Στο σαιτ του ΔΔ ...λεει οτι ερχεται με τεχνολογια κατευθειαν απο τα motogp.
Στο σαιτ του ΔΔ ...λεει οτι ερχεται με τεχνολογια κατευθειαν απο τα motogp.
Γερμανία: 13.799 ευρώ
Γαλλία: 13.499 ευρώ
Ιταλία: 13.499 ευρώ
Αυστρία: 15.299 ευρώ
Βρετανία: 12.250 λίρες
Από bikeit.gr
![]()
Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..
Και εκει που έχεις κάνει "add to cart" το H2 για τις καθημερινές σου μετακινήσεις στην πολη, ακριβώς ενώ βρίσκεσαι στη σελίδα του τσέκ άουτ, νά σου πετιέται η τσουτσού και σε βάζει σε διλλημα.
Έ ε, δεν παίρνω τίποτα θα πάρω μετρό.
Ώπ, δεν έχει 7η;;;
supercapacitor σε μοτοσυκλέτα? ενδιαφερον... αλλα δυσκολο. παντως η ιδεα των e-turbo ενω ακουγεται χρονια δεν εφαρμοστηκε απο οσο ξερω πουθενα, ουτε στα αμαξια. ενδεχομένως η λογικη του e turbo να ειναι σαν κουμπι boost. να επιλεγεις δηλαδη ενα sport προγραμμα και να boostαρει γραμμικα πανω απο τις 5-6κ στροφες αδειάζοντας την μπαταρια η οποια θα γεμιζει αργα αργα ξανα μεχρι να χριεαστεις παλι δυναμη. περιπου οπως ενα υβριδικο αμαξι που εχει μεν μικρη μπαταρια αλλα την γεμιζει και αδειαζει συνεχως.
Ή όπως το «νίτρο» που πατάγαμε στο Need for speed και ξαναγέμιζε σιγά σιγά.
- Triumph Daytona 675 (Track Bike)
- Ducati Multistrada 1200s
- IMR Corse 190RR