Σελίδα 21 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 11161718192021
Προβολή αποτελεσμάτων 301 έως 310 από 310

Θέμα: KTM 390 Adventure

  1. #301
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.661
    Επειδή διάβασα εδώ ένα θέμα με πλαστικά που δεν βρίσκει κάποιος και επειδή γνωστή μου με 390 duke έχει παρόμοια προβλήματα στην περίπτωση της ΚΤΜ εγώ θα ψαχνόμουν πρώτα τι γίνεται με τα ανταλλακτικά πάσης φύσης και μετά θα σκεφτόμουν 200 μλ λαδακι συμπλήρωμα που δεν είναι κάτι το φοβερό.
    when life gets complicated... i ride.

  2. #302
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/11/2024
    Μηνύματα
    219
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    Επειδή διάβασα εδώ ένα θέμα με πλαστικά που δεν βρίσκει κάποιος και επειδή γνωστή μου με 390 duke έχει παρόμοια προβλήματα στην περίπτωση της ΚΤΜ εγώ θα ψαχνόμουν πρώτα τι γίνεται με τα ανταλλακτικά πάσης φύσης και μετά θα σκεφτόμουν 200 μλ λαδακι συμπλήρωμα που δεν είναι κάτι το φοβερό.
    Αυτά είναι μικροπτεσματα, αν δεν έχεις αγοράσει Honda να σου λέει end of life σε μοντέλα που τα έχεις πληρωμένα, και να ψάχνεις να βρεις απλά ανταλλακτικά.
    Δεν λέω μόνο του κινητήρα, δεν είναι μόνο κινητηρας η μηχανή, αλλά ντιζες γκαζιού ή κάτι άλλο που θεωρείται απλό... η HONDA έχει πιάσει το νόημα... Αν δεν πως θα πάρουν άλλο
    Τώρα αν έχει αρχίσει και η ΚΤΜ τα ίδια, είναι που είναι στο after sales της ανάθεμα + ότι καταλογίζει τους εκκεντροφόρους αναλώσιμο στα 690 και άλλα πολλά...
    Αν δεν πήγε για φούντο και σώθηκε, πωλήσεις δεν θα κάνει, αν συνεχίσει έτσι.
    Άσχετος αν το έχει 6.680€ το 390 SMCR.

  3. #303
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Προφανώς προσωπική εκτίμηση... Αν θες μηχανάκι να το κρατήσεις για χρόνια και να μαζέψει χλμ θα κοιτούσα κάτι άλλο, πχ το DRZ. Η ποιότητα των 390 είναι μισό κλικ πάνω απ τα κινέζικα. Φοβερά fun μηχανάκια κατά τ'άλλα. Το λέω αυτό ως ευχαριστημένος ιδιοκτήτης. Αλλά εγώ κάνω -πλέον -1500 χλμ το χρόνο και αλλάζω μηχανή ετησίως.

  4. #304
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/11/2024
    Μηνύματα
    219
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Προφανώς προσωπική εκτίμηση... Αν θες μηχανάκι να το κρατήσεις για χρόνια και να μαζέψει χλμ θα κοιτούσα κάτι άλλο, πχ το DRZ. Η ποιότητα των 390 είναι μισό κλικ πάνω απ τα κινέζικα. Φοβερά fun μηχανάκια κατά τ'άλλα. Το λέω αυτό ως ευχαριστημένος ιδιοκτήτης. Αλλά εγώ κάνω -πλέον -1500 χλμ το χρόνο και αλλάζω μηχανή ετησίως.
    Απο φρενα,αναρτησεις,στησιμο ειναι πολυ μπροστα.
    απο κινητηρα ενω ειναι δυνατος, υστερει στα της αξιοπιστιας.
    MM93 the GOAT the rest are details…

  5. #305
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    1.184
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Προφανώς προσωπική εκτίμηση... Αν θες μηχανάκι να το κρατήσεις για χρόνια και να μαζέψει χλμ θα κοιτούσα κάτι άλλο, πχ το DRZ. Η ποιότητα των 390 είναι μισό κλικ πάνω απ τα κινέζικα. Φοβερά fun μηχανάκια κατά τ'άλλα. Το λέω αυτό ως ευχαριστημένος ιδιοκτήτης. Αλλά εγώ κάνω -πλέον -1500 χλμ το χρόνο και αλλάζω μηχανή ετησίως.
    Αυτό σηκώνει κουβέντα. Πάνω από τα επώνυμα Κινέζικα ή από τα τελείως κινέζικα?

    Ωραίος, στο rc έχεις τον 373 ή τον ενισχυμένο στα 399?

    Γιατί όσο και να διάβασα για το 390 adv το παλιό γνωστό θέμα της υπερθέρμανσης,δεν το πέτυχα πλέον.

  6. #306
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Έχουν αρκετή ιστορία αυτά τα μοντέλα οπότε τα βάζω πάνω απ' όλα τα κινέζικα. Ό,τι πρόβλημα είχε να βγει, βγήκε. Οι κινέζοι προς το παρόν είναι ακόμα στη φάση του beta testing εις βάρος των καταναλωτών.

    Το θέμα της υπερθέρμανσης έχει λυθεί αρκετό καιρό τώρα και στον 373, με μεγαλύτερο ψυγείο και μεταφορά της εξάτμισης (το καζανάκι) πίσω από το μοτέρ.
    Το rc δεν έχει βγει με τον 399 προς το παρόν.

  7. #307
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/11/2024
    Μηνύματα
    219
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Έχουν αρκετή ιστορία αυτά τα μοντέλα οπότε τα βάζω πάνω απ' όλα τα κινέζικα. Ό,τι πρόβλημα είχε να βγει, βγήκε. Οι κινέζοι προς το παρόν είναι ακόμα στη φάση του beta testing εις βάρος των καταναλωτών.

    Το θέμα της υπερθέρμανσης έχει λυθεί αρκετό καιρό τώρα και στον 373, με μεγαλύτερο ψυγείο και μεταφορά της εξάτμισης (το καζανάκι) πίσω από το μοτέρ.
    Το rc δεν έχει βγει με τον 399 προς το παρόν.
    ο 399 είναι διαφορετικός από τον 373 ? ή απλά ένας υπερκυβισμός ?

  8. #308

  9. #309
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.402
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Κάποιοι μιλούν για αποκάλυψη...

    Παραείναι στημένο πιστεύω.
    Δεν αμφισβητώ τις γνώσεις τους, αλλά έχουν κάτσει ρε πστη μου
    πάνω από ένα μηχανάκι κι' ''ευλογάνε τα γένια τους'' θα 'λεγα....

    Μιά χαρά μηχανάκι δείχνει, τιμή σούπερ, το λιβάνισμα περιττό......
    Μένει να πουληθεί το χόντα και......βουρ στον πατσά!!!!!!!!!!!!!!
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  10. #310
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nitse3
    Εγγραφή
    15/11/2016
    Μηνύματα
    863
    Πήγα σήμερα στην εκδήλωση των oranges days στην Θεσσαλονίκη και οδήγησα τα adventure r, enduro r και smcr.

    Πρώτο μεγάλο θετικό: Τα φτάνω

    Πέρα από την πλάκα είχα ένα άγχος αλλά τελικά το 1,73 μου είναι αρκετό, όχι πολύ άνετα αλλά οκ.

    Τώρα αναφορικά με τα μηχανάκια η εκδήλωση έγινε σε καρτοπιστα και δεν μπορώ να πω ότι έβγαλα και πολλά συμπεράσματα λόγω του χώρου και λόγω της ασχετοσυνης μου.

    Το smc είναι ωραίο παιχνίδι και θα το προτιμούσα έναντι του duke εφόσον έχουν και την ίδια τιμή μόνο καί μόνο λόγω εμφάνισης. Μετά πήρα το enduro r, χωρίς να έχω οδηγήσει πότε στην ζωή μου τέτοιου τύπου μηχανή και η αλήθεια είναι σοκαριστηκα λίγο. Δεν μπορούσα να στρίψω με τίποτα, δεν είχα καθόλου εμπιστοσύνη να πιέσω όσο μπορώ να πιέσω τελως πάντων, αργή αλλαγή κατεύθυνσης, λέω γάμησε τα.

    Και μετά παίρνω το adventure. Τι μηχαναρα είναι αυτή!!! Η εμπιστοσύνη αποκαταστάθηκε το μηχανάκι έμπαινε άνετα στις στροφές και γενικά το ευχαριστήθηκα πολύ. ( Και στους εφτά γύρους που έκανα ).

    Κάποιες γενικές παρατηρήσεις: Τα μηχανάκια εγώ προσωπικά τα βρήκα πανέμορφα και ποιοτικά οκ. Τα πλαϊνά άσπρα καπάκια όλων, αυτά που είναι κάτω από τη σέλα δεξιά και αριστερά είχανε βρωμιες, γρατσουνιές τσαμπουκαδες γενικά δεν ξέρω γιατί.

    Ο κινητήρας μου φάνηκε πολύ καλός χωρίς σκορτσαρίσματα και σε καμία περίπτωση ψοφιος χαμηλά όπως ακούγεται. Βέβαια δεν ξέρω σε ποια ρύθμιση τον είχαν.

    Έχοντας επίσης οδηγήσει το 450 mt πριν λίγο καιρό που μου φάνηκε οκ από άποψη βάρους αυτό, το adventure ήταν ακόμα καλύτερο. Αλλά αυτό από την δική μου οπτική που έχω κυρίως εμπειρία από street μηχανάκια 200+ κιλών.

    Αυτά.

Σελίδα 21 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 11161718192021

Παρόμοια θέματα

  1. KTM 390 Adventure ή HONDA CB500X ?
    από jimsakpt3 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 84
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2021, 11:28
  2. KTM 390 ADVENTURE
    από Ζεύκας στο forum KTM
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 19/09/2015, 21:11
  3. Ktm 990 Adventure Fotos & 950 Mx
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 10:47
  4. espase aktina apo KTM LC4 adventure!
    από KaTaNaS στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2005, 11:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF