View Full Version : Κράνος ανάλογο με την θέση οδήγησης.
dimitrisarta
20/03/2010, 17:02
Καλησπερίζω όλους στο forum. Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum και με έχετε βοηθήσει αρκετά σε αυτά που γράφετε.Σαν νέος κάτοχος και εγω ενός v-Strom 650 θα ήθελα να με βοηθήσετε σε μια απορία που έχω. Θέλω να αγοράσω ένα καλό κράνος γύρω στα 400 με 450 ευρώπουλα. Έχω ρωτήσει αρκετούς γνωστούς μου που έχουν μηχανή και οι ποιο πολλή μου έχουνε πει ότι εκτός από την ποιότητα του κράνους και να μου κάθετε καλά πρέπει να προσέξω και τον τύπο του κράνους ανάλογα με την θέση οδήγησης, τι εννοώ. Ότι διαφορετικό σχεδιασμό έχουνε τα κράνη που είναι για street μηχανές διότι το σώμα και το κεφάλι είναι σκυμμένο μπροστά και άλλων σχεδιασμό έχουνε τα κράνη για on-off & touring μηχανές που είσαι όρθιος. Μου λένε ότι υπάρχει διαφορετική αεροδυναμική στον σχεδιασμό του κράνους, διαφορετικός σχεδιασμός στους αεραγωγούς και ότι τα κράνη που είναι για touring μηχανές είναι ποιο αθόρυβα λόγο της πολύωρης οδήγησης που κάνουνε αυτές οι μηχανές. Εσείς τι γνώμη έχετε για όλα αυτά, ισχύουν η όχι αυτά που μου λένε και αν ναι εγώ και ο κάθε καταναλωτής πώς μπορούμε να διακρίνουμε αν υπάρχουνε διάφορες στα κράνη; Οι εταιρίες διευκρινίζουν το κάθε κράνος που παράγουν για τι τύπο μηχανής προορίζετε;
Εσείς τι μου προτείνετε για κράνος;
Έχω ρωτήσει 2 εμπόρους στην περιοχή μου και μου έχουνε πει οποίο κράνος και να πάρω το ίδιο πράγμα είναι. Ισχύει η θέλουνε μόνο να πουλήσουν και όχι να πουλήσουν σωστά;
Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων και πάντα όρθιοι. Δημήτρης.
Δημήτρη καλώς ήρθες. Το θέμα που θέτεις είναι σίγουρα ενδιαφέρον , προδωπική άποψη δεν θα εκφέρω καθώς δεν γνωρίζω αν υπάρχει τέτοιου είδους διαφορά στα fullface κράνη.
Πάντως θα βοηθούσε να αναφέρεις το ύψος σου. Αν δεν ξεφεύγεις από το μέσο όρο (1.75 - 1.80) θεωρώ ότι η ζελατίνα του στρώματος θα σε καλύπτει απόλυτα και δεν έχεις πρόβλημα.
dimitrisarta
20/03/2010, 17:29
Δυστυχώς είμαι ψήλος 1,86 και καλοθρεμμένος θα έλεγα:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitrisarta
Δυστυχώς είμαι ψήλος 1,86 και καλοθρεμμένος θα έλεγα:rolleyes:
Έχω την εντύπωση ότι με το φτεράκι που φοράνε κάποιες ζελατίνες strom δεν θα έχεις πρόβλημα. Μάλιστα το συγκεκριμένο ρυθμίζεται σε ύψος. Σε κάθε περίπτωση καλύτερα θα στα πουν οι ιδιοκτήτες v-strom.
Ισχύει ότι κάποια μοντέλα από κράνη ταιριάζουν περισσότερο σε όρθια θέση οδήγησης και κάποια άλλα σε σκυφτή.
Για όρθια θέση θα σου πρότεινα:
- Arai Chaser. Πολύ καλή αεροδυναμική, κορυφαία ποιότητα (ARAI :winka: ) πιο θορυβώδες από τα υπόλοιπα.
-Shoei XR-1000 ή XR-1100. Πολύ καλή ποιότητα, αρκετά αθόρυβο.
-Schuberth S1 pro. Πολύ καλή ποιότητα και αυτό, το πιο αθόρυβο κράνος της αγοράς, σαν μειονέκτημα μόνο το ότι είναι λίγο ογκώδες
-Shark RSI. Οικονομικότερο από τα υπόλοιπα,χωρίς όμως να είναι πολύ υποδεέστερο σε χαρακτηριστικά.
Βασική προϋπόθεση είναι βέβαια να επιλέξεις αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο κεφάλι σου.:D
Δεν υπάρχουν κρανη που να προορίζονται για συγκεκριμένη θέση οδήγησης. Απλά σε κάποια κράνη μπορείς να εκτιμήσεις τα πλεονεκτήματα της καλής αεροδυναμικής ή των λειτουργικών αεραγωγών σε υψηλές ταχύτητες.
Προτίμησε full face όπως και να ΄ναι.
Allst@rf
20/03/2010, 17:55
κάθε εταιρεία έχει στη γκάμα της διαφορετικά είδη κράνους για διαφορετικά στυλ οδήγησης.επειδή βλέπω ότι έχεις πρόθεση να ξοδέψεις ένα σεβαστό πόσο για κράνος ,καλό είναι να πας σε έναν ντυλερ με γνώσεις ,να του εξηγήσεις τι ακριβώς ψάχνεις για να σε βοηθήσει.
Allst@rf
20/03/2010, 18:02
όπως βλέπεις οι απόψεις των μελών του φόρουμ συμπίπτουν πλήρως σε αυτό που ρωτάς και πιστεύω να γίναμε αρκετά κατανοητοί ώστε να έχεις ξεκαθαρίσει τι ακριβώς θέλεις. :lol:
κάτσε να πουν και οι υπόλοιποι την άποψη τους και πιστεύω ότι μετά δεν θα έχεις καμία αμφιβολία για το τι να κανείς...:confused:
Για να μην ανοιγω αλλο thread...... Θελω να παρω ενα κρανος για 2ο shark rsx , ξερει κανεις αν εχουν ημερομηνια ληξης........ ??????
paramedic
20/03/2010, 18:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Δεν υπάρχουν κρανη που να προορίζονται για συγκεκριμένη θέση οδήγησης. Απλά σε κάποια κράνη μπορείς να εκτιμήσεις τα πλεονεκτήματα της καλής αεροδυναμικής ή των λειτουργικών αεραγωγών σε υψηλές ταχύτητες.
Προτίμησε full face όπως και να ΄ναι.
ΣΥμφωνω με τον φίλο και για να γίνουμε πιο κατανοητοι. Ενα SHOEI Χ11 μπορεί να το φορέσει άνετα αυτός που έχει touring μοτοσυκλετα και αυτος που έχει street μοτοσυκλετα. Ειναι κατηγορια racing πραγμα που σημαινει οτι σε υψηλες ταχυτητες θα σου προσφερει αριστη αεροδυναμικη και εξαερισμο και θα το αισθανεσαι άνετο εναντια στον αέρα.
Ενα SHOEI Raid 2 όμως θα βολεψει μονον αυτον με το touring μιας και δεν έχει αεροδυναμικα βοηθηματα αλλα αυτον με το street που παει παει κομματια θα του κανει το κεφαλι μπαλα που το κλοτσανε 200 ποδοσφαιριστές μαζί.
Αλλα και τα 2 θα ειναι χάλια αν δεν ταιριαζουν σωστά στο κεφάλι σου οπότε δοκιμη και μετά αγορά (απο το εξωτερικό:rotflmao: :rotflmao: ).
