View Full Version : Επιστροφη χρηματων απο παραγγελια μεσω Ιντερνετ
Εκανα μια αγορα κρανους απο την U.K , απο αυτους τους απατεωνες www.2wheeljunkie.co.uk
www.minihaha.co.uk.
Πηραν λοιπον απο την visa τα χρηματα και μαλιστα 2 φορες, γιατι την 1η το συστημα τους την εβγαλε ακυρη και ο βλακας την ξανακανα , μετα ουτε απαντουσαν στα email, ουτε εστειλαν το κρανος.
Σε 13 μερες παιρνω τηλ. μου λεει δεν στελνουμε Ελλαδα, μονο U.K.,αλλα θελουμε αλλες 10 λιρες.
( ενω στην παραγγελια εχει επιλογη για ολη την Ευρωπη).
Εκανα μια καταγγελια στο safebuy, που δηθεν η εταιρια,ειναι μελος, μου ειπαν οτι θα μου επιστεψουν τα χρηματα, now, αλλα τιποτα, τωρα δεν απαντανε ουτε αυτοι ( οι safebuy)
Ξερει κανεις καμια Αγγλικη προστασια καταναλωτων σοβαρη να τους στειλω email;
AUFGEBRACHT
24/02/2010, 18:45
Πήγαινε στην τράπεζά σου,πες τους να αου δώσουν το έντυπο αμφισβήτησης συναλλαγής,συμπλήρωσέ το και πες τους το τί έγινε ώστε να μη σε χρεώσουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
Πήγαινε στην τράπεζά σου,πες τους να αου δώσουν το έντυπο αμφισβήτησης συναλλαγής,συμπλήρωσέ το και πες τους το τί έγινε ώστε να μη σε χρεώσουν.
Η χρεωση εγινε απο 3/2/10 και στη τραπεζα Αττικης, εκανα την αιτηση αμφισβητησης αλλα δεν μου ταπανε αισιοδοξα και ισως να με χρεωσουν εξοδα και κατι τετοια.
Μουχε τυχει ξανα στο ebay αλλα εκει με το paypal σε 2 μηνες μου τα επιστρεψανε.
Γι΄αυτο ελπιζω μηπως τρομαξουνε απο καμια προστασια καταναλωτη.
Αλοιως θα ψαχνω τα Αγγλικα φορουμ μοτο για δυσφημιση!!!
Gandalf dr685sm
24/02/2010, 19:07
αν ήδη έχουν εισπράξει το ποσό ... χαιρετίσματα αδερφέ... αν δεν το έχουν κάνει μπορείς να κάνεις αυτό που λέει ο φίλος AUFGEBRACHT.
Δυστυχώς πλέον μόνο με paypal είσαι σίγουρος .. και ας καθυστερεί και λίγο στην επιστροφή.
Μπορείς επίσης να βρείς το abuse email που σχετίζεται με τον πάροχο τους όπως και να απευθυνθείς στην εδώ ηλεκτρονική δίωξη που θα μπορει να σου δώσει περισσότερες πληροφορίες που και πως μπορεις να κινηθείς. Ειδικότερα αν το ποσό είναι μεγάλο > 400 ?.
Gandalf
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
Πήγαινε στην τράπεζά σου,πες τους να αου δώσουν το έντυπο αμφισβήτησης συναλλαγής,συμπλήρωσέ το και πες τους το τί έγινε ώστε να μη σε χρεώσουν.
Αν παρολα αυτα αρνηθουν τοτε γραμμη στον Τραπεζικο Διαμεσολαβητη.
Συνηθως και μονο στο ακουσμα του ΤΔ οι τραπεζες, αν το αιτημα σου ειναι σωστο και δικαιο, υπαναχωρουν.
AUFGEBRACHT
24/02/2010, 20:45
Για ρίξε μια ματιά στα παρακάτω μπας και σου κάνει κάτι:
http://www.oft.gov.uk/
http://www.consumerdirect.gov.uk
http://www.whatconsumer.co.uk
Ευχαριστω,
αρχιζω να γραφω και πρεπει να θυμηθω και τα λιγα Αγγλικα μου....
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
αν ήδη έχουν εισπράξει το ποσό ... χαιρετίσματα αδερφέ... αν δεν το έχουν κάνει μπορείς να κάνεις αυτό που λέει ο φίλος AUFGEBRACHT.
Δυστυχώς πλέον μόνο με paypal είσαι σίγουρος .. και ας καθυστερεί και λίγο στην επιστροφή.
Αμφισβήτηση αυναλλαγής μέσω της κάρτας σου. Μπορείς να το κάνεις μέχρι 110-120 μέρες μετά την συναλλαγή, αλλ όσο το συντομότερο τόσο το καλύτερο.
Το paypal καλό χρυσό, αλλά αν περάσουν οι 45 μέρες :wave2:
SnakeMJK
24/02/2010, 22:28
παίδες η αμφισβήτηση συναλλαγής "λειτουργεί" αν δεν την έκανες εσύ, αλλά σου έκλεψαν την κάρτα ή το νούμερο κ κάποιος τρίτος έκανε αγορές.
τώρα που ψώνισες κάτι από site που αναφέρει ότι στέλνει μόνο αγγλία... καλύτερα να απευθυνθείς στο ίδιο το κατάστημα...
Φίλε νομίζω πως μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής. Σε κάθε περίπτωση πάντως, κάνε αμέσως καταγγελία προς την τράπεζά σου και τη VISA, με παράλληλη ενημέρωση (κοινοποίηση) της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, της Τράπεζας της Ελλάδος και του Τραπεζικού Διαμεσολαβητή. Κάποια άκρη πιστεύω θα βρεις...:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SnakeMJK
παίδες η αμφισβήτηση συναλλαγής "λειτουργεί" αν δεν την έκανες εσύ, αλλά σου έκλεψαν την κάρτα ή το νούμερο κ κάποιος τρίτος έκανε αγορές.
τώρα που ψώνισες κάτι από site που αναφέρει ότι στέλνει μόνο αγγλία... καλύτερα να απευθυνθείς στο ίδιο το κατάστημα...
Την αμφισβήτηση "συναλλαγής" την έχω κάνει εγώ και 3 μήνες μετά την αγορά σε πολύ πιο μπερδεμένη κατάσταση (παρακράτηση της προκαταβολής των 60?).
Απ΄τη στιγμή που ο πελάτης δηλώσει αμφισβήτηση της συναλλαγής και διπλοχρέωση της κάρτας του, η τράπεζα που συνεργάζεται είναι υποχρεωμένη να το ελέγξει και φυσικά μπορεί να το δει πολύ εύκολα.
Ας κάνει ένα print screen τους όρους συναλλαγών που δείχνουν διαφορετική πολιτική χρεώσεων αποστολής στο site και στο email που του έστειλαν και να πάει στην τράπεζα. Συνήθως δεν υπάρχει χρέωση σε τέτοια προβλήματα. Αν ακολουθεί κάποια αλλη πολιτική προμηθειών η τράπεζα δεν μπορώ να το ξέρω.
Ποιό πιθανό μου φαίνεται να βαριόταν/δεν ήξερε ο υπάλληλος που σου είπε το πρόβλημα, παρά το οτι δεν γίνεται.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.