre reserve.
http://www.aprilia.com/en-US/Model/24/TUONO+1000+R/Technical.aspx
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Ναι αλλά στις 7Κ λυσσάει ... Και τότε καταλαβαίνεις την αξία του σταμπιλιζατέρ . Για δες και τους χρόνους λίγο στα 0-400 και στο 1χλμ . Πάλι καβάλα τους έχει !!!!
ζεν διαφωνω, αλλα να εχεις χιλιαρι χωρις ροπη χαμηλα μου ερχεται καπως...:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ζεν διαφωνω, αλλα να εχεις χιλιαρι χωρις ροπη χαμηλα μου ερχεται καπως...:beer:
Βασικά αυτός είναι και ο σκοπός του , αν θες 1000αρι να φωνάζει σε όλο το φάσμα πας σε ss . Νομίζω για τον σκοπό που εξυπηρετεί είναι αρκετά ικανοποιητικές οι επιδόσεις του .
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Βασικά αυτός είναι και ο σκοπός του , αν θες 1000αρι να φωνάζει σε όλο το φάσμα πας σε ss . Νομίζω για τον σκοπό που εξυπηρετεί είναι αρκετά ικανοποιητικές οι επιδόσεις του .
:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Z 1000 2010 :
11.990 € χωρίς και 12.590 € με ABS.
Βάρος (πλήρης)
218 kg / 221 kg (ABS)
Ρεζερβουάρ
15 λίτρα :eyepop:
http://www.kawasaki.gr/Z1000
------
SapioTuono to aplo :
TUONO 1000 R : 10.850 €
Βάρος (στεγνο & χωρίς την μπαταρία-3.7 l. περίπου το λαδάκι του): 185 Kg
Ρεζερβουάρ:
18 litres, 4 litre reserve.
http://www.aprilia.com/en-US/Model/24/TUONO+1000+R/Technical.aspx
φιλε αυτα τα νουμερα τα δινει το εργοστασιο...
Από τα πλέον άσημα μηχανάκια, συνεχίζει σταθερά την ασχήμια του :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από billgeo
φιλε αυτα τα νουμερα τα δινει το εργοστασιο...
Δεν φταίω εγω γι αυτό.
δε μπορω να καταλαβω μερικα ποστ εδωμεσα...
o golis γελαει και μετα βαζει τα νουμερα που δινει το εργοστασιο και λεει δε φταιει για αυτο... και εμεις τι φταιμε που γραφεις χωρις νοημα ποστ και δε καταλαβαίνεις τι θελουν να σου πουν οι παραπανω? αντε να το κανουμε μασημένη τροφη... τα νουμερα που δινει το καθε εργοστασιο ειναι κατα δοκουν αισιοδοξα ή απαισιοδοξα, δεν αντιπροσωπεύουν παντα την αλήθεια! τωρα καταλαβες? αν παλι δε καταλαβες περίμενε να κυκλοφορήσουν τα καινουργια Ζ1000 και "δικασε τα" στο δρομο (ΑΝ μπορεις...) :lol:
ο Μικεg λεει οτι ειναι απο τα ποιο ασχημα μηχανακια και μαλιστα λεει οτι συνεχιζει την ασχημια του... οκ ακουσαμε την αισθητικη σου αποψη αλλα σορυ που θα στο πω εισαι ΑΜΠΑΛΟΣ οταν βγαζεις ασχημα τα Ζ1000 ειδικα αν εννοείς και το καλυτεροτερομορφοτερο μηχανακι ολων των εποχων (αντικειμενικα και αμεροληπτα :lol: ) το Ζ1000 03-06.... δε μπορω να δεχτω την αποψη σου οτι ειναι ασχημο αυτο το μηχανακι σορυ... αδιαπραγματευτο... οπως και 11 στους 10 ανθρωπους που θα ρωτησεις.... ξεπερασε το.. :lol:
τι κριμα να μη μπορω να το παρω μπας και κυκλοφορισει αναμεσα σας ενα μηχανακι της προκοπης... :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
δε μπορω να καταλαβω μερικα ποστ εδωμεσα...
o golis γελαει και μετα βαζει τα νουμερα που δινει το εργοστασιο και λεει δε φταιει για αυτο... και εμεις τι φταιμε που γραφεις χωρις νοημα ποστ και δε καταλαβαίνεις τι θελουν να σου πουν οι παραπανω? αντε να το κανουμε μασημένη τροφη... τα νουμερα που δινει το καθε εργοστασιο ειναι κατα δοκουν αισιοδοξα ή απαισιοδοξα, δεν αντιπροσωπεύουν παντα την αλήθεια! τωρα καταλαβες? αν παλι δε καταλαβες περίμενε να κυκλοφορήσουν τα καινουργια Ζ1000 και "δικασε τα" στο δρομο (ΑΝ μπορεις...) :lol:
τι κριμα να μη μπορω να το παρω μπας και κυκλοφορισει αναμεσα σας ενα μηχανακι της προκοπης... :beer:
Το διαβάσαμε και αυτό !
Τι αισιοδοξία και ΑΠΑΙΣΙΟδοξία,τα νούμερα μιλούν μόνα τους.
Δηλαδή εσύ όταν συγκρίνεις τα χαρακτηριστικά απο τον ίδιο τον κατασκευαστή ενός νέου μοντέλου του,
έχεις κάποιο τρόπο/μονάδα μέτρησης/μετρητή αλήθειας/και καταλαβαίνεις αν είναι σωστά ή κρύβουν κάτι απο πίσω τους ;
Κάνει καλό στο νέο μοντέλο το να το "χαντακώνει" σε σχέση με τον ανταγωνισμό
ο ίδιος ο δημιουργός του παρουσιάζοντας χειρότερα τεχν. χαρακτηριστικά απο τα πιθανά πραγματικά ;
Μήπως φοβούνται την βιομηχανική κατασκοπία και γι αυτό μας παρουσιάζει παραπλανητικά στοιχεία ; :smokin:
Μήπως έχει να κάνει με το αν βλέπω εγώ μισο γεμάτο ή μισο άδειο το ποτήρι ;
Ουτε ποτήρια ούτε σαμπάνιες ούτε και μασέλες.Τα νούμερα παρέθεσα.
Σημ.
Στο δρόμο δεν πρόκειται να δοκιμάσω να τα δικάσω γιατί στον δρόμο πλέον είμαι "κυρία"
Ίσως σε καμιά πιστούλα... ;)
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
[/B]
να υποθεσω οτι το ποσα λιτρα βενζινη εχει το καθενα το κανει καλυτερο μηχανακι απο το αλλο.Φεριππην το βαραντερο παιρνει περισσοτερα λιτρα απο το δικο σου αρα ειναι καλυτερο/ποιο γρηγορο κλπ κλπ
το διαβασαμε και αυτο.:beer:
το 400ρι και το χιλιομετρο τα ειδες????
Μην γράφουμε ότι μας βολεύει. :nono:
Εγώ δεν σχολίασα τα +-,ούτε το παρομοίωσα με βαρκαδέρο,απλά παρέθεσα τους αριθμούς που ο ίδιος ο κατασκευαστής δίνει.
Πάντως εγώ αν ήμουν υποψήφιος αγοραστής του,
θα προβληματιζόμουν(εκτός των άλλων...)και για το αν θα με έβγαζε η βενζίνη μέχρι τον Ισθμό,να φάω ένα τσιβλάκι με το κορμί και να γυρίσω πίσω.
Για οποιοδήποτε παράπονο σχετικά με τις δυνατότητες/χαρακτηριστικά του απευθυνθείτε στην αντιπροσωπία.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
οκ εμαθα την τιμη του και τη χωρητικότητα του ρεζερβουαρ σε ευχαριστώ
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
για το αν θα φτασεις μεχρι τον Ισθμο... σου λειπει ενα ακομα νουμερο... αυτο της καταναλωσης ...
βαρεθηκα, τελος, καλες βολτες με το μηχανακι σου μη παρεις Ζ1000 εχει μικρο τεποζιτο:wave2:
Ιznogood
21/03/2010, 18:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
...Ίσως σε καμιά πιστούλα... ;)
:beer:
Φιλε..., οτι και οπου σε βολευει κανεις τον μαγκα...., αφου ξερεις οτι δε μπαινουν πιστα τα Ζ!
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexis_tgr
Φιλε..., οτι και οπου σε βολευει κανεις τον μαγκα...., αφου ξερεις οτι δε μπαινουν πιστα τα Ζ!
το πουλησα πριν μαθεις οτι παιζουν track days στα Μεγαρα και στις Σερρες ε?
Ιznogood
22/03/2010, 09:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
το πουλησα πριν μαθεις οτι παιζουν track days στα Μεγαρα και στις Σερρες ε?
Λογικο..., πολυ καλα εκανες...:smokin:
XJR_Billy
22/03/2010, 09:10
ΜΗΝ τα βάζουμε όλα ίσια κι όμοια...
Ζ 750 '06.....
Τα ρέστα μου στην ομορφότερη γυμνή ever...:cool:
costas81
22/03/2010, 09:32
σύμφωνα με αυτό (http://www.mrbike.gr/website/index.php/street/Kawasaki-Z1000-2010-%E2%80%93-On-Board.html) το Ζ έχει με δυσκολία 100 km αυτονομία
:sick:
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
ΜΗΝ τα βάζουμε όλα ίσια κι όμοια...
Ζ 750 '06.....
Τα ρέστα μου στην ομορφότερη γυμνή ever...:cool:
Τι πράγμα...???!!! :confused: :sick:
XJR_Billy
22/03/2010, 10:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Τι πράγμα...???!!! :confused: :sick:
Τι να κάνουμε? Αδυναμίες ρε Τάσο...:blush: :D
Ρε Μπίλλυ, αν είναι όμορφο του '06, αυτό πώς θα το περιέγραφες...? :confused:
193044
XJR_Billy
22/03/2010, 10:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Ρε Μπίλλυ, αν είναι όμορφο του '06, αυτό πώς θα το περιέγραφες...? :confused:
Εεεεε.....:D
ΜΟΥν@Ρ@ ??:sun: :cool: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexis_tgr
Λογικο..., πολυ καλα εκανες...:smokin:
λογικο δεν ειναι αλλα καλο για σενα μαλλον αφου θα σε περναγα απο την εξωτερικη με μηχανακι που δε μπαινει πιστα:lol: :lol:
Ιznogood
22/03/2010, 10:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
λογικο δεν ειναι αλλα καλο για σενα μαλλον αφου θα σε περναγα απο την εξωτερικη με μηχανακι που δε μπαινει πιστα:lol: :lol:
:look: ...απο εξωτερικη;
...και βουρ για τα γρασιδια...:a9:
Στο Βύνιο της Μιχαλακοπούλου μπορείτε να το θαυμάσετε από κοντά.
Θα το βρείτε εύκολα,είναι αυτό που βρίσκεται δίπλα απ το streetfighter... :smokin:
193447
Αφιερωμένο στο μByron.Πρέπει να είναι το φακτορυ εντίσιον γιατί έχει βούρτσα στο ζαντικό.
193450
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Στο Βύνιο της Μιχαλακοπούλου μπορείτε να το θαυμάσετε από κοντά.
Θα το βρείτε εύκολα,είναι αυτό που βρίσκεται δίπλα απ το streetfighter... :smokin:
Σαν το καρνάβαλο είναι
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ιznogood
24/03/2010, 21:24
περα απο τη σελα του..., τπτ αλλο δε μου αρεσει σε αυτο το μηχανακι!
Μα και αυτά όργια έπρεπε να φέρουν αυτό με τη πουστροσελα;;;
Τι το κάναμε εδώ; Αμερικαν μπαρ;
super_toto
24/03/2010, 21:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
σύμφωνα με αυτό (http://www.mrbike.gr/website/index.php/street/Kawasaki-Z1000-2010-%E2%80%93-On-Board.html) το Ζ έχει με δυσκολία 100 km αυτονομία
:sick:
100 km ????
Ούτε τα Στάγερ δεν έχουν τόσο μικρή αυτονομία. :rotflmao:
Δεν πειράζει όμως, για την καφετέρια μια χαρά ειναι. :p
http://www.youtube.com/watch?v=It51wDjFSPo
παιδια εγω παντως που πηγα στην TEO MOTO στον Κηφισσο , το εχει σε λευκο πορτοκαλι και επαθα πλακα . Πολυ καλυτερη θεση οδηγησης απο το Ζ750 09 , πολυ ελαφρυτερο σε αισθηση παντα και οχι σε απολυτα νουμερα και για μενα τουμπανο αλλα ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ .
Μήπως γνωρίζει/διάβασε κάποιος τι τελική έχει-βγάζει ;
m@stermind
08/04/2010, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Μήπως γνωρίζει/διάβασε κάποιος τι τελική έχει-βγάζει ;
241 diavasa se ena periodiko
241 έμαθα και εγώ πως έγραψε το powerbikes ενώ στο 0-300 λεει για
250 κοντερ και 235 έξω-πραγματικά χιλιόμετρα...
νοτ μπαντ για 1043 cm³...
manos*gsxr
09/04/2010, 13:57
Το προηγουμενο τι τελικη ειχε?
Αν και ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ακυρο να λέμε για τελικες σε εντελως γυμνο μηχανακι...
...να πω οτι το πρωτο Ζ750 ειχε 250χλμ/ωρα στο κοντερ (λιγο πριν σπασει το σβερκο σου!).
Ποιος τα λεει αυτα τα νουμερα? Βλακιες των περιοδικων!
m@stermind
11/04/2010, 13:42
ισωσ ομως το 241 να ειναι τα πραγματικα και οχι κοντερισια γτ τα 250 που λετε οτι επιανε το παλιο ζ750 σιγουρα ηταν κατω απο 230..:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από m@stermind
ισωσ ομως το 241 να ειναι τα πραγματικα και οχι κοντερισια γτ τα 250 που λετε οτι επιανε το παλιο ζ750 σιγουρα ηταν κατω απο 230..:beer:
Τα νούμερα που λές είναι για το 750, και το μηχανάκι που μέτρησαν 1050. Εχει μια διαφορά, εκτός και έχει καποιον κόφτη τελικής το μηχανάκι.
Διαβάστε στο ebike τεύχος 26 :
"Cover Story:
Δοκιμάζουμε το Kawasaki Z1000 και ψάχνουμε να βρούμε
αυτόν που είπε κάποτε ότι δεν υπάρχουν πια κακές μοτοσυκλέτες..."
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Διαβάστε στο ebike τεύχος 26 :
"Cover Story:
Δοκιμάζουμε το Kawasaki Z1000 και ψάχνουμε να βρούμε
αυτόν που είπε κάποτε ότι δεν υπάρχουν πια κακές μοτοσυκλέτες..."
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
το 'δα και 'γω και το διάβασα μια στα σβέλτα. Μέσα το σώνει κάπως λέγοντας ότι δεν είναι κακιά η μοτοσυκλέτα αλλά εξαρτάται από το κοινό που απευθύνεται... και μετά χώνει.
Χοντρικά: καλό πηρούνι, κακό αμορτισέρ, καλή δουλειά στον κινητήρα, πολύ βαρύ. Όσο για την εμφάνιση... διαβάστε τι γράφει, έχει πλάκα. Πολύ macho το μηχανάκι, καμία σχέση με την ευρωπαϊκή κουλτούρα, εντελώς αμερικάνικο, τραγική η φιδίσια σέλα (λέει δεν είχε μπότες να ταιριάζουν για τη φωτογράφιση :bigcry: ), τα πλαστικά στο πηρούνι, οι εξατμίσεις κλπ.
Πάντως, επιτέλους κακά λόγια για ένα μηχανάκι, καιρό είχα να δω! Δεν μπορεί να είναι όλα καλά και όμορφα! :wave2:
Shaolin Monk
30/06/2010, 02:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Διαβάστε στο ebike τεύχος 26 :
"Cover Story:
Δοκιμάζουμε το Kawasaki Z1000 και ψάχνουμε να βρούμε
αυτόν που είπε κάποτε ότι δεν υπάρχουν πια κακές μοτοσυκλέτες..."
Ανοιχτα φιλοευρωπαϊκη χολη καφενειου.
nai anti na pei einai gia to poytso kabala sas to fere me tropo..:smokin:
Αν εξαιρέσουμε την σέλα που είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ Αμερικανιά (σε σημείο που απορώ πως τολμήσανε να το φέρουν έτσι στην Ευρώπη) και τα πλαστικά χαζο-καλύμματα του πηρουνιού, το βρίσκω ΑΚΡΙΒΩΣ μέσα στην μόδα της εποχής...Σε λίγο έτσι όπως πάμε όλα τα μηχανάκια θα μοιάζουν με αυτό του δικαστή Ντρέντ... Αν και δεν τρελλαίνομαι για αυτήν την αισθητική, δεν με χαλάει κιόλας...
Τώρα για τα υπόλοιπα (κινητήρας, βάρος, αυτονομία, αναρτήσεις κλπ) θα τα δούμε στην πορεία και στην πράξη... Βλέπω όμως ότι η Καφασάκι εφαρμόζει και πάλι την προσφιλή της μέθοδο του "υπερκυβισμού σε σχέση με τον ανταγωνισμό"...Παλιό-καλό κόλπο για να κοντράρεις στα φθηνά τον ανταγωνισμό χωρίς να στρώσεις κώλο στο σχεδιαστήριο... :rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Όσο για την εμφάνιση... διαβάστε τι γράφει, έχει πλάκα. Πολύ macho το μηχανάκι, καμία σχέση με την ευρωπαϊκή κουλτούρα, εντελώς αμερικάνικο, τραγική η φιδίσια σέλα (λέει δεν είχε μπότες να ταιριάζουν για τη φωτογράφιση :bigcry: ), τα πλαστικά στο πηρούνι, οι εξατμίσεις κλπ.
Πάντως, επιτέλους κακά λόγια για ένα μηχανάκι, καιρό είχα να δω! Δεν μπορεί να είναι όλα καλά και όμορφα! :wave2:
καλα την αποψη του για το μηχανακι γενικα την αποδεχομαι και ειναι σεβαστη... αλλα την αισθητικη αποψη του "συντακτη" πραγματικα ψαχνω μια αλλη εκφραση περαν του "ΠΟΙΟΣ ΤΗ Γ@Μ@ΕΙ????" και δεν μου ερχεται....... θα βαλω τη γατα μου να κλαιει που δεν του αρεσε.....
υγ. το μηχανακι ειναι πανεμορφο αλλα πανακριβο.... ο μονος λογος που δε το εχω αγορασει...
υγ2.... 10000000 σχολια για τη σελα που υπαρχει ΜΟΝΟ σε ενα απο τα 3 χρωματα που βγαινει το μηχανακι... και μαλιστα σε αυτο που δε θα αγοραζε ετσι και αλλιως κανεις ..... keep on bullshiting....
makis206
30/06/2010, 05:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
καλα την αποψη του για το μηχανακι γενικα την αποδεχομαι και ειναι σεβαστη... αλλα την αισθητικη αποψη του "συντακτη" πραγματικα ψαχνω μια αλλη εκφραση περαν του "ΠΟΙΟΣ ΤΗ Γ@Μ@ΕΙ????" και δεν μου ερχεται....... θα βαλω τη γατα μου να κλαιει που δεν του αρεσε.....
Κάτι τέτοιο θα λέει κι ο συντάκτης για τη δική σου άποψη κι όσων άλλων συμβαδίζουν μ'αυτή, κι όμως θα τις σέβεται ταυτόχρονα..:D :dizzy: :lol:
Και για μένα πάντως είναι το ομορφότερο Ζ-1000 που βγήκε ποτέ, 'ντάξει το σεμέν κάλυμμα της σέλας είναι ΤΟ άκυρο κι απορώ ποιος μαλάκας το σκέφτηκε..:lol:
Βασικά κρίνει γενικότερα το μηχανάκι ως "αμερικανιά" και στην εμφάνιση και στην οδήγηση. Λέει ότι είναι βαρύ και όχι παιχνιδιάρικο, το αντίθετο από ότι θα έπρεπε να είναι ένα streetfighter βάσει ευρωπαϊκών δεδομένων.
Για το αισθητικό της υπόθεσης σίγουρα είναι υποκειμενικό αλλά υπάρχουν και κάποια αντικειμενικά κριτήρια, πχ το παλιό monster δε θα βρεις άνθρωπο να το πει έκτρωμα. Από την άλλη, εγώ, σε αντίθεση με το Μάκη προτιμώ το πρώτο Z ξεκάθαρα.
Για τη σέλα ναι, βγαίνει σε ένα από τα τρια χρώματα, αλλά έλεος... βάλανε φιδίσια σέλα σε μηχανή! :bigcry: Θα κατέβει ο άντρακλας από το χίλια το τούμπανο και θα φανεί η σέλα... είναι λίγο γελοία εικόνα, πως να το κάνουμε; Χώρια που έχει πλασαριστεί πολύ αυτός ο χρωματισμός. Και για μένα είναι ένα θέμα το ότι βάλανε τέτοια σέλα. Γιατί ασχολούμαστε με τη σέλα αντί να ασχολούμαστε με ό,τι υπάρχει κάτω από τη σέλα...
Υ.Γ.: είναι ιδέα μου ή τελευταία τα fighter με τα ss πλησιάζουν όλο και περισσότερο μεταξύ τους; Στα δεύτερα κόβουμε φέρινγκ για να μείνει το απολύτως απαραίτητο και να γλυτώσουμε βάρος, στα δε πρώτα βάζουμε πλαστικά γιατί δεν είναι πια "της μόδας" το γυμνό, μοτέρ και φανάρι μπροστά.
giannis113
30/06/2010, 06:26
1043 cc ? :eyepop:
:D ένα προωθητικό βίντεο του κτίνους :D
Τι σου θυμίζει εσένα γεροξούρα με το "συλλεκτικό" ? (http://www.youtube.com/watch?v=EH1ktizK82U&feature=player_embedded)
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
:D ένα προωθητικό βίντεο του κτίνους :D
Τι σου θυμίζει εσένα γεροξούρα με το "συλλεκτικό" ? (http://www.youtube.com/watch?v=EH1ktizK82U&feature=player_embedded)
απιστευτο βιντεο! :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
:D ένα προωθητικό βίντεο του κτίνους :D
Τι σου θυμίζει εσένα γεροξούρα με το "συλλεκτικό" ? (http://www.youtube.com/watch?v=EH1ktizK82U&feature=player_embedded)
:a23: :a23: :a23: :a23:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.