Σύνδεση

View Full Version : διακενα βαλβιδων-καπελοτα



mankam
06/02/2010, 21:29
καλησπερα παιδια
μια και ζιγλερωσα -συγχρονισα τα καρμυρατερ στο ZZR1100 αφου ειχα κατεβασμενα ρεζερβουαρ φιλτροκουτι ειπα να ριξω μια ματια στα διακενα βαλβιδων
οι τιμες που δινει το μανουαλ
εισαγωγης ειναι 0.13-0.19
εξαγωγης 0.18-0.24
εκανα ενα ελενχο και τα περισσοτερα διακενα ηταν εκτος οριων ,(βεβαια τα φιλερ που εχω εγω ειναι 0.10 0.15 0.20 0.25 πιστευω ομως κανουν τη δουλεια μου διορθωστε με αν κανω λαθος) ,ενα παραδειγμα στην μια εξαγωγης που εκανα το 0.15 δεν χωρουσε ,μονο το 0.10 χωρεσε εντω μεταξυ οι τιμες ειναι 0.18-0.23 αρα λογικα ειναι πολυ εκτος οριων και αρκετα κλειστη θα επρεπε λογικα να μπαινει ανετα το 0.20, πανω κατω αυτο συμβενει στις περισσοτερες,εβγαλα το καπελοτο αλλα δεν φαινεται νουμερο σε αλλο που κοιταξα φαινεται.
θα ηθελα να ρωτησω οσους εχουν εμπειρεια που μπορω να βρω καπου τα συγκεκριμενα καπελλοτα (ειναι ιδια για ολες τις μοτο?)και αν μετριουνται αυτα που δεν φαινεται νουμερο με παχυμετρο η μικρομετρο? με τι νουμερα κλιμακωνονται? επισης λογικα με την φθορα τα διακενα δεν θα επρεπε να ανοιγουν? πως βρεθηκαν οι περισσοτερες βαλβιδες κλειστες?

sapila racing
06/02/2010, 22:26
Κατ αρχήν να πας να πάρεις κι άλλα φίλλερ, ωστε να μπορείς να μετρήσεις με ακρίβεια.
Τα καπελώτα που θα πρέπει να βάλεις θα τα υπολογίσεις εσυ με τις μετρήσεις σου, θα χρειαστείς μικρόμετρο για να μετρήσεις και αυτα που βγάζεις και αυτα που βάζεις.
Τα καπελότα δεν ειναι ίδια για όλες τις μοτο, αλλά κανονικά δεν φθείρονται, αν εχεις καποιον γνωστό μηχανικό μπορεί να σου κάνει ανταλλαγή.
Το λογικό είναι να κλείνουν οι βαλβίδες, μονο σε περίεργες περιπτώσεις μπορούν να ανοίξουν και καλό θα είναι να αν ρυθμίσεις να τις πας πιο κοντά στο πανω όριο.

mankam
06/02/2010, 22:49
καταρχας ευχαριστω για την απαντηση αν και δεν το εχω κατανοησει για ποιο λογο μικραινει το διακενο αφου λογω φθορας θα επρεπε να μεγαλωνει( δεν μιλαω για βαλβιδες με κοκορακια που ριθμιζονται,εμενα δεν ειναι ετσι),εφοσον το λες ομως μαλλον εχεις δικιο.
Το θεμα ειναι οτι δεν εχω γνωστο μηχανικο να κανω αλλαγη ,σε μαγαζια με εξοπλισμο συνεργειων δεν θα εχουν? οπως επισης τα φιλερ που αναφερεις,υπαρχει δηλαδη φιλερ που ανεβαινει ανα μοναδα και οχι ανα πεντε?
επισης τα καπελλοτα πως κλιμακωνουν τα νουμερα ?
σορρυ για το ζαλισμα :)

lamoun
06/02/2010, 23:35
Φίλερ υπάρχουν, δε ξέρω απο που μπορείς να βρείς στην περιοχή σου. Εγώ πήρα απο louis.de μαζί με κάποια άλλα πράγματα που ήθελα.

1. (http://www.louis.de/_208ffd1515a5fa000e07ccbb13e0f86402/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=473&list_total=13&anzeige=0&artnr_gr=10003975)

2. (http://www.louis.de/_208ffd1515a5fa000e07ccbb13e0f86402/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=473&list_total=13&anzeige=0&artnr_gr=10003927)

Όπως είπε ο Άρης τα καπελώτα, normal δε φθείρονται, οπότε λογικές φθορές στον κινητήρα, μόνο να μειώσουν το διάκενο μπορούνε.

Στα καπελώτα τα μεγέθη αλλάζουν ανα 0,05mm.

sotpag
07/02/2010, 00:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από mankam
καταρχας ευχαριστω για την απαντηση αν και δεν το εχω κατανοησει για ποιο λογο μικραινει το διακενο αφου λογω φθορας θα επρεπε να μεγαλωνει( δεν μιλαω για βαλβιδες με κοκορακια που ριθμιζονται,εμενα δεν ειναι ετσι),εφοσον το λες ομως μαλλον εχεις δικιο.
Το θεμα ειναι οτι δεν εχω γνωστο μηχανικο να κανω αλλαγη ,σε μαγαζια με εξοπλισμο συνεργειων δεν θα εχουν? οπως επισης τα φιλερ που αναφερεις,υπαρχει δηλαδη φιλερ που ανεβαινει ανα μοναδα και οχι ανα πεντε?
επισης τα καπελλοτα πως κλιμακωνουν τα νουμερα ?
σορρυ για το ζαλισμα :)


σωστη η απορια αλλα σε αντθεση με τα κοκορακια τα καπελοτα δεν χαλανε... οποτε την φθορα εχουν οι βαλβιδες και οι εδρες οποτε το διακενο μικραινει.....

για τα φιλερ μπορει να βαλεις τα "μισα" πχ 08 +05 =13 κλπ

sabayam
07/02/2010, 07:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από sotpag
σωστη η απορια αλλα σε αντθεση με τα κοκορακια τα καπελοτα δεν χαλανε... οποτε την φθορα εχουν οι βαλβιδες και οι εδρες οποτε το διακενο μικραινει.....

για τα φιλερ μπορει να βαλεις τα "μισα" πχ 08 +05 =13 κλπ





σωστος....η φθορα ερχεταια απο τις εδρες και τις βαλβιδες.......

αν εχεις διακενα κατασκευαστει 0.18-0.23 πχ και βρηκες 0-10 οπως λες πρεπει να αλλαξεις το καπελωτο αν ειναι 195 νουμερο με μικροτερο πχ 185-188..
αφαιρεις την διαφορα παλιου με καινουριου και προσθετεις ή αφαιρεις με το διακενο που μετρησες αναλογως τι θες να κανεις να αυξησεις ή να μειωσεις το διακενο.
στο παραδειγμα που σου εδωσα μετα την αλλαγη θα εχεις 0.17-0.20.

πρεπει να τις φερεις κοντα στο διακενο το μικροτερο μικροτερο που εχει ο κατασκευαστης, αν λεει 0.18-0,23 κοντα στο 0.18 !!!

το μετρας με μικρομετρο,τωρα εσενα που ειναι kawa,αν δε κανω λαθος κανει και απο tdm 900 τα καπελωτα
σχετικα εσυ θα χρειαστεις μικροτερα νουμερα απο αυτα που εχεις για να ανοιξεις το διακενο!!

sapila racing
07/02/2010, 10:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από sabayam

πρεπει να τις φερεις κοντα στο διακενο το μικροτερο μικροτερο που εχει ο κατασκευαστης, αν λεει 0.18-0,23 κοντα στο 0.18 !!!



Παρατήρησις.
Aν τις φέρεις κοντά στο 0.18 θα πρέπει να ξαναρυθμίσεις σύντομα, γι αυτό παραπάνω είπα οτι καλό είναι να τις ρυθμίζεςι κοντά στο πάνω όριο.

mankam
07/02/2010, 11:40
Και εγω πιστευω οτι ειναι καλυτερα να πλησιαζει το πανω οριο που δινει ο κατασκευαστης για να μην χρειαστει συντομα να παω για ρυθμιση παλι.
Αυριο θα παω να βρω φιλερ σε μαγαζι που εχει ανταλλακτικα συνεργειων,θα ρωτησω και για καπελοτα αλλα το βλεπω χλωμο εδω στην κατερινη
Αυτα πωλουνται με κασετινα πολλα μαζι η με τεμαχιο και διασταση ξερει κανενας?
Βασικα μια και την εχω λυμενη εκανα ενα σχειδιαγραμμα οπου θα σημειωσω τις αποκλεισεις απο τις ανοχες κατασκευαστη το καθε νουμερο που βρηκα σε καθε βαλβιδα εστι για να τα βγαλω ολα και να μην χασω την μπαλλα,πιστευω οτι μερικα με αλλαγη θεσης θα ταιριαξουν και ετσι θα σημιωσω σε ενα χαρτι τι χρειαζομαι τι λετε?

kawazoyras
07/02/2010, 12:46
φίλε μου κ γώ μόνος τίς ρύθμισα καπελότα βρήκα παραγελεία από αθήνα μέσω συνεργείου εδώ στή Λάρισα αν κ βρήκα σέ ανταλακτικά απλά δέν είχαν τά νούμερα πού ήθελα, τά δικά μου ήταν από 2mm+25μm ώς 2mm+55μm κ τά κενά τά έβαλα στό μικρότερο. ένα ή 2 καπελότα εχω ακριβώς πόσο είναι δέ θυμάμαι αλλά κάπου ανάμεσα στά νούμερα πού γράφω παραπάνω.:wave2:

sapila racing
07/02/2010, 13:31
Αφού ειναι πρωτη φορά, θα σε βολέψει αυτό το διάγραμμα, τύπωσέ το να το έχεις οταν κάνεις τη δουλειά, είναι οτι πρέπει.
Καλό θα ηταν να παει και στα sticky, θα βολέψει κι άλλους.

Καπελότα θα πάρεις απο την Kawasaki, και σίγουρα θα μπορέσεις νε ξαναχρησιμοποιήσεις αρκετά απο τα υπάρχοντα, ειτε μην αλλάζοντάς τα, είτε βαζοντάς τα σε αλλη βαλβίδα.


188088

MARKOS-V
07/02/2010, 16:27
τα καπελωτα απο κατω γραφουν ποσο παχος ειναι.

mankam
07/02/2010, 16:57
το σχεδιαγραμμα ειναι πολυ καλο και βοηθαει να μην κανεις λαθη το χρησιμοποιησα ηδη
:beer:
τα μετρησα με μικρομετρο

9.50 χιλιοστα ειναι η διαμετρος απο τα δικα μου καπελοτα.
Τα νουμερα που χρειαζομαι ειναι (οταν γραφω 2,25 εννοω οτι το κεπελοτο εχει πανω το νουμερο 2 5)
2,25
2,30
4 των 2.35
και 3 των 2.40
συνολο 7 τα αλλα τα αλλαξα θεση
μου εχουν μεινει
3 των 2,45
4 των 2,50
2 των 2,55
οποιος θελει κανουμε τραμπα η αγοραζω αυτα που μου λειπουν ας μου στειλει π.μ.

mankam
11/02/2010, 20:45
Μια βοηθεια ρε παιδια
ξερει κανενας αν παιζει ρολο στην μετρηση του διακενου αν βγαλουμε τα μπουζι το λεω γιατι εγω τα εβγαλα και τα 4 για να γυρναει ποιο ευκολα το μοτερ, μηπως δηλαδη απουσια συμπιεσης δεν πατανε καλα ?
επισης γυρνουσα με την μιζα ενα ενα κυλινδρο μεχρι τα εκκεντρα να ειναι τελειως επανω και να μην πατανε την βαλβιδα (το μανουαλ λεει να βρω το ΑΝΣ που ειναι κλειστες στον πρωτο κυλινδρο ολες οι βαλβιδες στον δευτερο η η εξαγωγης μονο και στον τριτο οι εισαγωγης)με αυτο τον τροπο πηρα ολες τις τιμες απο τα διακενα και μετα αφαιρουσα ενα ενα τα καπελοτα σημειωνοντας την θεση τους και το νουμερο τους.
υπαρχει περιπτωση να δινει λαθος τιμη ετσι που τις μετρησα?
Το προβλημα ειναι οτι σε μερικες βαλβιδες οταν τοποθετησα τα καπελοτα μου βγαζανε διαφορετικη τιμη οσο γυρνουσα το μοτερ,εχεδον σε ολες κατεβασα τα νουμερα στα καπελοτα


:confused:

OldMan
12/02/2010, 09:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Καλό θα ηταν να παει και στα sticky, θα βολέψει κι άλλους.
Έτσι ψήνεις και τις πιτσιρίκες στην παραλία και τους βουτάς τα i-phones, πονηρέ άντρα ..?? :blush:

sapila racing
12/02/2010, 10:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Έτσι ψήνεις και τις πιτσιρίκες στην παραλία και τους βουτάς τα i-phones, πονηρέ άντρα ..?? :blush:

Οχι ακριβώς έτσι.......την παντρεύτηκα και κάναμε και δύο παιδιά! :lol:

@ mankam
Τα μπουζί καλό είναι να τα βγάζεις ωστε να γυρίζει ευκολα το μοτέρ και να το φέρνεις εκει που πρέπει.
Ομως δεν το γυρίζεις με την μίζα αλλά με κλειδί απο την βίδα που εχει στην αριστερή πλευρά του κινητήρα. Μπορεί να χρειαστεί να βγάλεις το καπάκι, δεν ξερω πως ειναι στο μηχανάκι σου.
Εκει θα δείς λοιπόν μια βίδα που την γυρίζεις κατα την φορά του κινητήρα με ενα σωληνωτό και το φέρνεις στο σημάδι Τ όπως περιγράφεται στο μάνιουαλ.
Μανιουαλ έχεις? Αν δεν εχεις πες το μοντέλο να το βρούμε!

Aν τον γυρίζεις με την μίζα ειναι λογικό να μην επαληθεύονται οι μετρήσεις, αφού δεν σταματαει στο σωστό σημείο!
Καλό θα ηταν να ξανακάνεις τις μετρήσεις με τον σωστό τρόπο. Το οτι κατεβασες νούμερα σε όλα πάντως ειναι φυσιολογικό.

kawazoyras
12/02/2010, 11:04
γιατί με τη μίζα κ όχι με το χέρι; βγάζεις τό καπάκι αριστερά κ μ ένα πολύγωνο τό γυρνάς εκεί πού ακριβώς θέλει, κάνεις κ πίσω-μπρός νά το κεντράρεις, εγώ τά εβγαλα όλα κ καθε κύλινδρο έβαζα αυτό πού ήθελε ώσπου στό τέλος όσες μείναν κ δεν είχα παράγγειλα, δύο καπελότα.επίσεις οι τιμές πού έβαλα ήταν στό ενδιάμεσο κατά προσέγγηση πχ 0,18-0,23=0,20. αυτό έκανα εγώ ρυμίσεις οικογενιακές κ όχι αγωνιστικές νά μη γίνει παρεξήγηση.....

mankam
12/02/2010, 11:58
Manual εχω ,η διαφορα δεν ειναι της ταξεως των 0.02 αλλα πολυ μεγαλυτερη συγκεκριμενα στις 2 κατω δεξια βαλβιδες εισαγωγης που φαινονται στο σχεδιαγραμμα τωρα δεν μπαινει ουτε το 0.05 φιλερ!
να το γυρισω ρε παιδια με τα σημαδια αλλα δεν νομιζω να δειξει τιποτα διαφορετικο ,εγω γυρνουσα σε καθε ζευγαρι βαλβιδων τα εκκεντρα μεχρι να κοιτανε τελειως στην αντιθετη μερια,τι λαθος μπορει να δειξει ετσι?


188682

OldMan
12/02/2010, 12:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από mankam
εγω γυρνουσα σε καθε ζευγαρι βαλβιδων τα εκκεντρα μεχρι να κοιτανε τελειως στην αντιθετη μερια,τι λαθος μπορει να δειξει ετσι?
Μπορεί να ήσουν στο ΚΝΣ .. :winka:

reinmeister
12/02/2010, 13:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από mankam
Manual εχω ,η διαφορα δεν ειναι της ταξεως των 0.02 αλλα πολυ μεγαλυτερη συγκεκριμενα στις 2 κατω δεξια βαλβιδες εισαγωγης που φαινονται στο σχεδιαγραμμα τωρα δεν μπαινει ουτε το 0.05 φιλερ!
να το γυρισω ρε παιδια με τα σημαδια αλλα δεν νομιζω να δειξει τιποτα διαφορετικο ,εγω γυρνουσα σε καθε ζευγαρι βαλβιδων τα εκκεντρα μεχρι να κοιτανε τελειως στην αντιθετη μερια,τι λαθος μπορει να δειξει ετσι?

με το συμπαθειο κιολας,αλλα δεν ξερεις που δεν ξερεις τι κανεις,εχεις και αποψη απο πανω?

χωρις παρεξηγηση ,αλλα δεν ειναι παπι,που και να κανεις μαλακια το πολυ πολυ να τσακιστεις με 50...αυτο το πραμα παει 300 κι απ οτι καταλαβαινω εχεις σκοπο να το ξανακαβαλησεις...

ακου λοιπον,τι σου λενε,μπας και βρεις ακρη καποια στιγμη...

OldMan
12/02/2010, 13:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
χωρις παρεξηγηση ,αλλα δεν ειναι παπι,που και να κανεις μαλακια το πολυ πολυ να τσακιστεις με 50...αυτο το πραμα παει 300 κι απ οτι καταλαβαινω εχεις σκοπο να το ξανακαβαλησεις...
Σε βλέπω να οραματίζεσαι ήδη καρφωμένες βαλβίδες και στραβωμένα εκκεντροφόρια, τρομολάγνε ... :look:

p@nos
12/02/2010, 13:18
φιλε οι βαλβιδες δεν ειναι δυσκολη διαδικασια, αν ξερεις τι κανεις...

αν δε ξερεις ομως, τα πραγματα ειναι σκουρα

και ειδικα τα καπελοτα που ειναι μ@λ@κισμενα, μιας και δε ρυθμιζονται οπως τα κοκορακια, και πρεπει να τρεχεις να βρεις αλλα

για αρχη, επειδη με τα κειμενα τα πραγματα δεν ειναι τοσ ευκολα, δες κανα βιντεακι για να εχεις εικονα του τι κανεις

ενα στα γρηγορα
http://www.youtube.com/watch?v=pbOgAYtKJlk&feature=related

καποιο μονοκυλινδρο με καπελωτα ειναι, αλλα ολα το ιδιο ειναι...



διαβασε καποιο αναλυτικο μανουαλ, κυκλοφορουν πολλα για το πως να κανεις τη δουλεια...
δες και αλλα βιντεακια με το πως να το κανεις



μετα, ξεκινα απο την ΑΡΧΗ τη διαδικασια!

αμα το βαλεις μπρος και κανει σα να εχουν πεσει κουταλια στο μοτερ, ξαναπροσπαθησε, κατι εκανες λαθος...

αν και παλι κανει σα να εχουν πεσει κουταλια μεσα:lol: ,πηγαινε σε συνεγειο να σου την κανουν τη δουλεια, μιας και δε τα καταφερες μονος σου, και δες τι θα κανει ο μαστορας...δεν ειναι κακο

:wave2:

p@nos
12/02/2010, 13:24
και κατι ακομα...

ποτε δε γυρναμε το μοτερ με τη μιζα:hypnotize

μονο με κλειδι το στροφαλο...αντε, στην χειροτερη περιπτωση, με ταχυτητα μεσα, να γυρισεις τον πισω τροχο με το χερι...


επισης, φιλερακια, ψαξε να βρεις με αγγλοσαξονικη βαθμωση, πανε ανα .02

reinmeister
12/02/2010, 14:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Σε βλέπω να οραματίζεσαι ήδη καρφωμένες βαλβίδες και στραβωμένα εκκεντροφόρια, τρομολάγνε ... :look:

απο την αρχη του θρεντ φιλε...ευχομαι απλως να μην συμβει...:sad:

p@nos
12/02/2010, 14:32
ρε μη τον αποπαιρνετε τον ανθρωπο

το πιθανοτερο ειναι να το κανει να ακουγετε απο 2 τετραγωνα μακρυα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:




παντως, αυτο το θρεντ που εγινε στικυ, αναθεμα αν καταλαβει ανθρωπος πως να ρυθμισει βαλβιδες
:bigcry: :bawl: :bawl: :bawl:

sapila racing
12/02/2010, 14:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos

παντως, αυτο το θρεντ που εγινε στικυ, αναθεμα αν καταλαβει ανθρωπος πως να ρυθμισει βαλβιδες
:bigcry: :bawl: :bawl: :bawl:

εγω φταίω... :o που εγινε sticky εννοώ...

p@nos
12/02/2010, 15:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
εγω φταίω... :o που εγινε sticky εννοώ...


εσενα δε μπορουμε να σου κρατησουμε κακια


:blush: :blush: :blush:

mankam
12/02/2010, 22:31
Τελικα τα καταφερα,ολες οι βαλιβιδες ηρθαν στα ορια που δινει για το συγκεκριμενο μοντελλο η Kawasaki,σε 2 εξαγωγης πηγα 0.25mm εφοσον τα νουμερα στα καπελοτα εχουν 0.05 mm αν εβαζα ενα νουμερο ποιο μεγαλο θα μου εδινε 0.20,αλλα δεν νομιζω να εχω προβλημα,με τοσο μικρη διαφορα.
Σαν εμπειρια εχω να πω τα εξης:
Οντως ο σωστος τροπος ειναι να γυρνας το μοτερ αφου βγαλουμε το καπακι με τα σημαδια, με κλειδι,μας με δινει την σειρα τις βαλβιδες οπως φαινονται στο σχεδιο,δηλαδη με δυο περιστροφες εχουμε ελενξει ολες τις βαλβιδες.
Συστηνω λοιπον οποιος το κανει να μην χρησιμοποιει εμπειρικο τροπο αλλα παντα με βαση τις οδηγιες του manual,ακομα να τσεκαρει τα διακενα δυο φορες (εγω το εκανα 3) για να μηδενισει τα σφαλματα μετρησης,επισης παντα με το μικρομετρο να ελενχουμε τα καπελοτα εμενα μου ετυχε ενα καπελοτο που εγραφε 55 οταν μετρησα μου βγηκε 50.
φιλερ απαραιτητα οπως ειπαν και προηγουμενως τα παιδια να μην ειναι ανα 0.05 η βαθμονιμηση αλλα να εχει μεσα και νουμερα 0.04 εως 0.09 για να κανουμε συνδιασμους.
Οσο αφορα τα μπουζι δεν παιζει κανενα ρολο στην μετρηση αν τα εχουμε βγαλει η οχι,απλα μας διευκοληνει στο γυρισμα του μοτερ αφου δεν εχει συμπιεση.


υ.γ. φιλε reinmeister εισαι αδικος δεν νομιζω πουθενα να το επαιξα ξερολας,αλλωστε γιαυτο εκανα την ερωτηση, απλα εξεφρασα μια απορια σχετικα με τα εκκεντρα,επισης δεν υπηρχε περιπτωση να μπει μπροστα το μοτερ αν δεν επαιρνα τα νουμερα που ηθελα απο τις μετρησεις,δεν εχω σπασει ποτε μοτερ και ουτε προκειται:lol:


188742

sapila racing
13/02/2010, 10:17
Μπράβο, τέλος καλό όλα καλά. Δεν σου κρύβω οτι κι εγω ανησύχησα λιγουλάκι, με τα γραφόμενά σου.
Υπέθετα οτι απο την αρχή θα ακολουθούσες τις οδηγίες του μάνιουαλ και οταν διάβασα οτι το γύριζες με την μίζα οπως καταλαβαίνεις μου ηρθε κάπως απότομα!
Το οτι πήγες το διάκενο 0,01 πάνω δεν ειναι πρόβλημα, αλλά αν ηθελες να είσαι σωστός καλύτερα να το άφηνες στο 0,20 και να ησουν εντός προδαγραφών.
Θα κλείσει όμως και θα ειναι ΟΚ.
Πρόβλημα θα ηταν αν πήγαινες εστω και λίγο πιο κάτω.
:wave2:

abc
03/03/2010, 17:42
τελικά καπελώτα που βρήκες?

savvas
18/06/2017, 18:36
Αφού ειναι πρωτη φορά, θα σε βολέψει αυτό το διάγραμμα, τύπωσέ το να το έχεις....

188088
χμ...
κανένα σχεδιάκη και για τις 20-βαλβιδες?....
(ΟΧΙ, δεν βγάζω τις 4...)

sapila racing
18/06/2017, 21:26
χμ...
κανένα σχεδιάκη και για τις 20-βαλβιδες?....
(ΟΧΙ, δεν βγάζω τις 4...)

Τυπωσέ το και κάνε απο άλλον εναν κύκλο στις εισαγωγής.