alexioannides
07/03/2010, 12:18
Επί της ουσίας, η εφαρμογή αυτή καταργεί το πλαίσιο όπως το ξέρουμε μέχρι σήμερα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα βασικά «δομικά» τμήματα της μοτοσικλέτας συνδέονται μεταξύ τους με μαγικό τρόπο! Ο κινητήρας αποτελεί κομβικό και συνδετικό σημείο δύο μονοκόμματων τμημάτων, ενός που λειτουργεί ως υποπλαίσιο και ενός που καταλήγει στο λαιμό της μοτοσικλέτας και ντουμπλάρει επίσης και ως φίλτροκούτι. Είναι ένα είδος υβριδικού σκελετού, που εκμεταλλεύεται το κινητήρα ως φερόμενο μέρος του.
Σύμφωνα με ενδείξεις, τη διάταξη αυτή προτίθεται να εφαρμόσει η Ducati στα supersport μοντέλα της μελλοντικά, κάτι που αν συμβεί σημαίνει ότι το κλασσικό -και σήμα κατατεθέν για την Ιταλική εταιρεία- πλαίσιο χωροδικτύωμα, θα αποτελέσει παρελθόν. Φυσικά για τις «πολιτικές» μοτοσικλέτες δεν αναμένεται μια πανάκριβη carbon υλοποίηση όπως στις GP9 & GP10, αλλά μια εφαρμογή της ίδιας ιδέας σε αλουμίνιο.
H Ducati έχει πειραματιστεί στη συγκεκριμένη διάταξη με αυτό το υλικό με τα αποτελέσματα να είναι ενθαρρυντικά και τα οφέλη ακριβώς ίδια με το carbon: Συγκέντρωση των μαζών, μικρότερο βάρος, compact διατάσεις, χαμηλό ύψος, και δυνατότητα βελτιστοποίησης της αεροδυναμικής και της θέσης οδήγησης λόγο της απουσίας του «κλασσικού» πλαισίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ducati έχει προβεί στη κατοχύρωση σχεδίων της εν λόγω εφαρμογής, που αφορούν σε διθέσιες supersport μοτοσικλέτες (biposto), αλλά και σε μοντέλα με πιο «χαλαρό» προσανατολισμό.
phgh: mototriti
191003
Σύμφωνα με ενδείξεις, τη διάταξη αυτή προτίθεται να εφαρμόσει η Ducati στα supersport μοντέλα της μελλοντικά, κάτι που αν συμβεί σημαίνει ότι το κλασσικό -και σήμα κατατεθέν για την Ιταλική εταιρεία- πλαίσιο χωροδικτύωμα, θα αποτελέσει παρελθόν. Φυσικά για τις «πολιτικές» μοτοσικλέτες δεν αναμένεται μια πανάκριβη carbon υλοποίηση όπως στις GP9 & GP10, αλλά μια εφαρμογή της ίδιας ιδέας σε αλουμίνιο.
H Ducati έχει πειραματιστεί στη συγκεκριμένη διάταξη με αυτό το υλικό με τα αποτελέσματα να είναι ενθαρρυντικά και τα οφέλη ακριβώς ίδια με το carbon: Συγκέντρωση των μαζών, μικρότερο βάρος, compact διατάσεις, χαμηλό ύψος, και δυνατότητα βελτιστοποίησης της αεροδυναμικής και της θέσης οδήγησης λόγο της απουσίας του «κλασσικού» πλαισίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ducati έχει προβεί στη κατοχύρωση σχεδίων της εν λόγω εφαρμογής, που αφορούν σε διθέσιες supersport μοτοσικλέτες (biposto), αλλά και σε μοντέλα με πιο «χαλαρό» προσανατολισμό.
phgh: mototriti
191003