PDA

View Full Version : KTM 690 enduro



Greg_950 S
13/02/2010, 16:38
Αγαπητοί συνφορουμίτες, σας χαιρετώ από την Θεσσαλονίκη.
Αν και νέα εγγραφή σας παρακολουθώ καιρό και αρκετούς Βόρειους τους έχω συναντήσει σε ΜΟΘ, χειμερινές, πανελλήνιες, στο Χορτιάτη, κλπ, ειδικά τους πιο "σιτεμένους" και enduroπαθείς.
Μπαίνω λοιπόν στο "ψητό":
Στο παρελθόν είχα το 640 ADV, μοντ.1998 (με το DELLORTO ) και μετά το απλό 640 σε SIX DAYS , μοντ. 1999( με το MIKUNI) και γενικά ήμουν ευχαριστημένος από την απόδοση-ευχρηστία τους. Σήμερα προσπαθώντας να βρω ιδιοκτήτες 690 ENDURO απλού ή R, για να ρωτήσω τις γνώμες τους, τους ψάχνω με το λυχνάρι του Διογένη. Επειδή έχω ακούσει για κάποιες "παιδικές ασθένειες" ή κουτσομπολιά που το συνοδεύουν, όπως ότι: ο ψεκασμός είναι απότομος στις χαμηλές rpm και χαλά την πρόσφυση στα "σαθρά εδάφη", η κακή στεγανότητα του κοντέρ, το τρέμουλο μπροστινού πάνω από 100 Km/h, η κακή εργονομία/θερμότητα από την θέση της εξάτμισης δηλαδή περνάει πολύ κοντά στα μαρσπιέ (αν δεν φοράς τις enduro μπότες), υπερχείλιση της τάπας βενζίνης σε κλίσεις/σηκώματα (της μηχανής) ,κλπ θα ήμουν υπόχρεος αν μου δίνατε τα φώτα σας, σχετικά με τα γνωστά πιθανά "κουσούρια" και τις αντίστοιχες οδηγικές σας εμπειρίες...
Επίσης από τα after market εξαρτήματα, όπως μάσκα τιμονιού,tank bag, πλαϊνές μπαγκαζιέρες με το πλαίσιο τους, κλπ ποια πιστεύετε ότι είναι λειτουργικά ;
:cool:
Για να πρoλάβω τυχόν παρερμηνείες, για enduroβόλτες υπάρχει στην οικογένεια ένα EXC 450.

DrBig
13/02/2010, 16:53
ορεξη να εχεις για διαβασμα!
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=137643

Vstrommer71
14/02/2010, 01:38
Aμα εισαι ευχαριστημενος με τα παλια 620 ή 640 μαλλον θα παθεις την πλακα σου με το 690:smokin:
Παμε ενα-ενα:
*Ο ψεκασμος δεν ειναι και ο τελειοτερος ολων των εποχων,αλλα με την παροδο των χλμ εχει αρκετη βελτιωση στην συμπεριφορα του,
*Υπερχειλιση βενζινης υπαρχει μονο οταν το καρατιγκαρεις πανω απο την μεγιστη σταθμη,βγαζει την επιπλεον βενζινη κατω χαμηλα απο το σωληνακι της υπερχειλισης,
*Η μαμισια εξατμιση ειναι ησυχη,δεν κοβει πολλα ατια απο το μοτερ αλλα ΚΑΙΕΙ του κερατα.Μακρια απο αυτην χταποδια,ιμαντες,μελη ατυχων συνεπιβατων:lol:
*Τα καινουργια κοντερ ειναι πιο στεγανα.Εγω το ξανααλλαξα,γιατι σε ενα πλυντηριο το πιασαν στην πιεση για τα φορτηγα.Το καινουργιο ειναι διαφορετικο σε σχεδιαση και πιο κλειστο γυρω γυρω,
*Τρεμουλο σχετικο υπαρχει στα πολλα χλμ γιατι οδηγεις μηχανακι εντουρο με ψηλο φτερο(ασχετα αν αυτο εχει αρκουδογκαζο και παει την 150αρα για πλακα...)
Κατα τα αλλα,μια χαρα.Γκαζι,στησιμο,αναρτησεις,φρενα υπερανω κριτικης ειδικα αν προερχεσαι απο κανα Γιαπωνεζικο on-off.Επισης να πω οτι σε σχεση με τα παλιοτερα 640 βγαζει καμμια 10αρια παραπανω αλογα,εχει λιγοτερους(αλλα παντα οχι αμελητεους)κραδασμους και καιει την μιση βενζινη(μεση καταναλωση με ψιλοβαρυ χερι 6λιτρα στα 100)
Αυτα!:beer:

Greg_950 S
14/02/2010, 16:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ορεξη να εχεις για διαβασμα!
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=137643

Σε ευχαριστώ DrBig για το site. Πράγματι έχει πολλές πληροφορίες και λεπτομέρειες. Βέβαια δεν ξέρω αν τα 690 ΕΝD / R για USA είναι τα ίδια με τα Ευρωπαϊκά. Συνήθως η ΚΤΜ είτε βγάζει ιδιαίτερες εκδόσεις για εκεί ή έχουν διαφορές παρελκομένων π.χ. ελαστικά, σεταρίσματα αναρτήσεων ή εξατμίσεων,κλπ.
Πριν τα ΚΤΜ την έβρισκες με Suzuki DR 750/800 ή σημαίνει κάτι άλλο το DrBig ?

Greg_950 S
14/02/2010, 17:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Aμα εισαι ευχαριστημενος με τα παλια 620 ή 640 μαλλον θα παθεις την πλακα σου με το 690:smokin:
Παμε ενα-ενα:
*Ο ψεκασμος δεν ειναι και ο τελειοτερος ολων των εποχων,αλλα με την παροδο των χλμ εχει αρκετη βελτιωση στην συμπεριφορα του,
*Υπερχειλιση βενζινης υπαρχει μονο οταν το καρατιγκαρεις πανω απο την μεγιστη σταθμη,βγαζει την επιπλεον βενζινη κατω χαμηλα απο το σωληνακι της υπερχειλισης,
*Η μαμισια εξατμιση ειναι ησυχη,δεν κοβει πολλα ατια απο το μοτερ αλλα ΚΑΙΕΙ του κερατα.Μακρια απο αυτην χταποδια,ιμαντες,μελη ατυχων συνεπιβατων:lol:
*Τα καινουργια κοντερ ειναι πιο στεγανα.Εγω το ξανααλλαξα,γιατι σε ενα πλυντηριο το πιασαν στην πιεση για τα φορτηγα.Το καινουργιο ειναι διαφορετικο σε σχεδιαση και πιο κλειστο γυρω γυρω,
*Τρεμουλο σχετικο υπαρχει στα πολλα χλμ γιατι οδηγεις μηχανακι εντουρο με ψηλο φτερο(ασχετα αν αυτο εχει αρκουδογκαζο και παει την 150αρα για πλακα...)
Κατα τα αλλα,μια χαρα.Γκαζι,στησιμο,αναρτησεις,φρενα υπερανω κριτικης ειδικα αν προερχεσαι απο κανα Γιαπωνεζικο on-off.Επισης να πω οτι σε σχεση με τα παλιοτερα 640 βγαζει καμμια 10αρια παραπανω αλογα,εχει λιγοτερους(αλλα παντα οχι αμελητεους)κραδασμους και καιει την μιση βενζινη(μεση καταναλωση με ψιλοβαρυ χερι 6λιτρα στα 100)
Αυτα!:beer:

Ευχαριστώ για τα λεπτομερή σχόλια σου Vstrommer71 . Σίγουρα δεν έχουν σχέση με τους Γιαπωνέζους.
Οδηγώ ΚΤΜ από το 1998. Προηγούμενα ήμουν thumper-lover των ΥΑΜΑΗΑ ΧΤ 600 (3) / TENERE 660 (1), έχοντας κάποτε και το πρώτο ΧΤ 600 του 1984 (με πίσω ταμπούρο) και εξής.
Τα προηγούμενα ΚΤΜ που είχα όλο και κάτι βγάλανε. Το 950 S έχει κάνει όλες τις ανακλήσεις της ΚΤΜ πριν να εμφανίσει κάτι, ενώ το 450 EXC δεν έχει βγάλει τίποτα ακόμα. Πάντως, γενικά είμαι υποψιασμένος με τους Αυστριακούς γιατί προτιμούν να κυκλοφορούν τα μηχανάκια τους και να τα διορθώνουν στην πορεία , παρά να τα εξελίσουν πρώτα εργαστηριακά μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια και μετά να τα παρουσιάζουν στο κοινό.
Απλά τα 640 (1998-9) είχαν καλύτερη εργονομία εξάτμισης, πίσω σχάρα, κανονικό πλαίσιο και όχι χωροδικτύωμα, που ίσως είναι και υπερβολή για το 690 END. Μπροστινό είχαν το WP 50mm EXTREME (όχι τα UPSIDEDOWN 43-48 mm, που τα φορούσαν μετά το 2000) και διαδρομές 280-300mm. Παρόλα αυτά δεν κουνούσαν τόσο στα πολλά, ώστε να γίνεται θέμα προς συζήτηση.
Σίγουρα, κάποιες παρτίδες είχαν θέμα με φλάντζα κεφαλής, κεφαλή κινητήρα,ρουλεμάν κινητήρα, έλλειψη στροφόμετρου, κραδασμούς μπετονιέρας, ευπάθεια στο τεράστιο ρεζερβοάρ του ADV άν έπεφτε κάτω αλλά με εξαίρεση τα HUSKY της εποχής, που κάπως το παλεύανε, δεν είχανε ανταγωνιστή στην κατηγορία τους.

DrBig
14/02/2010, 17:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Greg_950 S
Σε ευχαριστώ DrBig για το site. Πράγματι έχει πολλές πληροφορίες και λεπτομέρειες. Βέβαια δεν ξέρω αν τα 690 ΕΝD / R για USA είναι τα ίδια με τα Ευρωπαϊκά. Συνήθως η ΚΤΜ είτε βγάζει ιδιαίτερες εκδόσεις για εκεί ή έχουν διαφορές παρελκομένων π.χ. ελαστικά, σεταρίσματα αναρτήσεων ή εξατμίσεων,κλπ.
Πριν τα ΚΤΜ την έβρισκες με Suzuki DR 750/800 ή σημαίνει κάτι άλλο το DrBig ?


Εχω την εντυπωση οτι ειναι τα ιδια, αν υπαρχει διαφορα ισως στην χαρτογραφηση λογω προδιαγραφων ρυπων. Παντως και τα αμερικανικα εχουν καταλυτη. Υπαρχει και ξεχωριστο θρεντ στο ιδιο site για τα προβληματα που εχει βγαλει. Εν ολιγοις, περιοριζονται στην εδραση του βεντιλατερ στο ψυγειο, στην εδραση του τεποζιτου-υποπλαισιου, στα οργανα και σε καποια μικρο-ηλεκτρικα, κυριως σε σβησιματα κινητηρα στα κατεβασματα λογω FI. Μηχανικα πρεπει να ειναι σκυλος και μονο για μια περιπτωση θυμαμαι για προβλημα σε κινητηρα. Παντως εχει πολύ καλες κριτικες με μοναδικα αδυνατα σημεια το κιβωτιο που αν και ειναι 6-ταχυτο ειναι κοντο και την μικρη ροπη στα χαμηλα. Παντως και τα δυο οπως μου εχει πει και ο vstromer ειναι ακαδημαικα λογω δυναμης, ομαλοτητας και ευστροφιας κινητηρα.

Η μονη μηχανη που το πλησιαζει ειναι το 610 και φανταζομαι το καινουργιο 630 το οποιο ομως δεν εχει οδηγηθει ακομα απο τον τυπο. Αν θελεις να παρεις καινουργιο ισως αξιζει να περιμενεις κανα δυο μηνες για την παρουσιαση του. Αν ψαχνεις για μεταχειρισμενο το 690 ειναι μονοδρομος στην κατηγορια.

Οσο για το drbig εισαι μεσα, το 750 ηταν η πρωτη μου μηχανη και εχω και ενα 800. Μετα το ΚΤΜ ομως μου φαινεται οτι ανηκει στην εποχη του σιδηρου και μαλλον θα παει για πουλημα. Το 750 ομως θα μεινει για συναισθηματικους λογους, και οταν βρω ορεξη θα το κανω καινουργιο :)

Greg_950 S
15/02/2010, 10:04
Η μονη μηχανη που το πλησιαζει ειναι το 610 και φανταζομαι το καινουργιο 630 το οποιο ομως δεν εχει οδηγηθει ακομα απο τον τυπο. Αν θελεις να παρεις καινουργιο ισως αξιζει να περιμενεις κανα δυο μηνες για την παρουσιαση του. Αν ψαχνεις για μεταχειρισμενο το 690 ειναι μονοδρομος στην κατηγορια.

Οσο για το drbig εισαι μεσα, το 750 ηταν η πρωτη μου μηχανη και εχω και ενα 800. Μετα το ΚΤΜ ομως μου φαινεται οτι ανηκει στην εποχη του σιδηρου και μαλλον θα παει για πουλημα. Το 750 ομως θα μεινει για συναισθηματικους λογους, και οταν βρω ορεξη θα το κανω καινουργιο :) [/B][/QUOTE]

Για το Husky 630 κάτι έχω δει, αλλά η αντιπροσώπευση στην Ελλάδα είναι ελλιπέστατη . Αν ξεφύγει από τις παλιές μικροατέλειες/αστοχίες της Ιταλικής σχολής και δεν ενδώσει στην "τευτονική" λογική και design της μαμάς BMW (πέραν βέβαια της αξιοπιστίας όπου οι Γερμανοί είναι μάλλον καλύτεροι), θα τα πάει καλά.
Όσο για την ΚΤΜ, αν δεν βάλει ψεκασμό στα EXC, ώστε να τον δοκιμάσει εξαντλητικά σε off road mode, δεν θα τον τελειοποιήσει στις "χαμηλές" rpm, ούτε στα 990, ούτε στα 690.
Αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους που δεν έδωσα ακόμα το 950 S για το 990 R.

Πολύ καλή η ιδέα σου για το 750. Και εγώ μετάνιωσα που έδωσα το δεύτερο XT 600 που είχα, μοντ. 1987 (με δισκόφρενο πίσω). Ήταν το μοντέλο που έμεινε γνωστό ως "παπαγάλος" από τα χρώματα της BENETON. To δικό μου ήταν σε άσπρο-κόκκινο και το μόνο θέμα του ήταν η "super-ανδρική" μανιβέλα όταν μπούκωνε το καλοκαίρι.

DrBig
15/02/2010, 11:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Greg_950 S
Για το Husky 630 κάτι έχω δει, αλλά η αντιπροσώπευση στην Ελλάδα είναι ελλιπέστατη . Αν ξεφύγει από τις παλιές μικροατέλειες/αστοχίες της Ιταλικής σχολής και δεν ενδώσει στην "τευτονική" λογική και design της μαμάς BMW (πέραν βέβαια της αξιοπιστίας όπου οι Γερμανοί είναι μάλλον καλύτεροι), θα τα πάει καλά.
Όσο για την ΚΤΜ, αν δεν βάλει ψεκασμό στα EXC, ώστε να τον δοκιμάσει εξαντλητικά σε off road mode, δεν θα τον τελειοποιήσει στις "χαμηλές" rpm, ούτε στα 990, ούτε στα 690.
Αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους που δεν έδωσα ακόμα το 950 S για το 990 R.

Πολύ καλή η ιδέα σου για το 750. Και εγώ μετάνιωσα που έδωσα το δεύτερο XT 600 που είχα, μοντ. 1987 (με δισκόφρενο πίσω). Ήταν το μοντέλο που έμεινε γνωστό ως "παπαγάλος" από τα χρώματα της BENETON. To δικό μου ήταν σε άσπρο-κόκκινο και το μόνο θέμα του ήταν η "super-ανδρική" μανιβέλα όταν μπούκωνε το καλοκαίρι.

Την αντιπροσωπια την εχει αναλαβει η BMW απο φετος απ'οσο ξερω (δεν τον κοβω ομως). Ακομα δεν τον κοβω για το οτι το 630 θα ειναι 2010 μοντελο και οχι 2011 μια και αφου εγραψα το παραπανω κοιταξα στο δικτυο και κατι αναφερεται για το 2011.

Το FI στα 690 νομιζω ειναι πιο πολυ θεμα χαρτογραφησης παρα συστηματος, αλλα για μια ακομη φορα δεν τον κοβω :D

alex k8
15/02/2010, 20:44
το εχω εδω κ λιγες εβδομαδες το r ,παρα πολυ ευχαριστημενος κανω καθε μερα 50 χλμ κα γουσταρω πολυ,ταξιδακι δεν εχω παει ακομα,χωματακι εχω μπει δυο φορες τελειως ερασιτεχνικα ειχα να καβαλησω εντουρο μηχανακι 5 χρονια κ εχω ξανανιωσει!πρωιν κατοχος ss.το μηχανακι ειναι πολυχρηστηκο μου κανει ολα τα γουστα μεχρι στιγμης,στο γεμισμα μου βγαζει περιπου 200 χλμ νορμαλ οδηγησης,το μονο που με ενοχλει λιγο ειναι το κουνημα που εχει μετα τα 120χλμ,το ξερω παιδια ειναι εντουρο οκ ειναι φυσιολογικο το ηξερα πριν το αγορασω,αν κανενας εχει λυσει το κομματι του κουνηματος ας το πει,λαδακια δεν μου καιει μεχρι στιγμης,το σερβις στα 10000χλμ 140ε,ολα καλα προτεινω!

DrBig
15/02/2010, 21:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex k8
αν κανενας εχει λυσει το κομματι του κουνηματος ας το πει,λαδακια δεν μου καιει μεχρι στιγμης,το σερβις στα 10000χλμ 140ε,ολα καλα προτεινω!

δοκιμασε να μειωσεις λιγο την προφορτιση πισω και να αυξησεις λιγο την μπροστα ωστε να αυξησεις την γωνια των πηρουνιων ως προς την καθετο.

alex k8
15/02/2010, 22:51
δεν εχω ξανα ασχοληθει με αναρτησεις κ πιστεψε με θελω να το κανω!

θα με βοηθουσες αν μου το ελεγες λιγο πιο λαικα:confused:

DrBig
15/02/2010, 23:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex k8
δεν εχω ξανα ασχοληθει με αναρτησεις κ πιστεψε με θελω να το κανω!

θα με βοηθουσες αν μου το ελεγες λιγο πιο λαικα:confused:


πολυ απλα...η πισω αναρτηση σου εχει ενα ελατηριο με ενα δακτυλιο στο πανω του μερος. Ξεβιδωσε αυτο το δακτυλιο ωστε να ανεβει περιπου μισο εκατοστο σε σχεση με την τωρινη του θεση. Κανε μια βολτα και δες αν βελτιωθηκε η κατασταση.
Αν τα πραγματα ειναι καλλιτερα αλλα οχι αυτο που θα ηθελες, βιδωσε και μια η δυο στροφες τις εξαγωνικες βιδες (μαλλον 22μμ η 24μμ διασταση) στην κορυφη των πηρουνιων.


εντιτ
Αυτο που θα συμβει ειναι οτι η μηχανη θα σου δωσει την αισθηση οτι πεφτει στις στροφες ελαφρα πιο αργα, αλλα γινεται σταθεροτερη στις μεγαλες ταχυτητες.
Ξεχασα να σου πω οτι πριν τα κανεις ολα αυτα κοιτα το μανουαλ και βεβαιωσου οτι οι ρυθμισεις αποσβεσης μπρος πισω ειναι αυτες που θα επρεπε να ειναι συμφωνα με το κατασκευαστη. Τα ΚΤΜ εχουν τρια settings στο μανουαλ, standard, comfort, sport. Απο το εργοστασιο ερχονται με τις πρωτες απο τις τρεις. Οι αποσβεσεις ρυθμιζονται με τα μικρα βιδακια και υπαρχουν σχηματα στο βιβλιαρακι που σε καθοδηγουν για το που βρισκονται.

Greg_950 S
15/02/2010, 23:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex k8
το εχω εδω κ λιγες εβδομαδες το r ,παρα πολυ ευχαριστημενος κανω καθε μερα 50 χλμ κα γουσταρω πολυ,ταξιδακι δεν εχω παει ακομα,χωματακι εχω μπει δυο φορες τελειως ερασιτεχνικα ειχα να καβαλησω εντουρο μηχανακι 5 χρονια κ εχω ξανανιωσει!πρωιν κατοχος ss.το μηχανακι ειναι πολυχρηστηκο μου κανει ολα τα γουστα μεχρι στιγμης,στο γεμισμα μου βγαζει περιπου 200 χλμ νορμαλ οδηγησης,το μονο που με ενοχλει λιγο ειναι το κουνημα που εχει μετα τα 120χλμ,το ξερω παιδια ειναι εντουρο οκ ειναι φυσιολογικο το ηξερα πριν το αγορασω,αν κανενας εχει λυσει το κομματι του κουνηματος ας το πει,λαδακια δεν μου καιει μεχρι στιγμης,το σερβις στα 10000χλμ 140ε,ολα καλα προτεινω!

Το R νομίζω, δεν φοράει τα Μetzeler Sahara αλλά τα Pirelli MT 21, που είναι πιο "τακουνάτα".
Βάλε και τα 25 mm υψηλότερη ανάρτηση και το μπροστινό φτερό από ΕΧC, οπότε αν το απλό εμφανίζει αυτή την οδική συμπεριφορά , πόσο μάλλον το R.
Έχεις πειραματιστεί καθόλου με τις πιέσεις ; Κάποιος "παθών" με το απλό 690, πειραματίστηκε με 28 psi εμπρός-πίσω και μετά ισχυριζόταν ότι το πρόβλημα ξεπεράστηκε. :winka:

alex k8
16/02/2010, 11:12
εχω τα 50/50,θα τα βαλω αυριο μαλλον κ θα δω πρωτα με πιεσεις,αλλιως θα δω τι γινεται με τις αναρτησεις:beer:

alex k8
10/03/2010, 19:59
αναρτησεις στις στανταρ ρυθμισεις,28 psi αερα κ ολα καλα μεχρι τα 150.ετσι κι αλλιως μετα τα 140 το πολυ δεν στεκεσαι πανω στο μιχανακι γινεσαι χαρταετος!
με τη σελα τι εχετε κανει,τι παλευετε μετα απο πολυωρη οδηγηση?

Vstrommer71
11/03/2010, 00:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex k8

με τη σελα τι εχετε κανει,τι παλευετε μετα απο πολυωρη οδηγηση?
Αμα το προηγουμενο σου μηχανακι ηταν DRZ400 τοτε η σελλα του 690 ειναι...καναπες:lol:
Για το σχημα και το πλατος της ειναι καλη.Πηρε το ματι μου οτι εβαλε η μαμα εταιρια στα powerparts και εξτρα σελλα,φανταζομαι πιο ανετη.
Για μενα παντως ειναι ΟΚ

alex k8
15/03/2010, 19:57
εως και 1 ωρα συνεχομενη πανω στη σελα ηταν υποφερτο,τωρα σε ταξιδι δεν το εχω δοκιμασει ακομα,θα δουμε.απο λαδακια τι γινεται?συμπληρωνετε τιποτα?καθε ποτε τα αλλαζετε?εγω εχω κανει περιπου 3000χλμ κ δεν εχει καψει σταγονα(το μιχανακι εχει 13500χλμ)!κ με ειχαν φοβησει ολοι οτι θα καιει,θα κανει,θα δειξει!

DUKASII
15/03/2010, 20:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex k8
εως και 1 ωρα συνεχομενη πανω στη σελα ηταν υποφερτο,τωρα σε ταξιδι δεν το εχω δοκιμασει ακομα,θα δουμε.απο λαδακια τι γινεται?συμπληρωνετε τιποτα?καθε ποτε τα αλλαζετε?εγω εχω κανει περιπου 3000χλμ κ δεν εχει καψει σταγονα(το μιχανακι εχει 13500χλμ)!κ με ειχαν φοβησει ολοι οτι θα καιει,θα κανει,θα δειξει! NA PAS NA TO KOITAXEIS FILE POY DE XALAEI..DEN EINAI FYSIOLOGIKO..

PETAXOY STO MASTORA NA TOY TO PEIS..:eek:

alex k8
15/03/2010, 20:35
ρε με τιποτα να μην χαλαει!θα κανω παραπονα στη μαμα ktm!

Greg_950 S
15/03/2010, 21:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Αμα το προηγουμενο σου μηχανακι ηταν DRZ400 τοτε η σελλα του 690 ειναι...καναπες:lol:
Για το σχημα και το πλατος της ειναι καλη.Πηρε το ματι μου οτι εβαλε η μαμα εταιρια στα powerparts και εξτρα σελλα,φανταζομαι πιο ανετη.
Για μενα παντως ειναι ΟΚ

Εχθές το έκανα τετράωρο test drive και η σέλα του σε σχέση με του 640 Six days που είχα ( με αίσθηση "ξύλινου πάγκου" ), είναι "θρόνος". :D
Φοβερή εξέλιξη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά LC4 , σε απόδοση, ζύγισμα, κρατήματα, φρένα, κλπ. :wave2:

alex k8
01/04/2010, 23:57
με τα φωτα τι γινεται?στο r ετσι?γιατι το φως του ειναι για τυφλους,παιζει καμια λαμπα καλυτερη?

kordix
17/04/2010, 13:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex k8
με τα φωτα τι γινεται?στο r ετσι?γιατι το φως του ειναι για τυφλους,παιζει καμια λαμπα καλυτερη?


Αν είχα το 690 θα ψαχνόμουν για κάτι



τέτοιο (http://www.albertodottori.net/ktm%20690%20kit%20afrrica%20race.htm)

Greg_950 S
17/04/2010, 15:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Αν είχα το 690 θα ψαχνόμουν για κάτι



τέτοιο (http://www.albertodottori.net/ktm%20690%20kit%20afrrica%20race.htm)
¨
Κάπως έτσι θα έπρεπε να βγάλει η ΚΤΜ το 690, στην έκδοση ADV...:sun:

alex k8
17/04/2010, 20:21
οχι μονο ψαζνομαι αλλα ψηνομαι!πρεπει να το δω απο κοντα δεν γινεται να κανεις τετοια αλλαγη στο μιχανακι χωρις εστω να το εχεις δει,δεν σου λεω να το εχεις οδηγησει ετσι?
βλεπεις ειμαστε λιγοι τυχεροι κατοχοι κ δεν παιζουν πολλες πληροφοριες σττην ελλαδα!τον αλλο μηνα θα παω γερμανια για 3 μερες θα ψαχτω λιγο μηπως βρω τιποτα εκει!

PERIPETEIAS
20/04/2010, 19:24
Εχω ενα 690 SMC, τα χλμ του ειναι λιγα βεβαια περιπου 6.000, δεν εχω κανενα απολυτως παραπονο, ουτε απο μοτερ ουτε απο περιφερειακα, εκτος απο το κοντερ που καποια στιγμη πηρε υγρασια και μου το αλλαξανε. Σου γραφω καθως τα μηχανακια ειναι κατα βαση τα ιδια.

daz
20/04/2010, 20:34
Τα κουνήματα μετά απ' τα 120 μάλλον οφείλονται πιο πολύ στην σχεδίαση του εμπρός φτερού. Φυσικά παίζουν και τα λάστιχα και οι ψηλές αναρτήσεις αλλά πιστεύω πιο πολύ οφείλεται στο εμπρός φτερό με το μικρό βάρος της μηχανής. Με κάποιες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις όπως λέει και ο Dr ίσως βελτιωθεί ή μεταφερθεί λίγο παραπάνω το "πρόβλημα". Γι αυτό τα Lc4 του 2001 και 2002 αν θυμάμαι καλά είχαν ψιλοπερίεργο εμπρός φτερό. Οι πιο έμπειροι ή "γνώστες" παρακαλώ ας με διορθώσουν για να μη λέμε μαλ... εεεεεε για να μην δίνουμε λάθος πληροφορίες.

daz
20/04/2010, 20:37
Ξέχασα να την επισυνάψω στο προηγούμενο

edit. Τι έγινε ρε παιδιά γιατί δεν μου μπαίνει?

edit 2.

http://p1.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C05%5Cbikepics-1438661-full.jpg

el patron
20/04/2010, 23:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Τα κουνήματα μετά απ' τα 120 μάλλον οφείλονται πιο πολύ στην σχεδίαση του εμπρός φτερού. Φυσικά παίζουν και τα λάστιχα και οι ψηλές αναρτήσεις αλλά πιστεύω πιο πολύ οφείλεται στο εμπρός φτερό με το μικρό βάρος της μηχανής. Με κάποιες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις όπως λέει και ο Dr ίσως βελτιωθεί ή μεταφερθεί λίγο παραπάνω το "πρόβλημα". Γι αυτό τα Lc4 του 2001 και 2002 αν θυμάμαι καλά είχαν ψιλοπερίεργο εμπρός φτερό. Οι πιο έμπειροι ή "γνώστες" παρακαλώ ας με διορθώσουν για να μη λέμε μαλ... εεεεεε για να μην δίνουμε λάθος πληροφορίες.

σιγουρα τα κουνηματα οφειλονται σε πολλους παραγοντες,τωρα οσο αφορα το φτερο του 690 ειναι αρκετα αεοροδυναμικο.
Το φοραω στο 990 μου και ουτε στα 225 δεν κουναγε καθολου ,βεβαια εχει αλλο βαρος η μεγαλη μηχανη και ειναι πιο σταθερη στα πολλα. Το 690 ειναι σχεδον μια εντουρο μηχανη και θα κουνηση μετα τα 120 δεν μπορεις να κανεις τιποτα για αυτο, το φτερο του 690-R ειναι ακομα πιο εντουραδικο.
Προχθες εβαλα στο δικο μου ενα απο σουπερμοτο για δοκιμη και μου αρεσει αρκετα ,θα το κρατησω μεχρι να πιασουν
οι βροχες το φθινοπωρο και μετα θα ξαναβαλω το παλιο απο το 690:wave2:

akamarinos
21/04/2010, 14:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
Το 690 ειναι σχεδον μια εντουρο μηχανη και θα κουνηση μετα τα 120 δεν μπορεις να κανεις τιποτα για αυτο

εμένα δεν μου κούναγε
σταθερότατο μέχρι την τελική του
(για το χαμηλό μιλάω, το R δεν το έχω οδηγήσει)

DrBig
21/04/2010, 16:16
Τα κουνηματα σε τετοια μηχανακια οφειλονται ως επι το πλειστον σε αποτομη γεωμετρια και διορθωνονται (ως επι το πλειστον) με χαμηλωμα του πισω σε σχεση με το μπροστα (η ψηλωμα του μπροστα σε σχεση με το πισω) και σωστη ρυθμιση αποσβεσεων. Ενα DRZ400S που ειχα με σωστα σεταρισμενες αναρτησεις ηταν ακλονητο μεχρι τη τελικη του (160 κοντερισια).

el patron
21/04/2010, 19:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
εμένα δεν μου κούναγε
σταθερότατο μέχρι την τελική του
(για το χαμηλό μιλάω, το R δεν το έχω οδηγήσει)

με ποια λαστιχα ρε Αργυρη?

alex k8
21/04/2010, 21:15
με 175χλμ δικαβαλο με το r δεν κουναγε,μονος μου εχω παει για ενα δευτερολεπτο με αυτα τα χλμ αλλα ειχα δαγκωσει κ ταυτοτητα!το φτερο παιζει πολυ μεγαλο ρολο,οταν δεν φυσαει καθολου πας με 140-150 κ δεν κουναει καθολου,αν φυσαει λιγο μεχρι τα 120-130 ολα καλα μετα αρχιζουν τα κουνηματακια μεχρι τα 150,πιο μετα αν συνεχισεις να ανοιγεις κουναει πιο πολυ,ολα αυτα χωρις τακουνια με 28psi κ οι αναρτησεις σε ολες τις ρυθμισεις στα 12 κλικ

akamarinos
23/04/2010, 09:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
με ποια λαστιχα ρε Αργυρη?

το χω οδηγήσει με sahara,mt90,mt21
δεν μου κούναγε
με τα τακούνια οταν το σπαγες σε ασφαλτο εννοείτε ειχε χαζοκουνηματακια αλλα σε λογικα πλαισια

nemes74
28/04/2010, 14:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
εμένα δεν μου κούναγε
σταθερότατο μέχρι την τελική του
(για το χαμηλό μιλάω, το R δεν το έχω οδηγήσει) h opoia τελικη ποσο ειναι?εχω αυτην την απορια για μονοκυλινδρα τετοιας δυναμης...... :smilea:

DrBig
28/04/2010, 14:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
h opoia τελικη ποσο ειναι?εχω αυτην την απορια για μονοκυλινδρα τετοιας δυναμης...... :smilea:

175-185 περιπου, πραγματικα.

alex k8
28/04/2010, 17:10
εγω το εχω παει δικαβαλο κ μονος μου 175

alex k8
28/04/2010, 17:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Αν είχα το 690 θα ψαχνόμουν για κάτι



τέτοιο (http://www.albertodottori.net/ktm%20690%20kit%20afrrica%20race.htm)


αλλο site σαν και αυτο παιζει?

nemes74
30/04/2010, 13:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
175-185 περιπου, πραγματικα. για αληθινα μιλας....κοντερισια?

DrBig
30/04/2010, 14:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
για αληθινα μιλας....κοντερισια?

Δεν εχω ιδεα. Ετσι εχω διαβασει σε διαφορα φορουμ απο μετρησεις με gps. Ακομα δεν ξερω αν ειναι με στανταρντ, η ποιο μακρυ γραναζωμα.

nemes74
30/04/2010, 14:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Δεν εχω ιδεα. Ετσι εχω διαβασει σε διαφορα φορουμ απο μετρησεις με gps. Ακομα δεν ξερω αν ειναι με στανταρντ, η ποιο μακρυ γραναζωμα. λιγα δεν φαινονται για μοτερ με σχεδον 65 αλογα?δεν θαπρεπε ναχει τα 200+ ευκολα?

DrBig
30/04/2010, 14:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
λιγα δεν φαινονται για μοτερ με σχεδον 65 αλογα?δεν θαπρεπε ναχει τα 200+ ευκολα?

Στο τροχο καπου 57 και αεροδυναμικη σκ@τ@. Τα 185 ειναι ΠΟΛΛΑ και σε εκεινες τις ταχυτητες η τελευταια μετραει παρα πολυ. Για παραδειγμα το 950SE με παρομοιο στησιμο και 30 παραπανω αλογα τα 210 πραγματικα τα εχει δυσκολα και με ουριο μονο ανεμο.

paranoid
30/04/2010, 16:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
λιγα δεν φαινονται για μοτερ με σχεδον 65 αλογα?δεν θαπρεπε ναχει τα 200+ ευκολα?

Δέν είναι θέμα μοτέρ.το ίδιο μοτέρ πάνω στο sm ή το δούκα το έχει το 200....Αλλα το μηχανάκι είναι εντούρο, οπότε και τα 175-180 πάλι καλά.:wave2:

alex k8
30/04/2010, 18:06
το r ειπαμε παιδες 175 μπορει κ λιγο παραπανω,αλλα τα εχει μπαμ μπαμ!

Vstrommer71
30/04/2010, 20:32
Εμενα να με συμπαθατε,αλλα τι νοημα εχει η συζητηση για την τελικη του 690,υπερατου παιζουμε?
Το μηχανακι εχει χωματινο ψηλοφτερο στησιμο με ενα πολυ δυνατο μοτερ και εγω με δυο γκαζιες εχω δει ανετα 160 στο κοντερ.
Νομιζω οτι η τελικη ταχυτητα σε καθε μηχανακι ειναι μια τελειως φιλολογικη παραμετρος,ασχετη με το ιδιο το μηχανακι και το να καθομαστε να συζηταμε για το αν ενα μηχανακι βγαζει 170 ή 172χλμ/ωρα-μετα συγχωρησεως βεβαια- ειναι π@παριες....
Το 690 εχει πολλη δυναμη και εκει που χρειαζεται(σε κανα προσπερασμα δηλαδη) παει σφαιρα:beer:
(Και,αν ενδιαφερει καποιον,το κοντερ του 690 εχει απωλεια 4% μετρημενο με Garmin 60Csx)

Greg_950 S
01/05/2010, 11:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Στο τροχο καπου 57 και αεροδυναμικη σκ@τ@. Τα 185 ειναι ΠΟΛΛΑ και σε εκεινες τις ταχυτητες η τελευταια μετραει παρα πολυ. Για παραδειγμα το 950SE με παρομοιο στησιμο και 30 παραπανω αλογα τα 210 πραγματικα τα εχει δυσκολα και με ουριο μονο ανεμο.

To 950 S στα "ντουζένια" του, μετά από γενικό service, με άπνοια, θερμοκρασία κάτω των 20ο C, σε ανοιχτό και επίπεδο δρόμο, με τα ΜΤ 90 έδειχνε κοντερίσια λίγο πάνω από 230 Km/h.
Μετρημενα με garmin, ίδιο με του Vstrommer71, είχε απόκλιση 5-6% δηλαδή 217-220 πραγματικά.
Πάντως η φιλοσοφία τέτοιων μηχανών δεν είναι τα τελικιάσματα, αλλά η οδηγική απόλαυση, ασφαλής επιτάχυνση προσπεράσματος και το "τσάγιασμα" των αλλότριων γερμανόφωνων Βαυαρομπαχατέλων.....


:beer:

skritikos
01/05/2010, 13:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Αν είχα το 690 θα ψαχνόμουν για κάτι



τέτοιο (http://www.albertodottori.net/ktm%20690%20kit%20afrrica%20race.htm)


Απλή και όμορφη λύση:

http://trailtech.net/ktm-x2-kits.html

paranoid
02/05/2010, 17:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Greg_950 S

Πάντως η φιλοσοφία τέτοιων μηχανών δεν είναι τα τελικιάσματα, αλλά η οδηγική απόλαυση, ασφαλής επιτάχυνση προσπεράσματος και το "τσάγιασμα" των αλλότριων γερμανόφωνων Βαυαρομπαχατέλων.....


:beer:

+690:D :beer: :beer:

camen
02/05/2010, 17:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
λιγα δεν φαινονται για μοτερ με σχεδον 65 αλογα?δεν θαπρεπε ναχει τα 200+ ευκολα?

Με το 640 lc4 motard -μοτερικα μαμα-εχω δει σε ευθεια με απνια και δροσια(αρκετα πρωινη ωρα) 195χλμ στο κοντερ.Με το tankbag πανω και χωρις να εχω κολησει το κεφαλι μου στο τιμονι.

Υπολογιζω πραγματικα 180-185χλμ.Ισως αν ειχα το μαμα γραναζωμα(εχω ενα δοντι μικροτερο μπροστα) και αν κολλουσα στο μηχανακι να 200αριζε.:D

Αλλα οπως ειπε κ ο Γιαννης,ειναι συζητηση χωρις ουσια οι τελικες για αυτα τα μηχανακια...:winka:

alex k8
26/07/2010, 15:53
τι ρυθμιση προτεινετε να κανω στις αναρτησεις ωστε να παταει καλα το μηχανακι,θα το φορτωσω με γυναικα,σαμαρια,τανκ μπαγκ και λιγο βαρος πισω στη σκαρουλα του,η χρηση που θα κανω θα ειναι κυριως ασφαλτινη,τωρα μπορει να παω κ για καμια βολτα μονος μου off road!

alex k8
26/07/2010, 15:55
εχω το r αν αυτο βοηθαει