View Full Version : MasterBike 2010
DrIoannis
28/02/2010, 16:44
1.BMW S1000RR
2.Aprilia RSV4
3.MV Augusta F4
190418
SeNNinhA
28/02/2010, 16:52
MADE in JAPAN .... :a43: :a43: :a43: :a43:
Ίσως να έκλεψε την 4η θέση το GSXR από το Ducati :smokin: :smokin: :smokin:
Μέχρι και το MV τους έριξε στα αυτιά που μέχρι πέρισυ ήταν το πιο δύσκολο μηχανάκι (αν και γρήγορο).
:a028: :a028: :a028: :a028: :a028:
SeNNinhA
28/02/2010, 17:05
Και το 675 πρέπει να ξανακέρδισε τα Supersport?
Δεν κατάφερα να το διασταυρώσω... :confused: :confused:
devil's animal
28/02/2010, 17:08
ποτε θα το δουμε το συγκριτικο στο MOTO?
nickmonstro
28/02/2010, 17:41
Αποκλειεται ρε παιδια....καποιο λαθος εχει γινει....δεν μπορει..Μα και τα 3 ευρωπαικα???
Αφου οι περισσοτεροι λενε οτι τα τζαπαν ειναι μιλια μακρυα....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
devil's animal
28/02/2010, 17:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από nickmonstro
Αποκλειεται ρε παιδια....καποιο λαθος εχει γινει....δεν μπορει..Μα και τα 3 ευρωπαικα???
Αφου οι περισσοτεροι λενε οτι τα τζαπαν ειναι μιλια μακρυα....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
οσο κανουν στο συνολο αυτα τα 3, κανουν 4 τζαπαν χιλιαρια....
οχι οτι αυτο λεει κατι, αλλα δεν νομιζω οτι ειναι μοτοσυκλετες για "ολους" αυτες...
:wave2:
τα rsv4 δεν ειναι που σκορπανε? :lol:
Shaolin Monk
28/02/2010, 18:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
τα rsv4 δεν ειναι που σκορπανε? :lol:
Μαλλον.... :rotflmao: :rotflmao:
Καπως ετσι....
http://www.youtube.com/watch?v=floPT6PKsPY
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
οσο κανουν στο συνολο αυτα τα 3, κανουν 4 τζαπαν χιλιαρια....
οχι οτι αυτο λεει κατι, αλλα δεν νομιζω οτι ειναι μοτοσυκλετες για "ολους" αυτες...
:wave2:
re devils otan η διαφορα ειναι της ταξης των 2κ, δεν ειναι χρηματικο το προβλημα....
(εξαιρειται το agusta)
nickmonstro
28/02/2010, 19:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
οσο κανουν στο συνολο αυτα τα 3, κανουν 4 τζαπαν χιλιαρια....
οχι οτι αυτο λεει κατι, αλλα δεν νομιζω οτι ειναι μοτοσυκλετες για "ολους" αυτες...
:wave2:
Δηλ. τα gsxr,cbr,R1,Zxr ειναι για ολους???
Εκτος και αν εννοεις το κοστος αποκτησης τους οπου και παλι εξαιρουμενου του F4 τα αλλα δυο δεν εχουν και τεραστια διαφορα οι τιμες τους με αυτες των τζαπαν.
Anyway ας το αφησουμε καλυτερα γιατι βλεπω παλι να καταληγουμε στις αντιπαραθεσεις!:rotflmao:
:wave2:
m@stermind
28/02/2010, 19:43
ποιος 8α το περιμενε πριν απο μερικα χρονια :beer:
devil's animal
28/02/2010, 19:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
re devils otan η διαφορα ειναι της ταξης των 2κ, δεν ειναι χρηματικο το προβλημα....
(εξαιρειται το agusta)
αντιγραφη απο τους τιμοκαταλογους:
RSV4 R 14.900 (οχι το factory)
S1000RR 15.950 (απλη εκδοση επισης)
F4 1000R 312 24.500
GSXR 1000 K9 12.995
ρε p@nos ενα μοντελο πλησιαζει τα 2κ. και να σου πω και κατι...
με 2κ αλλαζεις μια εξατμιση ή βαζεις ενα καλυτερο αμορτισερ πισω ή τα τρως σε βανζινη ρε παιδι μου...
οπως ειπα,οχι οτι λεει κατι η τιμη αλλα δεν παυει να ειναι ενας παραγοντας.
Υ.Γ. δεν εβαλα τιμες παραεισαγωγης γιατι θα μπλεκαμε τα μπουτια μας. ασε που δεν ξερω αν τα γνωστα καταστηματα εδω, κανουν παραεισαγωγη τα ευρωπαϊκα...
devil's animal
28/02/2010, 19:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από nickmonstro
Δηλ. τα gsxr,cbr,R1,Zxr ειναι για ολους???
Εκτος και αν εννοεις το κοστος αποκτησης τους οπου και παλι εξαιρουμενου του F4 τα αλλα δυο δεν εχουν και τεραστια διαφορα οι τιμες τους με αυτες των τζαπαν.
Anyway ας το αφησουμε καλυτερα γιατι βλεπω παλι να καταληγουμε στις αντιπαραθεσεις!:rotflmao:
:wave2:
δεν το εννουσα με τον τροπο που το εξελαβες.
οταν ειπα "δεν ειναι για ολους", εννοουσα οτι οταν παιρνεις ενα μηχανακι κοιτας και αλλα πραγματα, οπως το κοστος των σερβις, το κοστος των ανταλλακτικων, την αξια μεταπωλησης, κλπ...κλπ...
λεπτομερειες θα παει καποιος βαζοντας την κ@υλα πανω απο ολα, αλλα ζουμε σε εναν υλικο κοσμο καλως ή κακως...
anyway, δεν υπαρχει λογος να καταληξει στις αντιπαραθεσεις.
αλλωστε τα 2 απο τα 3 ειναι ολοκαινουργια μοντελα και σαν ολοκαινουργια θα επρεπε να κανουν την διαφορα απο τον ανταγωνισμο...
για μενα καλυτερα να υπαρχουν περισσοτερες επιλογες στο εμποριο. 1. και 2, ας δουν οι Ιαπωνες οτι ειναι εκτος 3αδας φετος + οτι θα παρθει μερος απο την πιτα απο ευρωπη μερια και ας στρωθουν να φτιαξουν κατι καλυτερο.:winka:
:wave2:
ρε παιδιά...ρε παιδιά...οι γιαπωνέζοι μαμάνε στα superbikes! :lol:
ρε ντεβιλς, το απριλια ειναι 2κ πιο ακριβο απο το πιο φτηνο τζαπαν, το gsxr, και το bmw 3κ...
me τη δικη σου λογικη, παιρνεις ενα 600 και του βαζεις μια εξατμιση ή ενα αμορτησερ και σου μενουν και λεφτα...
σε αυτη την κατηγορια δεν αγοραζεις με τη λογικη...αλλα με αλλες παραμετρους...που τα 2κ δε τα τα σκεφτεις...και δε νομιζω να υπαρχουν πολλοι που θα προτιμουσαν να βλεπουν στο γκαραζ τους το gsxr απο το απριλια...
και το bmw, το βγαλανε καλυτερο...συνολικα...
ειναι πολυ ομορφο, με εξαιρεση την καταστροφη στο μπροστινο μερος(που θα ηταν ο μοναδικος λογος που δε θα το παιρνα αμα ηθελα να παρω μοτο αυτης της κατηγοριας)
devil's animal
28/02/2010, 20:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ρε ντεβιλς, το απριλια ειναι 2κ πιο ακριβο απο το πιο φτηνο τζαπαν, το gsxr, και το bmw 3κ...
me τη δικη σου λογικη, παιρνεις ενα 600 και του βαζεις μια εξατμιση ή ενα αμορτησερ και σου μενουν και λεφτα...
σε αυτη την κατηγορια δεν αγοραζεις με τη λογικη...αλλα με αλλες παραμετρους...που τα 2κ δε τα τα σκεφτεις...και δε νομιζω να υπαρχουν πολλοι που θα προτιμουσαν να βλεπουν στο γκαραζ τους το gsxr απο το απριλια...
και το bmw, το βγαλανε καλυτερο...συνολικα...
ειναι πολυ ομορφο, με εξαιρεση την καταστροφη στο μπροστινο μερος(που θα ηταν ο μοναδικος λογος που δε θα το παιρνα αμα ηθελα να παρω μοτο αυτης της κατηγοριας)
το απριλια που θα παρεις θα ειναι η απλη εκδοση. θα εισαι ο "φτωχος" αδερφος και ας μην θες να το παραδεχτεις.
επισης αν παρεις το BMW και το παρεις γυμνο, θα εισαι παλι σαν την μυγα μες στο γαλα...
δεν βγηκε η Suzuki να πει "13.000 η εκδοση με τους 3 χαρτες και το σταμπιλιζατερ" και "11.000 η απλη εκδοση με τις ροδες και το ποδοφρενο". οπως εκανε η BMW (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=97013&highlight=s1000rr) :lol: :lol:
ειπαμε δεν εχουν κυκλοφορησει ακομη. κατσε να δουμε τι παιδικες αρρωστιες θα βγαλουν....ποσο θα εχουν τα ανταλλακτικα τους. αν θα προτιμηθουν απο το ελληνικο κοινο...και μετα ξαναμιλαμε...
:wave2:
Α, ρε Τζαπόνια!!! Τι μηχανάρες βγάζετε......
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ρε κουλαδια απο καθε χωρα μην τσακωνεστε ουτε αυτα ουτε τα αλλα μπορειτε να τα πατε ετσι και αλλιως :rotflmao: :bigcry: :lol: :rotflmao: :lol:
Παμε να δουμε τα τελευταια 5 χρονια τι εχει γινει και να κρινουμε βαση της Ιστοριας και οχι της μιας χρονιας.
2005
Masterbike 2005 winner: Kawasaki Ninja ZX-10R
Masterbike 2005 was the 8th annual Masterbike. It took place on the Ricardo Tormo circuit at Valencia on 15 June 2005 directly after the Superbike World Championship race weekend.
2005 Motorcycle Finishing Order Overall Points Best Lap Time
Supersport:
Kawasaki Ninja ZX-6R 1 73 1:44.572
Yamaha YZF-R6 2 65 1:44.088
Honda CBR600RR 3 45 1:44.949
Suzuki GSX-R600 4 23 1:45.758
Triumph Daytona 650 5 16 1:46.100
-------
Maxisport :
Ducati 999 S 1 81 1:43.559
Aprilia RSV1000R Factory 2 33 1:43.810
Suzuki GSX-R750 3 30 1:43.945
--------
Superbike :
Kawasaki Ninja ZX-10R 1 67 1:42.672
Yamaha YZF-R1 2 57 1:42.833
MV Agusta F4 1000 S 3 44 1:43.469
Suzuki GSX-R1000 4 37 1:43.383
Honda CBR1000RR 5 19 1:43.783
---------
Finale:
Kawasaki Ninja ZX-10R 1 97 1:42.315
Ducati 999 S 2 55 1:42.436
Kawasaki Ninja ZX-6R 3 19 1:44.077
-------------------------------------------------------------------
2006
Masterbike 2006 winner: Aprilia RSV1000R Factory
Masterbike 2006 was the 9th annual Masterbike. It took place on the Jerez circuit in Spain on 31 May 2006.
2006 Motorcycle Finishing Order Overall Points Best Lap Time
Supersport:
Triumph Daytona 675 1 81 1:53.848
Yamaha YZF-R6 2 47 1:54.260
Suzuki GSX-R600 3 35 1:54.408
Kawasaki Ninja ZX-6R 4 21 1:54.387
Honda CBR600RR 5 15 1:54.786
--------------
Maxisport:
Aprilia RSV1000R Factory 1 72 1:52.871
Suzuki GSX-R750 2 53 1:54.053
Ducati 999 S 3 21 1:53.624
--------------
Superbike:
Kawasaki Ninja ZX-10R 1 69 1:52.573
MV Agusta F4 1000 R 2 57 1:51.172
Suzuki GSX-R1000 3 43 1:52.723
Yamaha YZF-R1 4 43 1:53.217
Honda CBR1000RR 5 16 1:53.523
-------
Finale:
Aprilia RSV1000R Factory 1 76 1:52.514
Kawasaki Ninja ZX-10R 2 63 1:52.940
Triumph Daytona 675 3 17 1:52.993
---------------------------------------------------------------------------------------
[edit] 2007
Masterbike 2007 was the 10th annual Masterbike. It took place on the Jerez circuit in Spain in May, 2007.
2007 Motorcycle Finishing Order Overall Points Best Average Lap Time
Supersport :
Triumph Daytona 675 1 79 1:55.942
Honda CBR600RR 2 39 1:56.366
Yamaha YZF-R6 3 30 1:56.462
Kawasaki Ninja ZX-6R 4 22 1:56.633
Suzuki GSX-R600 5 12 1:56.782
----------------------------------------------------------------------------
2009 Misano
1 - Aprilia RSV-4 1.45.367
2 - Suzuki GSX-R 1000 1.46.500
3 - Honda CBR 1000 RR ABS 1.46.866
4 - KTM RC8 R 1190 1.46.966
5 - Kawasaki ZX-10R 1.47.067
6 - MV Augusta F4 1078 1.47.234
7 - Ducati 1198 S DTC 1.47.234
8 - Yamaha YZF R1 1.47.733
----------
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
Παμε να δουμε τα τελευταια 5 χρονια τι εχει γινει και να κρινουμε βαση της Ιστοριας και οχι της μιας χρονιας.
τι να δούμε ρε κοπελιά? ότι το triumph γαμεί και δέρνει στα supersport εδώ και 5 χρόνια? :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
τι να δούμε ρε κοπελιά? ότι το triumph γαμεί και δέρνει στα supersport εδώ και 5 χρόνια? :lol:
ναι σουτιεν παπριλια και καβασακι εχουν ερθει πρωτα....
ειναι γιατι δεν ειναι sb το hornet :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :lol: :blush: :lol:
SeNNinhA
28/02/2010, 20:58
1) γιατί συγκρινετε τιμές μόνο του GSXR που παραδοσιακά εδώ και 10 χρόνια είναι το φθηνότερο JAPAN και όχι τις τιμές του R1 & CBR που είναι στα 15.000+ ?? Ακόμη και εάν συγκρινετε τις top εκδόσεις κάθε μοντελου θα δείτε ότι η διάφορα είναι 2-3000 ευρώ που σε μια αγορά των 18-20.000 δεν είναι σοβαρή και ουσιαστικά είναι ένα τελικό και ένα αμορτισέρ aftermarket.
2) Το 675 γαμαει ακόμη κι ας είναι πρακτικά απαραλλακτο εδώ και 5 χρόνια!!!! Σε 5 χρόνια δηλαδη κανένας δεν κατάφερε να κάνει κάτι καλύτερο για να βάλει την Triumph σε κόπο να το αλλάξει. Πόσο μπροστά δηλαδή μπορεί να ήταν όταν πρωτοβγηκε;
3) Τα Japan χάσανε και αυτό το κάστρο από παίχτες που παίζουν σε ίδια κατηγορία τιμής και όχι από εξωτικές κατασκευές. Γεγονός όσο κι αν κάποιοι δεν θέλουν να το παραδεχτούν. Κι αυτοί ας σκεφτούν πιο τελικά θα αγόραζαν αν είχαν 18.000 ευρώ διαθέσιμα. CBR/R1 ή RSV/BMW ? Για να ακούσω ειλικρινείς απαντησεις...
4) μην ξεχνάτε ότι έχει γεμίσει ο τόπος από αγγελίες που ζητάνε δαγκανες φρενων και αμορτισέρ για τα GSXR το οποίο βέβαια θεωρώ το πιο value for money μηχανάκι αλλά όχι όμως και top.
devil's animal
28/02/2010, 21:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
1) γιατί συγκρινετε τιμές μόνο του GSXR που παραδοσιακά εδώ και 10 χρόνια είναι το φθηνότερο JAPAN και όχι τις τιμές του R1 & CBR που είναι στα 15.000+ ?? Ακόμη και εάν συγκρινετε τις top εκδόσεις κάθε μοντελου θα δείτε ότι η διάφορα είναι 2-3000 ευρώ που σε μια αγορά των 18-20.000 δεν είναι σοβαρή και ουσιαστικά είναι ένα τελικό και ένα αμορτισέρ aftermarket.
R1 και CBR εχουν επισης κατι καινουργιο να αναδειξουν το καθ'ενα. το μεν YAMAHA crossplane στροφαλο και το δε HONDA C-ABS. οποτε ναι ειναι και αυτα ακριβα. οπως ακριβο ειναι και το ΖΧ10 (το ειδα τωρα) στα 14900
2) Το 675 γαμαει ακόμη κι ας είναι πρακτικά απαραλλακτο εδώ και 5 χρόνια!!!! Σε 5 χρόνια δηλαδη κανένας δεν κατάφερε να κάνει κάτι καλύτερο για να βάλει την Triumph σε κόπο να το αλλάξει. Πόσο μπροστά δηλαδή μπορεί να ήταν όταν πρωτοβγηκε;
πολυ μπροστα! το μηχανακι ειναι επος για την πιστα. δεν ξερω αν ειναι μονο η αποδοτικοτητα του τρικυλινδρου, το μηδαμινο του βαρος ή τοστησιμο του (καστερ, αναρτησεις κλπ..) αλλα ειναι πολυ μπροστα!
3) Τα Japan χάσανε και αυτό το κάστρο από παίχτες που παίζουν σε ίδια κατηγορία τιμής και όχι από εξωτικές κατασκευές. Γεγονός όσο κι αν κάποιοι δεν θέλουν να το παραδεχτούν. Κι αυτοί ας σκεφτούν πιο τελικά θα αγόραζαν αν είχαν 18.000 ευρώ διαθέσιμα. CBR/R1 ή RSV/BMW ? Για να ακούσω ειλικρινείς απαντησεις...
εγω θα αγοραζα παλι Ιαπωνα (οχι R1 ουτε CBR) και θα εριχαν τα εξτρα φραγκα για να το κανω τουμπανο. χρειαζονται πολυ περισσοτερα απο μια δυναμομετρηση και 2 αρθρα στον ειδικο τυπο για να πειστω.
4) μην ξεχνάτε ότι έχει γεμίσει ο τόπος από αγγελίες που ζητάνε δαγκανες φρενων και αμορτισέρ για τα GSXR το οποίο βέβαια θεωρώ το πιο value for money μηχανάκι αλλά όχι όμως και top.
δεν σε προβληματιζει οτι οι περισσοτεροι παιρνουν Ιαπωνα και τον φτιαχνουν στα μετρα τους παρα RSV MILLE, DUCATI, BMW κλπ..κλπ?? με τα λεφτα που δινουν στα aftermarket θα επαιρναν στανταρντ κατι ευρωπαϊκο...
SeNNinhA
28/02/2010, 22:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
1) γιατί συγκρινετε τιμές μόνο του GSXR που παραδοσιακά εδώ και 10 χρόνια είναι το φθηνότερο JAPAN και όχι τις τιμές του R1 & CBR που είναι στα 15.000+ ?? Ακόμη και εάν συγκρινετε τις top εκδόσεις κάθε μοντελου θα δείτε ότι η διάφορα είναι 2-3000 ευρώ που σε μια αγορά των 18-20.000 δεν είναι σοβαρή και ουσιαστικά είναι ένα τελικό και ένα αμορτισέρ aftermarket.
R1 και CBR εχουν επισης κατι καινουργιο να αναδειξουν το καθ'ενα. το μεν YAMAHA crossplane στροφαλο και το δε HONDA C-ABS. οποτε ναι ειναι και αυτα ακριβα. οπως ακριβο ειναι και το ΖΧ10 (το ειδα τωρα) στα 14900
[/color]
Δεν έχει σημασία το τι καινοτομία έχει το καθένα αλλά το ότι μόνο το GSXR είναι ουσιαστικά πιο φθηνό. Τα άλλα είναι στην ίδια κατηγορία τιμής είτε συγκρίνουμε τις απλές εκδόσεις τους είτε συγκρίνουμε τις top εκδόσεις τους. Και γι αυτό λέω ότι χάνουν όχι από εξωτικές κατασκευές αλλά από εκδόσεις που παίζουν στα ίσια στην αγορά και δεν απευθύνονται μόνο σε λίγους φραγκάτους. Και φυσικά το C-ABS της Honda είναι σαφώς υποδιέστερο του συστήματος της BMW που είναι πιο ολοκληρωμένο μαζί με το traction control.
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
3) Κι αυτοί ας σκεφτούν πιο τελικά θα αγόραζαν αν είχαν 18.000 ευρώ διαθέσιμα. CBR/R1 ή RSV/BMW ? Για να ακούσω ειλικρινείς απαντησεις...
εγω θα αγοραζα παλι Ιαπωνα (οχι R1 ουτε CBR) και θα εριχαν τα εξτρα φραγκα για να το κανω τουμπανο. χρειαζονται πολυ περισσοτερα απο μια δυναμομετρηση και 2 αρθρα στον ειδικο τυπο για να πειστω.
[/color]
Το λες και μόνος σου ότι δεν θα έπαιρνες R1 / CBR / ΖΧ10 αλλά μόνο το GSXR λόγω της διαφοράς τιμής που έχει. Ενώ τα άλλα 3 που δεν έχουν ουσιαστική διαφορά δεν παίζουν σαν επιλογές σου ούτε για τον στρόφαλο που λες (που στην πράξη δεν δίνει κάτι σε χρόνο στην πίστα) ούτε λόγω C-ABS.
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
4) μην ξεχνάτε ότι έχει γεμίσει ο τόπος από αγγελίες που ζητάνε δαγκανες φρενων και αμορτισέρ για τα GSXR το οποίο βέβαια θεωρώ το πιο value for money μηχανάκι αλλά όχι όμως και top.
δεν σε προβληματιζει οτι οι περισσοτεροι παιρνουν Ιαπωνα και τον φτιαχνουν στα μετρα τους παρα RSV MILLE, DUCATI, BMW κλπ..κλπ?? με τα λεφτα που δινουν στα aftermarket θα επαιρναν στανταρντ κατι ευρωπαϊκο...
ΕΠΑΙΡΝΑΝ Japan γιατί δεν υπήρχαν τα BMW & RSV και τα DUCATI ήταν πανάκριβα και όχι ανταγωνιστικά.
Από φέτος θέλω να δω τι θα παίρνουν. Εαν δεν παίρνουν GSXR χωρίς να βάλουν τίποτε άλλο εκτός από εξάτμιση, τότε θα παίρνουν είτε BMW είτε RSV μιας και δεν θέλουν πειράγματα. Άλλωστε η ελληνική αγορά πάει πάντα με τον ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ. Δώσε ΑΛΟΓΑ στον κόσμο να πουλάμε μούρη (αρκεί να μπορούμε να τα πληρώσουμε). ;) ;)
SeNNinhA
28/02/2010, 22:14
Και κάτι άλλο ρε σεις.
Τα Japονια δεν έχασαν από ενα μόνο Ευρωπαϊκο για να δεχτούμε ότι ειναι τυχαίο. Χάσανε ουσιαστικά από ΟΛΟΥΣ (εαν υπολογίσουμε και το 675)!!!
Μπορεί φυσικά του χρόνου να αντεπιτεθούν (αν και δύσκολο λόγω οικονομικής κρίσης) αλλά αυτή την στιγμή είναι γεγονός ότι είναι αρκετά πίσω.
Βέβαια όλη η κουβέντα αφορά τις μικρολεπτομέρειες που το 99,9% των αναβατών δεν πρόκειται να είναι σε θέση ΠΟΤΕ να εκμεταλευτούν. Δεν υπάρχει κακή μηχανή σε καμία κατηγορία πια. Υπερκοστολογημένες μηχανές μόνο υπάρχουν. Και με βάση την εξωτερική εμφάνιση μονο να επιλέξεις, πάλι top μηχανή θα αγοράσεις. Και την τελευταία στα τεστ να πάρεις, πάλι μπορεί να είσαι ο γρηγορότερος, και την πρώτη στα τέστ να πάρεις και πάλι μπορεί να σε περνάνε τα Transalp...!!!!
Αλλά να μην το παίξουμε κι εμείς ειδικοί αναλυτές λίγο για να ζήσουμε το όνειρο?
:beer: :beer: :beer:
εγω το χω πει...θα πεσει τρελο γελιο μολις βγαλει η BMW Κ1400 με 30 αλογα πανω απο τα μπουσα...
θελω να δω και τοτε δικαιολογιες
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
τι να δούμε ρε κοπελιά? ότι το triumph γαμεί και δέρνει στα supersport εδώ και 5 χρόνια? :lol:
Φιλαρακι δε πα να μαζεψεις τα τριμπουρδελα σου λεω εγω...
Αντε γιατι γεμισανε την πιστα λαδια και χτυπισε και ο καημενος ο Kenan...
:lol:
μια φορα ετυχε να βρισκεται στην τριτη θεση και δεν αντεξε, σκορπισε...
:lol: :lol: :lol: :lol:
devil's animal
28/02/2010, 22:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Δεν έχει σημασία το τι καινοτομία έχει το καθένα αλλά το ότι μόνο το GSXR είναι ουσιαστικά πιο φθηνό. Τα άλλα είναι στην ίδια κατηγορία τιμής είτε συγκρίνουμε τις απλές εκδόσεις τους είτε συγκρίνουμε τις top εκδόσεις τους. Και γι αυτό λέω ότι χάνουν όχι από εξωτικές κατασκευές αλλά από εκδόσεις που παίζουν στα ίσια στην αγορά και δεν απευθύνονται μόνο σε λίγους φραγκάτους. Και φυσικά το C-ABS της Honda είναι σαφώς υποδιέστερο του συστήματος της BMW που είναι πιο ολοκληρωμένο μαζί με το traction control.
παντα οι καινοτομιες πληρωνονται ακριβα. το CBR εχει απλη εκδοση και δεν εχει τοσα λεφτα οσα με το C-ABS. το R1 δεν εχει. προφανως και ειναι καλυτερο το συστημα της BMW αλλα ειναι και πιιο ακριβο.
Το λες και μόνος σου ότι δεν θα έπαιρνες R1 / CBR / ΖΧ10 αλλά μόνο το GSXR λόγω της διαφοράς τιμής που έχει. Ενώ τα άλλα 3 που δεν έχουν ουσιαστική διαφορά δεν παίζουν σαν επιλογές σου ούτε για τον στρόφαλο που λες (που στην πράξη δεν δίνει κάτι σε χρόνο στην πίστα) ούτε λόγω C-ABS.
ποιος ειπε οτι δεν θα επαιρνα ΖΧ10?? επειδη ειχα Kawasaki, τα εχω σε μεγαλη υποληψη. ασχετο αν ειναι ακριβο το 10αρι. παρ'ολα αυτα ειναι το δυνατοτερο απο τα Ιαπωνεζικα και εχει βγει και Master Bike. R1 και CBR δεν τα παιρνω γιατι το μεν ενα ειναι ακριβο και παραλληλα αργο σε σχεση με τον ανταγωνισμο. και το δε αλλο ειναι λαδιερα με 1000ml στα 1000χλμ σε χρηση πιστας.
ΕΠΑΙΡΝΑΝ Japan γιατί δεν υπήρχαν τα BMW & RSV και τα DUCATI ήταν πανάκριβα και όχι ανταγωνιστικά.
Υπηρχε το Mille αν θυμασαι. και το Ducati ειναι/ηταν τα απολυτα εργαλεια πιστας. δικυλινδρα μοτερ που δεν στροφαρουν στο Θεο να βγαλουν αλογα και γεωμετρια θανατερη.
Από φέτος θέλω να δω τι θα παίρνουν. Εαν δεν παίρνουν GSXR χωρίς να βάλουν τίποτε άλλο εκτός από εξάτμιση, τότε θα παίρνουν είτε BMW είτε RSV μιας και δεν θέλουν πειράγματα. Άλλωστε η ελληνική αγορά πάει πάντα με τον ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ. Δώσε ΑΛΟΓΑ στον κόσμο να πουλάμε μούρη (αρκεί να μπορούμε να τα πληρώσουμε). ;) ;)
τα λογα ΠΟΤΕ δεν ειναι αρκετα. δλδ οποιος παρει το οτιδηποτε θα θελησει καποια στιγμη να του βαλει και μια ολοσωμη (τουλαχιστον). το θεμα ξαναλεω ειναι να αποδειξουν (και το RSV και το S1000RR την αξιοπιστια τους. καθως και την χρησιμοτητα τους. οπως εκανε το 675. δεν ειναι καθολου ευκολο και μονο ο χρονος θα δειξει...
DrIoannis
10/03/2010, 17:05
Βίντεο MCM του Masterbike 2010
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1119137831?bctid=70946468001
Πάντως και το 0-300 το αποτέλεσμα του δεν είδα να το σχολιάζει κανείς,
μεταξύ του GSX-R 1000 '09 με S1000RR.
Eξηγούσε λεπτομερώς βέβαια το γιατί και το πώς αλλά
η ιστορία έγραψε οτι το Σουτζούκι έριχνε στο BMW 1.5 sec (στη χειρότερη) στο γύρο....
Για να είμαι αντικειμενικός βέβαια,το Suzuki φορούσε εξάτμιση και φίλτρο,αλλά το BMW και
πάλι είχε κατα πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη (γύρω 18 πάνω).
Παράλληλα,παρά το ότι βλέπω οτι Masterbike,MCN έβγαλαν ως καλύτερο το BMW έχεις 0-300
απο Ελλάδα και Raptors&Rockets απο Αμερική να βγάζουν καλύτερο το Suzuki.
Μάλλον θα πρέπει να δούμε και SWA test για να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα.
Απίστευτη η 1η προσπάθεια των Γερμανών και ακόμα πιο ενδιαφέρουσα η επερχόμενη
απάντηση των Ιαπώνων τέλη καλοκαιριού.
ΥΓ καλά ρε οι αθεόφοβοι του Masterbike,το 2009 στο Misano τα στήσανε?:rotflmao:
SeNNinhA
10/03/2010, 17:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από THRESH
Πάντως και το 0-300 το αποτέλεσμα του δεν είδα να το σχολιάζει κανείς,
μεταξύ του GSX-R 1000 '09 με S1000RR.
Eξηγούσε λεπτομερώς βέβαια το γιατί και το πώς αλλά
η ιστορία έγραψε οτι το Σουτζούκι έριχνε στο BMW 1.5 sec (στη χειρότερη) στο γύρο....
Για να είμαι αντικειμενικός βέβαια,το Suzuki φορούσε εξάτμιση και φίλτρο,αλλά το BMW και
πάλι είχε κατα πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη (γύρω 18 πάνω).
Παράλληλα,παρά το ότι βλέπω οτι Masterbike,MCN έβγαλαν ως καλύτερο το BMW έχεις 0-300
απο Ελλάδα και Raptors&Rockets απο Αμερική να βγάζουν καλύτερο το Suzuki.
Μιλάς για τεστ σε βρεγμένη πίστα. Έτσι είχε βγει και Master Bike το Aprilia Mille.
Τρία πραγματάκια είναι σίγουρα:
1) το SUZUKI χωρίς καμία ουσιαστική καινοτομία είναι το καλύτερο VALUE/MONEY που μπορείς να αγοράσεις και παίζει στα ίσια όλα τα άλλα, ειδικά όταν μιλάμε για απλούς αναβάτες και όχι αγωνιζόμενους.
2) Το BMW είναι ίσως ότι καλύτερο μπορεί κάποιος να αγοράσει σήμερα και ειδικά εαν είσαι αγωνιζόμενος μάλλον σου δίνει μεγαλύτερες προοπτικές.
3) Το Aprilia είναι το καλύτερα στημένο από όλα και εαν βγάλουν και traction του χρόνου μάλλον θα είναι μπροστά.
Τα μηχανάκια οδηγήθηκαν απο τα παιδιά και σε στεγνό και σε βρεγμένο.
Ακόμα και να λάβουμε υπόψη οτι στο βρεγμένο σημειώθηκαν χρόνοι,
δεν αντιστρέφει κάτι.
Εκτός κι αν το BMW έχει στηθεί παραγγελιά για Vermuelen,Guintoli κλπα.
Κακά τα ψέματα,αυτά τα 20 χρόνια εξελιξης στα supersport καπου έπρεπε να φανούν.
Κι αν κρίνω απο τα τεστάκια που διαβάζω,στα θέματα φιλικότητας προς
τον αναβάτη,θέσης οδήγησης και πιο ψαγμένες ρυθμίσεις (το fine tuning θα λέγαμε)
γέρνουν προς τα σχιστομάτικα μηχανάκια.
Απο τα δεδομένα των τεστ, εκει που πραγματικά πάσχει το Suzuki είναι τα φρένα.
Γιατί ρε καμάρι του Hamamatsu έτσι? :lol:
έχω συγκριτικό GSXR1000K9 με το ιταλικό 4cylinder παρτάλι των 20.000+ευρώ, οι έλληνες γιατί λένε ότι ο Ιάπων κατασκευαστής ρουφάει το αίμα του ιταλού για πλάκα, γιατί το μπροστινό του GSXR το συγκρίνει με το ohlins του Aprilia, λέω εγώ.
όσο για το BMW, οκ είναι εργοστάσιο παραγωγής ισχύος αλλά αξίζει με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και πάει και αυτό κοντά στα 20.000euro.
Στον Ιαπωνέζο εάν βάλεις βελτιωτικά την διαφορά που έχει με τα ευρωπαικά άραγε ποιό θα είναι το απότέλεσμα μετά:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Στον Ιαπωνέζο εάν βάλεις βελτιωτικά την διαφορά που έχει με τα ευρωπαικά άραγε ποιό θα είναι το απότέλεσμα μετά:rolleyes:
σόρρυ αλλά στον γιαπωνέζο πως θα βάλεις traction control με αγωνιστικό abs
και πόσο εύκολα-αβασάνιστα-αβάδιστα θα βγάλεις 194 άλογα τροχό? :rolleyes:
Allst@rf
11/03/2010, 16:02
κάποια στιγμή έβγαλαν οι κίτρινιαρηδες ένα R1,με το προσθέτικό άκρωνυμιο SΡ,το οποίο είχε αρκετά ωραία καλούδια πάνω του.μπορεί να μου πει κάποιος τι θέση είχε πάρει σε παρόμοιου επιπέδου συγκριτικά ,διεθνούς ή/και τοπικού επιπέδου;
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
σόρρυ αλλά στον γιαπωνέζο πως θα βάλεις traction control με αγωνιστικό abs
και πόσο εύκολα-αβασάνιστα-αβάδιστα θα βγάλεις 194 άλογα τροχό? :rolleyes:
τα πάντα όλα γίνονται, $ να υπάρχει
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
έχω συγκριτικό GSXR1000K9 με το ιταλικό 4cylinder παρτάλι των 20.000+ευρώ, οι έλληνες γιατί λένε ότι ο Ιάπων κατασκευαστής ρουφάει το αίμα του ιταλού για πλάκα, γιατί το μπροστινό του GSXR το συγκρίνει με το ohlins του Aprilia, λέω εγώ.
όσο για το BMW, οκ είναι εργοστάσιο παραγωγής ισχύος αλλά αξίζει με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και πάει και αυτό κοντά στα 20.000euro.
Στον Ιαπωνέζο εάν βάλεις βελτιωτικά την διαφορά που έχει με τα ευρωπαικά άραγε ποιό θα είναι το απότέλεσμα μετά:rolleyes: kala ama to len oi ellines filaraki ntaxei ta piases ta lefta soy..
kai na o mixanikatzas soy tha soy pe oti an baloyme ekeino k to allo ta gamame ola..
:wave2:
devil's animal
11/03/2010, 16:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
σόρρυ αλλά στον γιαπωνέζο πως θα βάλεις traction control με αγωνιστικό abs
και πόσο εύκολα-αβασάνιστα-αβάδιστα θα βγάλεις 194 άλογα τροχό? :rolleyes:
Μπαμπη αν παρεις ενα Κ9 καινουργιο παραεισαγωγης με 12000? και του ριξεις αλλα 8000? ξερεις πως το κανεις?
αεροπλανο!
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
Μπαμπη αν παρεις ενα Κ9 καινουργιο παραεισαγωγης με 12000? και του ριξεις αλλα 8000? ξερεις πως το κανεις?
αεροπλανο!
:wave2: to +1 plaisio to xeis valei sti timi?:rotflmao:
devil's animal
11/03/2010, 16:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
to +1 plaisio to xeis valei sti timi?:rotflmao:
μην μου λες τετοια ρε αχρειε και ψηνομαι ασχημα...:cry: :cry: :cry: :cry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
Μπαμπη αν παρεις ενα Κ9 καινουργιο παραεισαγωγης με 12000? και του ριξεις αλλα 8000? ξερεις πως το κανεις?
αεροπλανο!
:wave2: ara oti plironeis perneis k pame parakato??
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
μην μου λες τετοια ρε αχρειε και ψηνομαι ασχημα...:cry: :cry: :cry: :cry:
gia suzuki?????:lol: :bawl: :lol: :rotflmao: :lol:
mpas se kalo soy..
devil's animal
11/03/2010, 16:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ara oti plironeis perneis k pame parakato??
οχι ακριβως γιατι με τον Ιαπωνα περνεις και τα 20 χρονια γνωσης πανω στον συγκεκριμενο τομεα...
ο Βαυαρος δεν εχει τσουλισει καλα καλα και του μειωνουν αλογα...
ο Ιταλος ψωνισε κινεζικες μπιελιτσες και εγινε ρομπα στην επισημη παρουσιαση...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
gia suzuki?????:lol: :bawl: :lol: :rotflmao: :lol:
mpas se kalo soy..
τι???να μην???:look:
SeNNinhA
11/03/2010, 16:17
http://www.motociclismo.it/comparativa-maxisportive-2010-circuito-di-alcaniz-in-spagna-la-regina-e-tedesca-1-comparativa-ad-alcaniz
Stats, all on one page:
Aprilia
elocità max (km / h): 291 a 12.580 giri
Peso a secco (kg): 190,4 kg (97,2 ant. 93,2 post.)
Potenza max alla ruota: 159,91 CV (117,58 kW) - 12.500
Prezzo: 20.200 euro
BMW
Velocità max (km / h):*300,4 a 13.700 giri
Peso a secco (kg):*197,0 kg (102,6 ant.*94,4 post.)
Potenza max alla ruota:*175,83 CV (129,29 kW) - 12.750
Prezzo:*15.850 euro
Ducati
Velocità max (km / h):*284,1 a*9.800 giri
Peso a secco (kg):*184,8 kg (91,2 ant.*93,6 post.)
Potenza max alla ruota:*154,98 CV (113,95 kW) - 9.750
Prezzo:*24.990 euro
Honda
Velocità max (km / h):*286,8 a*12.930 giri
Peso a secco (kg):*186,6 kg (99,0 ant.*87,6 post.)
Potenza max alla ruota:*163,73 CV (120,39 kW) - 12.000
Prezzo:*14.100 euro
Kawasaki
Velocità max (km / h):*296,4 a*12.800 giri
Peso a secco (kg):*196,4 kg (100,2 ant.*96,2post.)
Potenza max alla ruota:*167,09 CV (122,86 kW) - 11.750
Prezzo:*14.000 euro
KTM
Velocità max (km / h):*285,2 a*10.410 giri
Peso a secco (kg):*188,6 kg (99,2 ant.*89,4 post.)
Potenza max alla ruota:*156,64 CV (115,18 kW) - 11.250
Prezzo:*20.700 euro
MV Agusta
Velocità max (km / h):*299,8 a*12.800 giri
Peso a secco (kg):*201,8 kg (105,2 ant.*96,6 post.)
Potenza max alla ruota:*162,22 CV (119,28 kW) - 12.500
Prezzo:*18.700 euro
Suzuki
Velocità max (km / h):*291,8 a*12.780 giri
Peso a secco (kg):*193,6 kg (98,8 ant.*94,8 post.)
Potenza max alla ruota:*160,93 CV (118,33 kW) - 11.750
Prezzo:*15.180 euro
Yamaha
Velocità max (km / h):*286,4 a*13.190 giri
Peso a secco (kg):*19201,2 kg (106,6 ant.*94,6 post.)
Potenza max alla ruota:*161,62 CV (118,84 kW) - 12.250
Prezzo:*17.190 euro
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
οχι ακριβως γιατι με τον Ιαπωνα περνεις και τα 20 χρονια γνωσης πανω στον συγκεκριμενο τομεα...
ο Βαυαρος δεν εχει τσουλισει καλα καλα και του μειωνουν αλογα...
ο Ιταλος ψωνισε κινεζικες μπιελιτσες και εγινε ρομπα στην επισημη παρουσιαση...
τι???να μην???:look: ti perneis???:lol: :bawl: :lol: :rotflmao: :lol: :bawl: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol:
pleaze fonaxte k ton allona apo kriti poy eixe kati epistimonikes meletes gia kopes plaision..k ypoplesion..logo aferesis pinakidas..
:lol: :rotflmao: :bawl:
me ton iapona episis perneis k ena maxairi gia xarakiri..se periptosi poy to ss ginei choperia..
ρε οκ πείτε ότι πέφτουν τα μαρούλια και βγάζει το Κ9 194 άλογα
το αγωνιστικό abs και το traction control που διάολο θα τα βρει?
μπας και το αγων.τμήμα της yoshimura έχει εξελίξει τέτοια πράγματα? :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
οχι ακριβως γιατι με τον Ιαπωνα περνεις και τα 20 χρονια γνωσης πανω στον συγκεκριμενο τομεα...
ο Βαυαρος δεν εχει τσουλισει καλα καλα και του μειωνουν αλογα...
ο Ιταλος ψωνισε κινεζικες μπιελιτσες και εγινε ρομπα στην επισημη παρουσιαση...
τι???να μην???:look: katse marese ayto poy pes gia toys niapones..
pare to honda poy ekane to tetraxrono dixrono...
k epeidi einai k ayta ta rimadia ta 20 xronia texnognosias..mi koitas ta ladia...pote!
den exei fobo...:bawl:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
ρε οκ πείτε ότι πέφτουν τα μαρούλια και βγάζει το Κ9 194 άλογα
το αγωνιστικό abs και το traction control που διάολο θα τα βρει?
μπας και το αγων.τμήμα της yoshimura έχει εξελίξει τέτοια πράγματα? :confused:
de xreiazete....aeroplano tha xei ginei..:bawl: :lol: :rotflmao:
devil's animal
11/03/2010, 16:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
katse marese ayto poy pes gia toys niapones..
pare to honda poy ekane to tetraxrono dixrono...
k epeidi einai k ayta ta rimadia ta 20 xronia texnognosias..mi koitas ta ladia...pote!
den exei fobo...:bawl:
ενταξει ρε Δουκα
τα Honda καινε λαδι..πολυ..
τα Suzuki σπανε πλαισιο....
τα Kawasaki σπανε μοτερ απο μαμα...
τα Yamaha ειναι τριμπουρδελα με τον crossplane...
τα Ducati σκορπανε + χανουν λαδια...
τα ΚΤΜ πανε την μιση πιστα με νεκρα...
τα Aprilia θελουν ηλεκτρολογο + σετ μπιελες...
τα BMW ακομα δεν παρουσιαστηκαν τους μειωνουν αλογα απο εγκεφαλο γιατι μαλλον σκορπανε...
με την λογικη αυτη δεν θα'πρεπε να παιρναμε ΠΟΤΕ, ΤΙΠΟΤΑ!!:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
to +1 plaisio to xeis valei sti timi?:rotflmao:
μόνο στο λαμόί έχει κόλληση το πλαίσιο του Κ9, θα στο δείξω από κοντά καμιά φορά στο dalivigas circuit :winka: εάν σε πετύχω
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.