Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 30

Θέμα: Αγορά Yamaha xt660x εν έτει 2025

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.007
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από hliaskmg Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά του forum.Έχοντας αποκτήσει το δίπλωμα Α2 δρομολογώ να κάνω την πρώτη μου αγορά και κοιτάζω το μοντέλο στον τίτλο.Κοντά στην περιοχή μου υπάρχουν 2 τα οποία έχουν 60χλμ και 4100€/4200€.Μου φαίνονται εξωφρενικά ποσά για μηχανακι 20ετίας.Πως μου προτείνετε να δράσω;Να κοιτάξω πιο μακριά από την περιοχή μου;Έως ποσα χλμ και με ποια τιμή;
    Ειναι ενα γενικότερο ΓΙΑΤΙ, θέλεις να πάρεις ΧΤΧ. Οχι εν έτη 2025, γενικώς, γιατί ο κόσμος αγοράζει αυτήν την μηχανή.

    Δυνατή δεν είναι. 40 κάτι άλογα τροχό, από 660 κυβικά.
    Ελαφριά δεν είναι. Σπρώχνεις στο γκαράζ π.χ. ZX636 του 2005 και το νοιώθεις σαν να σπρώχνεις παιδικό ποδήλατο. Σπρώχνεις ΧΤΧ και είναι σαν να παλεύεις με Λύκο.
    Κατανομή μαζών, άθλια, το κέντρο βάρους στο ντεπόζιτο.
    Ιταλικός κινητήρας. Δεν είναι της Yamaha ο κινητήρας αυτός, είναι της Minareli. Η παναγιά μαζί μας.
    Αισθηση ταξιδιού, κραδασμοί λόγω μονοκύλινδρου, αεροπροστασία μηδέν, σαν να ταξιδεύεις με τρακτέρ.

    Πάρε κάτι άλλο άνθρωπέ μου, πιο σύχρονο, με περισσότερους κυλίνδρους, να είναι Α2, να είναι πιο σχεδιασμένο για ανθρώπους, να μην ζυγίζει 2.5 τόνους, να μην πληρώνεις 660 κυβικά για επιδόσεις δικύλινδρου 400.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  2. #17
    ΠυκννοίΚαπνννοίΜεΠνννίξαν Το avatar του/της dela
    Εγγραφή
    24/05/2002
    Μηνύματα
    48
    Πριν 2 χρόνια περίπου αγόρασα ένα XT 660 R gen2 για τρίτο μηχανάκι (έχω ένα μηχανάκι βόλτας και ένα xmax 250 δεκαπενταετίας ).
    Το βρήκα σε πάρα πολύ καλή κατάσταση η αλήθεια είναι και τιμή λογική . Αυτό που έψαχνα τότε ήταν, να σταματήσω να πηγαίνω στην δουλειά με το xmax και να πάρω κάτι άλλο, όχι σκούτερ , με λίγα χρήματα (<=3000).

    Το Χ δεν θα το έπαιρνα για πολλούς και διαφόρους λόγους

    Το πήρα λοιπόν για να πηγαίνω στην δουλειά μου και βρήκα την υγειά μου μιας και είναι αλλά και συμπεριφέρεται σαν μεγάλο παπί.
    Δεν καίει πάνω από 5,5 λίτρα , για μένα είναι αρκετά ελαφρύ , δεν σπάει δεν χαλάει και κάνω και τον Γαρδέλη ενίοτε πατώντας και λίγο χώμα.

    Τίμιο μηχανάκι, που υπό συγκεκριμένες συνθήκες φαντάζει εργαλείο (τουλάχιστον στα δικά μου μάτια).

    Τέλος , για πρώτο μηχανάκι δεν θα το έπαιρνα αλλά θα έκανα υπομονή να μαζέψω χρήματα για κάτι πιο σύγχρονο που κακά τα ψέματα , άλλο πράγμα να οδηγίας σύγχρονο μηχανάκι!!!
    ----------------------------------------------
    A true friend is the one who holds your hand and touches your heart.

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    918
    Μη παραμυθιαζόμαστε ότι το 660 δεν έχει γκάζι,σε σχέση με δικυλινδρο 450αρι,κινέζικο ή μη.
    Με συνεπιβάτη καταλαβαίνεις τη διαφορά..

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kickstart
    Εγγραφή
    25/09/2018
    Μηνύματα
    839
    επίσης κάτι που δεν αναφέρθηκε...

    το συγκεκριμένο παρά τα χρονάκια του παραμένει αγαπημένο πάσης φύσεως τσογλανιών-κλεφτρονιών που ψειρίζουν τα πλαστικά του και με μεγάλη συχνότητα το πάνελ των οργάνων.

    καλά για τα ποσά που ζητάνε στα μεταχειρισμένα δεν το συζητώ, κωμωδία.
    Δεν υπάρχει ακατάλληλος καιρός για ταξίδι με μοτοσυκλέτα, υπάρχουν μόνο ακατάλληλα ρούχα και εξοπλισμός.

  5. #20
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.582
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Ειναι ενα γενικότερο ΓΙΑΤΙ, θέλεις να πάρεις ΧΤΧ. Οχι εν έτη 2025, γενικώς, γιατί ο κόσμος αγοράζει αυτήν την μηχανή.

    Δυνατή δεν είναι. 40 κάτι άλογα τροχό, από 660 κυβικά.
    Ελαφριά δεν είναι. Σπρώχνεις στο γκαράζ π.χ. ZX636 του 2005 και το νοιώθεις σαν να σπρώχνεις παιδικό ποδήλατο. Σπρώχνεις ΧΤΧ και είναι σαν να παλεύεις με Λύκο.
    Κατανομή μαζών, άθλια, το κέντρο βάρους στο ντεπόζιτο.
    Ιταλικός κινητήρας. Δεν είναι της Yamaha ο κινητήρας αυτός, είναι της Minareli. Η παναγιά μαζί μας.
    Αισθηση ταξιδιού, κραδασμοί λόγω μονοκύλινδρου, αεροπροστασία μηδέν, σαν να ταξιδεύεις με τρακτέρ.

    Πάρε κάτι άλλο άνθρωπέ μου, πιο σύχρονο, με περισσότερους κυλίνδρους, να είναι Α2, να είναι πιο σχεδιασμένο για ανθρώπους, να μην ζυγίζει 2.5 τόνους, να μην πληρώνεις 660 κυβικά για επιδόσεις δικύλινδρου 400.
    +όσα θες εκτός του μοτέρ, επειδή το είχα. Σκυλί μαύρο, 11 χρόνια δεν ζήτησε το παραμικρό, δύναμη τόσο όσο για μονοκύλινδρο 20ετίας πλέον.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  6. #21

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    918
    Η εργοστασιακή εξάτμιση που είναι;

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    1.146
    Εχμ, στο εργοστάσιο

    Άλλες επιλογές εκτός απο το ΧΤ δεν θέλει ο φίλος ? Σα να πέρασαν τα χρόνια, μήπως υπάρχει κάτι πιο εκλεκτό στα ...4000 ? !!!

    Κάπου εκεί μπορεί να βρεις μέχρι και ΜΤ σιγά σιγά

  9. #24
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.618
    Ενώ με το zx636 κάνεις ταξιδάρες βρε telegonos τόσο
    άνετο που είναι καθώς και οικονομικό αν ταξιδεύεις με..120.
    Πλήρωνε 4δες μπουζιά, βαλβίδες ,ακριβά λάδια
    και μακρυά από πεζοδρόμια και χαλικόδρομους γιατί οκ είναι αγωνιστικό πως θα γίνει.

    Θέλω να καταλήξω πως αν σκεφτείς έτσι θα βρεις και
    θα βγάλεις σκάρτο οτιδήποτε από ΧΤ μέχρι πιστόλι
    των 1390 cc.
    Τα ίδια ακούω και γ
    ια το δικό μου, "αυτό δεν στρίβει" π.χ
    και όντως έχουν δίκιο,το οδηγάω μόνο σε ευθείες και στις στροφές κατεβαίνω το σπρώχνω

    Στα του θέματος με 4 χιλιάρικα κοίτα κάτι άλλο,δεν προσφέρει κάτι που να δικαιολογεί τέτοιες τιμές μετά
    από 20 χρόνια.Δες κανένα ΚΤΜ duke 390 π.χ,οκ μπ@@ρδ#λο θα πάρεις αλλά τουλάχιστον θα ευχαριστηθείς οδήγηση.
    when life gets complicated... i ride.

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Xt παίρνουν γιατί έχει την φήμη του ασπαστου,σκυλιού, μηδέν συντήρηση και πάει για πάντα.
    Και γιατί πούλησε πολύ, το έχουν σαν μεγάλο παπί, πάνε περίπτερο,στη δουλειά,,στα πρόβατα στο χωράφι, κάνα ταξίδι και αλλάζουν λάδια κάθε 3χρονια..

    με τα μισά, δλδ κάτω από 2000 έχει πάρα πολλά στο car το xt600E όμως, δλδ ποιο παλιό,ποιο αργό, αερόψυκτο,ποιο αξιόπιστο. Ίσως ποιο βαρύ,,
    Μέτριο μηχανάκι σε όλα αλλά τα κάνει όλα μέτρια.
    Κρατάνε και τιμή,, σε 2 χρόνια πάλι στα ίδια λεφτά που το πήρες θα το δώσεις,ίσως και ποιο πάνω,,,
    Μη περιμένεις καλές αναρτήσεις η καλά φρένα η γκάζι η οτιδήποτε καλό πάνω σε αυτό το μηχανάκι.
    Το βάρος του ίσως είναι και κουραστικό κάποιες φορές.

    Το 660 έχει παραπάνω τιμή γιατί είναι ποιο καινούριο,το προτιμάνε και οι καγκουρες, με λιγο φτιαξιμο(εξάτμιση φίλτρο) παίρνει λίγη δύναμη.
    Έχει καλύτερες αναρτήσεις φρένα από το παλιο

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.557
    το 80% του κοσμου δεν καταλαβαινει αν το xt ειναι αργο βαρυ χωρις φρενα αναρτησεις κλπ
    καταλαβαινει ομως οτι θα κανει οτι του ζητησει για παντα μονο με βενζινη

  12. #27
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/04/2025
    Μηνύματα
    7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Ειναι ενα γενικότερο ΓΙΑΤΙ, θέλεις να πάρεις ΧΤΧ. Οχι εν έτη 2025, γενικώς, γιατί ο κόσμος αγοράζει αυτήν την μηχανή.

    Δυνατή δεν είναι. 40 κάτι άλογα τροχό, από 660 κυβικά.
    Ελαφριά δεν είναι. Σπρώχνεις στο γκαράζ π.χ. ZX636 του 2005 και το νοιώθεις σαν να σπρώχνεις παιδικό ποδήλατο. Σπρώχνεις ΧΤΧ και είναι σαν να παλεύεις με Λύκο.
    Κατανομή μαζών, άθλια, το κέντρο βάρους στο ντεπόζιτο.
    Ιταλικός κινητήρας. Δεν είναι της Yamaha ο κινητήρας αυτός, είναι της Minareli. Η παναγιά μαζί μας.
    Αισθηση ταξιδιού, κραδασμοί λόγω μονοκύλινδρου, αεροπροστασία μηδέν, σαν να ταξιδεύεις με τρακτέρ.

    Πάρε κάτι άλλο άνθρωπέ μου, πιο σύχρονο, με περισσότερους κυλίνδρους, να είναι Α2, να είναι πιο σχεδιασμένο για ανθρώπους, να μην ζυγίζει 2.5 τόνους, να μην πληρώνεις 660 κυβικά για επιδόσεις δικύλινδρου 400.
    Λαμβάνω υπόψη όλα τα μειονέκτηματα που ανάφερες,όμως θεωρώ πως δεν θα με επηρεάσουν σημαντικά (πέρα από το abs).

    Όπως είπαν τα παιδιά πιο κάτω:
    1.Αξιοπιστία,αν και όχι Ιάπωνας
    2.Τίμια κατανάλωση βενζίνης
    3.Κανει για όλα,είναι σαν ένα μεγάλο παπί.Για εμένα λόγω του χαρακτήρα του είναι ό,τι πρέπει για πόλη,καθώς είναι παιχνιδιάρικο και έχει ροπή στα χαμηλά
    4.Εξαιρετική μεταπωλητική άξια
    5.Κατ'εμέ,το πιο όμορφο στην κατηγορία του

    Είμαι ανάμεσα σε αυτό και το Honda cb500.

  13. #28
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/04/2025
    Μηνύματα
    7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zephyr1 Προβολή μηνύματος
    Είναι στην λίστα μου το cb500!

  14. #29
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/11/2024
    Μηνύματα
    59
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Xt παίρνουν γιατί έχει την φήμη του ασπαστου,σκυλιού, μηδέν συντήρηση και πάει για πάντα.
    Και γιατί πούλησε πολύ, το έχουν σαν μεγάλο παπί, πάνε περίπτερο,στη δουλειά,,στα πρόβατα στο χωράφι, κάνα ταξίδι και αλλάζουν λάδια κάθε 3χρονια..

    με τα μισά, δλδ κάτω από 2000 έχει πάρα πολλά στο car το xt600E όμως, δλδ ποιο παλιό,ποιο αργό, αερόψυκτο,ποιο αξιόπιστο. Ίσως ποιο βαρύ,,
    Μέτριο μηχανάκι σε όλα αλλά τα κάνει όλα μέτρια.
    Κρατάνε και τιμή,, σε 2 χρόνια πάλι στα ίδια λεφτά που το πήρες θα το δώσεις,ίσως και ποιο πάνω,,,
    Μη περιμένεις καλές αναρτήσεις η καλά φρένα η γκάζι η οτιδήποτε καλό πάνω σε αυτό το μηχανάκι.
    Το βάρος του ίσως είναι και κουραστικό κάποιες φορές.

    Το 660 έχει παραπάνω τιμή γιατί είναι ποιο καινούριο,το προτιμάνε και οι καγκουρες, με λιγο φτιαξιμο(εξάτμιση φίλτρο) παίρνει λίγη δύναμη.
    Έχει καλύτερες αναρτήσεις φρένα από το παλιο
    ΧΤ600Ε τα χλμ στις αγγελίες είναι απλά τι λέει το κοντέρ εκείνη την στιγμή,κινητηρες που γυρνάνε το κοντέρ μια φορά για πλάκα.
    Δεν χαλάει αλλά δεν προσφέρει και τίποτα ιδιαίτερο, παπί με λίγα λόγια, όπως λες.
    Σε αυτά μόνο λάδια / τακάκια / λάστιχα αλλάζεις

    ΧΤ660 R/X τιμές που ζητάνε είναι πάνω από το 50% από τότε που βγήκε καινούργιο.

    Γενικά επενδύσεις σε τέτοιες μηχανές δεν αξίζει, γιατί τα συνεργεία έχουν χρυσούς πάγκους.

  15. #30
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    121
    Αν είσαι ανάμεσα σε αυτά τα 2 πήγαινε για cb, πιο σύγχρονο μηχανάκι, πιο ελαφρύ, abs, μάλλον καλύτερο στήσιμο, (μόνο xtx έχω οδηγήσει και όντως δεν με τρέλανε το στήσιμο του(πέρα ότι μου ήταν και ψηλό για μένα :P ))

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Αγορά μηχανής εν έτει 2020
    από voidnaut στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2020, 09:35
  2. servise manual yamaha XT660X 2004
    από gemis XTX στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 11/08/2008, 12:58
  3. Yamaha Xt660x ή Xt660r
    από Πατρινός στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2005, 02:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF