και φευγοντας απο το μαγαζι ειμαι πετρου ραλλη και ξαφνηκα τσαφ σβηνει το μηχανακι και μενω στα δεξια να ξυνω το κεφαλι μου σαν μαλακας!! ρευμα ειχα δεν δουλευε η μιζα και η ηλεκτρονικη λες και ειχα πατημενω μονιμα το kill στο of!! τεσπα μετα απο της απαρετητες .....χριστοπαναγιες
καταφερνω να φτασω μαγαζι! ψαχνω της ασφαλιες και οπα καμενη η ασφαλια του Ignition 15Α
την αλλαζω και βρουμ ολα οκ! και λεω γιατι εγινε αυτο βαζω στο μυαλο μου χιλιες ιδεες και ψαχνω να βρω γιατι εκαψε την ασφαλια και με αφησε στο δρομο ενα μηχανακι με 16000χμ????
το ανεβαζω στην ραμπα το γδυνω και αρχιζει το χαμουρεμα στην........ πλεξουδα!!!
με το ηλεκτρολογικο σχεδιο στο χερι ψαχνω ενα ενα τα καλωδια της αναφλεξης και φτανοντας στην φισα του δεξιου διακοπτη τσακ φαγωμενα τα καλωδια του Ignition απο καπου φαγωμενα και ακουμπουσαν μεταξι τους!!! επικινδυνα πραγματα να σου σβηνει το μοτερ!!!!!!!!
τα επισκευαζω και τυλιγω την φισα μεχρι κατω με μονοτικη ταινια και τελως καλο ολα καλα!!
αυτο ειναι μαλλον μεμονομενη βλαβη η οποια δεν θα γινοταν αν η suzuki ειχε λιγο παραπανω μονοτικο στης καλοδιωσεις της φαγωθηκε ακριβως εκει που τελιωνει το προστατευτικο <μακαρονι>
της πλεξουδας του δεξιου διακοπτη<γκαζιερα>!!! για αυτο παρτε λιγο μονοτικη ταινια και τσεκαρετε
και τυλιχτε τα καλωδια που ειναι μεχρι την φισα!!! προσεχουμε για να εχουμε!!![]()
![]()