Αρχικά δημιουργήθηκε από MAG/FMX
Για να μην ανοιγω αλλο thread...... Θελω να παρω ενα κρανος για 2ο shark rsx , ξερει κανεις αν εχουν ημερομηνια ληξης........ ??????
ola ta κρανη εχουν ''ημερομηνια ληξης''...
και ειναι η μερα που τα μαξιλαρακια εχουν ''πεσει'' πολυ και το κρανος κουνιεται στο κεφαλι σου:winka:
pakosgemistos
20/03/2010, 20:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ola ta κρανη εχουν ''ημερομηνια ληξης''...
και ειναι η μερα που τα μαξιλαρακια εχουν ''πεσει'' πολυ και το κρανος κουνιεται στο κεφαλι σου:winka:
για το λογο αυτο αλλαξα το HJC FG-14 και πηρα ιδια εταιρεια το FG-15 αλλά εχω παλι τον ιδιο στροβιλισμό στο κεφάλι μου με το V STROM ΟΠΩς ΕΊΧΑ ΚΑΙ ME TO TRANSALP μου!
παίζει θέμα με το κράνος που ρωτά ο φίλος-δημιουργός του thread?γιατι εγω πηρα ίδια εταιρεία αλλα βελτιωμένο αεροδυναμικά κράνος!!
παίζει ρόλο και η θέση οδήγησης?
α!ο στροβιλισμος σε ταχυτητες 120<
ευχαριστώ και γώ!!!
bentouza
20/03/2010, 21:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από pakosgemistos
για το λογο αυτο αλλαξα το HJC FG-14 και πηρα ιδια εταιρεια το FG-15 αλλά εχω παλι τον ιδιο στροβιλισμό στο κεφάλι μου με το V STROM ΟΠΩς ΕΊΧΑ ΚΑΙ ME TO TRANSALP μου!
παίζει θέμα με το κράνος που ρωτά ο φίλος-δημιουργός του thread?γιατι εγω πηρα ίδια εταιρεία αλλα βελτιωμένο αεροδυναμικά κράνος!!
παίζει ρόλο και η θέση οδήγησης?
α!ο στροβιλισμος σε ταχυτητες 120<
ευχαριστώ και γώ!!!
το μονο που δεν φταιει ειναι το κρανος.ψιλοδιαφορες απο κρανος σε κρανος θα εβλεπες αλλα δεν ειναι η ουσια.
δοκιμασε να αλλαξεις λιγο θεση οδηγησης και/ή να σκυψεις κτλ.
θα δεις οτι "αλλαζουν" ή εξαφανιζονται οι στροβιλισμοι.ισως με αλλη ζελατινα κανα φρυδι κτλ να βρεις το πως εισαι καλυτερα.
μεχρι κ η υπαρξη η οχι συνεπιβατη μπορει να αλλαζει τη ροη του αερα γυρω απο το δικο σου κρανος.
Gandalf dr685sm
21/03/2010, 08:49
όπως είπαν και άλλοι πριν απο μένα έχει να κάνει με τους αεραγωγούς και τον σχεδιασμό του κράνους.
Γενικά όσο περισσότεροι αεραγωγοί τόσο μεγαλύτερος θόρυβος για παράδειγμα.
Αυτό που προσωπικά έχω παρατηρήσει πάντως είναι οτι σε κατηγορία θορύβου , με κάνει να πιστεύω πως σε αυτή την κατηγορία υπερέχει η SHOEI , έχοντας ίσως απο τα πιο αθόρυβα μοντέλα σε κράνη.
Τώρα για στροβιλισμούς ... έχει να κάνει και με την μηχανή, την ζελατίνα αν έχει και πόσο ψηλή είναι συν τον σχεδιασμό του κράνους.
Gandalf
Αρχικά δημιουργήθηκε από paramedic
Ενα SHOEI Raid 2 όμως θα βολεψει μονον αυτον με το touring μιας και δεν έχει αεροδυναμικα βοηθηματα αλλα αυτον με το street που παει παει κομματια θα του κανει το κεφαλι μπαλα που το κλοτσανε 200 ποδοσφαιριστές μαζί.
Χρησιμοποιούσα ένα Raid II για μερικούς μήνες, πριν πάρω το X-Spirit και, πίστεψέ με, δεν ισχύει αυτό που λες. Δε μιλάμε για Nova και Airoh...
SeNNinhA
21/03/2010, 10:22
Μια είμαι η ουσιαστική διάφορα των street με τα touring κράνη.
Τα street κράνη το κέλυφος είναι πιο κοντό πίσω στον σβέρκο σου για να μην ενοχλεί όταν σκυμενος έχεις ουσιαστικά σηκωμενο το κεφάλι σου προς τα πάνω. Στα touring αυτό δεν χρειάζεται και είναι πιο χαμηλά πίσω.
Αυτό σημαίνει ότι ο σβερκος σου με ένα street κράνος είναι κάπως πιο εκτεθημενος στον αέρα. Εμένα αυτό με ενοχλεί. Εάν δεν σε ενοχλεί τότε δεν έχεις πρακτικό πρόβλημα.
Ένα δεύτερο είναι ότι τα street κράνη λόγω σχεδίασης είναι μεν πιο αεροδυναμικα από τα touring αλλά μόνο όταν κοιτά εντελώς ευθεία. Εάν στριψεις το κεφάλι σου έστω και ελάχιστα παίζει μεγάλη πίεση από τον αέρα που στο επαναφέρει στην ευθεία. Τα Touring είναι λίγο λιγότερο αεροδυνικα στην ευθεία αλλά παραμένουν αεροδυναμικα και σε μικρές στροφές του κεφαλιού. Λογικό όταν πας βόλτα και όχι με την ταυτότητα στο στόμα να θέλεις να ρίχνεις και μια ματιά τριγύρω.
Και ένα τρίτο θέμα είναι το κουμπωμα. Τα racing έχουν τα δίπλα δαχτυλίδια για κουμπωμα τα οποία είναι ασφαλή μεν αλλά δύσκολα στο βάλε βγάλε. Τα πιο normal έχουν κουμπωμα με κλιπ που είναι αφάνταστα εύκολο στο άνοιξε κλείσε.
Ένα καλό κράνος είναι πάντως αρκετά αεροδυναμικο και φυσικά ασφαλές οποίας κατηγορίας κι αν είναι. Εξαρτάται από εσένα να αποφασίσεις τι σου κάνει. Και φυσικά κράνος χωρίς δοκιμή δεν παίρνεις. Εμένα πχ μου κάθονται άψογα στο κεφάλι τα Arai αλλά όχι τα Shoei. Έχει να κάνει με την φόρμα και το κάθε κεφάλι ξεχωριστά.
Προσωπικά racing τύπου κράνος θα έπαιρνα μόνο για ss και γυμνό.
Έχω δει ότι υπάρχουν μαγαζιά που στο δίνουν να το φορέσεις για τεστ ride σε κανονική βόλτα. Ψάξε και κανε κάτι τέτοιο για να καταλάβεις και τι λέμε.
dimitrisarta
21/03/2010, 12:16
Παιδιά αν ισχύει διαφορετικό κράνος ανάλογα με την θέση οδήγησης οι εταιρίες αναφέρουν στα χαρακτηριστικά του κάθε κράνους για τι θέση οδήγησης προορίζετε ss η touring η πρέπει εμείς να βλέπουμε το κάθε κράνος και να προσπαθούμε να καταλάβουμε; Διότι πιστεύω ότι αν δεν το αναφέρουν δεν υπάρχει κάποια διάφορα για διαφορετικό τύπο κράνους αναλόγως με το πως οδηγούμε.
SeNNinhA
21/03/2010, 13:48
Δεν υπάρχει ξεκάθαρη οδηγία από τις εταιρείες μεν και φυσικά όλα τα κράνη μπορείς να τα φορέσεις αλλά αυτά που λέμε είναι παρατηρήσεις οι οποίες ισχύουν. Δεν θα σου πει κανένας μην πάρεις το Arai Corsair V για να κυκλοφορήσεις με ενα Varadero αλλά δεν σημαίνει ότι ενα Schuberth C2 δεν είναι πιο βολικό. Ούτε και για τις μπότες, τα κράνη ή τα γάντια υπάρχει κάτι που να αναφέρει ότι αυτά είναι για πίστα, για touring για κάθε μέρα ή ότι άλλο αλλά και παλι ξέρεις τι κάνει καλύτερα την δουλειά του για κάθε χρήση που το θέλεις. Θα πάρεις δηλαδή μια cordura ή μια touring μπότα για να γυρνάς στην πίστα? Μπορείς να το κάνεις αλλά δεν ειναι το ενδεδειγμένο.
Δες λίγο στην Schuberth που έχει και κλασικά touring και racing κράνη και θα δεις μεγάλες διαφορές στην σχεδίαση του κάθε κράνους ανάλογα την χρήση. Δες και πόσο κλείνει πχ του touring κράνος κάτω από το σαγόνι και γύρω από τον λαιμό για να μην αφήνει αέρα και ήχο να σε ενοχλεί και πόσο πιο ανοιχτό είναι το racing της ίδιας εταιρείας. Φόρα το ένα και φόρα το άλλο να δεις πόσο πιο κοντό πίσω είναι το racing. Δες πως κουμπώνει το ένα και πως το άλλο. Είπα Schuberth επειδή έχει παράδοση σε touring αλλά έχει ακόμη και κράνη F1 (Schumacher) και είναι ευδιάκριτες οι διαφορές αλλά θα δεις το ίδιο και στις άλλες εταιρείες.
Φόρα ενα racing κράνος και με 160-170 προσπάθησε να γυρίσεις λίγο το κεφάλι σου δεξιά-αριστερά (ή πάνω κάτω) και θα δεις πόσο πίεση δέχεται να έρθει στην θέση ισορροπίας. Κάνε το ίδιο και με ένα touring κράνος να δεις πόσο πιο άνετο είναι.
Το πως σταθμίζει αυτά τα δεδομένα κάποιος βέβαια είναι προσωπικό ζήτημα όπως και το τί ζητάει από ένα κράνος αλλά αυτά είναι γεγονότα. Και μην μου πείτε ότι το πιο ακριβό κράνος είναι και πιο καλό και άρα να πάρουμε (εαν μπορούμε) το τοπ ακριβότερο γιατί δεν έχει να κάνει με τα επίπεδα ασφάλειας η τιμή. Υπάρχουν και τα αντίστοιχα crash test αλλά ας μην ανοίξουμε αυτό το θέμα γιατί πάμε αλλού.
:wave2: :wave2: :wave2:
bentouza
21/03/2010, 17:37
μην ξεχνατε ομως κατι.
απο τη στιγμη που καποια εταιρεια χρησιμοποιει διαφορετικη σχεδιαση οσων αναφορα τα υλικα και το σχημα του καλυφους στο κορυφαιο/αγωνιστηκο και στο αμεσως_επομενο/τουρισταδικο (πειτε τα οπως θελετε) κατι παιζει...
πχ η arai αλλα υλικα κ σχεδιαση εχει στο RX7 και αλλη στα υπολοιπα. η shoei λεει οτι εχουν το ιδιο κελυφος αλλα αυτο εχει αλλη σχεδιαση(το X1100 φερει αεροτομη με μορφοποιηση του κελυφους τους κ οχι κουμποτη/κολλητη και "ευπαστη" οπως το X-spirit).
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Δεν υπάρχουν κρανη που να προορίζονται για συγκεκριμένη θέση οδήγησης. Απλά σε κάποια κράνη μπορείς να εκτιμήσεις τα πλεονεκτήματα της καλής αεροδυναμικής ή των λειτουργικών αεραγωγών σε υψηλές ταχύτητες.
Προτίμησε full face όπως και να ΄ναι.
χμ, ουτε συμφωνω ουτε διαφωνω,απλα παραθετω τη δικια μου ιστορια.
αγορασα ενα arai rx-7 matsudo.τοτε ειχα ενα transalp και σε ορθια θεση οδηγησης ο θορυβος απο τον αερα ηταν βασανιστικος κανοντας τη χρηση ωτοασπιδας επιτακτικη.
οδηγωντας με το ιδιο κρανος το r1 ενος φιλου ο θορυβος μειωνοταν τοσο που νομιζα οτι ηταν αλλο κρανος.αργοτερα εμαθα οτι αφου ντε και καλα ηθελα arai επρεπε να παρω απο τη σειρα gt.
ασχετο αλλα τελικα πηρα shoei και ησυχασε το κεφαλι μου ανεξαρτητως θεσης...:wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Δεν υπάρχουν κρανη που να προορίζονται για συγκεκριμένη θέση οδήγησης. Απλά σε κάποια κράνη μπορείς να εκτιμήσεις τα πλεονεκτήματα της καλής αεροδυναμικής ή των λειτουργικών αεραγωγών σε υψηλές ταχύτητες.
Προτίμησε full face όπως και να ΄ναι.
+1 :smilea:
Ο κάθε σοβαρός κατασκευαστής φτιάχνει κράνη που το κάθε ένα έχει στόχο να ικανοποιήσει τον κάθε αναβάτη σε διαφορετικούς τομείς.
Πχ το X-spirit της shoei είναι ένα κράνος πίστας με ελαφρύτερη ηχομόνωση και περισσότερους αεραγωγούς.Επίσης η αεροδυναμική του σχεδίαση βολεύει περισσότερο την θέση οδήγησης μίας SS μηχανής χωρίς να σημαίνει ότι δεν μπορεί να το βάλει και κάποιος που έχει Ζ ή ότι θα έχει πρόβλημα στην οδήγηση αλλά θα του πάρει τα αφτιά.
Από την άλλη υπάρχει και το Xr 1000 ή το νέο 1100 που είναι πιο ταξιδιάρικο κράνος αλλά δεν νομίζω ότι θα το εκτιμήσει κάποιος μέσα στην πίστα αφού είναι βαρύτερο και με διαφορετικό ζύγισμα από κάποιο κράνος με SS προορισμό και όσο να είναι κουράζει περισσότερο σε επαναλαμβανόμενες επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις.
Με λίγα λόγια δεν είναι τόσο ο αεροδυναμικός σχεδιασμός που θα σε αποτρέψει στο να πάρεις το Α ή το Β κράνος αλλά η χρήση την οποία θέλεις να κάνεις και μιλάμε για ανθρώπους που ξέρουν τι βάζουν και γιατί το βάζουν.
Τώρα αν έχεις κανένα παπί ή καμία μηχανή με fearing 2 τετραγωνικά μέτρα δεν πρόκειται να καταλάβεις διαφορά ότι και να φορέσεις από θέμα αεροδυναμικής.
dimitrisarta
22/03/2010, 21:05
Oκ παιδιά σας ευχαριστώ όλους για της απαντησης σας. Πάω να δοκιμάσω το shoei xr1100 η το Schuberth S1 PRO, όποιο μου κάνει καλύτερα το πήρα αλλιώς θα βρω κάτι παρόμοια καλό που να μου ταιριάζει άριστα στο κεφάλι μου. Τα 500 ευρωπουλα που κάνουν τα κράνη μπορεί να είναι πολλά αλλά η καράφλα μου αξίζει πολλά περισσότερα. Και πάλι σας ευχαριστώ όλους, είστε το καλύτερο σχολείο εδώ μέσα λόγο της εμπειρία σας.
Καλά να περνάτε και πάντα όρθιοι.
Εξαιρετική επιλογή και τα δύο! :a18:
RaGe_Raptor
25/03/2010, 12:07
πριν παρω το RΧ-7 χρησιμοποιουσα ενα RAID II.
η διαφορα αναμεσα στα 2 κρανη ειναι χαοτικη σε ολα τα επιπεδα....
δε θα μιλησω μονο για την πιεση που δεχοταν ο αυχενας μου μετα τα 200...
αλλα και για την ορατοτητα σε σκυφτη θεση...
οποτε το συμπερασμα μου ειναι οτι αναλογα με το τι οδηγουμε πρεπει να επιλεγουμε και τον καταλληλοτερο εξοπλισμο...(εγω οδηγαω ενα GSX-R)
και προσοχη...δεν εχει να κανει παντα με την τιμη του προϊοντος...το RAID II ειναι κρανος των 400+ ευρω παρ'ολαυτα τελειως ακαταλληλο για supersport...:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από drspeed
Οχωρίς να σημαίνει ότι δεν μπορεί να το βάλει και κάποιος που έχει Ζ ή ότι θα έχει πρόβλημα στην οδήγηση αλλά θα του πάρει τα αφτιά.
δε ξερω αν τα λεγομενα μου θα καταρρίψουν καποιο μυθο αλλα εγω ειχα διαφορα μηχανακια και εχω δοκιμασει παρα πολλα κρανη (τα περισσοτερα κορυφαια και πανακριβα)
μερικα παραδειγματα:
στο Ζ1000, οτι κρανος και να εβαζα, εκανε αεροδυναμικο θορυβο αλλα σε ανεκτο επιπεδο . βαζω μερικα κρανη που ειχα για να ξερετε για τι μιλαω : arai rx7corsair, astro/J - shoei x-spirit - x-lite x-901 και αλλα (τα ειχα αυτα τα κρανη δε τα δοκιμασα απλως) . με το Ζ που ειναι γυμνο λογικα καποιος θα περιμενε να παραγεται θορυβος αλλα η προσωπικη μου εμπειρια λεει αλλα!!!
στο freewind και στο versys ο αεροδυναμυκος θορυβος στα κρανη με πολλους αεραγωγους ΗΤΑΝ ΑΦΟΡΗΤΟΣ . ειναι πρακτικα αδυνατο να πας ενα ταξιδι με κρανος σαν το rx7 corsair π.χ. χωρις να "την ακουσεις" απο τη βαβουρα...εκτος αν φορας ωτοασπίδες... .. πολυ ποιο ενοχλητικός απο οτι στο Ζ1000 ο θορυβος.... υπόψιν ειχα αλλάξει και διαφορες ζελατινες και στα 2 μηχανακια αλλα το αποτελεσμα στο θορυβο δεν ειχε κανενα σοβαρο θετικο αποτελεσμα...
απο την αλλη με το z750s που εχει μισο φερινγκ οτι κρανος και να βαλω δε με ενοχλει ο θορυβος πολυ.
πιο ήσυχο απο ολα τα κρανη που ειχα και εχω ειναι το RF-1100 (XR-1100) οταν εχεις του αεραγωγούς κλειστους. με ανοιχτους κανει και αυτο βαβουρα.
συμπερασμα δικο μου: το θεμα ΘΟΡΥΒΟΣ VS ΚΡΑΝΟΣ εχει αμεση σχεση με το μηχανακι ΚΑΙ με το κρανος... και δεν ειναι απολυτα μερικα πραγματα. οπως και επίσης καλο θα ειναι (αν βαζεις πολυ ψηλα στις προτεραιότητες σου το θορυβο) να μπορεις να δοκιμασεις ενα κρανος ΕΣΥ και ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΟΥ και να μην ακους αλλους που λενε "αυτο το κρανος ειναι ήσυχο" γιατι αυτοι μιλανε για το συγκεκριμένο κρανος ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΑΚΙ οχι στο δικο σου...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.