Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: μετατροπη τουρμπο σε gsxr750m

  1. #1

    μετατροπη τουρμπο σε gsxr750m

    Εχει μετατρεψει κανεις gsxr750m σε τουρμπο; Αν ναι, ετοιμο κιτ η φτιαχτο; καμμια προταση που να ψαξω για περισσοτερες πληροφοριες;

  2. #2
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Re: μετατροπη τουρμπο σε gsxr750m

    Αρχικά δημιουργήθηκε από GEORGELEGRENA
    Εχει μετατρεψει κανεις gsxr750m σε τουρμπο; Αν ναι, ετοιμο κιτ η φτιαχτο; καμμια προταση που να ψαξω για περισσοτερες πληροφοριες;
    το μ μετα το τζιεσ εξ αρ τι ειναι ρε φιλαρακι?

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Re: Re: μετατροπη τουρμπο σε gsxr750m

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    το μ μετα το τζιεσ εξ αρ τι ειναι ρε φιλαρακι?
    Ειναι το GSXR750 του 1991.
    http://www.suzukicycles.org/photos/G...cover_1410.jpg
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4

    Re: Re: μετατροπη τουρμπο σε gsxr750m

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    το μ μετα το τζιεσ εξ αρ τι ειναι ρε φιλαρακι?


    Το Μ ειναι αν δεν κανω λαθος το τζιξερ 750 91-92. Στα σουΤζουκια τοτε ο κωδικος εδειχνε το ετος...


    Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
    Marie Curie

  5. #5
    δεν αξιζει τον κοπο φιλε μου...πολυ λιγα αλογα...με πιεση 0,8-1 bar θα παιξει γυρω στα 190-210 κατω χωρις να χρειαστει να μπεις μοτερ,πλην της πλακας βασεως...επισης θα πρεπει οπωσδηποτε να κανεις δουλεια στο κιβωτιο μια και τα 750 ειχαν θεματα στα κομπλερ των γραναζιων τους...

    συμφερει καλυτερα να παρεις ενα 11 μοτερ λαδι σαν το δικο σου,που και θα το παρεις τσαμπα και ειναι και κτηνος αξιοπιστιας για να παιξεις απροβληματιστα στα 280-300...

    για ετοιμες λυσεις,απο τους καλυτερους παγκοσμιως στα λαδια ειναι η rb racing...

    παιζουν βεβαια και οι συνηθεις υποπτοι οπως orient express, rc performance κλπ. αν κι εγω θα πηγαινα στον πρωτο...

    αν θες να κανεις δουλεια μονος θα πρεπει να εχεις και το αντιστοιχο γνωστικο επιπεδο...αν το εχεις η επιλογη πραγματων ειναι χαβαλες...

    τα options ειναι απειρα...

    edit...μολις τσεκαρα και δεν πουλαει πλεον η rb racing για λαδια...οποτε μενουν οι υπολοιποι...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #6
    Αρχικα σε ευχαριστω. τα περιπου 200 που λες με καλυπτουν σαν δυναμη. το θεμα ειναι αν το μοτερ αντεχει αυτη τη δυναμη χωρις να ανοιχτει. γνωριζεις ποσο κοστιζει περιπου ενα τετοιο κιτ; κοστος για 11αρι μοτερ΄;

Παρόμοια θέματα

  1. Μετατροπή MX σε Enduro
    από jmst στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2008, 16:39
  2. Μετατροπη enduro σε μotard
    από nisidotatos στο forum KTM
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2008, 20:54
  3. Μετατροπή Multistrada σε HyperMotard
    από valam στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2007, 12:17
  4. Μετατροπή Wga84 σε ΕΓΣΑ
    από dukeandthecity στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2005, 12:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF