25 λίτρα νομίζω,μάλλον είναι αυτό που λές πιο πάνω,έχει χαλασμένη τρόμπα!
25 λίτρα νομίζω,μάλλον είναι αυτό που λές πιο πάνω,έχει χαλασμένη τρόμπα!
Γεία σου Πάρη εγώ θα γέμιζα το ρεζερβουάρ πλήρως αν μέχρι κάποιο σημείο δούλευε καλά και μετά άρχινούσε τα ίδια τότε θα κοιτούσα τη πόμπα επείσεις αν ξέρει το παλικάρι που βρίσκεται αν βάλει μπρός και την ακουμπίση θα πρέπει κάθε λίγο να νοιώθει έναν παλμό όπως τον χτύπο της καρδίας για να δεί αν δουλεύει
Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.
Ας κάνουμε μια ανακεφαλαίωση.
Το μηχανάκι έχει 28 λίτρα ντεπόζιτο. Η ρεζέρβα του είναι 3.8 λίτρα.
Πήγαινα πορεία,εκανε διακοπές,εσβησε, το γύρισα ρεζέρβα και μετά από 4-5 χλμ έβαλα 6 λίτρα βενζίνη. σύνολο λοιπόν είχα 9.8 λίτρα
έκανα μια βόλτα 40 χλμ. έκανε διακοπές και έσβησε. Το γύρισα ρεζέρβα και μετά από περίπου 40 χλμ έμεινα εντελώς από βενζίνη.
Η κατανάλωση στο μηχανάκι άμα δε το στίβεις είναι 5.5 λίτρα στα 100. Αν το στίβεις πάει κοντά στα 7.5.
Άρα δεν γίνεται να έκαψα 9.8 λίτρα κάνοντας μόνο 80χλμ. Για αυτό καταλήγω στο συμπέρασμα ότι μάλλον μου ψυρισαν την βενζίνη.
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
Λοιπόν νομίζω ότι είμαστε πολύ κοντά στο πόρισμα.
Πήγα έβαλα λίγη βενζίνη πριν λίγο. Συνολικά τώρα στο τεπόζιτο έχω 16 λίτρα. Δηλαδή λίγο πιο πάνω από τη μέση αφού συνολικά χωράει 28.
Το πήγα μια βόλτα με το ρουμπινετο στο ον. Το μηχανάκι δεν κόμπιασε δεν έσβησε σε όλο το φάσμα των στροφών, ακόμα και πολύ ψηλά με τέρμα γκάζι.
Άρα κατα 99% μου ψυρισανε την μπετζινα.
Θα πάω μεθαύριο συνεργείο να αλλάξω έτσι κ αλλιώς το ρουμπινετο γιατί πολλές φορές κολλάει και δε γυρίζει και θα πω να ελεξουν αν η τρόμπα λειτουργεί κανονικά. Αλλά νομίζω ότι ο κλέφτης είναι ο ένοχος.
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
Μακάρι να είναι αυτό και να ξεμπερδέψεις χωρίς να βάλεις το χέρι στη τσέπη όσο για τον κλέφτη γέμισε το ρεζερβουαρ σου και ρίξε κανα δύο ναφθαλίνες και άστον να ξαναέρθει τώρα που γλυκάθηκε.
Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.
Δεν ξέρω το συγκεκριμένο μηχανάκι πως είναι, αλλά θα πω το κουφό που έγινε σε μένα. Srx 600 με Keihin μηχανικά και ρουμπινετο υποπιεσης, που έχει on-pri-res πάνω του.
Στο on και res, το μοτέρ πρέπει να δουλεύει για να τραβάει βενζίνη, στο pri δίνει ελεύθερα.
Για άσχετο λόγο, το ρουμπινετο είχε μείνει στο pri και θυμόμουν πως είχα βενζίνη. Όταν πήρε μπροστά, άρχισε να κάνει υπερχυλιση και μην πολυλογώ έμεινε από βενζίνη.
Όταν πήγε συνεργείο, όλο το κάρτερ ήταν γεμάτο βενζίνη.
Όσο έμεινε σταματημένο με ελεύθερη ροή, τα καρμπυρατέρ που είναι λίγο πιο ψηλά από τις βαλβίδες, γέμισαν και η βενζίνη άρχισε να πηγαίνει στις βαλβίδες, όπου κάποια ήταν ανοιχτή. Απο εκεί θάλαμο καύσης, τα ελατήρια δεν στεγανοποιουν στην βενζίνη και από εκεί στο κάρτερ.
Just saying, αν και σε μένα είχε μείνει 2 μήνες ακίνητο το μηχανάκι...
Πηγα συνεργειο χτες. Βαλαμε καινουριο ρουμπινετο, εγινε τσεκ για τυχον διαρροες (δεν βρεθηκε κατι) και ελεγχθηκε η τρομπα βενζινης η οποια λειτουργει κανονικα.
Αρα οι υποψιες μου για τον κλεφτη βενζινης βγηκαν αληθινες.
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
Να κάνω μια χαζή ερώτηση:
Δηλαδή βρέθηκε κάποιος που θεώρησε οτι αξίζει τον κόπο και το ρίσκο να σου κλέψει βενζίνη αξίας 7 ευρώ;
Επειδή τα νούμερα είναι μικρά και εύκολα μπορεί να την πατήσεις, είσαι σίγουρος οτι έχεις υπολογίσει τα πάντα σωστά;
Λίγο το οτι η ρεζέρβα είναι πάντα πέριπου Χ λίτρα και όχι ακριβώς Χ λίτρα, λίγο το οτι έκανες περίπου τόσα και περίπου άλλα τόσα χιλιόμετρα, λίγο οτι όταν έμεινες από ρεζέρβα σίγουρα δεν άδειασες και τα περίπου Χ λίτρα του ρεζερβουάρ αλλά λίγο λιγότερο, λίγο οτι τα σωληνάκια και τα καρμπς θέλουν κι αυτά Χ ml να γεμίσουν ξανά όταν αδειάσουν..
Δεν σε αμφισβητώ. Απλά με τα μαθηματικά σου, σου λείπουν 4 (ολογράφως τέσσερα) λίτρα βενζίνης.. Όχι 20.. Και μου φαίνεται κουφό κάποιος γείτονας να σου έκλεψε 4 λίτρα βενζίνης (αξίας 7 ευρώ) και μάλιστα από τη μέση του ρεζερβουάρ..
Γιατί πήρες την μήχανη και έκανες χιλιόμετρα πριν σου σβήσει. Λιγότερα απ' οτι περίμενες, αλλά έκανες. Δεν την πήρες και σου έσβησε μετά από μέτρα..
Άρα:
1) Πήγαινες πορεία,εκανε διακοπές,εσβησε, το γύρισες ρεζέρβα και μετά από 4-5 χλμ έβαλες 6 λίτρα βενζίνη. σύνολο λοιπόν είχες 9.5 λίτρα
2) έκανες μια βόλτα 40 χλμ. έκανε διακοπές και έσβησε. Το γύρισες ρεζέρβα και μετά από περίπου 40 χλμ έμεινες εντελώς από βενζίνη.
Κάπου ανάμεσα στο 1 και το 2 το θεωρείς λογικό οτι κάποιος αφαίρεσε 4 λίτρα καυσίμου και άφησε το υπόλοιπο μέσα;
Εκτός αν δεν καταλαβαίνω κάτι σωστά..
Τόσο χωράει ένα μπιτόνι νερού γιά σίδερωμα....
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Σημάδεψε το σωληνάκι βενζίνης.
Μαλλον εισαι απο τους τυχερους. Μου εχουν κλεψει και αλλη φορα βενζινη παλιοτερα, και μπουζι μου εχουν κλεψει. Το να κλεψεις 4 λιτρα μεσα στη νυχτα ειναι οτι πιο ευκολο. Συν οτι επειδη μεσα στο παρκινγκ ειμαι απο τα πιο παλια μηχανακια,τα περισσοτερα ειναι καινουρια ψεκαστα,ειμαι ο πιο ευκολος στοχος. Τα 4 λιτρα ειναι μια χαρα ποσοτητα για ενα σκουτερ η ενα παπι. Πριν 2 χρονια πετυχα τυπο κατω απο το σπιτι μου κατα τις 2 το πρωι να κλεβει βενζινη απο αμαξι εχοντας μαζι οχι μπουκαλι αλλα κουβα ολοκληρο.
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
Mad Max 2 : The Road Warrior
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό