Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ρουλεμάν στροφάλου σε xtx 660

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2012
    Μηνύματα
    27

    Lightbulb ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ρουλεμάν στροφάλου σε xtx 660

    Καλησπέρα ! Αντιμετωπίζω πρόβλημα στο xtx μου μετά από 125 χιλ km με τα ρουλεμαν στροφάλου, από ότι μου είπε ο μηχανικός μου που την επισκευάζει !
    Μου έδειξε και τον στρόφαλο που κουνιέται λιγάκι βαζοντας ένα κατσαβίδι από κάτω.
    Έχω ακινητοποιήσει την μηχανή αλλα εχω μπερδευτεί γενικά κ θα ηθελα την βοηθεια σας!
    Ο μηχανικός μου λεει ότι πρεπει να κατεβασει την μηχανή κ να γίνει ρεκτιφιέ αγοράζοντας τα ανταλλακτικά όπως μπιέλα,πιστόνι. καδένας κ ταχυτήρα, φλάτζες-τσιμούχες ασφαλειες, καμπανα, αντίβαρα κ.λ.π !
    Μηχανουργείο μετά να πάει κ.λπ.
    Διαδικασία χρονοβόρα και δύσκολη κ οικονομικά ασυμφορη.. Και ότι πρέπει να αλλαχτουν όλα αυτά για να δουλεψει σωστα μετα η μηχανή !
    Η να βρούμε μια άλλη μεταχειρισμένη μηχανή να την βάλουμε πάνω, με ότι ρίσκο κ αυτή η επιλογή.

    Ψάχνοντας στο ιντερνετ βρηκα τύπους-μηχανικους με το ιδιο πρόβλημα που το έλυσαν μονοι τους... ο 1 μου έγραψε

    "Πρέπει να αντικαταστήσετε τη ροδέλα ασφάλισης και το παξιμάδι και να τα σφίξετε σωστά."

    ο άλλος

    "Ελέγξτε αν το παξιμάδι στο άκρο του άξονα είναι σφιχτό... αν δεν είναι, αυτός θα είναι ο θόρυβος."

    Απλώς σφίγγω το παξιμάδι και αλλάζω την ασφάλεια. Ξέρω ότι ο ήχος είναι απαίσιος, αλλά η λύση είναι φθηνή και εύκολη.

    Λογικά αυτές είναι προσωρινές λύσεις ? Αν η ζημιά εχει επεκταθεί στην μπιέλα και πιο μέσα ?
    Το εκτιμώ όποιος μπορεί να βοηθησει !
    Ευχαριστώ πολύ [/COLOR][/B][/B]
    Τελευταία τροποποίηση από Saiko; 29/06/2025 στις 23:17.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.870
    Μερικά από αυτά που λες δεν βγάζουν κάποιο νόημα.. για αρχή τι έκανε το μηχανάκι? Θορύβους, κόλλησε? Τι ήχους?

    Αν χαλάσει το ρουλεμάν στρόφαλου,, λύνεις όλο το μοτέρ μεν,μέχρι τελευταίας βίδας, αλλά αλλάζεις μόνο τα 2 ρουλεμάν και είσαι έτοιμος θεωριτικα
    Μαζί με φλάντζες τσιμουχες.. αυτό που σου λέει ο μηχανικός είναι ολοκληρωτική ανακατασκευή κινητήρα, και αντικαταστάσεις ανταλλακτικών που δεν έχουν καμία σχέση με το στρόφαλο,όπως κύλινδροπιστόνο, καμπάνα,αντίβαρα τα οποία μπορεί να είναι καλά και να μην θέλουν αλλαγή,, ειδικά αντίβαρα δεν έχουν ακούσει κανέναν ποτέ να λέει ότι άλλαξε.. οπότε μάλλον θέλει να βγάλει καλό μεροκάματο.. το σφίξιμο παξιμάδι ροδέλα ποιο λες? Απλά το πας και σε άλλους μηχανικούς να δεις τι θα πουν..
    Αν έχει ανατιναχτεί, δλδ κόλλησε έσπασε,δεν παίρνει μπρος, τα κομμάτια του ρουλεμάν είναι μέσα σε όλο το μοτέρ τότε αλλάζει..
    Στο λάδι έβγαλε τπτ γρεζια?

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2012
    Μηνύματα
    27
    Nαί, εκανε και κάνει έναν μικρό θόρυβο-ήχο και τον ρώτησα.....Η μηχανή πηγαίνει κανονικά, ουτε σταμάτησε ουτε κατι αλλο.. απλα δεν την κανω βόλτες μην κάνω μεγαλύτερη ζημιά ..... Μου ειπε οτι πρέπει να λυθεί το μοτερ και οτι μπορεί να έχει προχωρησει η ζημιά πιο μέσα και καλό θα ειναι να αλλαξει ολα αυτά.
    σε ευχαριστώ για την απαντησή σου.

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2012
    Μηνύματα
    27
    Επίσης δεν νομιζω να θέλει να βγάλει καλο μεροκάματο γιατι μου είπε να παρω εγω τα ανταλλακτικά

  5. #5
    https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=141920

    Διάβασε εδώ αν και δεν ξέρω αν συνέβαινε το ίδιο και στα xtx-xtr,δεν θυμάμαι.
    Γενικά κάτι δεν λες σωστά ή ο μηχανικός σου θέλει ρεκτιφιέ.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.870
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Saiko Προβολή μηνύματος
    Επίσης δεν νομιζω να θέλει να βγάλει καλο μεροκάματο γιατι μου είπε να παρω εγω τα ανταλλακτικά
    Μια χαρά βγάζει,,, θα σφίξει την βίδα στρόφαλου μέσα σε 10 λεπτά,, και μετά θα σου πάρει 1000€ για υποτιθέμενη επισκευή μοτέρ,, θα του μείνουν και τα ανταλλακτικά σου για πούλημα μετά. Να βγάλει αλλά 1000

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.903
    Αν ανοίξει το μοτέρ, μετά από 125.000χλμ και πάνω από 20ετία. Σίγουρα θέλει ΟΛΕΣ τις φλάτζες και κάποιες τσιμούχες και κάποιες ασφάλειες τουλάχιστον. Αν γίνει ο ελέγχος και η μπιέλα είναι οριακά, εγώ θα την άλλαζα αφού θα έχει γίνει το μοτέρ "τριαντάφυλλο".

    Κάποια αναλώσιμα τύπου πιστόνι, ελατήρια, γυαλίσματα (ρεκτιφιέ), καδένα εκεντροφόρου, τεντωτήρας κ.α. μπορούν να γίνουν αργότερα ή καθόλου.

    Επίσης καμπάνα και αντίβαρα, ούτε εγώ έχω ακούσει να αλλάζονται, ειδικά το αντίβαρο ποτέ. Το μόνο που έχω ακούσει είναι να αλλαχτεί το ρουλεμάν αντίβαρου προαιρετικά σε ανακατασκευή που ήθελαν να το κάνουν πένα.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.069
    Και καδένα εκκεντροφόρου και τεντωτήρα είναι αμαρτία να μην αλλάξεις ,προσωπικά θα άλλαζα και ελατήρια στο πιστόνι τουλάχιστον. Το θέμα είναι εάν ο τζόγος στον στρόφαλο είναι σε κάθετη διεύθυνση ως πρός τον άξονα περιστροφής ή παράλληλα.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.903
    Συμφωνώ, αλλά αν δεν υπάρχει το budget, είναι κάτι που μπορείς να κάνεις και αργότερα. Αν κάνεις ολοκληρωμένη δουλειά μέσα στα κάρτερ, τα υπολοιπα διορθώνονται αργότερα.

    Αλλά θα έριχνα πρώτα μία ματιά στο παξιμάδι.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2012
    Μηνύματα
    27
    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις σας παιδια...κ εγω γιαυτο εχω μπερδευτει γενικά.... ο μηχανικος ειναι κ φίλος μου....τα ανταλλακτικά που θα αγορασω θα τα βαλει στην μηχανη να κανουμε το μοτερ σαν καινουριο, επισης τον πιεζω να μ το φτιαξει γιατι δεν εχει πολυ χρονο μονο σαβ.κα μπορει να το δουλεψει...αλλα σκεφτομαι αν αξιζει να δωσω τοσα λεφτα κ σκεφτομαι να παρω ενα μεταχειρισμενο μοτέρ κ να κρατησω το παλιο να το εχω για ανταλλακτικα αν χρειαστει......
    Παω τωρα σε ενα αλλο συνεργειο εδω κοντα στα νοτια να παρω μια αλλη γνωμη κ σας ενημερωνω !

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2012
    Μηνύματα
    27
    UPDATE
    Επισκέφθηκα κ εναν αλλον μηχανικο που μου προτειναν εδω στα νότια της Αθήνας 2-3 φίλοι...... του λεω θελω να τσεκάρεις γιατι κάτι ακουω κατι στην μηχανή, ανοιγω την μηχανη στα 3 δευτερολεπτα μου λέει, κλείσε !!
    Φιλε μάλλον τα ρουλεμαν του στροφάλου έχουν λιωσει ....χωρις καν να ανοιξει το καπάκι !! .....συζητησαμε κ μου ειπε ακριβως τα ιδια που μ εχει πει κ ο δικος μου μάστορας ... το μοτερ ειναι παλιό κ πρέπει να αλλαχτουν μέσα σχεδόν ολα κ.λ.π. μηχανουργεια κ.λ.π.
    Οποτε μαλλον θα παω στην 2η λυση να αγορασω 1 μεταχειρισμένο μοτέρ.....

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα με συγχρονισμο καρπυρατερ σε bandit 400
    από Zbandit750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2017, 12:17
  2. Προβλημα με ολόσωμο fairng σε 650 κ8
    από gavcr στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2009, 20:56
  3. προβλημα με το ρελαντι σε vfr 400
    από tragos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 25/12/2008, 01:05
  4. sos ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕ XT '02
    από madgordons στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2007, 09:24
  5. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΜΙΖΑ ΣΕ Duke Ii
    από PARANOMMOS στο forum KTM
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2006, 16:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF