View Full Version : "Παζαρόπουλος: Πρόταση εξαγοράς από Κοσμοκάρ"
notakos600
16/03/2010, 16:08
Θρίλερ μερικών 24ώρων αναμένεται να επιφυλάξει στην αγορά αυτοκινήτου ο όμιλος Παζαρόπουλου καθώς σύμφωνα με πηγές από τον χώρο των τραπεζών και της λιανικής αυτοκινήτου έχει βρεθεί σε δεινή οικονομική θέση και διεξάγονται πυρετώδεις επαφές για να μη ρίξει κανόνι στην αγορά.
Πρωταγωνιστής των διαπραγματεύσεων φέρεται να είναι ο όμιλος Κοσμοκάρ, βασικός προμηθευτής του ομίλου Παζαρόπουλου, του οποίου οι απαιτήσεις έναντι της Παζαρόπουλος φθάνουν στα περίπου 6 εκατ. ευρώ. Η Κοσμοκάρ ...
έχει υποβάλει, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόταση στην οικογένεια Παζαρόπουλου εξαγοράς του ομίλου.
Από την πλευρά τους, οι μέτοχοι της Παζαρόπουλος φέρονται, βάσει πηγών, να συζητούν την πρόταση, οι απαιτήσεις τους όμως διαμορφώνονται σύμφωνα με κύκλους της Κοσμοκάρ σε υψηλά ακόμη επίπεδα.
Ο όμιλος Παζαρόπουλου, αναφέρουν έγκυρες πηγές, έχει περιέλθει σε δεινή οικονομική θέση αντιμετωπίζοντας προβλήματα ταμειακής ρευστότητας. Σύμφωνα με πληροφορίες, χρωστά γύρω στα 38 εκατ. ευρώ στις τράπεζες (χωρίς να συνυπολογίζονται οι συμβάσεις leasing), περίπου 6 εκατ. ευρώ στην Κοσμοκάρ καθώς και μισθούς στο προσωπικό. Επιπλέον, σύμφωνα με καταγγελίες πελατών, καθυστερεί η παράδοση αυτοκινήτων για τα οποία έχουν ήδη πληρώσει προκαταβολές.
http://www.euro2day.gr/
Λίγη προσοχή σε όποιον σκέφτεται να αγοράσει αυτοκίνητο αυτή τη περίοδο.
hidefnick
16/03/2010, 16:09
This is not news :wave2:
Σκληρό παζάρι δηλαδή ο Παζαρόπουλος, ε; Ποια αυτοκίνητα πουλάει αυτός;
notakos600
16/03/2010, 16:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από bugger
Σκληρό παζάρι δηλαδή ο Παζαρόπουλος, ε; Ποια αυτοκίνητα πουλάει αυτός;
Volkswagen, και -αν δεν κάνω λάθος- και Audi.
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Volkswagen, και -αν δεν κάνω λάθος- και Audi.
και SEAT, Alpha Romeo, Fiat, Skoda, Ford, Lancia, Opel και είναι εισαγωγέας-αντιπρόσωπος της Abarth στην Ελλάδα.
Έχει να πέσει πάλι πολύ κλάμα άμα δεν τον αγοράσει η Kosmocar.
Για ποιο λόγο ξανοίγονται τόσο πολύ και παίρνουν τέτοια ρίσκα δεν μπορώ να το καταλάβω.
Ρε μεγάλε έχεις τα πάντα και έχεις κάνει μία αυτοκρατορία.Τι σκατά θες και ρισκάρεις.
Απληστία................................
Κριμα για τους εργαζομενους που θα βρεθουν στον δρομο εαν δεν γινει η συμφωνια.
:(
Και πρεπει να ειναι παρααααα πολλοι :(
konsttanttinos
16/03/2010, 17:30
Aπό την ημερησία... "το οικονομικό άνοιγμα που έχει προς 5 τράπεζες αγγίζουν τα 34,5 εκατ. ευρώ ενώ επιπλέον 20 εκατ. ευρώ οφείλει ο όμιλος στην εισαγωγική εταιρεία με την οποία συνεργάζεται και περίπου 5,5 εκατ. ευρώ που αφορούν σε παραγγελίες αυτοκινήτων από υποψήφιους αγοραστές."(Να σημειωθει οτι πολλοι απο τους αγοραστες εχουν ΠΡΟΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ποσα για την παραγγελια τους.)
Αν είναι έτσι τότε μιλάμε για 34,5+20+5,5=60 εκατ.ευρώ...
Με μέσο κέρδος 10000 ευρώ ανά αυτοκίνητο θέλει 6000 πωλήσεις μέσα στο χρόνο για να ξεχρεώσει αυτά...
Φυσικά δεν μπορώ να υπολογίσω τα ετήσια έξοδα του τεράστιου δικτύου που είχε φτιάξει αλλά κάτω από 5 εκατ δεν θα είναι...
Αν μπορεί να πουλήσει ο Παζαρόπουλος με τέτοια κρίση 6500 αυτοκίνητα δεν το γνωρίζω , αλλά πολύ αμφιβάλω...
Μάλλον θα τον εκβιάσει η Κοσμοκάρ και θα του πάρει όλο το δίκτυο.
http://www.euro2day.gr/news/enterprises/122/articles/573437/Article.aspx
Ο Παζαρόπουλος πήγε να φαληρήσει και στο παρελθόν αλλά τον στήριξε η ίδια η εταιρεία η οποία κάνει και κουμάντο σήμερα. Δηλαδή, ότι δεν ανήκει στο Παζαρόπουλο..αλλά στην vw/audi. Και τον έσωσαν για να μη δυσφημηστούν από τοσα πολλά καταστήματα που είχε.
Ο κλασσικός Έλληνας επιχειρηματίας που νόμιζε ότι βρήκε την κότα που κάνει το χρυσό αυγό και σε μία νύχτα θα πλουτισει αν ανοίξει 15 μαγαζία παραπάνω.
Δεν λυπάμαι τον ίδιο, γιατί είναι εξασφαλισμένος, λυπάμαι τους υπαλλήλους του που θα βγούνε την χειρότερη δυνατή στιγμή στην αγορά εργασίας... κρίμα.
Και να γίνει η συμφωνία πάλι στον δρόμο θα βρεθούνε.Αυτή είναι η μαλακία.
Η kosmocar ενδιαφέρεται ουσιαστικά για ότι έχει να κάνει με το group VW και την τεχνική βάση του(συνεργεία-βαφεία-εισαγωγές), όπως και με τον κλάδο των μεταχειρισμένων.Οι υπόλοιπες εταιρίες του ομίλου που αρκετές δεν έχουν καν σχέσει με το αυτοκίνητο θα πάνε άπατες για να πληρωθούν τα χρέη.
Ο όμιλος Παζαρόπουλου έχει αυτοκίνητα, ξενοδοχεία, συνεργεία, εταιρίες ενοικιάσεων αυτοκινήτων, real estate και πολλά άλλα ακόμα.
Μιλάμε το λιγότερο για 2-3.000 εργαζομένους εκτός από τον χώρο του αυτοκινήτου.
Όχι πως θα χάσει κάτι ο ίδιος από την προσωπική του περιουσία, έτσι; Η εταιρεία θα φαληρίσει, οι πελάτες θα χάσουν τα χρήματα και τα αυτοκίνητά τους, οι εργαζόμενοι τις δουλειές τους, αλλά για τον Παζαρόπουλο, όπως επιτάσσει η ελληνική πραγματικότητα, δεν τρέχει κάστανο και δε θα χάσει ούτε λεπτό από την προσωπική του αυτοκρατορία. <-- την υποθετική, γιατί δεν τον ξέρω, αλλά όταν μιλούν για εκατομύρια σα να ήταν χλμ. στην εγνατία για το hayabusa, τα θεωρώ δεδομένα.
notakos600
16/03/2010, 18:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από bugger
Όχι πως θα χάσει κάτι ο ίδιος από την προσωπική του περιουσία, έτσι; Η εταιρεία θα φαληρίσει, οι πελάτες θα χάσουν τα χρήματα και τα αυτοκίνητά τους, οι εργαζόμενοι τις δουλειές τους, αλλά για τον Παζαρόπουλο, όπως επιτάσσει η ελληνική πραγματικότητα, δεν τρέχει κάστανο και δε θα χάσει ούτε λεπτό από την προσωπική του αυτοκρατορία. <-- την υποθετική, γιατί δεν τον ξέρω, αλλά όταν μιλούν για εκατομύρια σα να ήταν χλμ. στην εγνατία για το hayabusa, τα θεωρώ δεδομένα.
+1000
Σαν τον Ψωμιάδη της Ασπίς και δεκάδες άλλους που στην ουσία δεν τους ''πιάνει'' κανείς τίποτα από τα κλεμμένα δις.
ducpilot
16/03/2010, 19:38
Και αυτος θα χασει πολλα (οχι οτι με ενδιαφερει) οπως και ο Μανιατοπουλος της Renault οχι οτι θα πεινασουν βεβαια αλλα χανουν πολλα,δυστυχως κριμα για τους εργαζομενους γιατι εχω βρεθει σε αυτη τη θεση και ειναι αστα να πανε ειδικα αν εχεις και παιδια οπως εγω.Σημεια των καιρων βεβαιως λογο οικονομικων και ερχονται και αλλα "κανονια" στον χωρο του αυτοκινητου και μοτοσυκλετας.
pakosgemistos
16/03/2010, 19:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από bugger
Όχι πως θα χάσει κάτι ο ίδιος από την προσωπική του περιουσία, έτσι; Η εταιρεία θα φαληρίσει, οι πελάτες θα χάσουν τα χρήματα και τα αυτοκίνητά τους, οι εργαζόμενοι τις δουλειές τους, αλλά για τον Παζαρόπουλο, όπως επιτάσσει η ελληνική πραγματικότητα, δεν τρέχει κάστανο και δε θα χάσει ούτε λεπτό από την προσωπική του αυτοκρατορία. <-- την υποθετική, γιατί δεν τον ξέρω, αλλά όταν μιλούν για εκατομύρια σα να ήταν χλμ. στην εγνατία για το hayabusa, τα θεωρώ δεδομένα.
για αυτο οι απαιτήσεις τους ειναι ακομη πολυ υψηλες!!!!!!θελουν να βγαλουν κιόλας απο τον ιδρώτα του προσωπικου!!!αισχος!!!!!
Το οτι η επιχειρηση εκανε ανοιγματα δεν ειναι απαραιτητα λαθος εφοσον καθε επιχειρηματιας εξεταζει προσεκτικα τις πιθανοτητες αποτυχιας πριν κανει καποια επενδυση. Εαν γνωριζαν που θα φτασει η αγορα προφανως θα ειχαν παραμεινει σε προιοντα του ομιλου VAG....
Υπαρχουν πολλοι εργαζομενοι που στηριζουν τις οικογενειες τους και σιγουρα δεν πρεπει να γινουν απολυσεις και να βρεθει λυση ειτε με τους δανειστες (τραπεζες) η με την Kosmokar.....
Κανονιά με 8ιντσο μυρίζει.:wave2:
ego_o_idios
16/03/2010, 21:10
mou aresi pou asxoliste me ton plision sas ke sas apasxoli i ekseliksi tou....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ite pao sta zapio me tous sintaksiouxous ite mpo sto moto to idio prama ine
mipos na valoun i montereitors ke tin klirosi tou laikou laxiou sto moto na desi i magioneza...
:rotflmao: :rotflmao:
dirtbird
16/03/2010, 23:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
...
Με μέσο κέρδος 10000 ευρώ ανά αυτοκίνητο .........
Kόψε κάτι μάστορα...:o :o
konsttanttinos
17/03/2010, 06:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Kόψε κάτι μάστορα...:o :o
Να κοψω οσο θελεις, αλλα θελω να μου πεις ποσο υπολογιζεις το κερδος απο τις πωλησεις των Q7, Touareg, A8-S8, S6, S5, S4, TTS-TTRS, R8, Phaethon, δηλαδη των πιο ακριβων στην γκαμα, και υστερα να ασχοληθουμε με gti, s3, cupra πριν παμε στα πιο λαικα και βρουμε μ.ο.
Η τιμες CIF στην ελλαδα ειναι σαν το αβατο του αγιου ορους, δεν πρεπει να τις μαθει κανενας για να χρεωνουμε οσο θελουμε, ωστε ο καθε παζαροπουλος να γινεται κροισος εν ριπη οφθαλμου.
dirtbird
17/03/2010, 07:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
Να κοψω οσο θελεις, αλλα θελω να μου πεις ποσο υπολογιζεις το κερδος απο τις πωλησεις των Q7, Touareg, A8-S8, S6, S5, S4, TTS-TTRS, R8, Phaethon, δηλαδη των πιο ακριβων στην γκαμα, και υστερα να ασχοληθουμε με gti, s3, cupra πριν παμε στα πιο λαικα και βρουμε μ.ο.
Η τιμες CIF στην ελλαδα ειναι σαν το αβατο του αγιου ορους, δεν πρεπει να τις μαθει κανενας για να χρεωνουμε οσο θελουμε, ωστε ο καθε παζαροπουλος να γινεται κροισος εν ριπη οφθαλμου.
Tα πρώτα μοντέλα που αναφέρεις σίγουρα έχουν μεγάλα περιθώρια αλλά αντιπροσωπεύουν πολύ μικρό τμήμα του όγκου πωλήσεων.
Επίσης δείχνει να σου διαφεύγει το ποσοστό του αντιπροσώπου το οποίο συνήθως είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό του λιανοπωλητή. Και όχι, οι εργοστασιακές τιμές δεν είναι και τόσο'άβατες' φτάνει να ξέρεις πως να τις υπολογίσεις.
Τέλος, άλλο μία εργοστασιακή τιμή και το μικτό κέρδος (gross cost) που μπορεί να έχει ο εισαγωγέας ή ο dealer λιανικής (ή έστω.... χονδρο-λαινικής στην περιπτωση του Παζαρόπουλου) και άλλο τι μένει μετά τον συμψηφισμό με τα λειτουργικά κόστη (κτιρια, προσωπικό, φως, νερό τηλέφωνο, συντήρηση jacuzzi, κτλ.).
Μάλλον κάπου εκεί χάνεται η μπάλα, δλδ. όταν εταιρίες μεγαλώνουν απότομα χωρίς ουσιαστικά να έχουν τα οργανωτικά θεμέλια να αυτο-υποστηριχτούν.
Μετά αρχίζουν το παρτι οι τράπεζες (χρόνια νταβατζήδες)....
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
.....
Με μέσο κέρδος 10000 ευρώ ανά αυτοκίνητο θέλει 6000 πωλήσεις μέσα στο χρόνο για να ξεχρεώσει αυτά...
......
Ο Παζαρόπουλος πήγε να φαληρήσει και στο παρελθόν αλλά τον στήριξε η ίδια η εταιρεία η οποία κάνει και κουμάντο σήμερα. Δηλαδή, ότι δεν ανήκει στο Παζαρόπουλο..αλλά στην vw/audi. Και τον έσωσαν για να μη δυσφημηστούν από τοσα πολλά καταστήματα που είχε.
.. κρίμα.
Το μέσο κέρδος είναι πολύ μα πολύ μικρότερο από αυτό που γράφεις.
Ο Παζαρόπουλος πουλάει περίπου 2000 audi το χρόνο (σχεδόν το 1/3 των πωλήσεων της kosmocar !!!) και περίπου 5.000 VW (επίσης τεράστιο ποσοστό!!!)
Αν υπολογίσεις ότι το 80% είναι Α3 Α4 και golfακια τότε το μέσο κέρδος πέφτει κάτω από 3000?
Αυτά είναι νούμερα που τα γνωρίζω από μέσα...
Τα κέρδη του ,όπως και των περισσότερων dealers, προέρχονται κυρίως από τα συνεργεία.
Επίσης είναι αναληθές ότι κάνει κουμάντο η kosmocar μέχρι τώρα. Οτι τον έχει στηρίξει είναι αλήθεια. Μην ξεχνάμε ότι αν καταρεύσει η εταιρεία του, θα είναι μεγάλο πλήγμα για αυτούς. Οικονομικο και όχι μόνο....
Για το τί θα συμβεί στο μέλλον, θα το μάθουμε πολύ σύντομα...
castoras
17/03/2010, 16:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από drspeed
και SEAT, Alpha Romeo, Fiat, Skoda, Ford, Lancia, Opel και είναι εισαγωγέας-αντιπρόσωπος της Abarth στην Ελλάδα.
Έχει να πέσει πάλι πολύ κλάμα άμα δεν τον αγοράσει η Kosmocar.
Για ποιο λόγο ξανοίγονται τόσο πολύ και παίρνουν τέτοια ρίσκα δεν μπορώ να το καταλάβω.
Ρε μεγάλε έχεις τα πάντα και έχεις κάνει μία αυτοκρατορία.Τι σκατά θες και ρισκάρεις.
Απληστία................................
+696!!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.