Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 4 από 4

Θέμα: Ζ750 2008 απορια

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/05/2025
    Μηνύματα
    3

    Ζ750 2008 απορια

    Καλησπερα σε ολους!
    Νεος στο φορουμ και εδω και 3 μηνες κατοχος ενος gen2 z750 08'.
    Εχω κανει ενα γενικο σερβις στο μηχανακι (λαδια, φιλτρο, μπουζι, παραφλου και καθαρισμο φιλτρου Kn) ομως απο την πρωτη μερα που το πηρα παρατηρησα το εξης: Στα χαμηλά κυρίως, (μεχρι 4-5 χιλιαδες στροφες, ομως ισως και παραπανω απλα να χανεται ο ηχος λογω θορυβου) ακουγεται ενας ηχος απο το μοτερ σαν ''ρευμάτισμα'' και επειδη ειχα οδηγησει αρκετες φορες ενα z750s (εντελως εργοστασιακο και με περιπου 35κ χιλιομετρα τοτε) του πατερα μου, το μηχανακι μου φαινεται οτι χαμηλα εχει χασει σε σχεση με το πως θα επρεπε να πηγαινει. Ενδεικτικά φοράει ενα φιλτρο kn και μια racetech με μαμα λαιμους χωρις προγραμμα (πιστευω) και εχει θεωρητικα 75κ χιλιομετρα. Γενικα δουλευει μια χαρα και με καλο και σταθερο ρελαντι και ψηλα δειχνει τη δυναμη του καθως ακομα και με fz8 με φιλτρο εξατμιση και 2 δοντια περισσοτερα πισω ειμαστε μαζι στα ψηλα.
    Επισης οταν ειναι πληρως ζεσταμενο παρατηρω μια σχετικη δυσκολια στην εκκινηση σα να θελει λιγη παραπανω ωρα μιζαρισμα. Το μυαλο μου παει σε πολλαπλασιαστες οι οποιοι με οπτικο ελεγχο τουλαχιστον οταν αλλαξα προσφατα μπουζι φανηκαν οκ.
    Υπαρχει δυνατοτητα να ελεγξει καποιος με διαγνωστικο καποια βλαβη missfire η lean rich μειγμα αισθητηρες λαμδα knock tps κλπ κλπ στο συγκεκριμενο μηχανακι η ειναι παλιοτερης τεχνολογιας?

    Βαλβιδες δεν εχω ελεγξει και με καμερα που κοιταξα μεσα στην εισαγωγη τα σωματα οι πεταλουδες κλπ φαινονται καθαρα.
    Εχει καποιος καποια παρομοια εμπειρια η αν εχει να μου προτεινει κατι ?
    Επισης εχω δοκιμασει και 2 3 φορες καθαριστικο συστηματος καυσιμου στη βενζινη αλλα δεν ειδα καποια διαφορα.
    Σκεφτομαι επισης καποια στιγμη αφου ελεγξω αυτο το θεμα να κανω και εναν ελεγχο βαλβιδων και να προχωρησω και με ενα προγραμμα γιατι θεωρω πως ισως λογω ελευθερης εξατμισης το μηχανακι εχει κρεμασει χαμηλα. Επισης στο φιλτροκουτι δεν εχει γινει καποια παρεμβαση οπως τρυπημα κοψιμο κλπ που κανουν σε αυτα τα μηχανακια απ οτι εχω διαβασει.
    Ευχαριστω για την οποια συμβουλη!
    Τελευταία τροποποίηση από EvangeloZ; 07/07/2025 στις 16:48.

  2. #2
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/05/2025
    Μηνύματα
    3
    Επισης θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει δυνατοτητα να βγει το λαμπακι του abs απο το κοντερ καθως επειδη μου καηκε το προηγουμενο κοντερ, εβαλα αναγκαστικα γιατι δεν εβρισκα αλλο, απο μοντελο με abs και ειναι συνεχως αναμμενη η ενδειξη στο κοντερ. Επισης θα ηθελα να ρυθμισω και τα χιλιομετρα γιατι αυτο που εβαλα τωρα γραφει περισσοτερα.

  3. #3
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.626
    Το λαμπάκι είναι το μόνο εύκολο. Μπορείς να το αφαιρέσεις, να το κρύψεις ή να παραβάλλεις την φυσά του πρώην και του νέου έτσι ώστε να δεις πιο πιν δίνει ρεύμα στο λαμπάκι και γιατί.

    Δεν γνωρίζω με τι χάρτες έρχεται.
    Με περισσότερο αέρα και μεγαλύτερη εξάτμιση το πρώτο που σκέφτομαι είναι το καύσιμο

    Καθαρισμός του αισθητήρα λάμδα είναι επίσης βασικό στα χλμ του αλλά αυτά είναι γενικά όχι μόνο για το Z.
    Αν ρευματισμο εννοείς κάτι σαν τζιιιιζ κοίταξε και τον τεντοτηρα της καδένας.

    Αν δεν έχουν ρυθμίσει βαλβίδες πρέπει να γίνει πρώτο.
    Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; 08/07/2025 στις 14:17.

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/05/2025
    Μηνύματα
    3
    Ενα ενδεικτικο κοστος για ελεγχο η ρυθμισμα βαλβιδων ποσο περιπου ειναι ? Ο λαμδα καθαριζεται με ειδικο σπρευ? Δηλαδη τον αφαιρεις ψεκαζεις και τελος ? Ο ηχος που λεω ειναι κατω απο το τεποζιτο και μου ακουγεται σαν ηχος σπινθιρισμου απο πολλαπλασιαστη, ειναι αναλογος και των στροφων του κινητηρα. Το κανει αναλογικα με το γκαζι που του δινω (αν δεν δινω γκαζι η δινω ελαχιστο δεν ακουγεται τιποτα).
    Επισης στα σωματα τι κανουν? απλα καθαρισμο η και κατι πιο ειδικο? καπου πηρε το ματι μου και ογκομετρηση αν δεν κανω λαθος που δειχνει κατα την λειτουργια των πεταλουδων της εισαγωγης ποσο ομοιομορφα πληρωνονται οι κυλινδροι με αερα. Σαν ρυθμιση των πεταλουδων δηλαδη, ισχυει κατι τετοιο?

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα με βενζίνα Ζ750 2008’
    από Adalkar στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 17/01/2022, 11:07
  2. ΑΠΟΡΙΑ ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ Ζ750??
    από bbatist στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 10/10/2005, 17:05
  3. Μια απορία...
    από milaber στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2004, 06:14
  4. Sos Τεχνικής Φύσεως Απορία !!!!
    από jimbar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2004, 12:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF