Σύνδεση

View Full Version : ktm 690 rally



el patron
25/02/2010, 15:32
Τωρα γυρισα απο δοκιμαστικη βολτα με το Rally περιπου 30 χλμ με το Μιμικο αντιπροσωπο της ΚΤΜ
Η μηχανη ειναι οδοστρωτηρας ,λιγο δυσκολη στην οδηγηση γιατι πρεπει να πηγαινης τερμα γκαζι
για να δουλεψουν οι τσιμεντενιες αναρτησεις,γκαζι απλετο,και παρα πολυ ψηλη.
Οταν την οδηγησα μετα το 990 μου δεν με βολεψε καθολου το τιμονι ειναι για μενα
πολυ χαμηλα και μου φανηκε καπως...
επι της ουσιας ομως ειναι το απολυτο rally διτροχο στον κοσμο και πανακριβο ,28.000 ευρω.

DUKASII
25/02/2010, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
Τωρα γυρισα απο δοκιμαστικη βολτα με το Rally περιπου 30 χλμ με το Μιμικο αντιπροσωπο της ΚΤΜ
Η μηχανη ειναι οδοστρωτηρας ,λιγο δυσκολη στην οδηγηση γιατι πρεπει να πηγαινης τερμα γκαζι
για να δουλεψουν οι τσιμεντενιες αναρτησεις,γκαζι απλετο,και παρα πολυ ψηλη.
Οταν την οδηγησα μετα το 990 μου δεν με βολεψε καθολου το τιμονι ειναι για μενα
πολυ χαμηλα και μου φανηκε καπως...
επι της ουσιας ομως ειναι το απολυτο rally διτροχο στον κοσμο και πανακριβο ,28.000 ευρω. to xo dei live sto paragini..kai to xaideya sa na nai gomena..:lol: :bawl: :rotflmao:

el patron
25/02/2010, 15:37
Ασε το κοιτας και σου πεφτουν τα σαλια:uplate:

Nik0s
25/02/2010, 15:39
:beer: :beer: :beer:

Greg_950 S
26/02/2010, 18:02
Για κάτι τέτοιο μιλάμε ???:eek:


190251

el patron
26/02/2010, 18:15
Ναι για κατι τετοιο μιλαω ,εδω ειναι μολις το βγαλαμε απο την κουτα,και κοιταχτε υψος,εγω ειμαι 193 και φτανω στις μυτες:hypnotize


190252

VALES
26/02/2010, 18:38
Τρέλλα είναι ρε π@υστ$ μου...τρέλλα :)

Αλλά είναι πολλά τα λεφτά Άρη :bawl:

gixxerpap
26/02/2010, 18:45
και απ΄ότι έχουμε καταλάβει θα δυσκολεύτηκες να το ανοιξεις τέρμα το γκάζι, ε?:lol:

και για να χουμε καλό ρώτημα, αυτό τώρα σε ποιόν ανήκει? μη μου πεις οτι είναι του μιχάλη:eyepop:

LARISEOS
26/02/2010, 18:47
kala egw xynoooooo!!!!!


re sei duk kai vales......to ftanete????











to timoni?????? xexexexexexex



:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

el patron
26/02/2010, 19:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
και απ΄ότι έχουμε καταλάβει θα δυσκολεύτηκες να το ανοιξεις τέρμα το γκάζι, ε?:lol:

και για να χουμε καλό ρώτημα, αυτό τώρα σε ποιόν ανήκει? μη μου πεις οτι είναι του μιχάλη:eyepop: οχι δεν ειναι του μιχαλη ,ειναι ενος φιλου ,και ο μιχαλης του το εφερε :bawl:

VALES
26/02/2010, 19:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
kala egw xynoooooo!!!!!


re sei duk kai vales......to ftanete????











to timoni?????? xexexexexexex



:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:







Δεν μπορεί ρε Τάσο, ψηλότερο από το δικό μου λες να είναι ?
Βέβαια όπως βλέπω, 1,92 και να πατάει στις μύτες:uplate: , άρα εγώ με 1,87 θα θέλω 12ποντη γόβα:lol:

LARISEOS
26/02/2010, 19:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Δεν μπορεί ρε Τάσο, ψηλότερο από το δικό μου λες να είναι ?
Βέβαια όπως βλέπω, 1,92 και να πατάει στις μύτες:uplate: , άρα εγώ με 1,87 θα θέλω 12ποντη γόβα:lol:


εχεχεχεχε.....δεν σου ειπα!


σημερα εγην μελος τησ κτμ,,,,,σε μια συναλλγη σημερα με ενα yamaha wrf 450 εδωσα το δικο μου το rm και μου εμεινε το κτμ 250 sx απο τον φιλο μου!


αρα απο αυριο με κτμ στο βουνό!

VALES
26/02/2010, 19:45
LOUKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :lol:

LOUKILOUK
26/02/2010, 20:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
LOUKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :lol:

Μαλάκα μου έχω γίνει πυθεία... ότι λέω βγαίνει...:confused: :eyepop:
Αυτό βέβαια ήταν και ευκολάκι...:winka:
Υπέροχος κόσμος...πορτοκαλί...
:rotflmao: :lol:
Vale στην υγεία μας :beer:
Τάσο απάνω τους:evil:
:wave2:
Γιαμαχαίοι κουράγιο, το 660 με τα 200+ κιλάκια του και τα 50 αλογάκια του είναι σούπερ μπροστά στο σούπερ.... τενερέ :lol: :beer:
:wave2:

VALES
26/02/2010, 20:15
Φίλε αυτός θα ''ξουρίσει και κεφάλι''


190263

el patron
26/02/2010, 20:21
πραγμα ωραιο


190264

el patron
26/02/2010, 20:22
κεντρο ελεγχου...


190265

el patron
26/02/2010, 20:22
και αλλο..


190266

el patron
26/02/2010, 20:25
εργο τεχνης:beer: :beer:


190269

marios8
27/02/2010, 18:44
Ρε παίδες να κάνω λίγο τον κακό .
Το μηχανάκι αναμφισβήτητα είναι ωραίο , αλλα τι να το κάνεις αν δεν έχεις σκοπό να τρέξεις Ντακάρ ??:confused: :confused:

el patron
27/02/2010, 19:09
αυτος που το εχει, εχει στην ακρη του μυαλου του κατι ,αλλα και να μην κανει τιποτα, θα κανει τις βολτουλες του και τα rally του εντος των τοιχων,και κατι αλλο, δεν εχει οικονομικο προβλημα...

marios8
27/02/2010, 19:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
αυτος που το εχει, εχει στην ακρη του μυαλου του κατι ,αλλα και να μην κανει τιποτα, θα κανει τις βολτουλες του και τα rally του εντος των τοιχων,και κατι αλλο, δεν εχει οικονομικο προβλημα...

Σίγουρα περι ορέξεως κολοκυθόπιτα .
Απλά το θεωρώ υπερβολή αν αναλογιστεί κανείς οτι ο πρωταθλητής στην κατηγορία Pro είχε ένα 250 διχρονο του 2006 που με το ζόρι πιάνει τα 4 χιλιάρικα .

Όπως και να έχει καλές βόλτες :wave2:

el patron
27/02/2010, 19:55
ο καθενας με τα γουστα του:wave2: :wave2:

Greg_950 S
27/02/2010, 20:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Δεν μπορεί ρε Τάσο, ψηλότερο από το δικό μου λες να είναι ?
Βέβαια όπως βλέπω, 1,92 και να πατάει στις μύτες:uplate: , άρα εγώ με 1,87 θα θέλω 12ποντη γόβα:lol:

Με το ζύγισμα και τις ρυθμίσεις των ex-factory αναρτήσεων που έχει, το οδηγεί μακρινός "γνωστός" με 1.73 m !!!! :eek:
Αλλά με μεγάλη πορτοκαλί ψυχή / πείρα :winka: και βαθιά τσέπη, βέβαια !!! :lol:

XJR_Billy
27/02/2010, 21:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK

Γιαμαχαίοι κουράγιο, το 660 με τα 200+ κιλάκια του και τα 50 αλογάκια του είναι σούπερ μπροστά στο σούπερ.... τενερέ :lol: :beer:
:wave2:

Ρε Λούκυ...
Μη μας βάζεις κιλά...

181 πλήρης υγρών η XT660R...:o :
Ξεχάσατε μου φαίνεται ότι υπάρχει η XTR... Μόνο Τενερέ βλέπετε...:mad:
Παλιο-Τενεράκηδες όλοι σας, ακόμα και οι ΚΤΜάδες...:lol:

Ρε παιδιά, πολύ ψηλό το εργαλείο..:eek:
Μ'αρέσει...:D :beer: :beer:

STOYBI
27/02/2010, 21:51
Sorry ρε παιδια.......


Απορω γιατι πρεπει να ειναι καποιος θεοψηλος για να οδηγηση το συγκεκριμενο η οποιοδηποτε ψηλο μηχανακι.....

Ελικρινα..... Το ζητουμενο στο συγκεκριμενο σουπερ ντουπερ 690 ειναι το πως θα παταμε στα φαναρια η τι θα μας συμβει εαν κοκκαλωσουμε ξαφνικα δικαβαλοι...???

( Γιατι το να πω οτι οδηγαμε με τα ποδια κατω μου φαινετε θα φανω ειρωνικος..)


Φιλε el patron εαν το οδηγησεις καποια στιγμη θα με ενδιεφεραν πραγματικα ουσιαστικες εντυπωσεις απο το κοσμημα....

Ευχαριστω !!!!

:beer: :beer:

p@nos
27/02/2010, 22:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI


Φιλε el patron εαν το οδηγησεις καποια στιγμη θα με ενδιεφεραν πραγματικα ουσιαστικες εντυπωσεις απο το κοσμημα....

Ευχαριστω !!!!

:beer: :beer:


αφου λεει οτι το οδηγησε για 30 χλμ στο πρωτο ποστ :look:

STOYBI
27/02/2010, 22:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
αφου λεει οτι το οδηγησε για 30 χλμ στο πρωτο ποστ :look:


Λαθος δικο μου.....

Δεν το θυμομουν απο προχθες που διαβασα το πρωτο ποστ.....





:wave2:

STOYBI
27/02/2010, 23:13
Παντως στα περι ουσιαστικης περιγραφης μου παραμενει η απορια ( κυριως για να δικαιολογηθει καπως η εξωφρενικη τιμη των 28000 ευρω...! )



:wave2:

el patron
27/02/2010, 23:51
.

Vstrommer71
28/02/2010, 09:44
Oσοι ενδιαφερεστε περαστε και απο εδω για μπανιστηρι! (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=512213) :D
Ειναι οντως ενα 690 αλλα...υπερτουμπανιασμενο,και αν ριξετε μια ματια στα πραγματα που φοραει δικαιολογει απολυτως τα -ουκ ολιγα-μπικικινια που κοστιζει...

el patron
28/02/2010, 09:56
http://www.youtube.com/watch?v=GfWP-Omnw_g

και το βιντεακι ολα τα λεφτα;)

uberalles
28/02/2010, 10:19
Πιστευω οτι θα βοηθησει πολλους ιδιωτες να συμμετασχουν στον ντακαρ αφου ειναι μια "ετοιμη" λυση :winka: Οχι βεβαια πως οποιος φραγκατος ηθελε δεν μπορουσε να συμμετασχει αλλα εδω μιλαμε για ετοιμο πακετο

VALES
28/02/2010, 11:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από uberalles
Πιστευω οτι θα βοηθησει πολλους ιδιωτες να συμμετασχουν στον ντακαρ αφου ειναι μια "ετοιμη" λυση :winka: Οχι βεβαια πως οποιος φραγκατος ηθελε δεν μπορουσε να συμμετασχει αλλα εδω μιλαμε για ετοιμο πακετο





Θέλεις να πεις δλδ πως το σημαντικότερο πρόβλημα/εμπόδιο του να τρέξω στο dakar είναι η αγορά μοτοσυκλέτας ?

gixxerpap
28/02/2010, 11:43
θέλω να δω ποιός θα είναι ο πρώτος που θα το αγοράσει και θα το κάνει motard ...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ktman710
28/02/2010, 11:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Θέλεις να πεις δλδ πως το σημαντικότερο πρόβλημα/εμπόδιο του να τρέξω στο dakar είναι η αγορά μοτοσυκλέτας ?

αυτο ακριβως εγραψα αν διαβασεις καλυτερα.. πως αν καποιος ηθελε το προβλημα δεν ηταν η μοτοσυκλετα, αλλα εδω βλεπουμε πως βγηκε κατι ετοιμο.. "ready to race" ας πουμε..

Gares'
28/02/2010, 13:48
Πολύ μπόμπα το μοτόρι :smokin:

LOUKILOUK
01/03/2010, 12:16
Το μηχανάκι ξυρίζει λέμε...και στο δρόμο αλλά και στην τσέπη δυστυχώς. Πάντως για τους περισσότερους από μας, και εγώ μέσα σε αυτούς..., το μηχανάκι είναι υπερβολικά και όχι εκμεταλλέυσιμο σε ικανό βαθμό ωστε να μπούμε σε σκέψη αποκτησής του......Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και τους αντίστοιχους κώλους... :winka: :smokin:
Κατά τα άλλα όποιος μπορεί να το αποκτήσει και να το ξεζουμίσει κιόλας:beer: :a19:

:beer: :wave2:

devil's animal
01/03/2010, 12:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
http://www.youtube.com/watch?v=GfWP-Omnw_g

και το βιντεακι ολα τα λεφτα;)

απολαυστικοτατο!!!
:beer: :beer: :beer:

ADVENTURAZ
22/03/2010, 10:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
Τωρα γυρισα απο δοκιμαστικη βολτα με το Rally ...


Καλα ρε αληταμπουρα,ειχες το <<οπλο>>στα σκελια σου και δεν πηρες ενα τηλεφωνο?:bigcry:
Σε περιμενω να ερθεις απο το μαγαζι να μου τα πεις απο κοντα κωλοφαρδε!!!:beer: :beer:

el patron
22/03/2010, 11:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από ADVENTURAZ
Καλα ρε αληταμπουρα,ειχες το <<οπλο>>στα σκελια σου και δεν πηρες ενα τηλεφωνο?:bigcry:
Σε περιμενω να ερθεις απο το μαγαζι να μου τα πεις απο κοντα κωλοφαρδε!!!:beer: :beer:

Sorry ρε δεν το καταλαβα ,θα σε επισκεφτω να τα πουμε:beer: :beer:

tbaris
29/03/2010, 14:40
Πόσο μπορεί να έχει???

el patron
29/03/2010, 14:43
Μονο 32:eyepop:

tbaris
29/03/2010, 14:53
32 TI????????????

el patron
29/03/2010, 15:07
δεν θες να το πιστεψεις;;;

tbaris
29/03/2010, 17:26
Έγινε...ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΝΟΥΜΕΡΟ!

el patron
28/04/2010, 14:02
εδω μια εκκινηση απο τον Μιμικο στο Rally raid που ειχαμε παει στο πευκι ευβοιαςhttp://www.youtube.com/watch?v=OBSXrP9hDd8&translated=1
ειχε κατι φλαταδουρες για 5 χλμ ,και πηγαινε με κατι 140αρες full lock , σκετη ανατριχιλα:smokin:

el patron
28/04/2010, 17:40
και αλλο ενα απο την παραλια http://www.youtube.com/watch?v=aT4dF5s467A&feature=player_embedded

golden
02/05/2010, 10:09
:eyepop: :eyepop: :eyepop: :eyepop:

τι να πω...δεν κολλαει πουθενα παντως...!~

megalexandros
02/05/2010, 15:45
Το τερας αξιζει και με το παραπανο!!!!!Τα ανθρακονιματα, το κεβλαρ και πανω απ'ολα η σχεδιαση ειναι κορηφαια.Πρωτοποριακη σχεδιαση το πισω τεποζιτο που λειτουργει και σαν υποπλαισιο:eek: .Απανω του στηριζονται: εξατμισεις, σελα, εργαλειοθυκη, δοχεια νερου, πισω φτερο.Ενα αλλο σημειο που θα σταθω ειναι η <κολονα> στηρυξης των οργανων.Εχω δει εξερευνιτικα και το XR του Ορφανου και 525 rally του φιλου μου , του blue.Το 690 ειναι πολυ μπροστα και ΄σ' αυτο.Μιλαμε για προχωριμενη σχεδιαση και κατασκευη.

stokos
02/05/2010, 18:13
Εξειδικευμένη κατασκευή με ελάχιστο πεδίο χρήσης στην Ελλάδα, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί που δεν θα το έπαιρναν αν είχαν την οικονομική άπλα.
Φτου σκόρδα λοιπόν.

el patron
04/05/2010, 15:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Παντως στα περι ουσιαστικης περιγραφης μου παραμενει η απορια ( κυριως για να δικαιολογηθει καπως η εξωφρενικη τιμη των 28000 ευρω...! )



:wave2:

θα προσπαθησω οσο μπορω.
Ειναι φτιαγμενο για μεγαλες ταχυτητες, η γεωμετρια του ειναι καπως αργη ,αλλα βεβαια ειναι πολυ σταθερο στα πολλα και
δεν κουναει καθολου ,το μοτερ του ειναι καπως ψοφιο στα χαμηλα ,αλλα μετα απο καποιες στροφες τρελενετε και βγαζει εναν απιστευτο θορυβο,οταν ειναι γεματο μπρος πισω δηλαδη 24 και 24 λιτρα , ειναι λιγο απελπισια και νιωθεις
αυτο το εξτρα βαρος πισω σου που σε χαλαει ,ειναι πολυ δυσκολη στην οδηγηση για καποιον που ειναι μετριος οδηγος,
δηλαδη απο οτι καταλαβα αν πηγαινεις κατω απο 80 χλμ ζοριζεσαι ,αν πηγαινεις τερμα γκαζι ολα δουλεουν πιο αρμονικα
και ωραια,κατι αλλο που μου αρεσει ειναι τα θεορατα μαρσπιε που τα ζαχαρωνω να τα βαλω στο δικο μου. Εγω προσωπικα δεν βολευτικα γιατι τα τιμονια του μου πεφτουν λιγο χαμηλα , ο Μιμικος το παει μια χαρα ,
και κανει εξωφρενικα πραγματα.
Για οποιον λεει κουβεντες , γιατι το πηρε ,δεν κανει για εδω ,ειναι πολυ ακριβο και αλλα διαφορα, εχω να πω πως ο ιδιοκτητης του εχει μια συλλογη απο διαφορες εξωτικες μηχανες ,δεν εχει οικονομικο προβλημα ,και αμα γουσταρει την βαζει και στο σαλονι του και την κοιταει ετσι απλα

:wave2:

STOYBI
04/05/2010, 16:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
θα προσπαθησω οσο μπορω.
Ειναι φτιαγμενο για μεγαλες ταχυτητες, η γεωμετρια του ειναι καπως αργη ,αλλα βεβαια ειναι πολυ σταθερο στα πολλα και
δεν κουναει καθολου ,το μοτερ του ειναι καπως ψοφιο στα χαμηλα ,αλλα μετα απο καποιες στροφες τρελενετε και βγαζει εναν απιστευτο θορυβο,οταν ειναι γεματο μπρος πισω δηλαδη 24 και 24 λιτρα , ειναι λιγο απελπισια και νιωθεις
αυτο το εξτρα βαρος πισω σου που σε χαλαει ,ειναι πολυ δυσκολη στην οδηγηση για καποιον που ειναι μετριος οδηγος,
δηλαδη απο οτι καταλαβα αν πηγαινεις κατω απο 80 χλμ ζοριζεσαι ,αν πηγαινεις τερμα γκαζι ολα δουλεουν πιο αρμονικα
και ωραια,κατι αλλο που μου αρεσει ειναι τα θεορατα μαρσπιε που τα ζαχαρωνω να τα βαλω στο δικο μου. Εγω προσωπικα δεν βολευτικα γιατι τα τιμονια του μου πεφτουν λιγο χαμηλα , ο Μιμικος το παει μια χαρα ,
και κανει εξωφρενικα πραγματα.
Για οποιον λεει κουβεντες , γιατι το πηρε ,δεν κανει για εδω ,ειναι πολυ ακριβο και αλλα διαφορα, εχω να πω πως ο ιδιοκτητης του εχει μια συλλογη απο διαφορες εξωτικες μηχανες ,δεν εχει οικονομικο προβλημα ,και αμα γουσταρει την βαζει και στο σαλονι του και την κοιταει ετσι απλα

:wave2:



Το μονο που ζητησα ειναι.....Πρακτικα ( αναρτησεις, μοτερ κλπ... ) Ακομη δεν μπορεσες να μου αιτιολογησεις τα χρηματα ( και μιλαω απο την πρακτικη αποψη παντα..) και στο τι θα προσφερουν αυτα τα χρηματα παραπανω σε μια φλαταδουρα τυπου Ευβοιας η οπου αλλου ( Αν μιλαμε μονο για Ελλαδα...)

Προσωπικα πιστευω οτι στις .... Ελληνικες φλαταδουρες με ισαξιους οδηγους, δεν θα εχει καμμια σχεδον μεγαλη διαφορα με ενα απλο 690 , και απλα με ενα super enduro 990 θα κοιταει πως θα ξεφορτωνετε ντεποζιτα και εργαλειοθηκες μπας και εχει τουλαχιστον....

Οπτικη επαφη μαζι του......

Αυτα οσο αφορα τα πρακτικα περι ΜΟΤΟ και γιατι στον καθεναν μας ....

Μπορει να πεφτει λογος περι τιμης και να ρωταει.... Γιατι να το παρω...??? ( Ασχετως εισοδηματος - Ε9 κλπ ...) Εκτος ισως της μοναδικοτητας του και της συλεκτικοτητας του...

Κατα τα αλλα... Για............

Τα θεαθηναι που μου αναφερες παρακατω ( αν και δεν καταλαβαινω τον λογο που τα αναφερεις ) Σαφως ειναι και δικαιωμα του καθε ανθρωπου τι ποσα διαθετει ( ασχετως οικονομικης καταστασης ) για την κ@βλ@ του, η για οτιδηποτε, και σαφως δεν μπορει και δεν πρπει να πεφτει λογος σε κανεναν για ποιο λογο χωνει χρημα, αλλα νομιζω.......

Κανενας εκ των "επικριτων" εδω σε αυτη την συζητηση ειχε αυτο τον σκοπο...



:wave2:

el patron
04/05/2010, 17:00
Μπορω να σου πως ειναι ολα της τα πλαστικα ειναι
απο κεβλαρ,η σελα της και μονο εχει 900 ευρω,η ποδια νομιζω 1500 ευρω,βαλε τις factory αναρτησεις,το roadbook, το
ico,την μασκα με ξενον,το σταμπιλιζατερ, την ρυθμιζομενη και στιβαρη βαση οργανων και αλλα κουλα ανεβαινει το ποσο,
βαλε και την περιορισμενη παραγωγη ,βαλε και το οτι ειναι και καλα συλλεκτικο και φτανουμε στο εξωφρενικο αυτο νουμερο,βεβαια δεν λεω οτι αυτα δικαιολογουν την τιμη αλλα τι να πω και μενα μου φαινεται υπερβολικο.
Τωρα οσο αφορα τις φλαταδουρες δεν εχει νοημα αν ειναι πιο γρηγορο ενα απλο 690 η ενα 950 , η μηχανη ειναι κατασκευασμενη να κερδιζει dacar και ειναι στημενη ετσι, οσο για τις αναρτησεις το μονο που μπορω να πω ειναι
οτι ειναι πολυ σκληρες και ακαμπτες ,και δουλεουν καλα μονο οταν πηγαινεις τερμα γκαζι,νομιζω και μια αλλη διαφορα
που εχουν οι factory ειναι οτι η λειτουργια τους δεν επηρεαζεται απο την συνεχομενη χρηση ,και δουλευουν το ιδιο καλα στο τελος μια μερας 900χλμ σε ενα αγωνα σε σχεση με απλες που πατσαβουριαζουν ευκολα.
:wave2:

megalexandros
04/05/2010, 17:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από megalexandros
Το τερας αξιζει και με το παραπανο!!!!!Τα ανθρακονιματα, το κεβλαρ και πανω απ'ολα η σχεδιαση ειναι κορηφαια.Πρωτοποριακη σχεδιαση το πισω τεποζιτο που λειτουργει και σαν υποπλαισιο:eek: .Απανω του στηριζονται: εξατμισεις, σελα, εργαλειοθυκη, δοχεια νερου, πισω φτερο.Ενα αλλο σημειο που θα σταθω ειναι η <κολονα> στηρυξης των οργανων.Εχω δει εξερευνιτικα και το XR του Ορφανου και 525 rally του φιλου μου , του blue.Το 690 ειναι πολυ μπροστα και ΄σ' αυτο.Μιλαμε για προχωριμενη σχεδιαση και κατασκευη. STOYBI αν διαβασες το παραπανω θα σου λυθουν καποιες απορειες.Οποιεσδηποτε συγγρισεις με 690 και 990 ειναι αδικες για το 690 ραλλυ.Στις Ελληνικες φλαταδουρες θα παει γρηγοροτερα, ασφαλεστερα, καλιτερα απο τα 690 και 990 γιατι εχει καλιτερες αναρτισεις, πλαισιο και σταμπιλιζατερ στο τιμονι, σιγουρα η διαφορα σε σχεση με τα αλλα θα ειναι μεγαλη και δε θα χρειαστη να ξεφορτοθει τεποζιτα.Αλλωστε τα τεποζιτα σε τετοιου ειδους μοτοσυκλετες εχουν τη βενζινη χαμηλα ωστε να χαμηλωνουν το κεντρο βαρους.Σκεψου: ειναι το ιδιο να εχεις 20λτρ βενζινη σε ενα τεποζιτο η 20λτρ απλομενα και μοιρασμενα σε 4 τεποζιτα.

marios8
04/05/2010, 17:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI


Τα θεαθηναι που μου αναφερες παρακατω ( αν και δεν καταλαβαινω τον λογο που τα αναφερεις ) Σαφως ειναι και δικαιωμα του καθε ανθρωπου τι ποσα διαθετει ( ασχετως οικονομικης καταστασης ) για την κ@βλ@ του, η για οτιδηποτε, και σαφως δεν μπορει και δεν πρπει να πεφτει λογος σε κανεναν για ποιο λογο χωνει χρημα, αλλα νομιζω.......






Κωστή και εγώ τα ίδια νομίζω ..............

Το συγκεκριμένο μοτόρι για τα Ελληνικά δεδομένα, είναι μόνο για το θεαθήναι

:beer:

Zid
04/05/2010, 17:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Κωστή και εγώ τα ίδια νομίζω ..............

Το συγκεκριμένο μοτόρι για τα Ελληνικά δεδομένα, είναι μόνο για το θεαθήναι

:beer: Επειδή πας εσυ μέχρι 80 σε φλαταδούρα δλδ ειναι για θεαθηναι ...:lol: :p

STOYBI
04/05/2010, 17:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
Μπορω να σου πως ειναι ολα της τα πλαστικα ειναι
απο κεβλαρ,η σελα της και μονο εχει 900 ευρω,η ποδια νομιζω 1500 ευρω,βαλε τις factory αναρτησεις,το roadbook, το
ico,την μασκα με ξενον,το σταμπιλιζατερ, την ρυθμιζομενη και στιβαρη βαση οργανων και αλλα κουλα ανεβαινει το ποσο,
βαλε και την περιορισμενη παραγωγη ,βαλε και το οτι ειναι και καλα συλλεκτικο και φτανουμε στο εξωφρενικο αυτο νουμερο,βεβαια δεν λεω οτι αυτα δικαιολογουν την τιμη αλλα τι να πω και μενα μου φαινεται υπερβολικο.
Τωρα οσο αφορα τις φλαταδουρες δεν εχει νοημα αν ειναι πιο γρηγορο ενα απλο 690 η ενα 950 , η μηχανη ειναι κατασκευασμενη να κερδιζει dacar και ειναι στημενη ετσι, οσο για τις αναρτησεις το μονο που μπορω να πω ειναι
οτι ειναι πολυ σκληρες και ακαμπτες ,και δουλεουν καλα μονο οταν πηγαινεις τερμα γκαζι,νομιζω και μια αλλη διαφορα
που εχουν οι factory ειναι οτι η λειτουργια τους δεν επηρεαζεται απο την συνεχομενη χρηση ,και δουλευουν το ιδιο καλα στο τελος μια μερας 900χλμ σε ενα αγωνα σε σχεση με απλες που πατσαβουριαζουν ευκολα.
:wave2:

Moνο που μου λες οτι ολα τα πλαστικα ειναι απο κεβλαρ μου λυνεις αρκετο ποσοστο απο την απορια μου....

( Καθως και το ΥΠΕΡΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ πλαισιο που εχω προσεξει...)

Για τις αναρτησεις δεν μου φαινονται περιεργα τα λεγομενα σου καθως εχουν να αντιμετωπισουν εναν υπερβολικο φορτο ( βενζινες - εργαλεια κλπ ) για πολλες ωρες τεζα οδηγησης στην ερημο και σε καθες λογης τερραιν...

Στο μοτερ εχει καμμια διαφορα απο το απλο 690...??? :confused:

:wave2:

el patron
04/05/2010, 17:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Κωστή και εγώ τα ίδια νομίζω ..............

Το συγκεκριμένο μοτόρι για τα Ελληνικά δεδομένα, είναι μόνο για το θεαθήναι

:beer:

Βεβαιως και δεν εχει χρηση σε Ελληνικα δεδομενα ,αλλα δεν μπορεις να λες οτι ειναι μονο για μοστρα ,δεν μπορεις να ξερεις οτι αυτος που το εχει αν θελει να τρεξει σε καποιο rally farao η σε καποιο ραλλυ κορσικης η ακομα και σε ντακαρ
η ακομα να το δωσει σε καποιον φιλο του και να ειναι αυτος απο πανω με ενα ελικοπτερο και να βλεπει και να γουσταρει.Ειπαμε ο ανθρωπος το γουσταρε και το πηρε ... και δεν ειναι τυπος για μοστρα , με ενα σμαρτ κυκλοφορει
ασχετα τι εχει στο γκαραζ του..

STOYBI
04/05/2010, 17:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από megalexandros
STOYBI αν διαβασες το παραπανω θα σου λυθουν καποιες απορειες.Οποιεσδηποτε συγγρισεις με 690 και 990 ειναι αδικες για το 690 ραλλυ.Στις Ελληνικες φλαταδουρες θα παει γρηγοροτερα, ασφαλεστερα, καλιτερα απο τα 690 και 990 γιατι εχει καλιτερες αναρτισεις, πλαισιο και σταμπιλιζατερ στο τιμονι, σιγουρα η διαφορα σε σχεση με τα αλλα θα ειναι μεγαλη και δε θα χρειαστη να ξεφορτοθει τεποζιτα.Αλλωστε τα τεποζιτα σε τετοιου ειδους μοτοσυκλετες εχουν τη βενζινη χαμηλα ωστε να χαμηλωνουν το κεντρο βαρους.Σκεψου: ειναι το ιδιο να εχεις 20λτρ βενζινη σε ενα τεποζιτο η 20λτρ απλομενα και μοιρασμενα σε 4 τεποζιτα.

Απλα ρωτησα καποις λεπτομερειες που δεν φαινονται στις φωτο και τιςς προσεξε απο κοντα ο ανθρωπος μιας και εζησε απο κοντα το μηχανακι...

( Το 990 σκαρτα 10-12 λιτρακια...:winka: ) Βαρυ και σταθερο και αυτο αλλα συναμα ευλελικτο εκει που πρεπει ...

Οι factory αναρτησεις του 690 σε πολλα σημεια θα εχουν μια μπουμερανγκ κατασταση στον αναβατης της ( σε καποια σημεια της διαδρομης...) ειδικα γιατι ειναι αναρτησεις ( υποθετικα μιλαω παντα ) που εχουν αρκετες περισσοτερες δυνατοτητες απο της μοτοσυκλετας ( χωρις τα περιτα φορτια...) :winka:

Αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη για την εικονικη κοντρα μας !!! :D

:beer: :beer:

el patron
04/05/2010, 17:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Moνο που μου λες οτι ολα τα πλαστικα ειναι απο κεβλαρ μου λυνεις αρκετο ποσοστο απο την απορια μου....

( Καθως και το ΥΠΕΡΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ πλαισιο που εχω προσεξει...)

Για τις αναρτησεις δεν μου φαινονται περιεργα τα λεγομενα σου καθως εχουν να αντιμετωπισουν εναν υπερβολικο φορτο ( βενζινες - εργαλεια κλπ ) για πολλες ωρες τεζα οδηγησης στην ερημο και σε καθες λογης τερραιν...

Στο μοτερ εχει καμμια διαφορα απο το απλο 690...??? :confused:

:wave2:

το μοτερ του φοραει καρμπυλατερ και οχι ψεκασμο οπως το απλο 690, εχει αλλο εκκεντροφορο που μπαινει κουτι σε απλο
και νομιζω βγαζει 72 αλογακια ..

STOYBI
04/05/2010, 17:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Κωστή και εγώ τα ίδια νομίζω ..............

Το συγκεκριμένο μοτόρι για τα Ελληνικά δεδομένα, είναι μόνο για το θεαθήναι

:beer:

Το συγκεκριμενο QUOTE σου Μαριε δεν το εβαλα για την μοτοσυκλετα καθε αυτου.....

( Για αποφυγη λανθασμενων εντυπωσεων το εβαλα...)

:wave2:

STOYBI
04/05/2010, 17:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
το μοτερ του φοραει καρμπυλατερ και οχι ψεκασμο οπως το απλο 690, εχει αλλο εκκεντροφορο που μπαινει κουτι σε απλο
και νομιζω βγαζει 72 αλογακια ..

Ευχαριστω !!

:beer: :beer:

:wave2:

el patron
04/05/2010, 17:32
10 λεπτα απο αθηνα , που ειναι?


196917

STOYBI
04/05/2010, 17:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
10 λεπτα απο αθηνα , που ειναι?

Στο περιπου....

Λιγο παρακατω απο την πιστα τεραντουρα στον Αγιο Στεφανο....



:wave2:

el patron
04/05/2010, 17:41
σωστοοοος , πως φαινεται ο περπατημενος στα βουνα:beer: :beer:

STOYBI
04/05/2010, 17:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
σωστοοοος , πως φαινεται ο περπατημενος στα βουνα:beer: :beer:

Σε αγωνα εντουρο του 02-03.... Καμερα τοτε του super sport κατεγραψε τον παρολιγο πνιγμο μου ( καθως εκανα το λαθος να περασω απο την αριστερη πλευρα ( οπως βλεπουμε την φωτο ) το ποταμι....

( Εβρεχε καταρακτωδως εκεινη την μερα... Ολη μερα... :cry: )

:beer: :beer:

:wave2:

el patron
04/05/2010, 17:53
Αφου εχει την καβαντζα απο το τσιμεντο διπλα και περνανε ολοι απο εκει,το θεμα ειναι οτι γλυστραει πολυ και κινδυνευεις να πας απο κατω και εχει υψος κανα 2μετρα, μηπως δεν το ειχε τοτε;

el patron
04/05/2010, 17:57
αυτο δεν ειναι ?


196919

STOYBI
04/05/2010, 18:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
Αφου εχει την καβαντζα απο το τσιμεντο διπλα και περνανε ολοι απο εκει,το θεμα ειναι οτι γλυστραει πολυ και κινδυνευεις να πας απο κατω και εχει υψος κανα 2μετρα, μηπως δεν το ειχε τοτε;

Πιθανον ( γιατι δεν θυμαμαι καποιο τσιμεντο... )

Θυμαμαι απλα οτι μπηκα ( ακριβως ποιο πριν ειχε σεχ ) και ενω καποιοι μου φωναζαν απο τα αριστερα εγω πηγα απο δεξια.....:sick:

Βουλιαξε ξαφνικα το ΚΤΜ μεχρι την ταπα και εγω κατεβασμενος απο το μηχανακι με το νερο μχρι την μεση να χουφτωνω το γκαζι τερμα για να μην παρει νερα απο την εξατμιση...

( Μην με ρωτησεις γιατι δεν τραβηξε νερα το φιλτρο ακομα δεν ξερω... :lol: )

Τελικα την γλιτωσα....

:wave2:

el patron
04/05/2010, 18:05
εχεις να το θυμασε παντως ετσι δεν ειναι ?:wave2:

STOYBI
04/05/2010, 18:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
αυτο δεν ειναι ?

Οχι μιλαμε για το ιδιο ποταμι ( λιγο παρακατω εχει εισοδο και το περνας απο μεσα κατα μηκος... )

Στο συγκεκριμενο σημειο περναγαμε αερα ( ουτε που το ειχαμε δει το τσιμεντο ) με αποτελεσμα πολλα μηχανακια τοτε την ειχανε πατησει στο σημειο της 2ης φωτο σου ...

( Ξεγελουσε το βαθος του και την παθαιναμε ....)

:wave2:

STOYBI
04/05/2010, 18:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
εχεις να το θυμασε παντως ετσι δεν ειναι ?:wave2:

Για αυτο διαλεξαμε και το συγκεκριμενο ειδος μοτοσυκλετισμου .....!! :winka:

:beer: :beer:

:wave2:

el patron
04/05/2010, 18:11
νατο και κατα μηκος :sun:


196920

kordix
05/05/2010, 04:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
αυτο δεν ειναι ?



Ειναι το ποταμακι διπλα στις εγκαταστασεις της ΕΥΔΑΠ.

Εχω περάσει παλιά σε εντουροβολτα και το πρωί ηταν 30 πόντους το νερό αλλά στην επιστροφή έχασα τη μπάλα αφού το πανίψυλο CCM 404 E που ειχα τότε χώθηκε όλο στο νερό. Τελικά πέρασε χωρίς δράματα αλλά γω τα ειδα όλα αφού ειχα την εντυπωση ότι και το απόγευμα θα ειχε λίγο νερό και πήγα να το περάσω θεαματικά αλλά παραλίγο να πνιγούμε παρέα...

Και επίσης να ενημερώσω τους χωμάτινους φιλους μου ότι γλυτωσα το χειρουργείο στη κλείδα και κατα το γιατρό σε 3-4 εβδομάδες θα ειμαι πάλι ετοιμος για νεες περιπέτειες .



Αντε ρε ΚΤΜ, βγάλε το 690 adventure να μας τρελάνεις όλους.

STOYBI
05/05/2010, 04:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ

Και επίσης να ενημερώσω τους χωμάτινους φιλους μου ότι γλυτωσα το χειρουργείο στη κλείδα και κατα το γιατρό σε 3-4 εβδομάδες θα ειμαι πάλι ετοιμος για νεες περιπέτειες .

:beer: :beer: :D

Α... και που εισαι.....

Ο καιρος προσφερετε και για παραταση της αναρωσης περα απο μηνα.... :winka:


:wave2:

Zid
05/05/2010, 04:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ

Και επίσης να ενημερώσω τους χωμάτινους φιλους μου ότι γλυτωσα το χειρουργείο στη κλείδα και κατα το γιατρό σε 3-4 εβδομάδες θα ειμαι πάλι ετοιμος για νεες περιπέτειες .
Μια χαρά σύνδεσμοι τελικα τραυματίστηκαν ΚώστΑ?

Stabak
05/05/2010, 04:57
παντως εγω που σας ειδα καπου στη παραλιακη με το μεχανάκιον σε τρέηλερ, ψιλοχάζεψα :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

taxydromos
05/05/2010, 08:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Ειναι το ποταμακι διπλα στις εγκαταστασεις της ΕΥΔΑΠ.

Εχω περάσει παλιά σε εντουροβολτα και το πρωί ηταν 30 πόντους το νερό αλλά στην επιστροφή έχασα τη μπάλα αφού το πανίψυλο CCM 404 E που ειχα τότε χώθηκε όλο στο νερό. Τελικά πέρασε χωρίς δράματα αλλά γω τα ειδα όλα αφού ειχα την εντυπωση ότι και το απόγευμα θα ειχε λίγο νερό και πήγα να το περάσω θεαματικά αλλά παραλίγο να πνιγούμε παρέα...

Και επίσης να ενημερώσω τους χωμάτινους φιλους μου ότι γλυτωσα το χειρουργείο στη κλείδα και κατα το γιατρό σε 3-4 εβδομάδες θα ειμαι πάλι ετοιμος για νεες περιπέτειες .



Αντε ρε ΚΤΜ, βγάλε το 690 adventure να μας τρελάνεις όλους.

γρηγορη επανοδο ευχομαι κωστα!

..σαν θεατης το 2005 σε τρελοραιντ του Ε75 τραβηξα αυτη τη φωτο


196941

ktmakis
06/05/2010, 05:23
Βράχηκε και το σώβρακό μου κάποτε.....
Μπρρρρρ πολύ κρύο :rotflmao:


196975

dirtgirl
06/05/2010, 05:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ


Και επίσης να ενημερώσω τους χωμάτινους φιλους μου ότι γλυτωσα το χειρουργείο στη κλείδα και κατα το γιατρό σε 3-4 εβδομάδες θα ειμαι πάλι ετοιμος για νεες περιπέτειες .



Καλά νέα, Κώστα! Γερά και σύντομα πάλι σε νέες εξορμήσεις...!!

DUKASII
06/05/2010, 05:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
το μοτερ του φοραει καρμπυλατερ και οχι ψεκασμο οπως το απλο 690, εχει αλλο εκκεντροφορο που μπαινει κουτι σε απλο
και νομιζω βγαζει 72 αλογακια .. νομιζω πως ειναι και 690...κυβικα..γιατι τα αλλα ειναι 654.

nibo
06/07/2010, 11:27
το μοτορι ειναι κ@βλ@!