Σύνδεση

View Full Version : Ξερογκαζια και....σβήνει!



Ktm.Prestige
22/03/2010, 21:20
Καλησπέρα.
Δεν γνωρίζω εαν εχει ξαναμπεί το συγκεκριμένο θέμα αλλα χρειάζομαι τα φώτα σας.
Είμαι κάτοχος ενος LC4 640 και κατα καιρούς μου συμβαίνει το εξής.
Είτε είμαι σε νεκρά είτε στην αλλαγή της ταχύτητας και κάνω ξερογκαζιά , σβήνει ο κινητήρας.
Το μηχανάκι βάζει την ιδια βενζίνη (για να προλάβω κάποιους που θα πούνε για το θέμα βενζίνης) και δεν έχει αλλαχτεί τίποτα πάνω του τελευταία.

Παρακαλώ όποιος γνωρίζει κάτι για το συγκεκριμένο θέμα ας μου πεί και εμένα να δω τι μπορώ να κάνω.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.
:beer:

MikeG
22/03/2010, 21:28
Μήπως θέλει ένα καθαρισματάκι το carb σου?:winka:

Ktm.Prestige
22/03/2010, 21:47
hhmmmm....
Η αλήθεια είναι οτι δεν έχει καθαριστεί ποτέ γιατί όπως λέει και ο μηχανικός μου δουλεύει ρολόι.
Κάθε 2000 χλμ το μηχανάκι μπαίνει για τα προβλεπόμενα (λάδια-φίλτρα) και ποτέ δεν μου έχει παρουσιάσει το παραμικρό...
Μόνο τώρα τελευταία κάνει αυτά τα νερά.
Φίλε μου Mike το θέμα είναι οτι δεν το κάνει πάντα...

OldMan
23/03/2010, 10:55
Ρίξε μια ματιά στο φίλτρο βενζίνης (αν έχεις) και καθάρισε το ρακόρ του τεπόζιτου...

Το καρμπυρατέρ είμαι μανίσιο ???
(στην διάμετρό του αναφέρομαι..)

Αν ναι και είσαι Ο.Κ. από φίλτρο αέρα, τότε πάς σε καθαρισμό (και ρύθμιση) του καρμπυρατέρ - όπως προείπε ο Μιke - και συγκεκριμένα θα επικεντρωθείς στο σύστημα του φλοτέρ (ύψος στάθμης, σύστημα οπής-βελόνας και σωληνάκι "αναπνοής"..)

Ktm.Prestige
23/03/2010, 19:18
Το carb είναι μαμίσιο Mikuni 42 και επειδή φοράω ολόσωμη εξάτμιση Akrapovic έχει μπεί ζιγκλέρ και είναι ρυθμισμένο απο τον Χελιώτη όταν ήταν εδω στον Άγιο.
Απο τότε κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα...

OldMan
24/03/2010, 12:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ktm.Prestige
Το carb είναι μαμίσιο Mikuni 42 και επειδή φοράω ολόσωμη εξάτμιση Akrapovic έχει μπεί ζιγκλέρ και είναι ρυθμισμένο απο τον Χελιώτη όταν ήταν εδω στον Άγιο.
Απο τότε κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα...
Προφανώς μπήκε μεγαλύτερο ζιγκλέρ (main jet, υποθέτω)...

Αν είοαι λίγο σχετικός με την λειτουργία του καρμπυρατέρ θα καταλαβαίνεις ότι δε προλαβαίνει να αναπληρωθεί η αυξημένη κατανάλωση καυσίμου από την full γκαζιά...

Ξεκινάς λοιπόν από την αρχή (αερισμός τεπόζιτου, ρακόρ βενζίνης κ.λ.π.) και φτάνεις μέχρι το κύκλωμα του ρελαντί ...

Υ.Γ.
Αν σου κάνει σκασίματα πάνω στο σβήσιμο, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ έλεγξε το φλοτέρ και την οπή/βελόνα (της στάθμης καυσίμου, εννοώ - όχι την βελόνα του γκαζιού...)

camen
24/03/2010, 15:56
Φιλτρο αερα ποτε καθαρησες τελευταια φορα ?!:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Καρμπ καθαρησε οπωσδηποτε και ας λεει οτι πιπες θελει ο μηχανικος.Αν πιανουν τα χερια σου καντο μονος σου,ειναι πολυ ευκολο.Θα σου στειλω ενα λινκ που το εχει αναλυτικα.Το εκανα και εγω τις προαλλες.1 ωρα δουλεια ηταν...:winka:

fufotos1
24/03/2010, 17:00
File mou einai poly aplo!prepei na kopseis tis xerogazies kai ola tha ftiaxoun...opws ephseis na mhn to douleveis se xamhles strofes.akrivws to idio provlhma antimetwphsa kai gw...;)

camen
24/03/2010, 17:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από fufotos1
File mou einai poly aplo!prepei na kopseis tis xerogazies kai ola tha ftiaxoun...opws ephseis na mhn to douleveis se xamhles strofes.akrivws to idio provlhma antimetwphsa kai gw...;)

Καταρχας ΚΤΜ+ξερογκαζιες=must:D :D :D
Δευτερον,οντως χαμηλα το μηχανακι δεν δουλευει σωστα αλλα μεσα στην κινηση δεν μπορεις να κανεις κατι για αυτο...:winka:
Κ τριτον,δεν ειναι φυσιολογικο να σβηνει για κανενα λογο οποτε πρεπει να βρει τι φταιει...:rolleyes:


:beer: :wave2:

zezes
26/03/2010, 10:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από fufotos1
File mou einai poly aplo!prepei na kopseis tis xerogazies kai ola tha ftiaxoun...opws ephseis na mhn to douleveis se xamhles strofes.akrivws to idio provlhma antimetwphsa kai gw...;)

Σωστος ο φιλος !!

Αν μπορεις ανεβασε και λιγο το ρελαντι και θα δεις βελτιωση. Αυτο ειχα κανει στο SRX 644 που ειχα φτιαξει. :wave2:

camen
26/03/2010, 19:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από zezes
Σωστος ο φιλος !!
στο SRX 644

Τι σχεση εχει το srx με το lc4 μπορεις να μου πεις...:confused:

Το Lc4 παντως δεν πρεπει να σβηνει για κανενα λογο,ουτε στο ρελαντι ουτε με ξερογκαζα ουτε ποτε...:nono: Ας μπει στον κοπο να βρει λοιπον τι φταιει και ας αφησουμε τα "ετσι ειναι το μηχανακι":winka:

camen
26/03/2010, 20:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
αερισμός τεπόζιτου

Αγαπουλινι,αυτο δεν το καταλαβα ειναι η αληθεια...:rolleyes:
Η ταπα του ντεποζιτου δεν εχει καποιον ορατο εξαερισμο.
Απο οτι εχω διαβασει σε ξενα φορουμ,επειδη υπηρχε αυτο το θεμα με τον εξαερισμο βγαζουν την κλειδαρια της ταπας και απο κατω εχει 2 μονοδρομες βαλβιδες για να αναπνει.Την μια την αντιστρεφουν...Αυτες οι βαλβιδες συνδεονται με ενα αυλακι της ταπας που τραβαει αερα απο το περιβαλλον με ενα μικρο "τσουτσουνι" που βγαινει προς το τιμονι...

ΑΛΛΑ η δικη μου ταπα δεν εχει τετοιο πραγμα...:mad:

Γαμωτο,δεν ξερω αν καταλαβες τιποτα και δεν βρισκω και το λινκ να το βαλω για να δεις τις φωτο...

OldMan
29/03/2010, 09:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Αγαπουλινι,αυτο δεν το καταλαβα ειναι η αληθεια...:rolleyes:
Μηναρουλίνι, εγώ τι σΕ φταίω ..?? :smokin:

(σε όλο τον κόσμο - πλην δήμου Πατρέων - για να βγει η βενζίνη από το τεπόζιτο, πρέπει να μπει αέρας στην θέση της...) :winka:

DUKASII
29/03/2010, 09:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Μηναρουλίνι, εγώ τι σΕ φταίω ..?? :smokin:

(σε όλο τον κόσμο - πλην δήμου Πατρέων - για να βγει η βενζίνη από το τεπόζιτο, πρέπει να μπει αέρας στην θέση της...) :winka: Η κανα κερμα..

OldMan
29/03/2010, 10:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
Η κανα κερμα..
:bawl: :rotflmao: :lol: :bigcry: :bawl:

Θα σΕ σπάσω το κεφάλι ρε λαλάκα Μπίμπη... :lol: :rotflmao: :lol:

camen
29/03/2010, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
για να βγει η βενζίνη από το τεπόζιτο, πρέπει να μπει αέρας στην θέση της...) :winka:

Δε βοηθας ομορφουλι...:( :( :(
Δλδ αν παρω το τρυπανι και του ανοιξω καμια 10αρια τρυπες θα ειμαι οκ...:confused:
Μπορω να σουρωνω και τα μακαρουνια εκει γτ το σουρωτηρι το φοραω για κρανος?!:smokin:

vaska
29/03/2010, 16:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Δε βοηθας ομορφουλι...:( :( :(
Δλδ αν παρω το τρυπανι και του ανοιξω καμια 10αρια τρυπες θα ειμαι οκ...:confused:
Μπορω να σουρωνω και τα μακαρουνια εκει γτ το σουρωτηρι το φοραω για κρανος?!:smokin:

Έλα ρε μλκ camen. Το γ@μησες. Ο παλιάνθρωπας προσπαθεί να σου πει (αυτό που όλοι εκτός από τα μωράκια σαν και του λόγου σου ξέρουν) ότι τάπα στο ντεπόζιτο είναι έτσι φτιαγμένη ,ώστε να μπορεί να μπει αέρας την ώρα που αδειάζει το καύσιμο. Συνήθως υπάρχει ανεπίστροφη βαλβίδα ή φλωτεράκι που δεν αφήνει το καύσιμο να χυθεί έξω, αλλά επιτρέπει στον αέρα να μπει.

Αν και δεν νομίζω ότι αυτό μπορεί να φταίει στην περίπτωση του φίλου μας με τις ξερογκζιές. Είναι πολύ μικρή η ποσότητα που τραβάει με την ξερογκαζιά για να ξεμένει από ελλειπή πλήρωση από το ντεπόζιτο, πιθανότατα είναι προβληματάκι στο καρμπ.

camen
29/03/2010, 16:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
Έλα ρε μλκ camen. Το γ@μησες. Ο παλιάνθρωπας προσπαθεί να σου πει (αυτό που όλοι εκτός από τα μωράκια σαν και του λόγου σου ξέρουν) ότι τάπα στο ντεπόζιτο είναι έτσι φτιαγμένη ,ώστε να μπορεί να μπει αέρας την ώρα που αδειάζει το καύσιμο. Συνήθως υπάρχει ανεπίστροφη βαλβίδα ή φλωτεράκι που δεν αφήνει το καύσιμο να χυθεί έξω, αλλά επιτρέπει στον αέρα να μπει.



Λες να μην το ξερω βρε χαμενη:confused: :rolleyes:
Το θεμα ειναι οτι αυτο δεν παιρνει βελτιωση για αυτο ρωταω...:winka: Η ταπα ειναι ετσι φτιαγμενη,παει και τερμα...:mad:

Εκτος και αν βρεις aftermarket ταπα...:smokin:

vaska
29/03/2010, 16:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Λες να μην το ξερω βρε χαμενη:confused: :rolleyes:
Το θεμα ειναι οτι αυτο δεν παιρνει βελτιωση για αυτο ρωταω...:winka: Η ταπα ειναι ετσι φτιαγμενη,παει και τερμα...:mad:

Εκτος και αν βρεις aftermarket ταπα...:smokin:

ΝΑΙ ΡΕ ΜΛΚ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΧΩΜΑ. ΑΙΝΤΕ ΞΥΠΝΑ ρε μπούφο που όλα τα ξέρεις.

camen
29/03/2010, 16:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Λες να μην το ξερω βρε χαμενη:confused: :rolleyes:
Το θεμα ειναι οτι αυτο δεν παιρνει βελτιωση για αυτο ρωταω...:winka: Η ταπα ειναι ετσι φτιαγμενη,παει και τερμα...:mad:

Εκτος και αν βρεις aftermarket ταπα...:smokin:

Ωστοσο ,η ταπα η δικια μου σε σχεση με την ταπα απο ιδιο μηχανακι Αγγλου ειναι διαφορετικες...
Δεν βρισκω το τοπικ απο το advrider για να καταλαβεται τι λεω:mad:

camen
29/03/2010, 16:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
ΝΑΙ ΡΕ ΜΛΚ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΧΩΜΑ. ΑΙΝΤΕ ΞΥΠΝΑ ρε μπούφο που όλα τα ξέρεις.

Ρε αρχηγε-μπουφε για motard μηχανακι μιλαμε...Ποοοοοσο λες να εχει βουλωσει η ταπα δλδ:confused: :alien:

Να ειναι βουλωμενη αποκλειεται...Να ρουφαει πολυ βενζινη το εργαλειο και να μην επαρκη ο μαμα εξαερισμος παιζει...:wave2:

vaska
29/03/2010, 16:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Ρε αρχηγε-μπουφε για motard μηχανακι μιλαμε...Ποοοοοσο λες να εχει βουλωσει η ταπα δλδ:confused: :alien:

Να ειναι βουλωμενη αποκλειεται...Να ρουφαει πολυ βενζινη το εργαλειο και να μην επαρκη ο μαμα εξαερισμος παιζει...:wave2:

Το κουράσαμε..:wave2: :wave2:

camen
29/03/2010, 16:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
Το κουράσαμε..:wave2: :wave2:

Αμα σκατογερασει ο ανθρωπος...:rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :wave2: