Σύνδεση

View Full Version : r6 vs gsxr 2007



xristarasss
25/03/2010, 23:14
gya sas
ime metaksi tis r6 i tis gsxr..
kai oi 2 mixanes ine tou 2007

ti mou protinete?
pia mixani exi perissotera aloga ?

pite mou ti gnwmi sas
thx

menelaos46
25/03/2010, 23:21
Για τι χρηση?

EVI
25/03/2010, 23:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Για τι χρηση?

και τα 2 ειναι για την ιδια χρηση

manos*gsxr
25/03/2010, 23:24
αν θες πιστα και ταξιδια ΜΟΝΟ, τοτε r6.
αν εισαι πρωταρης τοτε ενα πολυ καλο "σχολειο" ειναι το gsxr :wave2:

menelaos46
25/03/2010, 23:24
και τα 2 ειναι για την ιδια χρηση

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι εγω θα προτιμουσα το r6 για χρηση πιστας και το gsxr για πιο πολιτικη χρηση.

manos*gsxr
25/03/2010, 23:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
και τα 2 ειναι για την ιδια χρηση
λογικα εννοει αν το θελει για πιστα
εδιτ: με προλαβε....

sabayam
25/03/2010, 23:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από xristarasss
gya sas
ime metaksi tis r6 i tis gsxr..
kai oi 2 mixanes ine tou 2007

ti mou protinete?
pia mixani exi perissotera aloga ?

pite mou ti gnwmi sas
thx

κοιτα το gsxr εχει πιο νορμαλ θεση οδηγησης απο την επιθετικη θεση του r6 που ειναι σχεδον πισταδικο.......υστερει σε αναρτησεις εμπρος-πισω απο θεμα πληροφορησης
ειναι πιο ροπατο λογω κυβικων...κοινως κυνηγας τα 1000 αν εχεις κεφι και χερια....ιπποδυναμη 150hp

τωρα το r6 ειναι απολυτο οπλο στη πιστα απο θεμα θεσης και αισθηση μπροστινου συστηματος (εντοσθια ohlins απο εργοστασιο,οχι ελατηρια τα υπολοιπα) καθως και τη δυναμη στις ψηλες στροφες αν το οδηγεις πανω αρκετα ψηλα απο 9000 χλμ....
τωρα κατω απο τις 8000 χλμ ειναι σχετικα αδυναμο-ψοφιο αλλα με ενα γραναζωμα συνερχεται......
ιπποδυναμη 133 hp


εχουν αρκετα καλα φρενα εξισου και τα δυο δεν υστερουν καπου........

τωρα αν το θες για πολη καλυτερα ενα gsxr αν θελεις καθαρα για πιστα καλυτερα το 600 ειναι δασκαλα και θα παιζεις με τα 750-1000 κβ...αν εχεις αντερα και αρχιδια φυσικα....

απο΄κει και περα ειναι θεμα γουστου και αισθητικης εμενα εμφανισιακα μαρεσει το 600 αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.......

manos*gsxr
26/03/2010, 00:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από sabayam
κοιτα το gsxr εχει πιο νορμαλ θεση οδηγησης απο την επιθετικη θεση του r6 που ειναι σχεδον πισταδικο.......υστερει σε αναρτησεις εμπρος-πισω απο θεμα πληροφορησης
ειναι πιο ροπατο λογω κυβικων...κοινως κυνηγας τα 1000 αν εχεις κεφι και χερια....ιπποδυναμη 150hp

τωρα το r6 ειναι απολυτο οπλο στη πιστα απο θεμα θεσης και αισθηση μπροστινου συστηματος (εντοσθια ohlins απο εργοστασιο,οχι ελατηρια τα υπολοιπα) καθως και τη δυναμη στις ψηλες στροφες αν το οδηγεις πανω αρκετα ψηλα απο 9000 χλμ....
τωρα κατω απο τις 8000 χλμ ειναι σχετικα αδυναμο-ψοφιο αλλα με ενα γραναζωμα συνερχεται......
ιπποδυναμη 133 hp


εχουν αρκετα καλα φρενα εξισου και τα δυο δεν υστερουν καπου........

τωρα αν το θες για πολη καλυτερα ενα gsxr αν θελεις καθαρα για πιστα καλυτερα το 600 ειναι δασκαλα και θα παιζεις με τα 750-1000 κβ...αν εχεις αντερα και αρχιδια φυσικα....

απο΄κει και περα ειναι θεμα γουστου και αισθητικης εμενα εμφανισιακα μαρεσει το 600 αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα....... νομιζω ο φιλος εννοει το gsxr 600 οχι 1000

EVI
26/03/2010, 00:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι εγω θα προτιμουσα το r6 για χρηση πιστας και το gsxr για πιο πολιτικη χρηση.


γιατι? οκ συμφωνώ οτι εχει καλυτερη θεση (λαθος....ποιο ανετη θεση) οδηγησης το τζιξερ αλλα και αυτο κουραζετε οπως ολα τα ss για ΄΄πολιτικη χρηση'' .

menelaos46
26/03/2010, 00:23
γιατι? οκ συμφωνώ οτι εχει καλυτερη θεση (λαθος....ποιο ανετη θεση) οδηγησης το τζιξερ αλλα και αυτο κουραζετε οπως ολα τα ss για ΄΄πολιτικη χρηση''

Νομιζω το r6 ειναι καλυτερο για πιστα, απο κει και περα το gsxr ισως ειναι πιο soft γενικοτερα.
Και τα δυο ειναι για την ιδια χρηση.
Το gsxr το βρισκεις πιο φθηνα
Το r6 ειναι πιο ακριβο αλλα και πιο καλο πακετο.

EVI
26/03/2010, 00:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Νομιζω το r6 ειναι καλυτερο για πιστα, απο κει και περα το gsxr ισως ειναι πιο soft γενικοτερα.
Και τα δυο ειναι για την ιδια χρηση.
Το gsxr το βρισκεις πιο φθηνα
Το r6 ειναι πιο ακριβο αλλα και πιο καλο πακετο.

ποιο soft?.... τες πα , εγω λεω το αντιθετο οτι το τζιξερ ειναι καλυτερο απο το ρ6

επισεις λεω οτι και τα 2 ειναι πολυ καλες μοτοσυκλετες και πολυ δυνατες.

Και εγω με το τζιξερ μεσα στη κινηση δεν νιωθω ποιο ανετα σε συγκριση με αλλα σσ που εχω οδηγησει το ιδιο μου φανηκε....αλλα οκ εμενα με κουραζε και το rs125 μεσα στη κινηση οπωτε ....ισως να εχω γερασει

:sad: :p :smokin:

dimr1
26/03/2010, 06:59
To Gsxr παρακάτω είναι το Κ9

Yamaha R6 (2006-2007): Το πισταδόρικο
Κινητήρας: Μέχρι τις 6000 στροφές απλώς πάει. To μοτέρ ζητά υψηλούς ρυθμούς περιστροφής για να αποδώσει.

Κράτημα: Χειρουργικό λεπίδι, πραγματικό όπλο στην σπορ οδήγηση.

Άλλα σχόλια: Σχεδόν μονοδιάστατο, εκτός πίστας ζητάει παραχωρήσεις από τον ιδιοκτήτη.

+Κράτημα
+Σπορ οδήγηση ή οδήγηση στην πίστα
+Χαρακτήρας

-Ροπή
-Ζητά συμβιβασμούς σε καθημερινή χρήση





Suzuki GSXR 600 K9 (2008-σήμερα): Το πολιτικό

Κινητήρας: Αίσθηση ηλεκτρικού, φαίνεται σχετικά αδύναμος στα χαμηλο-μεσαία, ο κινητήρας θέλει μαστίγωμα για να πάει. Στις ψηλές στροφές όμως σοβαρή ισχύς. Έχει ηλεκτρική αίσθηση.

Κράτημα: Όταν εμπιστευθείς το σχετικά βαρύ σε αίσθηση, σίγουρο και αξιόπιστο μπροστινό του θα κινηθείς πολύ γρήγορα.

Άλλα σχόλια: Άνετο, φιλικό, αισθάνεται σαν στο σπίτι του, στην πόλη, ταξίδι και πίστα.

+Για όλες τις χρήσεις
+Κράτημα

-Μικρό κόψιμο του τιμονιού στην πόλη
-Ηλεκτρική απόδοση κινητήρα

junkier6
26/03/2010, 14:02
φιλαρακι παρε αυτο που οταν καθεσαι κ το κοιτας σε φτιαχνει περισσοτερο...

xristarasss
26/03/2010, 19:44
sas efxaristw gia ta sxolia...

pantos kai egw afti tin aisthisi nio8w sto gsxr : oti ine pio filiko kai pio ka8imerino ena prama...

apla tin r6 tin nio8w pio etimi gia strofarisma....

oso gia pistes , ligo xlomo .
sti kipro den exoume pistes.

i diafora stous hp den ine 5-10 ph?

vasika vrika 2 sxetika kales efkeries mia gsxr i opia den tha xriasti tpt perissotero.
kai mia r6 i opia tha theli servise kai ligo ftiaksimo... opou stin ousia tha mou stixisi to idio
kai ta 2 ine montela tou 2007

i hrwnia ine oti panta mou arese perissotero i gsxr kai ekino to kopsimo sto pisw meros pou ine poli sigirismeni doulia....alla sti poria mou arese to r6 ....

se afti ti fasi omos ime telios mperdemenos :(

geotriada
26/03/2010, 20:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από sabayam


εχουν αρκετα καλα φρενα εξισου και τα δυο δεν υστερουν καπου........



καλα φρενα ΔΕΝ εχουν τα gsxr........
για την χρηση που το θελεις (οχι πιστα) παρε το σουτζουκι,, και αν σε παιρνει βαλε κατι λιγα ακομα
και παρε το 750 :beer:

sabayam
26/03/2010, 20:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από geotriada
καλα φρενα ΔΕΝ εχουν τα gsxr........
για την χρηση που το θελεις (οχι πιστα) παρε το σουτζουκι,, και αν σε παιρνει βαλε κατι λιγα ακομα
και παρε το 750 :beer:

σωστα αν μιλας για 1000 ονρως ειναι ενα ματσο χαλια αλλα το 750 και 600 εχουν τα ιδια φρενα αντε το 600 να εχει 310 δισκους απο τρομπα την ιδια......αλλ δεν εχουν το ιδιο γκαζι

τουλαχιστον και το ρ6 και το gsxr δε με εχουν προδωσει ποτε στα φρενα ακομα και σε 6ωρο αγωνα!!!!

geotriada
26/03/2010, 22:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από sabayam
σωστα αν μιλας για 1000 ονρως ειναι ενα ματσο χαλια αλλα το 750 και 600 εχουν τα ιδια φρενα αντε το 600 να εχει 310 δισκους απο τρομπα την ιδια......αλλ δεν εχουν το ιδιο γκαζι

τουλαχιστον και το ρ6 και το gsxr δε με εχουν προδωσει ποτε στα φρενα ακομα και σε 6ωρο αγωνα!!!!

εχω το 750 κ9 και σε πληροφορω οτι στην πιστα ειναι πολυ χειροτερα (τα φρενα) απο του hornet 600 08 που ειχα.
τωρα το 600 εχει τα ιδια κιλα με το 750 αλλα λιγοτερα αλογα ,ιιιιιισως να ειναι λιγο καλυτερα
σχετικη κουβεντα στο παρακατω
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=94880

sabayam
26/03/2010, 22:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από geotriada
εχω το 750 κ9 και σε πληροφορω οτι στην πιστα ειναι πολυ χειροτερα (τα φρενα) απο του hornet 600 08 που ειχα.
τωρα το 600 εχει τα ιδια κιλα με το 750 αλλα λιγοτερα αλογα ,ιιιιιισως να ειναι λιγο καλυτερα
σχετικη κουβεντα στο παρακατω
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=94880

για να μην ειμαι ψευτης φοραω σωληνακια hel 2 γραμμες και τακακια μεταλλικα και υγρα φρενων valvoline dot 5.1 και δεν αντιμετωπισα καποιο προβλημα......δε ξερω για μαμα γιατι ετσι το πηρα!!!!

αλλα ισως να εχεις δικιο σαν εργοστασιακο να εχει θεμα......

xristarasss
26/03/2010, 22:24
re file ti enois mama?

epidi edw sti kipro den xrisimopioume tetia ekfrasi ....
isws ine to ergostasiako
???

mama = partheniko ?

Δήμιος
26/03/2010, 22:33
Ολινς εντοσθια μπροστα δε φοραει ουτε το R6 ουτε το gsxr παντως...

Δήμιος
26/03/2010, 22:36
...και επισης οι Σερρες δεν καταπονουν τα φρενα, τα φρενα τα ζοριζουν τα Μεγαρα. Απο Σερρες συμπερασμα για αντοχη φρενων δε μπορεις να βγαλεις...

junkier6
27/03/2010, 01:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από xristarasss
re file ti enois mama?

epidi edw sti kipro den xrisimopioume tetia ekfrasi ....
isws ine to ergostasiako
???

mama = partheniko ?

ναι φιλε μαμα ειναι εργοστασιακο.

επειδη κ εγω ζω κυπρο κ εχω ρ6 2006 νομιζω το σουζουκι ειναι λιγο αργο...

οι δρομοι ειναι ανοιχτοι κ δε θα σε πειραξει η θεση οδηγησης...

θα κανεις κ χαβαλε με τα gsxr 600...

αλλα αν οπως λες αν καβλωνεις με σουζουκι καλοταξιδο!

πιστα εχει στα highways, στα κελλακια και τον αγρο...

:wave2:

sabayam
27/03/2010, 06:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Δήμιος
Ολινς εντοσθια μπροστα δε φοραει ουτε το R6 ουτε το gsxr παντως...



μην εισαι τοσο σιγουρος για το r6 !!!!!
ο τυπος λαδιου παντως απο κατασκευαστει ειναι ohlins T43 οπου κανενα αλλο μοντελο τις yamaha δε το χρησιμοποιει....ουτε καν το R1....

Δήμιος
27/03/2010, 07:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από sabayam
μην εισαι τοσο σιγουρος για το r6 !!!!!
ο τυπος λαδιου παντως απο κατασκευαστει ειναι ohlins T43 οπου κανενα αλλο μοντελο τις yamaha δε το χρησιμοποιει....ουτε καν το R1....

Και τι σχεση εχει φιλε μου το λαδι με τα σωθικα? (cartridge για να εμαστε σωστοι).
Το λαδι κανει 30 ευρω και τα σωθικα ενα μισι χιλιαρικο. Δε φοραει ολινς cartridge, δειξε μου εναν κωδικο ή εστω ενα θρεντ απο το R6 forum που να το αποδεικνυει. Μη λεμε οτι θελουμε...

val
27/03/2010, 08:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Δήμιος
...και επισης οι Σερρες δεν καταπονουν τα φρενα, τα φρενα τα ζοριζουν τα Μεγαρα. Απο Σερρες συμπερασμα για αντοχη φρενων δε μπορεις να βγαλεις...
Προφανως στα Μεγαρα εισαι στα φρενα ολη την ωρα αλλα και στις Σερρες τα χρησιμοποιεις στο τελος της ευθειας, στην 5 και στη 10, οποτε μετα απο αρκετους γυρους μπορεις να σχηματισεις αποψη.Επειδη τα εχω οδηγησει και τα 2 στις Σερρες, το σουζουκι(το 750) μετα απο 10 γυρους την ακουει στο φρεναρισμα, καλα δεν το συζητω για το 1000, χαλια αισθηση φρεναρισματος.
Τελοσπαντων, εγω κ7 750 εχω και δεν ειμαι ικανοποιημενη, το ρ6 ειναι ετη φωτος μπροστα σε ο,τι αφορα το μπροστινο συστημα και τα φρενα.(για πιστα λεμε, για δρομο καιτο κ7 σουπερ ειναι. Για μεσα στην πολη παρε σκουτερ)

Δήμιος
27/03/2010, 08:52
Για τι χρονους μιλαμε και επεσε η αποδοση των φρενων στο 750 σου? Στοκ φρενα συγχρονης μοτοσυκλετας δεν εχουν κανενα θεμα μεχρι το 1.30.

Ετη φωτος μπροστα δεν ειναι καμια συγχρονη μοτοσυκλετα απο μια αλλη, ολες ειναι πολυ κοντα με διαφορες που φαινονται με τηλεμετρια και δυσκολα, απο πολυ εμπειρο αναβατη, με την αισθηση.
Η αισθηση που παιρνει ο αναβατης ειναι διαφορετικο πραγμα απο τη πραγματικη αποδοση, μπορει τα φρενα να μη σου δινουν καλη αισθηση και να νομιζεις οτι χανεις μετρα, αν δεις ομως με τη τηλεμετρια διαψευδευσαι.
Γενικα τα gsxr εχουν ενα θεματακι με τα φρενα που βελτιωνεται με κοστος 100-200 ευρω (μεταλλικα + τακακια) αλλα αυτο φαινεται στο 1000 κυριως λογω αυξημενου βαρους και ιπποδυναμης σε σχεση με τα 750/600

Γενικα το σουζουκι στα 600 ειναι πιο all around, ενω το γιαμαχα ειναι το πιο σκληροπυρηνικο απο ολα.

sabayam
27/03/2010, 13:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Δήμιος
Και τι σχεση εχει φιλε μου το λαδι με τα σωθικα? (cartridge για να εμαστε σωστοι).
Το λαδι κανει 30 ευρω και τα σωθικα ενα μισι χιλιαρικο. Δε φοραει ολινς cartridge, δειξε μου εναν κωδικο ή εστω ενα θρεντ απο το R6 forum που να το αποδεικνυει. Μη λεμε οτι θελουμε...

ok οτι πεις δεν εχω κανενα προβλημα αποψη σου αλλα και η τρομπα του φρενου brembo ειναι αλλα δεν εχει κωδικο brembo αλλα yamaha!!!!!!

sabayam
27/03/2010, 14:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Δήμιος
Για τι χρονους μιλαμε και επεσε η αποδοση των φρενων στο 750 σου? Στοκ φρενα συγχρονης μοτοσυκλετας δεν εχουν κανενα θεμα μεχρι το 1.30.

Ετη φωτος μπροστα δεν ειναι καμια συγχρονη μοτοσυκλετα απο μια αλλη, ολες ειναι πολυ κοντα με διαφορες που φαινονται με τηλεμετρια και δυσκολα, απο πολυ εμπειρο αναβατη, με την αισθηση.
Η αισθηση που παιρνει ο αναβατης ειναι διαφορετικο πραγμα απο τη πραγματικη αποδοση, μπορει τα φρενα να μη σου δινουν καλη αισθηση και να νομιζεις οτι χανεις μετρα, αν δεις ομως με τη τηλεμετρια διαψευδευσαι.
Γενικα τα gsxr εχουν ενα θεματακι με τα φρενα που βελτιωνεται με κοστος 100-200 ευρω (μεταλλικα + τακακια) αλλα αυτο φαινεται στο 1000 κυριως λογω αυξημενου βαρους και ιπποδυναμης σε σχεση με τα 750/600

Γενικα το σουζουκι στα 600 ειναι πιο all around, ενω το γιαμαχα ειναι το πιο σκληροπυρηνικο απο ολα.

μιλαμε για 1.27 ξερο.......

μαλλον πρεπει να σε παρουν σε περιοδικα να τεσταρεις τα νεα μοντελα!!!!
δε λεμε ετη μπροστα μια μηχανη απ την αλλη αλλα υπαρχουν αισθητες διαφορες απο εταιρια σε εταιρια!!!!!
οσο για το δρομο που αναφερθηκε,εκει παιζουν αλλοι παραγοντες οχι καθαρα τα φρενα,λαστιχα-δρομος και συνηθως μηχανες δρομου και μονο δρομου γιυαλιζουν τα τακακια και δισκοπλακες και ετσι χανεις αισθητα σε φρενα χωρις τηλεμετρια !!!!
οσο για τη πιστα οταν κουραστουν καταπονεθουν τα φρενα το καταλαβαινεις δε χρειαζεται τηλεμετρια ή ειδικη επιστημη!!!!
και το πιο ενδεικτικο οτι λαστιχαρει η μανετα το πιο κλασσικο φαινομενο!!


τεσπα οι αποψεις διιστανται......θα συμφωνησω οτι τα gsxr τουλαχιστον 1000 αντιμετωπιζουν θεμα!!!


αλλα βγηκαμε off topic το gsxr 600 ειναι δραμα σε γενικες γραμμες.....αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα!

Δήμιος
27/03/2010, 14:55
Οταν μιλας στο νετ δε ξερεις με ποιον μπορει να συνομιλεις. Μπορει λοιπον αυτος που σου απανταει οντως να τεσταρει μηχανακια για περιοδικα και να γυρναει χαμηλα.
Εχεις κανα pdf να δουμε το .27 ξερο?

Δήμιος
27/03/2010, 14:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από sabayam
ok οτι πεις δεν εχω κανενα προβλημα αποψη σου αλλα και η τρομπα του φρενου brembo ειναι αλλα δεν εχει κωδικο brembo αλλα yamaha!!!!!!

Αν φοραει ολινς σωθικα τοτε μαλλον ολοι οι αγωνιζομενοι που τα τρεχουν/ετρεξαν θελουν να πεταξουν τα λεφτα τους και βαζουν εκ των υστερων cartridge ohlins ή WP...

menelaos46
27/03/2010, 15:02
Ρε παιδια δε χρειαζεται να τρεχεις αγωνες η να εισαι ειδικος. Ολα τα μαμα φρενα σε εναν γρηγορο ρυθμο λαστιχαρουν μετα απο καποιους γυρους αλλα αυτο τι σχεση εχει με την επιδοση των φρενων???

Ισως να εξαιρειται το 675

Δήμιος
27/03/2010, 15:15
Ποια στοκ φρενα λαστιχαρουν? Toy zx10? του cbr 1000? του 1098? του RSV4? του R1?
Mono το gsxr εχει θεματακι και αυτο κυριως για το 1000. Aλλα ακομα και για αυτο η βελτιωση δεν κοστιζει ακριβα.

sabayam
27/03/2010, 16:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Δήμιος
Ποια στοκ φρενα λαστιχαρουν? Toy zx10? του cbr 1000? του 1098? του RSV4? του R1?
Mono το gsxr εχει θεματακι και αυτο κυριως για το 1000. Aλλα ακομα και για αυτο η βελτιωση δεν κοστιζει ακριβα.

κουκλε ειχα το r1 04 kai r1 07 και μτα απο αρκετους γυρους μια ελαφρα καταπονηση στα φρενα τη καταλαβαινες οχιι σα του σουτζουκι αλλα ακομη και αυτα!!!
οκ μπορει να εχεις περισσοτερη εμπειρια και οντως να ειναι ετσι οπως λες δεν εχω σκοπο να διαφωνησω!!!!

τελοσπαντων ασ παρει το παιδι οποιο του κανει κεφι περισσοτερο και σάρεσει εμφανησιακα

sabayam
27/03/2010, 17:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Δήμιος
Αν φοραει ολινς σωθικα τοτε μαλλον ολοι οι αγωνιζομενοι που τα τρεχουν/ετρεξαν θελουν να πεταξουν τα λεφτα τους και βαζουν εκ των υστερων cartridge ohlins ή WP...

συνηθως οι αγωνιζομενοι δτο ρ6 δεν αλλαζουν μπροστινο παραμονο ελατηρια στη χειροτερη!
και μεχρι 1.24 δε ζηταει κατι παραπανω το συγκεκριμενο μοντελο!!!

να μου πεις για πισω ναι οκ κανει μπαμ οι after αναρτηση και ειναι must η αναρτηση πισω για απαιτητικη οδηγηση!!!

αλλα πρεπει να υπαρχει και λιγο φιγουρα οτι η μηχανη ειναι τουμπανο και οτι θα σπασω χρονομετρα!!

οκ συμψωνω τοτε!!!!

dimr1
27/03/2010, 17:08
Παίδες, εντάξει γνώμες για να πάρει μηχανή ρώτησε ο άνθρωπος. Γιατί επικεντρώνεστε τόσο στα φρένα? Στο κάτω κάτω είναι από τα πιο εύκολα σημεία στη μοτοσυκλέτα να βελτιωθούν αν κάποιος έχει πρόβλημα...

Δήμιος
27/03/2010, 17:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από sabayam
συνηθως οι αγωνιζομενοι δτο ρ6 δεν αλλαζουν μπροστινο παραμονο ελατηρια στη χειροτερη!
και μεχρι 1.24 δε ζηταει κατι παραπανω το συγκεκριμενο μοντελο!!!

να μου πεις για πισω ναι οκ κανει μπαμ οι after αναρτηση και ειναι must η αναρτηση πισω για απαιτητικη οδηγηση!!!

αλλα πρεπει να υπαρχει και λιγο φιγουρα οτι η μηχανη ειναι τουμπανο και οτι θα σπασω χρονομετρα!!

οκ συμψωνω τοτε!!!!

Δεν υπηρχει μηχανακι στη πρωτη 10αδα στα 600 που να μη φοραει cartridge φιλε μου ή στη χειροτερη βαλβιδες-ελατηρια (κοστος και εδω κανα 500αρικο)