Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 28 από 28

Θέμα: Τελικά το Kove...

  1. #16
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.412
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Σε αρκετά έχει ραγίσει το μοχλικό.........Τα KOVE μου αρέσουν, ειδικά το 450 αλλά να περάσουν πρώτα 4-5 χρόνια να δούμε πως θα πάνε.

    Αν υπάρχουν μέχρι τότε........
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  2. #17
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    495
    Έχω ΧΤ600Ε του 98-99 και του έχω πιεί το αίμα στα κατσάβραχα.
    Τι ραγίσματα μοχλικού και μλκιες διαβάζω...

  3. #18
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.412
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από D3300 Προβολή μηνύματος
    Έχω ΧΤ600Ε του 98-99 και του έχω πιεί το αίμα στα κατσάβραχα.
    Τι ραγίσματα μοχλικού και μλκιες διαβάζω...
    Διαφορετικά τα κράματα των μετάλων σήμερα, πολύ πιό σκαρταδούρα
    μπαίνει μέσα στα χυτήρια......χωρίς να αποκλείω αστοχία μελέτης.....
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.639
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Διαφορετικά τα κράματα των μετάλων σήμερα, πολύ πιό σκαρταδούρα
    μπαίνει μέσα στα χυτήρια......χωρίς να αποκλείω αστοχία μελέτης.....
    Το μοχλικό του Άφρικα από το 99 έχει τα ίδια ρουλεμάν και είναι σε άψογη κατάσταση. Έχω και ένα spare αλλάδεν το βλέπω να το χρησιμοποιώ. Κάνει πολύ χώμα η μοτοσυκλέτα και φυσικά έχει τη συντήρηση που πρέπει.

    Για να γυρίσω στο θέμα, οι Κινέζοι έχουν βγάλει μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα με πολύ λίγα κιλά.Ομως έχει αλουμινένιο πλαίσιο + υποπλαίσιο και ειδικά το 2ο το φοβάμαι.

    Οι κοινοί θνητοί αγοράζουμε τέτοιες μοτοσυκλέτες για να τις ταξιδέψουμε και όχι για να τρέξουμε ράλι. Οπότε για μένα προέχει το θέμα της αξιοπιστίας και αντοχής σε βάθος χρόνου.

    Και επαναλαμβάνω πως θα πρέπει να περάσουν χρόνια για να δούμε τι λένε τα καινούργια. Τέλος δεν ξέρω τι θα γίνει με τη μεταπώληση.

    Το καλό είναι πως οι Κινέζοι σα να ξύπνησαν και τους Γιαπωνέζους και θα δούμε ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία. Δεν αναφέρω τους Ευρωπαίους γιατί στις μικρές κατηγορίες οι μοτοσυκλέτες τους είναι ή κινεζικές ή ινδικές οπότε δεν έχει νόημα αφού ανήκουν στην πρώτη κατηγορία.

    Θα δείξει

  5. #20
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    495
    Οι κινέζοι έβαλαν νέο κόσμο στη μοτοσυκλέτα λόγω τιμών, φυσικά και παλιούς που δεν μπορούσαν να αγοράσουν καινούρια μοτό λόγω τιμών και οικογενειακών υποχρεώσεων.
    Αν αυτό έχει διάρκεια θα δείξει.
    Από την άλλη αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου θα βάλεις χέρι στον κινέζο, στα ρουλεμάν που δέθηκαν χωρίς γράσο, σε ψιλομακιούλες κλπ.
    Αν κάτσει κάτι πιο σοβαρό, έχεις εγγύηση.
    Τώρα για μεταπώληση κλαιν, φθηνά το πήρες, λίγο φθηνότερα θα το πουλήσεις.
    Ο παλιός γιαπωνέζος παραμένει γιαπωνέζος όμως.

  6. #21
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.412
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από D3300 Προβολή μηνύματος
    .... θα βάλεις χέρι στον κινέζο, στα ρουλεμάν που δέθηκαν χωρίς γράσο,...
    Aυτό ισχύει όμως και για τον καινούριο γιαπωνέζο που κατασκευάστηκε στην Ταιβάν υποτίθετε
    υπό τον αυστηρό έλεγχο των ιαπώνων και τα μοχλικά θεόξερα:

    https://www.moto.gr/forums/showthrea...=161750&page=2
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  7. #22
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.574
    Έχω οδηγήσει για λίγο δύο Pro και μου έκαναν καλή εντύπωση.Πολύ ελαφριά αίσθηση , πολύ θετικό κιβώτιο ταχυτήτων,άνετες αναρτήσεις και ζωντανό μοτέρ.
    Υπάρχει ένα θέμα στην λειτουργία του ψεκασμού και αρκετοί μπαίνουν στην διαδικασία επαναπρογραμματισμού.
    Απ' όσο γνωρίζω η αντιπροσωπεία ψάχνει να βρει την χρυσή τομή στην ecu χωρίς όμως να ξεφύγει από τις προδιαγραφές Euro
    Προσωπικά δεν το παρατήρησα γιατί το ένα που οδήγησα δεν το πήγαινα με σταθερές στροφές σε όλο το εύρος τους και έκανα δυνατά ανοίγματα γκαζιού και στο άλλο είχε πάνω δοκιμαστική ecu.


    Το traction control είναι παλαιάς γενιάς και η αίσθηση του είναι αντίστοιχη με Vstrom 1000 του 2016.Οχι κάτι τραγικό (συνηθίζεται) αλλά όχι και τόσο ομαλό όπως σε πιο σύγχρονες μοτό.
    Γενικά ένιωσα πολύ άνετα πάνω του λες και το οδηγούσα για πολύ καιρό.

    Για το μοχλικό είχα διαβάσει ότι ήταν ελαττωματική παρτίδα σε περίπου 350 μοτοσυκλέτες,η εταιρεία αν και δεν έκανε επίσημη ανάκληση ενημέρωσε το δίκτυο και τα αντικατέστησε με άλλο μοχλικό.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    .

    Για να γυρίσω στο θέμα, οι Κινέζοι έχουν βγάλει μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα με πολύ λίγα κιλά.Ομως έχει αλουμινένιο πλαίσιο + υποπλαίσιο και ειδικά το 2ο το φοβάμαι.
    Ατσάλινο είναι το πλαίσιο στο Pro με κολλημένο το επίσης ατσάλινο υποπλαίσιο.
    Το Rally 800 έχει αφαιρούμενο υποπλαίσιο αλουμινίου.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Aυτό ισχύει όμως και για τον καινούριο γιαπωνέζο που κατασκευάστηκε στην Ταιβάν υποτίθετε
    υπό τον αυστηρό έλεγχο των ιαπώνων και τα μοχλικά θεόξερα:

    https://www.moto.gr/forums/showthrea...=161750&page=2
    Και τα Tenere 700 είχαν θέμα με έλλειψη γρασου σε λαιμό τιμονιού και πάνω μέρος μοχλικού και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν και άλλα μοντέλα διαφόρων εταιρειών με τέτοια θέματα.
    RIDE MORE TALK LESS

  8. #23
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.639
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Έχω οδηγήσει για λίγο δύο Pro και μου έκαναν καλή εντύπωση.Πολύ ελαφριά αίσθηση , πολύ θετικό κιβώτιο ταχυτήτων,άνετες αναρτήσεις και ζωντανό μοτέρ.
    Υπάρχει ένα θέμα στην λειτουργία του ψεκασμού και αρκετοί μπαίνουν στην διαδικασία επαναπρογραμματισμού.
    Απ' όσο γνωρίζω η αντιπροσωπεία ψάχνει να βρει την χρυσή τομή στην ecu χωρίς όμως να ξεφύγει από τις προδιαγραφές Euro
    Προσωπικά δεν το παρατήρησα γιατί το ένα που οδήγησα δεν το πήγαινα με σταθερές στροφές σε όλο το εύρος τους και έκανα δυνατά ανοίγματα γκαζιού και στο άλλο είχε πάνω δοκιμαστική ecu.


    Το traction control είναι παλαιάς γενιάς και η αίσθηση του είναι αντίστοιχη με Vstrom 1000 του 2016.Οχι κάτι τραγικό (συνηθίζεται) αλλά όχι και τόσο ομαλό όπως σε πιο σύγχρονες μοτό.
    Γενικά ένιωσα πολύ άνετα πάνω του λες και το οδηγούσα για πολύ καιρό.

    Για το μοχλικό είχα διαβάσει ότι ήταν ελαττωματική παρτίδα σε περίπου 350 μοτοσυκλέτες,η εταιρεία αν και δεν έκανε επίσημη ανάκληση ενημέρωσε το δίκτυο και τα αντικατέστησε με άλλο μοχλικό.


    Ατσάλινο είναι το πλαίσιο στο Pro με κολλημένο το επίσης ατσάλινο υποπλαίσιο.
    Το Rally 800 έχει αφαιρούμενο υποπλαίσιο αλουμινίου.



    Και τα Tenere 700 είχαν θέμα με έλλειψη γρασου σε λαιμό τιμονιού και πάνω μέρος μοχλικού και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν και άλλα μοντέλα διαφόρων εταιρειών με τέτοια θέματα.
    Τα έγραψες τόσο ωραία που αν ήμουν φραγκατος θα σε κέρναγα 2 KOVE ένα pro και ένα ραλί γιατί έτσι μας αρέσει.

    Να έχουμε να γρασάρουμε..

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.053
    Είναι "κοινό μυστικό", ότι όλα τα σύγχρονα, ανεξαρτήτως εταιρείας και προέλευσης έρχονται με, ας το πούμε "φειδωλή" λίπανση.
    Τουλάχιστον τα χωμάτινα που παρακολουθώ.
    Για ποιο λόγο και τι μπορεί να κερδίζουν οι εταιρείες από μερικά γραμμάρια γράσου, είναι κάτι που δεν καταλαβαίνω.
    Στα αγγλόφωνα φ(λ)ορουμ, προτείνουν, λύσιμο και γρασάρισμα, τροχων, λαιμού, μοχλικού, σε όλα τα κούτα μηχανάκια.

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.053
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Διαφορετικά τα κράματα των μετάλων σήμερα, πολύ πιό σκαρταδούρα
    μπαίνει μέσα στα χυτήρια......χωρίς να αποκλείω αστοχία μελέτης.....
    Το ίδιο μου είπε ηλεκτροσυγκόλλητης σε μια πρόσφατη συζήτηση.

    Μάλιστα πρόσθεσε, ότι για τους Κινέζους είναι κάτι που το περίμενε.
    Εκείνο που του προκαλεί έκπληξη είναι ότι το ίδιο συμβαίνει και σε μοτέρ πολλών χιλιάδων €.

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.567
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Διαφορετικά τα κράματα των μετάλων σήμερα, πολύ πιό σκαρταδούρα
    μπαίνει μέσα στα χυτήρια......χωρίς να αποκλείω αστοχία μελέτης.....
    αν δεν κανω λαθος υπαρχουν πλεον κανονες και σε αυτο. δηλαδη ειναι υποχρεωμένοι οι κατασκευαστες -οχι μονο οχηματων- να βάζουν ανακυκλωμένα μεταλλα στις κατασκευες τους. το ίδιο και σε υφασματα, πλαστικα κτλ. υποθετω οτι το ξεκινησε η ΕΕ και απλα το εκαναν για ολους γιατι ειναι πιο απλο να εχεις ιδια specs για ολους και επισης μαλλον ειναι φθηνοτερο.

    ισως το ίδιο να γινετε και με τα γρασα. με τις μετρησεις που πρεπει να κανουν για περιβαλλοντικους λογους και απωτερο σκοπο το carbon neutral ολα τα παραγωγα πετρελαιου δεν μπορουν μπαινουν πανω αλογιστα.

  12. #27
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.574
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Τα έγραψες τόσο ωραία που αν ήμουν φραγκατος θα σε κέρναγα 2 KOVE ένα pro και ένα ραλί γιατί έτσι μας αρέσει.

    Να έχουμε να γρασάρουμε..
    RIDE MORE TALK LESS

  13. #28
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.072
    Για τις αρθρώσεις και αρθρωτούς άξονες δεν πιστεύω πως έχει να κάνει με κάποιου είδους ποιοτική έκπτωση όσο στην εξέλιξη τους την αξιοπιστία των ίδιων εξαρτημάτων

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Τελικά ..το κράνος σώζει ζωές ???!!
    από varaderothan στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 168
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2013, 21:11
  2. Τελικα Το Πηρα
    από TRANSALP στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2004, 23:19
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2004, 11:18
  4. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2003, 15:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF