View Full Version : Απώλεια πίεσης στη μανέτα του συμπλέκτη
Γεια σας,
Παρατήρησα σήμερα οδηγώντας στην Εθνική Οδό με αρκετά χλμ/ώρα (~180) και για αρκετή ώρα, ότι η μανέτα του συμπλέκτη απέκτησε αρκετή νεκρή διαδρομή. Το φαινόμενο αυτό συνεχίστηκε μέχρι να αρχίσω να τη χρησιμοποιώ ξανά, δηλαδή μετά από 10 χρήσεις άρχισε να λειτουργεί ξανά όπως λειτουργούσε.
Σας έχει παρουσιαστεί αυτό το φαινόμενο ή πρέπει να πάω να το κοιτάξω;
Thx
Αρχικά δημιουργήθηκε από quazar
Σας έχει παρουσιαστεί αυτό το φαινόμενο ή πρέπει να πάω να το κοιτάξω;
Δηλ. αν μας έχει παρουσιαστεί δεν θα πας να το κοιτάξεις ..?? :winka:
Υ.Γ.1
Σου λείπει υγρό από το κύκλωμα...
(όχι σε ανησυχητικό βαθμό, αλλά καλό θα ήταν να συμπλήρωνες όποτε έχεις τον χρόνο...)
Υ.Γ.2
Ότι παθαίνουν τα BMW δεν είναι αποκλειστικό τους προνόμοιο (άσχετα αν αυτό υπόσχονται κατά την πώληση), οπότε μην τα βάζετε όλα στα Μοντέλα, γιατί κινδυνεύετε να μην βγάλετε άκρη...
Επειδή έχω γύρω στα 3700χλμ, υποθέτω ότι έπεσε το υγρό επειδή πάτησε ο δίσκος, έχω δίκιο;
Υ.Γ. Το έβαλα στα μοντέλα επειδή υπέθεσα ότι δεν είναι βλάβη. Γιατί...; χαλάνε και οι BMW;:uplate:
σε κάποιες περιπτώσεις φταίει το O-ring του εμβόλου που βρίσκεται στο κάτω άκρο του κυκλώματος (προς το μοτέρ)
Αρχικά δημιουργήθηκε από DIT
σε κάποιες περιπτώσεις φταίει το O-ring του εμβόλου που βρίσκεται στο κάτω άκρο του κυκλώματος (προς το μοτέρ) :eek: :eek: :eek: :wave2: :beer:
ε ναι λοιπόν :wave2: :rotflmao: :sun: :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από quazar
Επειδή έχω γύρω στα 3700χλμ, υποθέτω ότι έπεσε το υγρό επειδή πάτησε ο δίσκος, έχω δίκιο;
Αν δεν υπάρχει καποια διαρροή, ναι ..!!
Πιθανόν στο service να σου πούνε ότι αυτό έγινε επειδή "κρύωσαν" τα υγρά λόγω ταχύτητας και ακινησίας τους - αλλά εσύ πρόσθεσε μέχρι το πάνω όριο της τρόμπας ...:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DIT
σε κάποιες περιπτώσεις φταίει το O-ring του εμβόλου που βρίσκεται στο κάτω άκρο του κυκλώματος (προς το μοτέρ)
Επειδή πριν το BMW είχα ένα ΚΤΜ 950 ADV, έχω εντρυφήσει στα προβλήματα του συμπλέκτη. Αν ήταν το o-ring και είχε διαρροή δεν θα επανερχότανε ο συμπλέκτης. Άρα κάτι άλλο παίζει...
Το ενδεχόμενο να κρύωσαν τα υγρά έχει λογική αλλά δεν το έχω ξανακούσει. Άλλωστε όταν είναι κρύα η μηχανή, ο συμπλέκτης δεν παρουσιάζει αυτό το φαινόμενο...
bros400pgm
17/03/2010, 14:55
Μαλλον ο αξονας που ανοιγει τους δισκους, σπρωχνει το δευτερευον εμβολακι του συμπλεκτη μεσα, με αποτελεσμα να "ανοιγει" η διαδρομη στην μανετα. Μετα απο 4-5 πατηματα, το εμβολακι ερχεται στην σωστη θεση και πιεζει παλι σωστα τον τους δισκους
μπορει να ειναι και ξεβιδωμενη καμπανα/δισκοι, μπορει το αξονακι για καποιο λογο να κοντραρει καπου και σιγα σιγα να πιεζει προς την αντιθετη μερια
ps.Τι μηχανη εχεις?
ego_o_idios
17/03/2010, 15:14
sini8os se teties periptosis kitame ta pio apla prota
opos ton regoulatoro tis manetas mipos exi laskari i vida ke me tous kradasmous alazi 8esi
meta tin vida tpou sigkrati tin maneta mipos eki pezi kapio fagoma i exi figi kana paksimadi (spanios exi frigania eki):lol:
afou ine ola entaksi psaxnoume gia diaroi igron kapou na doume sto kikloma kati igro
afou den iparxi diaroi alazoume ta igra tou kiklomatos an ta exoume apo tote pou geni8ikame profanos exoun gini katouro
afou antikatastisoume ta igra ke den dior8o8i to provlima
ksilonete kapaki moter ke maneta ke tsekaroume to idravliko sistima tous gia f8ores
afou den vroume ke eki tipota tote ine zodiako to provlima ke i to ampragiaz mas exi anadromo ermi pernoume tilefono tin pagiataki:lol:
tora an to ampragiaz ine me ntiza mou dinis tilefona dief8insis ke lipa ke erxome ke se plakono stis fapes:rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ego_o_idios
tora an to ampragiaz ine me ntiza mou dinis tilefona dief8insis ke lipa ke erxome ke se plakono stis fapes:rotflmao: :rotflmao: xa
xa
xa
axaxax:lol: :rotflmao:
kante ton ban oso einai noris..:rotflmao: :lol: :bawl:
Αρχικά δημιουργήθηκε από bros400pgm
...
ps.Τι μηχανη εχεις?
Αρχικά δημιουργήθηκε από ego_o_idios
...
tora an to ampragiaz ine me ntiza mou dinis tilefona dief8insis ke lipa ke erxome ke se plakono stis fapes:rotflmao: :rotflmao:
Ξέχασα να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο είναι ένα Talbot και δεν είναι δικό μου. Επίσης δεν έχει ντίζα γιατί δεν είχε εφευρεθεί τότε. Το άλλο μου αυτοκίνητο είναι GS 1200 '09 και παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα. :beer:
Μετά από αρκετή αναζήτηση στο Ιντερνετ, βρήκα τα εξής:
1. Μετά από πολύωρη οδήγηση χωρίς τη χρήση συμπλέκτη, υπάρχει περίπτωση να μαζέψει το κύκλωμα αέρα και να μη δουλεύει ο συμπλέκτης. Υπάρχει ανάκληση (δεν τη λένε ανάκληση αλλά campaign) από τη BMW. Η περίπτωση αυτή ΔΕΝ μειώνει τα υγρά του συμπλέκτη στο δοχείο. Αν δουλέψει κάποιος τον συμπλέκτη 15-20 φορές, η λειτουργία επανέρχεται.
2. Ο slave cylinder τα έχει παίξει και έχει διαρροή. Αλλάζουνε το συγκεκριμένο εξάρτημα.
Πάω αύριο συνεργείο και είδωμεν...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.