PDA

View Full Version : Προβλημα - ακομα δεν το πηρα...



giannis81
19/03/2010, 23:21
Γεια σας παιδια, οπως εχω γραψει και αλλου πριν απο μια βδομαδα πηρα ενα V-strom 650 του '08. Οταν εγινε η αγοραπωλησια το πηγα σε συνεργειο Suzuki και το ακουσε και το πηγε βολτα και μου ειπε το οκ.

Απο τοτε, εχω το εξης προβλημα. Σε δυο φασεις και παραπανω απο μια φορα (σχεδον συνεχομενα) σε καθε περιπτωση, η μηχανη μπερδευει εν κινησει και παει να σβησει (συμπεριφορα σαν να τελειωνει η βενζινη ή να ειναι εντελως νοθευμενη) και αλλοτε το κραταω με γκαζακι και συνεχιζει, μεχρι να το ξαναπαθει, ενω μου εχει σβησει και εντελως 1-2 φορες στη μεση του δρομου (πολυ επικινδυνο). Εχω παρατηρησει οτι αυτο συνεβη και στις δυο περιπτωσεις τη στιγμη που το λαμπακι της βενζινης απο το 3 επεφτε στο 2, και απο κει και περα. Οσο ηταν 3-4 η ενδειξη δε μου το εχει κανει. Εχω βαλει και 100αρα και 95αρα, απο 2-3 μαγαζια (3 γεμισματα εχω κανει ολα κ ολα).

Σκεφτομαι οτι μπορει να ειναι η τρομπα βενζινης, που εχω διαβασει εδω μεσα οτι πληγεται ευκολα. Αλλα μπορει να ειναι και τιποτα αλλο, λιγοτερο ανωδυνο. Εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να ειναι? Τη δευτερα θα το παω οπωσδηποτε σε συνεργειο, αλλα θελω να ειμαι προετοιμασμενος για το τι θα του πω και τι θα ακουσω.

Επισης, μιας και μενω βορειοανατολικα, μπορει να μου προτεινει κανεις απο εδω κοντα (βορεια εως κεντρο) σε ποιο συνεργειο Suzuki να παω, για να μου κανουν και καλη δουλεια και να μη με σφαξουν.

Ευχαριστω για τυχον βοηθεια.

AUFGEBRACHT
19/03/2010, 23:26
Στην κατανάλωση διαφορά έχεις προσέξει; Είναι αυξημένη;

giannis81
19/03/2010, 23:33
φιλε μου, 3 φορες εχω προλαβει να του βαλω βενζινη ολες και ολες και αυτες αμεσως οταν εμπαινε στη ρεζερβα (για να μην επιβαρυνω την τρομπα), οποτε δεν εχω προλαβει ακομα να καταλαβω και να συγκρινω καταναλωση.

thagro
19/03/2010, 23:33
Ρύθμιση του TPS (throttle position sensor).Δες το και αυτό μήπως και γλιτώσεις τα χειρότερα...
Κάνει και 'σκασίματα' οταν ανοίγεις το γκάζι εκείνες τις στιγμές?
Οταν ανοίγεις το γκάζι στις ψηλές ταχύτητες αν μπουκώνει παίζει ρόλο η αντλία βενζίνης.
Καλή τύχη φίλε,σε καταλαβαίνω γιατι και εγώ μετάχειρο το πήρα και ήμουν όλο ανυσηχίες τον πρώτο καιρό

xanthosd
20/03/2010, 00:47
σου αναβει η ενδειξη FI; 90% ειναι βουλωμενο το φιλτρο βενζινης και με ενα μπαη μπας καθαρηζεις,
η αλλη περιπτωση ειναι ο αισθητηρας του φιλτρου αερος ή του TBS

xristos x
20/03/2010, 04:34
Ρύθμιση του TPS (throttle position sensor)

Αδερφέ μαλλον ο αισθητηρας γκαζιου πρεπει να ναι χωρις να εχω και πολλες τεχνικες γνωσεις!!Το εκανε και το δικο μου (μαλιστα ειχε τυχει να μου σβησει και εν κινηση με λιγα χιλιομετρα και πατώντας και συμπλεκτη) και τον αλλαξα αλλα δεν εχω ιδεα τι κοστιζει γιατι ηταν μες στην εγγυηση!

giannis81
20/03/2010, 09:34
Aπ'οτι καταλαβαινω λοιπον, μαλλον καποια ρυθμιση ειναι και οχι τρομπα βενζινης, που κατι διαβασα για 500ε και φρικαρα! Μακαρι, αν και ειμαι αρκετα ξενερωμενος που θα χρειαστει να τα σκασω, ακομα δεν το πηρα.
Τη δευτερα λεω να το παω στον Σταθη στην Μαυρομιχαλη, που εχω ακουσει καλα λογια και ο θεος (ποιος?!) βοηθος! Ευχαριστω παιδια.

DAYMAN
20/03/2010, 09:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis81
Aπ'οτι καταλαβαινω λοιπον, μαλλον καποια ρυθμιση ειναι και οχι τρομπα βενζινης, που κατι διαβασα για 500ε και φρικαρα! Μακαρι, αν και ειμαι αρκετα ξενερωμενος που θα χρειαστει να τα σκασω, ακομα δεν το πηρα.
Τη δευτερα λεω να το παω στον Σταθη στην Μαυρομιχαλη, που εχω ακουσει καλα λογια και ο θεος (ποιος?!) βοηθος! Ευχαριστω παιδια.
Εκει να πας και να εισαι σίγουρος οτι θα σου λυσει το πρόβλημα χωρις να σε μαχαιρώσει.Αν το πρόβλημα ειναι αντλία να ξερεις οτι καθαρίζεται εσωτερικά και αλλαζει ενα φιλτρακι που εχει ενσωματωμένο.

SpL
20/03/2010, 12:40
Μηπως και εσενα εχει gipro atre η μηχανη σου γιατι κατι τετοια προβληματα τα προκαλει.....

giorgosmg
20/03/2010, 13:03
ενος φιλου δεν ειχαν βαλει σωστα το ρεζερβουαρ στο συνεργειο και διπλωνε ενα σωληνακι των αναθυμιασεων -νομιζω-
και του εκανε τετοια κολπα.

οτι και να ναι ευχομαι να το βρεις γρηγορα και να την βγαλεις φτηνα φιλε μου:D

thagro
20/03/2010, 14:03
Πηγαινε το και στην επιστροφη πες και σε μας τι επαιζε για να ξερουμε φιλαρακι....:D

tdm900
20/03/2010, 15:21
TPS 100%.

Αλλαξε και τα δύο TPS και τελος.Μην ψαχνεσαι για άλλα και προβληματίζεσαι τζάμπα.

Τα είχα αλλάξει εντός εγγύησης στα 7000 χλμ.

giannis81
20/03/2010, 17:34
Ωραια! Και ποσο παει πανω-κατω το μαλλι, για να ξερω να δω αν με παιρνει τωρα, αλλα και για να μη μου ζητησουν υπερβολικα παραπανω?? Γνωριζει κανεις που να το εκανε εκτος εγγυησης?

Hiro
20/03/2010, 18:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis81
Τη δευτερα λεω να το παω στον Σταθη στην Μαυρομιχαλη, που εχω ακουσει καλα λογια και ο θεος (ποιος?!) βοηθος! Ευχαριστω παιδια. Και το δικό μου έκανε κάτι τέτοια παράξενα λίγο μετά την αγορά του. Σβήσιμο ή αρρυθμίες στο ρελαντί και check engine κάποιες φορές.Επειδή σταμάτησε να το κάνει το άφησα. Το αγόρασε φιλαράκι μου 3 μήνες μετά και όταν του το έκανε το πήγε σ' αυτόν που λες και δορθώθηκε άμεσα και οικονομικά. Είχε 25.000χλμ του '05. Εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό και να την γλυτώσεις φτηνά:wave2:

SOTOS80
20/03/2010, 18:31
Είχα αλλάξει TPS πρίν κανένα χρόνο μιάς και η δικιά μου όταν πήγαινα σε ανοιχτούς δρόμους για λίγη ώρα, όταν πατούσα συμπλέκτη για να αλλάξω ταχύτητα ή να σταματήσω έσβηνε. Το κόστος αν θυμάμαι καλά ήταν κανένα 80αρι αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος.

Αταίριαστος
22/03/2010, 10:53
Καλημέρα και καλή εβδομάδα,
πιστεύω ότι "το πρόβλημά σου" θα λυθεί μόλις γίνει καθαρισμός στο ιντζέκσιον (SDTV).
Eλάχιστοι μηχανικοί βγάζουν και καθαρίζουν (με υπέρηχους) τις πεταλούδες, όπως προβλέπεται κάθε 24.000 χλμ.
Προσωπικά, το δικό μου μηχανάκι, όταν έγινε ο συγκεκριμένος καθαρισμός είχε περισσότερη ροπή χαμηλά και πήγαινε καλύτερα από καινούργιο..

giannis81
22/03/2010, 11:33
Kαλημερα.

Τελικα ηταν το TPS, οπως ειπαν πολλοι εδω μεσα.
Πηγα στον Σταθοπουλο στη Μαυρομιχαλη, αλλαγη TPS, φτιαξιμο αλυσιδας και κατι σφιξιματα εδω-εκει, 60 ευρω συνολο.
Περιμενα ενα 20λεπτο, το πηρα και εφυγα!
Μετα που καβαλησα δεν εκανε πια τα ιδια, οποτε ηταν αυτο.
Εμεινα ευχαριστημενος, θα το παω και για σερβις εκει!

:D

costas81
22/03/2010, 12:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Αταίριαστος
Καλημέρα και καλή εβδομάδα,
πιστεύω ότι "το πρόβλημά σου" θα λυθεί μόλις γίνει καθαρισμός στο ιντζέκσιον (SDTV).
Eλάχιστοι μηχανικοί βγάζουν και καθαρίζουν (με υπέρηχους) τις πεταλούδες, όπως προβλέπεται κάθε 24.000 χλμ.
Προσωπικά, το δικό μου μηχανάκι, όταν έγινε ο συγκεκριμένος καθαρισμός είχε περισσότερη ροπή χαμηλά και πήγαινε καλύτερα από καινούργιο..


σου καθάρισε με υπέρηχους τις πεταλούδες;;;;;;;;;;;

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Αταίριαστος
22/03/2010, 14:00
Προφανώς Κώστα, έτσι μου είχε πεί τότε (24.000 χλμ.)
Έβγαλε τον ψεκασμό και τον έστειλε στο "καθαριστήριο" όπου τον άφησε μία ημέρα, γι΄αυτό και έμεινα ένα 24ωρο χωρίς μηχανάκι...
Ο μηχανικός είναι ο Μπάμπης (του Χαβέλλα) για τον καθαρισμό είχα πληρώσει 200 ευρώ.
Το μηχανάκι μου έσβηνε στο ρελαντί ζεστό.... μετά το καθάρισμα πήγαινε πολύ καλύτερα από πρίν σε όλο το φάσμα του στροφομέτρου και ειδικά χαμηλά (3.000 σ.α.λ.) είχε τόση ροπή όσο πριν από το καθάρισμα στις 4.500...