View Full Version : Απόψεις για το Honda cbr954rr
Παιδιά καλησπέρα είμαι νέος στην παρέα και θα ήθελα να μου πείτε τις απόψεις σας, πληροφορίες για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα που είναι αδυναμία μου(στήσιμο στο δρόμο, γκάζι, κόστος συντήρησης, κ.α.) και αν έχει κάποια διαφορά το μοντέλο του 2002 με αυτό του 2003 γιατί σε κάποιο site, είχαν σαν καλύτερο αυτό του 2003 μόνο που δεν μπορούσα να καταλάβω τί διαφορές είχαν..Προσωπικά την θεωρώ από τις πιο όμορφες μοτοσυκλέτες που έχουν βγει είναι Honda(αξιοπιστία) και σκέφτομαι στο άμεσο μέλλον να την αποκτήσω....
Πρωην κατοχος εδω.
Τα μοντελα 02 και 03 νομιζω δεν εχουν καμια διαφορα, εκτος απο τα ρουλεμαν λαιμου που αντικατασταθηκαν απο ball σε roller.
Εχει εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης και ειναι ενα απο τα πιο απροβληματιστα 1000ρια αλλα με καπως ευαισθητο κιβωτιο στη καταχρηση. Εχει απιστευτα καλα φρενα, λιγο απολυτη γεωμετρια που απαιτει σταμπιλιζατερ τιμονιου για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο, ειδικα με 180/55 λαστιχο. Εχει καπως λιγοτερα αλογα σε σχεση με τον ανταγωνισμο της εποχης και οχι τοσο καλες αναρτησεις οσο θα ηθελα (αλλα αυτο φτιαχνεται). Ακομα ειναι απο το πιο ανετο SS για ψηλους, και μεχρι πολυ προσφατα το ελαφρυτερο 1000ρι.
Must do mod ειναι να αποσυνδεσεις το φλαπ του φιλτροκουτιου για να βελτιωθει το σκαλοπατι στις 3000 στροφες και να ελεγξεις οτι η βαλβιδα της εξατμισης δουλευει σωστα σε περιπτωση που δεν εχει ολοσωμη. Αυτο ειναι ενα αλλο ευαισθητο σημειο, με το σερβομοτερ της βαλβιδας να θελει να παραδωσει πνευμα. Μακρια απο μηχανες με ολοσωμες κλπ χωρις powercommander.
Αν βρεις καποιο που δεν εχει ταλαιπωρηθει και δεν σε απασχολει που εχει μονο 130 αλογα τροχο αντι για 760, χτυπα το. Οι τιμες παιζουν στα 4000, δωσε παραπανω μονο αν ειναι σα καινουργιο.
Την είχα από το '03 εως το '06 και με με άφησε απόλυτα ευχαριστημένο σε ό,τι αφορά τον τομέα της θέσης οδήγησης και την φιλικότητα στην συμπεριφορά του γενικότερα (για SS). Αυτό που είναι λίγο σπαστικό είναι η ''τρύπα'' (τι τρύπα, χαράδρα πες) στις 2000-2500σαλ (αν θυμάμαι καλά). Το γκάζι τι σε νοιάζει? Για αγώνες θα το πάρεις? Αν όχι θα σε ικανοποιήσει πιστεύω. Του '02 με του '03 έχουν τεράστιες διαφορές στα... χρώματα. Και κάτι άλλο. ΔΕΝ υπάρχουν αξιόπιστα μηχανάκια στην κατηγορία. Αν βρείς ένα πολύ σκισμένο με 40.000 χλμ μπορεί να έχει αλλάξει 2 φορές μοτέρ. Αν δεν έχει ταλαιπωρηθεί ιδιαίτερα θα βγάλει αρκετά χλμ
Από ομορφιά σκίζει, δεν χωράει αμφιβολία, και αφού σου αρέσει τόσο πολύ σου εύχομαι να το αποκτήσεις.Α! βάλε και ένα σταμπιλιζατέρ αν δεν έχει θα σου χρειαστεί.
Αντε, και καλωσήρθες:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Πρωην κατοχος εδω.
Αν βρεις καποιο που δεν εχει ταλαιπωρηθει και δεν σε απασχολει που εχει μονο 130 αλογα τροχο αντι για 760, χτυπα το. Οι τιμες παιζουν στα 4000, δωσε παραπανω μονο αν ειναι σα καινουργιο. Για πρόσεχε τα λόγια σου κύριος. Εμένα μέτρησε 136 + κάτι. Κάτσε μη βρω το διάγραμμα και γίνουμε μπίλιες από ρουλμάν. Ντάξει?:lol: :lol:
kerasaki
11/03/2010, 18:33
Εκτος αν ο φιλος εννοει το 924 το οποιο αν δεν κανω λαθος εβγαινε και το 2002.
Οντως απο τα πιο ελαφρια χιλιαρια με μαλλον απαραιτητη τη χρηση σταμπιλιζατερ.
Δεν ειμαι κατοχος αλλα θα ηθελα να ειμαι!
Αρχικά δημιουργήθηκε από kerasaki
Εκτος αν ο φιλος εννοει το 924 το οποιο αν δεν κανω λαθος εβγαινε και το 2002.
Οντως απο τα πιο ελαφρια χιλιαρια με μαλλον απαραιτητη τη χρηση σταμπιλιζατερ.
Δεν ειμαι κατοχος αλλα θα ηθελα να ειμαι!
929 :winka:
Ναι ρε παιδια οντως, τι πινω? Το 954 εβγαινε το 03 και 04. Το 929 βγηκε το 01, 02 και ηταν αρκετα διαφορετικο.
Hiro, για μενα και τα 136 πολλα ειναι, βολευομαι ανετα με 100. :D
kerasaki
11/03/2010, 18:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από DIM.K30
929 :winka:
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ναι ρε παιδια οντως, τι πινω? Το 954 εβγαινε το 03 και 04. Το 929 βγηκε το 01, 02 και ηταν αρκετα διαφορετικο.
:D Το 929 σταμάτησε το ΄01 και το ΄02 βγήκε το 954 (πιό μικροκαμωμένο και πιό νευρικό) το οποίο την επόμενη χρονιά άλλαξε τα χρώματα. Το ΄04 η λεπίδα έγινε για πρώτη φορά χιλιάρα και έχασε και το πορτ μπαγκαζ κάτω απ' το σελάκι του συνεπιβάτη(:lol: ) που τόσο μ' άρεσε.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Hiro, για μενα και τα 136 πολλα ειναι, βολευομαι ανετα με 100. :D
Τώρα εγώ βολεύομαι και με τα 75:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Hiro
Το 929 σταμάτησε το ΄01 και το ΄02 βγήκε το 954 (πιό μικροκαμωμένο και πιό νευρικό) το οποίο την επόμενη χρονιά άλλαξε τα χρώματα. Το ΄04 η λεπίδα έγινε για πρώτη φορά χιλιάρα και έχασε και το πορτ μπαγκαζ κάτω απ' το σελάκι του συνεπιβάτη(:lol: ) που τόσο μ' άρεσε.
Τώρα εγώ βολεύομαι και με τα 75:wave2:
ναι οντως ετσι ειναι.
Σπαω την κεφαλη μου να βρω τι βγαζει 75 αλογα....SV?
Το 929 ήταν φυσικό πρόγονος του 954 γεωμετρικά και σα μοτέρ (πλαίσιο Pivotless και στα δύο, ίδιο μοτέρ ουσιαστικά).
Το 954 ήταν όπως σωστά αναφέρθηκε ένα εξαιρετικά φιλικό αλλά και παράλληλα ξυραφένιο μηχανάκι που απλά είχε την ατυχία να παρουσιαστεί όταν οι άλλοι ήδη έβγαζαν χιλιάρια, η honda είχε πάρει απο καιρό τον κατήφορο στη κατηγορία (τουριστάδικα ss) και λόγο και της μικρότερης μέγιστης απόδοσης πούλησε λίγο.
Το 929 θάφτηκε την ίδια στιγμή που παρουσιάστηκε όταν η honda το ανακοίνωσε στα 151 άλογα και στα δυναμόμετρα μετα βίας ξεπερνούσε τα 120... μέτριο αισθητικά, με τα ίδια εξαιρετικα φρένα όμως και μπροστινό.
Και τα δύο μηχανάκια ξυπνούσαν με ολόκληρα συστήματα (καλά 929 έφταναν τα 135 άλογα απο 121-122 ρόδα).
Αρκετά 954 έχουν βγάλει ζημιές σε μπλόκ (ραγίσματα) λόγο πιθανότατα κάκιστων μειγμάτων με ολόκληρη εξάτμιση μια και εκείνη την εποχή τα power commander ήταν απαγορευμένη λέξη για τους βελτιωτές της εποχής... και απο σαζμάν δε ήταν τα καλύτερα έχοντας υπ'όψιν μου αρκετά που έχουν βαρέσει 2α ή 3η (έκανε εκπληκτικές σούζες το πράγμα).
Ότι βρείς, πέρασε το απο κόσκινο μια και δε παύει να είναι ένα παλιό και ίσως 3ο ή 4ο χέρι ss.
Ο πρώτος το πρόσεξε γιατί το πλήρωσε, ο δεύτερος ότι γλίτωσε το βελτίωσε.... απο τον τρίτο και μετά... :bigcry: :bigcry: άστα να πάν….
:beer: :beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Hiro
Για πρόσεχε τα λόγια σου κύριος. Εμένα μέτρησε 136 + κάτι. Κάτσε μη βρω το διάγραμμα και γίνουμε μπίλιες από ρουλμάν. Ντάξει?:lol: :lol:
Eχμμμμμμ 142 το δικό μου :D
Φιλαρακι... το μηχανάκι είναι σούπερ, απλά νευρικό, ελαφρύ και κοντό.... ότι πρέπει δλδ!!!! :lol:
Θέλει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ stab εκτος αν σου αρέσει να ανοιγεις το γκάζι και να προσευχεσαι...
Δεν έχει τα άλογα που έχουν τα σημερινά 1000 αλλά εχει χαρακτήρα
:smokin:
Αν δεν κανω λαθος, τα ραγισμενα μπλοκ ειχαν να κανουν με προβληματα στην παραγωγη και αντικατασταθηκαν εντος εγγυησης. Αν επισης δεν κανω λαθος αφορουσαν κυριως τις βρετανικες μηχανες. Αν δεν κανω λαθος ολα αυτα...
Παντως να πουμε και στον φιλο που ενδιαφερεται για το 954, οτι απο μεταπωλητικη αξια μηδεν, οποτε αξιζει να το παρει αν το βρει πραγματικα φτηνο (και σε καλη κατασταση) πραγμα αδυνατο με τους καουμπουδες που κυκλοφορανε....αλλιως, ισως το 1000 του 04+ να ειναι πιο καλη επιλογη.
Ναι +954 στα 2 προτελευταία tost(post ήθελα να πω)
Drbig μπες στο προφίλ και δε:lol:
Έχω δει ουκ ολίγα και σε ελληνικά συνεργεία. Και πολλά απ' αυτά ήταν εκτός εγγύησης:( :bawl: Και όντως ραγισμένο μπλόκ είναι η πιό συνηθισμένη αιτία.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αν δεν κανω λαθος, τα ραγισμενα μπλοκ ειχαν να κανουν με προβληματα στην παραγωγη και αντικατασταθηκαν εντος εγγυησης. Αν επισης δεν κανω λαθος αφορουσαν κυριως τις βρετανικες μηχανες. Αν δεν κανω λαθος ολα αυτα...
Παντως να πουμε και στον φιλο που ενδιαφερεται για το 954, οτι απο μεταπωλητικη αξια μηδεν, οποτε αξιζει να το παρει αν το βρει πραγματικα φτηνο (και σε καλη κατασταση) πραγμα αδυνατο με τους καουμπουδες που κυκλοφορανε....αλλιως, ισως το 1000 του 04+ να ειναι πιο καλη επιλογη.
Κύριοι.....
Τα 954 βγήκαν το 2002 και το 2003. Το 04 βγήκε το 1000RR....
A... και πουλάμε εμείς ένα λέμε!!! :lol: Αλλά επειδή το αγαπάμε δεν το σκοτώνουμε :rolleyes:
:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από koser
o
Σωστά... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Hiro
Drbig μπες στο προφίλ και δε:lol:
;)
makis206
11/03/2010, 21:37
Aπ'τα τελευταία supersport που μπορούσες να χρησιμοποιήσεις ακόμα και σε ταξίδι με το έταιρο ήμισυ, μετά βγήκαν τα "τζιτζικόφτερα"..:lol:
Πάντα το γούσταρα και πάντα θα το γουστάρω, για την ποιότητα κατασκευής του, για τη στιβαρότητά του, για την ομορφιά του που δεν θα βαρεθείς ποτέ απ'όπου κι αν το κοιτάξεις. Αν δεν είσαι απ'αυτούς που κυνηγάνε τους χρόνους σε πίστες αλλά και το απόλυτο που προσφέρουν τα ss των τελευταίων χρόνων, βρες ένα σε καλή κατάσταση και παντρέψου το..
:beer:
191470
makis206
11/03/2010, 21:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
μπλα μπλα μπλα
Χαρές που θα κάνει ο Δούκας...:lol: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Χαρές που θα κάνει ο Δούκας...:lol: :rotflmao:
Ποιος τον γαμεί; Πήγε και πήρε τζιξερ να δει χαρα! κι έμπλεξε :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol:
Να προσθέσω ότι μετάνιωσα που το έδωκα:bawl: μου 'χει λείψει. Καλός σύντροφος στο ταξίδι (πάντα για SS) Με έχει πάει πολυυύ μακριά (και με έφερε).:wacko:
makis206
11/03/2010, 21:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Ποιος τον γαμεί; Πήγε και πήρε τζιξερ να δει χαρα! κι έμπλεξε :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol:
Μωρέ διπλές χαρές θα κάνει αλλά στο σεξουαλικό μέρος κι εγώ χυλόπιτα θα ρίξω :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Μωρέ διπλές χαρές θα κάνει αλλά στο σεξουαλικό μέρος κι εγώ χυλόπιτα θα ρίξω :rotflmao: :rotflmao:
Μην σπαμαρετε κύριος.....
Σκατά Mod ΡΠΜ
:smokin:
πουλα του το CBF :lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Aπ'τα τελευταία supersport που μπορούσες να χρησιμοποιήσεις ακόμα και σε ταξίδι με το έταιρο ήμισυ, μετά βγήκαν τα "τζιτζικόφτερα"..:lol:
Πάντα το γούσταρα και πάντα θα το γουστάρω, για την ποιότητα κατασκευής του, για τη στιβαρότητά του, για την ομορφιά του που δεν θα βαρεθείς ποτέ απ'όπου κι αν το κοιτάξεις. Αν δεν είσαι απ'αυτούς που κυνηγάνε τους χρόνους σε πίστες αλλά και το απόλυτο που προσφέρουν τα ss των τελευταίων χρόνων, βρες ένα σε καλή κατάσταση και παντρέψου το..
:beer: μαλακα μου ερεθιστηκα λέμε...:blush:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
μαλακα μου ερεθιστηκα λέμε...:blush:
Γυρισες απο τον μάστορα;
Με ταξί; :rotflmao: :rotflmao: :lol:
makis206
11/03/2010, 21:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
μαλακα μου ερεθιστηκα λέμε...:blush:
Μπας θες CBF να ξεκ@υλώσεις;:lol: :rotflmao:
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα Hiro...Την μηχανή την βρήκα 2003 μοντέλο με 20000 χλμ (πολύ λίγα μου φαίνονται) 5500 χιλιάρικα, άντε πες να την κατεβάσεις στα 5000(δύσκολα θα το βρεις με 4000 χιλιάρικα) μπλε μαύρο που είναι και το χρώμα που μου αρέσει αλλά πρόσεξα κάτι μικροχτυπήματα...θα μου πεις λίγο πολύ θα υπάρχουν αυτά, το σημαντικό είναι να μην έχει πρόβλημα το μοτέρ ή οι μπουκάλες, η πιο φτηνή που βρήκα είναι 4800...Όσο για το γκάζι δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ απλά σαν σύνολο το γουστάρω πολύ το μηχανάκι, εγώ προσωπικά θεωρώ ήδη υπερβολικά τα 600 με το γκάζι που έχουν, που θα τρέξεις πια!!!! Σαν μειονέκτημα θεωρώ την κατανάλωση που έχει... αν κάνω λάθος πείτε μου..
Αρχικά δημιουργήθηκε από koser
....εγώ προσωπικά θεωρώ ήδη υπερβολικά τα 600 με το γκάζι που έχουν, που θα τρέξεις πια!!!! Σαν μειονέκτημα θεωρώ την κατανάλωση που έχει... αν κάνω λάθος πείτε μου..
1. Αν θεωρείς γκάζι το 600 μην πάρεις το 954
2. Αν δεν το ανοιξεις δεν καίει... όπως κάθε μηχανή.... δεν καίει παραπάνω απο τα 600 όμως
Ασε με σε παρακαλώ να το χαρώ τώρα που την είδε τζαπαν πάλι μη το γκαντεμιαζουμε κ το πιάσουμε πάλι τα ψυχολογικά του:rotflmao:
Αν το οργανο καταναλωσης ειναι ακριβες, τοτε με 6η, 150κμ/ω και 6000 στροφες εκαιγε 6-7 λιτρα στα 100 κμ, αναλογα τον αερα και την ανωφερεια.
Αν ακολουθήσεις τις συμβουλές των συναδέλφων περί πολυ καλού ελέγχου, θα αποφύγεις προβλήματα. Αλλά προσοχή. θέλει ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ έλεγχο. Δεν φτάνει απλά να πάρει μπρος και να δουλεύει αθόρυβα. Συμπτώματα πιθανού ρήγματος δεν φαίνονται πάντα με την πρώτη ματιά. Δεν ρίχνεις και καμιά φωτό του αργαλείου του περί ού ο λόγος να δούμε αν είναι και '03? Για την κατανάλωση θα συμφωνήσω με τους παραπάνω. Σε γρήγορες βόλτες έκαιγα λιγότερο από τα 600άρια της παρέας. Η μέγιστη που έχω μετρήσει είναι 8λιτ/100χλμ
Αρχικά δημιουργήθηκε από Hiro
...... να δούμε αν είναι και '03?
Ειπε μπλε/μαυρο - αρα 03
Αυτό εδώ είναι το μοτόρι, για ρείχτε μία ματιά...
http://i40.tinypic.com/156ejkg.jpg
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Ειπε μπλε/μαυρο - αρα 03 :a10: Ε άμα το είπε. +1
Κοίτα τώρα που μπερδεύτηκα. Στα '03 είχαν μαύρα μούτρα αλλά για το μπλε δεν θυμάμαι καθόλου.:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από koser
Αυτό εδώ είναι το μοτόρι, για ρείχτε μία ματιά...
http://i40.tinypic.com/156ejkg.jpg
leipei to deksi antivaro..... why?
ναι το ξέρω και εγώ το πρόσεξα αυτό και δεν μ' άρεσε, πιθανώς από πτώση....
Αρχικά δημιουργήθηκε από koser
ναι το ξέρω και εγώ το πρόσεξα αυτό και δεν μ' άρεσε, πιθανώς από πτώση....
Ή ξεβιδώθηκε απο τους κραδασμους κι έφυγε.... συμβαίνει....
Κι εγώ το είχα πάθει αυτό. Είναι αλεργικό στις τούμπες:lol: και φεύγει. Νομίζω πως δεν φεύγει εύκολα μονάχο του, αλλά πάλι αν ήταν ύποπτο θα το είχαν αντικαταστήσει δεν είναι άλλωστε ακριβό ούτε σπάνιο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από koser
ναι το ξέρω και εγώ το πρόσεξα αυτό και δεν μ' άρεσε, πιθανώς από πτώση....
Καλά...... μνη περιμένεις να βρεις μηχανάκι 04 που να μην εχει πέσει.... δεν παιζει ευκολα αυτό... είτε να πέσει απο τουμπα είτε απο το σταντ.... το θέμα είναι να μην είχε πέσει σε τοιχο.
ειπαμε ποσα χιλιομετρα εχει?
Τα ραγισματα στα μπλοκ ηταν συνηθως στο μπροστινο μερος κοντα στους λαιμους, φαινεται ευκολα αν σκυψεις για προχειρη ερευνα.
Ακομα δες αν εχει FI ενδειξη στο καντραν με τον κινητηρα στο ρελαντι, η αν πεταει error code (no good).
Να εχει οπωσδηποτα δυο κλειδια, διοτι με το HISS για να αλλαξεις κλειδαρια HESS μεσα.
Οταν ειναι στο ρελαντι μπουκωσε λιγο την εξατμιση με το γαντι σου να ακουσεις αν εχει θορυβο απο τεντωτηρα, μπιελα κλπ.
Κοιτα τα δισκοφρενα αν η φθορα τους ανατποκρινεται στα χιλιομετρα.
Σκυψε και δες αν στη περιοχη του λαιμου το πλαισιο εχει τιποτα περιεργο που να δηλωνει τρακα.
Κοιτα και αν δουλευει σωστα η βαλβιδα της εξατμισης, γιατι αν δεν, τοτε μουτσο ντιναριο για να φτιαξει.
20000 χλμ τα οποία μου φαίνονται λίγα για μηχανή του 03 και τιμή 5500(λίγο τσιμπημένη)και οι μπουκάλες μου φαίνονται λίγο κάπως αλλά μάλλον από το φως που πέφτει, επίσης έχει κι ένα σημάδι κάτω στην καρίνα..
Αρχικά δημιουργήθηκε από koser
και οι μπουκάλες μου φαίνονται λίγο κάπως αλλά μάλλον από το φως που πέφτει, επίσης έχει κι ένα σημάδι κάτω στην καρίνα..
όντως φαίνονται κάπως, εκτός κι αν μας γελάει η φωτό...
στην Ελλάδα ειναι το μηχανάκι;
ρωτα και ενα εμπειρο ματι αν εχει βαφτει....
Αν ελεγχθεί για στραβώματα καθώς και μοτερικά και είναι καλό να το πάρεις το κορίτσι. Κι αν μπορείς κάνε και λίγο ψαλίδι στην τιμή. (Το μόνο που δεν με έπεισε είναι τα χλμ..... (αλλαγή οργάνων?, κατέβασμα????))
Αρχικά δημιουργήθηκε από koser
20000 χλμ τα οποία μου φαίνονται λίγα για μηχανή του 03 και τιμή 5500(λίγο τσιμπημένη)και οι μπουκάλες μου φαίνονται λίγο κάπως αλλά μάλλον από το φως που πέφτει, επίσης έχει κι ένα σημάδι κάτω στην καρίνα..
Κοιτα να δεις.... αν την βάζεις μόνο πιστα και καμια βόλτα ΟΚ είναι 20.000 χλμ αλλά που να το ξέρεις.
Το δικό μου έχει κάνει 50.000 (βεβαια κλέβει αρκετα το κοντέρ λόγω μεγαλυτερου γραναζιού πισω)
Δωσε 4500 χιλιαρικα αν ειναι οντως αριστο. Παραπανω ο πωλητης δεν το δινει στις μερες μας. Με 5500-6000 πλεον παιρνεις χιλιαρι με τα ιδια χιλιομετρα.
Η μηχανή είναι στην θεσσαλονίκη, βολεύει μιας κι είμαι κι εγώ από κει....από ζημιές κάτι σκαμπάζω γιατί ένα φεγγάρι ήμουν πραγματογνώμονας αλλά αλλιώς είναι ένας έμπειρος μηχανικός...ανεβάζω αλλή μία φωτό(το τελείωμα της εξάτμισης είναι λίγο μαύρο)....
http://i43.tinypic.com/4vsqhd.jpg
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ειπαμε ποσα χιλιομετρα εχει?
Τα ραγισματα στα μπλοκ ηταν συνηθως στο μπροστινο μερος κοντα στους λαιμους, φαινεται ευκολα αν σκυψεις για προχειρη ερευνα.
Ακομα δες αν εχει FI ενδειξη στο καντραν με τον κινητηρα στο ρελαντι, η αν πεταει error code (no good).
Να εχει οπωσδηποτα δυο κλειδια, διοτι με το HISS για να αλλαξεις κλειδαρια HESS μεσα.
Οταν ειναι στο ρελαντι μπουκωσε λιγο την εξατμιση με το γαντι σου να ακουσεις αν εχει θορυβο απο τεντωτηρα, μπιελα κλπ.
Κοιτα τα δισκοφρενα αν η φθορα τους ανατποκρινεται στα χιλιομετρα.
Σκυψε και δες αν στη περιοχη του λαιμου το πλαισιο εχει τιποτα περιεργο που να δηλωνει τρακα.
Κοιτα και αν δουλευει σωστα η βαλβιδα της εξατμισης, γιατι αν δεν, τοτε μουτσο ντιναριο για να φτιαξει. Όλα πολύ σημαντικά όμως έχω δει ρήγμα και στο εσωτερικό των κυλίνδρων και σε αυτές τις περιπτώσεις δεν έπαιρνε εύκολα μπροστά ο κινητήρας!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από koser
Η μηχανή είναι στην θεσσαλονίκη, βολεύει μιας κι είμαι κι εγώ από κει....από ζημιές κάτι σκαμπάζω γιατί ένα φεγγάρι ήμουν πραγματογνώμονας αλλά αλλιώς είναι ένας έμπειρος μηχανικός...ανεβάζω αλλή μία φωτό(το τελείωμα της εξάτμισης είναι λίγο μαύρο)....
Παρε τηλ τον πωλητή και δώσε ραντεβού σε ΔΙΚΟ ΣΟΥ μαστορα που να τον ξέρεις (και να ξέρει απο 954) να την δει....
Hiro και εμένα μου φανήκαν κάπως τα χλμ, ρήξτε μία ματιά στην άλλη φωτο που ανέβασα λίγο πιο πάνω μου φαίνεται κάπως μαύρο το στόμιο της εξάτμισης που σημαίνει θέμα με τις βαλβίδες και όχι μόνο...
Δεν νομίζω ότι από τις φωτό μπορούμε να βγάλουμε άλλα συμπεράσματα πέρα απ' αυτά που είπαμε. (Εκτός από το ότι έχει αντίβαρο στη 2η) Πιστεύω πως πρέπει σε κάθε περίπτωση να την κοιτάξει προσεκτικά ο μηχανικός σου. Μην διστάσεις να πληρώσεις για έναν πολύ καλό έλεγχο.
Μάλλον έχεις δίκιο φίλε τώρα από τις φωτό τί συμπέρασμα να βγάλεις, όπως και να χει θα περάσει από κόσκινο γιατί ζόρικα βγαίνουν τα euro...Ευχαριστώ πολύ παίδες...και προσοχή γιατί από μ@λ@κες να!!!!!!!!!!
Παιδιά ήθελα να ρωτήσω κάτι, σε περίπτωση που το παίρνω το μηχανάκι, ανταλλακτικά υπάρχουν και τί κόστος συντήρησης έχει(ενδεικτικά εάν μπορείτε να μου πείτε);.....Άμα δεν μπορώ να βρω ανταλλακτικά επειδή είναι λίγο παλιό ή έχει αρκετό υψηλό κόστος συντήρησης τότε δύσκολα, τί να πω....
idomeneas
10/05/2010, 09:54
φιλαράκι με ένα τάληρο παίρνεις 1000rr '04...
το οποίο είναι απείρως ανώτερο σε συμπεριφορά
αλλά και σε μεταπώληση...
Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas
φιλαράκι με ένα τάληρο παίρνεις 1000rr '04...
το οποίο είναι απείρως ανώτερο σε συμπεριφορά
αλλά και σε μεταπώληση... Πωσ σου φανηγκε οτι ειναι καλυτερο ρε αδερφε σε μεταπωληση οταν εχει 500 ε πανω σε τιμες απο τον προκατοχο του?:rolleyes:
gixxerpap
10/05/2010, 11:00
καθόμαστε και κουβεντιάζουμε τόση ώρα για 954 ενω υπάρχει του sniper??? κουβαλάει και αρκετή προίκα πάνω του, και δε νομίζω ότι το πουλούσε και ακριβά ... όσο για το μοτερ, στα 50.000χλμ είτε θα του έχει βγάλει τη ζημιά, οπότε και το έχει αντικαταστήσει, ή δε θα του τη βγάλει ποτέ...
Δεν νομίζω οι διαφορές να είναι τόσο μεγάλες με το 04' αλλά εγώ άλλο ρωτάω, υπάρχουν ανταλλακτικά για το 954, τί κόστος συντήρησης έχει.....σε περίπτωση που το πάρω και πάθω καμία ζημιά να μην το πετάξω το μηχανάκι και τζάμπα να έχω δώσει τα λεφτά.....
skordastm
10/05/2010, 12:14
ΑΝ ΣΕ ΦΕΡΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ
ΠΟYΛΑΩ ΤΟ CBRKI MOY, ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΙΩ ΕΛΑΧΙΣΤΑ,
ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ Μ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΙ ,
ΜΟΝΟ ΠΟU ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΤΡΑ ΟΠΩΣ OHLINS K BRAKING....
197421
Μην ανησυχάς. Ανταλακτικά υπάρχουν και θα υπάρχουν γι' αρκετό καιρό ακόμα στις γνωστές ''φιλικές'' τιμές της χόνδα που τόσο μας αγαπάει. Από σέρβις τα κλασικά, δεν θέλει κάτι ιδιαίτερο:wave2:
Πάρ' το να τελειώνουμε επιτέλους:evil:
Άρε Hiro............θα το πάρω που θα πάει.
idomeneas
10/05/2010, 22:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
Πωσ σου φανηγκε οτι ειναι καλυτερο ρε αδερφε σε μεταπωληση οταν εχει 500 ε πανω σε τιμες απο τον προκατοχο του?:rolleyes:
τα 954 τα βρίσκεις με 3,5 μάξιμουμ 4 χιλιάρικα...
άνοιξε μια εφημερίδα και θα δεις...
οι τιμές έχουνε εξευτελιστεί εντελώς...
Εδώ Κρήτη που είμαι εγώ και πριν ένα χρόνο
κάτω από ένα εξαπλό χιλιάρικα δεν έβρικες ούτε εξακοσάρι
και τώρα με 2,500 παίρνεις hornet 5ετίας...
και με 4,000 600άρι κατάσταση βιτρίνας...
όλα αυτά τα ξέρω γιατί είμαι στη σβούρα να αλλάξω μηχανή
και έχω ενημερωθεί ενδελεχώς...
Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas
τα 954 τα βρίσκεις με 3,5 μάξιμουμ 4 χιλιάρικα...
άνοιξε μια εφημερίδα και θα δεις...
οι τιμές έχουνε εξευτελιστεί εντελώς...
Εδώ Κρήτη που είμαι εγώ και πριν ένα χρόνο
κάτω από ένα εξαπλό χιλιάρικα δεν έβρικες ούτε εξακοσάρι
και τώρα με 2,500 παίρνεις hornet 5ετίας...
και με 4,000 600άρι κατάσταση βιτρίνας...
όλα αυτά τα ξέρω γιατί είμαι στη σβούρα να αλλάξω μηχανή
και έχω ενημερωθεί ενδελεχώς... και εγω τα ιδια φιλαρακι αλλα δε τη παλευω βλεπω τις τιμες και ποσο πεσανε και λεω το μπουζουκι να το κρατησω να το κανω αντικα τελικα.
catmaster
11/05/2010, 03:54
Καλό μηχανάκι είναι το 954 ... είχα ο μαλάκας ένα και το πούλησα για το repsol 1000 ο κουλός και το σκυλομετάνιωσα ....
έκανε και ταξιδάκι και πίστα και τα πάντα... φρένα απίστευτα γκάζι μια χαρά για τα δεδομένα μου (και πάρα πολύ θα έλεγα) ... το είχα τρίτο χέρι αγοράσει και το πούλησα με 65 χιλ χλμ (35 χιλ σε εμένα) και δεν είχε κάνει κιχ .... ούτε λάδια τσίμπαγε σαν τα καινούργια ούτε τίποτα ...
όπως είπαν και παραπάνω προσοχή σε εξατμίσεις , pc και περίεργα φτιασιδώματα .... όσο πιο μαμα τόσο καλύτερα ...
:wave2:
Φίλε idomeneas για να πω την αλήθεια για τιμές μοτοσυκλετών βλέπω μόνο απ' το internet και όχι από εφημερίδες. Οι τιμές που μου λες μου φαίνονται πολύ χαμηλές(όχι ότι δεν σε πιστεύω), απ' το car που βλέπω περισσότερο, η πιο χαμηλή τιμή που είδα είναι 4 χιλιάρικα απλά το καλό που σου προσφέρει το internet είναι ότι βλέπεις την μηχανή. Μάλλον το βλέπω να παίρνω καμία εφημερίδα και να κοιτάω από κει.....
Αρχικά δημιουργήθηκε από koser
Φίλε idomeneas για να πω την αλήθεια για τιμές μοτοσυκλετών βλέπω μόνο απ' το internet και όχι από εφημερίδες. Οι τιμές που μου λες μου φαίνονται πολύ χαμηλές(όχι ότι δεν σε πιστεύω), απ' το car που βλέπω περισσότερο, η πιο χαμηλή τιμή που είδα είναι 4 χιλιάρικα απλά το καλό που σου προσφέρει το internet είναι ότι βλέπεις την μηχανή. Μάλλον το βλέπω να παίρνω καμία εφημερίδα και να κοιτάω από κει.....
To δικο μου 954 με 38,000 κμ και μικρη προικα το πουλησα για 4000 πριν απο 5 μηνες στη Αθηνα. Εκει παιζουν οι τιμες.
Στο car βρήκα ένα με 17000 χλμ και το δίνει 5450(πολλά), αλλά μαντράς και απ' ότι φαίνεται από την φωτό η μηχανή είναι σε άριστη κατάσταση(διευκρινίζω φαίνεται, δεν σημαίνει το ίδιο και μηχανικά).....
Σκέφτομαι κι εγω για το 954 αλλά μόνο εάν βρω καμία ευκαιρία σε καλή κατάσταση...
Από αποθηκευτικό χώρο έχει πολύ μικρότερο από το 929;
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dumah
Σκέφτομαι κι εγω για το 954 αλλά μόνο εάν βρω καμία ευκαιρία σε καλή κατάσταση...
Από αποθηκευτικό χώρο έχει πολύ μικρότερο από το 929;
:beer:
ειχα την εντυπωση οτι ειναι παρομοιοι. Εγω παντως ανετα εβαζα χαρτια και αδιαβροχα πανω-κατω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dumah
Σκέφτομαι κι εγω για το 954 αλλά μόνο εάν βρω καμία ευκαιρία σε καλή κατάσταση...
Από αποθηκευτικό χώρο έχει πολύ μικρότερο από το 929;
:beer:
Εχει πολύ περισσότερο από άλλα SS και φυσικά απο τα σημερινά....
Αλλά θες να πάρεις 954 για τον αποθηκαυτικό του χώρο; :confused:
Ναι ναι, Πω Πω, Φφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ και τέτεια...
:lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αλλά θες να πάρεις 954 για τον αποθηκαυτικό του χώρο; :confused: Γιατί? Κι εγώ γι' αυτό το πήρα τότε. Αλλά τώρα έχω σκουτεράκι που έχει μεγαλύτερο χώρο ακόμα:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Hiro
Γιατί? Κι εγώ γι' αυτό το πήρα τότε. Αλλά τώρα έχω σκουτεράκι που έχει μεγαλύτερο χώρο ακόμα:lol:
Και για πολλά άλλα σίγουρα...κυρίως θέση οδήγησης...Δε μπορώ να είμαι όλη την ώρα κάπου εκει κουλουριασμένος όσο δεν πάει άλλο...έχω και τα λουμπάγκα μου...:lol: :lol: :lol:
Experience is something You Already Have!
Μήπως να μπει το Θρεντ στο CBR Series;
amyroukai
16/06/2010, 03:06
Καλημέρα...
Επειδή μετά το τράκο είμαι πάλι στο ψάξιμο και περιμένω πως και πως το τέλος του μήνα να ξαναοδηγήσω...
Τα 929/954 αλλά και τα CBR600F είναι στην κορυφή της λίστας. Για φέτος είχα υπολογίσει να πάρω ένα SS και να κρατούσα το πιστό σκυλί Bandit για τα καθημερινά και να σταματήσω να του ελαφραίνω γραμμάρια στις πίστες, τώρα ελλείψει χρημάτων για δύο "νέες" μηχανές θα πρέπει να πάρω -βραχυπρόθεσμα- μόνο μία και να με βολέψει και για τη δουλειά και για τα κέφια (Παρασκευή Χαλκιδική ή Σέρρες με επιστροφή Κυριακή βράδι/Δευτέρα πρωί ας πούμε) χωρίς να χρειάζεται ο Trooper μετά να με ισιώσει... Να μπορεί να πάει και ένα ΣΚ κάπου με την κοπελιά και να μην με χωρίσει στο Σχηματάρι :lol:
Έχω δει και του Sniper και του Skordas τις αγγελίες, έχω δει και μερικές ακόμα στο car.gr και στο automoto, και σιγά σιγά μετράω διαθέσιμα χρήματα θα αρχίσω τα τηλέφωνα...
Υποτίθεται λοιπόν ότι αυτά τα τρία είναι "άνετα" χωρίς να ξέρω τι σημαίνει άνετο SS γιατί δεν έχω οδηγήσει, "ευρύχωρα", με καλή προστασία από τον αέρα... Ουσιαστικά έχω κάνει χιλιόμετρα μόνο με το bandit και λίγες χιλιάδες με το Ζ750 αλλά το γυμνό δεν μπαίνει στην ίδια εξίσωση έτσι και αλλιώς... Σίγουρο είναι επίσης ότι όταν με το καλό ξεκαθαρίσει το θέμα δικαστήριο/αποζημίωση θα πάρω ένα "κανονικό" στρητ και το SS θα μείνει μόνο για τα γούστα.
Είμαι στο 1,87, 95 κιλά. Το θέμα "άλογα" το θεωρώ μη σοβαρό, έχουν όλα περισσότερη δύναμη από όση θα χρειαστώ ποτέ. Αλλά στα ίδια -περίπου- χρήματα, το 954 αντί για CBR600F, είναι πειρασμός... Το 929 είναι φτηνότερο, αλλά μου αρέσει και αυτό πολύ. Και φίλος κάτοχος επιμένει "ξέχνα το 954 κάνει μόνο για πόλεμο, 929 ή 600F"...
Μια που τα οδηγείτε, νομίζω ότι είστε οι καλύτεροι να με διαφωτίσετε λιγάκι στο θέμα της χρήσης... Και αν τελικά ψάχνω τα λάθος πράγματα σε λάθος μοτοσικλέτα.
sapila racing
16/06/2010, 03:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Καλημέρα...
Επειδή μετά το τράκο είμαι πάλι στο ψάξιμο και περιμένω πως και πως το τέλος του μήνα να ξαναοδηγήσω...
Τα 929/954 αλλά και τα CBR600F είναι στην κορυφή της λίστας. Για φέτος είχα υπολογίσει να πάρω ένα SS και να κρατούσα το πιστό σκυλί Bandit για τα καθημερινά και να σταματήσω να του ελαφραίνω γραμμάρια στις πίστες, τώρα ελλείψει χρημάτων για δύο "νέες" μηχανές θα πρέπει να πάρω -βραχυπρόθεσμα- μόνο μία και να με βολέψει και για τη δουλειά και για τα κέφια (Παρασκευή Χαλκιδική ή Σέρρες με επιστροφή Κυριακή βράδι/Δευτέρα πρωί ας πούμε) χωρίς να χρειάζεται ο Trooper μετά να με ισιώσει... Να μπορεί να πάει και ένα ΣΚ κάπου με την κοπελιά και να μην με χωρίσει στο Σχηματάρι :lol:
Έχω δει και του Sniper και του Skordas τις αγγελίες, έχω δει και μερικές ακόμα στο car.gr και στο automoto, και σιγά σιγά μετράω διαθέσιμα χρήματα θα αρχίσω τα τηλέφωνα...
Υποτίθεται λοιπόν ότι αυτά τα τρία είναι "άνετα" χωρίς να ξέρω τι σημαίνει άνετο SS γιατί δεν έχω οδηγήσει, "ευρύχωρα", με καλή προστασία από τον αέρα... Ουσιαστικά έχω κάνει χιλιόμετρα μόνο με το bandit και λίγες χιλιάδες με το Ζ750 αλλά το γυμνό δεν μπαίνει στην ίδια εξίσωση έτσι και αλλιώς... Σίγουρο είναι επίσης ότι όταν με το καλό ξεκαθαρίσει το θέμα δικαστήριο/αποζημίωση θα πάρω ένα "κανονικό" στρητ και το SS θα μείνει μόνο για τα γούστα.
Είμαι στο 1,87, 95 κιλά. Το θέμα "άλογα" το θεωρώ μη σοβαρό, έχουν όλα περισσότερη δύναμη από όση θα χρειαστώ ποτέ. Αλλά στα ίδια -περίπου- χρήματα, το 954 αντί για CBR600F, είναι πειρασμός... Το 929 είναι φτηνότερο, αλλά μου αρέσει και αυτό πολύ. Και φίλος κάτοχος επιμένει "ξέχνα το 954 κάνει μόνο για πόλεμο, 929 ή 600F"...
Μια που τα οδηγείτε, νομίζω ότι είστε οι καλύτεροι να με διαφωτίσετε λιγάκι στο θέμα της χρήσης... Και αν τελικά ψάχνω τα λάθος πράγματα σε λάθος μοτοσικλέτα.
Μια που τα εχω καβαλήσει και ειμαι στο υψος σου, λιγο πιο ψηλός, ξέχασε το αν το θέλεις και για συνεπιβάτη, touring κι ετσι.
Το 929 ειναι σαφώς πιο άνετο απο το 954 και πιο ήρεμο στην οδήγηση. Το 954 ειναι πραγματικό Fireblade, πιο απόλυτο, με κορυφαία φρένα και μπορεί να σταθεί σε μια πίστα δίπλα σε ενα σύγχρονο μια χαρά.
Το 929 με υποχωρήσεις, μπορεί να το εχεις και για touring, αλλά οχι δικάβαλος.
Με CBR600F σε βλέπω. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Καλημέρα...
Επειδή μετά το τράκο είμαι πάλι στο ψάξιμο και περιμένω πως και πως το τέλος του μήνα να ξαναοδηγήσω...
Τα 929/954 αλλά και τα CBR600F είναι στην κορυφή της λίστας. Για φέτος είχα υπολογίσει να πάρω ένα SS και να κρατούσα το πιστό σκυλί Bandit για τα καθημερινά και να σταματήσω να του ελαφραίνω γραμμάρια στις πίστες, τώρα ελλείψει χρημάτων για δύο "νέες" μηχανές θα πρέπει να πάρω -βραχυπρόθεσμα- μόνο μία και να με βολέψει και για τη δουλειά και για τα κέφια (Παρασκευή Χαλκιδική ή Σέρρες με επιστροφή Κυριακή βράδι/Δευτέρα πρωί ας πούμε) χωρίς να χρειάζεται ο Trooper μετά να με ισιώσει... Να μπορεί να πάει και ένα ΣΚ κάπου με την κοπελιά και να μην με χωρίσει στο Σχηματάρι :lol:
Έχω δει και του Sniper και του Skordas τις αγγελίες, έχω δει και μερικές ακόμα στο car.gr και στο automoto, και σιγά σιγά μετράω διαθέσιμα χρήματα θα αρχίσω τα τηλέφωνα...
Υποτίθεται λοιπόν ότι αυτά τα τρία είναι "άνετα" χωρίς να ξέρω τι σημαίνει άνετο SS γιατί δεν έχω οδηγήσει, "ευρύχωρα", με καλή προστασία από τον αέρα... Ουσιαστικά έχω κάνει χιλιόμετρα μόνο με το bandit και λίγες χιλιάδες με το Ζ750 αλλά το γυμνό δεν μπαίνει στην ίδια εξίσωση έτσι και αλλιώς... Σίγουρο είναι επίσης ότι όταν με το καλό ξεκαθαρίσει το θέμα δικαστήριο/αποζημίωση θα πάρω ένα "κανονικό" στρητ και το SS θα μείνει μόνο για τα γούστα.
Είμαι στο 1,87, 95 κιλά. Το θέμα "άλογα" το θεωρώ μη σοβαρό, έχουν όλα περισσότερη δύναμη από όση θα χρειαστώ ποτέ. Αλλά στα ίδια -περίπου- χρήματα, το 954 αντί για CBR600F, είναι πειρασμός... Το 929 είναι φτηνότερο, αλλά μου αρέσει και αυτό πολύ. Και φίλος κάτοχος επιμένει "ξέχνα το 954 κάνει μόνο για πόλεμο, 929 ή 600F"...
Μια που τα οδηγείτε, νομίζω ότι είστε οι καλύτεροι να με διαφωτίσετε λιγάκι στο θέμα της χρήσης... Και αν τελικά ψάχνω τα λάθος πράγματα σε λάθος μοτοσικλέτα.
Αφου λες οτι θελεις SS για τα γουστα, δεν υπαρχει κανενας λογος να παρεις το 929.
Εχουμε παρομοιες διαστασεις πανω κατω και το μονο θεμα του 954 σε ταξιδι ειναι η κλιση των γονατων και του αυχενα (οπως σε ολα τα SS). Σε σχεση μαλιστα με το 929 (που δεν εχω οδηγησει) νομιζω οτι το 954 εχει τα κλιπ-ον λιγο πιο ψηλα. Συνεπιβατης μονο αν ειναι μικροσωμος και αντεχει στα τζι.
Νομιζω αυτο που θα επρεπε να σκεφτεις (αν δεν το εχεις ηδη κανει) ειναι το κατα ποσον η θεση οδηγησης SS σε βολευει. Η γνωμη μου ειναι οτι το πιο απολυτο σε αυτες τις μηχανες δεν ειναι ουτε τα αλογα ουτε οι γεωμετριες, αλλα η θεση οδηγησης. Ειναι πολυ πιθανο να αγορασεις τετοια μηχανη και να αναπολεις το ποσο ευκολα εστριβες το Ζ. Δεν ειναι τυχαιο που τα γυμνα γινονται μοδα. Ειναι πολυ πιο ευκολα (και γρηγορα) στην οδηγηση για το 95% των αναβατων. Τα SS ξεδιπλωνουν τις αρετες τους οταν πας πανω απο 150, μεχρι εκει ομως πραγματικα τα παλευεις αν επιδιωκεις γρηγορες αλλαγες κατευθυνσης (και δεν εχεις αναλογη εμπειρια).
Οποτε θα σου προτεινα, σε περιπτωση που δεν εχεις χιλιομετρα σε SS να πας καμια βολτα με κανα φιλο να δεις περι τινος προκειται, πριν αγορασεις. :wave2:
Πέρα από τα "προβλήματα" που αναφέρουν οι πιο πάνω, το κυρίως θέμα με τα SS είναι ότι πιάνουν πολλά χλμ εξαιρετικά γρήγορα....
Αν έχεις συνηθίσει σε μηχανή γυμνή ή πιο χαλαρή, ειδικά στην αρχή θα πηγαίνεις (με το SS) με 200ρες και θα νομίσεις ότι πας με 120-130...... Κι όταν πλησιάσει η ώρα της στροφής ή των φρένων το καταλαβαίνεις.....
Ξέρω ότι είναι δύσκολο να βρεις μηχανάκι να δοκιμάσεις αλλά μάλλον δεν είσαι για SS.....
Ασε που οι συγκρίσεις που κάνεις είναι ακυρες..... CBR600F με 929/954..... όταν λέμε καμία σχέση εννοούμε ΕΝΤΕΛΩΣ καμία σχέση....
Amyroykai, εχεις σκεφτει για κανα Τuono? Με τα χρηματα σου παιρνεις gen1 και αν βαλεις κανα δυο ακομα μεγαλα χτυπας και gen2. Θα ταξιδεψεις πιο ανετα και θα το 'εχεις' στη πιστα πολυ περισσοτερο απο ενα SS.
road spirit
16/06/2010, 05:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Ασε που οι συγκρίσεις που κάνεις είναι ακυρες..... CBR600F με 929/954..... όταν λέμε καμία σχέση εννοούμε ΕΝΤΕΛΩΣ καμία σχέση.... έχοντας οδηγήσει τα μοντέλα, θα συμφωνήσω
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukaiΠαρασκευή Χαλκιδική ή Σέρρες με επιστροφή Κυριακή βράδι/Δευτέρα πρωί ας πούμε) χωρίς να χρειάζεται ο Trooper μετά να με ισιώσει... Να μπορεί να πάει και ένα ΣΚ κάπου με την κοπελιά και να μην με χωρίσει στο Σχηματάρι ξέχνα τα 929/954 για τέτοια πραγματα ... ειδικά 2κάβαλο, εκτός και αν η κοπελιά είναι πιστοποιημένη ironbutt και ανεκτική λόγω τρελού έρωτα
θα κάνεις συμβιβασμό... ή θα πείς ότι γουστάρεις περισσότερο να βγάζεις γούστα σε trackdays οπότε θα πας για 954 ή θα δώσεις προτεραιότητα σε sport-touring χαρακτήρα και θα πας σε 600F. To οποίο παρεμπιπτόντως θα σου φανεί εντελώς παιχνίδι εφόσον είσαι 1,87, 95 κιλά.
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
..... και θα πας σε 600F. To οποίο παρεμπιπτόντως θα σου φανεί εντελώς παιχνίδι εφόσον είσαι 1,87, 95 κιλά.
To οποίο βέβαια είναι λίγο βαρύτερο (2kg) από το 954 :D
amyroukai
16/06/2010, 05:41
Η "καθημερινή" χρήση, είναι: Αφίδνες-Εθνική Οδός-Αττική Οδός>>Δουλειά... Κέντρο δεν μπαίνω συχνά. Αν πάω για δουλειά το πρωί και το απόγευμα για ένα καφέ ας πούμε, θα κάνω μια 200άρα χιλιόμετρα την ημέρα αλλά σε ανοιχτό δρόμο. Το γαμώτο με το γυμνό είναι ότι πάνω από τα 130 μου σπάει τα νεύρα ο αέρας ενώ το σουζουκάκι ειδικά με τη μεγάλη ζελατίνα πήγαινε συνέχεια με 180 και δεν με ζάλιζε τίποτα. Υπομονή για να οδηγώ γυμνό όλη μέρα δεν έχω, οπότε δεν μου κάνει. Άσε που 2-3 φορές που το πήρα με την Κατερίνα και πήγαμε ημερήσια εκδρομή με το forum, με κούρασε στο ταξίδι ο αέρας. Που να κάνω 1200 χιλιόμετρα σε τριήμερο...
Νίκο & Γιάννη το ότι δεν έχουν σχέση σαν γκάζια/φρένα/αναρτήσεις κλπ το έχω καταλάβει. Αλλά όταν σκέφτομαι τι παίρνω αν αποφασίσω να στριμωχτώ μέχρι 4 χιλιάρικα, αυτά προκύπτουν. Το 600F είναι σίγουρα ένα πολύ καλό all round, κάνει τα πάντα όλα με έναν καλό συμβιβασμό, πάει και στο δρόμο και σε track days πολύ καλύτερα από αυτό που είχα... Μπούστας δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτέ, αλλά αφού κατάφερνα και διασκέδαζα με το bandit, θα περνάω πολύ καλύτερα με οποιοδήποτε από τα τρία. Το θέμα μου είναι πρακτικό: Αν γίνεται να ζήσω με ένα από τα μεγάλα για ένα-ενάμιση χρόνο ας πούμε (μέχρι να το συμπληρώσω), με καθημερινή χρήση για τα πάντα όλα, χωρίς να βλαστημάω την ημέρα που το αγόρασα 28 μέρες το μήνα και να το ευλογάω τις άλλες 2 στα Μέγαρα... Και από ότι κατάλαβα και από εσάς και από τον Άρη δεν γίνεται μάλλον...
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Η "καθημερινή" χρήση.....
Ο καθένας με τα γούστα του... έχω γνωστό που έχει κάνει ένα Κ9 παπί.....
όλοι μας παραπάνω λέμε την γνώμη μας, δωρεάν.... :D
amyroukai
16/06/2010, 05:53
Το ξέρω και σας ευχαριστώ πολύ :)
Τέτοιο μαζοχισμό δεν τον έχω, ανέβηκα από περιέργεια στο Κ8 του Trooper πέρυσι στην ετήσια σταματημένο και πόνεσα και μόνο στη σκέψη ότι έκανε τόσα χιλιόμετρα έτσι... Απλά υποτίθεται ότι τα παλιότερα χιλιάρια ήταν πολύ πιο όρθια και πιο "μεγάλα" σαν fairing και τρίγωνο αναβάτη, για αυτό και τα σκέφτηκα σαν εναλλακτική.
Fazer 1000 Gen1? Ταξιδευει, στριβει και εχει 125 αλογα στο τροχο.
Ακομα ως πρωην κατοχος thunderace εχω να πω τα καλλιτερα γι αυτο, ταξιδευει δε με δευτερο ατομο τελειως απροβληματιστα.
amyroukai
16/06/2010, 05:56
Το σκέφτηκα και αυτό, αλλά αρκετό βάρος και πολύ χαμηλό, θα βρίσκει όσο εύκολα έβρισκε και το bandit, για αυτό το ξέχασα και είπα CBR600F ή 9ΧΧ ;)
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Το σκέφτηκα και αυτό, αλλά αρκετό βάρος και πολύ χαμηλό, θα βρίσκει όσο εύκολα έβρισκε και το bandit, για αυτό το ξέχασα και είπα CBR600F ή 9ΧΧ ;)
Pardon?
giati den koitas τοτε fazer 1000?
to θεωρω εντελως λαθος να παρεις μια μηχανη για της 3-4 φορες το χρονο που θα μπεις μεγαρα(σιγα την πιστα:rotflmao: )
εναλλακτικα αμα θες φερινγκ, μπορεις να πας σε βεφα800, ΧΧ που τα δινουν φτηνα πλεον και δε σπαει/δε χαλαει, μπουσα...και αυτο ευρωπη...
ducati st3 (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/406605/)
yper του δεοντος σπορ, θα κανει ολα τα χατηρια σου στη γρηγορη οδηγηση, ανετο τοσο ωστε να ταξιδευεις ολη μερα δικαβαλος, παιρνει και βαλιτσες και πας ανετος...και αμα θες πιστα, βγαζεις τις βαλιτσες και μπαινεις οπως εισαι...
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
.......και αμα θες πιστα, βγαζεις τις βαλιτσες και μπαινεις οπως εισαι...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
re mastora milame να μπεις και να κανεις το κεφι σου...οχι να πας να σπασεις τα χρονομετρα...
με αυτα που ζηταει ο ανθρωπος δε μπορεις να τα χεις ολα...
road spirit
16/06/2010, 06:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Το σκέφτηκα και αυτό, αλλά αρκετό βάρος και πολύ χαμηλό, θα βρίσκει όσο εύκολα έβρισκε και το bandit, για αυτό το ξέχασα και είπα CBR600F ή 9ΧΧ ;)
αχά καλό και ευτυχώς που το ανέφερες και το θυμήθηκα
Γιάννη, το 600F σε ζμπίστα βρίσκει κάτω πολύ εύκολα και ορισμένες φορές επικίνδυνα. Τόσο τα μαρσπιέ όσο και η εξάτμιση. Θα χρειαστείς οπωσδήποτε σφίξιμο αναρτήσεων και επειδή μιλάμε για μεταχειρισμένο, μάλλον θα πας για σερβις αναρτήσεων ή αλλαγή ώστε να τις φέρεις στα κιλά σου και να μην έχεις παρατράγουδα στη πίστα
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
αχά καλό και ευτυχώς που το ανέφερες και το θυμήθηκα
Γιάννη, το 600F σε ζμπίστα βρίσκει κάτω πολύ εύκολα και ορισμένες φορές επικίνδυνα. Τόσο τα μαρσπιέ όσο και η εξάτμιση. Θα χρειαστείς οπωσδήποτε σφίξιμο αναρτήσεων και επειδή μιλάμε για μεταχειρισμένο, μάλλον θα πας για σερβις αναρτήσεων ή αλλαγή ώστε να τις φέρεις στα κιλά σου και να μην έχεις παρατράγουδα στη πίστα
Όλα βρίσκουν κάτω εύκολα.... Εγώ στο 954 έχω βγάλει μπίλιες και πάλι βρίσκει........ (στα Σέρρας συνέχεια, εδώ Μέγαρα έχει τύχει κανα 2 φορές.....)
amyroukai
16/06/2010, 06:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Pardon? 232 κιλά μετρημένο από το 0-300 τον Αύγουστο του 2003... 5 κιλά πιο βαρύ από το παλιό μου bandit λοιπόν μιά που συζητούσες τα 2 παραπάνω που έχει το F σε σχέση με το RR :) και εξίσου χαμηλά μαρσπιέ με το bandit. Είναι εξαιρετικό όμως αν πω ότι κάνω και πάλι φέτος τον συμβιβασμό Β και παίρνω αποκλειστικά "καθημερινό" και το πιο "fun" του χρόνου... (κουφάλες εκεί που λέω κατέληξα να ο διάολος πάλι)...
Το επιχείρημα υπέρ του F είναι ότι είναι ελαφρύ σαν σημερινό 600άρι SS, δεν υστερεί -πολύ- σε δυνατότητες (στο οδηγικό μου επίπεδο δεν υστερεί καθόλου για να μην λέμε και χαζά) και θεωρείται καλό αξιόπιστο 2 σε 1. Η (ψευδ)αίσθηση του SS με bonus πρακτικότητα... Για αυτό μπήκε πρώτο στη λίστα και μετά κοιτώντας το οικονομικά προέκυψαν τα 9ΧΧ σαν απορία, που μου λύθηκε... :beer:
και ψάχνοντας για το fazer που το θυμόμουν ότι το έχω σε περιοδικό βρήκα και τον Ιούνιο του 2003 με CBR954 συγκριτικό Σέρρες με όλα τα μεγάλα της χρονιάς του :)
sapila racing
16/06/2010, 06:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Όλα βρίσκουν κάτω εύκολα....
Ε οχι κι όλα. Ξερεις υπάρχουν και μοτόρια που αν δεν πέσεις δεν βρίσκουν. :smokin:
Ποιός είπε VFR? Στις Σέρρες ηταν μια φορά ενα καλό παιδί και γρήγορος με VFR800, του εσβησε στην Κ1...
Το μηχανάκι θεώρησε οτι είχε πέσει. :eek:
Cpt. Haddock
16/06/2010, 06:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
[...]Το μηχανάκι θεώρησε οτι είχε πέσει. :eek:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Το έκαναν και κατι bmw αυτό :evil:
Aυτοί οι μοντς.....
procrastinators......
:smokin:
road spirit
16/06/2010, 06:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Aυτοί οι μοντς.....
procrastinators......
:smokin: έχουμε και άλλες δουλειές κύριος! (όπως το να διαχωρίζουμε θερμά και ψυχρά σώματα :smokin: τουλάχιστον το πήγα στη σωστή ενότητα :evil: )
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=105841
vassilis88
16/06/2010, 07:10
ρε παιδες αυτο που λετε οτι βρισκουν κατω τα μαρσπιε (ή η εξατμιση):eyepop:
μια φορα που μπηκα περσι σερρΑς βρηκε το δεξι δυο φορες στο μπαντιτ 400 που οδηγουσα κ επαθα ενα μινι τανκ σλαπ που μπορει κ να το προκαλεσα εγω απ το χαισυμω..:D κουνιοτανε ολο το μηχανακι για ενα σεκ περιπου αλλα εγω φοβηθηκα, ητ0 κ πρωτη επαφη..:D
δλδ αμα ανεβω τωρα σερρΑς παιζει να μου κανει τα ιδια το εφ?:look:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.