Ναι, σύντομα θα έχει διαθέσιμο και το 1200 το οποίο επίσης θέλω να δω πως κουβαλάει τα ........πήγα να πω πώς κουβαλάει τα παραπάνω κιλά μέχρι που έκανα fact check και αποτι φαινεται έχουν ακριβώς το ίδιο βάρος...... ενδιαφέρον.... πολύ ενδιαφέρον..
Εμένα να δείς τι εντύπωση μου έκανε. Νομίζω πως έρχομαι σιγά σιγά και συμφιλιώνομαι με το γεγονός ότι δεν θέλω κάτι παραπάνω απο την μηχανή πέρα απο βραδινές απολαυστικές βόλτες και πολύ σπάνια κανενα ταξιδάκι.
Οπότε νούμερο ένα κριτήριο μου είναι να με κάνει να σηκώνομαι απο τον καναπέ και να με κάνει να βρίζω απο τη χαρά. Οπότε έννοιες όπως άνεση έρχονται δεύτερες. Αρκεί να μην υποφέρω. SS δηλαδή είναι απο εμένα όχι.
Απο την άλλη ένα Ducati 848 στο οποίο είχα κάτσει μου είχε επίσης κάτσει εντυπωσιακά καλά...... Αλλά φεύγω απο το θέμα...
Μέχρι στιγμής έχω κάνει αίτημα για honda cb650r γιατι έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στα τετρακύλινδρα, το suzuki katana και το ducati scrambler 800.
Επίσης περιμένω να μπεί αύγουστος να επιστρέψουν τα yamaha απο κρήτη για να μπορέσω να δοκιμάσω και το MT-09.
Σκοπεύω να κάνω σήμερα τηλέφωνα για να δω μήπως μπορέσω να κανονίσω και το Kawasaki z650rs.
Την Royal Enfield είναι αλήθεια την ξέχασα. Θα δώ μήπως βρώ την αρκουδίτσα ή/και τον interceptor διαθέσιμα. Το classic παρα είναι ρετρό.
Ήθελα να δοκιμάσω και το moto guzzi v7 αλλά την φοβάμαι σαν εταιρεία (χωρίς κάποιο σοβαρό λόγο) και δεν θέλω να ερωτευτώ χωρίς προοπτικές για σοβαρή σχέση.
Είχα οδηγήσει το Street Twin 900 πριν περίπου ένα χρόνο, όσο είχα ακόμα το 765.
Ήθελα να δοκιμάσω το 1200, αλλά αφού δεν υπήρχε πήγα μαι βόλτα το 900.
Η αρχική σκέψη ήταν να κατέβω τη Συγγρού και να βγω στην παραλιακή.
Ωστόσο στα πρώτα κιόλας μέτρα και κατεβαίνοντας τη Συγγρού καταλαβαίνεις πως δεν έχεις τίποτα να διαπιστώσεις σε αυτή τη διαδρομή για το μηχανάκι.
Οπότε ανέβηκα ξανά τη Συγγρού και το έβαλα στο κέντρο, περνώντας από Σύνταγμα, μπήκα Εξάρχεια, ανέβηκα Λυκαβηττό και από εκεί έπεσα στο Κολωνάκι για να καταλήξω και πάλι στην Καλλιρόης για να το αφήσω.
Ο κινητήρας είναι απίστευτα ελαστικός και ροπάτος με αποτέλεσμα να μην σε ενδιαφέρει τι ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο.
Το σύνολο κρύβει το βάρος του και οι αναρτήσεις που διαβάζω πως πολλοί αντικαθιστούν δεν με προβλημάτισαν καθόλου με έναν αναβάτη σε λακκούβες και ανωμαλίες του δρόμου.
Βέβαια η εμπειρία μου είναι εξαιρετικά μικρή, οπότε είχα να συγκρίνω μόνο με το Street Triple 765 και το Trident 660. Ίσως λόγω των ελαστικών του που είναι πιο πολύ σα μπαλόνια μου φάνηκε πιο άνετο και από τα δύο.
Τέλος για τον φίλο που γράφει για το V7, στα καπάκια οδήγησα και αυτό, αλλά ενώ όπως έχω γράψει ήθελα να μου αρέσει, βρήκα πως είναι ιδιαίτερα αποστειρωμένο και χωρίς τον χαρακτήρα που θα περίμενα.
Κλείνοντας το σεντόνι, χωρίς να έχω οδηγήσει καθόλου το 1200, προσωπικά δεν θα επέλεγα το 900 σε σχέση με το 1200 για τους εξής δύο λόγους:
1. Του λείπει το διπλό αναλογικό καντράν (και δεν μπαίνει μετά)
2. Του λείπει η 6η που δεν την χρειάζεται (αλλά όπως και το 1 είναι δικά μου ψυχολογικά)
No one told you when to run,
you missed the starting gun
Φίλε μου λυπάμαι αν σε στεναχωρήσω αλλά.....
Απο το speed twin 1200 του 2025......
To μόνο που με ανησυχεί θεωρητικά στο 1200 είναι η παραπάνω ζέστη που θα βγάζει λόγω των παραπάνω κυβικών. θα το διαπιστώσω βέβαια και στο test ride.
Και επειδή γενικά δεν ειμαι της ταχύτητας και του ταξιδιού αλλά του μπραπ μπρούπ δεν νομίζω οτι θα μου λείψει η 6η..
Ένα μέλος εδώ, ο Viking που μένει μόνιμα Λουξεμβούργο και έχει το 1200 έχει αναφέρει ότι όντως το μοτέρ βγάζει απίστευτη ζέστη που στο Λουξεμβούργο τον χειμώνα είναι καλοδεχούμενο και το καλοκαίρι κάπως ανεκτό. Για Ελλάδα, είπε, με τις θερμοκρασίες που επικρατούν, απλά ΔΕΝ παλεύεται.....
Είναι ένας από τους λόγους που απέρριψα τελικά το 900 που είχα στόχο....
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Το οδήγησες όμως? Εγώ που το έβαλα κέντρο ενω έβραζε ο τόπος δεν είχα κάποιο παράπονο. Βέβαια το είχα μόνο για μισή ώρα, δε ξέρω απο εκεί και πέρα τι θα γινόταν.
Έχω ακούσει επίσης οτι για να περνάνε τις προδιαγραφές ρύπων Euro κλπ τα βάζουν φτωχά τα μίγματα το οποίο οδηγεί σε αυξημένες θερμοκρασίες. Εφόσον κάνεις και μια χαρτογράφηση της προκοπής θα βελτιωθεί κατα πολύ το θέμα της ζέστης.
Τα λέω με μια επιφύλαξη επειδή είναι ενημέρωση απο καφενείο και ράδιο αρβύλα.
Η αλήθεια είναι πως όχι, ένας ακόμα λόγος απόρριψης του ήταν το VFM το οποίο θεώρησα δυσανάλογα υψηλό και δεν το έφτανα κιόλας, με την καμία
όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν εδώ μέσα, δεν θέλω (πλέον) να χρωστάω σε καμία κουφάλα τράπεζα.....
Πήρα το Z650 κασέρι και μείνανε και για σουβλάκια και βενζίνες που λέει ο λόγος, (αξεσουάρ)
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Θα έλεγα το μισάωρο είναι οριακό πριν αρχίσεις να νοιώθεις τη ζέστη, με τις τωρινες συνθήκες.
το 900αρι το ειχα σαν suport στην 10η διοργανωση που κανουμε στο λεωνιδιο και εκεινη τη μερα εκανα κανα 400αρι χλμ,μαλιστα διπλος...για τους επαρχιακους ειναι οτι πρεπει με τη ροπη εκει που τη βγαζει και μαλιστα στο γυρισμο που πιεστηκε δεν εδειξε σημεια κοπωσης το φρενο στις κατηφορικες φουρκετες.
Σπαμαρω λιγο το θεμα και στη φετινη διοργανωση ειχα το 400αρι της εταιριας και σε συγκριση με το 900,ειχε σαφεστατα το μικρο πιο παιχνιδιαρικο χαρακτηρα,εστριβε πολυ πιο γρηγορα κτλπ.ΤΟ 900 ηταν σαφως πιο ανωτερο σε ανοικτα κομματια και σε ταχυτητες πανω απ 110,αλλα εκει πιθανοτατα το 1200 να ειναι ακομα καλυτερο.
οβερολ η triumph εχει φτιαξει μια σειρα που πρωτον ειναι κουκλες,δευτερον μπορει να ταιριαξει ο καθενας και τριτον σαν σχεδιο να αντεχει στο χρονο.Μοναδικη ενσταση για μενα ειναι,οτι το 900αρι επρεπε να εχει 17αρα μπροστα,οπως ο βενιαμιν και ο μεγαλος
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει