PDA

View Full Version : exc 400 η exc 450



xronismissios
26/03/2010, 00:11
γεια σασ παιδια!ασχολουμαι με το χωμα κανα χρονο τωρα και εχω ενα xr 250 το οποιο θα το πουλησω και με απασχολει ποιο θα ειναι το επομενο.το exc 400 εχω ακουσει οτι ειναι χομπιστικο μηχανακι ευκολοδηγητο κτλ για το 450 δε ξερω και πολλα εκτος του οτι παει καλυτερα στα σφιχτα μονοπατια απο οτι το 400.γενικα ειμαι λιγο μπερδεμενος !θα μπορουσατε να με διαφωτισετε λεγοντας μου τα υπερ και τα κατα του αλλου?και τι συντηρηση χρειαζονται(
ο βασικοτερο)?

να διευκρινισω οτι μιλαω για ktm exc 400 2002-2005 και exc 450 2005(λογω του μειωμενου βαρους σε σχεση με τις προηγουμενες χρονιες) μεταχειρισμενα λογο χαμηλου προυπολογισμου.


thanx!


:beer:

MikeG
26/03/2010, 00:16
Η συντήρηση που χρειάζονται είναι η ίδια, είτε 400 είτε 450. Να κοιτάξεις για μοντέλα από 2004 και μετά μόνο.
Το 400 είναι το πιο αξιόπιστο που έχει βγάλει η ΚΤΜ εκείνες τις χρονιές και το πιο γραμμικό. Το 450 έχει απότομο κλώτσιμα. Αν μιλάμε για Κρήτη τότε 400.

Δε με λες, μέχρι πόσα χρήματα δίνεις?:wave2:

xronismissios
26/03/2010, 00:27
γεια σου mike καταλαβες ποιος ειμαι?
λοιπον διαθετω 4000 αντε 4500 το πολυ απλα το xrακι μου βγαζει το ενα προβλημα μετα το αλλο.το δικο σου τι συντηρηση ηθελε?και το 450 τι παραπανω θα θελει?

xronismissios
26/03/2010, 00:29
δινω 4000 με 4500 το πολυ.το δικο σου τι συντηρηση θελει?τι παραπανω θελει το 450?

MikeG
26/03/2010, 00:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από xronismissios
γεια σου mike καταλαβες ποιος ειμαι?
λοιπον διαθετω 4000 αντε 4500 το πολυ απλα το xrακι μου βγαζει το ενα προβλημα μετα το αλλο.το δικο σου τι συντηρηση ηθελε?και το 450 τι παραπανω θα θελει?


Yeap, σε κατάλαβα.
Και το 400 και το 450 θέλουν την ίδια συντήρηση. Λάδια κάθε 1000 χιλιόμετρα και κάθε 3000 βαλβίδες, υγρά και τα σχετικά. Απλά σου έγραψα ότι το 400 είναι πιο αξιόπιστο λόγω του ότι ουσιαστικά φοράει κεφαλή από 450 και κάρτερ από 525.

Αν σε ενδιαφέρει το δικό μου, μιας και σκέφτομαι να πάω για πιο καινούριο, στείλε κανά πμ. Η τιμή παίζει ανάμεσα εκεί που λες.
Μετά το Πάσχα θα είμαι Κρήτη.


:wave2:

xronismissios
26/03/2010, 00:40
αν καταφερω να σπρωξω το xr να εχω και κανα ψιλο θα λαβεις πμ
thanx παντως για τη γρηγορη ανταποκριση

καλο βραδυ

υ.γ:τι σκεφτεσαι να παρεις???????

περιμενω κι αλλες γνωμες παιδια

:beer:

MikeG
26/03/2010, 00:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από xronismissios

υ.γ:τι σκεφτεσαι να παρεις???????

:beer:



Καινούριο 400 :wave2:

xronismissios
26/03/2010, 00:43
σωστος!!!! κατι ξερεις



:wave2:

KaTaNaS
26/03/2010, 06:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από xronismissios

περιμενω κι αλλες γνωμες παιδια



το 400 γραμμικοτατο και ο΄τι πρέπει σε χερια νεου οδηγού , μηχανακι ομως που σε χερια που το στίβουν βγαζει πολύ δυναμη...

το 4.5 ειναι ακομα πιο δυνατο , αλλα ταιριαζει περισσοτερο σε αγωνιστικερς ανησυχιες μιας και εχει πολυ νευρο, και ενω σε βολτα δεν θα εχεις προβλημα αν αρχισεις να το πιεζεις θα σε κουρασει σχετικα γρηγορα και θα σε ριξει κατω (σαν τα αφηνιασμενα αλογα)!


αν εχεις σκοπο να ασχοληθεις σοβαρα με πολλς ωρες καβαλας, πηγαιε στο 4.5!

αν εισαι περισσοτερο του εκδρομικου πηγαινε στο 400 :wave2:

Greg_950 S
26/03/2010, 11:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
το 400 γραμμικοτατο και ο΄τι πρέπει σε χερια νεου οδηγού , μηχανακι ομως που σε χερια που το στίβουν βγαζει πολύ δυναμη...

το 4.5 ειναι ακομα πιο δυνατο , αλλα ταιριαζει περισσοτερο σε αγωνιστικερς ανησυχιες μιας και εχει πολυ νευρο, και ενω σε βολτα δεν θα εχεις προβλημα αν αρχισεις να το πιεζεις θα σε κουρασει σχετικα γρηγορα και θα σε ριξει κατω (σαν τα αφηνιασμενα αλογα)!
αν εχεις σκοπο να ασχοληθεις σοβαρα με πολλς ωρες καβαλας, πηγαιε στο 4.5!
αν εισαι περισσοτερο του εκδρομικου πηγαινε στο 400 :wave2:

Συνάδελφοι, το ίδιο δίλημμα είχα το 2005, για αγορά καινούριου μεταξύ 400 και 450 EXC.
Τελικά και λόγω διαστάσεων (1,85 και 90+ Kgr), προτίμησα τα παραπάνω 7-8 άλογα του 450.
Σε σχέση με το 400, είναι πιο δυνατό και σε κουράζει γρηγορότερα, ιδίως σε βραχόκηπους, ανηφορικά μονοπάτια με φουρκέτες όπου η αδράνεια του βαρύτερου στροφάλου, είναι αισθητή. Αντίθετα σε αμμούδες και βαθιές λασπούρες η παραπάνω ροπή, είναι σύμμαχος.
Επίσης ευχαριστιέσαι drifts στις χωματοφλαταδούρες,
Σίγουρα δεν μπορείς να το ξεζουμίσεις εύκολα όσο το 400, αν είσαι χομπίστας του week-end ή απροπόνητος.
Εναλλακτικά για να αποφεύγεις τα νευρικά ξεσπάσματα, το οδηγάς με ροή, έχοντας μία ταχύτητα πάνω.
Περιττό να αναφέρω ότι το πρόγραμμα συντήρησης πρέπει να ακολουθείται ευλαβικά.

Ακόμα το ήθελα και για καθημερινό στην πόλη, μικρά ταξίδια 100-150 Km άσφαλτο-χώμα (με μεταβαλλόμενο "γκάζι"), όπου έχει σχετικό πλεόνασμα ισχύος σε σχέση με το 400. Δεν υπερχείλισε ποτέ το ψυγείο του λόγω του extra βεντιλατέρ και δεν εμφάνισε καμμία ζημιά.
Το πούλησα σε συγγενή μου πρόπερσι, μετά από 8.500 Km και ...το σκυλομετάνιωσα.. :wave2:

Greg_950 S
26/03/2010, 11:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Καινούριο 400 :wave2:

Δεν νομίζω να σε χαλούσε και το "επαναστατικό" HUSA 390....:lol:
Αν και είμαι "βαμμένος πορτοκαλής", είναι συγγενική μας εταιρεία και η αίσθηση του, μου θυμίζει 250 δίχρονο....:beer:

KaTaNaS
26/03/2010, 13:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Greg_950 S
Δεν νομίζω να σε χαλούσε και το "επαναστατικό" HUSA 390....:lol:
Αν και είμαι "βαμμένος πορτοκαλής", είναι συγγενική μας εταιρεία και η αίσθηση του, μου θυμίζει 250 δίχρονο....:beer:

καλα, μην υπερβαλουμε για την αισθηση του, πραγματι διχρονιζει αλλα οχι και 2.5 διχρονο χαχαχαχα

και αφου μιλαμε για 400αρι καινουργιο και νεας γενειάς κινητηρα (με ελαχιστο μηχανοφρενο) η ποιό δίκαιη σύγκριση του χουζα ειναι εκεινη με το νεο ΒΕΤΑ 400 RR το οποιο αναμενεται να κανει σαλο!


193581

ARISPEED1
26/03/2010, 13:24
400 k ξερό ψωμί ! Για να είσαι πάντα χαμογελαστός κ εντούραίος ! Το εντούρο πρέπει να ειναι κ απόλαυση ....................ΜΑΖΊ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ .......................

OldMan
26/03/2010, 13:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Το 450 έχει απότομο κλώτσιμα.
Άμα κάνεις καιρό να αλλαξεις ελατήρια πιστονιού και δισκάκια συμπλέκτη, μια χαρά πάει το μηχανάκι... :winka:

KaTaNaS
26/03/2010, 13:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Άμα κάνεις καιρό να αλλαξεις ελατήρια πιστονιού και δισκάκια συμπλέκτη, μια χαρά πάει το μηχανάκι... :winka:

χαχαχαχαχχα, Αντωνη έτσι και το 2.5αρι μου, πατιναρει οσο πρέπει... δε σε τρομαζει, δεν σουζαρει αν δεν το τραβηξεις... αυτοθα πει στρωσιμο! (200 ωρες) χαχαχαχα

Greg_950 S
26/03/2010, 14:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
καλα, μην υπερβαλουμε για την αισθηση του, πραγματι διχρονιζει αλλα οχι και 2.5 διχρονο χαχαχαχα

και αφου μιλαμε για 400αρι καινουργιο και νεας γενειάς κινητηρα (με ελαχιστο μηχανοφρενο) η ποιό δίκαιη σύγκριση του χουζα ειναι εκεινη με το νεο ΒΕΤΑ 400 RR το οποιο αναμενεται να κανει σαλο!

Όπου υπάρχει υπερβολή, υπάρχει, τουλάχιστον, "ελαφριά προκατάληψη" ( "βαμμένος πορτοκαλής").
Αλλά έγραψα ότι "θυμίζει"..., όχι ότι είναι και δίχρονο.
Τώρα για το Beta, που παλαιότερα είχε και τον προηγούμενο ΚΤΜ κινητήρα, η εμπορική του πορεία θα εξαρτηθεί από την αξιοπιστία του, την απόδοση των αναρτήσεων (USD Μarzzochi 45 mm & αμορτισέρ Sachs με παραδοσιακό "μοχλικό"), την πολιτική τιμών και επάρκεια ανταλλακτικών, εξουσιοδοτημένα συνεργεία,κλπ.
Σίγουρα, όσο μεγαλύτερος και καλύτερος είναι ο ανταγωνισμός, τόσο ωφελείται ο καταναλωτής.

bogart
29/03/2013, 10:20
Η συντήρηση που χρειάζονται είναι η ίδια, είτε 400 είτε 450. Να κοιτάξεις για μοντέλα από 2004 και μετά μόνο.
Το 400 είναι το πιο αξιόπιστο που έχει βγάλει η ΚΤΜ εκείνες τις χρονιές και το πιο γραμμικό. Το 450 έχει απότομο κλώτσιμα. Αν μιλάμε για Κρήτη τότε 400.

Δε με λες, μέχρι πόσα χρήματα δίνεις?:wave2:

Ένα 400 μοντέλο 2002 δηλαδή τι διαφορές έχει από 2004 και μετά που λες φίλος ?

kordix
30/03/2013, 07:21
Ένα 400 μοντέλο 2002 δηλαδή τι διαφορές έχει από 2004 και μετά που λες φίλος ?


Aντρέα είναι αλλο μηχανάκι, αλλο πλαίσιο, αναρτήσεις, πλαστικά - σελα. Μόνο το μοτέρ είναι ίδιο με ψιλοδιαφορές.

Αλλά ενα 400 του 02 αν είναι σωστά συντηρημένο αξίζει να το πάρεις γιατί και καλό είναι στο βουνό αλλά εχει και μοτέρ "μαύρο σκύλο".

bogart
30/03/2013, 13:42
Aντρέα είναι αλλο μηχανάκι, αλλο πλαίσιο, αναρτήσεις, πλαστικά - σελα. Μόνο το μοτέρ είναι ίδιο με ψιλοδιαφορές.

Αλλά ενα 400 του 02 αν είναι σωστά συντηρημένο αξίζει να το πάρεις γιατί και καλό είναι στο βουνό αλλά εχει και μοτέρ "μαύρο σκύλο".

Αυτό βρήκα Κωστή.

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3387338/

Φαίνεται προσεγμένο για τα χρόνια του αλλά με προβληματίζει η παλαιότητα όπως είπες.
Θα προσπαθήσω να ανεβάσω το budget αλλά δεν είναι εύκολο με τα δεδομένα της εποχής δυστυχώς.

Αλλά ένα μικρό το θέλω γμτ...:a32:

Allst@rf
30/03/2013, 17:13
Μια μικρή παρατήρηση...

Τα 400 των τότε χρονολογιων τα έχουν τα κιλακια τους,που σε περιπτωσεις τα καταλαβαινεις...

Κατά τα αλλά είναι ότι καλυτερο για μικτή χωματινη χρήση...

και με γραναζακι 13- 50 ,δε θα θες να κατεβεις από τη σελα...

STOYBI
30/03/2013, 20:25
Μια μικρή παρατήρηση...

Τα 400 των τότε χρονολογιων τα έχουν τα κιλακια τους,που σε περιπτωσεις τα καταλαβαινεις...

Κατά τα αλλά είναι ότι καλυτερο για μικτή χωματινη χρήση...

και με γραναζακι 13- 50 ,δε θα θες να κατεβεις από τη σελα...


Τα 400-450 εκεινων το χρονολογιων δεν εχουν καμμια μα καμμια διαφορα στα κιλα απο τα σημερινα....!!!!

118 ηταν το προσοπικο μου 400 (01 )

Ισα που ειχαν και πολυ καλλυτερη θεση οδηγησης βοηθωντας πολυ τον οχι και τοσο προπονημενο αναβατη ...!!!


400 ( 01-02 + ) Τα ποιο σκυλισια μοτερ παγκοσμιως ( οχι απλα της κτμ....)

450-520 ( 02 + ) Το ιδιο με το 400 απο αξιοπιστια αλλα......

Τρομερα κουραστικα για τον αναβατη που δεν ηταν τουλαχιστον πρωταθληματικος....!!!

Δεν συγχωρουσαν σχεδον το παραμικρο ( ειδικα αμα σε ειχε πιασει η κουραση...)

:wave2:

bogart
31/03/2013, 20:34
Προσωπικά κάνω πολύ χώμα με το μεγάλο και αρκετές ονοφάδες.
Απλά σκέφτομαι να ασχοληθώ σε πιο εντούρο φάση και έτσι είμαι σε αναζήτηση μικρού.

Στο μεγάλο έχω αρκετή εμπειρία, σε μικρό καμία.
Δεν ξέρω αν το 400άρι που έβαλα παραπάνω θα ήταν ιδανικό για μένα.

OldMan
01/04/2013, 11:45
118 ηταν το προσοπικο μου 400 (01 )
Άμα το μηχανάκι είναι ελαφρύτερο από τον αναβάτη, βρασε όρυζα και κάνε δίαιτα...:p

Stergios69
01/04/2013, 12:28
Ημερομηνίες κοιτάει κανείς σας; :D

STOYBI
01/04/2013, 12:53
Προσωπικά κάνω πολύ χώμα με το μεγάλο και αρκετές ονοφάδες.
Απλά σκέφτομαι να ασχοληθώ σε πιο εντούρο φάση και έτσι είμαι σε αναζήτηση μικρού.

Στο μεγάλο έχω αρκετή εμπειρία, σε μικρό καμία.
Δεν ξέρω αν το 400άρι που έβαλα παραπάνω θα ήταν ιδανικό για μένα.


Πιστευω πως ναι....!!!


Eιναι ιδανικο καθως φερνει σε μια ισοροπια τα θετικα του 450+ και τα θετικα του 250 και σχεδον εξαφανιζει τα αρνητικα τους...!!!;)



:wave2:

STOYBI
01/04/2013, 12:59
Άμα το μηχανάκι είναι ελαφρύτερο από τον αναβάτη, βρασε όρυζα και κάνε δίαιτα...:p


Ενταξει ρε ... Οχι.....!!! Πια...!!! :lol:

Το gas των 95 κιλων τι να πει...??? :lol:


( Ε οχι να πεθανουμε στην διαιτα κι ολας.....) :lol:


:beer::beer:

Julius
01/04/2013, 13:58
( Ε οχι να πεθανουμε στην διαιτα κι ολας.....) :lol:


:beer::beer:



γκουχ γκουχ :eek: :eek: με έπνιξες ρε, μου έκατσε το μπριτζολάκι με το πλάι


+1 ψήφος στο 400

OldMan
01/04/2013, 14:31
Ημερομηνίες κοιτάει κανείς σας; :D
Λες γι αυτές που γράφει κάτω το κουτί με τα χάπια..??

Julius
01/04/2013, 14:48
Ημερομηνίες κοιτάει κανείς σας; :D

Ναι τι έχουν? Μπήκε ο bogard σε ένα παλιό thread να ρωτήσει τις διαφορές γιατί τον ενδιαφέρει το 400

:cool:

Ktm.Prestige
03/04/2013, 01:20
Φίλε Χρόνη , πριν απο περίπου 2 μήνες πήρα μετα/νο το 525 το 2005 για βολτίτσα στο βουνό αλλα και για μονοπατάκι.
Απο θέμα δύναμης , πάαααρα πολύ σε σημείο εκρηκτικό!!
Όπως το εγραψε και ο stoubi , για αυτόν (δλδ για εμένα) που δεν είναι προπονημενος και μαθημένος σε τέτοιες οδηγικές καταστάσεις σε ρίχνει κάτω , ακριβώς σα τα αλαφιασμένα άλογα!!
Με εχει ρίξει 'ηδη 2 φορές χωρίς βέβαια το παραμικρό τραυματισμό αλλα προσωπικά και ας μην είμαι και ο πιο ειδικός θα σου πρότεινα το 400!!

Εύχομαι μια σωστή επιλογή και να χαρείς τα βουνά!
:beer:

bogart
03/04/2013, 08:25
Προσωπικά έχω καταλήξει σίγουρα στο 400.
Αλλά θα κινηθώ σε όσο νεότερο μοντέλο μπορέσω οπότε θα προσπαθήσω να γεμίσω τον κουμπαρά (εδώ γελάμε).

Ευχαριστώ για τις συμβουλές παιδιά. :beer:

ktmakis
03/04/2013, 09:52
Σωστός. :beer:

Allst@rf
03/04/2013, 19:25
Ωραίος...