View Full Version : Άσχετος ψάχνει οικονομική μηχανή...
project.breeze
30/05/2010, 19:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από SS 9/1/1900
'ολα αυτά ισχύουν ακριβώς, αλλά ένα 6άρι στα 100 χιλιόμετρα το καίει άνετα.
με λίγα λόγια ότι μεγάλη μηχανή και να πάρεις σοβαρή οικονομία σε σχέση με ένα μικρό αυτοκινητάκι δεν θα κάνεις (εφόσον λες οτι το θέλεις μόνο λόγω οικονομίας)
Νομίζω το 6lt είναι λίγο υπερβολικό.Το KLE 500 νομίζω φοράει το ίδιο μοτέρ με το ER 5,οι πραγματικές καταναλώσεις του οποίου φαίνονται εδώ
http://www.spritmonitor.de/en/overview/54-Kawasaki/688-ER-5.html?fueltype=2
SS 9/1/1900
31/05/2010, 04:41
επειδή για 1 χρόνο είχα ένα KLE 500 για δεύτερο (καθημερινή χρήση "παπιού" για να μην κουνάω το μεγάλο) και έκανα πέριπου 180-200 χλμ κάθε μέρα , κάθε πρωί που έβαζα βενζίνη είχα στάνταρ το 10ευρο (με τιμές κάτω απο 1?/lt) και καμιά φορά παραπάνω. βέβαια εγώ το έλιωνα, αλλά μόνο και μόνο οτι δεν είναι ψεκαστό σημαίνει οτι καίει παραπάνω απο αντίστοιχα δικύλινδρα.
σκυλί μαύρο όμως, και απίστευτο κόψιμο τιμονιού.
Αρχικά δημιουργήθηκε από corey
απο γυμνά (street), δεν έχει να προτείνεις κάτι? κάτι απο τα παραπάνω? κάτι άλλο?
Καλησπέρα φίλε...
Από 400άρι υπάρχει αυτό: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=101512
Είναι σε πολύ καλή κατάσταση και είναι σίγουρο ότι θα σε καλύψει πλήρως...
Έχει καινοτομίες και γεωμετρία (βλ. μονόμπρατσο ψαλίδι, περιμετρικό πλαίσιο κτλ.), που δε θα βρεις στα 250f...
Και μπορεί να πιάσει και τα 160 km/h άνετα.
Εγώ το αυτοκίνητο το έχω κόψει εδώ και 3-4 χρόνια όχι για την κατανάλωση αλλά για τα νεύρα μου. τεσπα για να μην πολυλογώ αυτή την στιγμή έχω μια μηχανή 600 κυβικά και αναλογικά για τα κυβικά της δεν καίει πολύ, αλλά κάνω 50 χλμ την ώρα και ήθελα κάτι που να είναι όσο πιο οικονομικό γίνεται, όσο πιο φτηνό γίνεται, με όσο πιο λίγα χρόνια στις πλάτες του γίνεται (καθότι μεταχειρισμένο).
Έτσι αποφάσισα να κάνω έρευνα αγοράς και κατέληξα μετά από πάρα πολύ χαμένη φαιά ουσία και προβληματισμούς σε ένα YBR 125 μοντέλο 2008 με 17000 χλμ που το αγόρασα 1200 ευρώπουλα
το έχω μόνο 2 βδομάδες οπότε δεν μπορώ να έχω εμπεριστατωμένη άποψη αλλά από τα λίγα που έχω καταλάβει ως τώρα και έχω διαβάσει και ρωτήσει για αυτό:
plus
- δεν καίει τίποτα, πραγματικά όμως λιγότερο και από παπί που είχα, τέρας οικονομίας
- έχω ρωτήσει για τα ανταλλακτικά του και βρίσκεις πολύ φτηνά και υπάρχουν σε αφθονία
- γιαπωνέζικο μηχανάκι YAMAHA που σύμφωνα με τους κατόχους του δεν βγάζει καθόλου προβλήματα εξάλου είναι δοκιμασμένο μοντέλο τόσα χρόνια στην παραγωγή.
- είναι πιο ασφαλές από παπί και έχει καλύτερο στήσιμο από παπί
minus
- γεροντίστικο στυλ (προσωπικά στα @@ μου αλλά για κάποιους είναι παράγοντας αγοράς)
- είναι μεν πιο ασφαλές από παπί αλλά από τίποτα άλλο, έχοντας οδηγήσει διάφορα μηχανάκια τα φρένα του δεν είναι και ό,τι καλύτερο (το πίσω ταμπούρο δεν είναι να σε ανησυχεί, μια χαρά είναι) το μπροστά δισκόφρενο θα ήθελα να έχει περισσότερη δύναμη
- ο κινητήρας παρότι απίστευτα οικονομικός και σκυλί είναι και απίστευτα αναιμικός, τα παπιά σε περνάνε στάνταρ, και η τελική του είναι 100 με 110 στην καλύτερη. το μηχανάκι έχει φτιαχτεί για να πηγαίνει με 80 (εγώ βέβαια το πηγαίνω τσίτα καθημερινά και δεν μου έχει παραπονεθεί προς το παρόν και ούτε νομίζω ότι πρόκειται να παραπονεθεί:D .)
- είναι αρκετά αργό και έχοντας συνηθίσει με την κανονική μου μηχανή με ψιλοχάει αλλά βλέποντας την κατανάλωση και ξεχνώντας να πάω βενζινάδικο μου ξαναφτιάχνει αμέσως, εξάλλου για εργαλείο δουλειάς το πήρα όχι για απόλαυση
- μην περιμένεις να βγάλεις γκόμενα οδηγώντας αυτό
:bawl: :bawl: :bawl: :rotflmao: :rotflmao:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Από εκεί και πέρα αν είσαι διατεθειμένος να κάνεις τις παραπάνω παραχωρήσεις μια χαρά, αλλά φίλε μου δεν ξέρω αν θα αντέξεις το χειμώνα καθότι δεν έχεις συνηθίσει και το χειμώνα θα έχεις μια σχετική ταλαιπωρία, αδιάβροχα κτλ συν το γεγονός ότι πρέπει να προσέχεις πολύ με μικρό μηχανάκι και βροχή.
αυτά ελπίζω να σε βοήθησα να έχεις μια άποψη για το 125 αν το σκέφτεσαι.
Γενικά πάντως δεν συμφωνώ με τους περισσότερους ότι δεν γίνεται, είμαστε απλά καλομαθημένοι και θέλουμε την βολή μας. Ο παππούς μου με μοτοποδήλατο 50 κυβικά γύριζε όλη την Πελοπόννησο και έφτανε ως Αθήνα για να πουλήσει την πραμάτεια του πριν 30 χρόνια. Δεν λέω ότι είναι ό,τι πιο βολικό τα 125 κυβικά για 50χλμ την μέρα αλλά δεν είναι και τίποτα το φοβερό, εγώ μέχρι στιγμής πάντως που το κάνω δεν μου φαίνεται έτσι, σέβομαι βέβαια τις γνώμες όλων των φίλων παραπάνω απλά γράφω και την δική μου.
Υ.Γ. Ο γράφων είναι 1,8 σε ύψος και 89 κιλά
Panopticon7
04/06/2010, 04:23
Φιλε μου αν μιλας για 50 χιλιομετρα ανοιχτο δρομο, πιστεψε με... ποιο οικονομικα ταξιδευει το 600ρι (να οδηγας οικονομικα ομως) παρα το 125 τσιτα τα γκαζια.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
Φιλε μου αν μιλας για 50 χιλιομετρα ανοιχτο δρομο, πιστεψε με... ποιο οικονομικα ταξιδευει το 600ρι (να οδηγας οικονομικα ομως) παρα το 125 τσιτα τα γκαζια.
Κοψε κατι :D
Ενα 125 τσιτα γκαζια αντε να παει 2,5-3 lt /100. Ενα 600αρι οσο οικονομικο και να ειναι κατω
απο 4,5-5 lt αποκλειεται να πεσει
:wave2:
Panopticon7
04/06/2010, 04:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Κοψε κατι :D
Ενα 125 τσιτα γκαζια αντε να παει 2,5-3 lt /100. Ενα 600αρι οσο οικονομικο και να ειναι κατω
απο 4,5-5 lt αποκλειεται να πεσει
:wave2:
διαφωνω
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
διαφωνω
Γιατι ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Γιατι ?
οφφ τοπικ, Αλεξ την γρια την εδωσες τελικα; :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
οφφ τοπικ, Αλεξ την γρια την εδωσες τελικα; :wave2:
Ναι Σταυρο, δυστυχως την εδωσα αν και δεν ειχα αναγκη να την δωσω. Απλος δεν την χρησιμοποιουσα καθολου. Ευτυχως την πηρε ενα καλο παιδι και συνφορουμιτης απο την Κρητη.
:wave2:
F650 GS 2007 καίει 3,5lt/100km
Διάδρομη καθημερινή, Φάληρο - Παιανία απο κέντρο. :beer: :wave2:
Panopticon7
04/06/2010, 05:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Γιατι ?
Αναρωτησου γιατι οι (πραγματικες ομως) μηχανες Turing εχουν κυβικα απο 1300 και πανω.
Για να καινε περισσοτερο η λιγοτερο.
Ενα μοτοσακο με 125 cc σαφως και στην πολη (σε φαναρια δηλαδη) θα καψει λιγοτερο, σε πορεια ομως αν πηγαινει με την ιδια ταχυτητα με ενα 600ρι δηλαδη, θα καψει παραπανω γιατι θα πρεπει να εχει τσιτα το γκαζι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gia
F650 GS 2007 καίει 3,5lt/100km
Διάδρομη καθημερινή, Φάληρο - Παιανία απο κέντρο. :beer: :wave2:
To F650 και ισως 2-3 ακομη μοντελα ειναι η εξαιρεση στο κανονα.
Τα περισσοτερα καινε πολυ παραπανω απο ενα 125αρι.
π.χ το δικο μου Bandit 650 που θεωρειται οικονομικο δεν πεφτει με τιποτα κατω απο 5-5,2 .
Η παπια μου αντιστοιχα δεν ξεπερνα με τιποτα τα 2,5-2,7 οσο και να την σκισω.
:beer:
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
Ενα μοτοσακο με 125 cc σαφως και στην πολη (σε φαναρια δηλαδη) θα καψει λιγοτερο, σε πορεια ομως αν πηγαινει με την ιδια ταχυτητα με ενα 600ρι δηλαδη, θα καψει παραπανω γιατι θα πρεπει να εχει τσιτα το γκαζι.
καλα για να φθασει ενα 125 τετραχρονο την καταναλωση ενως 600 θελει πολυ προσπαθεια...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
Αναρωτησου γιατι οι (πραγματικες ομως) μηχανες Turing εχουν κυβικα απο 1300 και πανω.
Για να καινε περισσοτερο η λιγοτερο.
Ενα μοτοσακο με 125 cc σαφως και στην πολη (σε φαναρια δηλαδη) θα καψει λιγοτερο, σε πορεια ομως αν πηγαινει με την ιδια ταχυτητα με ενα 600ρι δηλαδη, θα καψει παραπανω γιατι θα πρεπει να εχει τσιτα το γκαζι.
Η εσυ εισαι λαθος η εγω ειμαι βλακας που χρησιμοποιω καθημερινα την παπια αντι για το Bandit για να παω στην δουλεια ( 70 χλμ πανε-ελα) με το 70% σε εθνικη οδο.
Οι καταναλωσεις καρατσεκαρισμενες πολλες φορες εδω και δυο χρονια ειναι αυτες που ανεφερα παραπανω.
Μαλλον καποιος μου βαζει λεφτα στην τσεπη και εγω νομιζω οτι ειναι απο την οικονομια επειδη χρησιμοποιω την παπια.:sad:
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
Φιλε μου αν μιλας για 50 χιλιομετρα ανοιχτο δρομο, πιστεψε με... ποιο οικονομικα ταξιδευει το 600ρι (να οδηγας οικονομικα ομως) παρα το 125 τσιτα τα γκαζια.
δεν σε πιστεύω λυπάμαι αλλά το έχω κάνει και έχεις λάθος
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
διαφωνω
:nono: κακώς διαφωνείς
άσε που ακόμα και έτσι να ήταν (που δεν είναι) στο 600 δύσκολα θα κρατιέσαι πάντα να μην το ανοίγεις και να πηγαίνεις σαν κότα και ακόμα και έτσι να ήταν βάλε και τα service μέσα, την ταλαιπωρία της μηχανής κτλ
Panopticon7
04/06/2010, 05:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Η εσυ εισαι λαθος η εγω ειμαι βλακας που χρησιμοποιω καθημερινα την παπια αντι για το Bandit για να παω στην δουλεια ( 70 χλμ πανε-ελα) με το 70% σε εθνικη οδο.
Οι καταναλωσεις καρατσεκαρισμενες πολλες φορες εδω και δυο χρονια ειναι αυτες που ανεφερα παραπανω.
Μαλλον καποιος μου βαζει λεφτα στην τσεπη και εγω νομιζω οτι ειναι απο την οικονομια επειδη χρησιμοποιω την παπια.:sad:
:wave2:
Αγαπητε μου, καμια φορα εχουμε την εντυπωση οτι το 600 καιει παραπανω. Προσεξε ομως, ειπα "αν πηγαινουν με την ιδια ταχυτητα".
Πχ με το bandit σου δεν μπορεις να πηγαινεις με 70 οπως πας με την παπια, θα πας ποιο γρηγορα.
Δοκιμασε να πας με το bandit τις ιδιες ταχυτητες που πας με το παπι και εκει πες μου καταναλωση.
Υγ. Επειδη σε ενα αλλο forum μεχρι να καταλαβουν τι εννοω σε αυτο το θεμα, εγραψα 5 σελιδες, δεν θα το ξανακανω. Απλα ψαξτο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
Αγαπητε μου, καμια φορα εχουμε την εντυπωση οτι το 600 καιει παραπανω. Προσεξε ομως, ειπα "αν πηγαινουν με την ιδια ταχυτητα".
Πχ με το bandit σου δεν μπορεις να πηγαινεις με 70 οπως πας με την παπια, θα πας ποιο γρηγορα.
Δοκιμασε να πας με το bandit τις ιδιες ταχυτητες που πας με το παπι και εκει πες μου καταναλωση.
Υγ. Επειδη σε ενα αλλο forum μεχρι να καταλαβουν τι εννοω σε αυτο το θεμα, εγραψα 5 σελιδες, δεν θα το ξανακανω. Απλα ψαξτο.
Το εχω κανει φιλε μου οχι με 70 αλλα με 100 γιατι με 70 το Bandit στολάρει :rotflmao:
Για τις καταναλωσεις ισχυουν αυτα που εχω γραψει. Μην προσπαθεις να με πεισεις οτι η παπια μπορει να φτασει τα 5 lt/100 ή το Bandit τα 2,5 lt/100 σε οποιαδηποτε ταχυτητα.
Αυτα δεν γινονται , τουλαχιστον με τα δικα μου μηχανακια.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Αυτα δεν γινονται , τουλαχιστον με τα δικα μου μηχανακια.
Βρε με κανένα 125 τετραχρονο και 600ρι δεν γίνονται εκτός αν το 125 είναι τίγκα πειραγμένο και καίει τον κώλο του
η παροιμία λέει ό,τι με σάλιο και υπομονή........................ αλλά
υπάρχουν και όρια
CBR954.....
18lt ντεπόζιτο......
Αν πηγαίνεις σχεδόν στα όρια του ΚΟΚ (με την σωστή σχέση) είδα 380χλμ πριν ανάψει το λαμπάκι.....
Αν το πας κόκκινα, ίσα να βγάλει 100χλμ.....
Do your maths.....
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αν πηγαίνεις σχεδόν στα όρια του ΚΟΚ (με την σωστή σχέση) είδα 380χλμ πριν ανάψει το λαμπάκι.....
κατω απο 4.7 Lt/100klm :eyepop: σαν τα daihatsu sirion δηλαδη που κοκορευονται με 1000cc τρικυλινδρο για καταναλωση στα 4.5 ! :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
κατω απο 4.7 Lt/100klm :eyepop: σαν τα daihatsu sirion δηλαδη που κοκορευονται με 1000cc τρικυλινδρο για καταναλωση στα 4.5 ! :lol:
Από Λιδωρίκι Αθήνα με την Τάτι και το κατσίκι που καβάλαγε τότε..... δεν τελειωνε ποτέ η εθνική...... :lol: :lol:
ακόμα και έτσι δεν φτάνει τα 2,5 με 3 λίτρα που καίει το 125
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Από Λιδωρίκι Αθήνα με την Τάτι και το κατσίκι που καβάλαγε τότε..... δεν τελειωνε ποτέ η εθνική...... :lol: :lol:
na ena καλό παραδειγμα ! Ειμαι σιγουρος πως το WRF 450 εκαιγε τα διπλα απο σενα :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
na ena καλό παραδειγμα ! Ειμαι σιγουρος πως το WRF 450 εκαιγε τα διπλα απο σενα :lol:
Χαλαρά......
lostmember
04/06/2010, 14:34
η γνωμη μου
παρα εναμικρο scooter 150-250 κυβικα με λιγα χλμ κατα προτιμηση κνργιο
υπερ μικρη καταναλωση προστασια απο βροχη χωροι ικανοι για αρκετα ψωνια
κατα μικρες αποστασεις -για μεγαλες με παρεα .....το τουτου τι τοχεις;
καταναλωση θα κερδισεις απο το οτι δε θα κολλας στην κινηση μια κι τα αυτοκινητα ακομα κι τα πιο οικονομικα εκει καινε 10λ-15λ/100χλμ οποτε οι μηχανες υπερεχουν ετσι κι αλλιως κι στο αμεσο παρκινγκ
αν βεβαια η διαδρομη που κανεις δεν εχει κινηση κι το παρκινγκ ειναι ευκολο δε θα εχεις την αποσβεση που ζητας
εν γενει μην πολυκολλας στη καταναλωση (δε μιλαω για χιλιαρια στο οριο) ουτε στις επιδοσεις οοολααα αυτα κατοσταριζουν ανετα και η βενζινη δε καταναλωνεται στην κυλιση αλλα στην επιταχυνση
αυτο που πρεπει να σε ενδιαφερει ειναι το μικρο βαρος η καλη αναρτηση (TOP) κι τα αξιοπρεπη φρενα
οδηγησε οτι ειναι σε δρομο κι με λακουβες γιατι λιγα μικρα εχουν αξιοπρεπη ανεση
οποσδηποτε εξοπλισμο κι τα τυπικα[B]
lostmember
04/06/2010, 14:48
ρε παιδια υπαρχει αυτοκινητο που στο πηξιμο του κεντρου της αθηνας να καιει κατω απο 10λτ/100χλ;;;;;;
αφηστε τις πορειες με 90km/h σε επαρχιακους δρομους , και τις διαφημησεις
το golf 1.6 fsi μεσα στην πολη με κινηση βροχης καει 11-15 λιτρα
οι μηχανες με μικρο βαρος (οχι strom ) μεχρι 4
παπια 3 αρα εχει τεραστια οικονομια σε χρονο κι χρημα που ειναι κι το ζητουμενο του νεου φιλου
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Από Λιδωρίκι Αθήνα με την Τάτι και το κατσίκι που καβάλαγε τότε..... δεν τελειωνε ποτέ η εθνική...... :lol: :lol:
Έλα ρε, έχεις σχέση με Λιδορίκι; Εμένα το χωριό μου είναι το Κροκύλειο...
Ξεθάβω και πάλι αυτό το θέμα, καθώς το μπάτζετ άλλαξε (3.500?).
Να θυμίσω ότι ειναι 1η μηχανή που θα πάρω.
Βασικό ρόλο παίζει η κατανάλωση.
Λόγω ύψους (1,98) μου λένε όλοι για ον/οφ....
Μου αρέσει το V-strom... αξίζει? κατανάλωση? αν όχι... κάποιο άλλο? υπάρχει ον/οφ μονοκίλινδρο?
*και μην χεχνάτε είμαι άσχετος...
Εκτός από άσχετος είσαι και αναποφάσιστος.
3 μήνες και ακόμα;
Αν το θέμα σου είναι η βενζίνη, πάρε ένα 250 τετράχρονο. Οποιοδήποτε. Όλα τελικιάζουν πάνω από 110 και θα σε καλύψουν για την διαδρομή που το θες. Ειδικά αν δεν χρησιμοποιείς τον δρόμο της Καρδίας αλλά την Γεωργικής Σχολής.
Αν θες παραπάνω χλίδες και κυβικά, το V-strom είναι υπέροχο αλλά τα 4000 που θα δώσεις, σε πόσα χλμ βενζίνης αντιστοιχούν;
Μέχρι να αποφασίσεις, θα έχει πάει 4 ευρώ το λίτρο, οπότε... :wave2:
Blitzkrieg
15/06/2010, 11:31
BMW F650GS
π.χ:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/765663/
+ABS
ακριβώς αυτό που ψάχνεις :)
το θέμα αγοράς καθυστέρησε, γιατι η αρχικη σκέψη ηταν να πάρω μηχανή χωρις να πουλησώ το αμάξι,
τώρα το πουλάω εδω κ ένα μήνα, κ οπως ειναι φυσικό δυσκολεύομαι να το δώσω αν κ υπάρχει ενδιαφέρον, λόγω ότι δεν θέλουν να δώσουν τόσα χρήματα κ όχι οτι δεν τα αξίζει.
αλλα για το v-strom δεν μου απαντησε κανείς... χαχα :beer:
+1 για το KLE 500 ή 250 (ευχαριστημένος κάτοχος εδώ και 5 χρόνια)
- Δικυλινδρο , ό,τι πρέπει για τα χλμ που κανεις, το μονοκυλινδρο θα σε σκίσει.
- Ελαφρυ και ευέλικτο , δεν θα σε κουράσει στην κίνηση της πόλης
- Ψηλό , καταλληλο για το υψος σου
- Απροβληματιστο , λαδάκι κάθε εξάμηνο και είσαι έτοιμος
- Οικονομικό , 4,5 - 5 lt , έαν βρεις καλό μοτέρ
- Δοκιμασμένο μοτέρ , για περίπου 2 δεκαετίες
- Δυνατό για την κατηγορία , το 500 αρι εχει τελική 165 χαω
και προπάντων
ΠΑΜΦΘΗΝΟ - με 1500ε βρίσκεις καλά κομμάτια που τα σκοτώνουν αυτή την περίοδο.
Με δυο λόγια είναι τίμιο μηχανάκι, ισορροπημένο για την πόλη και αν σου τη βιδώσει κάνεις και ταξίδια (Εχω κάνει το γύρο της Πελοπονήσου φορτωμένο με 2ο άτομο + φουλ μπαγκάζια καμπίνγκ)
Ο,τι άλλα τεχνικα χαρακτηριστικά θές, ρώτα εάν ξεχνάω κάτι
DoMMiNat0R
17/06/2010, 13:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από mike.giann
εγω πριν 4 μηνες απεκτησα ενα yamaha ybr 250! το πηρα μεταχειρισμενο με 11000 χλμ
στα 3000 ευρω! καινουριο εχει 4500! την εχω καταβρει με το μηχανακι αυτο! ειναι αψογα
στημενο και αρκετα οικονομικο! και σε καταναλωση και σε συντηρηση! και κινειται ανετοτατα
με ταχυτητες στα 120-130 χλμ και μπορεις να πας και χαλαρη εκδρομουλα η ταξιδακι! το
συστηνω ανεπιφυλακτα!! (ασε δε που ειναι μεγαλο σχολειο για την εισοδο σου στο χωρο)
Εγω θα συμφωνήσω με τον φίλο ! Ο πατερας μου εχει το ybr αλλα σε 125 μπορώ να πω οτι ειναι σκυλι και ιδανική για μεγάλες αποστάσεις με οικονομική κατανάλωση ,το συνιστώ ανεπιφύλακτα:a55:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.