View Full Version : Το Bmw S1000rr στο Δυναμομετρο
AKIS BUSA
25/02/2010, 18:55
Το MCN εβαλε στο δυναμομετρο και συγκρινε το νεο BMW S1000RR
με τα τεσσερα Ιαπωνεζικα (ιππους-ροπη) για το 2010
τα συμπερασματα δικα σας!!
190128
το συμπέρασμα είναι ότι μέχρι τις 10.000 στροφές είναι ψοφίμι
ήδη σε τεστ στις Σέρρες το Κ9 του έριξε 2 δευτερόλεπτα στο γύρο.
στην ευθεία βέβαια είναι διαολεμένα γρήγορο αφού πατάει (με ελάχιστη διαφορά) το busa.
το οδηγησε κανεις την παρασκευη???
να μας πει εντυπωσεις...
menelaos46
25/02/2010, 20:09
το συμπέρασμα είναι ότι μέχρι τις 10.000 στροφές είναι ψοφίμι ήδη σε τεστ στις Σέρρες το Κ9 του έριξε 2 δευτερόλεπτα στο γύρο. στην ευθεία βέβαια είναι διαολεμένα γρήγορο αφού πατάει (με ελάχιστη διαφορά) το busa.
Νομιζω οτι το συγκεκριμενο συγκριτικο δε λεει κατι.
Ειναι πολλοι παραγωντες που βοηθαν το gsxr να κανει καλυτερο χρονο...
Η πλακα ειναι οτι μονο στην Ελλαδα βγηκε στη πιστα πιο γρηγορο...:rolleyes:
Στην Γαλλια, Αγγλια και Γερμανια που εγινε το αντιστοιχο συγκριτικο το BMW ηταν πιο γρηγορο...Αλλα στο Ελλαδισταν με τους αμεροληπτους δημοσιογραφους...
Ελεος πια, οσοι πληρωνουν περισσοτερα στην διαφημιση, εχουν και το καλυτερο μηχανακι...:wave2:
chr1s_86
25/02/2010, 20:27
:eyepop: +20 hp ...!
αυτο ξαναπες το!!
ενα σιχαμα εχουν καταντισει τα περιοδικα μας!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από rsp
Η πλακα ειναι οτι μονο στην Ελλαδα βγηκε στη πιστα πιο γρηγορο...:rolleyes:
Στην Γαλλια, Αγγλια και Γερμανια που εγινε το αντιστοιχο συγκριτικο το BMW ηταν πιο γρηγορο...Αλλα στο Ελλαδισταν με τους αμεροληπτους δημοσιογραφους...
Ελεος πια, οσοι πληρωνουν περισσοτερα στην διαφημιση, εχουν και το καλυτερο μηχανακι...:wave2:
συγνώμη αλλά το περιοδικό ήταν ΤΙΓΚΑ στις διαφημίσεις BMW!
και το κείμενο ήτο σχεδόν εξ'ολοκλήρου αφιερωμένο στο RR!
άρα λίγο άκυρος μου φαίνεται ο συλλογισμός σου :wave2:
Κουκλε, δεν ειναι συλογισμος, ειναι μαθηματικα...
Τα ποσα που δινει η καθε εταιρια...
Αλλα το μονο που ουσιαστικα λεω ειναι, πριν βγαλετε οποιοδηποτε συμπερασμα, καντε μια βολτα το μηχανακι!!
:wave2:
velisaris
26/02/2010, 16:18
Βασικα 20 αλογα ειναι τεραστια διαφορα, η διαφορα στις μεσαιες ειναι λογικη θεωρω με τετοια αποδοση ψηλα . Τωρα αν ειναι καλυτερη μοτοσυκλετα συνολικα, ειναι τεραστια συζητηση που χωρις να εχεις οδηγησει και τις δζο μοτοσυκλετες που συγκρινεις ειναι απλα ΑΝΟΥΣΙΑ, αλλα 20 ιπποι στη ροδα ειναι η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ και αυτο ενοχλει πολλους που ασχολουνται απλα με τη μαχη της δυναμομετρησης...
adam_tsouk
26/02/2010, 16:19
δεν ξερω για τα υπολοιπα αλλα προσωπικα γνωριζω μαμα gsxr1000 με 185 τροχο. καπου εκει και ενα ΖΧ10 με τελικο
DrIoannis
26/02/2010, 16:34
Μαμά GSXR 185 τροχό δεν υπάρχει ότι και να κάνουμε.Αν ο ιδιοκτήτης το ισχυρίζεται τότε απλά ψεύδεται.Επίσης αν το είδε σε δυναμόμετρο θέλει καλιμπράρισμα και το BMW θα δείξει 200+ αλογάκια στην δυναμομέτρηση στο συγκεκριμένο.
menelaos46
26/02/2010, 17:38
δεν ξερω για τα υπολοιπα αλλα προσωπικα γνωριζω μαμα gsxr1000 με 185 τροχο. καπου εκει και ενα ΖΧ10 με τελικο
Τι το ποτιζεις ????
AKIS BUSA
26/02/2010, 17:42
το gsxr 1000 k9
κατα πλειοψηφια.....εχει βγαλει αυτα τα αποτελεσματα
190247
kerasaki
26/02/2010, 18:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
το gsxr 1000 k9
κατα πλειοψηφια.....εχει βγαλει αυτα τα αποτελεσματα
με μια εξατμιση μπαλωσε τρυπες?
velisaris
26/02/2010, 18:24
Και στο ιδιο δυναμομετρο (και οι δυο απο το σαιτ της ακραποβιτς) η BMW.
190254
devil's animal
26/02/2010, 18:33
κατα γενικη ομολογια λενε οτι ειναι δυνατοτερο απο τους παντες.
τωρα κατα ποσο μπορει να σπασει χρονομετρα στην πιστα, ειναι αλλο καπελο που παιζουν 1002 παραγοντες...
μην συγκρινετε την απολυτη ιπποδυναμη (και δη οταν βγαινει πολυ ψηλα), με την πιστα.
σήμερα πήγα εγώ(gsxr1000 K9) με τον fzr1000exup(S1000RR) Σούνιο και σας λέω με σιγουριά ότι το BMW είναι ότι γρηγορότερο κυκλοφορεί από το εργοστάσιο, όμως το συγκεκριμένο μηχανάκι που πήραμε για τέστ δεν είχε ηλεκτρονικά βοηθήματα και δεν έβαζε την δύναμη του σωστά κάτω, σπηνιάρει και με αρκετά χλμ στο κοντέρ.
Τα φρένα του είναι σωστές άγκυρες ενώ το ηχοσύστημα του άν και normal '' βαράει '' καλά
190283
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
κατα γενικη ομολογια λενε οτι ειναι δυνατοτερο απο τους παντες.
τωρα κατα ποσο μπορει να σπασει χρονομετρα στην πιστα, ειναι αλλο καπελο που παιζουν 1002 παραγοντες...
μην συγκρινετε την απολυτη ιπποδυναμη (και δη οταν βγαινει πολυ ψηλα), με την πιστα.
τό είχε συγκριτικό το moto με GSXR 1000 K9 και Hayabusa.
σε drag race του πίνει το αίμα και των 2 αλλά στην πίστα το GSXR παίρνει το αίμα του με το παραπάνω και χωρίς δυσκολία σύμφωνα με τα λεγόμενα τους
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
τό είχε συγκριτικό το moto με GSXR 1000 K9 και Hayabusa.
σε drag race του πίνει το αίμα και των 2 αλλά στην πίστα το GSXR παίρνει το αίμα του με το παραπάνω και χωρίς δυσκολία σύμφωνα με τα λεγόμενα τους
Η πίστα δεν είναι και λίγο στήσιμο της μοτοσυκλέτας για το πόσο καλά μπορεί να πάει ? Δλδ με μικροαλλαγές δεν μπορεί να πάει καλύτερα ? Μαμά όπως είναι.
Απ ότι φαίνεται πάντως είναι ένα πολύ δυνατό γιαπωνέζικο , σε πολύ καλή τιμή . Winner για τα δικά μου μάτια , όπως και το RSV4 Factory για το 2Κ10
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Η πίστα δεν είναι και λίγο στήσιμο της μοτοσυκλέτας για το πόσο καλά μπορεί να πάει ? Δλδ με μικροαλλαγές δεν μπορεί να πάει καλύτερα ? Μαμά όπως είναι.
Απ ότι φαίνεται πάντως είναι ένα πολύ δυνατό γιαπωνέζικο , σε πολύ καλή τιμή . Winner για τα δικά μου μάτια , όπως και το RSV4 Factory για το 2Κ10
στο περιοδικό έγραφε ότι το μηχανάκι '' καθάριζε '' πάνω από τις 7000rpm και το συγκριτικό ήταν στις Σέρρες, στο εξωτερικό που το έχουν δοκιμάσει με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα σε ποιο ''ανοικτή '' πίστα ήταν '' διαφορετικό '' σε σχέση με εδώ, δέν έχει σχέση δηλαδή με το setup του αλλά με την απόδοση του κινητήρα που μάλλον λατρεύει τα ανοιχτά κομμάτια.
Ο Κυριάκος(fzr1000exup) που δεν το λυπήθηκε κιόλας δεν μου είπε ότι το μηχανάκι δεν πάει χαμηλά απλά ψηλά ''δαιμονίζεται'', το setup του είναι σκληρό για δρόμο όπως και του GSXR
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
στο περιοδικό έγραφε ότι το μηχανάκι '' καθάριζε '' πάνω από τις 7000rpm και το συγκριτικό ήταν στις Σέρρες, στο εξωτερικό που το έχουν δοκιμάσει με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα σε ποιο ''ανοικτή '' πίστα ήταν '' διαφορετικό '' σε σχέση με εδώ, δέν έχει σχέση δηλαδή με το setup του αλλά με την απόδοση του κινητήρα που μάλλον λατρεύει τα ανοιχτά κομμάτια.
Ο Κυριάκος(fzr1000exup) που δεν το λυπήθηκε κιόλας δεν μου είπε ότι το μηχανάκι δεν πάει χαμηλά απλά ψηλά ''δαιμονίζεται'', το setup του είναι σκληρό για δρόμο όπως και του GSXR
Αυτό ξέρω κι εγώ αγαπάει πίστες που δουλεύει λίγο ψηλότερα . Οι Σέρρες είναι γενικά μια μικρή πίστα . Ίσως και υπερβολή για 10άρια .
AKIS BUSA
26/02/2010, 23:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Αυτό ξέρω κι εγώ αγαπάει πίστες που δουλεύει λίγο ψηλότερα . Οι Σέρρες είναι γενικά μια μικρή πίστα . Ίσως και υπερβολή για 10άρια .
μαλλον θα εχεις μπερδευτει!! με τα μεγαρα ισως!!
για δες λιγο αυτο!!!
Το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών βρίσκεται Νότιο-Δυτικά της πόλης των Σερρών ανάμεσα στο Αθλητικό Πάρκο Ομονοίας καλύπτοντας 1.000 στρέματα. Η πίστα κατασκευάστηκε το 1998. Έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές ασφαλείας μέχρι και Formula 3 επίπεδο. Είναι η μεγαλύτερη στα Βαλκάνια, με μήκος 3.186 μέτρα και πλάτος 12-15 μέτρα.
Το αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών αποτελεί τη μοναδική πίστα στη χώρα αλλά και στη Βαλκανική η οποία πληρεί απολύτως τις κατασκευαστικές προδιαγραφές της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσικλέτας (FIΜ), για διεξαγωγή αγώνων κατηγορίας μέχρι Formula 3.
και αν σκεφτεις οτι η laguna seca ειναι 3.610m με 15m πλατος
και γινεται το παγκοσμιο πρωταθλημα (moto gp) νομιζω η πιστα σερρων
ειναι μια χαρα για 1000ρια!!
Wikipedia ? Ο Μπούστας πόσο κάνει στις Σέρρες , κάτω από 1'30" , ε η πίστα είναι μάλλον μικρή . Ας είναι και η μεγαλύτερη των Βαλκανίων ... Για 600άρια είναι ιδανική .
Η Λαγκούνα Σέκα παραμένει στο πρόγραμμα για ιστορικούς λόγους και για τα Μέγαρα ούτε λόγος . Δεν είναι πίστα ούτε για καρτ . Απλά βολευόμαστε με ότι έχουμε ...
menelaos46
26/02/2010, 23:41
Σχετικα με παγκοσμιακες πιστες ειναι μικρη αλλα οχι και τοσο μικρη, υπαρχουν και αλλες που γινονται αγωνες sbk η sypersport μικροτερες σε πλατος τουλαχιστον.
AKIS BUSA
26/02/2010, 23:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Wikipedia ? Ο Μπούστας πόσο κάνει στις Σέρρες , κάτω από 1'30" , ε η πίστα είναι μάλλον μικρή . Ας είναι και η μεγαλύτερη των Βαλκανίων ... Για 600άρια είναι ιδανική .
wikipedia??..... οχι καμια σχεση!!!
ο Μπουστας ναι, κανει και κατω απο 1.20.00!!!
τι σημαινει αυτο οτι ειναι μικρη για 1000ρια??
θελεις να πεις πως μια πιστα κανει η οχι για 1000 απο τον χρονο??
Αγαπητε δεν θα συμφωνησω μαζι σου!!
Ναι ρε παιδιά δεν είπα κακή πίστα , μικρή είπα . Ιδανική για 600 άρια είναι . Στο βιντεάκι που είδα πριν λίγο από trackbike με τον Μπούστα κάνει 2 γύρους να περάσει ένα zx-6r σε οποιαδήποτε άλλη πίστα θα το πέρναγε από πάνω σε 2 στροφές μέσα .
AKIS BUSA
27/02/2010, 00:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Η Λαγκούνα Σέκα παραμένει στο πρόγραμμα για ιστορικούς λόγους και για τα Μέγαρα ούτε λόγος . Δεν είναι πίστα ούτε για καρτ . Απλά βολευόμαστε με ότι έχουμε ...
Τους λογους τους ξερουμε ολοι μας καλα!! δεν ειναι αυτο το θεμα!!
το θεμα ειναι αν κανουν οι σερρες η οχι για 1000ρια!!
βαση λοιπον δυαστασεων αγαπητε κανουν!!
αν σκεφτεις οτι οι περισσοτερες, για να μην πω ολες, οι πιστες παγκοσμιου (moto gp)
στο πλατος ειναι ολες 12-15m
στο μηκος οκ!! χανουμε λιγο,ως πολυ!! αλλα αυτο δεν την ακυρωνει για 1000ρια!!
τωρα ασφαλως και δεν κανει για επιπεδα moto gp
για τα επιπεδα ομως τα δικα μας ειναι super!!
devil's animal
27/02/2010, 00:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
σήμερα πήγα εγώ(gsxr1000 K9) με τον fzr1000exup(S1000RR) Σούνιο και σας λέω με σιγουριά ότι το BMW είναι ότι γρηγορότερο κυκλοφορεί από το εργοστάσιο, όμως το συγκεκριμένο μηχανάκι που πήραμε για τέστ δεν είχε ηλεκτρονικά βοηθήματα και δεν έβαζε την δύναμη του σωστά κάτω, σπηνιάρει και με αρκετά χλμ στο κοντέρ.
Τα φρένα του είναι σωστές άγκυρες ενώ το ηχοσύστημα του άν και normal '' βαράει '' καλά
τα ιδια λεμε Σταυρο..
:beer: :beer: :beer: :beer:
Multijohn
27/02/2010, 00:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
[B]Τους λογους τους ξερουμε ολοι μας καλα!! δεν ειναι αυτο το θεμα!!
το θεμα ειναι αν κανουν οι σερρες η οχι για 1000ρια!!
Εμ... το θέμα δεν είναι ούτε αυτό που γράφεις αλλά... το 1000rr.
For the record oμως προσωπική μου γνώμη είναι οτι η πίστα των Σερρών είναι ''κουτί'' για 750ρια τετρακύλινδρα, υπερκυβισμένα 600(πχ 675 και 636) ή για καμποσούτσικα δυκίλινδρα(749,848 κτλ). Σχετικά μικρή για 1000ρια αλλά αρκετά μεγάλη για απλά 600ρια και απόδειξη είναι οτι τα 600ρια γυρνάν μόλις 2-3 δεύτερα χειρότερα απο τα 1000ρια.
Επί του θέματος τώρα, η υψηλόστροφη απόκριση δύναμης ήταν ή ''κατάρα'' των R1 απο 2004 εώς 2008. ''Τι να τα κάνω εκεί πάνω(7500 στροφές) τα άλογα?!'' λέγαν οι ιδιοκτήτες τους και οι δημοσιογράφοι, με το highside να παραμονεύει!
Έπειτα... τα τρελά γκάζια ήταν η ''κατάρα'' των ZX απο 2003 εώς 2007!
Ολα αυτά σε επίπεδα πίστα μιλάω πάντα ε!
Με απλή λογική, ότι και να λένε τα περιοδικά( με χρόνους στις Σέρρες της τάξης του... 1:35 με 1000ρι ss αλλά ... τέλοςπαντων!) οδηγούμε προσωπικά στο συμπέρασμα οτι το S1000RR χωρίς τα ηλεκτρονικά του, απλά δεν οδηγείτε σε πίστα με στροφές.
Με τα ηλεκτρονικά, και ότι αυτό σημαίνει για το πορτοφόλι του υποψήφιου αγοραστή, θα ήθελα πολύ να το δώ σε μια μάχη με το 1198r(με ανάλογο traction control), και να δούμε... πόσο καλά μπήκαν οι Βαυαροί στο παιχνίδι. Το μόνο που κάναν ήταν μια πολιτική κοντά στον πολύ λαο(γιατί στα 15μιση χιλιάρικα ? είναι όντως πολύ καλή τιμή για νέο μοντέλο με τόση ''εξέλιξη'' που υποτίθεται οτι έχει).
Τέλος, δεν ξέρω αν αυτό που θα πώ είναι προς τιμήν ή προς... ντροπή των Ιαπώνων αλλά δεν δέχομαι με την καμμία οτι τόσα χρόνια δεν είχαν την τεχνογνωσία να βγάλουν ss τέτοιων επιπέδων ιπποδύναμης, ειδικά αναλογιζόμενος την παραδοχή του ίδιου του προέδρου της BMW οτι οι Ιάπωνες είναι μακράν πιο εμπειροι και εξελιγμένοι στην κατηγορία αυτή γενικώς! Απλά η BMW ήρθε κι έσπασε μια... άτυπη συμφωνία κυρίων σχετικα με την ιπποδύναμη και πλέον έχει να αποδείξει πολλά και περί της αξιπιστίας όλου αυτού του στάυλου!
Εάν τα καταφέρει, θα είναι μέγιστο πλήγμα στην Ιαπωνική μοτοβιομηχανία και φιλοσοφία και μπράβο της! τότε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θα ταράξει τα νερα...
devil's animal
27/02/2010, 01:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Multijohn
Τέλος, δεν ξέρω αν αυτό που θα πώ είναι προς τιμήν ή προς... ντροπή των Ιαπώνων αλλά δεν δέχομαι με την καμμία οτι τόσα χρόνια δεν είχαν την τεχνογνωσία να βγάλουν ss τέτοιων επιπέδων ιπποδύναμης, ειδικά αναλογιζόμενος την παραδοχή του ίδιου του προέδρου της BMW οτι οι Ιάπωνες είναι μακράν πιο εμπειροι και εξελιγμένοι στην κατηγορία αυτή γενικώς! Απλά η BMW ήρθε κι έσπασε μια... άτυπη συμφωνία κυρίων σχετικα με την ιπποδύναμη και πλέον έχει να αποδείξει πολλά και περί της αξιπιστίας όλου αυτού του στάυλου!
Εάν τα καταφέρει, θα είναι μέγιστο πλήγμα στην Ιαπωνική μοτοβιομηχανία και φιλοσοφία και μπράβο της! τότε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θα ταράξει τα νερα...
οπως εγραψες και πιο πανω, τα πολλα αλογα δεν σου κανουν και καλυτερο χρονο στην πιστα. και αυτο το ξερουν καλα οι Ιαπωνες. εσυ εχεις την εντυπωση οτι δεν μπορουσαν τοσα χρονια να βγαλουν 200 απο ενα χιλιαρι μοτερ?? ευκολα.....
αλλα προφανως δινουν περισσοτερο ρολο στην οδηγησιμοτητα...
οι Βαυαροι εβγαλαν το κτηνος του πολεμου και του κοτσαραν και στα εξτρα το traction control (αληθεια ποιος τρελος θα το παρει χωρις αυτο για να μπει πιστα???:confused: ) και σου λεει ...παρτο...(χτυπαω μεριδιο)
βεβαια τωρα ερχεται το θεμα κατα ποσο οδηγεις εσυ το μηχανακι ή το μηχανακι εσενα...οπως και με τους αγωνες...
γκαζι παντου και ασε τα μπλιμπλικια να καθοριζουν το ποσο, το που και το ποτε θα βγουν τα μουλαρια στον ταπητα...
και ναι οντως εσπασε μια "συμφωνια κυριων" η BMW με αυτη της την κινηση και μενει να δουμε πωλησεις και φυσικα τον αντιλογο σε κανα χρονο απο την Ιαπωνια. Αν θα ακολουθησουν τον χορο των αλογων ή θα μεινουν στην πεπατημενη για πιο οδηγησιμα συνολα που θα σηκωνουν κουπες...
:beer: :beer: :beer: :beer:
Για την μότο2 κατηγορία πάντως η HONDA έσπασε μερικούς για να βγάλει κοντά στα 150 και για να πετύχουν το αξιόπιστο των 3 αγώνων/κινητήρα λέγεται ότι τους κατεβάζουν στα 125 .Βγάζουν σίγουρα 200 τα 1000αρια αλλά πόσα θα συνεχίσουν να περπατάνε μετά τα πρώτα 10000χλμ είναι ένα θέμα .
Δες εδώ (http://blog.ebike.gr/?p=1732)
devil's animal
27/02/2010, 01:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Για την μότο2 κατηγορία πάντως η HONDA έσπασε μερικούς για να βγάλει κοντά στα 150 και για να πετύχουν το αξιόπιστο των 3 αγώνων/κινητήρα λέγεται ότι τους κατεβάζουν στα 125 .Βγάζουν σίγουρα 200 τα 1000αρια αλλά πόσα θα συνεχίσουν να περπατάνε μετά τα πρώτα 10000χλμ είναι ένα θέμα .
Δες εδώ (http://blog.ebike.gr/?p=1732)
μην μπερδευεσαι με τους αγωνες. αλλο καπελο.
εκει παιζουν με τα χιλιοστα του χιλιοστου σε βαρος, γι'αυτο και η αξιοπιστια παει υπερ πιστεως...
για τον δρομο παντως,θα μπορουσαν ανετα να φτιαξουν ενα ανθεκτικο μοτερ με καμια 200αρα κατω.
αλλωστε αυτο φαινεται και απο την μερια της βελτιωσης.
υπαρχουν μοτερ που ειναι πολλα και ειναι απολυτα καθημερινα και ασπαστα.
το θεμα ειναι κατα ποσο ειναι οδηγησιμα και "φιλικα" υπο κλιση....:winka:
Μπα νομίζω ότι θα πρέπει να μεγαλώσουν τον όγκο για να πάνε σε 200 τροχό χωρίς υπερτροφοδότιση και να τα δίνει αυτάσ σε αξιοποιήσιμες στροφές , κάτι που αυτόματα τα κάνει μη ελκυστικά για το πλαίσιο ενός χιλιαριού . Οι αγώνες είναι όντως άλλο θέμα αλλά στο έγραψα σαν παράδειγμα γιατί θυσιάζεις την δύναμη προκειμένου να έχεις κάτι που θα πηγαίνει έστω για 3 αγώνες . Και για πολιτικό μηχάνημα δεν μιλάμε για 3 αγώνες αλλά θα θες να τσουρλάει για πολλά πολλά χιλιόμετρα . Τώρα αν αυτός ο κινητήρας φτάσει να κοστίζει στον κατασκευαστή ένα κάρο λεφτά ,τότε αντίο αγοραστικό κοινό , θα μείνουν εκεί που είναι δλδ στους αγώνες όπου τα SBK βγάζουν 220 και τα gp ~250 .
mikros boudas
27/02/2010, 02:57
http://www.youtube.com/watch?v=dRoHf7mf_AM&feature=sub
velisaris
27/02/2010, 10:38
Εγω παντως αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι βγαζουμε το νεο 1000αρι λογω μιας αμφιλεγομενης οδηγησιμοτητας χειροτερο.
Ειδικα τα δεδομενα στην Ελλαδα ειναι αυτα>
Χιλιαρια> 80 % των οδηγων δεν τα πανε , για διαφορους λογους> ειναι κουλοι, οι δρομοι ειναι χαλια, οι πιστες ειναι λιγες εως ανυπαρκτες. Ολοι θελουν απλα μια δοση φοβου και αδρεναλινης απο αυτα τα κτηνη.
Ζουμε στην Ελλαδα του πουλ μουρ, μια ζωη ολα τα χιλιαρια πουλουσαν οταν ηταν τα , κατα τα περιοδικα, πιο δυνατα. Δες GSXR : ειδικα απο 2005 και μετα που ολοι λεγανε οτι ηταν τα πιο ωμα σε δυναμη πουλησανε σαν ΧΤ.
Οποτε βγαινει η ΒΜW και μας πουλαει ενα χιλιαρι με εικοσι αλογα παραπανω απο ΟΛΑ τα αλλα. Και αρχιζουν τα σχολια, ναι αλλα στην πιστα ειναι αργοτερο και αλλα τετοια....Ποια πιστα? Εγω δεν βλεπω την πλειοψηφια των χιλιαριων με πειραγμενες αναρτησεις και στησιμο πιστας απο τους αναβατες τους. Ολα με γιοσιμουρια και ακραποβιτς συναγερμους αμαξιων ξεκινανε. Ολοι ασχολουνται απλα με το ποσο φαινομενικα γρηγορο φαινεται το εργαλειο , οσον αφορα την ιπποδυναμη, λιγοι εχουν κατσει να φερουν το εργαλειο στα μετρα τους. Οι περισσοτεροι ουταν καν τις αναρτησεις δεν εχουν φερει στα μετρα τους. Ουτε καν ξερουν ποια βιδα ειναι τι.
Οποτε για αυτη την νοοτροπια αγορας και πουλ μουρ ειναι το νεο 1000αρι οχι απλα καλυτερο....ΑΙΩΝΕΣ μπροστα. Σκεπσου Φιλε, με ενα ακραποβιτς σετακι θα εισαι η μονη μουρη με 200 αλογα λεμεεεεεεεεε, πραγματικαααααα, ασε που ειναι ΒΜW το εργαλειο και μετραει και στα γκομενακια καλυτερα.
Ευχομαι πραγματικα να πουλησει σαν τρελλο το νεο 1000αρι μπας και ξυπνησει λιγο το τζαπαν και βγαλει κατι καινουριο και επναστατικο οπως καποτε το 98αρι Ρ1 γιατι μεχρι στιγμης ολοι τις ιδιες πανω κατω μηχανες μας πουλανε με καλυτερα περιφερειακα και μαρκετινγκ.
Για να αποφυγω παρεξηγησεις , δεν ειμαι κανας χερας δεν οδηγαω πια απο τοτε που παππους με κανονισε εμενα και το 2004 Ρ1 μου (αφου περασε ενα στοπ αερα πατερα), το οποιο ηταν τελειως πανω απο τις δυνατοτητες μου και απλα γουσταρα τις σουζες ισχυος. Με το προηγουμενο Ρ6 μου πολυ πιο γρηγορα πηγαινα.
devil's animal
27/02/2010, 10:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από velisaris
Εγω παντως αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι βγαζουμε το νεο 1000αρι λογω μιας αμφιλεγομενης οδηγησιμοτητας χειροτερο.
Ειδικα τα δεδομενα στην Ελλαδα ειναι αυτα>
Χιλιαρια> 80 % των οδηγων δεν τα πανε , για διαφορους λογους> ειναι κουλοι, οι δρομοι ειναι χαλια, οι πιστες ειναι λιγες εως ανυπαρκτες. Ολοι θελουν απλα μια δοση φοβου και αδρεναλινης απο αυτα τα κτηνη.
Ζουμε στην Ελλαδα του πουλ μουρ, μια ζωη ολα τα χιλιαρια πουλουσαν οταν ηταν τα , κατα τα περιοδικα, πιο δυνατα. Δες GSXR : ειδικα απο 2005 και μετα που ολοι λεγανε οτι ηταν τα πιο ωμα σε δυναμη πουλησανε σαν ΧΤ.
Οποτε βγαινει η ΒΜW και μας πουλαει ενα χιλιαρι με εικοσι αλογα παραπανω απο ΟΛΑ τα αλλα. Και αρχιζουν τα σχολια, ναι αλλα στην πιστα ειναι αργοτερο και αλλα τετοια....Ποια πιστα? Εγω δεν βλεπω την πλειοψηφια των χιλιαριων με πειραγμενες αναρτησεις και στησιμο πιστας απο τους αναβατες τους. Ολα με γιοσιμουρια και ακραποβιτς συναγερμους αμαξιων ξεκινανε. Ολοι ασχολουνται απλα με το ποσο φαινομενικα γρηγορο φαινεται το εργαλειο , οσον αφορα την ιπποδυναμη, λιγοι εχουν κατσει να φερουν το εργαλειο στα μετρα τους. Οι περισσοτεροι ουταν καν τις αναρτησεις δεν εχουν φερει στα μετρα τους. Ουτε καν ξερουν ποια βιδα ειναι τι.
Οποτε για αυτη την νοοτροπια αγορας και πουλ μουρ ειναι το νεο 1000αρι οχι απλα καλυτερο....ΑΙΩΝΕΣ μπροστα. Σκεπσου Φιλε, με ενα ακραποβιτς σετακι θα εισαι η μονη μουρη με 200 αλογα λεμεεεεεεεεε, πραγματικαααααα, ασε που ειναι ΒΜW το εργαλειο και μετραει και στα γκομενακια καλυτερα.
ρε φιλε πραγματικα πιστευεις οτι νοιαζει την BMW ποσα 1000RR θα πουλησουν στην Ελλαδα??
ή μηπως πιστευεις οτι το R&D τμημα τους πηρε σαν δειγμα τους ελληνες καφετεριακηδες που θελουν να πουλανε μουρη στο μπουρναζι με εναν σταυλο διπλα στο τραπεζακι τους??
ισχυουν αυτα που λες για εδω στην Ελλαδα αλλα ειπαμε να κανουμε εποικοδομιτικη συζητηση λεγοντας για την πιστα. γιατι για εκει προοριζεται το BMW οπως και το GSXR και το R1 και το ZX10 και το CBR.
οταν λοιπον βγαινει ενας τυρρανοσαυρος με 190 αλογατα, προφανως οι περισοτεροι φοβουνται τα high. και οχι, το 0,5% των οδηγων που μπορουν να το πανε δεν ειναι αντιπροσωπευτικο του αγοραστικου κοινου.
:ninja:
Αρχικά δημιουργήθηκε από velisaris
Οποτε βγαινει η ΒΜW και μας πουλαει ενα χιλιαρι με εικοσι αλογα παραπανω απο ΟΛΑ τα αλλα. Και αρχιζουν τα σχολια, ναι αλλα στην πιστα ειναι αργοτερο και αλλα τετοια....Ποια πιστα? Εγω δεν βλεπω την πλειοψηφια των χιλιαριων με πειραγμενες αναρτησεις και στησιμο πιστας απο τους αναβατες τους. Ολα με γιοσιμουρια και ακραποβιτς συναγερμους αμαξιων ξεκινανε. Ολοι ασχολουνται απλα με το ποσο φαινομενικα γρηγορο φαινεται το εργαλειο , οσον αφορα την ιπποδυναμη, λιγοι εχουν κατσει να φερουν το εργαλειο στα μετρα τους. Οι περισσοτεροι ουταν καν τις αναρτησεις δεν εχουν φερει στα μετρα τους. Ουτε καν ξερουν ποια βιδα ειναι τι.
Οποτε για αυτη την νοοτροπια αγορας και πουλ μουρ ειναι το νεο 1000αρι οχι απλα καλυτερο....ΑΙΩΝΕΣ μπροστα. Σκεπσου Φιλε, με ενα ακραποβιτς σετακι θα εισαι η μονη μουρη με 200 αλογα λεμεεεεεεεεε, πραγματικαααααα, ασε που ειναι ΒΜW το εργαλειο και μετραει και στα γκομενακια καλυτερα.
Ευχομαι πραγματικα να πουλησει σαν τρελλο το νεο 1000αρι μπας και ξυπνησει λιγο το τζαπαν και βγαλει κατι καινουριο και επναστατικο οπως καποτε το 98αρι Ρ1 γιατι μεχρι στιγμης ολοι τις ιδιες πανω κατω μηχανες μας πουλανε με καλυτερα περιφερειακα και μαρκετινγκ.
Για να αποφυγω παρεξηγησεις , δεν ειμαι κανας χερας δεν οδηγαω πια απο τοτε που παππους με κανονισε εμενα και το 2004 Ρ1 μου (αφου περασε ενα στοπ αερα πατερα), το οποιο ηταν τελειως πανω απο τις δυνατοτητες μου και απλα γουσταρα τις σουζες ισχυος. Με το προηγουμενο Ρ6 μου πολυ πιο γρηγορα πηγαινα.
+1 Ακριβώς έτσι είναι. Οι Γερμανοί κερδίσανε τους Ιάπωνες μέσα στην έδρα τους,και σε δύναμη και σε ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια και παντού... Τώρα αν όλοι αυτοί που έχουν Γιαπωνέζικα (μαζί μ'αυτούς και εγώ) αδυνατούν να το χωνέψουν ,μεγειά τους με χαρά τους...
Το BMW έδειξε το δρόμο,την απάντηση να δούμε... Εγώ πάντως το GSX-R μου θα το αλλάξω μόνο με κανα GSV-R...
velisaris
27/02/2010, 11:08
Και εσυ θεωρεις εποικοδομητικο να συζηταμε για πιστα μεταξυ μηχανων που προφανως δεν ειμαστε ιδιοκτητες και οι δυο? δηλαδη μπορεις εσυ με εμπειριες αλλων γραμμενες σε ενα φορουμ να καταλαβεις ποια μηχανη ειναι καλυτερη για σενα στην πιστα??? Επειδη ενας ,υποκειμενικος, δημοσιογραφος εκανε 2 δευτερολπετα λιγοτερα με ενα σουζουκι? Σε καθε ενα ταιριαζει αλλη μοτοσικλετα και με αλλες ρυθμισεις για να παει γρηγοροτερα στην πιστα . Πηγαινε κανε εκατο γυρους με σουζουκι κανε και εκατο με το γερμανικο και μετα βγαλε καλυτερους χρονους και δες με ποιο εισαι ΕΣΥ πιο γρηγορος στη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΙΣΤΑ , την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ. Αλλα και παλι αν ερθεις και πεις αυτο ειναι πιο γρηγορο καταλαβες τι θα απαντησω...:)
ρε παιδια, 1ον για κατι που διαβασα πιο πανω, οτι οι ιαπωνες αν ηθελαν θα εβγαζαν τοσα χρονια 200 αλογα...μη λεμε οτι θελουμε δεν ειναι στραγαλια τα αλογα...και σιγουρα σε μοτο δρομου βγαινουν με το τσιγκελι και πολυ δυσκολα...
παμε στο αλλο τωρα, το θεμα της πιστας...οντως ειναι λιγο ακυρο, απλα κατι πρεπει να γραψουν και τα περιοδικα...
τα χιλιαρια δεν ειναι μια κατηγορια που προοριζεται για πιστες...ξεχαστε το...ειναι για το πουλ μουρ, και για την προσωπικη ικανοποιηση του αναβατη να καβαλαει μια ρουκετα εδαφους εδαφους...
αυτοι που αγοραζουν τα 1000ρια για πιστες, ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ(και οσοι τα βαζουν στις πιστες σιγουρα δεν εχουν καινουρια)
προοριζονται μονο για γρηγορες βολτες σε επαρχιακους ανοιχτους δρομους, αυτη ειναι η χρηση τους, στο εξωτερικο, τις μερες που εχει λιακαδες...
Και κατι τελευταιο...απο ποτε αρχισαν οι ιαπωνες να ενδιαφερονται για τα στριψιματα?την συμπεριφορα υπο κληση?την οριακη οδηγηση?αν ηταν ετσι το gsxr δε θα πουλαγε καθολου, γιατι τα Ρ1 σε αυτο το θεμα ειναι κλασεις ανωτερα...οι ιαπωνες, εδω και 30 χρονια, ενα πραγμα πουλανε...
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ
ηταν κατι που δε τους χτυπαγε κανεις...και παντα για αυτο καφιοντουσαν...
και τωρα σκαει το BMW, τους ριχνει 20ατια στην κεφαλα και αρχιζουν περι οδηγησημοτητας και συμπεριφορας σε πιστες?:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
και σα να μην εφτανε αυτο, η μπεμβε βαζει και ενα καρο μπιχλιμπιδια επανω για να εχει να κοκορευεται ο ιδιοκτητης, και ολα αυτα σε μια σουπερ τιμη(πιο κατω απο το ρ1 πχ)
καλα θα κανουν να κανουν τουμπεκι, και να μαζευουν πισω να δουν τι θα κανουν...αυτες ειναι παιδιαριστικες συμπεριφορες...το εχω γραψει εδω και πολυ καιρο...η BMW κερδισε τους ιαπωνες στο ιδιο τους το παιχνιδι...
και για την ιστορια, μη νομιζεται πως η BMW δεν εχει εμπειρια σε μεγαλες ιπποδυναμεις και πολυκιλυνδορυς κινητηρες...τοσα χρονια στην Φ1 καταφερε να αποκτησει πολυ μεγαλη τεχνογνωσια
θα πεσει παντως πολυ γελιο, αμα βγαλουν κανα Κ1400 με καμια 220 πραγματικα ...θα το φυσανε και δε θα κρυωνει
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
devil's animal
27/02/2010, 11:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από velisaris
Και εσυ θεωρεις εποικοδομητικο να συζηταμε για πιστα μεταξυ μηχανων που προφανως δεν ειμαστε ιδιοκτητες και οι δυο? δηλαδη μπορεις εσυ με εμπειριες αλλων γραμμενες σε ενα φορουμ να καταλαβεις ποια μηχανη ειναι καλυτερη για σενα στην πιστα??? Επειδη ενας ,υποκειμενικος, δημοσιογραφος εκανε 2 δευτερολπετα λιγοτερα με ενα σουζουκι? Σε καθε ενα ταιριαζει αλλη μοτοσικλετα και με αλλες ρυθμισεις για να παει γρηγοροτερα στην πιστα . Πηγαινε κανε εκατο γυρους με σουζουκι κανε και εκατο με το γερμανικο και μετα βγαλε καλυτερους χρονους και δες με ποιο εισαι ΕΣΥ πιο γρηγορος στη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΙΣΤΑ , την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ. Αλλα και παλι αν ερθεις και πεις αυτο ειναι πιο γρηγορο καταλαβες τι θα απαντησω...:)
βρε δεν συζηταμε ουτε για μενα, ουτε για σενα. αμπελοφιλοσοφιες λεμε...
προφανως και για τον καθε εναν απο εμας, καποιο μπορει αν του ταιριαζει καλυτερα και να κανει καλυτερους χρονους αλλα και παλι υποκειμενικο ειναι ολο αυτο.παιζουν απειροι παραγοντες σε μια πιστα (αναρτησεις,λαστιχα,καιρος,ψυχολογια...κλπ.κλπ..)
τεσπα...
κουβεντα να γινεται...
:wave2:
velisaris
27/02/2010, 11:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
βρε δεν συζηταμε ουτε για μενα, ουτε για σενα. αμπελοφιλοσοφιες λεμε...
προφανως και για τον καθε εναν απο εμας, καποιο μπορει αν του ταιριαζει καλυτερα και να κανει καλυτερους χρονους αλλα και παλι υποκειμενικο ειναι ολο αυτο.παιζουν απειροι παραγοντες σε μια πιστα (αναρτησεις,λαστιχα,καιρος,ψυχολογια...κλπ.κλπ..)
τεσπα...
κουβεντα να γινεται...
:wave2:
συμφωνω 100%. :beer:
kerasaki
27/02/2010, 12:08
Ρε παιδια η honda απο το 1960?(οτε που ξερω) εβγαζε πεντακυλινδρους κινητηρες 125cc
με τα rc 161 και τα λοιπα(δεν θυμαμαι μοντελα με συγχωρειτε) θα δυσκολευοταν να βγαλει 200 αλογα απο χιλιαρι με αντοχη για δρομο?
το οτι δεν βγαζει δε σημαινει οτι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ αλλα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ετοιμοι οι οδηγοι για κατι τετοιο ακομα, ισως με τα ηλεκτρονικα που αρχιζουν να βαζουν σιγα σιγα να ανεβουν κοι οι ιπποδυναμεις
kerasaki
27/02/2010, 12:09
Ειναι ολα θεμα marketing πουλανε οτι θελει το πληθος
κατ' εμε ειναι ολα θεμα μαρκετινγκ. (εδω μας πεισανε πως το cbr ειναι ομορφο...)
Σκεφτειτε και την αλλη πλευρα,
εισαι κατασκευαστης Ιαπωνας και εχει και αλλου 2 να κοντραριζεσαι.
Και οι 3 εχους ριξει φραγκα για ερευνα και εξελιξη κτλ κτλ
τι σε συμφερει?
α. βγαλεις μπαμ με την μια 200 αλογατα τροχο και να κανεις τρελες πολησεις (λεμε τωρα)
ή
β.Να κοντραρεσε χρονο με τον χρονο με τον ανταγωνισμο???
Φετος εγω 2 αλογα παραπανω και σαρρωνω τις πωλησεις, του χρονο το φιλαρακι μου ο αλλος ιαπωνας κατασκευαστης βγαζει μισο αλογο παραπανω αλλα καλυτερα φρενα και με περναει κατι τις παραπανω στις πωλησεις,
τον αλλο χρονο βαζω τα 5 αλογαπαραπανω και φρενα πιο καλα και τα λοιπα.
οποτε για να μην πολυγω και βαριεστε
καθε χρονο βαζω μια μικρη μονο ποσοτητα της γνωσης που εχω ικανη όμως να βαλει φωτιες στην κατηγορια
και ετσι και οι 3 ημαστε σε ενα καλο επιπεδο με μικρο διαφορες, σαρωνουμε στις πωλησεις και εμεις οι αγοραστε παραμυθιαζομαστε και οι κατασκευαστες βγαζουν τα φραγκα που θελουν.
το θεμα δεν ειναι να ξοδεψεις ολη την φαια ουσια σου και να κανεις το μπαμ σε μια χρονια, αλλα κουτσου κουτσου καθε χρονια να αυξανεις τις πωλησεις σου...
devil's animal
27/02/2010, 12:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
κατ' εμε ειναι ολα θεμα μαρκετινγκ. (εδω μας πεισανε πως το cbr ειναι ομορφο...)
Σκεφτειτε και την αλλη πλευρα,
εισαι κατασκευαστης Ιαπωνας και εχει και αλλου 2 να κοντραριζεσαι.
Και οι 3 εχους ριξει φραγκα για ερευνα και εξελιξη κτλ κτλ
τι σε συμφερει?
α. βγαλεις μπαμ με την μια 200 αλογατα τροχο και να κανεις τρελες πολησεις (λεμε τωρα)
ή
β.Να κοντραρεσε χρονο με τον χρονο με τον ανταγωνισμο???
Φετος εγω 2 αλογα παραπανω και σαρρωνω τις πωλησεις, του χρονο το φιλαρακι μου ο αλλος ιαπωνας κατασκευαστης βγαζει μισο αλογο παραπανω αλλα καλυτερα φρενα και με περναει κατι τις παραπανω στις πωλησεις,
τον αλλο χρονο βαζω τα 5 αλογαπαραπανω και φρενα πιο καλα και τα λοιπα.
οποτε για να μην πολυγω και βαριεστε
καθε χρονο βαζω μια μικρη μονο ποσοτητα της γνωσης που εχω ικανη όμως να βαλει φωτιες στην κατηγορια
και ετσι και οι 3 ημαστε σε ενα καλο επιπεδο με μικρο διαφορες, σαρωνουμε στις πωλησεις και εμεις οι αγοραστε παραμυθιαζομαστε και οι κατασκευαστες βγαζουν τα φραγκα που θελουν.
το θεμα δεν ειναι να ξοδεψεις ολη την φαια ουσια σου και να κανεις το μπαμ σε μια χρονια, αλλα κουτσου κουτσου καθε χρονια να αυξανεις τις πωλησεις σου...
μπορει να ισχυει αυτο Γιωργο αλλα τωρα "there's a new sheriff in town"...:D
εγω νομιζω παντως οτι αν καποιος το παρει με τα ψιψινια και το κοκοκοψαρα, θα σπερνει και στην πιστα. οπως με τα φρενα του CBR to C-ABS...:rolleyes:
AKIS BUSA
27/02/2010, 12:47
Εμ... το θέμα δεν είναι ούτε αυτό που γράφεις αλλά... το 1000rr.
Αγαπητε φιλε multijohn σε ενα θεμα παντα ανοιγονται και καποιες παρενθεσεις!!
οποτε με μια επεξηγηση!! δεν ακυρωνεται το θεμα!!
τωρα οσο για το bmw s1000rr η γνωμη η δικια μου χωρις να διαφωνω με οτι εχετε
γραψει ολοι παραπανω ειναι οτι
οι Γερμανοι ναι μεν εφτιαξαν ενα πολυ καλο μηχανακι SS στα 1000cc
υπαρχουν ομως καποιες βασικες λεπτομερειες που τους κανει να ειναι οχι οσο μπροστα
θελουν να λενε οτι ειναι απο τους ιαπωνες!!
και βεβαια μιλαω για την συγκριση bmw με τα ιαπωνεζικα και οχι τα ιταλικα η αγγλικα
μεχρι και περυσι οι bmw υποστηριζε οτι ο boxer κινητηρας ειναι ο καλυτερος!!
υποστηριζε το συστημα αναρτησεων paralever-telelever
το πλαισιο για πολυ καιρο ηταν χωροδικτυωμα!!
ειχε τεραστια αποχη απο τους αγωνες (παγκοσμιου) παρα πολλα χρονια
αρα δεν εχει τις πληροφοριες των ιαπωνων πανω στα μοντελα SS
διοτι γι"αυτην τη κατηγορια μιλαμε!!
και ποσα αλλα που μαλλον τα ξερετε και ειναι κουραστικο να τα γραφω!! (πχ.lap timer κλπ.)
και τωρα ερχεται με τετρακυλινδρο 16βαλβιδο σε σειρα!!
με usd αναρτηση μπροστα, και οχι paralever πισω!!
ερχεται με σχεδιασμο κσι φιλοσοφια των ιαπωνων στην κατηγορια των ss
και γενικοτερα οτι οι ιαπωνες απο το 1961 μεχρι σημερα εχουν βγαλει ως τεχνολογια
στις μοτοσυκλετες ss, τα βαζουν ολα μαζι οι γερμανοι σε μια μηχανη!!
μην ξεχναμε βεβαια οτι η τιμη της bmw s1000rr ξεκιναει απο τα 15.950€!!
και με ολο τον εξοπλισμο (για να ειναι super) πρεπει να φτανει στα 20.000€!!
ισως και παραπανω!!
τωρα σαν αξιοπιστια και ικανοτητες, για την κατηγορια αυτη απλα θα δειξει
ο χρονος!!!
σαφως και το θεμα τι θα διαλεξει ο καθε ενας και τι του αρεσει ειναι καθαρα υποκειμενικο!!
αλλα οταν μετα απο πολλα χρονια καταργεις ως εταιρεια (bmw) ολη σου την φιλοσοφια!!
και κατασκευαζεις μοτοσυκλετα ss οπως οι ανταγωνιστες σου (japan)
τοτε δεν εισαι καλυτερος,απλα παρεδεχεσαι οτι αυτοι, κατι ξερανε απο εσενα (bmw) παραπανω!!
Shaolin Monk
27/02/2010, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
Εμ... το θέμα δεν είναι ούτε αυτό που γράφεις αλλά... το 1000rr.
τωρα σαν αξιοπιστια και ικανοτητες, για την κατηγορια αυτη απλα θα δειξει
ο χρονος!!!
σαφως και το θεμα τι θα διαλεξει ο καθε ενας και τι του αρεσει ειναι καθαρα υποκειμενικο!!
αλλα οταν μετα απο πολλα χρονια καταργεις ως εταιρεια (bmw) ολη σου την φιλοσοφια!!
και κατασκευαζεις μοτοσυκλετα ss οπως οι ανταγωνιστες σου (japan)
τοτε δεν εισαι καλυτερος,απλα παρεδεχεσαι οτι αυτοι, κατι ξερανε απο εσενα (bmw) παραπανω!!
+1000:wave2:
stefanos
27/02/2010, 13:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
σαφως και το θεμα τι θα διαλεξει ο καθε ενας και τι του αρεσει ειναι καθαρα υποκειμενικο!!
αλλα οταν μετα απο πολλα χρονια καταργεις ως εταιρεια (bmw) ολη σου την φιλοσοφια!!
και κατασκευαζεις μοτοσυκλετα ss οπως οι ανταγωνιστες σου (japan)
τοτε δεν εισαι καλυτερος,απλα παρεδεχεσαι οτι αυτοι, κατι ξερανε απο εσενα (bmw) παραπανω!!
Η μπορεί να έχεις πάθει κάποιος στην BMW νευρική παράκρουση και να έχει χάσει τα αυγά και τα πασχάλια στην συγκεκριμένη περίπτωση .
AKIS BUSA
27/02/2010, 13:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Η μπορεί να έχεις πάθει και νευρική παράκρουση και να έχεις χάσει τα αυγά και τα πασχάλια στην συγκεκριμένη περίπτωση της BMW.
το οτι καποιος εχει διαφορετικη αποψη απο καποιον αλλον (απο την δικη σου τωρα)
δεν σημαινει και ολα αυτα που λες οτι εχασε!!
και για την ιστορια οταν οι ιαπωνες (honda) εβαζαν το 1974 δισκοφρενο μπροστα!!
στο cb 750cc η bmw που ητανε??
3 χρονια μετα!!.....αγαπητε stefanos ακολουθησε η bmw παλι τους ιαπωνες!!
αλλα μην το συνεχισουμε διοτι θα ειμαστε εκτος θεματος!!
george72
27/02/2010, 14:04
η bmw ηταν εδω...
BMW WR-750 του 1929!
ετος κατασκευης 1929
κινητηρας επιπεδος δικυλινδρος με υπερσυμπιεστη
χωρητικοτητα 735 κ.εκ
ιπποδυναμη 45 ιπποι στις 6.000 σαλ
βαρος 152 κιλα
τελικη ταχυτητα 216 χλμ/ωρα
και για του λογου το αληθες..
η κοντρουλα με μοτοσυκλετα του 1948!
http://www.youtube.com/watch?v=bQizQFp1TBc&feature=player_embedded
:bigcry:
190323
Akh ta εχεις μπερδεψει τα πραγματα...
ο BMW δεν εινα καθολου τυχαια εταιρια...
οταν η BMW εκανε ρεκορ ταχυτητας κα πλησιαζε τα 300χαω, η χοντα ηταν ανυπαρκτη...
το ιδιο και οταν η BMW δοκιμαζε τα USD, που ολοι εχουν λυσαξει σημερα να βαλουν...
μη γραφουμε λοιπον οτι θελουμε...λιγο διαβασμα δε βλαπτει...ριξει μια ματια στην ιστορια της BMW και θα εκπλαγεις...μη κρινεις απο αυτα που βλεπεις τωρα στις βιτρινες
AKIS BUSA
27/02/2010, 14:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
Akh ta εχεις μπερδεψει τα πραγματα...
ο BMW δεν εινα καθολου τυχαια εταιρια...
οταν η BMW εκανε ρεκορ ταχυτητας κα πλησιαζε τα 300χαω, η χοντα ηταν ανυπαρκτη...
το ιδιο και οταν η BMW δοκιμαζε τα USD, που ολοι εχουν λυσαξει σημερα να βαλουν...
μη γραφουμε λοιπον οτι θελουμε...λιγο διαβασμα δε βλαπτει...ριξει μια ματια στην ιστορια της BMW και θα εκπλαγεις...μη κρινεις απο αυτα που βλεπεις τωρα στις βιτρινες
Αγαπητε φιλε p@nos, δεν διαφωνω για την εταιρiα bmw!!
ουτε ειπα οτι δεν εχει την ιστορια της και τα επιτευγματα της!!!
αυτο που ειπα,ειναι οτι ακολουθει (εμμεσως) τους ιαπωνες!!
οι οποιοι ασφαλως και οταν οι ευρωπαιοι (γερμανοι) ειχαν μοτοσυκλετες!!
εκεινοι δεν "ξερανε" τι ειναι αυτο!!!
αυτο που λεω ειναι οτι τωρα (απο το 1961 εως σημερα) οι ιαπωνες εχουν φυγει πολυ πιο μπροστα
απο τους γερμανους!! με πολλα περισσοτερα πειραματα!! και καινοτομιες!!
στο χωρο της μοτοσυκλετας!! (βλεπε οβαλ πιστονια της honda κλπ)
απο τους γερμανους!!
την ξερω αρκετα καλα!! την ιστορια της καθε εταιριας!!
και της μοτοσυκλετας γενικοτερα!!
αυτο που εχει σημασια ομως στις συζητησεις,ειναι πως οταν καποιος δεν συμφωνει με καποιον αλλον,δεν ειναι και το σωστοτερο να "επιτιθεται" με διαφορα "κοσμητικα" επιθετα!!
απλα και μονο για να περασει το δικο του!!
ολοι απο ολους μας μαθαινουμε!!!
stefanos
27/02/2010, 14:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
το οτι καποιος εχει διαφορετικη αποψη απο καποιον αλλον (απο την δικη σου τωρα)
δεν σημαινει και ολα αυτα που λες οτι εχασε!!
και για την ιστορια οταν οι ιαπωνες (honda) εβαζαν το 1974 δισκοφρενο μπροστα!!
στο cb 750cc η bmw που ητανε??
3 χρονια μετα!!.....αγαπητε stefanos ακολουθησε η bmw παλι τους ιαπωνες!!
αλλα μην το συνεχισουμε διοτι θα ειμαστε εκτος θεματος!!
Βρέθηκα να υπερασπίζομαι την bmw?:p
Παρεξήγηση φίλε μου που διορθώθηκε.
Ακη ελπιζω να μην εννοεις εμενα οτι σε προσεβαλα...
και κατι ακομα, πανος, οχι πονος :bawl: :rotflmao:
Η BMW δεν εχει καποια συγκεκριμενη γραμμη, απλα ειχε πεσει σε λιθαργο τα τελευταια χρονια, που ξυπνησε με το 1200GS, κανοντας επιθεση σε ολα τα μετωπα...μεχρι και SM εβγαλε και εντουρο...
Το ενδιαφερον της για τις πιστες και την επιστροφη της σε αυτες, το εχει δηλωσει εδω και πολλα χρονια...
αυτο που θελει να κανει τωρα, ειναι να παρει μεριδιο στην αγορα...δε θελει κατι αλλο...καλος ο χαρακτηρας, αλλα πρεπει καπως να επιβιωσουν οι εταιριες...
το μποξερ, τον κραταει γιατι πρεπει...ειανι ιστορικοι οι λογοι, και δεν προκειτε να τον καταργησει...πολλες εταιριες το κανουν αυτο(απλα δε το κανει καμια ιαπωνικη)
και μαλιστα οι προσπαθειες της ειναι πολυ αξιολογες...και οπως εχω ξαναπει, εφαγε τους ιαπωνες στο ιδιο τους το παιχνιδι...στα 1000, την κατηγορια του τρομου, εβγαλε κατι που οποιοσδηποτε με 1000αρι τζαπαν στα φαναρια θα σφυριζει αδιαφορα...
junkier6
27/02/2010, 14:32
εγω παντως νομιζω πως ο μονος κερδισμενος απ ολη την υποθεση ειμαστε ολοι εμεις καθως οι ιαπωνες θα αναγκαστουν να εκσυγχρονισουν τις μοτοσυκλετες τους τοσο στα ηλεκτρονικα τους συστηματα οσο κ στα μοτερ τους...
απορω παντως γιατι τοσος φανατισμος με ιαπωνια, ιταλια,γερμανια κλπ...
και εγω ιαπωνεζικο εχω αλλα αμα βγει κατι καλο απο αλλη χωρα το επικροτω κ περιμενω απ την εταιρια μου να βγαλει κατι αντιστοιχο αν οχι καλυτερο...
αλλιως αλλαζω εταιρια κ αγοραζω απ αυτη που μου δινει τα περισσοτερα στα λεφτα που θελω να διαθεσω...
και ναι αν αγοραζα 1000αρι θα το σκεφτομουν πολυ για τη μπεμπα...
οσοι αμφισβητουν το αν εχει τοση δυναμη η οχι λιγο υπομονη να κυκλοφορησει στην αγορα κ θα μας λυθουν οι αποριες κ στην πιστα κ στα φαναρια!!!
Κλάψτε :lol: :lol: :lol: :lol:
reinmeister
27/02/2010, 14:33
τα παμε και στο θρεντ της παρουσιασης...τα πραγματα ειναι πολυ απλα...αν δεν ειχε 20 πανω δεν θα το παιρνε κανεις...
το οτι εχει 20 πανω μονο κατορθωμα δεν ειναι...για ενα gsxr ειναι χαβαλες...κατορθωμα θα ηταν να βγαλει στο παγκοσμιο 230 οταν τα τζαπονια βγαζουν 220...αλλα δυστυχως δεν βγαζει ουτε 210...
κι αν βγαλει περισσοτερα,σωστα, θα σπασει...η θα δουλευει μονο 13000-15000 και ....θα σπασει...
ακομη κι εδω ελλαδα υπαρχουν 1000αρια με 185 ροδα που πανε για καφε καθημερινα...κι εχουν και μεσαιες,εν αντιθεση με το ρημαδι που δουλευει μονο μετα τις 10000...
τωρα,αν καποιος δεν σκαλιζει, κι αγοραζει 1000 για γκαζια, συμφερει να το παρει μια και ειναι το πιο δυνατο...απο κει και περα μενει να δουμε αν αντεχει και στον χρονο...εγω προσωπικα,δεν θα παιρνα το ρισκο ποτε...
Σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου :
BMW S1000RR
Kινητήρας: Ανάλογα με το πρόγραμμα που επιλέγει ο οδηγός κάθε στιγμή, μπορεί να γίνεται σταδιακά ευκολοοδήγητο ή άμεσο στην απόκριση του γκαζιού, από 150 έως 190 ίππους. Έτσι χαμηλά έχει ικανοποιητική ροπή, αν θέλει να κινηθεί κάποιος γρήγορα θα κρατήσει τις στροφές του κινητήρα πανω από τις 7000. Από εκεί και πανω εξαρτάται από τον αναβάτη πόσο θα ανοίξει το γκάζι ιδίως μετά τις 11000 στροφές μέχρι και τον κόφτη γιατί η δύναμη είναι πρωτόγνωρη και τα χιλιόμετρα που μαζεύει δεν έχουν προηγούμενο για την κατηγορία.
Κράτημα: Σταθερό, ακλόνητο και σίγουρο με πολύ καλή πληροφόρηση κάθε στιγμή . Τα φρένα δικαιολογημένα είναι πολύ δυνατά, θέλουν ακριβώς γι αυτό προσοχή σε συνθήκες μειωμένη πρόσφυσης, αν η μοτοσυκλέτα δεν είναι εξοπλισμένη με ABS. Σε οδήγηση στην πίστα σχετικά αργή είσοδος αλλά ουδέτερο παντού.
Άλλα σχόλια: Οι δυνάμεις στην επιτάχυνση κι επιβράδυνση που έχει να διαχειριστεί ο οδηγός της μηχανής είναι πολύ μεγάλες. Άν κι ακριβότερη, για το δρόμο προτείνεται η έκδοση με όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια, ώστε η μηχανή από λιοντάρι να μεταμορφωθεί σε αγριόγατα.
catmaster
28/02/2010, 00:58
Το υπόλοιπο της συζήτησης που εξελίχτηκε στην κλασική συζήτηση Something Vs Something_else μεταφέρθηκε στις αντιπαραθέσεις και συγκεκριμένα εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=97998) .... δεν το ξανακαθαρίζω όμως ..... μπορείτε εκεί "να τα πάτε" άνετα ... :a02:
You have been warned
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Ναι ρε παιδιά δεν είπα κακή πίστα , μικρή είπα . Ιδανική για 600 άρια είναι . Στο βιντεάκι που είδα πριν λίγο από trackbike με τον Μπούστα κάνει 2 γύρους να περάσει ένα zx-6r σε οποιαδήποτε άλλη πίστα θα το πέρναγε από πάνω σε 2 στροφές μέσα .
σορυ αλλα στο βιντεακι που ειδες ο μπουστας κανει 2 γυρους πισω απο το 600 μονο και μονο για να το τραβηξει με την καμερα.ημουν εκει και ξερω τι σου λεω.φιλικα και σορυ για την παρεμβαση ε.
:wave2:
Ναι αλλά δε διευκρινίζεται πουθενά ... Πάντως το 600 άκι πήγαινε μια χαρά στη πίστα . Ίσως να μπορούσε και να το περάσει ,το ερώτημα είναι αν η πίστα είναι ιδανική για 1000αρια και κατά τη γνώμη μου είναι μικρή , τουλάχιστον σε ευθείες , φαρδιά μεν αλλά μικρή .
Ασφαλώς φιλικά , ποιός ο λόγος άλλωστε για το αντίθετο .
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.